Ik heb het gevoel dat er veel mensen vergeten zijn wat PlayStation Plus origineel was, ik weet het zelf ook niet meer zo goed, maar als ik mij niet vergis lanceerde de dienst met PS one games, Minis en extra kortingen.Twixie schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:09:
[...]
Hier is een compleet overzicht van PS+ : https://playstation.fando...n_Plus_games_(PAL_region) . Inderdaad wel opvallend dat 2011 een vrij pover jaar was, en zelfs minder dan 2010. Zo te zien heb ik zelf PS+ pas sinds eind 2013.
Edit: misschien ook nog kleine digital only PSN games.
In juni 2012 zijn ze gestart met de Instant Game Collection, altijd 10 full games beschikbaar die per 1 of per 2 werden vervangen, soms 3 keer per maand. Start games waren onder andere inFamous 2, LBP 2 en Motorstorm Apocalypse.
Later zijn ze dan overgestapt op een maandelijks systeem waar dan ook PS Vita games aan toegevoegd zijn.
Ik ben zelf gestart in juni 2012 en ben niet meer gestopt (op enkele dagen na) tot nu. Mijn account staat dus vol met games
/f/image/xExyomPKLn0RdnaOtTRs9v6Q.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q92r6MwV0LkrzDuNvw1s8eJv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RM6Fe0vbXIAsMp3yNMlOSxvo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/f4N4htGTdu8xf6XTYNvyzfLW.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jXaA09oVROlLq0FpAxNODYMl.webp?f=user_large)
/f/image/yhEgfTLCmSSTbgtw4W1xQZr8.png?f=fotoalbum_large)