thunder8 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:12:
[...]
Reviews gaven aan dat op de PS4 non-pro die 30 fps een probleem was, die kon vaak niet aangehouden worden. De Pro versie had er minder problemen mee, maar voor de PS5 moet dan geen probleem zijn lijkt mij. Volgend jaar komt er een update voor de game uit die 60fps op de PS5 mogelijk maakt, wat ik gelezen heb. Als de game op dit moment fatsoenlijk draait op constant 30fps, dan kan ik er al mee geworden. Als het momenteel zonder de PS5 update op de PS5 ook voor geen meter loopt, dan heeft het niet zo heel veel zin de game nu al te kopen en kan ik beter wachten tot de update voor de PS5 er is en dan de reviews af te wachten.

Ik heb nog niet mee gemaakt dat een PS4 game die op de PS4 onstabiel loopt, op de PS5 ook onstabiel loopt, in mijn ervaring worden de dips er juist uitgehaald op de PS5, dus dat ene moment op de PS4 waar de game ineens naar 25fps duikt ofzo zal op de PS5 met gemak op 30fps blijven draaien.
Dus ik zou me daar geen zorgen over maken, de game zal prima draaien op de PS5, dus als je met 30fps genoegen neemt zou ik de game gewoon kopen, en als er volgend jaar een PS5 upgrade voor uit komt zal de game nog veel beter draaien.
Ik zelf zit meer te wachten op GT7, ik speel GT Sport nog regelmatig, maar ben wel toe aan iets anders, zit te twijfelen om Forza Horizon 5 op de PC aan te schaffen, maar ben eigenlijk niet zo heel erg van de arcade racers en heb momenteel nog Guardians of the Galaxy om uit te spelen, kijk daarna wel verder, misschien verkoop ik GotG wel weer zodat ik daarna FH5 kan kopen, maar die kan ik dan weer niet verkopen want die is op de PC volgens mij alleen digitaal aan te schaffen of via gamepass misschien maar heb geen behoefte in nog een abo.
[
Voor 27% gewijzigd door
Kalder op 10-11-2021 14:23
]