• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11-2025
Segafreak83 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:52:
[...]

Oorspronkelijk was de planning dat de PS5 versie afgelopen juni uit zou komen, en dat online de eerste 3 maanden (of iets in die richting) voor PS+ members gratis zou zijn.

Maar dat is nu dus veel te ver uitgesteld, helaas.
November was normaal de planning, maar ik loop niet echt warm van die update naar next gen van dat game, ik heb het uiteindelijk ook voor het eerst op de PS3 gespeeld en heb het ook op PS4 en dus ook automatisch op PS5 en ik weet wat het verschil is tussen de PS3 en de huidige PS4 versie en voor mij hoeft die update er niet perce te komen en al zeker niet als die betalend zal zijn.

Op dit moment heb ik nog wel voldoende games om verder te kunnen en ben nu bezig met Jurassic World Evolution en twijfel om de opvolger te bestellen. Ook nog Star Wars Jedi The Fallen Order en Kena staan op de console te wachten en morgen komt nog eens Marvel's Guardians of the Galaxy dat ik besteld heb. Genoeg te doen tot de feestdagen lijkt me! :D

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:20
Verrassend goeie reviews voor Guardians of the Galaxy. Toch maar even oppikken.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-01 12:19
Runaque schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:00:
[...]

Ik heb geen idee hoe het is om nu aan een PS5 te geraken, ik had de mijne 18 maanden voor de release date besteld bij Game Mania en had hem twee weken na release en sindsdien hoor je de wildste verhalen van hoe moeilijk het is of zelfs onmogelijk om aan een console te geraken, maar ik ben blij om te horen dat het toch relatief snel kan gaan.
Veel geluk hebben en abonneren op de telegram kanalen.
En voor alle Amazon landen prime aanschaffen die de eerste 30 dagen gratis. Als deze binnen is prime annuleren.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Infodump op PlayStation Blog over Horizon: Forbidden West, met name over de gameplay mechanics. https://blog.playstation....ster-aloys-new-abilities/

Met een aantal hele fraaie clips:

De Jurassic Park reference blijft leuk :D

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01 09:46
Wat zijn jullie aanraders voor online shooters die je makkelijk af en toe even kan oppakken voor een uurtje?

Vroeger in de PS2 tijden speelde ik veel Socom online. Op de PS3 me goed vermaakt met onder andere Modern Warfare 2 en wat vergelijkbare games. Daarna ben ik gestopt met gamen en nu weer een Ps5 op de release. Initieel speelde ik TLOU (ook deel 2) en GoW maar heb nu weinig tijd om te gamen en kom niet meer goed in offline storyline games. Tips zijn welkom!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 21:00

Shiro

Serenity

Kon dit nergens vinden, maar in oktober zit Mortal Kombat 10 in PS Plus, maar het zit ook al in PS collections.

Ik heb MK10 paar maanden geleden al geclaimed via PS collections. Stel de PS Collection games veranderd en MK10 zit er niet meer tussen.

Kan ik dan nog steeds MK10 spelen via PS plus of moet ik het op 1 of ander manier apart claimen via PS Plus? (Iets dat volgens mij niet kan?)

Juniper RWD

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:37:
Wat zijn jullie aanraders voor online shooters die je makkelijk af en toe even kan oppakken voor een uurtje?

Vroeger in de PS2 tijden speelde ik veel Socom online. Op de PS3 me goed vermaakt met onder andere Modern Warfare 2 en wat vergelijkbare games. Daarna ben ik gestopt met gamen en nu weer een Ps5 op de release. Initieel speelde ik TLOU (ook deel 2) en GoW maar heb nu weinig tijd om te gamen en kom niet meer goed in offline storyline games. Tips zijn welkom!
Ik speel casual soms wat potjes pvp in Destiny 2 (crucible) en Ghost of sushima is ook erg nice. Beetje dorpjes bevrijden van de mongolen..

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 20:35

mulder

ik spuug op het trottoir

Bao_mi1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:37:

Vind Titanfall 2 toch wel erg leuk, zowel de (korte) single player en de multiplayer

oogjes open, snaveltjes dicht

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:59
@Bao_mi1 ik vind altijd Call of Duty, en dan met name Zombies erg geschikt om even te knallen

• Evertt
Bevat Cyberpunk 2077 nog steeds veel bugs?
Of is deze game nu wel redelijk speelbaar?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:12:
Als je van lelijke graphics en een lege stad houdt dan is het schijnbaar redelijk speelbaar tegenwoordig. Ik wacht nog steeds op de nextgen patch

GamiQ, de game notes app met game maps!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je kunt ook gewoon niet reageren

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 26-10-2021 16:14 ]

• Evertt
Ben aan het kijken voor Call of Duty - Vanguard PS5 maar bang dat het een kopie is van alle Call of Duty games. Zijn er al review bekend?

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:29
Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:45:
Ben aan het kijken voor Call of Duty - Vanguard PS5 maar bang dat het een kopie is van alle Call of Duty games. Zijn er al review bekend?
Ik vond het verschil tussen MW en CW aanzienlijk waarbij ik CW heel snel heb weggelegd en niet meer gespeeld en MW wekelijks wel een keer speel. Zoals ik gezien heb vond ik het meer richting MW gaan wat voor mij wel voordelig is! Maar ik ga iig de reviews afwachten want ik wil niet zoals vorig jaar de fout maken om mij gevoel niet achter na te gaan.

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:43
@Evertt Heb je al op Google gezocht?
https://www.metacritic.co...n-5/call-of-duty-vanguard
"9 days 9 hrs 11 mins until game release"

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Timothy3000
Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:12:
Redelijk speelbaar zeker, maar ik zou lekker zoals SaveMe zegt op de nextgen versie wachten en kijken hoe die uitpakt. De game was wel oké, maar in de Xbox of PS4 versies niet echt een must-play imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 26-10-2021 15:52 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:39

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• 418O2
  • Nu online
-SaveMe- schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Als je van lelijke graphics en een lege stad houdt dan is het schijnbaar redelijk speelbaar tegenwoordig. Ik wacht nog steeds op de nextgen patch
Dit eerste is onzin. Het is niet het maximale dat de PS5 kan, maar lelijk kan je niet moeilijk noemen

en dat tweede is subjectief

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 26-10-2021 16:24 ]

• Timothy3000
Lelijk is een groot woord maar mooi vond ik de game ook niet echt. Met name de gebouwen, NPC's en auto's e.d. zagen er niet echt mooi en soms zelfs wat onaf uit.

De stad is steeds voller gepatched volgens mij maar vond de sfeer er wel wat ontbreken. Het was niet leeg, maar het voelde wel zo imo. Niet echt levendig.

Aardige game maar heb toch de hoop dat de nextgen versie de belofte wat meer waar gaat maken. Als je de game nog niet gespeeld hebt val je er geen buil aan daar even op te wachten denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 26-10-2021 16:36 ]

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Aanbieding van playstation now.
1 jaar voor 29,99. Aanbieding loopt tot 31 oktober. Koop een giftcard bij cd keys en je hebt nog wat extra korting.
Zelf zojuist dus 27,98 betaald voor 1 jaar ps now

https://store.playstation...0011_01-PSNOWSUB12MDIS50/.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:52
airwolf83 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:44:
Aanbieding van playstation now.
1 jaar voor 29,99. Aanbieding loopt tot 31 oktober. Koop een giftcard bij cd keys en je hebt nog wat extra korting.
Zelf zojuist dua 27,98 betaald voor 1 jaar ps now

https://store.playstation...0011_01-PSNOWSUB12MDIS50/.
Opzich prima voor nog geen € 2,50 per maand. Ik had laatst een maandje voor € 1 geprobeerd, maar ik vind PS Now echt helemaal niks. Prut aanbod wat mij betreft. De knallers die er op staan heb ik al wel gespeeld

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Evertt
Hulleman schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:54:
[...]

Opzich prima voor nog geen € 2,50 per maand. Ik had laatst een maandje voor € 1 geprobeerd, maar ik vind PS Now echt helemaal niks. Prut aanbod wat mij betreft. De knallers die er op staan heb ik al wel gespeeld
Heb PS Now voor een maand gratis gebruikt en ik vond de games waar je uit kon kiezen matig.
Ik hoop dat Sony een soort game pass invoert wat Xbox heeft.

Als Sony niet dit gaat doen ben ik bang dat Xbox hierdoor nog groter wordt. De keuze aanbod is zeer ruim.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:14
Yesss eindelijk gaat dit te doen zijn. Even mezelf quoten
Cowboy_Henk schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:21:
Hmmm Returnal lijkt me een heel interessante game maar al die runs van ettelijke uren lang zonder te kunnen quick saven?

Lijkt me niet te doen als vader van 3 kinderen die af en toe is 1 a 2u mag gamen van zijn vrouw. :-(

Ok je kan de ps5 in rest mode zetten maar het is niet zo dat quick resume bestaat zodat ik even een andere game kan spelen (of mijn kinderen)

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:59

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik denk er sterk over om er ook een te halen.

Nu kwam een collega met het verhaal dat die van hen maar een uurtje aan kan ivm oververhitting.

Is dat onzin, een fabrieksfout of klopt het?
Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Heb PS Now voor een maand gratis gebruikt en ik vond de games waar je uit kon kiezen matig.

Als Sony niet dit gaat doen ben ik bang dat Xbox hierdoor nog groter wordt. De keuze aanbod is zeer ruim.
Ik hoop juist niet dat Sony dit gaat doen.
Als je puur op game aantallen gaat kijken ontlopen de diensten elkaar sowieso niet.
Verder denk ik dat lange termijn dit slecht voor de industrie gaat zijn. Nu is het niet bekend hoe de studios gefinancieerd worden, maar vermoed dat het een time based betaal systeem gaat zijn, immers microsoft wil je zo lang mogelijk op gamepass houden. Dan gaat er vanzelf een push komen voor langere games bijvoorbeeld. Genoeg games zijn echt wel klaar na 10 uur, die hoeven echt niet gerekt te worden tot 30 uur met een hoop filler content die je stiekem toch wel gaat spelen omdat je die 100% wil aantikken. Misschien zie ik het allemaal veel te donker en ben ik ondertussen te oud voor alle vernieuwingen. Dat laatste kan overigens wel kloppen want ben helemaal een oude sega klaar aan het maken voor het gamen, heeft wat mods nodig. Heerlijk zo'n console met zo'n cartridge :)
greatgonzo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:11:
Ik denk er sterk over om er ook een te halen.

Nu kwam een collega met het verhaal dat die van hen maar een uurtje aan kan ivm oververhitting.

Is dat onzin, een fabrieksfout of klopt het?
ja is super handige feature man. Je mag maar maximaal 1 uur spelen. Daarna kunnen we allemaal weer braaf verder gaan met bijdragen aan de maatschappij _O- . Vind het schandalig dat die MS gamers zoveel tijd verdoen met gamen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mooi dat Housemarque een save optie heeft toegevoegd aan Returnal, dat zal denk ik redelijk wat mensen over te streep trekken om het alsnog te spelen. Blijft tot nu toe een van mijn favoriete games dit jaar.

Morgen gaat Sony tijdens de State of Play ook een update geven over Little Devil Inside. Daar hoopte ik al stiekem een beetje op:

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024

Lijkt me niet te doen als vader van 3 kinderen die af en toe is 1 a 2u mag gamen van zijn vrouw. :-(
Hopelijk een grap. Wat een vreemde, vreemde, cringy opmerking. En dan quote je jezelf nog eens, + nog eens exact dezelfde reactie op de frontpage op het nieuwsbericht ter zake.

Probeer je hier te vissen naar een zelfhulpgroep of zo?

• Timothy3000
cold_as_ijs schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:24:
[...]
Nu is het niet bekend hoe de studios gefinancieerd worden, maar vermoed dat het een time based betaal systeem gaat zijn, immers microsoft wil je zo lang mogelijk op gamepass houden. Dan gaat er vanzelf een push komen voor langere games bijvoorbeeld. Genoeg games zijn echt wel klaar na 10 uur, die hoeven echt niet gerekt te worden tot 30 uur met een hoop filler content die je stiekem toch wel gaat spelen omdat je die 100% wil aantikken.
De kracht van Gamepass (voor mij iig en volgens mij velen met mij) is juist het ontdekken van al die nieuwe (en vaak kleinere games) in combi met de AAA knallers. Heb de afgelopen maanden teveel gekke indie games gespeeld die ik anders nooit had uitgeprobeerd. Ik speel amper games die uren duren op GP, maar juist de ene na de andere kleinere titel. Een time based betaalsysteem is niet van toepassing:

https://www.pcgamer.com/x...-money-through-game-pass/

Zoiets als GP kan ik voor de Playstation ook alleen maar toejuichen. Zo'n game als Maquette bijvoorbeeld die recent in de PS Plus zat had ik nooit gekocht maar daar heb ik door PS PLUS goeie leuke uren aan beleefd. Geef mij op de Playstation ook maar zo'n abo waarin ik, naast Sony's AAA games, ook allemaal leuke indiegames kan proberen en uitspelen. Daar heb ik wel een paar tientjes per maand voor over.

Maar goed, deze discussie is misschien meer wat voor in het PSNOW topic oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 26-10-2021 21:35 ]

• Timothy3000
Iets meer on topic: Wat verwachten jullie morgen in de State of Play?

Verwijderd

Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Ik heb hetzelfde met gamepass. Vooral veel indies. En een aantal first party games. Verder is het ook niet veel soeps. Denk dat beide elkaar niet echt ontlopen. Voordeel van ps now is dat je ps3 games kan streamen. Al ben ik geen fan van streamen. Aanbod op ps now is wel groter.

Verwijderd

Hmmm Returnal lijkt me een heel interessante game maar al die runs van ettelijke uren lang zonder te kunnen quick saven?

Ok je kan de ps5 in rest mode zetten maar het is niet zo dat quick resume bestaat zodat ik even een andere game kan spelen (of mijn kinderen)
Volgens mij is hier net een update voor uitgebracht waardoor je dus een andere game tussendoor kan spelen.

• Timothy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Volgens mij is hier net een update voor uitgebracht waardoor je dus een andere game tussendoor kan spelen.
Ja, dat zei hij ook, dat hij daar blij mee was.

Goed dat ze dit uiteindelijk hebben gepatcht.... al ben ik alsnog wel blij dat ik hem zonder save states heb uitgespeeld. Bracht echt behoorlijk wat spanning met zich mee. :)

• Cowboy_Henk
Amos_x schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:13:
[...]

Hopelijk een grap. Wat een vreemde, vreemde, cringy opmerking. En dan quote je jezelf nog eens, + nog eens exact dezelfde reactie op de frontpage op het nieuwsbericht ter zake.

Probeer je hier te vissen naar een zelfhulpgroep of zo?
LOL nee man. Jij hebt geen vrouw denk ik?
Ik denk dat veel mannen kunnen meespreken wie echt de baas is over de tv s' avonds.

En dat ik hetzelfde zeg op frontpage is normaal, niet iedereen op frontpage zit op het forum hé. Zelfde bericht maar op twee plaatsen. So what.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:44:
[...]

Ik denk dat veel mannen kunnen meespreken wie echt de baas is over de tv s' avonds.

En dat ik hetzelfde zeg op frontpage is normaal, niet iedereen op frontpage zit op het forum hé. Zelfde bericht maar op twee plaatsen. So what.
Misschien tijd voor een 2e tv of monitor waar de ps5 aankan? Lijkt me dat jij ook gewoon s'avonds je hobby mag uitoefenen toch?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Cowboy_Henk
v8power67 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

Misschien tijd voor een 2e tv of monitor waar de ps5 aankan? Lijkt me dat jij ook gewoon s'avonds je hobby mag uitoefenen toch?
Ja tuurlijk maar geen runs van ettelijke uren zoals Returnal 1.0. Ik doe dat zelf ook niet graag al zou ik kunnen. Max 2uur gaming sessies

Verwijderd

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Ja tuurlijk maar geen runs van ettelijke uren zoals Returnal 1.0. Ik doe dat zelf ook niet graag al zou ik kunnen. Max 2uur gaming sessies
In 2 uur ben je al lang door een run van returnal heen hoor. Kan prima!

• Cardwizard
[...]

Een hond heeft een baas ;)
Mijn vrouw snapt zelf heel goed dat de oled tv een grotere meerwaarde heeft voor de PS5 dan voor kwaliteit series zoals “Help mijn man is klusser” etc.

Dat kijkt ze dan ook heel graag op onze iPad zodat ik mijn gang kan gaan O+

• Cowboy_Henk
Cardwizard schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 06:47:
[...]

Een hond heeft een baas ;)
Mijn vrouw snapt zelf heel goed dat de oled tv een grotere meerwaarde heeft voor de PS5 dan voor kwaliteit series zoals “Help mijn man is klusser” etc.

Dat kijkt ze dan ook heel graag op onze iPad zodat ik mijn gang kan gaan O+
I'm a little doggie :P
Tja bij iedereen is het anders.
Bij mij is het vanaf 20u geen games meer maar "we time", samen Netflix of Disney + zien.
Ook als de kinderen thuis zijn maken ze huiswerk aan de eettafel en dan zou het gamen te veel afleiden.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-01 18:37

Mauz1978

Console War Veteran

Cowboy_Henk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:25:
[...]

Bij mij is het vanaf 20u geen games meer maar "we time", samen Netflix of Disney + zien.
Ook als de kinderen thuis zijn maken ze huiswerk aan de eettafel en dan zou het gamen te veel afleiden.
Tijd voor een handheld zoals de switch voor jou ;)…

Something under the bed is drooling

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-01 15:42
[...]

Jezus, zou maar snel een nieuwe vrouw zoeken. :X

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:12
Ik heb het ook al gepost in het CoD topic, maar misschien hier ook op z'n plaats.

Ik speel al langere tijd Warzone. Eerst op de ps4 en nu op de ps5. Sinds ik op de ps5 speel, werd ik sporadisch uit potjes gegooid. Ik kan dan eerst nog doorlopen, maar de wereld om mij heen staat stil en knal er dan uit. "connection lost to host/server. De party chat van de ps5 blijft volledig intact. Dus m'n internet verbinding kan het niet zijn lijkt me. De laatste tijd komt het vaker voor (3 avonden achter elkaar 1x per avond). Kan dit iets met de ps5 te maken hebben of iemand die dit herkent?

Ik kwam wel dit tegen op reddit:

https://www.google.com/ur...Vaw0YY1_XzDYCTB9qo7OFgpSj

en

https://www.google.com/ur...Vaw2_ejEGKJaNRbV-hwPuZj5L

PSN: Mondaatje

Verwijderd

Cowboy_Henk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:25:
[...]

En ze kan niet zelf een keer een serie kijken?

• Timothy3000
Lijkt me niet heel relevant allemaal. Voor CowboyHenk en vele anderen is die save state een welkome toevoeging aan Returnal en kan hij de game nu relaxt spelen. Super toch?

Vanavond State of Play. Zin in. Erg benieuwd naar de aankondigingen.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Cowboy_Henk
Al heb ik (nog) geen kids en een lieve vriendin die begrijpt dat ze soms even 10min moet wachten voor wij samen iets gaan doen wanneer ze uit een onverwachte hoek komt.

Het is gewoon een fijn idee om nagenoeg ieder moment een "checkpoint"/save te kunnen maken wanneer je (om wat voor reden dan ook) besluit om iets anders te gaan doen. Dat hoeft uiteraard niet iedere seconden, maar het is gewoon zuur wanneer je progressie van een langere tijd kwijt raakt omdat een game zichzelf belangrijker vindt dan het echte leven. Ik vindt het dan ook top dat Returnal nu gewoon de optie heeft voor een eenmalig te gebruiken save file.

offtopic:
Ik speel geen Returnal maar ik heb de nodige uren in MHW zitten, waar ik mij af en toe ook gruwelijk heb lopen ergeren aan het feit dat je geen pauze knopt hebt. Zelfs niet wanneer je volledig solo speelt. Dus ik snap je frustatie wel ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

En ze kan niet zelf een keer een serie kijken?
Ik denk niet dat we hier een 'No Ma'am' discussie hoeven te starten over @Cowboy_Henk z'n thuis situatie. :P

• 418O2
  • Nu online
SD5k schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Ik denk niet dat we hier een 'No Ma'am' discussie hoeven te starten over @Cowboy_Henk z'n thuis situatie. :P
Misschien kan hij samen met de "Stadia dads" in dat topic gaan zitten wenen over zijn levenskeuzes :P

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:06

BM

Admin Softe Goederen
Ik denk niet dat we hier allemaal een mening hoeven te hebben over andermans thuissituaties ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Runaque
BM schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:11:
[mbr]Ik denk niet dat we hier allemaal een mening hoeven te hebben over andermans thuissituaties ;)[/]
Ik wou stilaan al popcorn beginnen maken om de discussie te volgen over al dan niet wie de broek thuis draagt! :D

• Amaze86
Timothy3000 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:54:
Vanavond State of Play. Zin in. Erg benieuwd naar de aankondigingen.
Allemaal 3th party games, reken op veel trailers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01 13:18
Monda schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:44:
Ik heb het ook al gepost in het CoD topic, maar misschien hier ook op z'n plaats.

Ik speel al langere tijd Warzone. Eerst op de ps4 en nu op de ps5. Sinds ik op de ps5 speel, werd ik sporadisch uit potjes gegooid. Ik kan dan eerst nog doorlopen, maar de wereld om mij heen staat stil en knal er dan uit. "connection lost to host/server. De party chat van de ps5 blijft volledig intact. Dus m'n internet verbinding kan het niet zijn lijkt me. De laatste tijd komt het vaker voor (3 avonden achter elkaar 1x per avond). Kan dit iets met de ps5 te maken hebben of iemand die dit herkent?

Ik kwam wel dit tegen op reddit:

https://www.google.com/ur...Vaw0YY1_XzDYCTB9qo7OFgpSj

en

https://www.google.com/ur...Vaw2_ejEGKJaNRbV-hwPuZj5L
Hier heb ik ook last van. Er is niet bepaald een pijl op te trekken wanneer het gebeurd. Afgelopen tijd was het een tijdje goed, maar gisteravond gebeurde het weer.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:12
psvpas schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Hier heb ik ook last van. Er is niet bepaald een pijl op te trekken wanneer het gebeurd. Afgelopen tijd was het een tijdje goed, maar gisteravond gebeurde het weer.
Oké vervelend idd! Misschien interessant om bij te houden wanneer. Want bij mij was het gisteren avond ook. Toevallig maandag en zondag ook in de avond?

PSN: Mondaatje

• Cardwizard
Dat probleem had ik heel vaak als ik CoD op de PS5 speelde en mijn zoon op de pc, samen spelen was zo goed als onmogelijk

• Runaque
Gisteren "Marvel's Guardians of the Galaxy" gaan ophalen en eens thuis direct geïnstalleerd en mocht al direct wachten tot er 59,7Gb geïnstalleerd/gedownload werd en achteraf eens naar de NVMe drive verplaatst en wat gaat dat enorm snel! Iets van 32gb in 20 seconden verzet!
Ik zou nog eens moeten kijken of ik PS5 games niet meteen naar die drive kan laten installeren.

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01 13:18
Monda schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

Oké vervelend idd! Misschien interessant om bij te houden wanneer. Want bij mij was het gisteren avond ook. Toevallig maandag en zondag ook in de avond?
Toen niet gespeeld, dus kan dat niet bevestigen. Maar gisteravond rond een uur of 21:30-22:00 werd ik er wel uitgegooid. Erg raar als je dan met iemand met een PS4 speelt, die geen problemen ervaart.

• Sleeon
star wars fallen order via EA play gisteren gedownload.
Twee uurtjes gedaan, maar hele tijd planeet verkennen en naar de volgende bevalt mij nog niet echt, gaat dit nog veranderen? :P

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-01 13:43

s0kkie

Cowabunga

Sleeon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:10:
Twee uurtjes gedaan, maar hele tijd planeet verkennen en naar de volgende bevalt mij nog niet echt, gaat dit nog veranderen? :P
Nope, constant hetzelfde met een zwak verhaal. Voor mij persoonlijk een zwaar overrated game :O

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
s0kkie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

Nope, constant hetzelfde met een zwak verhaal. Voor mij persoonlijk een zwaar overrated game :O
ugh eindelijk iemand die het ook zegt. Deze game wordt zo erg de hemel in gepraat ik snap er echt niks van. Het is ontzettend buggy en lineair.. Het was een prima spel maar het lijkt alsof iedereen die de beste star wars game ooit vind. Ik vind zelfs de oude Jedi Academy beter.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15:48
Runaque schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:54:
Gisteren "Marvel's Guardians of the Galaxy" gaan ophalen en eens thuis direct geïnstalleerd en mocht al direct wachten tot er 59,7Gb geïnstalleerd/gedownload werd en achteraf eens naar de NVMe drive verplaatst en wat gaat dat enorm snel! Iets van 32gb in 20 seconden verzet!
Ik zou nog eens moeten kijken of ik PS5 games niet meteen naar die drive kan laten installeren.
Je kan instellen dat PS5 games automatisch naar de schijf gaan. Bij instellingen naar opslag en dan bij installatielocatie denk ik.

• Hulleman
Sleeon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:10:
Dat is t idd. Ik heb denkk 3 planeten gedaan, maar weer weggelegd. Echt wel een leuke en mooie game, maar een paar punten die me echt tegenstaan.
- backtracking. Echt vreselijk dat je een wereld ook nog weer eens van achter helemaal naar voren door moet om weer bij je schip te komen. Er zijn wat shortcuts, maar ik wil gewoon instant terug naar het schip kunnen.
- de look van het hoofdpersonage. En dan met name die poncho’s…. wie bedenkt zoiets…Ik wil gewoon vette jedi/sith kleding verzamelen en niet van die achterlijke poncho’s dragen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
s0kkie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

Ik vond het wel een goed spel. Zeker een van de betere Star Wars spellen van de laatste jaren. Ben heel erg benieuwd naar de Kotor remaster (heb de originele destijds op PC gespeeld) en vooral naar de open world game die gemaakt wordt.

Dat is uiteindelijk mijn ultieme star wars game droom, open world waarin je helemaal je eigen pad kan kiezen (jedi, sith, bounty hunter, smuggler) en dat je acties dicteren welke kant je op gaat. Een globale verhaallijn die je kan volgen, maar uiteindelijk gewoon helemaal open. Lekker naar verschillende planeten reizen, veel verschillende side quests, etc.

• Hulleman
Rule schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

ugh eindelijk iemand die het ook zegt. Deze game wordt zo erg de hemel in gepraat ik snap er echt niks van. Het is ontzettend buggy en lineair.. Het was een prima spel maar het lijkt alsof iedereen die de beste star wars game ooit vind. Ik vind zelfs de oude Jedi Academy beter.
Kotor 1 is wat mij betreft by far de beste star wars game. Jedi knight 2: jedi outcast vond ik ook erg goed.

• Runaque
Hulleman schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Dat is t idd. Ik heb denkk 3 planeten gedaan, maar weer weggelegd. Echt wel een leuke en mooie game, maar een paar punten die me echt tegenstaan.
- backtracking. Echt vreselijk dat je een wereld ook nog weer eens van achter helemaal naar voren door moet om weer bij je schip te komen. Er zijn wat shortcuts, maar ik wil gewoon instant terug naar het schip kunnen.
- de look van het hoofdpersonage. En dan met name die poncho’s…. wie bedenkt zoiets…Ik wil gewoon vette jedi/sith kleding verzamelen en niet van die achterlijke poncho’s dragen.
Dammit! Ik heb dat game op de console staan met redelijke verwachtingen, maar zal er maar proberen aan te beginnen met een hopelijk dat ik me niet aan die minpunten stoor zoals jullie hier aanhalen.

• Timothy3000
Ik vond het echt een fantastische game. Gaf echt de Star Wars sfeer en vond de combat ook echt geweldig.

Me ook nooit echt gestoord aan het backtracken omdat er zoveel te ontdekken valt. En vond het verhaal ook wel tof eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 27-10-2021 13:41 ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 23:00

thunder8

Het gedonder begint weer.

AppleFan2007 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:31:
[...]

Je kan instellen dat PS5 games automatisch naar de schijf gaan. Bij instellingen naar opslag en dan bij installatielocatie denk ik.
Klopt. Als je ook nog een externe drive hebt voor PS4 spellen, kan je dat ook meteen instellen. Ik heb nu 2TB NVME voor de PS5 spellen en een externe SSD van 2TB voor de PS4 spellen. Ik ben voor de komende jaren voorzien van meer dan genoeg ruimte voor spellen. :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:25

Lapras

Ice beam

Ik vond Fallen Order erg prima. Niet geniaal, maar heb me er wel mee vermaakt. Ik vond het juist wel aardig dat je terug naar je schip moest. Dat fast travelen breekt de immersie nog wel eens.

• Cardwizard
Fallen Order vond ik een heerlijke game, maar dat zal mede komen door mijn Star Wars hart :9

• Sleeon
Haha oke oke, ga het nog wel even een kans geven dan. Thanks voor de reacties.

• Cowboy_Henk
Fallen Order had ik helemaal uitgespeeld op pc. Ik vond het wel een leuk spel, heb echt alles uitgezocht en het is best pittig. Mooie graphics en geluid. Pittig, maar als je alle skils hebt gemastered is het echter knallen. Ik vond dat back tracken ook niet zo leuk want sommige werelden zijn echt groot, er hadden beter wat fast travel points in gezeten. Dus niet helemaal fast travel points maar dat er portals staan in bepaalde stukken in de werelden zou leuk zijn geweest

Maar je moet het spel zien als een Metroid achtige game. Je unlocked nieuwe skills en hiermee kan je bepaalde gebieden openen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cowboy_Henk op 27-10-2021 15:10 ]

• AppleFan2007
Voor de gebruikers van Apple Music, de dienst is nu ook beschikbaar voor PlayStation.

https://blog.playstation....ic-launches-on-ps5-today/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezbURJgBkn7HkdIKHv339hg0YpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OyABjDGYwWEQwBnnOAjzQ7ZA.jpg?f=fotoalbum_large

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35
Zie dat ze eindelijk godfall is flink afgeprijsd hebben naar 23 euro nu in de november sale, zit te twijfelen die toch is te gaan proberen, mensen hier ervaringen met de game? Reviews waren niet zo best maar leek mij toch altijd wel tof:)

Playstation 5

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Valt wel op dat Sony en Apple vrij close zijn met eerder ook al de Apple TV app + 6 maanden gratis kijken.
Wie waagt zich aan een voorspelling van de volgende deal? De Fitness app op je PS5? :+

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
kazuka schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:32:
Valt wel op dat Sony en Apple vrij close zijn met eerder ook al de Apple TV app + 6 maanden gratis kijken.
Wie waagt zich aan een voorspelling van de volgende deal? De Fitness app op je PS5? :+
Apple heeft altijd veel respect gehad voor Sony (Steve Jobs). Hun Macbooks zijn ook afgeleid van het Sony Vaio design, en zijn daarop verder gegaan. Ik verwacht eventueel nog Airplay2 integratie en misschien homekit?

• AppleFan2007
kazuka schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:32:
Apple Arcade op de PlayStation 5 zou wel leuk zijn. Maar dat zal denk ik niet gebeuren.
Fitness zou wel een goede gok zijn.
Recon24 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:51:
[...]

Apple heeft altijd veel respect gehad voor Sony (Steve Jobs). Hun Macbooks zijn ook afgeleid van het Sony Vaio design, en zijn daarop verder gegaan. Ik verwacht eventueel nog Airplay2 integratie en misschien homekit?
HomeKit zie ik echt wel zitten. Momenteel zet ik de PS5 aan met behulp van HomeKit op de TV en HDMI cec.
Alleen heb ik daar vaak problemen mee.

[ Voor 36% gewijzigd door AppleFan2007 op 27-10-2021 17:55 ]

• Cardwizard
@AppleFan2007 de vorige Apple Arcade “baas” werkt al wel bij PlayStation tegenwoordig…

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bij mijn netwerktest valt mijn upload altijd flink lager uit dan download. hebben andere dit ook? bij de test op mijn xbox heb ik dit niet, of via de internetspeedtest van mijn laptop.

ps5
down: 930mbps
up: 83mbps

xbox
down: 1,3gbit
up:910mbps.

allebei bekabeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 27-10-2021 19:33 ]

• v8power67
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Farabi schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:32:
bij mijn netwerktest valt mijn upload altijd flink lager uit dan download. hebben andere dit ook? bij de test op mijn xbox heb ik dit niet, of via de internetspeedtest van mijn laptop.

ps5
down: 930mbps
up: 83mbps

xbox
down: 1,3gbit
up:910mbps.
Netwerktest is meer om te testen dat je verbinding hebt. Ik heb er vaak hele lage waardes maar game download trekt gewoon maximale verbinding snelheid. Niet teveel waarde aan hechten zou ik zeggen. Als spellen gewoon goed downloaden niks aan de hand.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:34:
[...]

Netwerktest is meer om te testen dat je verbinding hebt. Ik heb er vaak hele lage waardes maar game download trekt gewoon maximale verbinding snelheid. Niet teveel waarde aan hechten zou ik zeggen. Als spellen gewoon goed downloaden niks aan de hand.
klopt, downloaden gaat als een gek. dat vermoeden had ik al.

Verwijderd

🎉🎊🥳 Topic bestaat sinds vandaag 1 jaar 🎉🎊🥳

😄

• Amaze86
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:37:
🎉🎊🥳 Topic bestaat sinds vandaag 1 jaar 🎉🎊🥳

😄
proost :9B

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:00
Mooi moment om een biertje open te trekken :)
Misschien moet ik eindelijk ook eens de openingspost afmaken .... :X

Ook benieuwd wat ze vanavond gaan aankondingen. Hier is alvast de livestream:

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2021 22:01 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Naar wat voor een meuk zit ik te kijken?

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 06:54
waste of play wat mij betreft...

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:40
Zat echt niks interessants tussen. Jammer dit.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zo, dat was nog eens een partij crap :P

Hoogte punt: Bugsnax

• RomeoOscarBravo
  • Laatst online: 13:12
Kenny_026 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:19:
Naar wat voor een meuk zit ik te kijken?
Ja deze 20 minuten krijgen we nooit meer terug. Alleen maar zooi die voor een PS4 nog gênant is. De smartphone van mn moeder kan dit nog draaien joh.

• Geronimous
Deze is nog altijd wel interessant, leuke stijl:

Voor de rest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jqYw28e_7vqapWbgQKMiSoVPCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l3ct2HfkVBECLyLrnapw1KEB.jpg?f=user_large

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik moet zeggen dat deze stijl me inderdaad wel erg aan staat. Maar ik lees gisteren overal dat we diepgaande gameplay gingen zien van deze langverwachtte titel. Dan is dit echt een aanfluiting.

• Geronimous
Kenny_026 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:40:
[...]

Ik moet zeggen dat deze stijl me inderdaad wel erg aan staat. Maar ik lees gisteren overal dat we diepgaande gameplay gingen zien van deze langverwachtte titel. Dan is dit echt een aanfluiting.
Tja, "aanfluiting"... we hebben wat gameplay gezien, ik had er geen verwachtingen van dus heb er niet zo'n extreme mening over. Meer gameplay etc komt wel vanzelf, net als reviews.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Runaque
RomeoOscarBravo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Ja deze 20 minuten krijgen we nooit meer terug. Alleen maar zooi die voor een PS4 nog gênant is. De smartphone van mn moeder kan dit nog draaien joh.
Ik heb het niet gezien en weet niet waar het over gaat, maar het verbaast me niets dat de PS4 nog een enorm belangrijk platform is, zelfs nadat de PS5 al bijna een jaar op de markt it! Om te beginnen geraken veel niet aan dat ding, dus ontwikkelaars zien weinig verdienste om volledig op de PS5 te focussen, dus liever het oudere platform mede omdat de PS5 de games van de PS4 toch kan afspelen en "missschien" maken ze wel een PS5 update/versie in de toekomst als het game genoeg opgebracht heeft.
En ook door de huidige omstandigheden van dat we eigenlijk een jaar verloren op vlak van "next gen" zal de levensduur van de console vast ook iets langer geworden zijn en hopelijk steken ze in de volgende PS een processor die het kaliber heeft van een Treadripper! :+

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-01 19:15
Ach nu kunnen de kids van jullie wat games spelen :+
Was het straal vergeten (lag ook al lang in slaap) maar blijkbaar is het wel goed zo :).
Het is wel weer typisch dat ze ondertussen blijkbaar vergeten van de PS+ games te announcen. Al zijn er gisteren wel wat namen gelekt, maar niets speciaal.

• Timothy3000
Twixie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:34:
Was het straal vergeten (lag ook al lang in slaap) maar blijkbaar is het wel goed zo :).
Het is wel weer typisch dat ze ondertussen blijkbaar vergeten van de PS+ games te announcen. Al zijn er gisteren wel wat namen gelekt, maar niets speciaal.
Die worden pas volgende week woensdag aangekondigd toch, voor de dinsdag erop?

State of Play viel mij ook tegen. Van mij mogen ze dat soort trailers voortaan los droppen. Event is er imo niet voor nodig.
Timothy3000 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:35:
[...]
Die worden pas volgende week woensdag aangekondigd toch, voor de dinsdag erop?
Erm neen. Die worden altijd aangekondigd de woensdag vóór de eerste dinsdag van de maand. Volgende week dinsdag zijn we 2 november, dus moesten ze normaal gisteren aangekondigd worden.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-01 13:43

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCI2-KPUHlJRWALGaDK5jC-WkDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OOSTC0KT4bW9MbSt3n6MxVzf.jpg?f=fotoalbum_large

• RomeoOscarBravo
  • Laatst online: 13:12
Runaque schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 07:20:
[...]

Ik heb het niet gezien en weet niet waar het over gaat, maar het verbaast me niets dat de PS4 nog een enorm belangrijk platform is, zelfs nadat de PS5 al bijna een jaar op de markt it!
Ik heb nergens gezegd dat het bij de PS4 past. Ik zei dat het zelfs voor de PS4 gênant is. Dit zou bijna allemaal voor de PS3 nog matig zijn.

Uncharted 3 of The Last Of Us op PS3 zien er veel beter uit dan op die Square Enix titel na alles uit deze presentatie.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:34
FMS schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:25:
Zo, dat was nog eens een partij crap :P

Hoogte punt: Bugsnax
Crap inderdaad, death's door is wel goed. Heb die op de XSX gespeeld (1000GS). mss dat ik dat nog wel eens doe :)
Correctie: hoogtepunt: de PS-symbool animaties

Net gekeken, en dacht dat zoals vaker iedereen wel weer een beetje overdreef wegens gebrek aan ingeloste verwachtingen, maar dit was toch echt wel serieus crappy.

Een van de games die er toch vrij slecht uitzag is "First Class Trouble". Ik dacht, daar hebben ze nog wel wat werk aan om het beter te laten uitzien... tot bleek dat het een van de November PS+ Games is... 8)7 . Was overigens inderdaad een van de titels die in de eerdere PS+ leak kwam, dus ik vrees dat November weer een non-event wordt voor PS+ leden.

• Amaze86
Dit leek nergens op, ergste state of play tot nu toe.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56
Sony publiceerde vandaag zijn kwartaalresultaten van de periode juli tot september 2021. Ik heb de belangrijkste cijfers voor Game & Network services even op een rij gezet in dit artikel - PS5 verkoopt 13.4 miljoen keer en zorgt voor beste Q2 ooit: kwartaalresultaten Sony G&NS Q2 FY2021

Cliffnotes:
  • PlayStation verdiende een hoop geld dit kwartaal. Omzet van 4.97 miljard euro, winst van 0.637 miljard euro. Grootste niet-kerst kwartaal omzet ooit. Winst daalt wel tegenover hetzelfde kwartaal in 2020.
  • Hardware verkopen zorgen voor veel omzet maar minder winst.
  • Bij software ligt de nadruk dit kwartaal meer op third-party dan first-party sales.
  • PS5 consoles worden ongeveer op gelijke tred verscheept als de PS4 destijds. 3.4 miljoen units verscheept tijdens de afgelopen zomer. PS4 consoles verscheept Sony bijna niet meer.
  • PSN/PS+ abonnees is relatief stabiel (resp. 104m/47.2m).
Voor grafiekjes en bronnen verwijs ik jullie naar het artikel :)

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 28-10-2021 11:57 ]

Pagina: 1 ... 169 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord