"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Niet als je zo slecht bent als mij met gamen hoor🤣robzzzzzzzz schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:11:
[...]
Valt echt reuze mee met de juiste build & weapons. Valt in een speeldag (6-7u) max 2 uit te spelen tot de first ending, en de true ending is 4 uur werk
Wat doe ik verkeerd? Ik mag toch hopen dat dat niet normaal is. (Bij GOW deed de disc dat 1x in het uur kort.)
Kan zijn dat hij nog niet helemaal klaar was met installeren, soms installeert hij eerst een deel en dan kun je al het begin spelen, en tegelijkertijd wordt de rest van de game nog geïnstalleerd.Zonekill schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:19:
Zojuist voor het eerst The Last of Us 2 geinstalleerd en wil dan spelen maar de disc blijft enorm luid en snel ronddraaien, is niet te spelen op deze manier. Dat is toch niet normaal!?
Wat doe ik verkeerd? Ik mag toch hopen dat dat niet normaal is. (Bij GOW deed de disc dat 1x in het uur kort.)
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Gebruik ook daar eerst even de zoekfunctie, aankoopadviezen voor de next-gen consoles zijn al vaak gesteld.
[ Voor 107% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2021 23:07 ]
Je moet wel uitzonderlijk heel veel mazzel hebben als je die game in een paar uurtjes uit weet te spelen. Onder de 20u speel je die niet snel uit, laat staan inclusief true ending. De game staat ''rushed'' op how long to beat rond de 15 uur maar dat zijn vast niet mensen die hem voor de eerste keer spelen. Returnal is echt een game waarin geluk + leercurve beter maakt.robzzzzzzzz schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:11:
[...]
Valt echt reuze mee met de juiste build & weapons. Valt in een speeldag (6-7u) max 2 uit te spelen tot de first ending, en de true ending is 4 uur werk
Heb hem zelf uitgespeeld maar blijf er wel bij dat een save when quit optie (waarin de save verdwijnt als je hem weer opstart) voor deze game een goed idee was geweest.
[ Voor 47% gewijzigd door Timothy3000 op 25-09-2021 22:31 ]
hier niet, heb de game op release gekocht in een x biome 3 bereikt, toen na een paar uur proberen gefrustreerd neergelegd, vorige week weer opgepakt en de eerste ending bereikt in minder dan 7 uur, en daarna de volgende dag de true ending gedaan in minder dan 5 uur.Timothy3000 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:23:
[...]
Je moet wel uitzonderlijk heel veel mazzel hebben als je die game in een paar uurtjes uit weet te spelen. Onder de 20u speel je die niet snel uit, laat staan inclusief true ending. De game staat ''rushed'' op how long to beat rond de 15 uur maar dat zijn vast niet mensen die hem voor de eerste keer spelen. Returnal is echt een game waarin geluk + leercurve beter maakt.
Heb hem zelf uitgespeeld maar blijf er wel bij dat een save when quit optie (waarin de save verdwijnt als je hem weer opstart) voor deze game een goed idee was geweest.
Het ligt gewoon aan je build en weapon, Pylon driver is overpowered. bijna een cheat
[ Voor 4% gewijzigd door robzzzzzzzz op 25-09-2021 23:25 ]
Je hebt er dan toch uiteindelijk meer dan 7u over gedaan om de eerste ending te bereiken als je in je totale speeltijd dan ook die eerste poging meerekent? Door die leercurve en door het eerder geprobeerd te hebben wordt je inderdaad steeds beter en gaat het de volgende pogingen sneller.robzzzzzzzz schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:17:
[...]
hier niet, heb de game op release gekocht in een x biome 3 bereikt, toen na een paar uur proberen gefrustreerd neergelegd, vorige week weer opgepakt en de eerste ending bereikt in minder dan 7 uur
Op hoeveel speeluur staat de game totaal (inc poging één) in je PSN profiel? Dan ook rond de 15-20u toch?
Moet wel zeggen: Wel heel knap gedaan om hem nadat je overnieuw begon zo snel uit te spelen (en zo snel meteen biome 3 te bereiken). Dan heb je skills. Doe ik je niet na.
[ Voor 73% gewijzigd door Timothy3000 op 25-09-2021 23:58 ]
Ja klopt idd, als je de eerste poging meerekend.Timothy3000 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:48:
[...]
Je hebt er dan toch uiteindelijk meer dan 7u over gedaan om de eerste ending te bereiken als je in je totale speeltijd dan ook die eerste poging meerekent? Door die leercurve en door het eerder geprobeerd te hebben wordt je inderdaad steeds beter en gaat het de volgende pogingen sneller.
Op hoeveel speeluur staat de game totaal (inc poging één) in je PSN profiel? Dan ook rond de 15-20u toch?
Moet wel zeggen: Wel heel knap gedaan om hem nadat je overnieuw begon zo snel uit te spelen (en zo snel meteen biome 3 te bereiken). Dan heb je skills. Doe ik je niet na.Ik vond hem echt keimoeilijk. Met name Biome 2 en die boss uit 3.
De drones in 3 waren zo vervelend, dat ik daarna eerst een stel andere games heb uitgespeeld, en bij gebrek aan games vorige week toch maar weer eens begonnen en opeens ging het veel beter!
Ik denk dat het niet alleen skills zijn , maar ook geluk met de drops.
Ixion vond ik niet zo moeilijk, voornamelijk de drones en de boss uit 3 inderdaad.
Vond het na 3 zelfs tegenvallen, ik had een opwaardse curve verwacht maar het werd na 3 alleen maar makkelijker jammergenoeg vond het wel zn charmes hebben die frustraties etc.
Hoeveel uur heb je er uiteindelijk over gedaan?
Returnal is imo de beste game die tot dusver voor de PS5 verschenen is.
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 26-09-2021 00:00 ]
Mis dat wel een beetje zoals je bij de PS4 kon zien wie wat gespeeld had en/of trophies die gehaald heeft.
Ik zou weer eens wat Returnal moeten spelen...
Inderdaad. Dat mis ik ook. Snap ook niet dat Sony dat heeft weggelaten ...schumi2004 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:17:
De PlayStation 5 GUI heeft niet een What's New gedeelte of wel?
Mis dat wel een beetje zoals je bij de PS4 kon zien wie wat gespeeld had en/of trophies die gehaald heeft.
GamiQ, de game notes app met game maps!
https://www.playstation.com/nl-nl/games/metro-exodus/
Moest zelf even inkomen, vooral op gebied van voice acting. Nu net vertrokken uit Volga en geniet volop.
Inderdaad erg de moeite waard. Had het al op stadia maar toch gedubbeldipt en geen moment spijt van. Vooral de immersie spreekt mij erg aan.ElGrandoNeuso schreef op zondag 26 september 2021 @ 13:25:
Voor degene die hem gemist hebben, Metro Exodus in de sale voor €10,49 (PlayStation store).
https://www.playstation.com/nl-nl/games/metro-exodus/
Moest zelf even inkomen, vooral op gebied van voice acting. Nu net vertrokken uit Volga en geniet volop.
Ophion en Hyperion vond ik de makkelijkste bosses van het spel, de enige echt problematische voor mij was Nemesis.Timothy3000 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:59:
Die laatste boss vond ik ook vrij moeilijk. Ik heb niet echt veel met de pylon gespeeld omdat dat inderdaad ietwat als een cheat voelde. Die was iets te overpowered. (alsnog weleens gebruikt hoor)
Hoeveel uur heb je er uiteindelijk over gedaan?
Returnal is imo de beste game die tot dusver voor de PS5 verschenen is.
In het totaal zo een 26 uur, ik ben in 5 uur bij biome 3 gekomen de eerste run, toen de dag erna nog een paar uur 3 geprobeerd te beaten en het uit frustratie maanden neergelegd, toen vorige week opnieuw begonnen en in 8 uur met restmode act 1 en 2 gedaan, en daarna in 6 act 3.
De pylon driver was voor mij duidelijk the key to succes, je walst er gewoon doorheen probeer het maar eens, weet niet of je act 3 al hebt gedaan?
Voor mij ook zeker een game of the year contender, maar ik had een best grote backlog, The last of us 2 ,FF7 Intergrade, Rift apart,Zero Dawn,Last of us 1,Ghost of Tsushima + Iki , Detroit become human
Allemaal uitgespeeld sinds 24 april dus voor mij is een game of the year moeilijk te benoemen dit jaar en dat is dan alleen PS5 ook veel met de Series X bezig geweest 10 + games hehe, Nu bezig aan Death Stranding Director's cut... prachtige game.
Maar als je er in totaal 26u over gedaan hebt dan kun je toch niet tegen anderen zeggen dat de game in 7/8 en totaal in 15u uit te spelen is?robzzzzzzzz schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:03:
[...]
In het totaal zo een 26 uur, ik ben in 5 uur bij biome 3 gekomen de eerste run, toen de dag erna nog een paar uur 3 geprobeerd te beaten en het uit frustratie maanden neergelegd, toen vorige week opnieuw begonnen en in 8 uur met restmode act 1 en 2 gedaan, en daarna in 6 act 3.
Ja, die pylon driver was vrij overpowered maar wel erg leuk om mee te spelen.
Ik heb hem ook volledig uitgespeeld. Erg mee vermaakt. Rond de 30u over gedaan denk ik zo.
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 26-09-2021 16:10 ]
@robzzzzzzzzTimothy3000 schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:08:
[...]
Maar als je er in totaal 26u over gedaan hebt dan kun je toch niet tegen anderen zeggen dat de game in 7/8 en totaal in 15u uit te spelen is?
Ja, die pylon driver was vrij overpowered maar wel erg leuk om mee te spelen.
Ik heb hem ook volledig uitgespeeld. Erg mee vermaakt. Rond de 30u over gedaan denk ik zo.
Hij zou zijn ingame timer ff moeten screenshott n
Dus van de console in je ship.
Die zal wel aanzienlijk hoger staan.
Psn timers kloppen bijna nooit, timers die je in je hoofd hebt ook niet echt.
Ik heb hier 60uur staan voor plat. Ingame timer
GiTS
De eerste 8 uur zitten er alweer in, eens kijken of ik de circa 140 uur van de Switch dit keer ook ga aantikken, maar wil eigenlijk sowieso Platinum halen. Gezien het plezier wat ik (wederom!) met de game heb twijfel ik daar niet aan. Heerlijk om weer opnieuw te beginnen en het verhaal te herbeleven.
Gezien het type spel uiteraard geen enorme verschillen met de Switch versie, al loopt het (soms) net een tikkeltje beter, ziet het er net wat scherper uit allemaal, en de laadtijden zijn ook wat korter. Aangezien ik voor de Switch geen Pro controller heb (foei, ik weet het
Maar het spel, dat blijft echt een pareltje
Gisteravond Hades voor de eerste keer neergelegd, op naar de volgende!
is dat die met 2 days etc etc?reaL_G schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:17:
[...]
@robzzzzzzzz
Hij zou zijn ingame timer ff moeten screenshott n
Dus van de console in je ship.
Die zal wel aanzienlijk hoger staan.
Psn timers kloppen bijna nooit, timers die je in je hoofd hebt ook niet echt.![]()
Ik heb hier 60uur staan voor plat. Ingame timer
die firmware update voor de aorus is optioneel, ik heb hem niet geinstalleerd, maar toch is mijn Aorus m2 echt retesnel, ik haal 6525 MB/s, zonder die firmware update (zie foto). Ik merk echt geen geen verschil met de standaard ps5 ssd. Ook kopieren tussen beide ssd's gaat bloedsnel en het is tot nu toe allemaal stabiel.Mr. Jackson schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:43:
[...]
Het goedkopere alternatief (Aorus 7000s) heeft een firmware update die (volgens mij) alleen via Microsoft geïnstalleerd kan worden en ik heb Mac.
:strip_exif()/f/image/5GWWib0skbHdOSBBBnd7NFWN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik snap wel dat mensen trouwens zeggen dat ze genoeg hebben aan 650 gig, maar in de praktijk (ik heb hem sinds day 1) is dat echt veel te weinig als je een beetje games aanschaft en zowel online als offline speelt.
De wat simpelere games liggen gemiddeld tussen de 40 en 60 gigabyte per stuk, zodra het wat uitgebreidere games worden dan zie je uitschieters zoals bijvoorbeeld alleen de multiplayer van COD cold war (die is al 167 gigabyte). Daar komt bij dat je van 650 gigabyte ook nog zo'n 50 gig vrij moet houden voor kopieren, patches en het starten van streaming games van ps now.
Dus je kunt wel nagaan dat als je cod cold war, cod vanguard en battlefield 2048 geinstalleerd hebt dat het dan wel zo'n beetje volzit. Steeds meer games zitten boven de 50 gigabyte aan installatie files namelijk. En dat is met name ook een probleem met updates waarbij je die ruimte dan ook vrij moet hebben.
even een paar voorbeelden van wat er in de praktijk aan ruimte gevraagd wordt op een ps5:
- Cod cold war (alleen multiplayer): 167 gigabyte
- Marvel avengers: 97 gigabyte
- Lost Judgement: 90 gigabyte
- Final Fantasy VII: 94 Gigabyte
- Watch Dogs Legion: 57 gigabyte
Met dit setje hierboven zit je standaard ps5 dus direct zo goed als vol en is er geen ruimte meer voor andere games (aangezien je zo'n 50 gig vrij moet houden voor patches en save games).
dus als je een paar online games met je vrienden speelt en je speelt daarnaast nog een paar single player games dan wordt het al snel nijpend met je harddisk space.
Dus dan is minimaal 1 TB extra wel lekker in zo'n ps5.
Hoe bedoel je. Incl 2 days?
Ingame timer is totale speeltijd in spel.
Daar zie je ook aantal deaths etc.
GiTS
Verwijderd
Nu noem je wel direct de games op die veel ruimte innemen en slecht gebruik maken van compressie. En dit zijn echt de uitzonderingen. Meeste ps5 games zijn rond de 50gb. Je cijfers kloppen ook niet helemaal:robinez schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:39:
[...]
die firmware update voor de aorus is optioneel, ik heb hem niet geinstalleerd, maar toch is mijn Aorus m2 echt retesnel, ik haal 6525 MB/s, zonder die firmware update (zie foto). Ik merk echt geen geen verschil met de standaard ps5 ssd. Ook kopieren tussen beide ssd's gaat bloedsnel en het is tot nu toe allemaal stabiel.
[Afbeelding]
even een paar voorbeelden van wat er in de praktijk aan ruimte gevraagd wordt op een ps5:
- Cod cold war (alleen multiplayer): 167 gigabyte
- Marvel avengers: 97 gigabyte
- Lost Judgement: 90 gigabyte
- Final Fantasy VII: 94 Gigabyte
- Watch Dogs Legion: 57 gigabyte
Met dit setje hierboven zit je standaard ps5 dus direct zo goed als vol en is er geen ruimte meer voor andere games (aangezien je zo'n 50 gig vrij moet houden voor patches en save games).
dus als je een paar online games met je vrienden speelt en je speelt daarnaast nog een paar single player games dan wordt het al snel nijpend met je harddisk space.
Dus dan is minimaal 1 TB extra wel lekker in zo'n ps5.
Lost Judgement is 45Gb en niet 90Gb.
Ff7 is bij mij 85GB en niet 94gb.
avengers is 74gb.
Als je bij andere ps5 games kijkt:
Deathloop 28gb
Returnal 48gb
Spider-man 54gb
Crash bandicoot 4 28gb
Oddworld soulstorm 15gb
Sackboy 32gb
Resident evil village 27gb
Ratchet and clank rift apart 33gb
Demon's souls 52gb
Miles morales 52gb
Dus het valt echt wel mee hoe snel de schijf vol zal zijn.
Dit klopt dus niet. De games die tussen de 40 en 60gb zitten zijn gewoon beter geoptimaliseerd. Ik kan Demon's souls, spider-man, returnal, re village nou niet echt simpele games noemen.De wat simpelere games liggen gemiddeld tussen de 40 en 60 gigabyte per stuk, zodra het wat uitgebreidere games worden dan zie je uitschieters
Sinds de ps5 zijn de games nou juist kleiner geworden. Waar de laatste Sony ps4 games rond de 100gb waren zijn de nieuwe Sony ps5 titels tussen de 20gb en 55gb. Dit komt met name door de kraken compressie, maar ook door de snelle ssd. Op de ps4 kwam het voor dat er assets meerdere keren op de schijf stonden (bijvoorbeeld bij Spider-man), anders dan laden ze niet op tijd in. Bij de ssd is dit niet nodig en dit zorgt ook weer voor extra ruimte.Steeds meer games zitten boven de 50 gigabyte aan installatie files namelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2021 18:20 ]
Op 72 deaths en suit usage 2 daysreaL_G schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:43:
[...]
Hoe bedoel je. Incl 2 days?
Ingame timer is totale speeltijd in spel.
Daar zie je ook aantal deaths etc.
ik moet zeggen dat die cijfers van jou me wel enorm verbazen. Lost Judgement zou kunnen, want die heb ik nog niet gekocht (staat op de planning na FF7) maar in de store staat toch echt dat die 87 gigabyte nodig heeft.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:16:
[...]
Nu noem je wel direct de games op die veel ruimte innemen en slecht gebruik maken van compressie. En dit zijn echt de uitzonderingen. Meeste ps5 games zijn rond de 50gb. Je cijfers kloppen ook niet helemaal:
Lost Judgement is 45Gb en niet 90Gb.
Ff7 is bij mij 85GB en niet 94gb.
avengers is 74gb.
...
die andere 2 snap ik niet, zijn dat wel de ps5 versies?
Bijvoorbeeld jouw avengers is bijna 25 gigabyte !!! kleiner dan mijn versie die 97 gigabyte is op mijn ssd, dat lijkt me toch wel vreemd dat er zo extreem veel gigabytes verschil tussen zit, een paar gigabyte verschil kan ik me nog voorstellen maar 25 gigabyte, ik vind dat wel raar dat er blijkbaar zo enorm grote verschillen tussen kunnen zitten. Kan het me bijna niet voorstellen.
En om discussies maar te vermijden heb ik net een screenshot van die game size gemaakt, dat is echt niet 74 gigabyte bij mij.
[ Voor 3% gewijzigd door robinez op 26-09-2021 19:26 ]
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...ad_size_45920_gb_without/robinez schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:17:
[...]
ik moet zeggen dat die cijfers van jou me wel enorm verbazen. Lost Judgement zou kunnen, want die heb ik nog niet gekocht (staat op de planning na FF7) maar in de store staat toch echt dat die 87 gigabyte nodig heeft.
die andere 2 snap ik niet, zijn dat wel de ps5 versies?
Bijvoorbeeld jouw avengers is bijna 25 gigabyte !!! kleiner dan mijn versie die 97 gigabyte is op mijn ssd, dat lijkt me toch wel vreemd dat er zo extreem veel gigabytes verschil tussen zit, een paar gigabyte verschil kan ik me nog voorstellen maar 25 gigabyte, ik vind dat wel raar dat er blijkbaar zo enorm grote verschillen tussen kunnen zitten. Kan het me bijna niet voorstellen.
En om discussies maar te vermijden heb ik net een screenshot van die game size gemaakt, dat is echt niet 74 gigabyte bij mij.
[Afbeelding]
Lost judgment is echt maar 45gb.
Avengers heb ik nu niet geïnstalleerd, dus kan er geen screenshot van maken:
https://www.psu.com/news/marvels-avengers-ps5-install-size/
Ja Ff7 is de ps5 versie:
:strip_exif()/f/image/SILLfZKLimcfJZ3KbkRwVP1R.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nu 12 games geïnstalleerd staan (inclusief cold war en Ff7) en dan zit hij vol. Zonder cold war en Ff7 kunnen er wel meer games op de interne ssd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2021 19:37 ]
Totaal gebruik, challenges en van gasten.
Zoals ik al zei en je aan de trophys ziet, heb ik het uiteindelijk vorige week in 2 sessies uitgespeeld, van 6-7 uur en act 3 in 6.
Heb de game een paar maanden laten liggen toen biome 3 niet lukte.
Platinum ga ik niet aan beginnen, Jij bent nog steeds getraumatizeerd zei je
[ Voor 9% gewijzigd door robzzzzzzzz op 26-09-2021 19:50 ]
Maar je kan nu geen enkel spel updaten. Ik liep daar eigenlijk tegenaan.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:32:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ad_size_45920_gb_without/
Ja Ff7 is de ps5 versie:
[Afbeelding]
Ik heb nu 12 games geïnstalleerd staan (inclusief cold war en Ff7) en dan zit hij vol. Zonder cold war en Ff7 kunnen er wel meer games op de interne ssd.
Verwijderd
Dan verwijder ik een game en dan kan ik weer updaten. Ik was aan het twijfelen om een 2tb ssd te kopen, maar ik speel toch niet zoveel games tegelijkertijd. En heb ook nog een externe hdd voor de ps4 games. Wanneer speel je meer dan 12 games? Als ik er teveel geïnstalleerd heb dan is er teveel keuze. Zie ik nu ook met mijn externe hdd. 80% van de games die er op staan speel ik niet.Engineer Stewie schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:24:
[...]
Maar je kan nu geen enkel spel updaten. Ik liep daar eigenlijk tegenaan.
[ Voor 99% gewijzigd door Raem op 26-09-2021 21:21 ]
Ik speel meestal 1 game tegelijk. Maar ga soms wel eens terug naar een game.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:40:
[...]
Dan verwijder ik een game en dan kan ik weer updaten. Ik was aan het twijfelen om een 2tb ssd te kopen, maar ik speel toch niet zoveel games tegelijkertijd. En heb ook nog een externe hdd voor de ps4 games. Wanneer speel je meer dan 12 games? Als ik er teveel geïnstalleerd heb dan is er teveel keuze. Zie ik nu ook met mijn externe hdd. 80% van de games die er op staan speel ik niet.
GT sport is 100Gb en doe ik af en toe, spiderman heb ik nog niet platinum en speel ik af en toe. Netzoals hitman. Sackboy en cup head voor de couch co-op…
Ik had net wat plaats te kort en heb nu met 1Tb geen problemen meer. (Nog bijna 1Tb in totaal vrij).
Waarschijnlijk heb je van FF7 dan de extra episode nog niet geinstalleerd, die is bijna 10gb.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:32:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ad_size_45920_gb_without/
Ja Ff7 is de ps5 versie:
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 26-09-2021 21:25 ]
Verwijderd
Die heb ik inderdaad niet gekocht. Daar zit het verschil.Raem schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:21:
[...]
Waarschijnlijk heb je van FF7 dan de extra episode nog niet geinstalleerd, die is bijna 10gb.
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Toevallig dit weekend ook Hades gekocht en een begin gemaakt. Veel over gehoord en gelezen maar nog niet eerder gespeeld op een ander platform. Wat een game, ik vind het concept geniaal en vanaf minuut 1 direct in de actie.
Ik ben op het moment ook met Hades bezig en vind het echt super. Blijft kriebelen om steeds opnieuw een run te starten en weer iets verder te komen. Gisteren voor het eerst de eindbaas bereikt en uiteraard kon ik kort daarna weer opnieuw beginnen!Superkanjo schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:20:
Toevallig dit weekend ook Hades gekocht en een begin gemaakt. Veel over gehoord en gelezen maar nog niet eerder gespeeld op een ander platform. Wat een game, ik vind het concept geniaal en vanaf minuut 1 direct in de actie.
Ik heb zowel de closed als open beta gedaan, en het is echt een heel gaaf , heftig en intens spelAmaze86 schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:43:
Gerucht: Hell Let Loose gratis in oktober voor PSN+ (fps game die officieel in oktober uitkomt)
Geen arcade shooter, maar heel erg team based en tactisch, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn op de console platforms.. Dit was bij de beta's ver te zoeken.. Niemand wist echt wat ie moest doen.
Je heb namelijk bijna een volle week les nodig om dit een beetje te kunnen
Het enige wat ik miste was een FoV slider óf dat de sprint speed ietsje sneller was gemaakt... Het lopen voelt echt als dikke stront door een trechter soms
Maar afgezien daarvan is het echt wel heel cool! Toffe PS+ game dan
Heb weinig tijd gehad, maar heb het van launchday en vind het ook wel heel goed.Xlast88 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:58:
Vandaag begonnen met deathloop, wat een toppertje
Begin nu wat slabs en goede wapens bij elkaar te krijgen (mis wel nog een goede nailgun, heb wel een LMP10 met silencer),
Sommige dingen zijn niet heel makkelijk, maar je kan eindeloos proberen
En ik kon er niet inkomen helaas door de lage FPS, hoge ping en ook een missende FOV slider.poor Leno schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:10:
[...]
Ik heb zowel de closed als open beta gedaan, en het is echt een heel gaaf , heftig en intens spel
Geen arcade shooter, maar heel erg team based en tactisch, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn op de console platforms.. Dit was bij de beta's ver te zoeken.. Niemand wist echt wat ie moest doen.
Je heb namelijk bijna een volle week les nodig om dit een beetje te kunnen![]()
Het enige wat ik miste was een FoV slider óf dat de sprint speed ietsje sneller was gemaakt... Het lopen voelt echt als dikke stront door een trechter soms
Maar afgezien daarvan is het echt wel heel cool! Toffe PS+ game dan
Nu met BF5 er een FOV slider inzit voelt de gameplay zoveel smoother aan.
(COD ook idem, maar totaaaaaal andere game uiteraard.
Mochten die punten verbeterd kunnen worden en dan ook met een 60fps stabiele ervaring ga ik het zeker een nieuwe kans geven. Wat ik op YT voorbij zie komen, is best intens.
[ Voor 3% gewijzigd door b.o.n.s op 27-09-2021 13:17 ]
Volgens mij horen we Woensdag pas officieel wat er komt, zou die lekken met een korrel zout nemen.Piet_Piraat7 schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:11:
Waarom krijgen we Mortal Kombat als gratis game in oktober met PSplus? Die zit toch al in de lijst met standaard speelbare games van PSplus?
Ik denk dat het voor PS4 spelers is, zij hebben de PS+ collectie niet. Of anders klopt het gerucht niet. Hoop het wel, want ik heb zin in Hell let Loose na de betaPiet_Piraat7 schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:11:
Waarom krijgen we Mortal Kombat als gratis game in oktober met PSplus? Die zit toch al in de lijst met standaard speelbare games van PSplus?
Ja, herkenbaar. Zelfs áls je hem rond hebt gespeeld hebben ze een leuke manier gevonden om het instelbaar uitdagend te houden. Prachtige game!schaapiej schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:05:
[...]
Ik ben op het moment ook met Hades bezig en vind het echt super. Blijft kriebelen om steeds opnieuw een run te starten en weer iets verder te komen. Gisteren voor het eerst de eindbaas bereikt en uiteraard kon ik kort daarna weer opnieuw beginnen!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik hoop eigenlijk ook dat we geen MK krijgen, heb die even proberen te spelen. Maar lijkt er echt op dat ik veel te oud ben ofzo. Had al meteen kramp in mijn vingers van het knoppen rammen en dat in het allereerste gevecht op easy. Game gaat mij veel te snel.Kalder schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:18:
[...]
Volgens mij horen we Woensdag pas officieel wat er komt, zou die lekken met een korrel zout nemen.
Ga wel MK2 op mijn Mega drive spelen, die kan ik tenminste wel bijhouden.
Ohja, de ping was ik vergeten waardoor je regelmatig plots uit een server werd gekicked.. Irritant maar wel te fixen. Framedrops had ik verder geen last van. Alleen zo'n microstutter af en toe, maar dat was nu opgelost zover ik weet.b.o.n.s schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:16:
[...]
En ik kon er niet inkomen helaas door de lage FPS, hoge ping en ook een missende FOV slider.
Nu met BF5 er een FOV slider inzit voelt de gameplay zoveel smoother aan.
(COD ook idem, maar totaaaaaal andere game uiteraard.
Mochten die punten verbeterd kunnen worden en dan ook met een 60fps stabiele ervaring ga ik het zeker een nieuwe kans geven. Wat ik op YT voorbij zie komen, is best intens.
BF1 had ook al een FoV slider op console btw
Maar dat is echt iets dat we op console moeten hebben bij dit spel.. dat "sprinten" is niet te doen
https://www.playstation.c.../sackboy-a-big-adventure/
€ 35 korting met kortingscode: F2GH2LJ4BM
Klik op bestellen en dan kun je de kortingscode invullen.
Nu dus voor € 34,99
Edit: Als je bij beltegoed.nl met de kortingscode: 5RT-1XE-250 tegoed besteld krijg je 10 euro voor 7,50. Vorige keer lukte dat ook met meerdere emailadressen en heb je hem dus voor 27,50
[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 28-09-2021 10:31 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
JSchut schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:59:
Mochten er nog mensen zitten te wachten op een digitale aanbieding van Sackboy:
https://www.playstation.c.../sackboy-a-big-adventure/
€ 35 korting met kortingscode: F2GH2LJ4BM
Klik op bestellen en dan kun je de kortingscode invullen.
Nu dus voor € 34,99
Edit: Als je bij beltegoed.nl met de kortingscode: 5RT-1XE-250 tegoed besteld krijg je 10 euro voor 7,50. Vorige keer lukte dat ook met meerdere emailadressen en heb je hem dus voor 27,50
:fill(white):strip_exif()/f/image/U9BM9nDMVZkt3dUkdjfDY6iw.png?f=user_large)
Helaas..
- edit: nu wel gelukt, bijzonder. Dank voor de tip!
[ Voor 3% gewijzigd door blaCkduSt op 28-09-2021 11:01 ]
Bij mij zegt ie ook: Verlopen.blaCkduSt schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:59:
[...]
[Afbeelding]
Helaas..
- edit: nu wel gelukt, bijzonder. Dank voor de tip!
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?
Edit: Na die melding heb ik als enige optie: Verwijderen. Ik kan niet twee keer toepassen. Geprobeerd in de Playstation app en de website. Nu een keer of 10.
[ Voor 14% gewijzigd door Nyarlathotep op 28-09-2021 11:32 ]
Nog een keer op toepassen klikkenNyarlathotep schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:20:
[...]
Bij mij zegt ie ook: Verlopen.
Had hier helaas wel wat framedrops vooral als er veel gebruik werd gemaakt van smoke, hopelijk wordt dat gefixed net zoals het aimen nog niet helemaal lekker is, vond subtiele beweging maken bijna niet te doen maar na het schijnt wordt dat ook opgelost.poor Leno schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:25:
[...]
Ohja, de ping was ik vergeten waardoor je regelmatig plots uit een server werd gekicked.. Irritant maar wel te fixen. Framedrops had ik verder geen last van. Alleen zo'n microstutter af en toe, maar dat was nu opgelost zover ik weet.
BF1 had ook al een FoV slider op console btw
Maar dat is echt iets dat we op console moeten hebben bij dit spel.. dat "sprinten" is niet te doen
De PS5 release is volgens mij nog niet hetzelfde als de PC versie als ik me niet vergis, geen eastern front maar hoop wel dat we een server browser krijgen op release.
Game is wel gruwelijk intens
* Weet ff niet hoe ik het moet delen maar de console day one patch zijn gepost op Reddit en iig het aimen en stability aangepast, niks over een server browser helaas.
[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 28-09-2021 14:15 ]
Blijkbaar waren er maar 2000 kortingenNyarlathotep schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:20:
[...]
Edit: Na die melding heb ik als enige optie: Verwijderen. Ik kan niet twee keer toepassen. Geprobeerd in de Playstation app en de website. Nu een keer of 10.
Edit: Op pepper zie ik nu mensen waar hij nog steeds werkt na heel vaak proberen. Wellicht nog het proberen waard.
[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 28-09-2021 16:36 ]
Probeer deze codes eens:Nyarlathotep schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:20:
[...]
9LB3JQ8GJK
PEPTNATHEE
54K6BEHFD7
Ik geef deze game zonder twijfel een 10 (de meta critic cijfers zijn ook torenhoog van de gebruikers).
Sindsdien heb ik na een uur of 2-3 een oververhittings-melding.
Hebben er meer mensen hier last van?
De playstation staat in een afgesloten kast, maar deze is ruim 2.5 meter hoog.
Ik teken nergens meer voor
Verwijderd
Je speelt dan Rift Apart neem ik even aan? Ik heb hem zelf ook volledig uitgespeeld en platina. Ik heb er zeker op een dag 6-7 uur ingestopt zonder problemen. Ik heb überhaupt nooit zo een melding gehad, maar mijn ps5 staat dan ook niet in een kast. Misschien kan je het proberen om hem uit de kast te halen?spank_mojoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:17:
Ik ben sinds vorige week bezig met Ratchet en Clank,
Ik kan een ventilatierooster aan de zijkant van de kast maken, het is vol in het zicht, maar wel een poging waard.Quakie schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:20:
@spank_mojoo paar pagina's terug een mooie discussie over jouw vraag. Zoals ik het zie zorgt een grotere kast alleen maar dat het langer duurt voordat je melding krijgt. Uiteindelijk blijft je PS5 zijn eigen warme lucht opnieuw verwarmen. Er komt tenslotte geen verse lucht bij. Ik heb weinig ruimte erom heen, maar voorkant is open. Ik heb nog geen melding gehad maar kast van binnen is wel 'erg' warm.
Rift Apart inderdaad, platina moet vanavond of morgen wel lukken. Uit de kast halen is geen optie: Het betreft een inbouwkast in de gang, daar staat alle apparatuur. Ik heb, op de tv en speakers na, helemaal geen apparatuur in de woonkamer.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:31:
[...]
Je speelt dan Rift Apart neem ik even aan? Ik heb hem zelf ook volledig uitgespeeld en platina. Ik heb er zeker op een dag 6-7 uur ingestopt zonder problemen. Ik heb überhaupt nooit zo een melding gehad, maar mijn ps5 staat dan ook niet in een kast. Misschien kan je het proberen om hem uit de kast te halen?
Alle apparatuur moet zijn warmte kwijt kunnen, of het nu een mediabox, versterker of PS5 is.spank_mojoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:49:
[...]
Ik kan een ventilatierooster aan de zijkant van de kast maken, het is vol in het zicht, maar wel een poging waard.
[...]
Rift Apart inderdaad, platina moet vanavond of morgen wel lukken. Uit de kast halen is geen optie: Het betreft een inbouwkast in de gang, daar staat alle apparatuur. Ik heb, op de tv en speakers na, helemaal geen apparatuur in de woonkamer.
Met een draaiende fan de gang in heb je dan meteen gratis verwarming er bij
Simplistisch idee: (alleen) als je de PS5 speelt even de deur open / op een kier? Scheelt wel die fan in het zicht. En dan nog alleen de zware PS5 versies, bij de meeste games zou het apparaat staan gapen als hij dat zou kunnen..
[ Voor 13% gewijzigd door WaterFire op 29-09-2021 09:38 ]
Simpele test: PS5 een paar uur buiten de kast zetten en kijken of ie dan ook gaat piepen. Ik gok van niet.spank_mojoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:17:
Een PS5 in een afgesloten kast zetten is sowieso een slecht idee. Hij wordt namelijk behoorlijk warm, merk ik zelfs al als ie bij mij óp de kast staat. En de grootte van de kast zal inderdaad weinig uitmaken; warm wordt het toch wel.
Ik heb een tv aan de muur in de woonkamer, aan de andere kant van de woning. Achter de tv gaat er een koker naar de kruipruimte, hier lopen een HDMI en voedingskabel doorheen. Verder hangen/staan de speakers en sub van de 5.1 set door de kamer waarvan ook alle kabels door de muur naar de kruipruimte zijn gebracht.Quakie schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:17:
@spank_mojoo eigenlijk reuze benieuwd naar je setup. Je tv staat aan andere kant van muur ofzo ?
Op de gang moest de meterkast vervangen worden, dus hier heb ik meteen alle wanden van verwijderd en er een grotere kast met dubbele deuren van gemaakt. hiervan is het linker deel voor de meterkast en het rechter deel voor netwerk en media. Hierin komen de kabels van onderuit de kruipruimte ook weer omhoog. deze kabels gaan in de receiver, welke als centraal punt dient voor de ps5, XB1, chromecast, tvdecoder etc. alles in de mediakast wordt bediend met een logitech harmony hub+ab en homeassistant.
Ik woon nu bijna anderhalf jaar in dit huis, en had als doel dat er geen kabels en zo min mogelijk apparatuur in zicht was. dat is redelijk gelukt zo.
Is altijd op woensdag rond 17.00uur toch? Dus zou straks bekend moeten worden.poor Leno schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:51:
PS+ games van Oktober (afgezien van de geruchten) nog niet bekend
Ik zie het al. Jij hoopt net als ik dat het Hell Let Loose wordt.poor Leno schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:51:
PS+ games van Oktober (afgezien van de geruchten) nog niet bekend
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oxigeon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:48:
[...]
Ik zie het al. Jij hoopt net als ik dat het Hell Let Loose wordt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oxigeon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:34:
[...]
HLL zit erbij. Samen met MK en golf 2k21
[Afbeelding]
Bah, bleken de geruchten dus toch te kloppen, geen van deze games interesseert mij iets en MK had ik al een keer gratis.Oxigeon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:34:
[...]
HLL zit erbij. Samen met MK en golf 2k21
[Afbeelding]
Ik heb een box 12. Ik heb nooit problemen met online gaming ervaren (oa warzone). Maar geen idee hoe het met de nat type zit.Farabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:09:
vraagje. heeft iemand hier de KPN Box 12? (internetmodem). ik wilde weten of de poorten direct open zijn, zodat ik geen nat-restricties krijg.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zou je dat aub even snel willen checken voor me bij de netwerkinstellingen van de ps5?Hulleman schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:31:
[...]
Ik heb een box 12. Ik heb nooit problemen met online gaming ervaren (oa warzone). Maar geen idee hoe het met de nat type zit.
Heb je overigens 1gbit? Werkt het snel allemaal?
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 29-09-2021 21:38 ]
Verwijderd
Volgens mij staat dit zelfs in de handleiding dat dit niet gaat werken. De console mag niet in een afgesloten kast staan. Airflow werkt zo dat hij koude lucht moet hebben die aangezogen wordt en dat hij de warme lucht kwijt kan. Deze warme lucht moet de kast ook kunnen verlaten. Nu wordt de warme lucht in de kast steeds warmer, met als gevolg dat het te heet wordt en je ps5 overhit..spank_mojoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:17:
Uiteindelijk de mensen die last hebben van een warme PlayStationspank_mojoo schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:28:
pff, wie leest er nu een handleiding van een playstation?
Ik wil dat komende dagen wel ff checken. Nee, ik heb 100/100 glasvezel. Downloaden gaat op de PS5 gewoon met maxsnelheid, dus zo'n 12-15mb per seconde.Farabi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:37:
[...]
Zou je dat aub even snel willen checken voor me bij de netwerkinstellingen van de ps5?
Heb je overigens 1gbit? Werkt het snel allemaal?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ziet er vet uit zeg! Multiplayer only, dus niet echt een game voor mij denk ikSteven030 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:19:
Heel gaaf! Hell let Loose gloednieuwe console game
Ik ben redelijk nieuw hier, kwam hiervoor alleen voor simracing
Kan iemand mij een link sturen van een goed topic dat mijn ps5 kleuren (ingame) met oa. HDR goed kan krijgen.
Gok dat jullie dit al duizend keer gehoord hebben, maar alvast dank
Heb in de stand wel dunne dubbelzijdige tape gedaan zodat ze er niet makkelijk afklikken.
Nu de rest nog van de woonkamer
Foto'sEngineer Stewie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:14:
Heb vandaag ook de NexiGo PS5 Accessoires Horizontale Stand binnengekregen en direct gemonteerd en wat een verschil. De PS5 is nu in horizontale stand ook stil (p de drive na, maar dat is niet vaak).
Heb in de stand wel dunne dubbelzijdige tape gedaan zodat ze er niet makkelijk afklikken.
Nu de rest nog van de woonkamer.
Zou deze video daarvoor bekijken. Als het dan nog niet goed staat zou ik het aan de TV kant zoeken.Johan5324 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:50:
Hoi,
Ik ben redelijk nieuw hier, kwam hiervoor alleen voor simracing.
Kan iemand mij een link sturen van een goed topic dat mijn ps5 kleuren (ingame) met oa. HDR goed kan krijgen.
Gok dat jullie dit al duizend keer gehoord hebben, maar alvast dank
Hier zijn er ergens al foto's want heb het via dit topic gevonden. De trillingen zijn allemaal weg.
Nu nog een TV kast waar de PS5 achter een klep staat (die open kan als ik game en het vak een 70x45x45cm is)) en we zijn gelukkig.
Maar bij deze:
[ Voor 3% gewijzigd door Engineer Stewie op 30-09-2021 14:05 ]
Erg tof om te doen! Bleef prikkelen om steeds maar weer een run te doen, al merkte ik dat ik de laatste 3 of 4 runs geen andere dingen meer vrij speelde waardoor ik wel het -oke ik ben er nu wel klaar mee- gevoel kreeg. Game gaat nu eerst even naar een collega zodat hij hem kan spelen, heb niet genoeg prikkels om direct nog meer runs te gaan afronden (zie spoiler).
Ik heb zo'n gevoel dat ik daar YouTube voor ga gebruiken
Type game beviel mij wel.
Eerst wat andere games spelen, maar daarna wellicht eens kijken naar Returnal en Deathloop.
Cool! Die standaard bij de PS5 vind ik ook maar een krakkemikkig ding als je de PS5 horizontaal hebt. Maar je merkt dus dat de PS5 stiller is hiermee?Engineer Stewie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:59:
[...]
Hier zijn er ergens al foto's want heb het via dit topic gevonden. De trillingen zijn allemaal weg.
Nu nog een TV kast waar de PS5 achter een klep staat (die open kan als ik game en het vak een 70x45x45cm is)) en we zijn gelukkig.
Maar bij deze:
[Afbeelding]
Welk wapen heb je gebruikt? Ik heb nu 2 runs afgerond en met puur toeval allebei met de Adamant Rail.schaapiej schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:01:
Gisteren Hades voor het eerst een run kunnen afronden. Heb er dacht ik zo'n 30-35 min over gedaan.
Erg tof om te doen! Bleef prikkelen om steeds maar weer een run te doen, al merkte ik dat ik de laatste 3 of 4 runs geen andere dingen meer vrij speelde waardoor ik wel het -oke ik ben er nu wel klaar mee- gevoel kreeg. Game gaat nu eerst even naar een collega zodat hij hem kan spelen, heb niet genoeg prikkels om direct nog meer runs te gaan afronden (zie spoiler).
Het is het zeker wel waard om door te spelen, de dingen die je nog unlocked (zowel story als wapen/upgrade gerelateerd) zijn erg leuk en je krijgt ook wat meer opties om de rewards te verhogen tegen bepaalde voorwaarden.
Wel interessant dat Bluepoint aan een nieuwe game werkt en niet een remake. Daar gaat m'n MGS remake droom.
Demon's Souls only released last November, and while Bluepoint isn't officially announcing its next game, Bluepoint President Marco Thrush explained that the studio is aiming to work on original content going forward.
"Our next project, we're working on original content right now. We can't talk about what that is, but that's the next step in the evolution for us," Thrush said, noting that, even with remakes like Shadow and Souls, the studio was already partially creating original content. He explained how, really, the growth of the studio, both in the literal number of employees as well as types of projects, naturally leads to this next step, especially given the team's pedigree.
[ Voor 64% gewijzigd door kazuka op 30-09-2021 17:45 ]
Het één sluit het ander niet perse uit toch?kazuka schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:44:
Eindelijk de bevestiging, slechts bewaarde geheim de afgelopen maanden volgens mij
Wel interessant dat Bluepoint aan een nieuwe game werkt en niet een remake. Daar gaat m'n MGS remake droom.
[...]
Met de originele standaard had ik veel last van vibratiegeluiden en dat is nu volledig weg. Even stil als verticaal.Hulleman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:51:
[...]
Cool! Die standaard bij de PS5 vind ik ook maar een krakkemikkig ding als je de PS5 horizontaal hebt. Maar je merkt dus dat de PS5 stiller is hiermee?
Enkel de drive maakt nog steeds veel lawaai, maar die spint nauwelijks tijdens het gamen.
Een dualsense is vanwege stick drift omgeruild. Daar heb ik nu een rode voor in de plaats (sinds 2 maanden).
Gekke is dat beide controllers ineens binnen 2,5 a 3 uur leeg zijn, heel snel dus. Kan er niet eens meer een avond mee gamen. Wel gek vind ik. Lijkt me sterk dat ineens van beide de batterij gaar is. Zou het soms aan de recente PS5 firmware update kunnen liggen?
Meer mensen hier last van ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik had laatst ook al 2x een avond gegamed en beide keren dat hij volgens de playstation direct leeg was. Vond ik ook al heel vreemd. Zal er eens op letten-SaveMe- schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:44:
Ik heb sinds launch twee dualsense controllers en een officiele dubbele laadstation.
Een dualsense is vanwege stick drift omgeruild. Daar heb ik nu een rode voor in de plaats (sinds 2 maanden).
Gekke is dat beide controllers ineens binnen 2,5 a 3 uur leeg zijn, heel snel dus. Kan er niet eens meer een avond mee gamen. Wel gek vind ik. Lijkt me sterk dat ineens van beide de batterij gaar is. Zou het soms aan de recente PS5 firmware update kunnen liggen?
Hier geen last van. Vanavond 2 uur gegamed en de PS5 UI zegt dat de controller nog helemaal vol zit. Wel een PS4 game gedaan, dus niks met adaptive triggers of haptic feedback.-SaveMe- schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:44:
Ik heb sinds launch twee dualsense controllers en een officiele dubbele laadstation.
Bij het zoeken in de play store moet je gebruik maken van de touchpad, ik kreeg al bijna niks fatsoenlijke in getypt, dacht misschien wordt ik oud ofzo en heb ik gewoon niet door hoe het werkt
Maar in Astro playroom heb ik ff de controller demo geprobeerd om te zien of de touchpad het goed doet. Ik zie dus soms dat er 2 touch registraties zijn, ook al raak ik het niet aan en soms 2 registraties als ik met 1 vinger aan de zijkant van de touch deel zit.
| Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | |
Als ik hiervoor garantie ga aanvragen, zit ik dan een tijdje zonder controller?
[ Voor 15% gewijzigd door Shiro op 30-09-2021 22:07 ]
Juniper RWD
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/fH8ZNNMRyo9ei9OmDQoeGo7J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2qBbe6chGffkPbOQAOLP84N5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jICwnHY8YmcRhgEoHII9AdOJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mafP1ekTX0E2TIzZrUKmwOMm.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RpTiKnteMc3PhqFG1iYDuIVA.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/zRf49urU7qSCoGU6VpUQBHuh.jpg?f=fotoalbum_small)