Een externe SSD zou ik ook nog kunnen overwegen, maar die HDD had ik nog liggen, hoefde er alleen een adapter voor te hebben, maar als ik dan toch een nieuwe SSD koop, koop ik er wel meteen eentje die future proof is en waar ik ook PS5 games op kan installeren (niet alleen opslaan om te bewaren op externe SSD, dat vind ik zo'n onnozele functie voor mensen met goed internet, al begrijp ik wel dat internet niet overal goed beschikbaar is of er een datalimit op zit, dan snap ik de overweging nog wel), en over een jaartje of misschien 2 verwacht ik niet dat ik nog vaak PS4 games zal spelen.cold_as_ijs schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:33:
@Kalder bij mij is het disc issue weg sinds ik de hdd vervangen heb met een ssd. Was 155 euro kwijt voor een 2 TB samsung qvo 870 + sabrent ssd to usb adapter. Was wel in een aanbieding. Voordeelis dat de PS4 laadtijden net zo snel is als de interne disk tegen de helft van de kosten van een NVME. Geeft in ieder geval de tijd om rustig af te wachten wat betreft de NVME SSDs.
Het helpt wel dat ik nog veel PS4 backlog heb, hoewel de PS5 stiekem snel groter wordt door de ps plus games en de upgrades naar PS5 (Metro, Hitman, GoT etc…)
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶