Remaster.LAD93 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:33:
Een fucking Uncharted remake? Hou toch op…
Mm Wolverine zou wel tof kunnen zijn, maar zal wel ver weg zijn nog aan deze footage te zien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wolverine ben ik wel benieuwd naar, als het een Spider Man behandeling krijgt op de PS.
Wolverine is echt een verrassing.
Benieuwd war ze qua gameplay er van maken. Maar dat kun je wel aan ze overlaten.
Voor de rest is het toch wel echt een beetje karig. En gezien de posts van vanmiddag over de verwachtingen valt de show toch wel wat tegen denk ik.
Voor de rest is het toch wel echt een beetje karig. En gezien de posts van vanmiddag over de verwachtingen valt de show toch wel wat tegen denk ik.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het is nog niet afgelopen. Beste zullen ongetwijfeld bewaren voor het laatst.uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:37:
Wolverine is echt een verrassing.Benieuwd war ze qua gameplay er van maken. Maar dat kun je wel aan ze overlaten.
Verwijderd
Haha. Niet zo in je handen wrijven jij.uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:37:
Wolverine is echt een verrassing.Benieuwd war ze qua gameplay er van maken. Maar dat kun je wel aan ze overlaten.
Ps. De stream loopt nog.
Ongetwijfeld. Ze hebben alleen niet heel lang meer toch? 40 minuten?NotSoSteady schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:38:
[...]
Het is nog niet afgelopen. Beste zullen ongetwijfeld bewaren voor het laatst.
En volgens mij was ik niet de enige
Sony “Marvel” playstation! Pfff wat een goede aankoop hebben ze met Insomniac gedaan. Beste studio die ze hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2021 22:42 ]
Dat GT is voor mij allemaal te klinisch. Heeft geen ziel ofz.
Ziet er wel goed uit verder.
Ziet er wel goed uit verder.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:26
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Gt7 is dr winnaar kolere wat dik!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ligt het aan mij of leek deze gt trailer in niks meer op de vorige?
Sowieso hadden ze de eerste 35 minuten wel kunnen skippen, daarna werd het pas beetje interessant
Sowieso hadden ze de eerste 35 minuten wel kunnen skippen, daarna werd het pas beetje interessant
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vond het niet heel veel meer bijzonder dan GT Sport, wat zag jij wat ik niet zag?v8power67 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:41:
Gt7 is dr winnaar kolere wat dik!
Geen Aloy/Horizon? Die moet toch al redelijk snel uitkomen? Ze staat zelfs in de trailers...
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2021 22:45 ]
Is er een post show met interviews en andere games?
Customalisation van zowel uiterlijk als engine tuning is sowieso gelijk dikke winnaar. Plus zag er zeer strak uit. Weer de old scool gt500 skyline en supra. Clk gtr. Ziet er allemaal gewoon zeer dik uit!Exorcist schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:43:
[...]
Vond het niet heel veel meer bijzonder dan GT Sport, wat zag jij wat ik niet zag?
Maart 2022 gt7!!!
Boy zat ik er naast, oké ik had de extreme open deur van GTAV goed.Caayn schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:42:
Aankondiging van een Resistance en Infamous, zou heel mooi zijn, daar kijk ik naar uit. Zou GTA V ook niet dit jaar uitkomen?
Het zou mij niet verbazen als wij een releasedatum voor de nieuwe systeem firmware met NVME support krijgen, niet persé in de show zelf maar grofweg tegelijkertijd via de PS blog.
Maar geen Infamous of Resistance
Haha geen jaartal noemen. I see what you did thereVerwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:45:
Gt7 in maart?
Waarom praat die Hermen met zijn hoofd naar achteren dat je zo in die 2 tunnels van neusgaten kijkt???
4k trailer van GT7 op youtube. Maart 22 uit.
Over het algemeen wel een waardeloze show. Heb het idee of ik 35 minuten naar japans gehak op gedrochten heb gekeken.
Over het algemeen wel een waardeloze show. Heb het idee of ik 35 minuten naar japans gehak op gedrochten heb gekeken.
Jup, ik ken dat gevoel. Ik had dit punt ongeveer rond Avengers Infinity War bereikt.menzo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:45:
Ik merk wel een beetje Marvel moeheid in de games en de films.
Erg karige presentatie. Mensen die over 'mind blown' spraken zullen wel een cheque van Sony hebben ontvangen.
Nou GoW heeft de show gered wat mij betreft.
Wolverine zou als tweede genoemd kunnen worden maar dat voelt nog wel erg ver weg. Tegenvallertje wel.
Wolverine zou als tweede genoemd kunnen worden maar dat voelt nog wel erg ver weg. Tegenvallertje wel.
Soms snap ik mensen niet meer. We krijgen zo extreem veel dikke games op zowat elk platform en toch zeuren mensen elke keer weer.Mick3112 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:47:
Ja #meeto maar voor Wolverine wil ik wel een uitzondering maken.menzo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:45:
Ik merk wel een beetje Marvel moeheid in de games en de films.
Zucht .. moet ik nou UC4 nog een keer uitspelen op PS5. Moeten er wel echte verbeteringen zijn grafisch behalve 60p.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja ik weet niet wat je wel had verwacht. Maar we krijgen toch echt wel veel bijzonder goede games in de eerste anderhalf jaar van de ps5. Ik kan me niet eerder een console herinneren waar zoveel op uit komt?Donstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:48:
Nou GoW heeft de show gered wat mij betreft.
Wolverine hopelijk net zo vet als Spiderman, en man man wat ziet God of War er weer vet uit.
GT komt vanzelf wel ooit
GT komt vanzelf wel ooit
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Chaoss
Insomniac, kan bijna niet mis gaanAmaze86 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:51:
Wolverine hopelijk net zo vet als Spiderman,
Ja het kan wel uitkomen maar als ik het niet wil spelen heb ik er niets aangiantgiantus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:51:
[...]
Ja ik weet niet wat je wel had verwacht. Maar we krijgen toch echt wel veel bijzonder goede games in de eerste anderhalf jaar van de ps5. Ik kan me niet eerder een console herinneren waar zoveel op uit komt?
GodOfWar is de volgende exclusive waar ik echt op zit te wachten en had gehoopt dat daar wel wat bij zou gaan komen, dat heb ik simpelweg niet gezien.
GT7? Spider-Man 2?Donstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:52:
[...]
Ja het kan wel uitkomen maar als ik het niet wil spelen heb ik er niets aan![]()
GodOfWar is de volgende exclusive waar ik echt op zit te wachten en had gehoopt dat daar wel wat bij zou gaan komen, dat heb ik simpelweg niet gezien.
Kunnen de Blue Box geruchten echt wel begraven worden nu?
Was dat het gerucht van metal gear solid?uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:54:
Kunnen de Blue Box geruchten echt wel begraven worden nu?
God of War en HZD: FW.... De rest was... meh?
Ik ben nogal underwhelmed. Dan maar meer PS4 titels gaan spelen...
Ik ben nogal underwhelmed. Dan maar meer PS4 titels gaan spelen...
Wolverine dan mogelijk. Al voelt dat nog heel ver.
Spider-man 2 ga ik niet spelen, vond die van de Ps4 wel tof maar met Miles Morales merkte ik dat ik er wel genoeg van gezien had.
GT7 is mij te klinisch, Ai op rails simulator, dan prefereer ik andere racegames
Heb met alle games wel dat ik grafisch nog niet echt verbazingwekkende dingen heb gezien. Het ziet er aardig uit hoor, maar dat deden games op de PS4 Pro ook. Hopelijk komt dat in de komende jaren, wanneer ze geen rekening hoeven te houden met de PS4.
- Chaoss
Forspoken wordt volgens mij ook wel bijzonder, geen onbelangrijke exclusive lijkt me.
En Star Wars Kotor mag dan een remake zijn, maar daar heb ik wel veel zin in.
En Star Wars Kotor mag dan een remake zijn, maar daar heb ik wel veel zin in.
Als ze gt sport achterna gaan is dat wat mij betreft echt 1 van de beste dingen die race games overkomen is. Eindelijk online races zonder kamikaze piloten. Single player prefereer ik Forza.Donstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:55:
[...]
Wolverine dan mogelijk. Al voelt dat nog heel ver.
Spider-man 2 ga ik niet spelen, vond die van de Ps4 wel tof maar met Miles Morales merkte ik dat ik er wel genoeg van gezien had.
GT7 is mij te klinisch, Ai op rails simulator, dan prefereer ik andere racegames
Spiderman 2 met venom. Okee serieus heel dik. 2023 is logisch na miles Morales 3n remaster spiderman en ratchet. Maar dan krijgen ook nog een wolverine game van ze. Hoe dan ? Beste aankoop die sony ooit gedaan heeft die studio!
Gow Ragnarok ziet er dik uit! Vind niet mega beter uitzien dan gow ps4. Maar zag er wel heel dik uit!
Gt7, ja ik ben erg grote gt fan, en wat ze lieten zien was gewoon heel dik. Mega zin in! Maart ook al. Cant wait ! Speel gr sport soms nog en heb er kleine 1500uur inzitten. Dus weet 100% zeker dat ik me heel goed ga vermaken met gt7!
Gow Ragnarok ziet er dik uit! Vind niet mega beter uitzien dan gow ps4. Maar zag er wel heel dik uit!
Gt7, ja ik ben erg grote gt fan, en wat ze lieten zien was gewoon heel dik. Mega zin in! Maart ook al. Cant wait ! Speel gr sport soms nog en heb er kleine 1500uur inzitten. Dus weet 100% zeker dat ik me heel goed ga vermaken met gt7!
Er ging ook geruchten over een Resistance series remaster, maar misschien is Bluepoint daar druk mee,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
De laatste 10 minuten heeft toch wel veel goed gemaakt. GT7, wolverine, Spiderman 2 etc. Allemaal enorm hoge kwaliteit games die je niet zo snel bij Third party developers ziet.Mick3112 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:47:
Multiplayer racen doe ik amper. Ik prefereer dus ook Forzagiantgiantus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:57:
[...]
Als ze gt sport achterna gaan is dat wat mij betreft echt 1 van de beste dingen die race games overkomen is. Eindelijk online races zonder kamikaze piloten. Single player prefereer ik Forza.
Pluspunten:
KOTOR Remake. Eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht maar de Star Wars IP is net meer EA exclusief inderdaad. Wel cool dat ze met een remake komen voor de PS5.
Forsaken blijft er veelbelovend uitzien, in elk geval weten we nu dat ie in de lente volgend jaar uitkomt.
Wolverine van Insomniac lijkt me een voltreffer, dat kan echt heel tof worden! Wel een erg vroege announcement van Spiderman 2, dat was toch wel een zekerheid dat die er zou komen.
God of War en GT7 zien er beiden super uit. Benieuwd hoe uitgebreid de campaign gaat zijn van GT7.
Jammer genoeg niks van Bluepoint of Naughty Dog. Had toch wel gehoopt op nieuws over hun TLOU multiplayer game dus het lijkt erop dat die game nog wel even gaat duren. Ook niks nieuws over FFVXI helaas. Enige wat ik juist had was de PC announcement voor Uncharted
KOTOR Remake. Eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht maar de Star Wars IP is net meer EA exclusief inderdaad. Wel cool dat ze met een remake komen voor de PS5.
Forsaken blijft er veelbelovend uitzien, in elk geval weten we nu dat ie in de lente volgend jaar uitkomt.
Wolverine van Insomniac lijkt me een voltreffer, dat kan echt heel tof worden! Wel een erg vroege announcement van Spiderman 2, dat was toch wel een zekerheid dat die er zou komen.
God of War en GT7 zien er beiden super uit. Benieuwd hoe uitgebreid de campaign gaat zijn van GT7.
Jammer genoeg niks van Bluepoint of Naughty Dog. Had toch wel gehoopt op nieuws over hun TLOU multiplayer game dus het lijkt erop dat die game nog wel even gaat duren. Ook niks nieuws over FFVXI helaas. Enige wat ik juist had was de PC announcement voor Uncharted
Jammer genoeg een remaster van Uncharted 4 in plaats van een nieuw deel. Maar het volgende project van ND is nog niet bekend toch?
Verder Forspoken, Wolverine en Spider-Man 2 die eruit sprongen voor mij. Ragnarok en GT7 waren al bekend
Verder Forspoken, Wolverine en Spider-Man 2 die eruit sprongen voor mij. Ragnarok en GT7 waren al bekend
Ze houden wel erg veel achter de hand om te showen qua nieuwe games. Wachten ze echt tot er genoeg PS5's beschikbaar zijn?
Als ze het daadwerkelijk achter de hand houden dan natuurlijk.Recon24 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:59:
Ze houden wel erg veel achter de hand om te showen qua nieuwe games. Wachten ze echt tot er genoeg PS5's beschikbaar zijn?
Zo wel slim zijn. Installed base is super klein voor al deze blockbusters.Recon24 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:59:
De PS5 doet het beter dan de PS4, zo slecht gaat het allemaal niet. Denk dat corona veel plannen in de war heeft geschopt.Recon24 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:59:
Niks over nieuwe firmware. Release van de m2 naar public?
Uncomfortable silence can be so loud...
- Chaoss
Dat past toch niet echt in zo'n show?erickov schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:03:
Niks over nieuwe firmware. Release van de m2 naar public?
Wat een dikke Showcase toch nog
Wolverine zag ik niet aankomen
Hoe krijgt insomniac dit voor elkaar? Miles Morales, Spiderman upgrade, Ratchet & Clank, en nu Wolverine en Spiderman 2...? Die studio pompt meer AAA Next Gen games uit dan alle studios samen lijkt het haast.
God of War Ragnarok gameplay had ik ook nog niet verwacht.
Gran Turismo 7 werd ook wel goed neergezet...
Ben nog erg benieuwd wat Naughty Dog uit de PS5 gaat trekken en met wat voor nieuwe IP ze komen. De upgrades van Uncharted zijn welkom, maar iets nieuws was ook wel leuk geweest. Zit al te watertanden.
Doet me realiseren dat Rockstar met GTA 5 ovor de PS5 extra blijft teleurstellen. Met het idee dat een volgende GTA nog lang op zich gaat laten wachten... zakken ze toch echt een beetje in mijn waarde. De verwachtingen van GTA 6 zullen torenhoog zijn aan mijn kant iig. Van een next-gen upgrade voor RDR2 is ook nog met geen woord gerept.
Wolverine zag ik niet aankomen
God of War Ragnarok gameplay had ik ook nog niet verwacht.
Gran Turismo 7 werd ook wel goed neergezet...
Ben nog erg benieuwd wat Naughty Dog uit de PS5 gaat trekken en met wat voor nieuwe IP ze komen. De upgrades van Uncharted zijn welkom, maar iets nieuws was ook wel leuk geweest. Zit al te watertanden.
Doet me realiseren dat Rockstar met GTA 5 ovor de PS5 extra blijft teleurstellen. Met het idee dat een volgende GTA nog lang op zich gaat laten wachten... zakken ze toch echt een beetje in mijn waarde. De verwachtingen van GTA 6 zullen torenhoog zijn aan mijn kant iig. Van een next-gen upgrade voor RDR2 is ook nog met geen woord gerept.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Het was ook een 1080p stream. De graphics kan je pas zien in een goede stream. Of op je console zelf.NotSoSteady schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:55:
Heb met alle games wel dat ik grafisch nog niet echt verbazingwekkende dingen heb gezien. Het ziet er aardig uit hoor, maar dat deden games op de PS4 Pro ook. Hopelijk komt dat in de komende jaren, wanneer ze geen rekening hoeven te houden met de PS4.
Een nieuwe dEUS ex zou ik ook wel tof vinden trouwens.
Uncomfortable silence can be so loud...
- Chaoss
Van een aantal games die vandaag niet getoond zijn is gewoon bekend dat ze in ontwikkeling zijn dus ja er worden dingen achter de hand gehouden. Waarom zouden ze alles laten zien wat in ontwikkeling is? Ze moeten ook wat voer voor de toekomst bewaren.Donstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:00:
[...]
Als ze het daadwerkelijk achter de hand houden dan natuurlijk.
Bethesda, MS dus. Maar het is niet dat het al lang in productie was voor MS het kocht ofzoDonstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:29:
Dat deadLoop ziet eruit als een game die ik na 5 minuten zou weg leggen. Is een Microsoft titel toch?
Verder zijn Prey en Dishonered 1/2 ook goede games van dezelfde studio (Arkane Lyon).
Deadloop komt er zeker, Forspoken ziet er goed uit. Verder nog GT7, spiderman 2, GOW: ragnarok en HZD: far west.
De rest was niet mijn ding.
Ik mis een FW update die het ssd slot enabled
Spiderman 2 in elk geval bevestigd als een PS5 only game. Ik neem aan Wolverine ook, die lijkt me nog erg vroeg in ontwikkeling: https://blog.playstation....rvels-wolverine-revealed/
Gaat niet of het goed of slecht gaat, gaat erom dat de PS5 niet even uit de schappen te halen is op het moment. Ik snap wel dat ze misschien vooral bekende IP's showen om mensen naar PS te krijgen, in plaats van met onbekende nieuwe IP's wanneer je nog steeds geen PS5 even uit het rek kan vissen.NotSoSteady schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:01:
[...]
De PS5 doet het beter dan de PS4, zo slecht gaat het allemaal niet. Denk dat corona veel plannen in de war heeft geschopt.
Echter, had op ze'n minst 1 grote nieuwe non Marvel IP geshowed. Maargoed, misschien ben ik ook wel een beetje sequel, remaster en reboots moe. Er is ook wel een patroon te zien bij PS op het moment. Ze kondigen games niet meer heel ver van te voren meer aan (behalve met Insomniac), maar het 2e team van Guerrila dat bezig is met een MP game gaan we dus dit jaar waarschijnlijk niet meer zien.
Dat Project EVE doet me een beetje denken aan NIER Automata.
Project EVE is hier nog niet een keer genoemd (tot nu).
Nou geef mij deze Japanse hack and slash maar hoor.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Maar wat was er nou met dat diamant gebeuren? Daar heb ik niets van terug gezien.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Verwijderd
Ja die vond ik ook erg tof! Dacht eerst dat het Bayonetta was. Maar een over the top hack and slash is altijd tof.JoeZuCK schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:07:
Dat Project EVE doet me een beetje denken aan NIER Automata.
Volgens mij een hint naar hun bling bling Playstation commercial aan het begin. Best een toffe commercial overigens.Bas170 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:07:
Maar wat was er nou met dat diamant gebeuren? Daar heb ik niets van terug gezien.
[YouTube: Star Wars: Knights of the Old Republic Remake - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 09-09-2021 23:20 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
let's hope dat het de moeite waard wordt 💪🏽Chaoss schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:05:
[...]
Van een aantal games die vandaag niet getoond zijn is gewoon bekend dat ze in ontwikkeling zijn dus ja er worden dingen achter de hand gehouden. Waarom zouden ze alles laten zien wat in ontwikkeling is? Ze moeten ook wat voer voor de toekomst bewaren.
Verwijderd
Is het niet gewoon zo dat een console altijd 'op stoom' moet komen de eerste jaren? Ik heb een PS5 gekocht voor de hele levenscyclus van het apparaat en ik vertrouw op Sony dat ze leveren. Volgens mij had de PS4 omstreeks 2014 (één jaar na launch) echt geen betere library en gamereleases dan de PS5 nu. Eerder slechter. En kijk hoe we verwend we uiteindelijk zijn met de games die erop uit zijn gekomen. Met als 'toetje' nog even TloU 2 en GoT in de laatste maanden van de levenscyclus. Zeker eerstgenoemde is van een dusdanig hoge kwaliteit (vind ik) voor een last-gen game dat ik nu al reikhalzend uitkijk naar de PS5 equivalent die echt gaat laten zien wat er mogelijk is op de PS5 hardware.
Moet wel kwijt. Vond een remaster van Uncharted 4 en lost legacy wel een cheap shot. Zag er sowieso in de beelden die we zagen ( heb net nog de 4k video op PlayStation kanaal gekeken) echt niet anders eruit zien( net als gta5 ook zo een cheap shot). Maar vind het gewoon bizar dat ze dit doen eigenlijk. Breng gewoon een 60fps patch uit ipv weer willen dat mensen de game kopen...
Had lost legacy opgepikt voor 10tje in de hoop op een 60fps patch... Maar ik ga echt niet weer 60 euro betalen voor deze remaster...
Had lost legacy opgepikt voor 10tje in de hoop op een 60fps patch... Maar ik ga echt niet weer 60 euro betalen voor deze remaster...
Ooh ja dit is nog van daarvoor natuurlijk. Nou prima, ik zie het wel een keer verschijnen op GamePass als het contract aflooptEngineer Stewie schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:05:
[...]
Bethesda, MS dus. Maar het is niet dat het al lang in productie was voor MS het kocht ofzo.
Nee de Silent Hill / Hideo Kojima geruchten.giantgiantus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:55:
[...]
Was dat het gerucht van metal gear solid?
Verwijderd
Eerste jaar was de ps4 helemaal niet bijzonder. Ik had pas na een jaar de ps4 gekocht. Toen had je o.a. Knack. De line up nu is veel beter en spectaculairder. Maar mensen willen ook steeds meer en zijn minder snel tevreden. Maar spider-man 2, wolverine, GT7 en GOW zijn toch wel de games waar ik graag op wacht.Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:10:
Is het niet gewoon zo dat een console altijd 'op stoom' moet komen de eerste jaren? Ik heb een PS5 gekocht voor de hele levenscyclus van het apparaat en ik vertrouw op Sony dat ze leveren. Volgens mij had de PS4 omstreeks 2014 (één jaar na launch) echt geen betere library en gamereleases dan de PS5 nu. Eerder slechter. En kijk hoe we verwend we uiteindelijk zijn met de games die erop uit zijn gekomen. Met als 'toetje' nog even TloU 2 en GoT in de laatste maanden van de levenscyclus. Zeker eerstgenoemde is van een dusdanig hoge kwaliteit (vind ik) voor een last-gen game dat ik nu al reikhalzend uitkijk naar de PS5 equivalent die echt gaat laten zien wat er mogelijk is op de PS5 hardware.
Mooi dat ze gaan proberen GT7 maart volgend jaar uit te brengen. Ben erg nieuwsgierig of de game dan ook daadwerkelijk af is of dat het weer een meerjarenproject wordt zoals GT Sport. Heb de trailer net nog even gekeken via Youtube maar ik vind de trailer van een jaar terug mooier wat kleuren betreft.
Nu nog gaan bekijken wat eerst gespeeld gaat worden HFW of GT Sport.
Nu nog gaan bekijken wat eerst gespeeld gaat worden HFW of GT Sport.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat beide games een €10 upgrade krijgen.v8power67 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:10:
Moet wel kwijt. Vond een remaster van Uncharted 4 en lost legacy wel een cheap shot. Zag er sowieso in de beelden die we zagen ( heb net nog de 4k video op PlayStation kanaal gekeken) echt niet anders eruit zien( net als gta5 ook zo een cheap shot). Maar vind het gewoon bizar dat ze dit doen eigenlijk. Breng gewoon een 60fps patch uit ipv weer willen dat mensen de game kopen...
Het echte nieuws was denk ik meer de PC announcement. Ik denk dat het op de PS5 inderdaad ook niet veel meer dan een 60fps patch zou worden, wat opzich prima is want dat heeft Sony nu met veel van hun 1st party games gedaan intussen.v8power67 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:10:
Het is wel duidelijk dat de impact van covid gigantisch is in 2021. Ik denk dat veel games echt tussen de 6-12 maanden later uitkomen dan oorspronkelijk gepland.
Daar twijfel ik ook nog aan. Het is een SP game en kan dus perfect wachten tot het op gamepass verschijnt, zo omstreeks 14/09/2022Donstil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:11:
[...]
Ooh ja dit is nog van daarvoor natuurlijk. Nou prima, ik zie het wel een keer verschijnen op GamePass als het contract afloopt
Of over een paar maanden als het een pak minder kost.
Maar ik zet het niet weg als slechte game, ziet er wel behoorlijk uit.
In de post show dus ook de bevestiging dat Cory Barlog zelf bezig is met een andere game bij Santa Monica. Eric Williams is de director voor Ragnarok. Hebben we weer iets om maanden over te speculeren
ik vind de nieuwe GoW totaal niet boeiend uitzien. lijkt wel een DLC-story die teveel op het 1e deel lijkt. Jammer dat we de sfeer van GoW III zijn kwijtgeraakt.
Show was trash, alleen maar Remakes bijna niks nieuws, Alleen EVE was tof.
Tot nu toe is alleen Horizon het waard
Tot nu toe is alleen Horizon het waard
[ Voor 22% gewijzigd door robzzzzzzzz op 09-09-2021 23:20 ]
Een Mandalorian game toch?kazuka schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:18:
In de post show dus ook de bevestiging dat Cory Barlog zelf bezig is met een andere game bij Santa Monica. Eric Williams is de director voor Ragnarok. Hebben we weer iets om maanden over te speculeren
If someone isn’t working on a great single player Mandalorian game where you play a bounty hunter flying your ship from system to system picking up bounties, upgrading your Beskar armor and getting into adventures then I really don’t know what the hell we are doing here. ❤️
— golrab of the frost (@corybarlog) 8 december 2020
The long-awaited release date of Gran Turismo 7 (GT7) is scheduled for March 4, 2022 and will be available for both PlayStation®5 and PlayStation®4 consoles.
Car Collection
The first step in the cultural automotive experience is an introduction to the names of the cars and how they look. The "Car Collection" aspect has been dramatically enhanced, as players can now visit a new location called "GT Café" where interaction with various characters provide assistance in amassing their cars. Players can acquire collectable cars by participating in races or purchasing them from Brand Central and Used Car Dealerships.

Car Tuning
One of the greatest joys of owning a car is to modify it to suit your personal tastes. In GT7, players will be able to tune the engine, as well as customize parts such as the suspension, transmission gearing, brakes, tires, and more.
The place to satisfy your tuning needs is "GT Auto," which makes a comeback in GT7. GT Auto also provides maintenance work too, such as performing oil changes and even washing your car.

Variable Time/Weather Simulation
In GT7, a more natural and realistic variable time system and weather effect system have been recreated. Referencing a massive amount of meteorological observation data, including those from the academic databases of NASA, GT7 recreates spatial/time of day conditions for particle size distribution and concentration distribution of aerosol particles in the atmosphere on a global environmental scale. As a result, this feature unique to the Gran Turismo series can express real and complex sky patterns and changes in light for different times of day and weather conditions.
Scapes
When you own a car that you love, it’s only natural to want to take photos of it in different locations around the world. "Scapes" allows you to do just that, allowing you to photograph your car in more than 2500 picturesque locales in 43 different countries. The images will appear very real, thanks to HDR technology and ray tracing that provides complex professional effects, including panning shots. And these photos can also be shared with other members of the community with the same love and passion for cars.
Mega hyped voor used car dealership, de customalisation en de dynamic day night en weather!
https://www.gran-turismo.com/us/products/gt7/
Car Collection
The first step in the cultural automotive experience is an introduction to the names of the cars and how they look. The "Car Collection" aspect has been dramatically enhanced, as players can now visit a new location called "GT Café" where interaction with various characters provide assistance in amassing their cars. Players can acquire collectable cars by participating in races or purchasing them from Brand Central and Used Car Dealerships.

Car Tuning
One of the greatest joys of owning a car is to modify it to suit your personal tastes. In GT7, players will be able to tune the engine, as well as customize parts such as the suspension, transmission gearing, brakes, tires, and more.
The place to satisfy your tuning needs is "GT Auto," which makes a comeback in GT7. GT Auto also provides maintenance work too, such as performing oil changes and even washing your car.

In GT7, a more natural and realistic variable time system and weather effect system have been recreated. Referencing a massive amount of meteorological observation data, including those from the academic databases of NASA, GT7 recreates spatial/time of day conditions for particle size distribution and concentration distribution of aerosol particles in the atmosphere on a global environmental scale. As a result, this feature unique to the Gran Turismo series can express real and complex sky patterns and changes in light for different times of day and weather conditions.
Scapes
When you own a car that you love, it’s only natural to want to take photos of it in different locations around the world. "Scapes" allows you to do just that, allowing you to photograph your car in more than 2500 picturesque locales in 43 different countries. The images will appear very real, thanks to HDR technology and ray tracing that provides complex professional effects, including panning shots. And these photos can also be shared with other members of the community with the same love and passion for cars.
Mega hyped voor used car dealership, de customalisation en de dynamic day night en weather!
Mij wat te veel Marvel allemaal… forspoken lijkt me vet. De nieuwe god of war gaat de goede kant op! Kotor remake, sjezus dat is vet! 18 jaar geleden dat ik mezelf helemaal verloor in die game. Time flies.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik vond dat dahboard shot wel heel mager grafisch.v8power67 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:21:
The long-awaited release date of Gran Turismo 7 (GT7) is scheduled for March 4, 2022 and will be available for both PlayStation®5 and PlayStation®4 consoles.
Car Collection
[Afbeelding]
Car Tuning
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Scapes
Verder wel toffe games. De Marvels, zelf de guardians zagen er goed uit. Kotor lijkt me ook geweldig. Zag ik niet als exclussive aankomen.
- Chaoss
Zet hier Eve en Tina nog tussen en dan kun je volgens mij wel concluderen dat dit de beste show van heel de E3 en Gamescom periode was. Volgens mij zijn sommige mensen gewoon niet snel tevredenGeronimous schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:09:
[YouTube: Star Wars: Knights of the Old Republic Remake - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[YouTube: Marvel’s Wolverine – Announcement Teaser | PS5]
[YouTube: Marvel's Spider-Man 2 - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[YouTube: Gran Turismo 7 - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[YouTube: Forspoken - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[YouTube: Marvel's Guardians of the Galaxy - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5, PS4]
[YouTube: God Of War Ragnarok - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
[YouTube: Uncharted: Legacy of Thieves Collection - PlayStation Showcase 2021 Trailer | PS5]
Verwijderd
Precies dit. Een veel betere line up aan games dan de ps4 de eerste twee jaar. Volgens mij krijgen we echt dikke games. Ik vond het verschil tussen Third party en first party wel enormChaoss schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:28:
[...]
Zet hier Eve en Tina nog tussen en dan kun je volgens mij wel concluderen dat dit de beste show van heel de E3 en Gamescom periode. Volgens mij zijn sommige mensen gewoon niet snel tevreden
- Chaoss
En dan zijn studios als Naughty dog, Guerillia, Bend en Santa Monica ook nog eens bezig met games die hier niet getoond zijn.Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:30:
[...]
Precies dit. Een veel betere line up aan games dan de ps4 de eerste twee jaar. Volgens mij krijgen we echt dikke games. Ik vond het verschil tussen Third party en first party wel enorm
Zolang we niks weten, valt er niks te begraven lijkt me.uchiha tijntje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:12:
[...]
Nee de Silent Hill / Hideo Kojima geruchten.
--------------------------------------------------------
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1436076493256503303?s=20]
[ Voor 22% gewijzigd door Recon24 op 09-09-2021 23:34 ]
Verwijderd
Klopt, wel heel veel insomniac. Bizar hoeveel games die kunnen produceren.Chaoss schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:32:
[...]
En dan zijn studios als Naughty dog, Guerillia, Bend en Santa Monica ook nog eens bezig met games die hier niet getoond zijn.
Heb nog niks gezien van de geruchten, infamous, men in black, sly Cooper, Twisted metal etc. Volgens mij zitten die ook nog in de pijplijn.
Ik vond Tchia ook wel een game die mij aanspreekt. Beetje Breath of the Wild meets Polynesie. Heerlijk zo’n simpele maar oogstrelende game.
God of War Ragnarok kijk ik ook naar uit, wel duidelijk dat het nog voor de PS4 moet uitkomen maar desalniettemin meer van hetzelfde is welkom. Net als Wolverine (holy shit wat gaaf) en superblij dat we eindelijk Alan Wake en KOTOR kunnen spelen op de PS5!
Wel jammer dat ND de multiplayer van TLOU2 niet liet zien.
God of War Ragnarok kijk ik ook naar uit, wel duidelijk dat het nog voor de PS4 moet uitkomen maar desalniettemin meer van hetzelfde is welkom. Net als Wolverine (holy shit wat gaaf) en superblij dat we eindelijk Alan Wake en KOTOR kunnen spelen op de PS5!
Wel jammer dat ND de multiplayer van TLOU2 niet liet zien.
Het is uiteraard veel logischer dat er een grote guerrilla marketing campagne plaats vindt dat ergens in 2015 is gestart en anno 2021 nog steeds zo goed geheim blijft, dan dat het wellicht gewoon mogelijk toch echt onzin is, zoals eigenlijk ook door het bedrijf zelf wordt verkondigd.Recon24 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:32:
[...]
Zolang we niks weten, valt er niks te begraven lijkt me.
--------------------------------------------------------
We wanted to set things straight. We have no relations with Konami. Silent Hill is owned by Konami. We do not have any relations with Hideo Kojima. It was never our intention to tease the name as Silent Hill. We sincerely apologize for this.
— BLUE BOX Game Studios (@BBGameStudios) 15 juni 2021
Maar zolang je niets weet…
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |