Zal vast niet mogen van Ubisoft aangezien de game in closed beta is, en zal wel offline gehaald worden deze video denk ik, maar hier alvast wat eerste gameplay beelden van de game op PS5.
[YouTube: Riders Republic Closed Beta PS5 GAMEPLAY :: The First 15 Minutes (4K/60) 2021]

(Btw ze hadden het ook gewoon Steep 2 kunnen noemen)

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 24-08-2021 13:21 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

spaceboy

Op grote hoogte

Net als de rest van de meute hier (en omdat ik het van meer kanten heb gehoord) staat GoT nu heel hoog op mijn wish-list. Ik ben nu nog met Nioh 2 Remastered bezig en als ik de filmpjes van GoT zie is de overeenkomst best hoog. GoT ziet er nog iets beter uit en is iets meer "Assassin's Creed" en Nioh 2 is iets meer Souls-like.

Vertaal ik het zo goed? Zijn er mensen die allebei hebben gespeeld en kunnen aangeven hoe deze games verschillen? Of zijn het appels en peren? Overigens ben ik van allebei fan (zowel de Ubisoft-Far-Cry-van-outpost-naar-outpost-met-tig-sidequests als de pure Souls games), dus ik denk dat het sowieso wel goed komt...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:01
Kalder schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:11:
Zal vast niet mogen van Ubisoft aangezien de game in closed beta is, en zal wel offline gehaald worden deze video denk ik, maar hier alvast wat eerste gameplay beelden van de game op PS5.
[YouTube: Riders Republic Closed Beta PS5 GAMEPLAY :: The First 15 Minutes (4K/60) 2021]

Misschien best vermakelijke game, grafisch niet top zo te zien. Afwachten

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

Misschien best vermakelijke game, grafisch niet top zo te zien. Afwachten
dat is het stijltje. Krijg er wel een "Hey fellow kids" vibe van. Verder is het gewoon Steep met een sausje van The Crew.
418O2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:51:
[...]

dat is het stijltje. Krijg er wel een "Hey fellow kids" vibe van. Verder is het gewoon Steep met een sausje van The Crew.
Het is ook inderdaad gewoon steep maar dan nog wat uitgebreider en de controls zijn ook wel iets veranderd, heb zelf ook de beta, vind het zelf wel lekker besturen deze keer, beter dan met steep heb ik het idee, ook al heb ik die game nooit echt heel veel gespeeld.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-12-2025
spaceboy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:35:
Net als de rest van de meute hier (en omdat ik het van meer kanten heb gehoord) staat GoT nu heel hoog op mijn wish-list. Ik ben nu nog met Nioh 2 Remastered bezig en als ik de filmpjes van GoT zie is de overeenkomst best hoog. GoT ziet er nog iets beter uit en is iets meer "Assassin's Creed" en Nioh 2 is iets meer Souls-like.

Vertaal ik het zo goed? Zijn er mensen die allebei hebben gespeeld en kunnen aangeven hoe deze games verschillen? Of zijn het appels en peren? Overigens ben ik van allebei fan (zowel de Ubisoft-Far-Cry-van-outpost-naar-outpost-met-tig-sidequests als de pure Souls games), dus ik denk dat het sowieso wel goed komt...
Bij GoT heb ik tot nu toe veel meer het gevoel een combinatie te zien van aspecten van Witcher 3 en wellicht hier en daar wat van Assassin's Creed, ook zeker qua moeilijkheidsgraad. Nioh 2 vond ik veel meer een Souls-achtige game, hoewel het qua opbouw levels toch wel aan de beperkte kant is. Je hebt wel hier en daar wat shortcuts, maar grote levels zijn het niet. Interconnectiviteit tussen "gebieden" ontbreekt ook in Nioh. Ik vond Nioh 2 in ieder geval erg vermakelijk, ook een leuke en goede character creator. Dat laatste vind ik altijd wel belangrijk in rpg's. Bovendien best een uitdagende game, hoewel er ongetwijfeld velen zullen zijn die het spel pas uitdagend vinden gedurende NG+2, +3 enz. lol. Kortom, inderdaad toch wel appels met peren vergelijken imo.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 20:47
Kalder schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:05:
[...]

Het is ook inderdaad gewoon steep maar dan nog wat uitgebreider en de controls zijn ook wel iets veranderd, heb zelf ook de beta, vind het zelf wel lekker besturen deze keer, beter dan met steep heb ik het idee, ook al heb ik die game nooit echt heel veel gespeeld.
Ik vind het echt veel slechter dan Steep. Met die skate achtige besturing heb ik veel meer het idee zelf de spins etc te regelen. Hier voelt het heel onnatuurlijk, welke variatie ik ook kies (en lol dat zijn er veel). Daarnaast grafisch errug matig (PS5 op 55" OLED moet echt beter), en indd, die sfeer lol. Toen zo'n kerel serieus shiz wizzle riep in de game wilde ik die beta gelijk er af gooien, zo cringe.

Nee Steep was echt nog stukken beter. Jammer, had een Steep 2 (met sneeuwscooters etc) leuker gevonden dan dit.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-01 15:30
Meister Sachs schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:32:
Had het spel eerder dit jaar voor een prikkie kunnen kopen, maar op de één of andere manier nooit aan toegekomen. Ik heb afgelopen weekend de PS5-upgrade gekocht en ben gelijk begonnen. Speel op resolution mode, blijkbaar is er dan sprake van een dynamische resolutie, in combinatie met 60 fps. Nog geen dip gehad, in ieder geval niet merkbaar. Het spel speelt als een tierelier. Het ziet er ook bij vlagen adembenemend uit. Voor HDR maak ik dan gebruik van HGiG i.p.v. Dynamic Tone Mapping, dat leidt in het geval van GoT tot mooie plaatjes.
Ik heb nog een oud beestje aan de muur hangen (Samsung UE55ES6900 uit m'n hoofd) dus qua eyecandy loop ik nog wat achter! :+
Al moet ik zeggen dat Ratchet and Clank er alsnog belachelijk goed uit ziet op dit scherm. En een voordeel; op 1080p draait het allemaal helemaal stabiel haha

<GoT>NightStalker

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00

Superkiwi

Hoi doei

spaceboy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:35: Ik ben nu nog met Nioh 2 Remastered bezig en als ik de filmpjes van GoT zie is de overeenkomst best hoog.

Vertaal ik het zo goed?
Er zijn wel enkele overeenkomsten maar het zijn echt twee totaal verschillende games.
Qua gameplay is het dag en nacht verschil: Assassins Creed-achtig vs Dark Souls zoals je al zegt. En de AC vs Dark Souls vergelijking kun je ook toepassen op de wereld: korte levels met shortcuts vs een open wereld.
Nioh draait meer om Japanse myhtologie en GoT meer om Japanse oudheid, al zijn daar uiteraard wel de nodige raakvlakken in te vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2021 17:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2021 17:11 ]

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-12-2025
schaapiej schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:27:
[...]

Ik heb nog een oud beestje aan de muur hangen (Samsung UE55ES6900 uit m'n hoofd) dus qua eyecandy loop ik nog wat achter! :+
Al moet ik zeggen dat Ratchet and Clank er alsnog belachelijk goed uit ziet op dit scherm. En een voordeel; op 1080p draait het allemaal helemaal stabiel haha
Is ook zo, hoor. Uiteindelijk komt voor mij plezier altijd voor graphics en beeld monitor/tv, wel of niet HDR, 4K enz.. En dat zit bij GoT ook goed, gewoon een leuke en vermakelijke game. En inderdaad, soms gaat die drang om alles per se in 4k te draaien ten koste van performance. Maar goed, dat laatste pakken ze wel goed aan in het geval van GoT (in het geval van Nioh 2 op de ps5 trouwens ook).

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

SemperFidelis schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

Ik vind het echt veel slechter dan Steep. Met die skate achtige besturing heb ik veel meer het idee zelf de spins etc te regelen. Hier voelt het heel onnatuurlijk, welke variatie ik ook kies (en lol dat zijn er veel). Daarnaast grafisch errug matig (PS5 op 55" OLED moet echt beter), en indd, die sfeer lol. Toen zo'n kerel serieus shiz wizzle riep in de game wilde ik die beta gelijk er af gooien, zo cringe.

Nee Steep was echt nog stukken beter. Jammer, had een Steep 2 (met sneeuwscooters etc) leuker gevonden dan dit.
Had je hem dan niet op automatisch landen staan? (daar begint de game mee) Met manual landing kun je zelf bepalen hoe slecht je landing is :P maar dan krijg je wel weer extra punten als je een goede of perfecte landing hebt. En p.s. een sneeuwscooter kreeg ik na het spelen van de introductie al ;)
Enige wat me wel een beetje stoort is de out-dated gfx, en dan met name dat pop-out als de camera ineens uitzoomt dat de details echt ineens heel bagger worden, en de framerate moet ook beter, want merk regelmatig op dat er veel screentearing optreed, ook vaak in het midden van het scherm dan valt het dus enorm op, alhoewel ik moet zeggen dat tijdens de events de framerate wel goed loopt, het is meer in dat park waar je begint wanneer daar in-game video's zijn (en de game heeft ook nog een hoop simpelweg opgenomen video's die volgens mij altijd op 30fps zitten wat er ook niet echt bevorderlijk uit ziet plus die beelden zijn ook nog eens wazig)

[ Voor 29% gewijzigd door Kalder op 24-08-2021 18:45 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:14
Kalder schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:11:

Dat heeft niet lang geduurd voor ie verwijderd is. (en tuurlijk wist je wel dat dit niet mocht want je heb de NDA ondertekend. )

Speel zelf ook de beta maar weet niet goed wat ik ervan vinden moet, kan me vinger er niet goed opleggen waarom.
Ergens had ik zoiets van leuk maar heb er na gisterenavond eigenlijk al niet veel zin meer in om nog eens te spelen maar geef het nog een poging.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 24-08-2021 19:17 ]

schumi2004 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:
[...]

Dat heeft niet lang geduurd voor ie verwijderd is. (en tuurlijk wist je wel dat dit niet mocht want je heb de NDA ondertekend. )

Speel zelf ook de beta maar weet niet goed wat ik ervan vinden moet, kan me vinger er niet goed opleggen waarom.
Ergens had ik zoiets van leuk maar heb er na gisterenavond eigenlijk al niet veel zin meer in om nog eens te spelen maar geef het nog een poging.
Wist natuurlijk wel dat het niet mocht nee, maar of het offline gehaald zou worden daar was ik nog niet zeker van, nu dus wel ;)

Maar wel een herkenbaar gevoel, er zijn voor mij ook dingen die de game nogal oninteressant maken, waaronder de zoals hierboven genoemde hoge cringe factor. Kan me dan ook ergeren als ik een videotje, of bijvoorbeeld de reward schermen niet mag skippen enzo, maar goed dat is natuurlijk eenvoudig opgelost voor release.
Wat ik ook wel storend vind is dat je geen enkele checkpoint "mag" missen, je moet per se back tracken als je er een gemist hebt, in plaats van dat het je nou gewoon punten kost en een multiplier die gereset wordt ofzo, nee nu lig je in een race meteen laatste als je een checkpoint mist.
Maar ik zou zeggen speel in ieder geval even de introductie uit, daarna heb je wel een aardig beeld van wat de game verder nog inhoud. Ik zit zelf ook nog te twijfelen of dit hem gaat worden, als het grotendeels zo blijft wacht ik wel op een mooie aanbieding en misschien komt ie nog wel in PS+ voorbij op den duur, steep zat ook ooit eens bij PS+

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-01 18:50
Weet iemand of het mogelijk is om PS Remote Play te gebruiken terwijl de tv op een ander HDMI kanaal staat? Op het moment dat ik naar Ziggo switch dan schakelt de controller zich uit en is de verbinding via remote play verbroken. Ik wil graag een spel spelen op de iPad terwijl m’n vriendin tv kan kijken.
Speculaes schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:13:
Weet iemand of het mogelijk is om PS Remote Play te gebruiken terwijl de tv op een ander HDMI kanaal staat? Op het moment dat ik naar Ziggo switch dan schakelt de controller zich uit en is de verbinding via remote play verbroken. Ik wil graag een spel spelen op de iPad terwijl m’n vriendin tv kan kijken.
Dan moet je even HDMI-CEC uit zetten bij de systeem instellingen op de PS5 denk ik (want ik vermoed dat de PS5 nu uitschakelt of in rust mode gaat waardoor de controller ook uit gaat).

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 24-08-2021 21:17 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-01 15:30
Simpele oplossing: je vriendin Ziggo Go laten openen op de tablet en jij lekker gamen op het grote scherm! :p Zoals hierboven al staat zal dat waarschijnlijk aan HDMI-CEC liggen Ik las dat je console zich uitschakelt 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 24-08-2021 21:36 ]

<GoT>NightStalker

Je moet de controller verbinden met je ipad via BT. Verder natuurlijk zorgen dat de console aanblijft en zoals @Kalder al aangeeft even je HDMI-CEC instellingen checken.
Ik speel veel op de ipad terwijl mijn vriendin TV kijkt. Werkt echt goed op de PS5. Wel zorgen dat je een goede snelle verbinding hebt tussen PS5-Router-ipad. Dan op je ipad max kwaliteit instellen op 1080p. Dan heb je het minst last van compressie artefacten. Op de PS4 gaf remote play veel donkerder/lagere dynamic range beeld. Heb dit niet meegemaakt op de PS5
schaapiej schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:
[...]

Simpele oplossing: je vriendin Ziggo Go laten openen op de tablet en jij lekker gamen op het grote scherm! :p Zoals hierboven al staat zal dat waarschijnlijk aan HDMI-CEC liggen Ik las dat je console zich uitschakelt 8)7
De controller gaat alleen ook niet zomaar uit behalve als de accu leeg is of als de console uit gaat of je de controller handmatig uit zet, dus het moet haast wel zijn dat de PS5 uit of in rust mode gaat ;)

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-01 18:50
cold_as_ijs schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:
[...]

Je moet de controller verbinden met je ipad via BT. Verder natuurlijk zorgen dat de console aanblijft en zoals @Kalder al aangeeft even je HDMI-CEC instellingen checken.
Ik speel veel op de ipad terwijl mijn vriendin TV kijkt. Werkt echt goed op de PS5. Wel zorgen dat je een goede snelle verbinding hebt tussen PS5-Router-ipad. Dan op je ipad max kwaliteit instellen op 1080p. Dan heb je het minst last van compressie artefacten. Op de PS4 gaf remote play veel donkerder/lagere dynamic range beeld. Heb dit niet meegemaakt op de PS5
Dit was het inderdaad! Het ging mis zodra ik de controller weer aanzette. Toen ik die via Bluetooth met de iPad had verbonden (en cec uit had staan, stom helemaal niet aan gedacht). Werkte het fantastisch. Mooi systeempje

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:57
schumi2004 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:
[...]

Ergens blijf ik alles vergelijken met SSX Tricky. Slaat nergens op, al 3 console-generaties verder, maar in mijn herinnering blijft die toch het allerleukst. Steep een stuk minder, terwijl die grafisch en gameplay natuurlijk 15 jaar verder is dan SSX. Toch vind ik Steep alleen leuk in de week voor de echte wintersport als voorpret.

Verwijderd

Ook hier springt de PlayStation 5 spontaan aan... 😱

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mREmo_JP52c87fZMqVjHsW4ljxI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/G7NcSFbSG4i0AkEiU5VEa4VG.gif?f=user_large

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:31
Van de week besloten om de ps5 te verkopen. De reden is dat deze lange tijd in de kast en de aanbod is matig ook voor de toekomst mij game zit er nog niet bij waardoor ik besloten om hem te verkopen.

Ps5 is een mooie apparaat ik ga liever richten op pc gaming waar het aanbod veel groter is.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het waren twee fantastische dagen :P

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37

Lapras

Ice beam

Evertt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:37:
Van de week besloten om de ps5 te verkopen. De reden is dat deze lange tijd in de kast en de aanbod is matig ook voor de toekomst mij game zit er nog niet bij waardoor ik besloten om hem te verkopen.

Ps5 is een mooie apparaat ik ga liever richten op pc gaming waar het aanbod veel groter is.
Op welk moment in die week kwam je erachter dat de lijst van games toch niet ineens uit het niets groter was geworden vergeleken met een paar dagen ervoor?

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:56
Gisteren eindelijk een PS5 in ontvangst mogen nemen samen met R&C. Eerste ervaring van zowel de PS5 als R&C is zeer goed te noemen, hier ga ik mij zeker mee vermaken.

Maar die DualSense controller, wow.... Veel zal staan bij de implementatie door ontwikkelaars maar deze controller draagt zeker bij aan de beleving. Binnenkort GoT oppakken, deze heb ik express nog niet gespeeld omdat ik deze per sé op de PS5 wilde spelen (kom vanaf PS4pro)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 10:28

Metian

Snert is vies

Heb je hier voor in je glazenbol gekeken? Weet jij meer dan dat wij weten? Are u from the future? :>

Vervelend om te horen natuurlijk dat je het matig vind, vind het overigens zelf wel meevallen. Hoe dit in de toekomst wordt weet ik natuurlijk niet.

Rupsen, Rapsen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-01 13:11
Ben helemaal hooked aan GOT… heb tot 3h30 liggen spelen deze nacht. Ben nog 1 enemy base in Act 1 aan het zoeken, vind die gewoon niet.
Ondertussen al zoveel resources dat ik heel OP ben voor Act 1. Een kamp wordt gewoon weggemaaid met standoff (5 enemies) en wat pijlen.
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:13:
Ook hier springt de PlayStation 5 spontaan aan... 😱
Hier springt die aan als ik de XSX afzet en de Telenet decoder staat uit. De TV springt dan ineens naar de HDMI van de PS5 en die gaat dan aan. Een bijproduct van HDMI-CEC.

Sinds een paar dagen doet die ook gewoon vreemd, kan de Telenet decoder nietmeer bedienen met de controller van de TV.

[ Voor 22% gewijzigd door Engineer Stewie op 25-08-2021 10:24 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:31
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:48:
[...]

Heb je hier voor in je glazenbol gekeken? Weet jij meer dan dat wij weten? Are u from the future? :>

Vervelend om te horen natuurlijk dat je het matig vind, vind het overigens zelf wel meevallen. Hoe dit in de toekomst wordt weet ik natuurlijk niet.
De games van nu zijn matig zoals Superman en Ratchet & Clank: Rift Apart was ook niet wat ik van verwachten. Dat is mij smaak.

En de games die ik wil komen ook uit voor de pc. Heb in november besloten om voor PlayStation 5 en pc gaming links te laten liggen. Nu kom ik er achter dat pc gaming beter past bij mij.

En ik vindt ps5 erg prijzig in vergelijking met pc games.

De ps5 is helaas niet mij console.

• Metian

Metian

Snert is vies

Evertt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

De games van nu zijn matig zoals Superman en Ratchet & Clank: Rift Apart was ook niet wat ik van verwachten. Dat is mij smaak.

En de games die ik wil komen ook uit voor de pc. Heb in november besloten om voor PlayStation 5 en pc gaming links te laten liggen. Nu kom ik er achter dat pc gaming beter past bij mij.

Ben wel benieuwd wat je verwachting van beide games zijn dan en wat het matig maakt. Iedereen uiteraard zijn eigen keuze ;).

Rupsen, Rapsen.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29
[...]

Prima toch. Veel plezier met pc gaming.

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:22:

[...]

Hier springt die aan als ik de XSX afzet en de Telenet decoder staat uit. De TV springt dan ineens naar de HDMI van de PS5 en die gaat dan aan. Een bijproduct van HDMI-CEC.

Sinds een paar dagen doet die ook gewoon vreemd, kan de Telenet decoder nietmeer bedienen met de controller van de TV.
Mijn vrouw stond in de keuken en ik scrolde hier een gleuf in mijn vinger en plotseling {{{PIEP}}} :?

Vroegah stond je buiten met een Philips afstandsbediening om je buren te pesten :D

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Mijn vrouw stond in de keuken en ik scrolde hier een gleuf in mijn vinger en plotseling {{{PIEP}}} :?
Ik denk dat je hem maar beter kunt verkopen :Y :+
Vroegah stond je buiten met een Philips afstandsbediening om je buren te pesten :D
https://www.tvbgone.com O-)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• ansichtkaart
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

komt natuurlijk wel bij kijken dat je wel je pc up to date moet houden waar de ps5 dat issue niet heeft.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 08:29
[...]

De games van nu zijn matig zoals Superman en Ratchet & Clank: Rift Apart was ook niet wat ik van verwachten.
Ik weet dat het een spelfoutje was maar damn wat zou een door Insomniac gemaakte Superman game toch fantastisch kunnen zijn....

• Metian

Metian

Snert is vies

ansichtkaart schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:07:
[...]

komt natuurlijk wel bij kijken dat je wel je pc up to date moet houden waar de ps5 dat issue niet heeft.
In welke zin bedoel je 'up-to-date' houden? Het is immers wel zo dat de PS5 ook gewoon voorzien wordt van updates, als ook de spellen.

Je kan met PS+ wel automatisch het laten updaten in rest-mode, maar als je geen rest-mode wilt gebruiken dan zal je toch echt moeten updaten wanneer je de PS5 aanzet.

Ik hoor dit vaker van mensen als het gaat om PC en consoles, maar blijf het toch een slecht argument vinden.

Rupsen, Rapsen.

• ansichtkaart
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-12-2024
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

In welke zin bedoel je 'up-to-date' houden? Het is immers wel zo dat de PS5 ook gewoon voorzien wordt van updates, als ook de spellen.

Je kan met PS+ wel automatisch het laten updaten in rest-mode, maar als je geen rest-mode wilt gebruiken dan zal je toch echt moeten updaten wanneer je de PS5 aanzet.

Ik hoor dit vaker van mensen als het gaat om PC en consoles, maar blijf het toch een slecht argument vinden.
een ps5 game word gemaakt voor de ps5, natuurlijk moet je de ps5 updaten.
Echter veranderen de minimale eisen van pc games best regelmatig en zit er altijd wel een ontwikkelaar bij die het spel zo maakt dat je aardig nieuwe pc toch al snel niet meer voldoet. Dan zijn de games misschien wel iets goedkoper maar is je hardware outdated

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 08:29
Edit: Gesniped. :P

[ Voor 96% gewijzigd door Timothy3000 op 25-08-2021 11:42 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

Een PC is meer onderhevig aan wijzigingen in hardware vereisten, waar het enige vereiste bij een console is dat je hem moet bezitten.

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• 418O2
Laten we hier niet eeen Console vs PC discussie voeren

Jammer dat het niet je ding is. Je hebt wel het geluk dat je hem zonder verlies kan verkopen. Heb je nog wel enkele last gen games geprobeerd die een PS5 upgrade hebben gehad(lees 60fps)? Daar zitten echt nog wel een paar aanraders bij.

Zelf ben ik wel blij dat het aanbod niet zo gigantisch is, krijg mijn ps4 backlog maar met moeite weggespeeld. Gevolg van teveel mooie games die ik gemist had, een beetje beperkte PS5 wishlist is dan wel lekker 😉

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:59
Ik heb iets vreemds… als ik de ps5 aan laat staan dan gaat hij toch uit na een poosje. Ik heb de timer op 2 uur staan meen ik. Opzich prima maar stel ik zet de ps5 dan weer aan na een aantal uren dan krijg ik gelijk die melding dat hij verkeerd uitgeschakeld is en dan moet hij dus weer booten…. Lijkt me niet helemaal de bedoeling? Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

cypress3d schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:50:
Ik heb iets vreemds… als ik de ps5 aan laat staan dan gaat hij toch uit na een poosje. Ik heb de timer op 2 uur staan meen ik. Opzich prima maar stel ik zet de ps5 dan weer aan na een aantal uren dan krijg ik gelijk die melding dat hij verkeerd uitgeschakeld is en dan moet hij dus weer booten…. Lijkt me niet helemaal de bedoeling? Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
offtopic:
Hij doet het net zo goed als je signature? :+

Misschien iets in een eventuele stekkerdoos waar hij op aangesloten is?
Of een HDMI-CEC functie van de tv die hem te lomp uitzet?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

Hier juist andersom, ik heb nu een laptop met een RTX3060 (daarvoor één met een RTX2080), maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik op de PC moet spelen, bijna alle games zijn wel op de console op de strategische en sommige Indies na. Bij voorbeeld Mafia Definitive Edition speel ik dan liever op de PlayStation 5 dan op de PC, ook al zijn de graphics beter op de PC.

Sommige console games komen ook niet naar de PC als ook andersom.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jumpman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:47:
[...]

Hier juist andersom, ik heb nu een laptop met een RTX3060 (daarvoor één met een RTX2080), maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik op de PC moet spelen, bijna alle games zijn wel op de console op de strategische en sommige Indies na. Bij voorbeeld Mafia Definitive Edition speel ik dan liever op de PlayStation 5 dan op de PC, ook al zijn de graphics beter op de PC.

Sommige console games komen ook niet naar de PC als ook andersom.
Golf With Your Friends

Op PC heb je meer kans dat je vrienden het ook kunnen spelen, en kun je voicechat gewoon via Discord doen :P

Om het nog enigszins on-topic te houden, dat spel is ook voor de PS4 (dus ook PS5) beschikbaar, maar de controls schijnen niet echt controller friendly te zijn.
Daarnaast is er geen crossplay aanwezig en ook niet in ontwikkeling.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bas170 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Op PC heb je meer kans dat je vrienden het ook kunnen spelen, en kun je voicechat gewoon via Discord doen :P
Over Discord gesproken: benieuwd wanneer we iets gaan merken van het partnership dat SIE is aangegaan me ze eerder dit jaar. Volgens dit artikel zou er begin volgend jaar integratie komen met PlayStation: https://www.sie.com/en/bl...partnership-with-discord/

• Jumpman
Bas170 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Golf With Your Friends

Om het nog enigszins on-topic te houden, dat spel is ook voor de PS4 (dus ook PS5) beschikbaar, maar de controls schijnen niet echt controller friendly te zijn.
Daarnaast is er geen crossplay aanwezig en ook niet in ontwikkeling.
Mijn vrienden hebben geen PC met een goede grafische kaart. Ik speel meestal ook Single Player games.

Voor nu (moeizaam) door Ratchet & Clank Rift Apart aan het spelen. Maar ik zal hem uitspelen. Het is grafisch wel een ontzettend mooie game.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jumpman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Mijn vrienden hebben geen PC met een goede grafische kaart.
Hebben ze ook niet nodig ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8y7BSSG.png

• 418O2
Jumpman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Voor nu (moeizaam) door Ratchet & Clank Rift Apart aan het spelen. Maar ik zal hem uitspelen. Het is grafisch wel een ontzettend mooie game.
Waarom moeizaam? Als je straightforward speelt ben je zo klaar toch?

• Herman1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Net terug van vakantie en benieuwd of ik wat gemist heb:
Hoe zit het met de mogelijkheid tot uitbreiding met m2 ssd? Is dat al toegankelijk voor het grote publiek of zit het nog steeds in beta?

• Metian

Metian

Snert is vies

Herman1981 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:08:
Hoe zit het met de mogelijkheid tot uitbreiding met m2 ssd? Is dat al toegankelijk voor het grote publiek of zit het nog steeds in beta?
Nee er is nog geen PS6 aangekondigd. De PS5.1 is wel gesignaleerd, hierin zit een nieuw schroefje (technologie staat nooit stil). Verder blijkt dat wolken kunnen praten.

Oh en die M.2 SSD zit nog in beta. :>

Rupsen, Rapsen.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:13
Dat zit nog steeds in beta. Ik hoop dat ze er snel wat meer duidelijkheid over geven, na een maand beta zouden de grootste problemen toch al weg moeten zijn.

• Metian

Metian

Snert is vies

AppleFan2007 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Dat zit nog steeds in beta. Ik hoop dat ze er snel wat meer duidelijkheid over geven, na een maand beta zouden de grootste problemen toch al weg moeten zijn.
Iemand met zoveel Appels moet weten dat een beta soms wat langer duurt. :+

Rupsen, Rapsen.

• Herman1981
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Nee er is nog geen PS6 aangekondigd. De PS5.1 is wel gesignaleerd, hierin zit een nieuw schroefje (technologie staat nooit stil). Verder blijkt dat wolken kunnen praten.
:) _/-\o_

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Productie van de PS5 is gestopt, het bleek uiteindelijk de bedoeling te zijn om er een gelimiteerde console van te maken. De rest van de wereld moet het met een PS4 doen.

• AppleFan2007
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Dat is waar, maar mijn geduld weet dat soms nog niet. :+

• Jumpman
418O2 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:05:
[...]

Waarom moeizaam? Als je straightforward speelt ben je zo klaar toch?
Klopt, maar de game ligt mij niet zo.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:59
Bas170 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

offtopic:
Hij doet het net zo goed als je signature? :+

Misschien iets in een eventuele stekkerdoos waar hij op aangesloten is?
Of een HDMI-CEC functie van de tv die hem te lomp uitzet?
Ik zal eens kijken maar die HDMI cec shizzle staat uit in de ps5. Meen dat in mijn lg c9 tv dat ook al uit staat maar zal eens kjjken… de XSX heeft hier namelijk geen last van..

[ Voor 3% gewijzigd door cypress3d op 25-08-2021 15:44 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-01 14:44
ik weet dat het vloeken in de kerk is maar werkt playstation now op de pc ook met een xbox one controller?

alvast bedankt :)
joey82 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:04:
ik weet dat het vloeken in de kerk is maar werkt playstation now op de pc ook met een xbox one controller?

alvast bedankt :)
Volgens mij wel, maar je mist de touchpad, dus games waarbij je die nodig hebt kun je niet spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

joey82 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:04:
Alleen als je ook een PS5 hebt.

• Herman1981
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Komt geregeld voor, maar gezien de lovende tests en benchmarks die ik voorbij heb zien komen heb ik ook de hoop dat ze deze beta fluitend doorlopen. Of ik heb ik spontaan-in-brand-vliegende PS5's gemist?

• Herman1981
Metian schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

...hierin zit een nieuw schroefje (technologie staat nooit stil).
Wow...idd een technisch hoogstandje

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
HZD heeft nu een 60fps patch gekregen. Ik weet niet of het al eerder is gemeld.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Farabi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:54:
HZD heeft nu een 60fps patch gekregen. Ik weet niet of het al eerder is gemeld.
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/700111180756287520/880164946946707496/image0.jpg

---------------

• Farabi
  • Niet online
Ik heb geen officiele aankondiging gezien van HZD? Is het stilletjes gegaan?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
Farabi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:11:
[...]

Ik heb geen officiele aankondiging gezien van HZD? Is het stilletjes gegaan?
Die aankondiging is nu... ;)

Release 18 februari 2022

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 25-08-2021 21:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AppleFan2007
Martinspire schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:18:
[...]

Die aankondiging is nu... ;)

Release 18 februari 2022
en vanaf volgende week kan je pre-orderen

• Farabi
  • Niet online
Ik heb het over HZD deel 1. Er is een PS5 patch uitgekomen.

• AppleFan2007
Farabi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:21:
Dat hebben ze ook net aangekondigd.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Farabi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:21:
Dat zegt @Martinspire ook. De patch werd net aangekondigd in 't gamescom event.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Farabi
  • Niet online
Oke, zo iets maak ik voor het eerst mee dan haha.

• Stubby
  • Laatst online: 20:12
Oh balen, ik heb HZD net uitgespeeld. Met die 60fps patch speelt het wel een stuk lekkerder moet ik zeggen. Ah well, Dan maar wachten op forbidden west

• mobygo76
  • Laatst online: 21:37
Stubby schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:27:
Oh balen, ik heb HZD net uitgespeeld. Met die 60fps patch speelt het wel een stuk lekkerder moet ik zeggen. Ah well, Dan maar wachten op forbidden west
Ik moet de dlc nog spelen. Wel zin in deeltje 2!
mobygo76 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:28:
[...]

Ik moet de dlc nog spelen. Wel zin in deeltje 2!
Ik ook, is nu misschien wel een goeie tijd om te downloaden.
Heb de gamescom grotendeels gemist, heb ik nog bijzondere dingen gemist omtrent de PS5 naast deze HZD update?

edit: om op mijn eigen vraag terug te komen: Dit dus blijkbaar, ziet er grafisch ook weer erg mooi uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Kalder op 25-08-2021 21:39 ]

• Farabi
  • Niet online
had HZD al geen ''4K Checkerboard Resolution''? omdat ze het apart bij hebben gemeld?

• AppleFan2007
Nu ga ik eerste Ghost Of Tsushima afwerken en daarna HZD eens beginnen.
Games met 30fps kan ik echt niet meer zien sinds ik het gewoon ben van PS5 games.

• mobygo76
  • Laatst online: 21:37
Toch aantal ps games bij gamescom. Zal voorlopig wel geen conferentie van hun komen. Erg jammer.

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Yes! Daar heb ik op gewacht. Ik had hem al gekocht, maar wou wachten op 60 fps update.

Raar, hij vraagt nog steeds om de disc ondanks dat hij daarna op PS Now is gekomen en daarna zelfs gratis kon activeren. Moet ik hem dan helemaal opnieuw installeren?

[ Voor 50% gewijzigd door Kyhfin op 25-08-2021 22:06 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2025
Gaat iemand nog Death stranding directory’s cut spelen? Is deze game een aanrader?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Kyhfin schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:02:
Yes! Daar heb ik op gewacht. Ik had hem al gekocht, maar wou wachten op 60 fps update.

Raar, hij vraagt nog steeds om de disc ondanks dat hij daarna op PS Now is gekomen en daarna zelfs gratis kon activeren. Moet ik hem dan helemaal opnieuw installeren?
Ja, dan moet je m waarschijnlijk uit de store downloaden, anders heb je nog de disc versie.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

elaho schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:26:
Gaat iemand nog Death stranding directory’s cut spelen? Is deze game een aanrader?
Ja en ja, al zijn de meningen over deze game verdeeld ;)
Het enige wat ik erover ga zeggen: al vanaf de eerste minuut weet je dat je iets bijzonders aan het spelen bent.
Neem anders eens een kijkje in het Death Stranding topic.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ghost of Tsushima valt wel tegen zeg qua graphics. Ik had meer verwacht.. NVM op sommige stukken is het wel echt wauw. Resolutie en textures zijn soms alleen niet optimaal.

[ Voor 40% gewijzigd door ion op 25-08-2021 23:45 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:38:
had HZD al geen ''4K Checkerboard Resolution''? omdat ze het apart bij hebben gemeld?
Correct. Waarschijnlijk wordt het vermeld omdat het alleen een framerate wijziging is en geen onnodige hoop/teleurstelling te creëren.

PS4: 1080p
PS4 Pro: 4K checkerboard

Guerilla komt wel vaker oprecht/direct over. Net alsof de E3 2005 Killzone 2 reveal ze nog dwars zit. Gewoon direct duidelijkheid, dat mogen meer developers doen.

offtopic:
De KZ:SF multiplayer flater even daar gelaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 26-08-2021 08:18 ]

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:41
Yes! Had deze voor de PS4 gekocht en een uurtje of 2 gespeeld. Heel bijzonder sfeertje en smaakte naar meer! Maar toen kwam de PS5 en belandde deze op de ‘te spelen’ stapel….

*denkt na over goede signature*

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Ja, de DC/PS5 editie heeft me over de streep getrokken ... ben benieuwd ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik moest The Frozen Wilds uitbreiding van Horizon nog altijd spelen dus blij dat ik dat nu in 60fps kan doen. Nadeel: heb de gamesave blijkbaar verwijderd dus mag weer helemaal vanaf het begin starten :P

Verder toch ook wel nieuwsgierig naar Jett: The Far Shore in oktober.

De Director's Cut van Death Stranding ziet er goed uit. Niet helemaal Kojima unleashed maar wel veel additionele content zo te zien.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Little Nightmares 2 ziet er met de PS5 updates in 4k60 met RT ook wel lekker uit:

Toch maar eens in de aanbieding oppikken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-01 14:44
Twixie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:23:
[...]

Alleen als je ook een PS5 hebt.
laat ik die nu toevallig ook in huis hebben....

jammer he :)

• Engineer Stewie
ion schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:22:
Ghost of Tsushima valt wel tegen zeg qua graphics. Ik had meer verwacht.. NVM op sommige stukken is het wel echt wauw. Resolutie en textures zijn soms alleen niet optimaal.
Als het zonnig is en op sommige plaatsen (er is zo een oase tussen de rotsen of een huis tussen bloemenvelden bvb, maar er zijn meer plaatsen) is het echt top.
Het is een aardig grote open world wereld met strongholds, bloemenvelden en bossen. Voor zo een wereld zijn de graphics echt wel goed. Heb nu Act 1 volledig vrijgespeeld, moet wel nog sidemissions doen, maar dat is voor na het verhaal :).

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Engineer Stewie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:56:
[...]

Als het zonnig is en op sommige plaatsen (er is zo een oase tussen de rotsen of een huis tussen bloemenvelden bvb, maar er zijn meer plaatsen) is het echt top.
Het is een aardig grote open world wereld met strongholds, bloemenvelden en bossen. Voor zo een wereld zijn de graphics echt wel goed. Heb nu Act 1 volledig vrijgespeeld, moet wel nog sidemissions doen, maar dat is voor na het verhaal :).
Ja het ziet er op veel plekken inderdaad prachtig uit, maar soms worden de textures wel in lagere kwaliteit gerenderd en dat is jammer, want dat valt wel op. Als die PS5 nou nog krachtiger was dan kon de game misschien op veel hogere settings draaien, hopelijk komt er snel een PS5 Pro met nog meer gpu power :9

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:12
Zijn er op dit moment problemen met de Store ofzo? Ik heb net HZD gekocht, want 'performance patch', en mijn PS5 geeft een error als ik het spel wil downloaden: 'Can't connect to the server within the time limit.'

Netwerk getest en alles staat, volgens de PS, goed ingesteld. Heb al een herstart gedaan, maar dat mocht niet baten ...

• Engineer Stewie
Is er al een tijdsframe wanneer de patch komt die het SSD slot enabled? Heb echt chronisch plaatstekort op de PS5 en heb al enkele spellen gewist.
ion schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Ja het ziet er op veel plekken inderdaad prachtig uit, maar soms worden de textures wel in lagere kwaliteit gerenderd en dat is jammer, want dat valt wel op. Als die PS5 nou nog krachtiger was dan kon de game misschien op veel hogere settings draaien, hopelijk komt er snel een PS5 Pro met nog meer gpu power :9
Klopt, maar het is in essentie nog steeds een PS4 spel met iets betere graphics maar niks wereldschokkends, maar soms zijn de textures lager of treed er zelfs popup op (texture van schild van enemy bvb). Maar kan dat verdragen als een spel zo goed is.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
Riders republic is toffer dan ik had verwacht, het begin is een beetje traag maar als je daarna de open wereld gewoon zelf gaat verkennen en vette races gaat doen is dit wel erg vet hoor. Alle sporten zijn ook best goed uitgewerkt je kan veel trucks etc doen met elk onderdeel.

Het is echt een grote sandbox om helemaal los te gaan met extreme sports, kan best een toppertje gaan worden.

Playstation 5

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:26
Mijn kleine meid van 6 heeft ook de PS5 ontdekt. Speelt nu lekker Rift Apart (zonder ‘af’ te kunnen) en is er behoorlijk bedreven in. Daarom zat ik even te kijken naar andere games voor haar leeftijd? Tips? Ik zat te kijken naar Sackboy. Kan ik via Marktplaats gewoon de PS4 versie aanschaffen en hem dan gratis updaten naar de PS5 versie?

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:41
edwinvdteems schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:52:
Mijn kleine meid van 6 heeft ook de PS5 ontdekt. Speelt nu lekker Rift Apart (zonder ‘af’ te kunnen) en is er behoorlijk bedreven in. Daarom zat ik even te kijken naar andere games voor haar leeftijd? Tips? Ik zat te kijken naar Sackboy. Kan ik via Marktplaats gewoon de PS4 versie aanschaffen en hem dan gratis updaten naar de PS5 versie?
Ik heb hier eentje van 6 zitten die helemaal gek is van Subnautica in de creative mode. Je kunt niet af gaan, kan bouwen wat je wilt en je hoeft niet te denken aan zaken als zuurstof, water en voedsel. Vooral het ongestoord zoeken naar diamanten en creature eggs doet het goed d:)b

Daarnaast vond ik het zelf ook een verrassend boeiende game :*)

*denkt na over goede signature*

Als je met je dochter in coop wil spelen dan zijn de lego games echt een aanrader. Eventueel kan ze deze ook alleen, maar merk bij mij 5 jarige zoontje dat ze bij momenten toch nog ingewikkeld kunnen zijn. Dit is met de nieuwere games al een stuk minder hoor. Maar bv lego marvel super heroes heb ik genoeg moeite gehad om uit te zoeken hoe sommige boss fights werkten.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:12

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:05
Paw patrol, rayman legends en little big planet 3. Allemaal aanraders.

PSN: Zwartkijker

Pagina: 1 ... 149 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord