schumi2004 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:
[...]
Dat heeft niet lang geduurd voor ie verwijderd is. (en tuurlijk wist je wel dat dit niet mocht want je heb de NDA ondertekend. )
Speel zelf ook de beta maar weet niet goed wat ik ervan vinden moet, kan me vinger er niet goed opleggen waarom.
Ergens had ik zoiets van leuk maar heb er na gisterenavond eigenlijk al niet veel zin meer in om nog eens te spelen maar geef het nog een poging.
Wist natuurlijk wel dat het niet mocht nee, maar of het offline gehaald zou worden daar was ik nog niet zeker van, nu dus wel
Maar wel een herkenbaar gevoel, er zijn voor mij ook dingen die de game nogal oninteressant maken, waaronder de zoals hierboven genoemde hoge cringe factor. Kan me dan ook ergeren als ik een videotje, of bijvoorbeeld de reward schermen niet mag skippen enzo, maar goed dat is natuurlijk eenvoudig opgelost voor release.
Wat ik ook wel storend vind is dat je geen enkele checkpoint "mag" missen, je moet per se back tracken als je er een gemist hebt, in plaats van dat het je nou gewoon punten kost en een multiplier die gereset wordt ofzo, nee nu lig je in een race meteen laatste als je een checkpoint mist.
Maar ik zou zeggen speel in ieder geval even de introductie uit, daarna heb je wel een aardig beeld van wat de game verder nog inhoud. Ik zit zelf ook nog te twijfelen of dit hem gaat worden, als het grotendeels zo blijft wacht ik wel op een mooie aanbieding en misschien komt ie nog wel in PS+ voorbij op den duur, steep zat ook ooit eens bij PS+