Wel apart hoor nog steeds dat de dualsence zoveel issues heeft. Maar heb vanaf dag 1 2 dualsence controllers en een dock, en heb nog steeds geen enkele issues met de controller. Geen stick drift geen accu issues niks. Werken perfect en ben er ook nu aan gewend had in begin na paar uur kramp maar eigenlijk al maanden niet meer. Misschien omdat ik rustige games speel en geen spastische shooters dat dit verschilt maar tot nu toe echt blij ermee, beste controller ooit gebruikt.
En lees nu war over een beta firmware die de m2 slot opent. Leuk om meteen alle concern trolls te lezen op de frontpage die blijkbaar zo begaan zijn met de ps5 gamers. Laten we eerst even wachten tot het uit beta is en alles getest is om een oordeel erover te geven. Ben zelf van mening dat dit een betere optie is dan een de concurrentie heeft puur dar je hier keuze hebt. Maar daarentegen is daar wel de garantie dat het 100% werkt dus daar betaal je ook weer voor. Ik ben meer van het beetje uitzoeken en zelf leuke deal vinden en erin zetten. Maar sony gaat vast en zeker zelf ook mer hun eigen oplossing komen of een samenwerking of met labels/stickers die aangeven dit 100% werkt.
Zag verder de overige lijst nieuwe features in de firmware en was groot en ben blij dar er eindelijk wat verandert, was wel tijd voor verbetering, is 1 van de weinige punten die ik heb voor ps5. De UI en de features ervan.
Zit ondertussen ook diep in ghost of thusima en na denk 10uur begon eindelijk te klikken, en heb nu echt veel plezier ermee. Speelt heerlijk en ziet er soms gewoon echt prachtig uit zeker icm 60fps is gewoon echt baas! En is eigenlijk wat ik van een Assassin's Creed verwacht maar dan ook stuk beter en leuker( imho uiteraard is kwestie van smaak, ik vind ac sinds black flag echt geen zak meer aan).
Mooiste vind ik de onweersbuien die dan de hele sfeer veranderen, en dan icm headset en lg oled ziet er prachtig uit en klinkt bruut. En dan ineens breekt de zon door maar bliksemt nog steeds, dat sfeertje is gewoon perfect. Lekker met je paard door de bloemen velden rennen.
[
Voor 19% gewijzigd door
v8power67 op 30-07-2021 13:04
]