• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:02
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:15:
[...]

Vind je huiskamer wel mooi, ga wat kleurencombo's stelen denk ik _/-\o_ .
Thnx, ik doe je een PM voor wat inspiratie! Met zo'n ruimte (330m2 holy shit....) kun je wel wat groters gebruiken inderdaad :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Meubel komt JYSK en ook in zwart leverbaar, inmiddels al een paar jaar in bezit en bevalt prima!

Moet ook aangeven dat de meubels van Jysk, wat steviger in elkaar zitten dan die van IKEA.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3w6dr7oKkCmORcXOuYOimCjbKcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QVMd86Dqrn2G7wedthdMK7QI.jpg?f=fotoalbum_large

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:15
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb in mijn TV kast een opening die veel groter is dan die van een IKEA besta kast, vanachter is een vergelijkbaar gat. maar de PS5 maakt daar zoveel herrie in qua fan dat ik hem naast de TV heb gezet. Daar is die gewoon stil. De switch staat achter de TV, net zoals de decoder die daar nog ergens tussen staat.
De XSX staat nu terug in de kast, die maakt nooit herrie :+ .

Ben opzoek naar nieuwe meubels in de woonkamer, aangezien ik mijn TV (75") laag wil hangen en er nog een soundbar onder moet dacht ik aan een heel laag TV meubel en een open rek ernaast (in dezelfde stiljl) voor de consoles zodat er altijd lucht aankan. Mss moetik maar eens denken aan meubels op maat. Heb hier 3 bengels rondlopen, maar inmiddels oud genoeg om ervanaf te blijven. Die hun consoles staan in hun gameroom.

Op dit moment word ik niet echt gelukkig van de setup omdat niets bij elkaar past. Maar ben eerst verhuisd en dat zie ik niet snel meer gebeuren, dan alles van elektronica vernieuwd en nu zijn de meubels die 15+ jaar oud zijn aan de beurt. De kast is 1,8m breed overigens...

[Afbeelding]
Waarom niet wat zaken achter de televisie, heb ik gedaan met de PS5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPVleeoOH8NwGwtraqr9RY9NnTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wKDW052y5APBT8umv9rFnymj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYeAhI9VgsDv1UKc3CJMv4Xy-nU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdB8w0T2xgZDdMdtRJmSDTsu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bvs5UcmBD8swuopB4LkaBhAkJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmdETV66CyMW2S7wTQdmAp8p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwLVD6sdge2VzH7-eXX_7al5rG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/if7F4UPotOTP1IxoQ1cXAIDS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 23-07-2021 13:08 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb in mijn TV kast een opening die veel groter is dan die van een IKEA besta kast, vanachter is een vergelijkbaar gat. maar de PS5 maakt daar zoveel herrie in qua fan dat ik hem naast de TV heb gezet. Daar is die gewoon stil. De switch staat achter de TV, net zoals de decoder die daar nog ergens tussen staat.
De XSX staat nu terug in de kast, die maakt nooit herrie :+ .

Ben opzoek naar nieuwe meubels in de woonkamer, aangezien ik mijn TV (75") laag wil hangen en er nog een soundbar onder moet dacht ik aan een heel laag TV meubel en een open rek ernaast (in dezelfde stiljl) voor de consoles zodat er altijd lucht aankan. Mss moetik maar eens denken aan meubels op maat. Heb hier 3 bengels rondlopen, maar inmiddels oud genoeg om ervanaf te blijven. Die hun consoles staan in hun gameroom.

Op dit moment word ik niet echt gelukkig van de setup omdat niets bij elkaar past. Maar ben eerst verhuisd en dat zie ik niet snel meer gebeuren, dan alles van elektronica vernieuwd en nu zijn de meubels die 15+ jaar oud zijn aan de beurt. De kast is 1,8m breed overigens...

[Afbeelding]
Je zou aan een valse voorzet-wand kunnen denken. Ik ben nogal allergisch voor kabels en spullen in het zicht, de PS5, Ziggo-next, HTPC etc zit allemaal in de wand en achter de TV verstopt. Dit is maar een 65inch dus jij kunt er nog veel meer achter kwijt ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZsKhtg2NNQIIeCxHiQUw-QKUrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nELzdrk0lG87NxoqeMJnpmO.jpg?f=fotoalbum_large

* misschien wel grappig, en apart show-youre-setup-topic :)

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hoe tenenkrommend zijn de Nederlandse namen van wapens en gadgets? :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
Gynnad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:08:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie oplossing, maar doet wel enigszins het mooie platte karakter van je TV (LG zo te zien) teniet?
Maar goed, gezien deze direct naast de haard zit valt het niet echt op.
Dennisdn schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:23:
[...]

Je zou aan een valse voorzet-wand kunnen denken. Ik ben nogal allergisch voor kabels en spullen in het zicht, de PS5, Ziggo-next, HTPC etc zit allemaal in de wand en achter de TV verstopt. Dit is maar een 65inch dus jij kunt er nog veel meer achter kwijt ;)

[Afbeelding]
En ik ben allergisch voor scheef hangende TV's, maar misschien is het gewoon je foto die een vertekend beeld geeft :+

Ik vind het overigens nog steeds geen lelijk apparaat, maar snap wel dat mensen 'm niet in het zicht in een kastje plaatsen. Zwarte platen maken 'm al wel wat toonbaarder en passender bij andere apparatuur.

Join het GoT Pulse-Team!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:02
Hulleman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:31:
[...]

Thnx, ik doe je een PM voor wat inspiratie! Met zo'n ruimte (330m2 holy shit....) kun je wel wat groters gebruiken inderdaad :)
Tnx! Het is dan nog 330m2 excl de kelder, die is ook nog 50m2. Maar dat is niet zo bewoonbaar :D.
Het is groot, zeker komende van een huis dat nog niet de helft is. Maar ook veel werk (zeker de tuin, dat is massief veel werk).

Je hebt echt een mooi huis en meubels, proficiat ermee. De dingen die we reeds nieuw gekocht hebben voor de ruimte waar we eten zijn in dezelfde stijl als jou.

@Dennisdn , zo een wand interesseert me ook wel, maar hoe krijg je daar alles achter in kwijt? Je moet toch altijd aan je drives kunnen en de XBOX is nogal dik.

• Dennisdn
  • Nu online
Denman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:28:
[...]

Mooie oplossing, maar doet wel enigszins het mooie platte karakter van je TV (LG zo te zien) teniet?
Maar goed, gezien deze direct naast de haard zit valt het niet echt op.

[...]

En ik ben allergisch voor scheef hangende TV's, maar misschien is het gewoon je foto die een vertekend beeld geeft :+
Daar zou ik ook gek van worden. Maar is gezichtsbedrog. Hij hangt op een beugel een paar graden naar links gekanteld omdat daar de hoek van de zit is.

• Dennisdn
  • Nu online
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:29:
[...]

@Dennisdn , zo een wand interesseert me ook wel, maar hoe krijg je daar alles achter in kwijt? Je moet toch altijd aan je drives kunnen en de XBOX is nogal dik.
Ik kan bij alle apparatuur, aan de achterkant is het een beetje zoals iemand anders al hierboven poste. Mocht het echt niet passen… onze vorige HTPC was groter en die stond achter de bank verstopt met simpelweg een lange HDMI.

• Hulleman
Je hebt echt een mooi huis en meubels, proficiat ermee. De dingen die we reeds nieuw gekocht hebben voor de ruimte waar we eten zijn in dezelfde stijl als jou.
Thnx! Hebben jullie een goede smaak wat betreft de eethoek 8)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
[...]

Op m'n werk hebben we ook een TV hangen tegen een voorzetwand (van vloer tot plafond, circa 2,6 meter hoog). Achter die voorzetwand ook een hoop apparatuur (toetsenbord / muis, router, HTPC etc). En die wand zit aan 1 zijde aan scharnieren en de andere zijde onder op een wieltje. Hierdoor is ie makkelijk naar voren te trekken. Ik zeg niet dat je het ook zo moet doen, maar wellicht wat inspiratie om makkelijk bij je spullen te kunnen komen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:24
Deze week eindelijk The Last of Us 2 uitgespeeld. Tegen het einde van act 1 in Seattle vond ik het een beetje saai worden maar daarna weer heel gaaf! Had van mij wel iets korter gemogen. Heb er nu ruim 30 uur over gedaan wat lang is voor een singeplay game wat geen open world game is. Bij games als RDR2 en Ghost of Tsushima heb ik daar niet zo’n probleem mee maar TLOU2 is vrij intens. Wel maar zelden zo’n emotioneel verhaal meegemaakt waar je zeker aan het begin, midden en tegen het einde flink in gezogen werd! Ben blij dat ik op de 60 fps upgrade had gewacht want dat speelt toch wel erg fijn!

Gisteren met Ratchet and Clank begonnen. Erg onder de indruk van de graphics, het hele audiovisuele spektakel en de snelle loading times! Heb de 40 fps / 120 Hz optie ook even geprobeerd en hoewel het zeker vloeiender voelt als 30 fps, ben ik toch uiteindelijk voor de 60 fps Performance RT mode gegaan omdat ik nu zo gewend ben aan 60fps dat het anders toch als een stap terug voelt. Het verschil zie ik bij deze game (en in de Digital Foundry videos) sowieso eigenlijk niet. Ik vind het wel een hele creatieve oplossing en hoop dat er in de toekomst meer games gebruik gaan maken van deze 40fps optie, zeker in games waarbij het een significanter verschil in graphics is met 60fps.

Outriders trouwens ook al een tijdje aan het doen met vrienden. Ondanks alle kritiek die je erover leest online, speelt het echt lekker weg in coop.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-01 09:01

Metian

Snert is vies

Is er trouwens al iets bekend over die additionele M2 SSD slot, wanneer dit vrijgegeven wordt? Ze hadden het over de zomer namelijk, maar heb hier al een tijdje niks meer van gehoord.

Rupsen, Rapsen.

• Metian

Metian

Snert is vies

MysticMan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:54:
Gisteren met Ratchet and Clank begonnen. Erg onder de indruk van de graphics, het hele audiovisuele spektakel en de snelle loading times! Heb de 40 fps / 120 Hz optie ook even geprobeerd en hoewel het zeker vloeiender voelt als 30 fps, ben ik toch uiteindelijk voor de 60 fps Performance RT mode gegaan omdat ik nu zo gewend ben aan 60fps dat het anders toch als een stap terug voelt. Het verschil zie ik bij deze game (en in de Digital Foundry videos) sowieso eigenlijk niet. Ik vind het wel een hele creatieve oplossing en hoop dat er in de toekomst meer games gebruik gaan maken van deze 40fps optie, zeker in games waarbij het een significanter verschil in graphics is met 60fps.
Ik had dit ook al met Miles Morales, wanneer ik keek tussen Fidelity en Performance RT had ik ook niet gevoel dat ik heel veel verschil zag, behalve dat hier het qua kleuren er wat 'anders' uitzag. Uiteindelijk toch maar op PRT gezet, want 60fps :D

Rupsen, Rapsen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:26

Superkiwi

Hoi doei

Dennisdn schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:23:
[...]
* misschien wel grappig, en apart show-youre-setup-topic :)
Je bedoelt zoiets als dit?
Post je gameroom! - deel 3
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:40
Is Metro Exodus een aanvulling of de hele game.

De game staat bij de zomerdeals voor nog geen 10 euro :)

Iemand al ervaring met de game op de PS5 ?

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 21:59
RoaDHouse schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:44:
Is Metro Exodus een aanvulling of de hele game.

De game staat bij de zomerdeals voor nog geen 10 euro :)

Iemand al ervaring met de game op de PS5 ?
De complete game. Dikke aanrader.
Draait ietsjes beter op de Playstation 5, als ik het goed begrepen heb. Ik heb ‘m een weekje terug nogmaals uitgespeeld, alleen nu op de Series X. Draaide daar fantastisch op. Heerlijke game!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:40
Mosin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:50:
[...]

Draait ietsjes beter op de Playstation 5, als ik het goed begrepen heb. Ik heb ‘m een weekje terug nogmaals uitgespeeld, alleen nu op de Series X. Draaide daar fantastisch op. Heerlijke game!
txs :)

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 15:59

WTM

Welke PS5 game zou je als eerste testen op een nieuwe TV (LG C1 OLED, 4k) er zit HDMI 2.1 op met VRR/Gsync etc. Een 120 FPS game op 4k moet kunnen dus.

CoD als test case?

Verwijderd

Gynnad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Er zijn ook kant en klaar oplossingen :)

Verwijderd

Mosin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:50:
[...]

Draait ietsjes beter op de Playstation 5, als ik het goed begrepen heb.
Niet gelogen! :)

Metro Exodus - Uncovered | PS5

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2021 17:31 ]

WTM schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:06:
Welke PS5 game zou je als eerste testen op een nieuwe TV (LG C1 OLED, 4k) er zit HDMI 2.1 op met VRR/Gsync etc. Een 120 FPS game op 4k moet kunnen dus.

CoD als test case?
Ligt eraan wat je wil testen. Als het puur 120 fps is dan zou je COD kunnen proberen, weet niet heel veel 2160p120 alternatieven. Wilde eigenlijk Nioh ook nog voorstellen maar volgens mij draait die juist op 1080p120.
Je zou als alternatief Ratchet & Clank op 216p40 kunnen proberen. Dan heb je misschien niet de fps maar wel de grafische pracht en praal van de console die allen mogelijk is door 120 Hz.
de hele trilogy zit nog op mij te wachten, maar dit soort beelden wordt ik vrolijk van.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:15
Das duurder dan wat ik heb gemaakt ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
WTM schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:06:

CoD als test case?
Helaas heeft de ps5 nog geen vrr. Kan niet wachten tot dat ps5 ook vrr heeft. Op de xsx is het echt fijn.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Miraisens Joins PlayStation®5 Partner Program, Launches 3DHaptics for Games on PlayStation®5 and Windows
SAN FRANCISCO, July 19, 2021 /PRNewswire/ -- Miraisens today announced it has joined Sony Interactive Entertainment's PlayStation®5 (PS5™) Tools and Middleware Program as an officially licensed partner for its 3DHaptics for Games developer solutions. Miraisens's middleware replaces complicated programming and delivers superior movement and tactile haptics with real-time testing. In short, Miraisens delivers better haptics with a simpler workflow, in far less iteration time, and it's readying its toolkit for release this fall.
https://www.prnewswire.co...nd-windows-301336233.html

• Mosin
Mede gamers. Wat is verstandig om te doen, de Nathan Drake Collection te kopen of de volledige games los?
Ik heb nog geen enkele Uncharted game gespeeld. Vandaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 24-07-2021 11:20 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Shadow of the tomb raider heeft een 4K/60fps patch gehad:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:20:
Mede gamers. Wat is verstandig om te doen, de Nathan Drake Collection te kopen of de volledige games los?
Ik heb van alle games genoten maar dan wel toen te uitkwamen. Deel 1 is een PS3 game dus hou er rekening mee dat dat de graphics en gameplay wel wat houterig zijn.

De verhalen zijn vermakelijk en het is leuk voor de latere delen dat je de characters, hun achtergronden en de onderlinge geschiedenis beter kent.

• Mosin
Chaoss schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:37:
[...]

Ik heb van alle games genoten maar dan wel toen te uitkwamen. Deel 1 is een PS3 game dus hou er rekening mee dat dat de graphics en gameplay wel wat houterig zijn.

De verhalen zijn vermakelijk en het is leuk voor de latere delen dat je de characters, hun achtergronden en de onderlinge geschiedenis beter kent.
Oke, dan ga ik sowieso even regelen dat ik ze vanaf nummertje 1 speel. Ik heb nog een PS3 staan. Dan maar eventjes door bijten, haha.

Edit: Kan ook via de PS5. Helemaal mooi *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 24-07-2021 11:50 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:45:
[...]

Oke, dan ga ik sowieso even regelen dat ik ze vanaf nummertje 1 speel. Ik heb nog een PS3 staan. Dan maar eventjes door bijten, haha.

Edit: Kan ook via de PS5. Helemaal mooi *O*
Ala je ze gaat spelen, zou ik wel de ps4 collectie doen. Die zijn soort van geremasterd naar ps4 dus met 60fps en 1080p resolutie. Op de ps3 is het nog 720p en 30fps. Dus zeker op ps5 heb je dan ook geen last van de framedrops die op ps3 en ook ps4 wel eens voorkwamen in die games. Maar ik kan wel aanraden als je niks van Uncharted gespeeld hebt bij 1 te beginnen. Dan ga je ook echt de stappen zien die de games gemaakt hebben. Deel 1- 3 zijn allemaal ps3 games, maar deel 2 was destijds zo absurd grote stap vergeleken met deel 1 dat was echt bizar !
En deel 2 is misschien wel de beste Uncharted. Althans vind deel 4 misschien persoonlijk wat beter, maar deel 2 is fenomenaal!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Gisteren heb ik die patch 2.01 van Shadow Of The Tomb Raider binnen gerkregen. Voor zij die het nog niet weten, die voegt 4K@60Hz support toe aan de game. Meer info: https://updatecrazy.com/s...es-4k-60fps-july-23-2021/

In januari 2021 zat Shadow Of The Tomb Raider bij PSN als één van de gratis games maar ik heb het spel nooit een kans gegeven op mijn PS4. Gisteren heb ik het dan, incl die patch, eens opgestart op mijn PS5 en ik was aangenaam verrast. Dit is zeker een spel waarmee ik nog even zoet zal zijn.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:34:
Shadow of the tomb raider heeft een 4K/60fps patch gehad:
[Twitter]
Mooi, dan kan ik mijn Deadly Obsession run (nog verder) uitstellen tot ik een PS5 heb :P

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

H1MSELF1SH schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 12:22:
Gisteren heb ik die patch 2.01 van Shadow Of The Tomb Raider binnen gerkregen. Voor zij die het nog niet weten, die voegt 4K@60Hz support toe aan de game.
Ja, @Chaoss vertelde het me net :+

Verwijderd

Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:20:

Prachtige game, maar raad je wel aan om eerst de Nathan Drake serie te spelen, sowieso de laatste Uncharted 4 - A Thief's End, en dat vaak voor de prijs van een krat bier.

• Mosin
v8power67 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:54:
[...]

Ala je ze gaat spelen, zou ik wel de ps4 collectie doen. Die zijn soort van geremasterd naar ps4 dus met 60fps en 1080p resolutie. Op de ps3 is het nog 720p en 30fps. Dus zeker op ps5 heb je dan ook geen last van de framedrops die op ps3 en ook ps4 wel eens voorkwamen in die games. Maar ik kan wel aanraden als je niks van Uncharted gespeeld hebt bij 1 te beginnen. Dan ga je ook echt de stappen zien die de games gemaakt hebben. Deel 1- 3 zijn allemaal ps3 games, maar deel 2 was destijds zo absurd grote stap vergeleken met deel 1 dat was echt bizar !
En deel 2 is misschien wel de beste Uncharted. Althans vind deel 4 misschien persoonlijk wat beter, maar deel 2 is fenomenaal!
Goede tip inderdaad. Ik speel toch even liever de remaster. Ik heb de game net even gespeeld via PS Now en dat werkt soms niet helemaal lekker. Die frame drops zijn er vaak.

Ik ben benieuwd. Ik lees vaak dat het een hele goede serie is :)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:22:
[...]

[YouTube: UNCHARTED: The Lost Legacy - Launch Trailer | PS4]

Prachtige game, maar raad je wel aan om eerst de Nathan Drake serie te spelen, sowieso de laatste Uncharted 4 - A Thief's End, en dat vaak voor de prijs van een krat bier.
En die Nathan Drake serie zijn games 1 & 3 dan?
Haha, ja, ze zijn ook nu in de aanbieding :)

Edit: Ik ga gewoon van 1 naar 4 en daarna de Lost Legacy!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 14:22
Uncharted is een prachtige serie!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gynnad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:52:
[...]

Das duurder dan wat ik heb gemaakt ;)
Ga je tijd eens rekenen dan, of werk jij voor 2 euro per uur. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:32
Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:06:
[...]
Dan mis je wel deel 2, wat voor velen wel echt de beste in de serie is! Ik zou ze lekker allemaal spelen, echte parels!

PSN: Redrafted

• Mosin
Xerox schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:26:
[...]

Dan mis je wel deel 2, wat voor velen wel echt de beste in de serie is! Ik zou ze lekker allemaal spelen, echte parels!
Ja, ik bedoelde daarmee van 1 werk ik op naar 4. Dus de remasters van 1, 2 en 3. Daarna 4 en de Lost Legacy. Moet wel goed komen, denk ik :p

• Xerox
Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:27:
[...]

Ja, ik bedoelde daarmee van 1 werk ik op naar 4. Dus de remasters van 1, 2 en 3. Daarna 4 en de Lost Legacy. Moet wel goed komen, denk ik :p
Oké. Ik las in de haast even alleen je laatste zin, waarbij ik dacht dat je ze over zou slaan. :D

• Mosin
Xerox schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:29:
[...]

Oké. Ik las in de haast even alleen je laatste zin, waarbij ik dacht dat je ze over zou slaan. :D
Nee, nee. Geen zorgen hoor :p

Verwijderd

Mosin schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:06:
[...]

d:)b :Y

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Net nog even terug gekeken (irritante presentator :X) wat mij betreft niet veel soeps. Ja Lost in Random lijkt origineel en de gameplay lijkt ook wel ok, enige game waar ik echt benieuwd naar ben. Grid Legends kan wat worden maar storylines in race games zijn vaak zo cringy af. Battlefield en Dead Space zijn nooit mijn ding geweest.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

MazeWing

The plot thickens...

Uncharted is voor die collectie (Nathan Drake collection op de ps4) behoorlijk geremastered.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Mosin
MazeWing schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:28:
Uncharted is voor die collectie (Nathan Drake collection op de ps4) behoorlijk geremastered.
[Video: Uncharted 1: Drake's Fortune PS4 vs PS3 Graphics Comparison]
Gisteren al een deel gespeeld. Heerlijke game :D
Krijg wel een lichtelijk Tomb Raider gevoel en dat is positief.
Het artikel lijkt te suggereren dat het een losse PS5 versie betreft die je dus apart moet downloaden, maar ik kan die niet vinden in de Store.. ?
EDIT: het is dus blijkbaar een gepatchte PS4 versie, geen native PS5 versie: https://www.pushsquare.co..._receives_free_ps5_update . Blijft toch verwarrend als PS4 versies functionaliteit hebben die enkel op PS5 actief is. Al is het voordeel natuurlijk wel dat zo’n game dan niet perse op de interne SSD moet.

[ Voor 31% gewijzigd door Twixie op 25-07-2021 10:20 ]

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Weet niet of dit het juiste topic is, 1000 maal excuses alvast!

Op marktplaats wordt er bij mij dichtbij een PS5 “britse variant” aangeboden. Hij levert er een europese stroomkabel bij zodat hij perfect werkt.

Te mooi om waar te zijn?
Hij reageert snel, voor €525 mee te nemen.

Bedankt en allen een fijne zondag!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

DarkSide

theres no place like ::1

@PlanR niet echt het juiste topic.

Je hebt een leveringen topic (maar dat gaat niet echt over MP/Tweede hands). Maar de prijs is niet duur voor een disc versie.
Maar zou hem iig fysiek testen en meenemen en niet oplaten sturen.
Verder anders los topic maken.

Maar persoonlijk zou ik gewoon telegram app installeren.
Dan heb je ook snel een PS5. En gewoon wat makkelijker garantie.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Chaoss schreef op zondag 25 juli 2021 @ 07:21:
[...]

Net nog even terug gekeken (irritante presentator :X) wat mij betreft niet veel soeps. Ja Lost in Random lijkt origineel en de gameplay lijkt ook wel ok, enige game waar ik echt benieuwd naar ben. Grid Legends kan wat worden maar storylines in race games zijn vaak zo cringy af. Battlefield en Dead Space zijn nooit mijn ding geweest.
Ik vond dit eigenlijk juist wel een chille presentator. Natuurlijk af en toe nog iets te overdreven, maar daar ontkom je niet aan denk ik. Verder vond ik juist dat hij het wel met een lekkere flow bracht, niet extreem overdreven, maar ook weer niet zo’n houten klaas waarbij je duidelijk ziet dat hij/zij een verhaaltje uit de kop heeft geleerd zonder enige beleving/spontaniteit (zoals die twee in de pre-show).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Enkel Plants vs Zombies lijkt me misschien wel grappig, heb het vroeger wel eens op de telefoon gespeeld, maar van wat ik gezien heb is dit heel anders dan de mobiele games.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kalder schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:10:
[...]

Enkel Plants vs Zombies lijkt me misschien wel grappig, heb het vroeger wel eens op de telefoon gespeeld, maar van wat ik gezien heb is dit heel anders dan de mobiele games.
Het laatste deel heb ik niet gespeeld maar de Plants vs Zombies Garden Warfare series is best vermakelijk. Je verwacht het niet direct maar het is een goeie class-based third-person shooter.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:59
Vanmiddag 'Ratchet & Clank: Rift Apart' uitgespeeld. Wat een parel van een game! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ttr8YMahCCXWbgH1aTP929BtQvc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIrJKQvQMfaILFQoCJXpcg1A.jpg?f=fotoalbum_medium

Sinds launch verspreid over een aantal weken gespeeld en toch goed voor zo'n 20 uur. :)

What's next?!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

PlanR schreef op zondag 25 juli 2021 @ 13:15:
Weet niet of dit het juiste topic is, 1000 maal excuses alvast!

Op marktplaats wordt er bij mij dichtbij een PS5 “britse variant” aangeboden. Hij levert er een europese stroomkabel bij zodat hij perfect werkt.

Te mooi om waar te zijn?
Hij reageert snel, voor €525 mee te nemen.

Bedankt en allen een fijne zondag!
of het te mooi is om waar te zijn weet ik niet, maar ikzelf heb een PS5 van Amazon UK. Met een ander stroomkabeltje werkt alles prima :)

En idd, Ratchet is echt zeer de moeite; gister binnengekomen hier en behoorlijk verslavend

[ Voor 7% gewijzigd door gratis_vodka op 25-07-2021 19:09 ]

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Ik vind de maandelijkse PS Plus games tot nu toe behoorlijk tegenvallen helaas..

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:04:
[...]

Ik vind de maandelijkse PS Plus games tot nu toe behoorlijk tegenvallen helaas..
Dat vind ik ook, net of ze in de grote grabbelton gedoken hebben met "matige games", laten we ze verrassen met deze 3 fantastische games.

En dan ook nog "zogenaamd" laten lekken :')

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:28:
[Video: Uncharted 1: Drake's Fortune PS4 vs PS3 Graphics Comparison]
waarom heb je dit opeens gedeeld in het ps5 topic? ik dacht weer een remaster voor de ps5. had ik zo gehoopt :-(

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31

spaceboy

Op grote hoogte

Ben er wel blij mee. Beter voor m'n backlog. Dit is inderdaad een typisch voorbeeld van "3 keer niks".

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:04:
[...]
Ik weet echt niet wat jullie soms verwachten... Of moet het persé de Top 20 van Metacritic zijn of zo ?

Als ik gewoon naar het lijstje van 2021 kijk: Shadow Of The Tombraider, Control, Concrete Genie, Final Fantasy VII, Battlefield V, Star Wars: Squadrons, A Plague Tale, etc... zijn toch allemaal prima games.

En als je het specifiek over PS5 games hebt, wat had je dan verwacht, er zijn nog nauwelijks PS5 specifieke games gereleased. Nu kun je tenminste ook alle PS4 PS+ games erop spelen. De eerste jaren van de PS4 waren op dat vlak dan immers een heel stuk poverder, met vooral indie titels (niets mis mee overigens, IMHO).

• Hulleman
Twixie schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:46:
Als ik gewoon naar het lijstje van 2021 kijk: Shadow Of The Tombraider, Control, Concrete Genie, Final Fantasy VII, Battlefield V, Star Wars: Squadrons, A Plague Tale, etc... zijn toch allemaal prima games.
Eens, de PS plus games vind ik het afgelopen anderhalf jaar (zoals ik me dat heug) echt prima. Veel Triple A games. Zitten veel games tussen die ik graag wou spelen, maar nooit heb aangeschaft. Moet je wat geluk mee hebben uiteraard. Deze maand zit er weer een leuke couch coop bij en daar zijn er veel te weinig van.

• Hulleman
Yonix schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:54:
Vanmiddag 'Ratchet & Clank: Rift Apart' uitgespeeld. Wat een parel van een game! _/-\o_

[Afbeelding]

Sinds launch verspreid over een aantal weken gespeeld en toch goed voor zo'n 20 uur. :)

What's next?!
En dan te bedenken dat die screen gewoon ingame is. Die game ziet er zo gestoord goed uit :9~
Heb em zaterdag in mn PS5 geschoven en zat echt met verbazing naar de beelden te kijken zo mooi. Erg leuk spel ook en niet te groot. Deze kan ik zelfs lekker platinummen :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

nieuws: Death Stranding is vijf miljoen keer verkocht

Goed om te zien dat een game als Death Stranding toch nette verkoopcijfers haalt. De aankomende PS5 Director's Cut zal het denk ik ook best wel goed doen. Benieuwd of Kojima hier ooit nog eens een vervolg voor gaat maken.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

kazuka schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:24:
Goed om te zien dat een game als Death Stranding toch nette verkoopcijfers haalt. De aankomende PS5 Director's Cut zal het denk ik ook best wel goed doen. Benieuwd of Kojima hier ooit nog eens een vervolg voor gaat maken.
Ik hoop het niet. Die game is klaar, laat 'm maar wat nieuws verzinnen ;)
De Director's Cut ben ik zeer benieuwd naar; leg er zonder problemen weer geld voor neer.
Goed moment om de hele game weer eens te gaan doorspelen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 14:51

rajackar

Blood Minister

Superkiwi schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:48:
[...]

Ik hoop het niet. Die game is klaar, laat 'm maar wat nieuws verzinnen ;)
De Director's Cut ben ik zeer benieuwd naar; leg er zonder problemen weer geld voor neer.
Goed moment om de hele game weer eens te gaan doorspelen.
Deze game heeft me altijd wel geïntrigeerd maar na een tijdje vond ik de gameplay toch mee tijdsverspilling en irritant worden. Ergens blijft het jeuken om weer verder te gaan maar het voelt toch wel heel erg als "busywork".

Ben nu ook net met Returnal begonnen. Hij was in de sale en via een US account nog maar $ 49,-
De setting en gameplay vind ik erg tof maar het resetten van de levels is soms wel matig. Omdat je steeds alles weer door moet ploegen zonder te weten waar alles is kun je niet echt fatsoenlijk boss runs doen om een baas te verslaan.
Verder allemaal erg nice.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

kazuka schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:24:
nieuws: Death Stranding is vijf miljoen keer verkocht

Toch was het eerste wat ik dacht “huh zo weinig”.

Nu is dit een game die natuurlijk verre van voor iedereen is maar de playerbase van de PlayStation 4 alleen al is 120 miljoen en dan hebben we de PC niet eens mee geteld. Oftewel 96% van die playerbase kocht de game niet.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Donstil schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:54:
[...]

Nu is dit een game die natuurlijk verre van voor iedereen is maar de playerbase van de PlayStation 4 alleen al is 120 miljoen en dan hebben we de PC niet eens mee geteld. Oftewel 96% van die playerbase kocht de game niet.
Klopt, als het een Uncharted of God Of War was geweest zouden dat lage verkoopcijfers zijn. Maar Death Stranding is nou niet bepaald een game voor iedereen. De premise en game loop zijn vrij apart. Je verwacht dit misschien eerder van een kleinere indie studio. Het is echt een love it or hate it game, daarom ben ik blij dat Sony af en toe nog risico's durft te nemen en er een AAA budget aan hangt, ondanks dat ze weten dat het geen verkooprecords gaat breken.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
maar de playerbase van de PlayStation 4 alleen al is 120 miljoen
Heb je het dan over het aantal actieve gebruikers of over het aantal verkochte consoles?

• Mahmudov
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-10-2025
Tip:

Dead by Daylight is gratis voor PS+ abonnees met een gratis upgrade naar PS5 versie.

• vinom
  • Laatst online: 13:15
Mahmudov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:54:
Tip:

Dead by Daylight is gratis voor PS+ abonnees met een gratis upgrade naar PS5 versie.
Via de site van de Playstation store zie ik niet dat ie gratis is.

• Mahmudov
vinom schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:03:
[...]

Via de site van de Playstation store zie ik niet dat ie gratis is.
Moet je wel even inloggen

• vinom
  • Laatst online: 13:15
Mahmudov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:04:
[...]

Moet je wel even inloggen
Gedaan uiteraard. Heb je een link?

• Mahmudov
vinom schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:15:
[...]

Ik heb het via de PS app gedaan ..

Weet niet of er een verschil inzit als je het via de browser of via de console zelf doet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhM0Sfe8Pr17JRLXFyEwlad7Arc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yu7FwKn2J53vL7CK2UL9YXxo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Mahmudov op 26-07-2021 22:24 ]

• Xerox
Mahmudov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Ik heb het via de PS app gedaan ..

Weet niet of er een verschil inzit als je het via de browser of via de console zelf doet

[Afbeelding]
Waarschijnlijk omdat je deze in augustus 2018 al via PS+ hebt geclaimd. Daarom is de update voor jou nu gratis.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-01 21:44
vinom schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:15:
[...]

Edit: niet van toepassing, zag nu pas dat de link van 2018 is. Had niet naar de datum gekeken

[ Voor 46% gewijzigd door AppleFan2007 op 26-07-2021 22:32 ]

kazuka schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:58:
[...]

Klopt, als het een Uncharted of God Of War was geweest zouden dat lage verkoopcijfers zijn. Maar Death Stranding is nou niet bepaald een game voor iedereen. De premise en game loop zijn vrij apart. Je verwacht dit misschien eerder van een kleinere indie studio. Het is echt een love it or hate it game, daarom ben ik blij dat Sony af en toe nog risico's durft te nemen en er een AAA budget aan hangt, ondanks dat ze weten dat het geen verkooprecords gaat breken.
Ja das ook wel zo hoor alleen met al die reclames en hype had ik wel wat meer verwacht.

Superkiwi schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:51:
[...]

Heb je het dan over het aantal actieve gebruikers of over het aantal verkochte consoles?
Geen idee, ik had er even kort op gegoogled :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 14:22
[...]

Deze game lijkt mij echt een ervaring. Ik ga hem zeker nog kopen. Maar stel het uit i.v.m. backlightverlichting en eventuele grafische verbeteringen voor PlayStation 5.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Ik hoorde veel positieve verhalen over de game Hades. Blijkt dat die nog op de PlayStation uit moet komen :D gelukkig is het al wel bijna zo ver.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zijn er problemen met voice chat en andere PSN dingen? Kan nergens in en Warzone geeft al helemaal geen reactie.

Verwijderd

Jedi Geub schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:26:
Zijn er problemen met voice chat en andere PSN dingen? Kan nergens in en Warzone geeft al helemaal geen reactie.
Geen zin om zelf even te zoeken ? ;)

Verwijderd

[...]

Beetje vreemde redenatie. Dan ga je er vanuit dat de gehele playerbase dezelfde smaak heeft? De best selling top 50 games aller tijden begint bij nummer 50 met 20 miljoen:

Wikipedia: List of best-selling video games

De verwachting dat het merendeel van de playerbase de game koopt is toch totaal onrealistisch? 5 miljoen is zeer netjes voor een game.

Daarnaast gaat het vooral om de omzet vs de kosten. Als daar winst tussen zit dan heb je het toch prima gedaan? Het zou mooi zijn als die winst genoeg is om een groot deel van je nieuwe game te voor financieren. Maar goed, daar worden vaak investeerders voor gebruikt, dus ook dat is niet noodzakelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2021 13:57 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:55:
[...]

Beetje vreemde redenatie. Dan ga je er vanuit dat de gehele playerbase dezelfde smaak heeft? .
Ooh nee hoor, juist helemaal niet:
Nu is dit een game die natuurlijk verre van voor iedereen is

[ Voor 79% gewijzigd door Donstil op 27-07-2021 14:47 . Reden: Quote toegevoegd, voor de duidelijkheid ]

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:37:
[...]

Ooh nee hoor, juist helemaal niet:
[...]
Dan is de redenatie nog steeds vreemd toch dat je die 5 miljoen weinig vindt t.o.v. de 120 miljoen user base ;-) Je spreekt jezelf namelijk in die berichten een beetje tegen :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2021 15:15 ]

* knip * dit is natuurlijk ook irritant

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 27-07-2021 21:11 ]

Verwijderd

* knip * je hebt je punt nu wel gemaakt, niet zo blijven doordrammen.

[ Voor 141% gewijzigd door Geronimous op 27-07-2021 18:34 ]

• Recon24
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7UqSYVXMAUCJ0h?format=jpg&name=4096x4096

Ook Norman Reedus heeft een instagram post gemaakt met het konijn uit Silent Hill.

Toch denk ik dat dit iets met MGS te maken heeft gezien de character erachter...

[ Voor 20% gewijzigd door Recon24 op 27-07-2021 21:54 ]

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Sinds dat ik een PS5 heb (juni 21) is het verbinden met de party chat erg traag voor PS5 gebruikers.

Als ik aan het gamen ben en vrienden met een PS5 komen online en verbinden met de party chat duurt het 7-10 sec voordat we met elkaar kunnen praten. Vrienden met een PS4 hebben hier geen last van en zodra ze verbinden kunnen ze eigenlijk direct ons horen en met ons praten.

Ik heb al e.e.a opgezocht maar kan maar weinig vinden van dit specifieke probleem. Wel zijn er berichten over een vertraging in de audio maar dat is bij ons niet het geval. Zodra de verbinding er is gaat alles goed enkel duurt dit erg lang.

Zijn er meer ps5 gebruikers die hier last van hebben of is er ergens een instelling die gewijzigd moet worden?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mr. Blonde schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
Sinds dat ik een PS5 heb (juni 21) is het verbinden met de party chat erg traag voor PS5 gebruikers.

Als ik aan het gamen ben en vrienden met een PS5 komen online en verbinden met de party chat duurt het 7-10 sec voordat we met elkaar kunnen praten. Vrienden met een PS4 hebben hier geen last van en zodra ze verbinden kunnen ze eigenlijk direct ons horen en met ons praten.

Ik heb al e.e.a opgezocht maar kan maar weinig vinden van dit specifieke probleem. Wel zijn er berichten over een vertraging in de audio maar dat is bij ons niet het geval. Zodra de verbinding er is gaat alles goed enkel duurt dit erg lang.

Zijn er meer ps5 gebruikers die hier last van hebben of is er ergens een instelling die gewijzigd moet worden?
Wij gamen standaard met een groep van ongeveer 6-8 man. Bij 2 daar van duurt het idd 10 seconden voor ik ze hoor. Heel vaag.

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Kenny_026 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:11:
[...]

Wij gamen standaard met een groep van ongeveer 6-8 man. Bij 2 daar van duurt het idd 10 seconden voor ik ze hoor. Heel vaag.
En zijn dit ook PS5 gebruikers?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mr. Blonde schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:22:
[...]

En zijn dit ook PS5 gebruikers?
Ja allemaal

• Recon24

• Metian

Metian

Snert is vies

Zie ook de Patch Notes (1.05) - https://www.ea.com/games/...s/f1-2021-patch-105-notes

[ Voor 88% gewijzigd door Metian op 28-07-2021 14:56 ]

Rupsen, Rapsen.

• Recon24
Als je het oude nieuws: EA schakelt raytracing in PS5-versie F1 2021 tijdelijk uit wegens ins... - bericht erop naleest, vraag je je af waar alle drama en sensatie vandaan kwam voor een lullig bugje in de photomode.
Wacht.. wat.. echt?

Zeg je nou serieus dat het niet lag aan de inferieure hardware en kwalitieit van de PS5?? :?

Maar maar.. dat werd hier nochtans in de comments toch door alle kenners en pro's beweerd.. Want zij weten hoe het zit en werkt allemaal.
nieuws: EA schakelt raytracing in PS5-versie F1 2021 tijdelijk uit wegens ins...

Nou, pfiew.. we kunnen opgelucht ademhalen en met een gerust hart gaan slapen.

:>

• Metian

Metian

Snert is vies

Recon24 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:05:
[...]

Als je het oude nieuws: EA schakelt raytracing in PS5-versie F1 2021 tijdelijk uit wegens ins... - bericht erop naleest, vraag je je af waar alle drama en sensatie vandaan kwam voor een lullig bugje in de photomode.
Ja klopt, had het inderdaad toen ook gelezen. Gebruik die hele photo modes toch al niet, dus mis niks. Wel typisch EA om zoiets te doen om toch te kunnen zeggen dat RT toch in F1 2021 zit.

Ik heb sowieso al vermoeden dat vanaf volgend jaar de EA-vinger dieper in de pap zit.

Rupsen, Rapsen.

• Caayn
  • Niet online
Metian schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:12:
[...]

Ja klopt, had het inderdaad toen ook gelezen. Gebruik die hele photo modes toch al niet, dus mis niks. Wel typisch EA om zoiets te doen om toch te kunnen zeggen dat RT toch in F1 2021 zit.

Ik heb sowieso al vermoeden dat vanaf volgend jaar de EA-vinger dieper in de pap zit.
Zo gek is dat op zich toch niet? Je ziet wel vaker dat alle toeters en bellen aangezet worden met fotomode. Gezien de engine al Ray Tracing ondersteund (PC versie) is het niet gek om het ook te gebruiken in de fotomode op de next-gen consoles.

De heren en dames van marketing gaan er vervolgens lekker mee aan de haal, maarja dat is marketing :P

• Metian

Metian

Snert is vies

Caayn schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:16:
[...]
Zo gek is dat op zich toch niet? Je ziet wel vaker dat alle toeters en bellen aangezet worden met fotomode. Gezien de engine al Ray Tracing ondersteund (PC versie) is het niet gek om het ook te gebruiken in de fotomode op de next-gen consoles.

Marketing gaat er vervolgens lekker mee aan de haal, maarja dat is marketing :P
Gek is het zeker niet, zou alleen toffer zijn als ze het ook gewoon gebruikte buiten de fotomodus om. Want als we kijken naar games zoals bijvoorbeeld Ratchet & Clank moet de PS5 het wel aankunnen..

Rupsen, Rapsen.

• Caayn
  • Niet online
Metian schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Gek is het zeker niet, zou alleen toffer zijn als ze het ook gewoon gebruikte buiten de fotomodus om. Want als we kijken naar games zoals bijvoorbeeld Ratchet & Clank moet de PS5 het wel aankunnen..
De console zal het ongetwijfeld ook wel kunnen in een game als F1 2021. Mogelijk zien wij het ook bij F1 2022 wanneer de devs langer de tijd hebben gehad met de console en de engine basis er al eerder in het ontwikkel proces ligt.
Pagina: 1 ... 141 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord