Wulfric92 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:53:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, maar het eerste Ps5 spel met Fsr is uit.

https://mobile.twitter.co...tatus/1416146545788006409
Vraag me af of je die instelling voor FSR ook kunt bewerken op de PS5 als in performance of quality mode kunnen kiezen, of dat dat gewoon bij de algemene settings voor performance of quality erin zit verwerkt

[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 20-07-2021 14:19 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-01 10:21
Ronwiel schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:15:
[...]

Is dit een IKEA Besta kastje en is de PS5 nu met of zonder de ronde standaard geplaatst? Kan he net niet zien :).
Klopt en hij is met ronde standaard geplaatst :)
Past allemaal _/-\o_

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:05
Starscreamer schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:08:
[...]

Klopt en hij is met ronde standaard geplaatst :)
Past allemaal _/-\o_
Fan aan de achterkant gemaakt of valt de hitte mee?
Lijkt alsof ie wel aardig krap staat en geen goede airflow heeft.

<GoT>NightStalker

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 01:07
Monda schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:27:
[...]

Apart! In welke game? Ik speel Warzone in 120hz en heb nergens last van in game mode (zonder pc setting).
Game mode niet. in standaard mode.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Video van DF over de 40fps 120hz fidelity mode die recent in R&C is gepatch, interresant want het komt in de buurt van de 60fps ervaring.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 20:52:
Video van DF over de 40fps 120hz fidelity mode die recent in R&C is gepatch, interresant want het komt in de buurt van de 60fps ervaring.

[YouTube: Why Ratchet and Clank: Rift Apart's 40fps Fidelity Mode Is A Big Deal For Consoles]
Die 10 extra frames per seconde zijn wel lekker ja en ook wel een aardig verschil ten opzichte van 30, maar je moet er dan weer wel een 120Hz TV voor hebben wat wel weer jammer is, achja, heb zelf de game in performance RT gespeeld en was behoorlijk onder de indruk van de graphics.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Werkt inderdaad alleen bij 120hz schermen, maar wel een mooie techniek om toch het beste van 2 werelden te hebben.

Game is sowieso erg mooi, spat van je scherm.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-01 20:40
Nieuwe ps5 op komst 300 gram lichter (revisie), komt met een nieuwe schroef en volgens geruchten andere heatsink....

https://www.psx-sense.nl/...on-5-is-300-gram-lichter/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Chaoss schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 20:52:

[YouTube: Why Ratchet and Clank: Rift Apart's 40fps Fidelity Mode Is A Big Deal For Consoles]
Hoe check ik of mijn LG CX daadwerkelijk in 120hz modus draait als ik op deze modus aanzet? Er is geen extra indicatie in-game dat dit actief is in ieder geval.

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-01 12:36

sn0ww

Goet is niet goed.

yinx84 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Hoe check ik of mijn LG CX daadwerkelijk in 120hz modus draait als ik op deze modus aanzet? Er is geen extra indicatie in-game dat dit actief is in ieder geval.
Paar keer op het groene knopje van je AB drukken en op je PS5 kijken of de 120 HZ op auto staat.

..........

• Starscreamer
schaapiej schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:12:
[...]

Fan aan de achterkant gemaakt of valt de hitte mee?
Lijkt alsof ie wel aardig krap staat en geen goede airflow heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8mbyPqpbv5eSWcE_0qW8vtsY5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6JqGUu89aBdSjZWcDHNSegZJ.jpg?f=fotoalbum_large

Speciaal voor jou een foto gemaakt ;)
Voorkant is open en achter zit een gat waar de temperatuur ook weg kan. Echt warm wordt hij niet maar de PlayStation naast de TV zou beter zijn betreft air flow maar dan zit ik met 2 lege kastjes en dat krijg ik hier niet voor elkaar O-)

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 16:32
Starscreamer schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:31:
[...]

[Afbeelding]

Voorkant is open en achter zit een gat waar de temperatuur ook weg kan. Echt warm wordt hij niet maar de PlayStation naast de TV zou beter zijn betreft air flow maar dan zit ik met 2 lege kastjes en dat krijg ik hier niet voor elkaar O-)
Zie ik linksboven een DS4 in de kleuren van de oorspronkelijke PlayStation? Heb je ook de gelimiteerde bijpassende console?
Indien ja, respect 😃

PSN: Zwartkijker

Verwijderd

Amaze86 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:41:
Nieuwe ps5 op komst 300 gram lichter (revisie), komt met een nieuwe schroef en volgens geruchten andere heatsink....

https://www.psx-sense.nl/...on-5-is-300-gram-lichter/
Sorry, maar die kneus is ongeveer de grootste clickbaiter die er is bahbah.. gewoon altijd negeren :r

• Amaze86

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Ook mijn PS5 binnen gekregen (Digital Edition) afgelopen vrijdag!
Gelijk F1 gekocht en Ps+ aangeschaft.
Jarenlang niet op console gegamed maar het voelt gelijk oud en vertrouwd en... Next Gen

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Sorry, maar die kneus is ongeveer de grootste clickbaiter die er is bahbah.. gewoon altijd negeren :r
Het gerucht ging al een tijdje, maar is iedere Youtuber geen Clickbaiter, ze genereren immers geld uit reclame-inkomsten.

Kneus of niet, ik blijf dit toch/hem op de voet volgen :)

EDIT: Hier nog wat meer info :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2021 11:59 ]

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:07:
[...]

Het gerucht ging al een tijdje, maar is iedere Youtuber geen Clickbaiter, ze genereren immers geld uit reclame-inkomsten.

Ja dit was al langer bekend en het probleem was ook niet dat gerucht of dat er evt. een nieuwe aankomt.

Het gaat om die kansloze thumbnail, dat gewoon een leugen is, en opent met de zin

"SONY JUST RELEASED A SECRET PS5!!1!" en dan rest van het geblabla in de video.

Je moet natuurlijk echt zelf weten wie je 'op de voet volgt', maar deze gast heeft een rijke geschiedenis van dit soort belachelijke video's..

Dan zijn er echt vele anderen die je beter kunt volgen, als je dan perse toch iemand moet volgen :/

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:07:
[...]

95% van YouTube is of clickbate of ze willen grof geld aan je verdienen.

Probeer het zoveel mogelijk te vermijden waar mogelijk.

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-01 20:39
Wat is jullie advies om een ps5 te kopen, is er een handige Telegram bot bijv die je op de hoogte brengt van nieuwe stock bij webwinkels misschien?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-01 13:24
yinx84 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Als je in game bent naar instellingen ps5 gaan, video en scherm en dan output. Daar staat dan 120hz.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

rvdlaar schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:11:
Wat is jullie advies om een ps5 te kopen, is er een handige Telegram bot bijv die je op de hoogte brengt van nieuwe stock bij webwinkels misschien?
[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste beelden van de Ghost of Tsushima uitbreiding, ziet er goed uit! Ik lees her en der dat het ongeveer 1/3e van het originele eiland is qua grootte. Zou dus iets van 6 a 7 uurtjes extra content kunnen zijn.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:37
kazuka schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:54:
Eerste beelden van de Ghost of Tsushima uitbreiding, ziet er goed uit! Ik lees her en der dat het ongeveer 1/3e van het originele eiland is qua grootte. Zou dus iets van 6 a 7 uurtjes extra content kunnen zijn.

[YouTube: Ghost of Tsushima Director's Cut - Iki Island Trailer | PS5, PS4]
Het kan veel meer tijd zijn, vooral als je in eerste instantie niet doorhebt dat de game weer verder gaat, maar de cutscene zo vlekkeloos overgaat in gameplay dat je gewoon een minuut of 5 zit te mediteren _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ziet er goed uit idd maar om één of andere manier trekt het me toch ook weer niet om weer terug te gaan naar “Japan”.

Kan mijn vinger er niet helemaal op leggen waarom. Misschien omdat ik de Ps4 versie (met 60fps patch) begin dit jaar pas op platinum gezet heb, of omdat ik al achter genoeg vosjes heb aangerend voor dit jaar :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ace

Happy Happy Joy Joy

Donstil schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:08:
[...]

Ziet er goed uit idd maar om één of andere manier trekt het me toch ook weer niet om weer terug te gaan naar “Japan”.

Kan mijn vinger er niet helemaal op leggen waarom. Misschien omdat ik de Ps4 versie (met 60fps patch) begin dit jaar pas op platinum gezet heb, of omdat ik al achter genoeg vosjes heb aangerend voor dit jaar :P
Maar deze heeft katten!

https://twitter.com/Sucke...tatus/1417900145346179073
Haha whoei, al heb ik meer met katten/poezen dan met vossen.

Toch maar ff de GoT disc lenen dan :+

Ehm.. weet je iets van dieren? :X

lol, je link ging naar een aapje _O- (even nr boven scrollen voor kat)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 21-07-2021 20:08 ]

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-12-2025

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Mr. Jackson schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Thanks voor je reactie. ‘Fijn’ dat ik niet de enige ben, ligt het dus niet aan mij(n ps5). Heb je dit probleem ook wanneer je hem op de intern schijf hebt staan? Of alleen op de externe.

Verplaatsen naar interne opslag lukte namelijk niet na die foutmelding van het installeren van de update. Er stond in het opslagoverzicht ‘installing’ bij waardoor die niet verplaatst kan worden. Heb het spel (voor de zoveelste keer) verwijderd, opnieuw gedownload en nu verplaatst naar interne opslag. Hopelijk dat die daar wel normaal werkt..
Heb het bij allebij, het moet wel een bug zijn, het gebeurt niet altijd. is heel erg willekeurig.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• yinx84
sn0ww schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:24:
[...]

Paar keer op het groene knopje van je AB drukken en op je PS5 kijken of de 120 HZ op auto staat.
Als ik dit doe zie ik 3840x2160P@60 staan, ondanks dat 120hz op auto staat in m'n settings. Enig idee?

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-01 20:32
yinx84 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:10:
[...]

Als ik dit doe zie ik 3840x2160P@60 staan, ondanks dat 120hz op auto staat in m'n settings. Enig idee?
Gister toevallig tegen zelfde "probleem" aangelopen toen een vriend hier kwam, zijn PS5 testen op mijn C9 oled :9~

Vondt het zelf behoorlijk krom, maar als je in het PS5 setting menu 120hz op auto hebt staan, moet je in Ratchet and Clank de fidelity mode selecteren, en 120hz mode ook aanzetten. Hier is een aparte setting voor ingame. Als die goed staan krijg je netjes 120 hz ;)

Specs!

• yinx84
GoldenBatt schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:16:
[...]

Gister toevallig tegen zelfde "probleem" aangelopen toen een vriend hier kwam, zijn PS5 testen op mijn C9 oled :9~

Vondt het zelf behoorlijk krom, maar als je in het PS5 setting menu 120hz op auto hebt staan, moet je in Ratchet and Clank de fidelity mode selecteren, en 120hz mode ook aanzetten. Hier is een aparte setting voor ingame. Als die goed staan krijg je netjes 120 hz ;)
Dat was het! Ik ben blind...

Dank!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-01 06:34
Is er werkelijk geen snelle manier om een PS5 uit te zetten middels een controller? Moet ik serieus uitloggen en dan weer controller activeren om zo uit te zetten?

Wat was er mis met de PS4-UI? Zo onoverzichtelijk allemaal. Extra stappen voor niets.
Ik kan niet eens get menu geluid uitzetten omdat ik bij god niet weet waar de themes verstopt zitten.

Palthe

TrafalgarLaw schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:25:
Is er werkelijk geen snelle manier om een PS5 uit te zetten middels een controller? Moet ik serieus uitloggen en dan weer controller activeren om zo uit te zetten?

Wat was er mis met de PS4-UI? Zo onoverzichtelijk allemaal. Extra stappen voor niets.
Ik kan niet eens get menu geluid uitzetten omdat ik bij god niet weet waar de themes verstopt zitten.
Uuhhh wat? Hoezo kan je hem niet uitzetten middels controller? Gewoon 1x ps knop en dan naar power opties of mis ik je punt?
Edit: 1 “short” tap welteverstaan. Dat is idd anders dan bij PS4, ff wennen.

[ Voor 6% gewijzigd door Palthe op 21-07-2021 22:34 ]

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-01 21:44

Kort op de PS knop, dan volledig naar rechts bij het aan/uit teken en dan kies je de optie die je wilt, volledig uit of rustmodus.
Je maakt het jezelf wel zeer moeilijk

• AppleFan2007
Edit: dubbel gepost

[ Voor 92% gewijzigd door AppleFan2007 op 21-07-2021 22:52 ]

AppleFan2007 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:51:
[...]

Kort op de PS knop, dan volledig naar rechts bij het aan/uit teken en dan kies je de optie die je wilt, volledig uit of rustmodus.
Je maakt het jezelf wel zeer moeilijk
Jaaa maarrrr.. wat mij dus echt serieus mateloos irriteert is dat je dus niet gelijk naar de balk gaat maar elke fkk keer eeeeeerst naar de 'recently created' waardeloze screenshot, of welke 'card' er ook staat, voordat je weer naar benden moet drukken om op de balk te komen. En dan natuuuurlijk staat ie dan ergens in t midden van de balk zodat het niet 'even naar links tikken' is ofzo he.. :(

/rant

Zo. Pff.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01 14:01

JSchut

.....

poor Leno schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Jaaa maarrrr.. wat mij dus echt serieus mateloos irriteert is dat je dus niet gelijk naar de balk gaat maar elke fkk keer eeeeeerst naar de 'recently created' waardeloze screenshot, of welke 'card' er ook staat, voordat je weer naar benden moet drukken om op de balk te komen. En dan natuuuurlijk staat ie dan ergens in t midden van de balk zodat het niet 'even naar links tikken' is ofzo he.. :(

/rant

Zo. Pff.
Je kunt die balk editen toch? Mijne staat helemaal rechts. Dus 1 tik naar links en ben er.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

/rant

Zo. Pff.
Jeetje man, drie tikjes tegen je thumbstick na honderden, zo niet duizenden knopjes te hebben ingedrukt. Wat een drama

• AppleFan2007
[...]

/rant

Zo. Pff.
Je kan die volledig rechts zetten zodat het wel maar 1 tik is. Bij mij is dat toch zo als sinds de eerste dag.
Je kan die bar simpel aanpassen door eens op options de drukken.
@JSchut en @AppleFan2007
Ik bedoel niet waar de power optie staat (bij mij natuurlijk ook rechts, die staat daar altijd) maar als je van de cards komt en naar beneden tikt, dat ie dan vaak midden op de balk komt en niet altijd gelijk op het home icoontje, zodat je naar links kan tikken.

@418O2
No worries hoor, is maar een irritatiefactortje :>

Maar goed, afgezien van dat het allemaal 'maar een paar tikjes meer zijn' of wat dan ook, vind ik veel dingen best achterwaarts/onlogisch bij de huidige UI.

Nog zoiets stoms;

Ik vind het heel raar dat mijn oranje lampje op de controller aan moet, als ie op mute staat. Voor sommigen is dit logisch (want mute is 'actief')
Ik zie het juist dat je de mic actief maakt. Dus lampje moet aan als de mic actief is, anders gewoon uit.

En aangezien ie bij mij altijd op mute staat (zoals ws bij de meesten), heb je altijd dat oranje lampje..

Maar goed, misschien ligt dat aan mij :X

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

Nice! Ging eerder een gerucht, afkomstig van een bèta tester die aangaf dat je ongeveer 15-20 uur over de hele uitbreiding doet.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Na ruim een half jaar betrap ik mijzelf er nog steeds op dat ik uit automatisme een long-press doe op de PS button als ik de console uit wil zetten :+ Jarenlang muscle memory met de PS3/PS4/Xbox/Switch

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rz_V3Tf0bg2ygJRkE16-8dCmni0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZF6JHDRjzMqcHHPmeiFnPqX5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4oPquLyol6Yoo_ISJeXGfe0to4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JfsKfNe54i7YhMAkPPbZRJVM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHYdljwVP5VJCOOiR4ZT0JacW8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7dQHm2Oe1O3zFwBUwpp3ca3k.png?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:19:
Nog zoiets stoms;

Ik vind het heel raar dat mijn oranje lampje op de controller aan moet, als ie op mute staat. Voor sommigen is dit logisch (want mute is 'actief')
Ik zie het juist dat je de mic actief maakt. Dus lampje moet aan als de mic actief is, anders gewoon uit.

En aangezien ie bij mij altijd op mute staat (zoals ws bij de meesten), heb je altijd dat oranje lampje..

Maar goed, misschien ligt dat aan mij :X
Eén voordeel van de huidige manier: Als het lampje uit staat weet je dat a) het lampje defect is of b) de mic aan staat.

In het geval van "lampje uit, mic uit" heb je het mogelijk niet in de gaten wanneer het lampje defect is en de mic is aangesprongen.

offtopic:
Hier staat die ook permanent uit, van mij had een ingebouwde mic niet gehoeven. Die paar cent hadden ze in eigen zak mogen steken.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 22-07-2021 08:24 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01 14:01

JSchut

.....

poor Leno schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 00:19:
Ik bedoel niet waar de power optie staat (bij mij natuurlijk ook rechts, die staat daar altijd) maar als je van de cards komt en naar beneden tikt, dat ie dan vaak midden op de balk komt en niet altijd gelijk op het home icoontje, zodat je naar links kan tikken.
Hij blijft staan waar je eerder hebt gekeken. Dat is redelijk iritant. Hij zou inderdaad altijd standaard links moeten staan. Ook als je bijvoorbeeld je downloads bekeken hebt en je het menu sluit. Dan zou hij de positie weer meoten resetten.

Ik snap nu iig wat je bedoeld en deel je mening daarin wel. Niet super handig.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15-01 15:22
Verdomme :( tweede game al die ik graag wil spelen maar niet op de PlayStation is; Death's Door. Eerder al Forza Horizon. Ik ben altijd een PC gamer geweest en moet even wennen aan die exclusives.

I know, I know: PlayStation heeft super goede exclusives.

[ Voor 18% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 22-07-2021 08:48 ]

• Starscreamer
Zwartkijker schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:44:
[...]

Zie ik linksboven een DS4 in de kleuren van de oorspronkelijke PlayStation? Heb je ook de gelimiteerde bijpassende console?
Indien ja, respect 😃
DS4 controller is inderdaad van de 25th anniversary helaas de PS4 niet ;)
Dat is de OG versie en staat nu op de slaapkamer.

• Amaze86
Verkoop gaat erg lekker, zijn al 10 miljoen PS5 verkocht in 35 weken, stel je voor dat je zomaar naar de winkel kon gaan en eentje kon kopen.

https://www.vgchartz.com/...-estimates-for-july-4-10/

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 07:02
JSchut schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:44:
[...]

Hij blijft staan waar je eerder hebt gekeken. Dat is redelijk iritant. Hij zou inderdaad altijd standaard links moeten staan. Ook als je bijvoorbeeld je downloads bekeken hebt en je het menu sluit. Dan zou hij de positie weer meoten resetten.

Waar zijn die exclusives van PS5? :p. Het is vooralsnog wachten nadat ik Ratchet en miles morales platinum heb.
Ik had eerst de XSX en pas onlangs een PS5, ben wel blij met beide... Ben nu death's door bezig en is wel een geode game. The Ascent ziet er ook goed uit op XBOX (en komt day 1 naar gamepass).
Op PS5 wacht ik voornamelijk op deathloop nu...

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Engineer Stewie schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:05:
[...]

Waar zijn die exclusives van PS5? :p. Het is vooralsnog wachten nadat ik Ratchet en miles morales platinum heb.
Ik had eerst de XSX en pas onlangs een PS5, ben wel blij met beide... Ben nu death's door bezig en is wel een geode game. The Ascent ziet er ook goed uit op XBOX (en komt day 1 naar gamepass).
Returnal? Zeker als je wacht op Deathloop is dat eigenlijk een no-brainer, het heeft een soortgelijke game loop.

• Engineer Stewie
kazuka schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:09:
[...]

Returnal? Zeker als je wacht op Deathloop is dat eigenlijk een no-brainer, het heeft een soortgelijke game loop.
Te griezelig... Speel geen FPS/3rd person shooters met aliens. Ja, ben een watje op dat gebied :+

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-01 13:24
Monda schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:27:
[...]

Apart! In welke game? Ik speel Warzone in 120hz en heb nergens last van in game mode (zonder pc setting).
Hij ook niet in game mode. In standaard wel. Dat is niet geheel onlogisch want dan gaat de TV allerlei beeldverbetering software gebruiken. Ik denk dat die software icm 120 fps verkeerd loopt.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Engineer Stewie schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Te griezelig... Speel geen FPS/3rd person shooters met aliens. Ja, ben een watje op dat gebied :+
En Ratchet & Clank heeft wat, enkel schaapjes en konijntjes als tegenstander? :D

Maar ik begrijp wat je bedoeld, Returnal is meer sci-fi horror.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:41
FrankoNL schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:23:
[...]

Hij ook niet in game mode. In standaard wel. Dat is niet geheel onlogisch want dan gaat de TV allerlei beeldverbetering software gebruiken. Ik denk dat die software icm 120 fps verkeerd loopt.
Ja sorry, had verkeerd gelezen. Meer dan logisch.

PSN: Mondaatje

JSchut schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:44:
[...]
Hij blijft staan waar je eerder hebt gekeken. Dat is redelijk iritant. Hij zou inderdaad altijd standaard links moeten staan.
...
Ik hoop nog altijd dat ze het wel eens fixen.

Zo is recent een andere kleinigheid veranderd waarvan ik niet had gedacht dat ze het rap zouden doen.
Vroeger was de Library zo geordend dat je eerst een tab had met je hele collectie, en dan pas een tab met je installed games. Bovendien was die by default altijd gesorteerd naar 'recent use'. Sinds kort zijn die tabs omgewisseld en heb je eerst de tab met wat geinstalleerd is. Bovendien blijft hij nu mooi alfabetisch sorteren eens je dat zo instelt (of misschien is het wel de default).

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 22-07-2021 10:02 ]

• Starscreamer
Engineer Stewie schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:05:
[...]

Spider-man MM had ik al op de PS4 uitgespeeld :9

Verwijderd

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:47:
Verdomme :( tweede game al die ik graag wil spelen maar niet op de PlayStation is; Death's Door. Eerder al Forza Horizon. Ik ben altijd een PC gamer geweest en moet even wennen aan die exclusives.

Beide zijn ook op de pc te spelen. Dan kan je ze misschien daar spelen?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:02
Engineer Stewie schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Kena bridge of spirits komt 24 augustus. Cartoony met zwarte fluffige beestjes met grote ogen.
Cute af

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/da-L4anYLUmiu3TGvh6qcA5ZCAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xo5Jpgdx05duzhHd1SJ17gRa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 22-07-2021 10:31 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

kazuka schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:29:
[...]
Returnal is meer sci-fi horror.
Ben momenteel bezig met Resident Evil VIII <3 en ook fan van games zoals The Last of Us (1 én 2) d:)b Uncharted: (The Nathan Drake Collection) Uncharted: The Lost Legacy :Y Ik weet (lichtelijk) konijnen met cavia''s vergelijken maar zou Returnel een beetje passen in het zelfde straatje?

• Engineer Stewie
Hulleman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:29:
[...]

Kena bridge of spirits komt 24 augustus. Cartoony met zwarte fluffige beestjes met grote ogen.
Cute af

[Afbeelding]
Die staat op mijn lijstje idd. Ziet er gewoon een leuke game uit.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:56:
[...]

Ben momenteel bezig met Resident Evil VIII <3 en ook fan van games zoals The Last of Us (1 én 2) d:)b Uncharted: (The Nathan Drake Collection) Uncharted: The Lost Legacy :Y Ik weet (lichtelijk) konijnen met cavia''s vergelijken maar zou Returnel een beetje passen in het zelfde straatje?
Het is meer Alien/Prometheus meets Edge of Tomorrow, als je die films gezien hebt, gecombineerd met snelle schietactie waar Housemarque om bekend staat (Super Stardust, Resogun, Alienation) in een high-budget jasje. En het is een rogue-like, dus vaak doodgaan en opnieuw beginnen hoort erbij. Beetje a la Hades.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Hulleman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:29:
[...]

Cute af

[Afbeelding]
Kijk heel erg uit naar dit spel. Laat het maar snel herfst worden!
Guur en koud buiten = perfect game-weer :7

Soundcloud

• Hulleman
kaos001 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:35:
[...]

Kijk heel erg uit naar dit spel. Laat het maar snel herfst worden!
Guur en koud buiten = perfect game-weer :7
Het ziet er wel interessant uit, maar ik kijk nog even de kat uit de boom. Het is een kleine game wat door een heel klein team wordt ontwikkeld en tevens de eerste game die deze ontwikkelaar (Ember Lab) maakt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-12-2025

Gewoon beide zoals ik :)

Als PC gamer kan je toch ook makkelijk aan Xbox exclusives geraken?

Playstation is en blijft mijn main console maar voor Xbox exclusives heb ik toch een Series X met gamepass aangeschaft.

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 15-01 15:22
@Chanfan ja zo ga ik het ook doen :) zeker met Age of Empires wat er aan komt ga ik weer wat vaker op de pc gamen. De console heeft alleen mijn voorkeur omdat ik dan niet weggestopt in mijn kamertje hoef te zitten. Ik zou het gewoon fijn vinden als alles overal op uit kwam :p maar ik zie ook wel de nadelen daarvan.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Hulleman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Het ziet er wel interessant uit, maar ik kijk nog even de kat uit de boom. Het is een kleine game wat door een heel klein team wordt ontwikkeld en tevens de eerste game die deze ontwikkelaar (Ember Lab) maakt.
Ik hoop dat het spel een beetje boeiend blijft. Niet dat je na verloop van tijd het zat bent omdat het herhalend begint te worden. Ben ook lichtelijk sceptisch hoor, maar heb goede hoop :)

Soundcloud

Series X ernaast zetten, heb ik nu een maandje en bevalt best wel goed :) .
(ik heb/wil geen windows computer in huis, dus dat valt af). Als ik de line-up zo zie van alle twee de platformen dan wil ik niet meer voor een enkel platform kiezen deze generatie.

Al is dat bij de Playstation op dit moment vooral gebaseerd op het verleden, van wat er nu aangekondigd is spreekt eigenlijk alleen God of War mij (enorm/nog) aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 22-07-2021 13:27 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hulleman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Snap ik dat heb ik zelfs bij grote games. Ik koop eigenlijk nooit meer een game zonder de reviews/ervaringen af te wachten. Sony first parties zijn de enige uitzondering (wanneer de game me aanspreekt).

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:05

spaceboy

Op grote hoogte

Misschien niet zo PS5 gerelateerd, maar ik zet net mijn PS5 aan en heb geen PSN. Ligt dit aan mij of is er ergens iets stuk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:58
spaceboy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:58:
Misschien niet zo PS5 gerelateerd, maar ik zet net mijn PS5 aan en heb geen PSN. Ligt dit aan mij of is er ergens iets stuk?
Same here! Hoorde van iemand dat ING en Abn ook storing hebben.

PSN : Marnixio

Ze zijn echt wel desperate daar bij Apple om overal met gratis TV+ rond te strooien :). Had ook meer dan een jaar gratis TV+ met een iPad, en denk niet dat ik er meer dan een uur vertoefd heb :p.

Totally unrelated: ik krijg een DNS error via die link. hln.be is ook down met een DNS error. Blijkbaar weer een grote outage ergens ? Ik zie op twitter ook britten klagen dat ze niet op PSN geraken.

EDIT: had posts hierboven nog niet gezien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 22-07-2021 18:09 ]

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:26
hele ps5 network plat?
Twixie schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:08:
[...]
Totally unrelated: ik krijg een DNS error via die link. hln.be is ook down met een DNS error. Blijkbaar weer een grote outage ergens ? Ik zie op twitter ook britten klagen dat ze niet op PSN geraken.
https://allestoringen.nl/ er zijn een hele hoop websites / netwerken die eruit liggen inclusief PSN.

• boyette
Kalder schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:21:
[...]

https://allestoringen.nl/ er zijn een hele hoop websites / netwerken die eruit liggen inclusief PSN.
ja weet ondertussen de oorzaak:

https://edgedns.status.akamai.com/

Tweakers is een beetje traag maar dit is wereld nieuws dus dat komt zo wel op de voorpagina

[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 22-07-2021 18:34 ]

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 20:31
spaceboy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:58:
God, ik heb m'n PS5 net vandaag binnen gekregen, unboxed en aangesloten. Constant een DNS error, wat ik ook probeerde. "Gelukkig" ligt het dus niet aan mijn systeem.

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Renzmeister schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:37:
[...]

God, ik heb m'n PS5 net vandaag binnen gekregen, unboxed en aangesloten. Constant een DNS error, wat ik ook probeerde. "Gelukkig" ligt het dus niet aan mijn systeem.
Zo, precies hetzelfde hier. Was wel even schrikken. Al een uur bezig met troubleshooten, router bijwerken, DNS aanpassen, maar het ligt gelukkig niet aan mijn hardware. Wel jammer dat de status pagina van Sony gewoon zegt dat alles OK werkt :-(

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
SOEFuture schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:40:
[...]

Zo, precies hetzelfde hier. Was wel even schrikken. Al een uur bezig met troubleshooten, router bijwerken, DNS aanpassen, maar het ligt gelukkig niet aan mijn hardware. Wel jammer dat de status pagina van Sony gewoon zegt dat alles OK werkt :-(
Bij Sony werkt alles ook ok, het probleem zit tussen jou en Sony :)

• Martinspire
Nu begint EA Play Live 2021:

• Martinspire
Oh wacht, eerst 15 minuten "pre-show" Pffff. Naja vooruit dan maar. Iets van Sims 4 is al aangekondigd, dus die komt waarschijnlijk niet meer. Verder zijn Fifa, Madden en paar indies al voorbij gekomen in de voorgaande weken, dus ik verwacht iets minder fluff.

• boyette
SOEFuture schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:40:
[...]

dat klopt ook
want het probleem is niet bij Sony

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 22:06
Hoe werkt de Ultimate Edition van Spider-Man MM? Ik begrijp dat er een code bij zit, maar degene van wie ik de game via marktplaats wil kopen, heeft die code al een keer geprobeerd. Kansloos nu voor mij dus vermoed ik?

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

edwinvdteems schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:05:
Hoe werkt de Ultimate Edition van Spider-Man MM? Ik begrijp dat er een code bij zit, maar degene van wie ik de game via marktplaats wil kopen, heeft die code al een keer geprobeerd. Kansloos nu voor mij dus vermoed ik?
Lijkt me dat die maar één keer gebruikt kan worden ja. Het is eigenlijk gewoon een code voor de digitale versie van de remaster.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• AppleFan2007
Eenmaal die code is gebruikt kan je die niet doorgeven.
Alleen aankopen onder de prijs van de gewone editie anders niet.

Verwijderd

De code die er bij zit is voor Marvel's Spider-Man Remastered, en staat bij verzilvering gekoppeld aan dat account en is dus niet overdraagbaar. De game Marvel's Spider-Man: Miles Morales doet het gewoon,

Toevallig mijn advertentie?

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:12:
[...]

De code die er bij zit is voor Marvel's Spider-Man Remastered, en staat bij verzilvering gekoppeld aan dat account en is dus niet overdraagbaar. De game Marvel's Spider-Man: Miles Morales doet het gewoon,

Toevallig mijn advertentie?
Jij schrijft gewoon goed ABN; nee ;)

Of ben jij die David die nog niet gereageerd heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door edwinvdteems op 22-07-2021 22:33 ]

Verwijderd

edwinvdteems schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:32:
[...]

Jij schrijft gewoon goed ABN; nee ;)

Of ben jij die David die nog niet gereageerd heeft?
Nee, wij zijn Gerard en Ingrid en reageren altijd :)

• Purejet
  • Laatst online: 15-01 08:28
Allen, vraagje over rest mode. Lees op diverse plekken dat er ‘problemen’ optreden bij gebruik, maar kan niet ontdekken hoe ernstig die zijn en of dit al is gepatched. Kan iemand hier meer over vertellen?

• Dave1989
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 09:30
Purejet schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:02:
Allen, vraagje over rest mode. Lees op diverse plekken dat er ‘problemen’ optreden bij gebruik, maar kan niet ontdekken hoe ernstig die zijn en of dit al is gepatched. Kan iemand hier meer over vertellen?
Ik gebruik eigenlijk altijd rest mode, heb mijn PS5 nu een week of 2 a 3. Enige wat ik regelmatig heb is dat de controller niet werkt. Vreemde is dan dat de PS5 wel aan gaat bij het drukken op de PS5 knop, maar daarna niet reageert. Dan moet ik de PS5 helemaal uitzetten en dan doet ie het gewoon. Verder nog niks mee gemaakt met corrupte save files etc.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:43
PS5 in gebruik sinds 6 december en niet één keer de PS helemaal uitgezet. Altijd standby. Hij heeft één keer gezeurd dat hij niet goed was afgesloten. Maar ik verdenk iemand in huis ervan dat ze toen per ongeluk de knop heeft ingedrukt waarmee het hele stekkerblok achter de TV uit gaat.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-01 20:52
Ik heb last van de green screen of death. Bij de rest modus wordt het beeld dan groen en valt de PS5 uit. Je moet dan 2x op de power knop drukken om weer te starten. Heeft schijnbaar met het gebruik van een externe HDD te maken. Ik gebruik rest mode niet meer.

Google maar eens ps5 green screen of death.

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Qua klachten met rest mode heb ik dit alleen maar gehoord in combinatie met het gebruik van externe schijven, alsof hij die niet netjes afsluit. Zelf nu klein maandje in gebruik en ook altind rest mode. Geen externe schijf en ook geen gekke dingen gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

https://www.reddit.com/r/...ps5_rest_mode_bug_i_have/
Meeste issues met rest mode zijn al opgelost en speelde vooral in de eerste maanden. Nu zit het green screen of death er nog in.
Met de opstart tijd van games en de console is rest mode minder relevant geworden. Ik gebruik het zelf nooit, weet eigenlijk ook niet beter want gebruikte het ook nooit op de PS4. Ben ook wat ouderwets want wil het liefste dat al mijn apparaten uit staan als ik ze uitzet. Komt denk omdat vroeger standby nog steeds veel stroom gebruikte.

Gewoon proberen of rest mode problemen geeft, bij heel veel mensen werkt het namelijk gewoon fatsoenlijk. Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zet je hem gewoon uit.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-01 09:01

Metian

Snert is vies

Ik heb hier de PS5 altijd in rest mode staan, nooit problemen mee gehad (ook niet in het begin).
Grootste voordeel van rest mode vind ik het automatisch downloaden en updaten. Daarom staat die hier ook altijd in rest modes, hoewel het downloaden en updaten tegenwoordig ook snel gaat (iets met sneller copying).

Denk dat het gewoon kwestie van gewenning is of je het gebruikt of niet.

Rupsen, Rapsen.

• schaapiej
  • Laatst online: 15-01 09:05
Starscreamer schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:31:
[...]

[Afbeelding]

Zou voldoende moeten zijn ja. Als er teveel warmte komt kun je er altijd nog een fan achter in bouwen.
Daar ziet de vrouw niets van :p

Heb de PS5 zelf achter 2 plexiglas platen staan, dan blijft die 2 jarige terrorist hier in huis mooi van alles af haha. Al is het intussen allemaal niet nieuw meer en blijft ie er sowieso wel van af. Maar ik vind 't zelf ook wel lekker rustig om 't apparaat niet te zien incl de rest in het kastje. De post van @Rck010 een tijdje terug als inspiratie gebruikt en zo'n fan achter in het kastje gemaakt.

<GoT>NightStalker

• Engineer Stewie
schaapiej schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:57:
[...]

Zou voldoende moeten zijn ja. Als er teveel warmte komt kun je er altijd nog een fan achter in bouwen.
Daar ziet de vrouw niets van :p

Heb de PS5 zelf achter 2 plexiglas platen staan, dan blijft die 2 jarige terrorist hier in huis mooi van alles af haha. Al is het intussen allemaal niet nieuw meer en blijft ie er sowieso wel van af. Maar ik vind 't zelf ook wel lekker rustig om 't apparaat niet te zien incl de rest in het kastje. De post van @Rck010 een tijdje terug als inspiratie gebruikt en zo'n fan achter in het kastje gemaakt.
Ik heb in mijn TV kast een opening die veel groter is dan die van een IKEA besta kast, vanachter is een vergelijkbaar gat. maar de PS5 maakt daar zoveel herrie in qua fan dat ik hem naast de TV heb gezet. Daar is die gewoon stil. De switch staat achter de TV, net zoals de decoder die daar nog ergens tussen staat.
De XSX staat nu terug in de kast, die maakt nooit herrie :+ .

Ben opzoek naar nieuwe meubels in de woonkamer, aangezien ik mijn TV (75") laag wil hangen en er nog een soundbar onder moet dacht ik aan een heel laag TV meubel en een open rek ernaast (in dezelfde stiljl) voor de consoles zodat er altijd lucht aankan. Mss moetik maar eens denken aan meubels op maat. Heb hier 3 bengels rondlopen, maar inmiddels oud genoeg om ervanaf te blijven. Die hun consoles staan in hun gameroom.

Op dit moment word ik niet echt gelukkig van de setup omdat niets bij elkaar past. Maar ben eerst verhuisd en dat zie ik niet snel meer gebeuren, dan alles van elektronica vernieuwd en nu zijn de meubels die 15+ jaar oud zijn aan de beurt. De kast is 1,8m breed overigens...

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51328786352_3a09726e96_z.jpg

• Hulleman
Engineer Stewie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:33:

Ben opzoek naar nieuwe meubels in de woonkamer, aangezien ik mijn TV (75") laag wil hangen en er nog een soundbar onder moet dacht ik aan een heel laag TV meubel en een open rek ernaast (in dezelfde stiljl) .
Wellicht is het meubel wat ik heb een optie. TV Dressoir Huub. Lekker open en goedkoop. Moet natuurlijk wel net je smaak zijn en het biedt geen mogelijkheden om iets achter deurtjes/laatjes te plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6WS6XHcuzyz26ecSpoBO-rF2so=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dqcc32O1oDfUkcKoTggJnyAk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 23-07-2021 11:50 ]

• Engineer Stewie
Hulleman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:48:
[...]

Wellicht is het meubel wat ik heb een optie. TV Dressoir Huub. Lekker open en goedkoop. Moet natuurlijk wel net je smaak zijn en het biedt geen mogelijkheden om iets achter deurtjes/laatjes te plaatsen.
Vind je huiskamer wel mooi, ga wat kleurencombo's stelen denk ik _/-\o_ . De kast is veel te smal met 160cm aangezien mijn TV al breder is dan dat en wat hoog, zoek een lang en laag model eigenlijk.
De ruimte is in totaal 50m2 met een aansluitende eetruimte van dik 20m2 waarna je verder kan naar de keuken, kelder en garage (andere kant gaat dan naar de hal en voordeur). Je ziet dat natuurlijk niet op de foto, maar mijn huis is 330m2 netto bewoonbare oppervlakte verdeeld in 2x130m2 en dan nog 70m2 (hoger als 1,5m) onder het dak waar een kleine bureau is en nog 2 ruime slaapkamers (we hebben 6 slaapkamers, bureau en een aparte kamertje voor de was/strijk).

Kan je in PM eens sturen vanwaar je je salon hebt (en die aparte stoel), vind ik echt wel mooi, zeker in combo met de kleur van de muur. We staan nog voor een hele makeover van het huis, we wonen er nu 6 maanden ongeveer.
Pagina: 1 ... 140 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord