Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Omdat dat meer DLC+ is ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:33:
[...]

Bij de ultimate versie krijg je een oude remaster bij. Eigenlijk kan je het niet daarmee vergelijken. Maar goed, ik vond de main game al te kort. Dus miles morales was een DLC.
Ga er maar uit voor een volgende volledige game dat je de volle mep van 75 moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
ikookhier schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:
[...]

Netwerk melding krijg ik ook maar is gewoon online.
Wel ja, ik dus ook.
Ik ga eens proberen met port forwarding of zo want ik zie anders nergens een probleem. Misschien ook eens proberen met de modem/router te herstarten.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Ondertussen de PS5 maar neergelegd op zijn zij met de stand in een vakje in de kast. Maar wat is die stand zwak zonder een schroef erin. Werkt op redelijk krappe ruimte maar schuifde hem toch wel vaak los met op zijn plek terugzetten. Komt door heet rubber onderop dus dat werkt op zich wel heel erg goed maar het vast klikken aan de zij kantzelf zit niet bijzonder stevig vast. Stand zit op de plaats van de symbolen

Vond hem staand niet echt kids-proof. Nu die ligt en in een vakje zit durf ik toch wel wat meer de kinderen er langs te laten spelen en rennen. :)

Verder gister Astro's Playroom gespeeld en toch wel paar keer probleempjes gehad. Eerste keer toen ik in de hub kwam en naar playstation labo ging bleef die hangen in transistion screen en kon ook niet meer op de PS toets drukken. Controller bleef wel vibreren en gelijk deed het ook nog, softlock dus. Heb de power maar even ingedrukt gehouden om shutdown te forceren. Daarna was het weer goed.

Later even stream gestart om te testen en terwijl ik de game aan het spelen was bleef die ineens hangen op het blauwe scherm alsof ik in het menu zat terwijl ik de game aan het spelen was. Kreeg hem er ook niet meer uit dus de stream opnieuw gestart.

Vandaag verder AC valhalla gespeeld en damn wat is dat toch een vooruitgang op de PS4. Keek ook gelijk een stuk lekkerder en zag er ook een stuk beter uit.

Onderaan de streep vind ik het nog steeds een geweldig apparaat ondank de issues in de 24 uur. Maar goed daar ben je ook early adaptor mee. De controller maakt wel een groot verschil. Hoop echt dat er meer developers gebruik van gaan maken.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:31

ikookhier

>hijdiehieris<

Mijn Ps5 disc drive resoneert rond 70% installatie 8)7 Op het eind van het filmpje gaat hij weer naar normaal niveau :X

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Richh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:10:
Onder het mom van #showjesetup

[Afbeelding]

(erg jammer dat consoles niet meer in die kleine vakjes in mn meubel passen en ik onlangs afscheid heb genomen van de tv settopbox, nu zijn ze (op de PSVR unit na) zo goed als leeg 😂)
Ik heb Spider-Man alleen gekocht omdat ze New York gedigitaliseerd hebben. Het is verder niet mijn game. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:06
Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:45:
[...]

Ik heb Spider-Man alleen gekocht omdat ze New York gedigitaliseerd hebben. Het is verder niet mijn game. :)
Ik vond het een knettergoed game.
Jammer dat Miles niet de Jordan’s 1 aan heeft zoals in de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikookhier schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:40:
Mijn Ps5 disc drive resoneert rond 70% installatie 8)7 Op het eind van het filmpje gaat hij weer naar normaal niveau :X
Dat probleem had ik ook, heb het in het begin dat ik hem aanzette en hij vroeg om een disc gehoord, daarna eigenlijk niet meer.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Net een uurtje of twee gespeeld.

Geluid
Playstation 5 is zeker meer aanwezig dan de Xbox series X, zowel kwa uiterlijk als kwa geluid. Waar de Xbox muisstil is, maakt de Playstation iets meer geluid. Stoor ik er aan? Nee zeker niet, omdat je of je headset op hebt of je hebt het geluid aan staan van de tv/boxen.

Controllers:
Beide controllers voelen geweldig aan. Al heeft de Playstation echt meer een next gen gevoel. Dit heeft te maken de combinaties die ze gebruiken o.a adaptief triggers, 3d rumble en de verbeterde speaker.
Structuur van de Xbox controller is wat stugger, knoppen klikken ook echt harder. Wat ik fijner vind van de xbox controller zijn de thumbsticks.

Interface
Ik was de interface van de Playstation gewend door de PS4, alleen is het ''iets'' vernieuwd en verbeterd. Zeker erg mooi en je wend er redelijk snel aan. Door te klikken op het Playstation logo van je controller krijg je een ''extra'' menuutje, ik vind dit zelf erg onlogisch en had dit liever gezien bij het menuutje waar Games en Media staat.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12:22
G4mert schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:40:
[...]

Ik heb de beam en paar play 1s. Opgelost door geluid op dolby te zetten in de ps5.
Ik heb een playbase. Dus helaas geen mogelijkheid om op hdmi aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:31

ikookhier

>hijdiehieris<

Kalder schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:51:
[...]

Dat probleem had ik ook, heb het in het begin dat ik hem aanzette en hij vroeg om een disc gehoord, daarna eigenlijk niet meer.
Ja hopelijk valt het mee, Wel erg vervelend :-(

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Gandalf68 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:28:
[...]

doe je zelf plezier, koop een goede samsung qled of een Oled tv ... en ga gamen in 4k of 1080 P , wat een verschil ga jij merken zeg......
Haha dat zal idd. Ben zelf meer Panasonic en Sony georiënteerd kwa TVs. Was aan het kijken naar de Sony KD-XH9005 en de Sony KD-55A8BAEP (OLED) maar zal m'n horizon eens verbreden. Game maar weinig tegenwoordig dus misschien wacht ik nog tot volgend jaar. Dat hele HDMI 2.1 (4k 120fps) boeit me niet echt overigens. Wellicht dat VRR nog wel een dingetje kan zijn.4K 60fps is meer dan zat voor mij persoonlijk en zal me met name focussen op een TV met goede HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-10 15:46
Cloud_VII schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:23:
[...]

Bij mij zelfde manier aangesloten maar dan optical naar Sonos. Geen surround. Op ps4 kon dat ook al niet. Ps3 nog wel. Op ps4 kon ik dan via optical switch de ps4 direct op sonos aansluiten voor 5.1 maar dat lukt nu dus niet
Sonos Playbase met optical naar de tv (LG65GX)
Heb alle instellingen op bitstream dolby gezet (PlayStation/LG) en heb gewoon 5.1 surroundgeluid.
Geeft die in de sonos app ook aan.
Zonder met de instellingen te spelen kwam die niet verder dan stereo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik merk trouwens dat ik wel tegelijk een Dual Shock en een Dual Sense (oud en nieuwe controller) kan gebruiken in PS4 games.

Las eerder online dat dat niet kon. Maar werkt hier goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier net Assassin's Creed Valhalla vergeleken tussen een PlayStation 5 en een PlayStation 4 Pro, wat betreft graphics niet zo'n groot verschil op een 4K HDR 120 Hz TV, het enige wat je goed ziet is dat de belichting beter is op de PlayStation 5, het grote voordeel is dat de Playstation 5 op 60 FPS draait en de PlayStation 4 Pro op 30 FPS. De game beleef je niet heel veel anders op die twee punten na. Het is echt wachten op de eerste grote exclusive.

Astro's Playroom is wel heel goed gedaan, om te laten zien wat de game ervaring uniek maakt op een PlayStation 5.

Waar ik nog benieuwd naar ben is hoe Battlefield 1 en Battlefield 5 verschillen op een PlayStation 5 en een PlayStation 4 Pro.

Acties:
  • +69 Henk 'm!
Oke day 2 dus de PlayStation is zwart.

Uiteindelijk last minute het hele plan omgegooid, geen hoogglans en geen carbon schwarz. Omdat we op voorhand hadden ingeschat dat het contrast met de zijdeglans kappen en het hoogglans plastic wel gaaf zou zijn.

Uiteindelijke resultaat mag er zijn. Ding ziet er mega strak uit, door het spuitwerk maar ook door de “kleur” die er nu opzit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jc2PedUCeXvWGmAzvby8ZJhholA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntrB6VoPg5QTdz5Rxtc7G8au.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMjYyV2mIwh0blX6CS8zSwL3vWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7G5NGRiQjeyJuJ6XgAQVCAu.jpg?f=fotoalbum_large

Zo mag hij de komende jaren wel in mijn tv meubel verblijven :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:29:

Uiteindelijk last minute het hele plan omgegooid, geen hoogglans en geen carbon schwarz. Omdat we op voorhand hadden ingeschat dat het contrast met de zijdeglans kappen en het hoogglans plastic wel gaaf zou zijn.

Uiteindelijke resultaat mag er zijn. Ding ziet er mega strak uit, door het spuitwerk maar ook door de “kleur” die er nu opzit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ziet er echt superstrak uit! Heel vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Holy shit wat vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
majoh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:14:
Ik merk trouwens dat ik wel tegelijk een Dual Shock en een Dual Sense (oud en nieuwe controller) kan gebruiken in PS4 games.

Las eerder online dat dat niet kon. Maar werkt hier goed :)
Zeg je nou dat je een ps4 controller op de ps5 kan gebruiken bij PS4 games? :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12:22
Statz87 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:12:
[...]

Sonos Playbase met optical naar de tv (LG65GX)
Heb alle instellingen op bitstream dolby gezet (PlayStation/LG) en heb gewoon 5.1 surroundgeluid.
Geeft die in de sonos app ook aan.
Zonder met de instellingen te spelen kwam die niet verder dan stereo.
Dan zal het wel aan mijn tv liggen.
Ik heb ook alles op dolby/bitstream.
Echter kan ik geen dolby selecteren op mijn TV alleen PCM en DTS Neo 2.5 maar met die laatste heb ik geen geluid
Heb een Samsung uit 2014

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Sonyyyyy Waarom is deze console niet zo! Heel erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Erapaz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:53:
[...]

Als je hem op Dolby set dan decodeert je Soundbar toch het signaal? Dan maakt die er als het goed is links/rechts/midden van, waarbij de dialoog in het midden zit. Dit is dan de juiste setting toch?
Ja dat denk ik ook, maar met de PS4 hield ik hem altijd op LPCM. Had wel het gevoel alsof die met Dolby minder in sync liep. Kan dat? Of misschien gevalletje placebo :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 14:09

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit ziet er wel erg gelikt uit. _/-\o_
Alleen de logo niet erg netjes afgeplakt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vMP9Y5MZsFW7DGD6XGg54kZp4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4bcUA1ZPX0icPm27MZGZF4SK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 16:35
Vandaag ff wat uurtjes gemaakt in AC Valhalla. Lekker spel en vette console zeg! Die 60fps en snelheid van het laden en is wel echt lekker! Net weer een new game+ van GoW opgestart. Die 1080p modus ziet er niet echt lekker uit... maar speelt wel lekker weg zo! Erg blij mee!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:16
Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:16:
Hier net Assassin's Creed Valhalla vergeleken tussen een PlayStation 5 en een PlayStation 4 Pro, wat betreft graphics niet zo'n groot verschil op een 4K HDR 120 Hz TV, het enige wat je goed ziet is dat de belichting beter is op de PlayStation 5, het grote voordeel is dat de Playstation 5 op 60 FPS draait en de PlayStation 4 Pro op 30 FPS. De game beleef je niet heel veel anders op die twee punten na. Het is echt wachten op de eerste grote exclusive.
dat is ook mijn ervaring, cod cold war multiplayer en watch dogs legion ps5 versies verschillen grafisch nauwelijks van de ps4 pro versie.

Wel vind ik astrobots en spiderman morales mooie ps5 upgrades die ook mooi gebruik maken van RTX. Dus daar zie je het wel.

Maar je weet gewoon dat straks de ps5 exclusives van je scherm gaan afspatten. Als spiderman morales al een voorproefje is dan wordt het een mooie tijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
DoubleDutch schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:39:
[...]

Dit ziet er wel erg gelikt uit. _/-\o_
Alleen de logo niet erg netjes afgeplakt :+

[Afbeelding]
Dat komt door de foto schat ik zo in. Logo is helemaal strak.

Is een gat overigens. Dus plak je niet af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOHYzoEkQgmjFcwa3ExSTejYT2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G2DfCMa73nUU7tKA4vIgdHPl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 20-11-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-10 15:46
Cloud_VII schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:36:
[...]

Dan zal het wel aan mijn tv liggen.
Ik heb ook alles op dolby/bitstream.
Echter kan ik geen dolby selecteren op mijn TV alleen PCM en DTS Neo 2.5 maar met die laatste heb ik geen geluid
Heb een Samsung uit 2014
Aha vandaar. Heb zelf ook onlangs mijn Samsung ue55hu7500 vervangen voor de LG65GX.
Vanwege de beperkingen die die tv had. Nog geen moment spijt gehad van mijn keuze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
robinez schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:40:
[...]

dat is ook mijn ervaring, cod cold war multiplayer en watch dogs legion ps5 versies verschillen grafisch nauwelijks van de ps4 pro versie.

Wel vind ik astrobots en spiderman morales mooie ps5 upgrades die ook mooi gebruik maken van RTX. Dus daar zie je het wel.

Maar je weet gewoon dat straks de ps5 exclusives van je scherm gaan afspatten. Als spiderman morales al een voorproefje is dan wordt het een mooie tijd.
Precies, ik zit meer te wachten op de eerste echte exclusive. Of zo'n trailer als van Battlefield 1 toen voor de PlayStation 4, helemaal weggeblazen. Ook door de Beta en later de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Echt spuitlak of plastidip? Niet bang dat ie een keer retour moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wowowowow heeel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rck010 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:44:
[...]

Echt spuitlak of plastidip? Niet bang dat ie een keer retour moet?
Nee autolak.

Retour kan eventueel zonder kappen of met kappen van een andere ps5. Dus niet echt angst voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]

[Afbeelding]
Heb niks gezegd. d:)b

Hoe zit het met alle kleine playstation icoontjes nu, zijn ze nog zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Doet me op een of andere manier aan Darth Vader denken. Mooie oplossing. Helaas hebben we niet allemaal een spuitcabine ter beschikking :(

Ik hoop nog op iemand die gewoon kappen maakt waardoor het een rechthoekige doos wordt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Phusebox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:49:
[...]

Doet me op een of andere manier aan Darth Vader denken. Mooie oplossing. Helaas hebben we niet allemaal een spuitcabine ter beschikking :(

Ik hoop nog op iemand die gewoon kappen maakt waardoor het een rechthoekige doos wordt.
Hoop toch wel dat er aparte kappen beschikbaar gaan komen! Kunnen ze nog best wat op verdienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DoubleDutch schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:49:
[...]

Heb niks gezegd. d:)b

Hoe zit het met alle kleine playstation icoontjes nu, zijn ze nog zichtbaar?
Haha oke het is je vergeven.
Sowieso is hier een foto van maken lastig. Stofjes of de camera zelf doen al snel oneffenheden vermoeden. Terwijl hij juist zo strak is.

Omdat er maar een dun laagje overheen hoeft (want ding komt niet buiten etc) zijn de PlayStation icoontjes zijn nog zichtbaar 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Laatst online: 01-10 13:16
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:45:
[...]

Nee autolak.

Retour kan eventueel zonder kappen of met kappen van een andere ps5. Dus niet echt angst voor :)
Ziet er goed uit, primer van te voren?
Heb zelf aan plastidip gedacht, maar hij gaat lekker de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 14:45
2 weken geleden mijn ps4 verkocht. Had alle games op een externe hdd gezet en al mijn save data op een usb. De games draaien gewoon prima vanaf de hdd. Echter als ik de via 'saved data and game/app settings' - -> 'saved data (ps4) USB drive selecteer krijg ik de melding theres no saved data.

Kan iemand bevestigen of je inderdaad geen ps4 saveddata over kan zetten via USB naar de 5. Ik lees verschilende berichten bijv wel ps4 saveddata, maar niet een Ps5 Cross play game save die je was begonnen op de ps4.

Ik heb exfat en fat32 geprobeerd. Zou beetje jammer zijn, mijn ps+ cloud backup is erg oud en ik dacht nog wel zo goed voor bereid te zijn.

EDIT:
Folder was: USB:\SAVEDATA\user Id\title Id\
Ik ga het even proberen met USB:\PS4\SAVEDATA\user Id\title Id\

[ Voor 8% gewijzigd door balarina op 20-11-2020 20:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Sony belde. Volgens mij verwacht jij binnenkort, geheel onverwacht, een vrachtauto aan consoles die je over moet spuiten. B)

Serious business, serious business.

offtopic:
Natuurlijk heeft Sony niet echt gebeld. Het is een metafoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:49:
[...]

Haha dat zeg in net tegen iemand “Darth vader belde net. Hij wil zijn PlayStation terug”.

Financieel is dit ook niet echt interessant hoor. Als we dit moeten aanbieden dan zit je met arbeid en lak al snel op 100/110 in de btw. Zal dus een One Off blijven.

Geïnteresseerde mogen mij wel DM’en eventueel maar ga niets opzetten oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:53:
[...]

Haha dat zeg in net tegen iemand “Darth vader belde net. Hij wil zijn PlayStation terug”.

Financieel is dit ook niet echt interessant hoor. Als we dit moeten aanbieden dan zit je met arbeid en lak al snel op 100/110 in de btw. Zal dus een One Off blijven.

netjes gedaan hoor !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rck010 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:52:
[...]

Ziet er goed uit, primer van te voren?
Heb zelf aan plastidip gedacht, maar hij gaat lekker de kast in.
Yup, was er zelf niet bij maar, voorbewerkt. Grondvlak/Primer en dan spuiten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Cyleo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:23:
[...]

Hoe heb je die fans aangestuurd? Mijn ps5 zit ook in een afgesloten kastje.
USB (rood op rood, zwart op zwart). Zodra de PlayStation aangaat gaan de fans aan. Zorg dus dat je Usb poorten geen power krijgen in restmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
balarina schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:52:
2 weken geleden mijn ps4 verkocht. Had alle games op een externe hdd gezet en al mijn save data op een usb. De games draaien gewoon prima vanaf de hdd. Echter als ik de via 'saved data and game/app settings' - -> 'saved data (ps4) USB drive selecteer krijg ik de melding theres no saved data.

Kan iemand bevestigen of je inderdaad geen ps4 saveddata over kan zetten via USB naar de 5. Ik lees verschilende berichten bijv wel ps4 saveddata, maar niet een Ps5 Cross play game save die je was begonnen op de ps4.
Vandaag mijn PS5 geïnstalleerd. Eerst heb ik via het netwerk de users en andere gegevens overgezet van PS4 naar PS5. Daarna via USB-stick de save games van mijn zoon (die geen PS+ heeft). En vervolgens via PS+ cloud mijn eigen savegames. Niets aan het handje so far. Wellicht dat jouw probleem ontstaan is door user ID's die verschillen tussen je PS4 en PS5?

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 20-11-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 06-10 21:54
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:54:
[...]

Yup, was er zelf niet bij maar, voorbewerkt. Grondvlak/Primer en dan spuiten inderdaad.
Toch wel eerst uit elkaar gehaald toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:11
Ik heb een klein fluitje in m'n ps5. Meer mensen dit? Met gamen hoor je het niet. Maar op moment staat ie een update voor Cod binnen te halen en kijken dus gewoon tv en dan hoor je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
BamSlam_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:04:
[...]

Vandaag mijn PS5 geïnstalleerd. Eerst heb ik via het netwerk de users en andere gegevens overgezet van PS4 naar PS5. Daarna via USB-stick de save games van mijn zoon (die geen PS+ heeft). En vervolgens via PS+ cloud mijn eigen savegames. Niets aan het handje so far. Wellicht dat jouw probleem ontstaan is door user ID's die verschillen tussen je PS4 en PS5?
Betreft dezelfde user ID's. Ik zal het nog even proberen met andere folderbenamingen. Maar goed om te horen dat het wel mogelijk zou moeten zijn! Betreft zo'n 9,4gb aan saveddate dus zit wel degelijk wat opgeslagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MrGizMo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:06:
[...]

Toch wel eerst uit elkaar gehaald toch?
Haha ja de kappen klik je er zo vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn zoontje (10) zou graag Miles Morales hebben. Aangezien dit eigenlijk een vervolg is op de originele Spider-Man, wil ik die erbij, en dus neem ik aan dat ik dan beste gewoon de Miles Morales Ultimate Edition neem aangezien die dus met de originele Spider-Man + alle DLC komt ?

1 iets is me niet helemaal duidelijk. Is er eigenlijk een verschil tussen de disc en de digital edition ? Op de Store zie ik bij de digital edition PS4/PS5 staan. Krijg je dan daar zowel de originele Spider-Man voor PS4, als de Remaster voor PS5 ? Want ik vermoed dat je bij de disk-editie enkel de PS5 versie krijgt ?

EDIT: gevonden. Bij de disk edition krijg je blijkbaar een download code voor het origineel, en dus ook daar zowel PS4 als PS5 versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 20-11-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:46
baronruud schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:08:
Ik heb een klein fluitje in m'n ps5. Meer mensen dit? Met gamen hoor je het niet. Maar op moment staat ie een update voor Cod binnen te halen en kijken dus gewoon tv en dan hoor je het wel.
Dit is coil whine en kan je niets aan doen. Of je laat het of je vraagt hem ter reparatie aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10 21:55
crimby schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:50:
[...]

Hoop toch wel dat er aparte kappen beschikbaar gaan komen! Kunnen ze nog best wat op verdienen
Sony kennende komen er echt wel andere kappen. Zou wel vet zijn als je straks kappen kan kopen die in style zijn van verschillende games ofzo. Is gewoon goude handel voor hun. Misschien is dit ook de reden dat ze voor wit hebben gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:53:
[...]

Ik bedoelde financieel interessant in ieder geval voor bv Sony. Voor jou wss niet idd.
Wel super mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
balarina schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:52:

Ik heb exfat en fat32 geprobeerd. Zou beetje jammer zijn, mijn ps+ cloud backup is erg oud en ik dacht nog wel zo goed voor bereid te zijn.
Ik heb mijn PS4 saves ook overgezet naar mijn PS5 via USB.

Format: exFat
Folder: drive:\PS4\SAVEDATA\%ID%\%ID%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:56
Koetjeboe schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:32:
[...]

Spotify is er wel? Zit zelfs een button voor op de officiële media afstandsbediening. Heb hem hier ingested en werkt prima ook.
Vreemd. Als ik op PS-button en dan ‘Muziek’ klik, krijg ik de volgende tekst: ‘Koppelen aan Spotify’, Download Spotify en koppel je account om naar muziek te luisteren. Als ik dan op ‘Downloaden’ klik, ga ik naar de Spotify-app en verschijnt de melding: ‘Je kunt deze app alleen gebruiken op de PS4’. Wat doe ik verkeerd?

Edit: zojuist gekoppeld via Playstation Music, maar ik blijf de melding ‘Je kunt deze app alleen gebruiken op de PS4’ in beeld houden.

Edit 2: PS5 opnieuw opgestart en nu werkt de app wel. Vaag.

[ Voor 14% gewijzigd door X-GeaR op 20-11-2020 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa159
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 17:48
Bij mij wordt de scene in Spider-Man morales waarin Rhino is ontsnapt in een loop herhaalt. Komt dit bekend voor?

https://vsospecialist.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Cloud_VII schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:23:
[...]

Bij mij zelfde manier aangesloten maar dan optical naar Sonos. Geen surround. Op ps4 kon dat ook al niet. Ps3 nog wel. Op ps4 kon ik dan via optical switch de ps4 direct op sonos aansluiten voor 5.1 maar dat lukt nu dus niet
Optical heeft tov HDMI minder bandbreedte, probeer eens dolby of dts in plaats van pcm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 07:16
Alfa159 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:20:
Bij mij wordt de scene in Spider-Man morales waarin Rhino is ontsnapt in een loop herhaalt. Komt dit bekend voor?
nee hier ging dat prima, daar kwam die bij mij niet in een loop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
balarina schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:08:
[...]

Betreft dezelfde user ID's. Ik zal het nog even proberen met andere folderbenamingen. Maar goed om te horen dat het wel mogelijk zou moeten zijn! Betreft zo'n 9,4gb aan saveddate dus zit wel degelijk wat opgeslagen.
Heb even mijn USB-stick in mijn PC geplugged en daarop staan ze inderdaad in \PS4\SAVEDATA\ [userid] .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
Voor mensen met een Astro a40 headset is dit wel interessant: https://www.reddit.com/r/..._with_the_ps5_no_adapter/
Ik zelf gebruik optie 3, wat helaas wel ten koste gaat van 3D audio. Maar maybe brengt Sony dat dus nog naar alle audio sources.
BamSlam_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:27:
[...]

Heb even mijn USB-stick in mijn PC geplugged en daarop staan ze inderdaad in \PS4\SAVEDATA\ [userid] .
Hmm weird, werkt nog steeds niet. Ik had wel mijn ps4 gedeactiveerd voor de verkoop, maar dat zou niet uit moeten maken mag ik hopen. Anyway morgen zal ik even verder gaan met proberen, hopelijk ligt het gewoon aan de USB 8)7 :9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 22:02

itsoutthere

The Truth

Omdat de PS5 eraan kwam was het gelijk een mooi moment om in de gamekamer de tv kast weg te doen en zelf wat in elkaar te zetten. Gelijk genoeg ventilatieruimte overgelaten, lekker luchtig...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJ6ygE8kS57gdPGYWnHrt2PJ3XE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PuV6DpBfsIk0fN0jHea61aLc.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door itsoutthere op 20-11-2020 20:59 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Ik heb net weer een potje Astro gespeeld en het geluid wil niet meer harder op de Pulse headset, gisteren moest ik hem met de intro zachter zetten omdat het geluid te hard ging en nu hoor ik het op z'n hards heel slecht,iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]

[Afbeelding]
Heb je dit echt zelf gedaan of is dit een origineel product van sony? Ik zie het woord autolak voorbij komen en ben helemaal confused :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:04:
[...]

Heb je dit echt zelf gedaan of is dit een origineel product van sony? Ik zie het woord autolak voorbij komen en ben helemaal confused :P
Dit had een product van Sony moeten zijn.
Gaat ook ongetwijfeld wel komen verwacht ik, platen los, of anders de hele PlayStation als zwarte uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:43

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

DoubleDutch schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:59:
Ik heb net weer een potje Astro gespeeld en het geluid wil niet meer harder op de Pulse headset, gisteren moest ik hem met de intro zachter zetten omdat het geluid te hard ging en nu hoor ik het op z'n hards heel slecht,iemand een idee wat het kan zijn?
Zit je nog in een party chat?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:07:
[...]

Dit had een product van Sony moeten zijn.
Gaat ook ongetwijfeld wel komen verwacht ik, platen los, of anders de hele PlayStation als zwarte uitvoering.
Ah oke, gedurft. Maar mij niet gezien😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Roppedop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:07:
[...]

Zit je nog in een party chat?
Nee geen partychat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
[...]

In de Library op je PS5 staat er een PS4 symbooltje bij niet-gepatchte games. Je kan het ook zien als je naar Informatie gaat van de game (Option knop indrukken). Dan ga je zien dat het versie nummer uit 3 delen bestaat, terwijl het bij een PS4 game uit 2 delen bestaat.

Zo is Fortnite gepatcht voor PS5. En is ook direct een mooie illustratie van hoeveel diskspace uitgespaard kan worden met patches. De laatste PS4 versie (2.95) is immers 39.4GB, terwijl de laatste PS5 versie (1.000.004) 'slechts' 23.8GB is. Een behoorlijk verschil dus.
Ik bedoelde eigenlijk hoe ik het in de store kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Ben nu wel niet onder de indruk van de Tempest 3D audio of mis ik hier iets? Voor de rest, wat een prachttoestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:16:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk hoe ik het in de store kon zien.
Op de website kun je zien dat er 2 versies zijn die je afzonderlijk kunt 'kopen' (gratis dus) : PS4 en PS5.
Ik had de PS4 game al, en toen ik die uit mijn library wou downloaden, kwam hij zeggen dat het niet de juiste versie was en dat er een andere versie was, en dan werd die aan mijn library toegevoegd (of beter: verving die de PS4 versie). Je kan dus volgens mij zelfs niet eens de PS4 versie downloaden.

Heb nog niet gekeken hoe het er in de Store op de PS5 zelf eruit ziet. Zou me niet verwonderen dat ze daar de PS4-versies gewoon verbergen.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 20-11-2020 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat ziet er meteen heel veel beter uit. Ik zit me nu al te ergeren aan de 2 witte stroken die ik nog zie tussen al het zwart in mijn TV meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

M'n broer pakt net z'n playstation uit en ziet dat er een high speed hdmi kabel inzit.
Is het niet zo dat je eigenlijk premium high speed of ultra high speed nodig hebt? (Hij heeft een 4k HDR tv en een 4k HDR receiver)

Lees op resetera dat het niet op de kabel staat, maar dat Sony bevestigd dat het een ultra high speed is.

Iemand die hier meer over weet?

[ Voor 24% gewijzigd door Jorgen op 20-11-2020 21:26 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Iemand heeft blijkbaar contact gehad met Sony ivm problemen met zijn PS5, en de antwoorden zijn niet best.

Er schijnen nu al meerdere versies te zijn van zowel de disc versie als de digitale editie, wellicht zou dat ook kunnen verklaren waarom sommige consoles stil zijn en anderen iets minder.

Bron: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 01:28
Goedenavond, ik heb net de PlayStation 5 aangeschaft maar wat ontbreekt is een Oled tv. Ik ben zelf een LG fan maar nu twijfel ik tussen 2 tv’s alleen gericht voor het gamen. LG OLED65CX6LA of LG OLED65GX6LA. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
babbi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:28:
Goedenavond, ik heb net de PlayStation 5 aangeschaft maar wat ontbreekt is een Oled tv. Ik ben zelf een LG fan maar nu twijfel ik tussen 2 tv’s alleen gericht voor het gamen. LG OLED65CX6LA of LG OLED65GX6LA. Bedankt alvast.
De GX65 is om op te hangen en de CX65 is om op een standje te zetten, zijn dezelfde tv's ;) Ikzelf heb de GX65 en ben super tevreden. Samen met de PS5 een super combinatie!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TheSwitcher20
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCDZ4Tjq2cvPMx4DaW6DdIKjIbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZizU2Ddg2MsGCFHElzVg7RT.jpg?f=fotoalbum_large Zeer blij met mij DE. Staat voorlopig wel netjes naast mijn tv kast in mijn gameroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 01:28
ShaYan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:30:
[...]

De GX65 is om op te hangen en de CX65 is om op een standje te zetten, zijn dezelfde tv's ;) Ikzelf heb de GX65 en ben super tevreden. Samen met de PS5 een super combinatie!
CX65 kan je natuurlijk ook ophangen. En wat geluid betreft is het ook te doen? Ben toch benieuwd naar meer antwoorden. Bij de GX65 zit een beugel bij? Kan deze beugel bewogen worden naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
babbi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:35:
[...]

CX65 kan je natuurlijk ook ophangen. En wat geluid betreft is het ook te doen? Ben toch benieuwd naar meer antwoorden. Bij de GX65 zit een beugel bij? Kan deze beugel bewogen worden naar voren?
Zoekfunctie al gebruikt?, vind je al je antwoorden. Zie ook het ervaringen LG OLED topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Weet je, die adaptive triggers zijn zo gaaf, waarom niet ook de sticks adaptive. Dat had helemaal vet geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
itsoutthere schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:58:
Omdat de PS5 eraan kwam was het gelijk een mooi moment om in de gamekamer de tv kast weg te doen en zelf wat in elkaar te zetten. Gelijk genoeg ventilatieruimte overgelaten, lekker luchtig...

[Afbeelding]
Gaat die bovenste plank niet doorbuigen op de duur ? Beetje spannend, had er schot tussen gezet, waar je TV staat.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:38:
Weet je, die adaptive triggers zijn zo gaaf, waarom niet ook de sticks adaptive. Dat had helemaal vet geweest :)
Als je de teardown gezien hebt, en hoeveel plaats het gehele mechanisme van zo'n adaptive trigger inneemt, heb je direct het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
TheSwitcher20 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:31:
[Afbeelding] Zeer blij met mij DE. Staat voorlopig wel netjes naast mijn tv kast in mijn gameroom.
De console is gewoon net zo hoog als de televisiemeubel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carn82
  • Laatst online: 25-09 12:30
Segafreak83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:24:

Er schijnen nu al meerdere versies te zijn van zowel de disc versie als de digitale editie, wellicht zou dat ook kunnen verklaren waarom sommige consoles stil zijn en anderen iets minder.

interessant. Zal wel even duren voordat hier echt duidelijkheid over is, ik kan me goed voorstellen dat door de corona-crisis bepaalde leveranciers of productielijnen problemen hebben gehad waardoor men zaken heeft moeten uitbesteden aan andere partijen; of qua inkoop andere keuzes heeft moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-10 22:03
Kan het zijn dat de PS5 geen power-to-usb levert (in rest modus) aan de achterste USB inputs? Mijn A50 headset had ik bij de PS4 altijd achterin aangesloten. Als dit aan de voorkant zou moeten valt mee te leven maar ziet er natuurlijk wel minder strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

loekf2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:40:
[...]

Gaat die bovenste plank niet doorbuigen op de duur ? Beetje spannend, had er schot tussen gezet, waar je TV staat.
Er zit een schotje tussen, achter de middelste speaker

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Alexknl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:51:
Kan het zijn dat de PS5 geen power-to-usb levert (in rest modus) aan de achterste USB inputs? Mijn A50 headset had ik bij de PS4 altijd achterin aangesloten. Als dit aan de voorkant zou moeten valt mee te leven maar ziet er natuurlijk wel minder strak uit.
Had begrepen dat alleen de usb aan de voorzijde stroom levert in rustmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Alexknl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:51:
Mijn DS5 laadt gewoon op met een usb snoer in de achterste usb in rest modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
babbi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:35:
[...]

De CX kan je idd ophangen maar je moet dan een extra beugel kopen terwijl de GX inclusief een muurbeugel heeft. Je zou je best wat meer verdiepen tussen de verschillen, blijft een dure aankoop hé. Als je van plan bent om op te hangen, niet twijfelen en gaan voor de GX.

Qua geluid, pure schijt. Best een soundbar of surround system kopen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ShaYan op 20-11-2020 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49

kaanmijo

Picobello B.V.

Zo, vandaag besteed aan Astro’s Playroom 100% halen met trophy’s. De speedruns waren afentoe wat lastig, maar het is gelukt!

Ook een beetje begonnen aan Watch_Dogs, en dat bevalt je ook heel goed! Fijne verbeteringen aan die game vanaf nummertje 2, auto’s rijden lekker (a first voor een Ubi game) en de wapens schieten fijn. Was ook blij verrast dat de game de dynamische triggers e.d ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-10 22:03
Het lijkt erop dat de PS5 niet genoeg stroom levert om mijn headset aan te houden in restmode, maar inderdaad wel net genoeg om de controllers op te laden.. Dat is wel minder.
DoubleDutch schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:53:
[...]

Had begrepen dat alleen de usb aan de voorzijde stroom levert in rustmodus.
itsoutthere schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:53:
[...]

Mijn DS5 laadt gewoon op met een usb snoer in de achterste usb in rest modus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooi gedaan, al hoewel mijn voorkeur nog steeds naar de witte console gaat.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
TheSwitcher20 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:31:
[Afbeelding] Zeer blij met mij DE. Staat voorlopig wel netjes naast mijn tv kast in mijn gameroom.
Die posters boven de TV O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopdeloop
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar ik heb hulp nodig met HDMI kabels.
Meerdere HDMI kabels die ik met de ps5 heb geprobeerd werken niet.

De officiële kabel werkt wel, en ik heb een andere kabel die ook werkt. (https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item) Deze kabel is 4.5 meter maar die is net niet lang genoeg voor waar ik mijn ps5 wilt neerzetten. Ik heb een kabel van ongeveer 7 meter nodig.

Omdat die (te korte) kabel goed werkt heb ik dezelfde gekocht maar dan 7.5m lang. (https://www.amazon.nl/gp/...turn_o0_img?ie=UTF8&psc=1).
Deze werkt raar genoeg niet.

Ik had nog een 7.5 meter kabel liggen (https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp)
deze werkte ook niet.

Heeft een van jullie enig idee welke kabel wel zou kunnen werken? Ik snap niet meer wat ik moet kopen
Ik heb trouwens een hdmi 2.0 tv (LG49SK8500) dus een hdmi 2.1 kabel is ook niet nodig toch? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSwitcher20
Haha ben er ook blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSwitcher20
MoldyInko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:46:
[...]

De console is gewoon net zo hoog als de televisiemeubel. _/-\o_
Ja zeer toevallig. Twijfel wel om een extra bijzet tafeltje ter hoogte van de kast te kopen en de ps5 daar op er naast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:24:
Iemand heeft blijkbaar contact gehad met Sony ivm problemen met zijn PS5, en de antwoorden zijn niet best.

Dat zou prima kunnen en zou niet de eerste keer zijn. Bij de PS4 Pro waren er ookal vrij snel, zo niet direct, twee versies met een andere fan waarbij de één luider was dan de andere versie. Met de originele PS4 was er ook wat omtrent "made in China" en "made in Japan" modellen maar waarom kan ik zo snel niet meer terug vinden.

Bij de originele PS3 waren er ook twee verschillende fans in omloop waarbij, net als de PS4 Pro, de ene stiller was dan de ander.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 20-11-2020 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
doopdeloop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:07:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar ik heb hulp nodig met HDMI kabels.
Meerdere HDMI kabels die ik met de ps5 heb geprobeerd werken niet.

De officiële kabel werkt wel, en ik heb een andere kabel die ook werkt. (https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item) Deze kabel is 4.5 meter maar die is net niet lang genoeg voor waar ik mijn ps5 wilt neerzetten. Ik heb een kabel van ongeveer 7 meter nodig.

Omdat die (te korte) kabel goed werkt heb ik dezelfde gekocht maar dan 7.5m lang. (https://www.amazon.nl/gp/...turn_o0_img?ie=UTF8&psc=1).
Deze werkt raar genoeg niet.

Ik had nog een 7.5 meter kabel liggen (https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp)
deze werkte ook niet.

Heeft een van jullie enig idee welke kabel wel zou kunnen werken? Ik snap niet meer wat ik moet kopen
Ik heb trouwens een hdmi 2.0 tv (LG49SK8500) dus een hdmi 2.1 kabel is ook niet nodig toch? Bedankt.
Meestal wordt aangehouden:

HDMI 1.x : 1080p max, 15 meter
HDMI 2.x : 4K, max 3-5 meter

Vrees dat de afstand een dingetje is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doopdeloop
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
loekf2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:19:
[...]

Meestal wordt aangehouden:

HDMI 1.x : 1080p max, 15 meter
HDMI 2.x : 4K, max 3-5 meter

Vrees dat de afstand een dingetje is.
Zou een 5 meter 2.0 kabel wel perfect werken?
Deze bijvoorbeeld? https://www.amazon.nl/YIW...sprefix=hdmi+2.1+5&sr=8-1

[ Voor 23% gewijzigd door doopdeloop op 20-11-2020 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
Zijn er nog meer mensen van hier die Dirt 5 spelen? Zoek nog wat mensen om tegen te strijden in de leaderboards. Voeg me maar toe op PSN: Go_Ahead_Eagles

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TripleAkat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-04 09:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Mark_GAE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:28:
Zijn er nog meer mensen van hier die Dirt 5 spelen? Zoek nog wat mensen om tegen te strijden in de leaderboards. Voeg me maar toe op PSN: Go_Ahead_Eagles
Hier geen dirt, maar alleen voor je psn naam zou ik je toevoegen. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Alexknl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:05:
Het lijkt erop dat de PS5 niet genoeg stroom levert om mijn headset aan te houden in restmode, maar inderdaad wel net genoeg om de controllers op te laden.. Dat is wel minder.

[...]

[...]
Misschien een mooie headset stand kopen die met een oplaadkabel in de 220v zit?
Pagina: 1 ... 15 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord