Eerlijk gezegd vond ik dat open world gedoe het minste aspect van Lost Legacy. Verder prima game.
Wanneer ik een action packed adventure game speel, wil ik niet dat de gameplay loop 'instort'/vertraagt door dat soort semi open-world onzin. Het bleef nog net genoeg binnen de perken, en was net niet storend genoeg om de game te laten liggen, maar het was nipt. Dit soort games moeten rollercoasters zijn. Pacing mag, soms eens heftig, dan eens wat rustiger, maar niet afwisselen met dit soort experimentele open world nonsens die het tempo eruit halen.
Ik herinner me dat ik in dezelfde periode GoW 5 speelde via gamepass op PC. In het derde act kwam daar ook ineens een saai stuk open world in. Heb de controller ogenblikkelijk weggelegd en de game nooit meer opgepakt. Daar speel je geen Gears voor....
Hopelijk leert iedereen dat truukje snel af en geven ze de fans gewoon wat ze verwachten. 10-14 uur kwaliteits blockbuster entertainment, niets meer, niets minder.
Vooropgesteld, ik ben een groot liefhebber van de uncharted series. Ik zou er gemakkelijk 2 nieuwe per generatie van kunnen spelen tot vele generaties verder. Heb massa's games, maar 1 van de weinige die ik steeds helemaal uitspeel. Hoop dat ND het ooit terug oppakt. (zoek ook nog altijd naar een goeie first party FPS van een goede studio, genre reistance, killzone, MAG, ...)
Ik vond zelfs de uncharted multiplayer wel leuk eigenlijk. Voelde meer aan als een echt 'spel' (genre lasertag, paintball, tikkertje), maar dan virtueel. Snel, strak, niet te moeilijk, gemakkelijk op te pakken, eenvoudige gameplay (geen season passes, RPG mechanics, modifiers, progression, ...)
Gewoon simpel en leuk multiplayer vermaak waar je vanaf de eerste minuut lekker kon meespelen.
Ik weet dat ik daar waarschijnlijk alleen in sta, maar goed. Ik denk zelfs dat de volledige multiplayer van Uncharted 4 speelbaar was via deze standalone DLC? Misschien dat deze actie via PS+ de servers dan terug wat bevolkt? Zou leuk zijn!
Trouwens, ik had een 'volledige editie' U4 gekocht toen LL nog maar net aangekondigd was als gewone DLC. Toen LL standalone werd (en ook iets duurder dan simpele DLC) kon ik toch gewoon LL downloaden via die complete edition. Vond ik wel netjes van ND.
Is WRC 9 60 fps op ps4 toevallig?