Inmiddels ook begonnen aan Death Stranding. Twee episodes voltooid. Wat een vage game is dit? BB!?? Ik had jouw woorden over de muziek gelezen, maar ik kon het toen niet begrijpen zoals ik het nu begrijp. Toen de muziek in kwam dacht ik: aahh dit bedoelden ze dus op TweakersHulleman schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:02:
[...]
Ja death stranding heeft lekkere muziek. Maar het is vooral hoe die muziek wordt ingezet en de sfeer wordt neergezet. Als je de game net speelt en je komt voor het eerst en BT territory (die zwarte zwevende dingen; Beached Things) in de regen (timefall) dan is dat best beklemmend en spannend. Als je dat overleeft hebt droogt het op, komt de zon door de wolken, zoomt de camera uit voor een mooi landschapsshot en begint de muziek te spelen. Dat was toch echt wel een lekker momentje.
Death stranding is een vreemde game met een hele intrigerende wereld en personages. Er zijn weinig games waarvoor ik de wiki fandom pagina helemaal grijs gelezen heb. Ingewikkelde, maar echt tof bedachte wereld. Ik heb er echt vol lol aan gehad. Het enige wat je dus doet is pakketjes bezorgen, maar dat wordt wel steeds gaver. Best verslavend.
Ik mis 60FPS eigenlijk niet. Tijdens het spelen merkte ik dat ik de facial animations beter vond dan de in game beelden van Horizon Forbidden West. Ik heb niet dat ik uren achter elkaar wil spelen, maar ik ben wel benieuwd naar de rest.
:strip_exif()/f/image/PW4OGRH5aOLS0G5AJRT0kLZE.gif?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BYjUCT9wUm1uZfPn57FJXyOn.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5C66jqdq1Xm8FSL90uGCrFS3.jpg?f=fotoalbum_tile)