• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 16:21
uchiha tijntje schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:14:
[...]

Een nieuwe Dark Souls? Want wat doet Solaire daar anders? :P
Jaa dit is Big dark souls

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-01 09:43
Na zeker 3 maanden heb ik weer de PS5 aangezet. Ik had geen tijd om te spelen vanwege nieuwe studie en het kijken van series is wat makkelijker en passiever dan het spelen van games ;)

Ik heb een aantal dingen gemist (State of Play, HZD gratis als onderdeel van Play@Home, nieuwe systeemsoftware-update, RE8 demo's) maar gelukkig heb ik Horizon Zero Dawn: Complete Edition al als disk en Resident Evil is niet voor mij weggelegd.
Daarnaast ben ik wel blij met de nieuwe firmware-update waarmee games verborgen kunnen worden bij 'Je verzameling' van de bibliotheek. Ik heb al mijn gratis PS+ games als verborgen gemarkeerd zodat ik nu alleen mijn fysieke en digitaal aangeschafte games zie in de bibliotheek. Ik vond het al bij de PS4 irritant dat de PS+ games worden meegenomen in het totaaloverzicht van de bibliotheek dus ik ben blij dat ik die nu kan verbergen.
Ook kreeg ik ook een melding dat mijn PS+ over drie dagen verloopt. Gelukkig begint Days of Play over twee dagen dus waarschijnlijk is er weer een PS+ jaaraanbieding van 45 euro of 60 euro met drie maanden gratis.
60 euro voor 12 maanden vind ik toch net te veel.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:14

Superkiwi

Hoi doei

VirinR schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:00:
(...) dus waarschijnlijk is er weer een PS+ jaaraanbieding van 45 euro of 60 euro met drie maanden gratis.
60 euro voor 12 maanden vind ik toch net te veel.
Niet om de hele "PS Plus is te duur" discussie weer te starten maar je hebt het over een verschil van iets meer dan een eurootje per maand he ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:23:
[...]

Niet om de hele "PS Plus is te duur" discussie weer te starten maar je hebt het over een verschil van iets meer dan een eurootje per maand he ;)
Wie het kleine niet eert... ;)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:05
VirinR schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:00:
Ik heb al mijn gratis PS+ games als verborgen gemarkeerd zodat ik nu alleen mijn fysieke en digitaal aangeschafte games zie in de bibliotheek.
Op zich was dit niet per se nodig geweest, je kan namelijk ook filteren op de 'bron' van games (gekocht in de PS Store, PS+, PS Now). Scheelt zo heel wat knoppen drukken 😉

Het is een groot contrast tussen mijn totale bibliotheek (meer als 200 titels) en de gekochte verzameling (ca 20 titels).

PSN: Zwartkijker

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 17:35
Sinds vrijdag heb ik ook een PS5 en dezelfde dag nog mijn PS4 kunnen verkopen.

Vandaag viel mij iets op:
Shadow of the Tomb raider, die een paar maanden geleden een PSplus game was en ik (nog ongespeeld) op de PS4 had staan (voordat ik hem resette voor de verkoop natuurlijk), was nergens te vinden op de PS5 onder mijn account. Niet onder aangeschaft, of PsPlus of waar ook.
Zelfs toen ik zocht op 'Tomb raider' kwam deze niet in beeld, alleen andere titels of DLC.
Alleen door de volledige naam in te voeren kwam hij in beeld. Gewoon met een prijs en niet met 'aangeschaft', al kon ik hem wel zonder problemen downloaden toen ik dat probeerde.

Los van deze ene game, heb ik natuurlijk niet al mijn PS4 games in mijn hoofd zetten die ik nog moet spelen, ik mag er toch vanuit gaan dat alles gewoon zichtbaar is in mijn account op de PS5.

Iemand anders zoiets wel eens gemerkt? Het kan natuurlijk net aan die ene game SOTR gelegen hebben, maar het zou zonde zijn ongemerkt games te gaan missen.

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 09:17
Heb net RE7 biohazard uitgespeeld, maar wat een vette ervaring. Denk dat Village uiteindelijk ook maar aangeschaft zal worden. Eerste keer dat ik een Resident evil heb gespeeld, aan het begin veel broek poep momentjes gehad.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48
WaterFire schreef op maandag 24 mei 2021 @ 17:32:
Sinds vrijdag heb ik ook een PS5 en dezelfde dag nog mijn PS4 kunnen verkopen.

Vandaag viel mij iets op:
Shadow of the Tomb raider, die een paar maanden geleden een PSplus game was en ik (nog ongespeeld) op de PS4 had staan (voordat ik hem resette voor de verkoop natuurlijk), was nergens te vinden op de PS5 onder mijn account. Niet onder aangeschaft, of PsPlus of waar ook.
Zelfs toen ik zocht op 'Tomb raider' kwam deze niet in beeld, alleen andere titels of DLC.
Alleen door de volledige naam in te voeren kwam hij in beeld. Gewoon met een prijs en niet met 'aangeschaft', al kon ik hem wel zonder problemen downloaden toen ik dat probeerde.

Los van deze ene game, heb ik natuurlijk niet al mijn PS4 games in mijn hoofd zetten die ik nog moet spelen, ik mag er toch vanuit gaan dat alles gewoon zichtbaar is in mijn account op de PS5.

Iemand anders zoiets wel eens gemerkt? Het kan natuurlijk net aan die ene game SOTR gelegen hebben, maar het zou zonde zijn ongemerkt games te gaan missen.
Vreemd. Ik heb hem nog. Maar ik ben nog bezig met Rise Of The Tomb Raider.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Nog wat geruchten over de Final Fantasy game die in ontwikkeling zou zijn. Team Ninja is ermee bezig en het is een Action RPG met invloeden van Nioh en Souls games. Exclusief voor de PS5 met later een PC release. Nogmaals, zijn enkel geruchten.

https://www.fanbyte.com/n...pg-final-fantasy-spinoff/

https://psnprofiles.com/RaemNL

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:04
SacreBleu schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:28:
[...]

Dat mocht niet. Ik denk dat ze dit doen om handelaren het leven moeilijker te maken. We gebruiken alle accesoires met uitzondering van de headset. Maar dan wordt een verjaardagcadeau voor een nichtje.

De extra controller, hardeschijf en dubbel controller oplader zijn prima.
Hoezo mag dat niet? Volgens mij kan je het volgens europese/Nederlandse wetgeving gewoon terugbrengen als het apart op de bon staat.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

AMARONE schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 00:33:
[...]

Hoezo mag dat niet? Volgens mij kan je het volgens europese/Nederlandse wetgeving gewoon terugbrengen als het apart op de bon staat.
Volgens mij klopt dit als een bus.
Ze gokken erop dat de meeste mensen dit niet doen.

Dit kun je hetzelfde ontlopen als de verzendkosten in een webwinkel.
-Je koopt voor meer geld om verzendkosten te ontlopen
- je stuurt de artikelen die je niet nodig hebt terug
- je hebt geen verzendkosten betaald.

Bij verzendkosten doe ik dit niet. Maar bij een artikel waarbij ze opdringen om.meer erbij te kopen wat niet nodig is zou ik er toch eens over nadenken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 00:01:
Nog wat geruchten over de Final Fantasy game die in ontwikkeling zou zijn. Team Ninja is ermee bezig en het is een Action RPG met invloeden van Nioh en Souls games. Exclusief voor de PS5 met later een PC release. Nogmaals, zijn enkel geruchten.

https://www.fanbyte.com/n...pg-final-fantasy-spinoff/
Ben benieuwd. Als het waar is dan is het wel weer jammer dat het alweer voor de E3 gelekt is... Het was tot nu nog rustig qua geruchten, maar helaas :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Syndz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-01 15:08
Oxigeon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 07:12:
[...]

Volgens mij klopt dit als een bus.
Ze gokken erop dat de meeste mensen dit niet doen.

Dit kun je hetzelfde ontlopen als de verzendkosten in een webwinkel.
-Je koopt voor meer geld om verzendkosten te ontlopen
- je stuurt de artikelen die je niet nodig hebt terug
- je hebt geen verzendkosten betaald.

Bij verzendkosten doe ik dit niet. Maar bij een artikel waarbij ze opdringen om.meer erbij te kopen wat niet nodig is zou ik er toch eens over nadenken.
Beetje offtopic, maar ik wilde nog even aanvullen dat de webshop gewoon de verzendkosten mag inhouden als je retourneert. Dus "je hebt geen verzendkosten betaald" is afhankelijk van de goodwill van de webshop.

Verder gokje, maar denk dat MM de bundel als 1 product op de bon heeft gezet om dit te omzeilen?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01 18:42
Gupje360 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:37:
Heb net RE7 biohazard uitgespeeld, maar wat een vette ervaring. Denk dat Village uiteindelijk ook maar aangeschaft zal worden. Eerste keer dat ik een Resident evil heb gespeeld, aan het begin veel broek poep momentjes gehad.
Village is totaal niet zoals 7. Veel minder eng en beduidend meer actie.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Is het op de PS5 mogelijk om een game te preloaden voordat je deze hebt? Ik weet dat het op de Xbox via de app gaat, maar heb er geen ervaring mee op de PS5. Vanaf 4 juni kan je R&C preloaden, zou mooi zijn als ik dat ook kan doen voordat de disc op de deurmat valt.
33gb is trouwens wel netjes hoor! Als dit een voorbode is voor het er allemaal aan komt wanneer het goed geoptimaliseerd is, is dit goed nieuws voor de schaarse ruimte

[ Voor 22% gewijzigd door Steven030 op 25-05-2021 08:32 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bij een disc kan dat niet, daar moet je de game digitaal voor kopen.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:04
Door drukte heeft de ps een aantal weken stil gestaan. Nu toch weer begonnen om Mileas Morales uit te spelen (100% gaat niet lukken maar iiig het verhaal).

Ik heb nog God of war, en horizon liggen maar ik kijk wel echt uit naar Rift Apart. Ontzettend benieuwd naar dat spel, serieuze spellen spreken mij aan maar die wereld van RA geeft imo zo'n tof gevoel wat ik nu allemaal zie.
AMARONE schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:51:
Door drukte heeft de ps een aantal weken stil gestaan. Nu toch weer begonnen om Mileas Morales uit te spelen (100% gaat niet lukken maar iiig het verhaal).

Ik heb nog God of war, en horizon liggen maar ik kijk wel echt uit naar Rift Apart. Ontzettend benieuwd naar dat spel, serieuze spellen spreken mij aan maar die wereld van RA geeft imo zo'n tof gevoel wat ik nu allemaal zie.
Ben ook super nieuwsgierig naar R&C, de 2016 versie was de eerste R&C game die ik ooit gespeeld had en vond het echt een heel leuk spel, ookal zeggen de kenners dat het de serie een beetje tekort doet.
Nog 2½ week en we kunnen los :D

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Gupje360 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:37:
Koop meteen Resident Evil 2 & 4 die zijn nog beter ;)

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-01 09:43
Zwartkijker schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Op zich was dit niet per se nodig geweest, je kan namelijk ook filteren op de 'bron' van games (gekocht in de PS Store, PS+, PS Now). Scheelt zo heel wat knoppen drukken 😉

Het is een groot contrast tussen mijn totale bibliotheek (meer als 200 titels) en de gekochte verzameling (ca 20 titels).
Net even geprobeerd maar bij mij werkt dit niet omdat ik al mijn games als disc koop (en dus niet via PS Store).
Ik kan inderdaad filteren op PS+ en PSN-games maar niet op disc waardoor voor mij het doel voorbij gaat.

• giantgiantus
  • Laatst online: 07:51
VirinR schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Net even geprobeerd maar bij mij werkt dit niet omdat ik al mijn games als disc koop (en dus niet via PS Store).
Ik kan inderdaad filteren op PS+ en PSN-games maar niet op disc waardoor voor mij het doel voorbij gaat.
Jij kan dan weer in je kast kijken🤣🤣
VirinR schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Behalve dat staan er bij mij volgens mij zelfs PS+ titels en andere titels die ik nooit gespeeld heb bij.
Volgens mij zie ik ook niet al mijn games want dacht er wel meer dan 300 te hebben in m'n bibliotheek (net gecheckt, en volgens library.playstation.com zijn het er maar liefst 417) en zie er maar iets van 220 op m'n PS5.

Bij mij blijft het een zooitje, hoe ik het ook filter.

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 25-05-2021 14:02 ]

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 09:17
Basekid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:26:
[...]

Village is totaal niet zoals 7. Veel minder eng en beduidend meer actie.
Maar wel het spelen waard?

• Zwartkijker
  • Laatst online: 08:05
Kalder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:41:
[...]

Behalve dat staan er bij mij volgens mij zelfs PS+ titels en andere titels die ik nooit gespeeld heb bij.
Volgens mij zie ik ook niet al mijn games want dacht er wel meer dan 300 te hebben in m'n bibliotheek (net gecheckt, en volgens library.playstation.com zijn het er maar liefst 417) en zie er maar iets van 220 op m'n PS5.

Bij mij blijft het een zooitje, hoe ik het ook filter.
Ow, dan zie je tussen de bomen het bos niet meer.
Ik heb zelf ook de gewoonte alles te claimen wat te claimen valt (een 20 tal FPS shooters, hoewel het niet mijn genre is), maar ja, "gratis" he 😉. Wie o wie kan daar aan weerstaan? 😃

PSN: Zwartkijker

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01 15:34
Zwartkijker schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:50:
[...]

Ow, dan zie je tussen de bomen het bos niet meer.
Ik heb zelf ook de gewoonte alles te claimen wat te claimen valt (een 20 tal FPS shooters, hoewel het niet mijn genre is), maar ja, "gratis" he 😉. Wie o wie kan daar aan weerstaan? 😃
Ik claim geen games waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit ga spelen, zie er echt net nut niet van in dan :P
Martijn1990 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:54:
[...]

Ik claim geen games waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit ga spelen, zie er echt net nut niet van in dan :P
Je account word meer waard als je meer games claimt :P niet dat ik van plan ben ooit m'n account te verkopen, maar toch :P

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 12:46
Ik claim ook veel, sommige games wil je toch eens testen of het wat is.
En inderdaad gratis is gratis

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 25-05-2021 15:12 ]

Gaaf! HFW nog een game die bovenaan mijn lijst staat. Heel benieuwd wat zij uit de PS5 weten te persen.

• giantgiantus
Super leuk. Heel veel zin in. Benieuwd of die deze jaar nog komt.
giantgiantus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:08:
[...]

Super leuk. Heel veel zin in. Benieuwd of die deze jaar nog komt.
Zou mooi zijn als we een release datum krijgen! Gameplay geloof ik wel. :P

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Misschien zien we morgen meer van de PS5 demo.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 16:21
Het wordt dus een state of play puur gefocust op horizon forbidden west alsk het goed begrijp?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een kwartier aan gameplay in een State of Play, kan toch bijna niet anders dat HFW dit jaar nog uitkomt. Wel leuk dat Sony die State Of Plays altijd out of nowhere dropt, zijn leuke verrassingen zo :)

• giantgiantus
kazuka schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:15:
Een kwartier aan gameplay in een State of Play, kan toch bijna niet anders dat HFW dit jaar nog uitkomt. Wel leuk dat Sony die State Of Plays altijd out of nowhere dropt, zijn leuke verrassingen zo :)
En dat het niet oeverloze aankondigingen voor 2025 zijn. Daar heb ik echt niets meer mee. Gewoon aankondigingen van dingen die binnenkort beschikbaar komen zoals deze en de vorige.

Wat heeft de PS5 dan echt een belachelijk goed jaar en dat zelfs in corona tijd. Wel indrukwekkend.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En dan in juli doodleuk nog een State Of Play met 15 minuten aan gameplay van de nieuwe God Of War :P

Wel mooi dat ze gewoon hun eigen ding doen en planning volgen en zich niet veel aan lijken te trekken van E3 of Keighly's feestje. Wel benieuwd overigens wat Sony dan nog gaat laten zien rondom die 2 events.
mxmemx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:06:
Het wordt dus een state of play puur gefocust op horizon forbidden west alsk het goed begrijp?
De SoP duurt ongeveer 20 minuten dus ik verwacht net als de afgelopen paar SoP's ook nog wat nieuws van aankomende Indie titels.

[ Voor 34% gewijzigd door kazuka op 25-05-2021 17:21 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42
Toevallig gisteren weer begonnen met horizon wat een heerlijk kleurrijk spel is dat toch , erg benieuwd naar gameplay van het vervolg!

Playstation 5

• Steven030
Volgens mij ben ik de enige hier die alleen maar uitkijkt naar de E3 en het jammer blijft vinden dat Sony daar niet bij is, zelfs nu het digitaal is. De E3 staat altijd al lang in mijn agenda en hier ga ik goed voor zitten. In een paar dagen op de hoogte van waar ik me allemaal op kan verheugen het komende jaar. Alle andere shows kunnen me gestolen worden en het nieuws daarvan lees ik wel ergens terug. Ondanks dat ik de PS5 heb en hiervoor de PS4(pro) en al het nieuws graag volg

[ Voor 10% gewijzigd door Steven030 op 25-05-2021 17:29 ]

• giantgiantus
Steven030 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:24:
Volgens mij ben ik de enige hier die alleen maar uitkijkt naar de E3 en het jammer blijft vinden dat Sony daar niet bij is, zelfs nu het digitaal is. De E3 staat altijd al lang in mijn agenda en hier ga ik goed voor zitten. Alle andere shows kunnen me gestolen worden en het nieuws daarvan lees ik wel ergens terug. Ondanks dat ik de PS5 heb en hiervoor de PS4(pro) en al het nieuws graag volg
Die show is toch gewoon dood? Ik vind het veel beter dat er af en toe daadwerkelijk nieuws is dan een vaak toch wat infantiele show met aankondigingen die al lang uitgelekt zijn.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij ben ik de enige hier die alleen maar uitkijkt naar de E3 en het jammer blijft vinden dat Sony daar niet bij is, zelfs nu het digitaal is. De E3 staat altijd al lang in mijn agenda en hier ga ik goed voor zitten. Alle andere shows kunnen me gestolen worden en het nieuws daarvan lees ik wel ergens terug. Ondanks dat ik de PS5 heb en hiervoor de PS4(pro) en al het nieuws graag volg
Het ding is wel dat E3 een beetje een identiteitscrisis aan het krijgen is en steeds minder prominent wordt omdat de uitgevers liever hun eigen pad volgen en zelf wat organiseren. EA begon er al vroeg mee met hun EA Play event vlak voor E3, Nintendo heeft altijd hun vooraf opgenomen Directs, Sony doet het nu, Geoff Keighley heeft z'n Summer Game Fest en Gamescom Opening Night Live met ongetwijfeld de nodige world premieres en ik verwacht dat het daar niet bij zal blijven.

Zeker nu alles veel meer digitaal is en wordt, ook na de pandemie verwacht ik, zal ESA iets moeten gaan verzinnen om de E3 relevant te houden de komende jaren.

• Steven030
giantgiantus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:29:
[...]

Die show is toch gewoon dood? Ik vind het veel beter dat er af en toe daadwerkelijk nieuws is dan een vaak toch wat infantiele show met aankondigingen die al lang uitgelekt zijn.
Ik merk eerlijk gezegd geen verandering met andere jaren, behalve dan dat Sony geen losse show heeft, maar wel natuurlijk vaak voorbij komt in andere shows

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wow onverwacht zo voor de E3 maar dat zullen ze dewust gedaan hebben. Ben erg benieuwd naar deze game.

Straks is het een nieuwe trailer en de melding 'release eind 2022' O-)

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
mxmemx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:06:
Verwacht ik wel, aangezien dat letterlijk is wat ze aangeven :P

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:29:
[...]

De E3 zit al jaren in een neerwaatse spiraal, nieuwswaarde is 0,0 alles wordt vantevoren gespoild. De shows zijn soms goed soms erg slecht. Het is leuk dat de shows zich concentreren rond 1 periode maar volgens mij lukt dat ook wel zonder E3.

Misschien is het wel goed dat de summer gamefest zich een soort van aansluit bij de E3 daar dien dit jaar aarsig wat uitgevers incl. Sony aan mee.

• Steven030
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:17:
[...]

De E3 zit al jaren in een neerwaatse spiraal, nieuwswaarde is 0,0 alles wordt vantevoren gespoild. De shows zijn soms goed soms erg slecht. Het is leuk dat de shows zich concentreren rond 1 periode maar volgens mij lukt dat ook wel zonder E3.

Misschien is het wel goed dat de summer gamefest zich een soort van aansluit bij de E3 daar dien dit jaar aarsig wat uitgevers incl. Sony aan mee.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik zie juist altijd heel veel nieuwe dingen tijdens de E3. Eigenlijk zelfs zo’n beetje alles wat er dat jaar aankomt. Wat is dan volgens jou het verschil met de huidige E3 en de E3 tijdens zijn hoogtijdagen? Los van dat PS helaas geen aparte show meer heeft, maar dus wel een hoop aankondigingen en andere PS game updates krijgt. Het enige wat je waarschijnlijk helaas niet meer hebt, zijn PS exclusive game aankondigingen/updates vanuit de eigen PS studios

[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 25-05-2021 18:26 ]

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
kazuka schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Het ding is wel dat E3 een beetje een identiteitscrisis aan het krijgen is en steeds minder prominent wordt omdat de uitgevers liever hun eigen pad volgen en zelf wat organiseren. EA begon er al vroeg mee met hun EA Play event vlak voor E3, Nintendo heeft altijd hun vooraf opgenomen Directs, Sony doet het nu, Geoff Keighley heeft z'n Summer Game Fest en Gamescom Opening Night Live met ongetwijfeld de nodige world premieres en ik verwacht dat het daar niet bij zal blijven.

Zeker nu alles veel meer digitaal is en wordt, ook na de pandemie verwacht ik, zal ESA iets moeten gaan verzinnen om de E3 relevant te houden de komende jaren.
Inderdaad, sluit aan bij mijn verhaal, genoeg uitgevers hadden al een eigen initiatief en dat zegt denk ik wel wat over de E3

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Steven030 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:24:
[...]

Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik zie juist altijd heel veel nieuwe dingen tijdens de E3. Eigenlijk zelfs zo’n beetje alles wat er dat jaar aankomt. Wat is dan volgens jou het verschil met de huidige E3 en de E3 tijdens zijn hoogtijdagen?
Dat ik daar daadwerkelijk nieuwe dingen kreeg te zien, vaak incl. eerst aankondiging. De hele E3 voelde vroeger als verassing. Nu is er vantevoren al exact bekend wat er getoind gaat worden en zelfs de trailers staan in veel gevallen al online.

Verder richt de E3 zich veel meer op de stream community waardoor de E3 de reguliere media een beetje links laat liggen. Nu is dat een persoonlijk ding maar ik heb gewoon weinig met de hele stream/twitch community.

• Steven030
Chaoss schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:34:
[...]

Dat ik daar daadwerkelijk nieuwe dingen kreeg te zien, vaak incl. eerst aankondiging. De hele E3 voelde vroeger als verassing. Nu is er vantevoren al exact bekend wat er getoind gaat worden en zelfs de trailers staan in veel gevallen al online.

Verder richt de E3 zich veel meer op de stream community waardoor de E3 de reguliere media een beetje links laat liggen. Nu is dat een persoonlijk ding maar ik heb gewoob weinig met de hele stream/twitch community.
Misschien ben ik naïef om te denken dat de E3 nog steeds zo is haha. Hopelijk lukt het me om nog even in die waan te blijven tot de E3 er daadwerkelijk is. Ook ik heb weinig met dat hele stream/twitch gebeuren en juist daarom heb ik weinig met de versnippering. Gelukkig lijken Ubisoft en EA alweer teruggekomen op die beslissing, en gaat het weer een beetje richting de oude E3. Al zal het zonder een PS-show natuurlijk nooit hetzelfde zijn, en is het dit jaar digitaal. Maar als gamer die niet per see alleen maar 1 merk gebonden is en naast de exclusives ook van 3rd party games geniet blijft de E3 vooralsnog een feestje. Althans, ik kijk ernaar uit laat me graag verrassen, al kan het natuurlijk ook voor mij een deceptie zijn

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Zoveel zin in deze game..... Deel 1 heeft mij ook heel erg vermaakt.
Samen met ratchet and clank en god of war toch wel 1 van de redenen voor mij om een ps5 te hebben

Verwijderd

Heb Ratched & Clank: Rift Apart in pre-order staan en speel nu de PS4 game met de 60fps patch op de PS5 om alvast even warm te draaien. Speelt erg lekker in 60fps. Wat mij betreft samen met de snelle laadtijden de grootste vooruitgang met de next-gen!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:45

BCC

Mijn PS5 is binnen! Ik loop alleen tegen de volgende issue aan: hoe kijk ik npostart / uitzending gemist?

- Casten vanaf m'n telefoon werkt niet met de AppleTV app
- Er is geen NPO app voor de PS5
- Er is geen browser binnen de PS5 (de twitter escape werkt niet meer)?

Help :)?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:04

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Misschien kan je er wel op gamen?

www.oldskoolnl.nl

• airwolf83
Roppedop schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:41:
:D :D :D

• airwolf83
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:52:
Heb Ratched & Clank: Rift Apart in pre-order staan en speel nu de PS4 game met de 60fps patch op de PS5 om alvast even warm te draaien. Speelt erg lekker in 60fps. Wat mij betreft samen met de snelle laadtijden de grootste vooruitgang met de next-gen!
Wat mij betreft ook.
Echt heerlijk die snelle laadtijden.
Fast travel in games gaat overigens nu ook echt fast, haha

En die 60 fps. Ook super.. ik kies in veel games dan ook voor de performance mode ipv quality..
Volgens mij ben ik de enige hier die alleen maar uitkijkt naar de E3 en het jammer blijft vinden dat Sony daar niet bij is, zelfs nu het digitaal is. De E3 staat altijd al lang in mijn agenda en hier ga ik goed voor zitten. In een paar dagen op de hoogte van waar ik me allemaal op kan verheugen het komende jaar. Alle andere shows kunnen me gestolen worden en het nieuws daarvan lees ik wel ergens terug. Ondanks dat ik de PS5 heb en hiervoor de PS4(pro) en al het nieuws graag volg
Nee zeker niet. Ik vind het ook jammer dat de E3 als beurs dood is/gaat. Kon er altijd wel naar uitkijken naar dat weekje vol game nieuws.

Gelukkig ging het afgelopen jaar nog een beetje digitaal door met diverse persconferenties rond de E3 periode maar hoe dat dit jaar zit heb ik eigenlijk geen idee van. Dus dat zegt misschien al genoeg :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Als ze dan ook even een 60fps patch voor horizon zero dawn uitbrengen na de state of play donderdag, dat zou zeer welkom zijn.
Heb hem geïnstalleerd staan maar na al het recente 60fps geweld, is 30fps ineens echt gewoon niet lekker spelen. En wil graag die frozen dlc spelen maar niet op 30fps...

Ben gisteravond weer begonnen aan tlou1 remaster playthrough. Nooit gespeeld met de ps4 pro patch. Dus nu maar dan op de ps5. Lekker 1800p op 60fps locked( mag ook wel is oude game). Jammer dat de 4k modus met hogere shadows niet 60fps heeft op de ps5 dus speel op 1800p/60. Maar blijft echt een ziekelijk goede game. Ondanks de verouderde graphics en animaties is het nog steeds een van mijn all time favorites!
Zit er weer hellemaal in, dus als woensdag tlou2 nou een mooie prijs krijgt haal ik die ook. Heb die tor halverwege ergens gespeeld, maar was nog met account sharing wat ik niet meer heb. Dus zou wel weer verder willen op 60fps!.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Oeh :D

Nou luitjes, gewoon 'effe' doen hophop 8)7

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-01 17:59
@poor Leno zou mijn opa prachtig hebben gevonden 😉
Cardwizard schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:06:
@poor Leno zou mijn opa prachtig hebben gevonden 😉
Sterker nog, mijn opa had dit gekund :X

En ik, als ik dit probeer:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/4aca1627285b4e243bb24446c264cd4b/tenor.gif

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vanavond weer 's Kingdom Come Deliverance gedaan, ditmaal op de PS5. Heb het spel 3x op disc voor PS4 en 1x voor Xbox One, waarvan één editie met alle DLC maar die kon ik niet gebruiken om mijn uitgespeelde variant mee verder te spelen (en dus de DLC). Dus ook alle DLC los gekocht terwijl ik die al op disc heb.

Los daarvan: ik heb het idee (maar dat is denk ik placebo) dat het spel er beter uitziet op de PS5 dan op mijn Pro; ik heb niet direct vergeleken (heb mijn base PS4's en Pro nog) maar met name in de nacht lijken de lichteffecten veel beter te zijn? Kan nergens vinden dat er optimalisaties zijn, dus het ligt denk ik aan mij omdat ik het al een tijd niet meer gespeeld heb na het uitgespeeld te hebben in 2019.

De SSD daarentegen helpt echt wel enorm in dit spel wat enorm data-hongerig is :)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Gaaf. Ik had dit soort mods eerder verwacht maar heel tof dat ze nu komen.
Exorcist schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:26:
Vanavond weer 's Kingdom Come Deliverance gedaan, ditmaal op de PS5. Heb het spel 3x op disc voor PS4 en 1x voor Xbox One, waarvan één editie met alle DLC maar die kon ik niet gebruiken om mijn uitgespeelde variant mee verder te spelen (en dus de DLC). Dus ook alle DLC los gekocht terwijl ik die al op disc heb.

Los daarvan: ik heb het idee (maar dat is denk ik placebo) dat het spel er beter uitziet op de PS5 dan op mijn Pro; ik heb niet direct vergeleken (heb mijn base PS4's en Pro nog) maar met name in de nacht lijken de lichteffecten veel beter te zijn? Kan nergens vinden dat er optimalisaties zijn, dus het ligt denk ik aan mij omdat ik het al een tijd niet meer gespeeld heb na het uitgespeeld te hebben in 2019.

De SSD daarentegen helpt echt wel enorm in dit spel wat enorm data-hongerig is :)
Ik ben deze begonnen op de base ps4 en afgemaakt op de ps5. Het werd ineens een beste goede game, technisch gezien dan. Texture problemen waren voor een groot deel opgelost en laadtijden waren x5 korter 😁. Een van mijn beste games van afgelopen jaar. Kan niet wachten op kcd2, is voor mij een instabuy. DLC waren naar mijn mening wat wisselend, 2 super leuke DLC en 2 saaie.
Als mijn backlog niet zo groot was zou ik hem meteen opstarten voor een nieuwe playtrough.

• Exorcist
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:09:
[...]

Ik ben deze begonnen op de base ps4 en afgemaakt op de ps5. Het werd ineens een beste goede game, technisch gezien dan. Texture problemen waren voor een groot deel opgelost en laadtijden waren x5 korter 😁. Een van mijn beste games van afgelopen jaar. Kan niet wachten op kcd2, is voor mij een instabuy. DLC waren naar mijn mening wat wisselend, 2 super leuke DLC en 2 saaie.
Als mijn backlog niet zo groot was zou ik hem meteen opstarten voor een nieuwe playtrough.
Precies. Wil het spel op zich nog wel een keer gaan starten op de Xbox, maar dat zal niet op korte termijn zijn. Eerst maar 's de DLC doorworstelen :)

Zag trouwens wel wat grafische glitches op een gegeven moment, hoop dat het een uitzondering was..
Days of Play Sale is begonnen. https://store.playstation...b9647/&emcid=or-pl-409021

Ik had eigenlijk op sterkere aanbiedingen gehoopt voor bijvoorbeeld Sackboy.

FMS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:51:
[...]

Gaaf. Ik had dit soort mods eerder verwacht maar heel tof dat ze nu komen.
Nou deze was er al eerder, en dit is pas next level :X 8)7 _/-\o_

(Even het design daargelaten, het kan dus heel klein, als je de zijplaten enzo weglaat)

Exorcist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:43:
[...]

Precies. Wil het spel op zich nog wel een keer gaan starten op de Xbox, maar dat zal niet op korte termijn zijn. Eerst maar 's de DLC doorworstelen :)

Zag trouwens wel wat grafische glitches op een gegeven moment, hoop dat het een uitzondering was..
De glitches zijn er nog steeds wel, alleen heel wat minder. Op de base ps4 had ik heel veel problemen met laden van textures, complete conversaties gevoerd met npc’s zonder gezicht of ontbreken van de textures, dat kwam op de ps5 nog maar zelden voor. Een van de opvallendste bugs was deze Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i857op5LsriXXvYwGDmd1NNWzdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eqX9gbUuJhlfLQcFp01z0eHx.jpg?f=fotoalbum_large.
Voor mij was dit prima acceptabel, aangezien de game mij echt wist te pakken. Na 175 uur was ik klaar, maar puur omdat het verhaal op was niet omdat ik de game zat was.
Overigens geluid verbetering was wel duidelijk merkbaar op de PS5. Niet dat er een super 3d audio in zat, maar het had op de ps5 wel iets van richting in.

Moest even terugdenken maar ik vond A women’s lot en de Amorous adventures of Hans Capon heel geslaagd als DLC. A band of bastards en From the ashes vond ik tegenvallen. Die laatste hadden potentie, maar het leek alsof je keuzes niet uitmaakte met weinig verhaal en variatie. Dit spel heeft me wel geleerd dat ik spellen die je niet bij de hand nemen en fouten afstraffen heel erg kan waarderen. Dit is de reden dat ik nu aan bloodborne ben begonnen en hoewel deze mij goed kan frustreren op momenten (die #%<~% brainsucker aaargh), kan ik er niet mee stoppen haha.

• Exorcist
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:08:
[...]

De glitches zijn er nog steeds wel, alleen heel wat minder. Op de base ps4 had ik heel veel problemen met laden van textures, complete conversaties gevoerd met npc’s zonder gezicht of ontbreken van de textures, dat kwam op de ps5 nog maar zelden voor. Een van de opvallendste bugs was deze [Afbeelding].
Voor mij was dit prima acceptabel, aangezien de game mij echt wist te pakken. Na 175 uur was ik klaar, maar puur omdat het verhaal op was niet omdat ik de game zat was.
Overigens geluid verbetering was wel duidelijk merkbaar op de PS5. Niet dat er een super 3d audio in zat, maar het had op de ps5 wel iets van richting in.

Moest even terugdenken maar ik vond A women’s lot en de Amorous adventures of Hans Capon heel geslaagd als DLC. A band of bastards en From the ashes vond ik tegenvallen. Die laatste hadden potentie, maar het leek alsof je keuzes niet uitmaakte met weinig verhaal en variatie. Dit spel heeft me wel geleerd dat ik spellen die je niet bij de hand nemen en fouten afstraffen heel erg kan waarderen. Dit is de reden dat ik nu aan bloodborne ben begonnen en hoewel deze mij goed kan frustreren op momenten (die #%<~% brainsucker aaargh), kan ik er niet mee stoppen haha.
Ik had echt grafische glitches en niet zozeer bugs (bedoel dus ook geen pop-in van textures maar echte flikkerende lichten etc.). Maar dat doet niets af aan de ervaring.

KCD is bij de top tien binnengedrongen van beste games die ik gespeeld heb. De sfeer, het realisme, de keuzes, alles klopt aan dat spel (had ik ook bij Heavy Rain). De meeste RPG's hebben fantasy-elementen en daar heb ik helemaal niets mee, bij KCD werd in het verhaal gezogen mede omdat het gewoon een realistische weergave is van die tijd (bij benadering uiteraard).

Heb het vaker gezegd maar ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment een missie had om de volgende dag met iemand te "sparren", en daar moest ik van winnen. Ik heb echter in de nacht ingebroken in de kamer waar hij sliep en hem in zijn slaap vermoord, waarmee ik direct de missie haalde omdat hij niet kwam opdagen. Die eigen keuzes en invloeden vind ik altijd heel tof aan games (dus ook HR , Fahrenheit en Detroit: Become Human).

Heb inderdaad ook het idee dat de audio beter geplaatst is en "zuiverder" :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:43:
Days of Play Sale is begonnen. https://store.playstation...b9647/&emcid=or-pl-409021

Ieder jaar is de Days of Plays een grote teleurstelling qua sale, ik kijk er verder niet van op.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-01 18:48
Als je een ps5 in het buitenland gekocht hebt. Hoe zit het dan met de garantie? kun je hem dan gewoon sturen naar Sony in Nederland. Mocht tie kapot gaan?

[ Voor 32% gewijzigd door jaaoie17 op 26-05-2021 09:52 ]

• Lapras
  • Laatst online: 20-01 09:59

Lapras

Ice beam

Exorcist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:14:
[...]

Ik had echt grafische glitches en niet zozeer bugs (bedoel dus ook geen pop-in van textures maar echte flikkerende lichten etc.). Maar dat doet niets af aan de ervaring.

KCD is bij de top tien binnengedrongen van beste games die ik gespeeld heb. De sfeer, het realisme, de keuzes, alles klopt aan dat spel (had ik ook bij Heavy Rain). De meeste RPG's hebben fantasy-elementen en daar heb ik helemaal niets mee, bij KCD werd in het verhaal gezogen mede omdat het gewoon een realistische weergave is van die tijd (bij benadering uiteraard).

Heb het vaker gezegd maar ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment een missie had om de volgende dag met iemand te "sparren", en daar moest ik van winnen. Ik heb echter in de nacht ingebroken in de kamer waar hij sliep en hem in zijn slaap vermoord, waarmee ik direct de missie haalde omdat hij niet kwam opdagen. Die eigen keuzes en invloeden vind ik altijd heel tof aan games (dus ook HR , Fahrenheit en Detroit: Become Human).

Heb inderdaad ook het idee dat de audio beter geplaatst is en "zuiverder" :)
Dit lezende wil ik er weer mee door. Ik was gestopt nadat ik een paar quests had gedaan die me erg irriteerden, zoals het onkruid moeten verwijderen uit een tuin, maar vervolgens telkens de boodschap krijgen dat ik het niet goed had gedaan.

Soms voelde het spel wel een beetje als een life simulation, wat wel vervelend werd. Ook omdat ik niet te veel fouten wilde maken, was ik erg veel aan het herladen en de laadtijden waren best behoorlijk. Maar ik kan me ook momenten herinneren dat je een erg grote vrijheid voelde.

[ Voor 3% gewijzigd door Lapras op 26-05-2021 10:12 ]

• WinterBase
  • Laatst online: 19-01 22:35

Niet verrassend maar inderdaad weer een teleurstelling :/

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Lapras schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:09:
[...]

Dit lezende wil ik er weer mee door. Ik was gestopt nadat ik een paar quests had gedaan die me erg irriteerden, zoals het onkruid moeten verwijderen uit een tuin, maar vervolgens telkens de boodschap krijgen dat ik het niet goed had gedaan.

Soms voelde het spel wel een beetje als een life simulation, wat wel vervelend werd. Ook omdat ik niet te veel fouten wilde maken, was ik erg veel aan het herladen en de laadtijden waren best behoorlijk. Maar ik kan me ook momenten herinneren dat je een erg grote vrijheid voelde.
Je moet even goed opletten en echt alle onkruid weghalen. Is wel een van de irritantste als je het mij vraagt. Er zijn daarnaast wat meer quests waar het realisme wel erg ver gaat, ook op een gegeven moment in het klooster heb je ook wat andere dingen die je moet doen die niet het meest interessant zijn maar als ik kijk naar het totaal plaatje viel het aantal van die quest reuze mee. Ergens vond ik dat realisme juist leuk en paste het goed in de game. Alles kost moeite, zwaardvechten, lockpicken en soms ook quests dus. Hell de eerste 10-20 uur moest ik ieder gevecht ontwijken omdat ik gewoon niet genoeg skill had. Voor ik het uberhaupt snapte was ik ook weer 50 uur verder ofzo haha. Filmpjes op YT hebben mij daar wel bij geholpen. Toen ik het snapte was het vechten echt leuk. Het is dus echt geen game voor echte casual gamers.

Had ook heel erg moeite om Ullrich van Passau te verslaan in een gevecht. Ik had niet zo zin om uren te sparren met captain bernard. Het was dat ik er per toeval achter kwam dat mooie kleren, wassen en seks ervoor zorgde dat mijn charisma hoog genoeg waren om de skill check te doorstaan. Met name de seks was een eye opener. Scheelde me weer een hoop koeien slaan in sassau, om vervolgens te worden aangehouden door een wachter met de mededeling "You've been seen punching an animal".
wanneer kan ik die aanbieding van psplus verwachten?
Sla ik meteen voor een paar jaar in, heb voorgaande jaren iedere keer net de aanbieding gemist.

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 22:07

LordKnox

Opperbaas.

Ik zie dat The Last Of Us II op Bol te koop staat voor 24 euro. Echter is dit de PS4-variant. Als ik die versie koop en ik speel hem via mijn PS5, kan ik dan alsnog de upgradete versie spelen?
LordKnox schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:04:
Ik zie dat The Last Of Us II op Bol te koop staat voor 24 euro. Echter is dit de PS4-variant. Als ik die versie koop en ik speel hem via mijn PS5, kan ik dan alsnog de upgradete versie spelen?
Er is geen PS5 variant van TLOU2, alleen een PS5 update.

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 14:22

Is het wel al echt begonnen?
De speciale pagina is nog niet aangepast en bijvoorbeeld Gran Turismo die ook op deze pagina staat heeft ook nog geen korting.
mannetje19 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:15:
[...]

Is het wel al echt begonnen?
De speciale pagina is nog niet aangepast en bijvoorbeeld Gran Turismo die ook op deze pagina staat heeft ook nog geen korting.
Zou kunnen dat er digitaal dan nog meer korting komt. Ik zie dat onder andere Bol.com en Mediamarkt al wel aanbiedingen hebben geplaatst. Sackboy voor €48,-

• WaterFire
Gisteren de al eerder bestelde kappen en middenstuk van DBrand binnengekregen. Het lelijke ding is meteen een stuk minder lelijk geworden..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmFgQFJiyc_26vWqJJiZ5qmX6yg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vv0BrJI8XUFMkmYbpuFQVKWu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bo6ax2xoiJK8zyMX7qqz4K8Jut0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x800tKLIzXd3IBaD6iA7CycA.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKtvJ00Sz0G9khtFfWooEkjR9G0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q6hzwbom4v2Ilcxd5xFnqk7p.jpg?f=user_large

[ Voor 70% gewijzigd door WaterFire op 27-05-2021 17:21 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15

De aanbieding op dark souls ook echt :')

Geen PSplus in de aanbieding? -O- In september loopt mn abo af zag ik..... voor die tijd hopelijk nog wel ff een aanbiedinkje.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Yesss... sinds vandaag ook lid van deze exclusieve club ;)

Die controller is echt wel veelbelovend als ik de Astro demo zo even check. Inmiddels 2e hands Spider-Man Morales gekocht en Ghost of Tsushima.

Toch ook maar eens kijken naar darkplates..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UuOwQibuzQiXcazsDNg6PBWkpLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YgSYeB0VHbYZnmOoF2oG8A3y.jpg?f=fotoalbum_large

• giantgiantus
WaterFire schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:38:
Gisteren de al eerste bestelde kappen en middenstuk van DBrand binnengekregen. Het lelijke ding is meteen een stuk minder lelijk geworden..[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leuk de tweaks. Had echt verwacht dat dit gedrocht in het zwart mooier zou zijn, maar vind hem zo nog lelijker dan in het wit. Hoop dat de mid-gen gewoon een vierkant doosje is.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11-2025
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Ghost of Tsushima aan te schaffen voor PS5, gezien de Days of Play kortingen en aangezien er wschl toch niet meteen een PS5 remaster zit aan te komen; is er eigenlijk een verschil in gebruiksgemak tussen een fysieke versie en een digitale versie van een PS4 game op PS5? Is een PS4 schijfje ook gewoon insteken, installeren en spelen maar? Of moet er dan nog steeds een aparte PS5 versie gedownload worden?

• Stylze
  • Laatst online: 22:42
had toch wel betere aanbiedingen verwacht, alleen the last of us 2 is een mooie deal voor 30 euro, GoT had wel wat meer af gemogen zeg die laat ik nog even voor wat het is.

Playstation 5

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01-2025
GoT - disk kan je op dit moment ook voor €28 krijgen via deze truuk bijAmazon

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-01 17:59
PS Plus games van juni:

Operation: Tango
Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown
Star Wars: Squadrons

http://play.st/3fO7fb7
Cardwizard schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:40:
PS Plus games van juni:

Operation: Tango
Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown
Star Wars: Squadrons

http://play.st/3fO7fb7
Star Wars Squadrons zat te twijfelen over die game aan te schaffen, hoeft gelukkig niet meer :)
De rest ... Meh, Operation Tango zegt me niets en ik hou niet zo van vecht spellen.

• WaterFire
PearlChoco schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:14:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Ghost of Tsushima aan te schaffen voor PS5, [..] is er eigenlijk een verschil in gebruiksgemak tussen een fysieke versie en een digitale versie van een PS4 game op PS5? Is een PS4 schijfje ook gewoon insteken, installeren en spelen maar? Of moet er dan nog steeds een aparte PS5 versie gedownload worden?
Dat laatste kan gelden voor games die een gratis upgrade naar de ps5 versie toestaan, maar verder werkt alles identiek aan de PS4 installatie. Dus disk er in om te kunnen spelen enzovoorts.
Voordeel van disk versie blijft natuurlijk dat je het na uitspelen nog voor een paar euro kan verkopen.
PearlChoco schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:14:
Vraagje: ik ben aan het overwegen om Ghost of Tsushima aan te schaffen voor PS5, gezien de Days of Play kortingen en aangezien er wschl toch niet meteen een PS5 remaster zit aan te komen; is er eigenlijk een verschil in gebruiksgemak tussen een fysieke versie en een digitale versie van een PS4 game op PS5? Is een PS4 schijfje ook gewoon insteken, installeren en spelen maar? Of moet er dan nog steeds een aparte PS5 versie gedownload worden?
Er is geen PS5 versie van GoT, dus gewoon ergens de Ps4 game halen, installeren, updaten en spelen maar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:28

Playstation Plus games van juni 2021 zijn bekend.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

Star Wars Fallen Order lijkt me wel een goeie deal voor 24 euro die krijgt biinnenkort een PS5 update.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

giantgiantus schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:49:
[...]

Leuk de tweaks. Had echt verwacht dat dit gedrocht in het zwart mooier zou zijn, maar vind hem zo nog lelijker dan in het wit. Hoop dat de mid-gen gewoon een vierkant doosje is.
In mijn ogen is het zeker geen gedrocht, maar eens dat het er met de zwarte platen niet mooier op wordt. Irl klopt de dubbele kleurstelling gewoon beter. Ik had de zwarte platen er snel weer afgehaald. Maar goed. Who cares. :P

Zin in de HFW gameplay beelden!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11-2025
FMS schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:22:
[...]

Zin in de HFW gameplay beelden!
Hoe laat is dat?

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

23.00 vanavond.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Poulske
  • Nu online
Gisteren It Takes Two gekocht, wat een leuke co op game is dat! Had eerst Sackboy om samen met mijn vriendin te spelen maar ik vind It Takes Two toch een stuk beter.

• Phntm
  • Laatst online: 19-01 19:40

Phntm

Tlingelingeling

Met days of play toch mijn kans maar gegrepen en Yakuza Like a Dragon aangeschaft voor mijn verzameling. Denk maar even beginnen na het afronden van Infamous Second Son (die ik eigenlijk al jaren in mijn library had staan).

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:45

BCC

Roppedop schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:41:
Nee, want ik heb issues met Playstation Plus en sharing met m'n kids :(

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
De aankondiging van FF7 Remake was de reden dat ik de PS4 kocht in 2015. Vijf jaar later was het spel er dan eindelijk (!) en dat zag er op de base PS4 al erg goed uit. Aan de ene kant wil ik dit graag bekijken (en heb ook ongeveer een minuutje gekeken). Aan de andere kant wil ik ook weer niet 'te veel' zien: Ik wil het sowieso spelen. Ik heb de disc versie voor de PS4 gekocht en ik kan dus ook upgraden naar de PS5 versie. Heb ik daardoor dan ook toegang tot de extra content mbt Yufie of moet ik daar apart voor betalen?

Met Horizon Forbidden West heb ik hetzelfde als het filmpje hierboven. Wel of niet de beelden checken? De spellen waar ik naar uit kijk (Horizon en GT7, iets van Naughty Dog en iets van Quantic Dreams, The Witcher 3/Cyberpunk next gen upgrades) laten nog (lang) op zich wachten. Gelukkig vermaak ik mij goed met de backlog aan PS4 games.

Ik vind het leuk voor een ieder die super enthousiast is over Ratchet and Clank Rift Apart. Ik heb onlangs Ratchet and Clank (uit de PS+ Collection) uitgespeeld en er zaten voor mij een paar grappige momenten in, maar had het ook niet gemist als ik het niet had gespeeld. @Erapaz heb jij Ratchet nog verder gespeeld/Wat speel je nu?

Rare vraag misschien: ik vind de story driven games van Sony c.s. erg goed. Uncharted Reeks, The Last of Us, Detroit Become Human etc. Zijn er story driven games (exclusives) op de Xbox die echt de moeite waard zijn? Ik heb Game Pass Ultimate en wellicht zijn er gamers die beide platformen goed kennen. Aanraders worden gewaardeerd.

Flickr

Pagina: 1 ... 119 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord