Erapaz schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Ha, moest net aan je denken. Ben namelijk lekker bezig met Jedi Fallen Order. Dus ik zit weer in de flow van een game.
Ratchet en Clank ben ik niet meer verder gegaan. Vond dat toch niet zo bijzonder.
Ik heb hiervoor een Xbox 360 gehad, maar volgens mijn zijn er op de Xbox geen exclusives die qua verhaalvertelling zo goed zijn als op de PlayStation. Bethesda komt wel met een nieuwe game die Microsoft exclusive wordt (vooralsnog).
Ik ga hierna Death Stranding of God of War doen denk ik.
Leuk dat je weer in de flow van een game zit. Ik heb GT Sport herontdekt. Ben geen online gamer en ik speelde altijd de offline modus van een spel. @
Superkiwi heeft mij de nodige tips gegeven om voortgang te boeken in het online gedeelte van het spel en daardoor heb ik ook weer zin in gamen. Nogmaals dank superkiwi, sinds gisteren B/S

. Heerlijk die rustmodus (ja goed, zat schijnbaar ook al op de PS4): ff stukje racen en weer in rustmodus.
Wat betreft God of War: ik heb de trilogie geloof ik op PS3. Nooit echt serieus gespeeld. Maar daardoor zou ik wel een hoop van het verhaal missen. In deze topic werd aangegeven dat je God of War als eerste GOW kan spelen. Ik zou een ieder aanraden om 1 of 2 recaps te kijken van de voorgaande delen. Kost je zo'n 20 minuten en geeft in mijn ogen meer context aan het verhaal van GOW. Voor mij begon GOW erg sterk, zakte het behoorlijk in om uiteindelijk aardig te eindigen. De moeite van het spelen waard, zeker na de 60fps update. Dat ziet er voor mij al meer next gen uit dan Horizon (wat betreft facial animations, zie hieronder).
@
Kalder : ik ben wel benieuwd naar de uitbreiding van FF7 Remake. Een nieuwe playthrough heb ik niet zo veel zin in, ondanks mooiere graphics, maar de uitbreiding is welkom. De prijs zien we tzt wel tegemoet.
Dan Horizon Forbidden West. Heb erg veel plezier beleefd aan Horizon Zero Dawn, al waren de graphics en de facial stuff wel ff slikken na The Last of Us 2 uitgespeeld te hebben. Ik heb de in game beelden gezien en ik heb sowieso zin in het nieuwe deel. Toch had ik eigenlijk wel iets meer verwacht van next gen face animations. Ik vind het de personages behoorlijk 'plasticerig' overkomen. Dat doen andere ontwikkelaars toch beter, zoals Quantic Dreams. Ik zie de link met actrice Hannah en Aloy bv wel een beetje, terwijl ik in Detroit Become Human direct herkende dat een van de characters ook heeft gespeeld in Gray's Anatomy. Eigenlijk is het niet echt een compliment als de characters beter hun gezicht kunnen bedekken (Raiders e.d.) dan onbedekt in beeld te komen (Aloy, Erend of zoies).