• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:41
Steven030 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:31:
[...]

Tja, ik heb zelf Returnal wel aangeschaft en wat speelt het lekker weg, ziet er tot uit en wordt de dualsense goed benut. Maar ik sta ook op het punt om de handdoek in de ring te gooien. Het is gewoon te moeilijk, of beter gezegd duurt het veeel te lang om je telkens weer op te laden om weer een kans te krijgen om het gevecht met een boss aan te gaan. En dat ze dan ook zaken eruit slopen dat het enigszins te doen maakt voor casuals, zoals het healen door te slapen. En geen save&quit mogelijkheid. Ik denk gewoon dat het een niche genre is voor puristen, en niet bestemd voor het grote publiek
Dat ben ik met je eens. Een easy modus had er prima in gebouwd kunnen worden. Hades heeft bv echt een briljante God modus die de game op een inventieve manier makkelijker maakt.

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Originele game valt wel mee toch? Heb hem zelf nog niet gespeeld maar van alles wat ik lees is het een vrij standaard rogue like. Of maakt de Dualsense het echt nextgen?

Ik wacht ook tot die save functie gepatched is voordat ik ga spelen. Game lijkt me erg tof maar het idee om een run van een paar uur kwijt te raken door een crash of omdat ik moet stoppen met spelen lijkt me niet heel relaxt. Patchen ze het niet dan probeer ook ik hem weleens als hij in de Plus verschijnt. :)
Inderdaad de controller maar ook de mix van gameplay elementen in een prachtige 3D wereld is volstrekt nieuw in ieder geval voor mij.

• WinterBase
  • Laatst online: 21:07
Afgelopen week zowaar gelukt om in navolging van RE7 ook het verhaal van God of War te voltooien. Prachtige game die helemaal tot z’n recht komt op de PlayStation 5 en me echt het ‘PlayStation-gevoel’ weet te geven. Eens zien wat de volgende game wordt, vermoed Rift Apart. Twijfelde nog even om het vorige deel door te spelen maar vrees dan voor ‘platform-game verzadiging’ :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Sony patents Edge Compute Proxy for PlayStation Now and 5G
Sony has been paying a lot of focus to PlayStation Now recently they created a patent for “EDGE COMPUTE PROXY FOR CLOUD GAMING AND 5G” so basically what this patent will improve PlayStation Now servers by a lot if you had some input lag you wouldn’t have it anymore when this technology is implemented into the servers.
The description states, “A method is provided, including the following operations: executing a cloud video game in a data centre; streaming video generated by the executing cloud video game over a network to a client device; deploying a cloud gaming proxy to an edge compute that is proximate to the client device; wherein the cloud gaming proxy buffers the video and retransmits lost packets of the video to the client device.” so basically this feature will try to eliminate the buffers and all the input lag many people usually experience with cloud gaming. It will transmit the data which doesn’t show because of Input Lag and slows the game with this technology. You can expect PlayStation Now to improve in terms of servers. I think they should focus on getting PlayStation Now in more countries as well to make the competition right with XCloud. I wouldn’t be surprised if they launched PS Now on Mobile Devices as well since it is just free money for Sony.
According to the details from 2020, PS Now had hit 2.2 Million Users. I think this number might have improved, but not by much you can expect these numbers to climb up very quickly when they implement the improved servers that use this patent’s technology and expand PlayStation Now to more countries. I think it can be a strong contender to Microsoft’s XCloud.
What do you think?

Eerste keer dat ik van deze game hoor, maar dit ziet er wel goed uit!

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ziet er tof uit inderdaad, ideale PS+ game :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Raem schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:11:
[YouTube: Aeterna Noctis - Gameplay Trailer | PS5, PS4]
Eerste keer dat ik van deze game hoor, maar dit ziet er wel goed uit!
Castlevania Rip Off :X

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
Dan is The Messenger ook een rip off van Ninja Gaiden, maar wel een vreselijk goede :7
Heb em even laten liggen, maar ga er binnenkort weer mee verder. Echt een goede game!

Soundcloud

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00

Superkiwi

Hoi doei

Zijn er hier nog lui die Driveclub op de PS5 spelen?
Wat ziet dit er nog steeds bizar goed uit, zeker als je bedenkt dat dit een game is uit het launch jaar van de PS4 :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Superkiwi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:54:
Wat ziet dit er nog steeds bizar goed uit, zeker als je bedenkt dat dit een game is uit het launch jaar van de PS4 :D

[YouTube: (PS5) DRIVECLUB Gameplay | Ultra High Realistic Graphics [4K HDR 60fps]]
Driveclub en Driveclub VR volgens mij allebei op platinum gezet :) Fantastische tijden, jammer dat de servers offline zijn, want tegen anderen race in VR was echt grandioos gaaf!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hoewel Driveclub niet echt mijn ding was vind ik het wel jammer dat de game nooit een PS4 Pro patch heeft gekregen. Een verhoging van de resolutie, AF en eventueel de framerate was al voldoende geweest om de game net dat beetje extra te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 18-05-2021 16:30 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19

rajackar

Blood Minister

Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:24:
[...]

Oh jammer klinkt wel logisch ja. Als je eenmaal per biome zou kunnen saven zou mij wel over de streep trekken om de game te gaan spelen. Heb een hekel aan bloedmoeilijke games :P
Ik hou wel van moeilijke games maar het moet wel een beetje flexibel zijn.
Dit houdt mij ook tegen. Ook de prijs van 80 euro eigenlijk. Wat mij betreft ronduit belachelijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
rajackar schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Dit houdt mij ook tegen. Ook de prijs van 80 euro eigenlijk. Wat mij betreft ronduit belachelijk.
Bij allyourgames is hij 70, op Amazon is hij al onder de 60 geweest.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19

rajackar

Blood Minister

Chaoss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:36:
[...]

Bij allyourgames is hij 70, op Amazon is hij al onder de 60 geweest.
Dat scheelt alweer.
Ik koop eigenlijk alleen nog maar digitaal. Ben ook een PC gamer en het verbaast me toch wel dat die prijzen zo uit elkaar liggen.
Returnal is een game die mijn aandacht heel goed trekt maar ik twijfel of ik het echt vet ga vinden en dan wacht ik, net als sommige anderen, liever tot de prijs iets is gedaald.
Dit zou wel eens een enorme sleeper hit kunnen worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nieuwe R&C Rift Apart trailer:

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:22

[YouTube: (PS5) DRIVECLUB Gameplay | Ultra High Realistic Graphics [4K HDR 60fps]]
Die hadden ze zo mooi kunnen oppoetsen voor de PS5 inderdaad….Online had ook nog heel lang mee kunnen gaan
Ik wilde laatst R&C 2016 nog eens spelen op m'n PS5 maar bij het laden van m'n save game geeft hij dan aan "De game is aan het installeren" ofzo en daar lijkt geen eind aan te komen je ziet ook geen vooruitgang.

• giantgiantus
[...]

Koop die game gewoon. Als je het leuk lijkt echt doen. Ervaring van het jaar voor mij. En voor 70-75 heb je hem wel.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:41

Helaas is het een online only game en heeft Sony laatst de stekker uit de servers getrokken.

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-01 20:30

reaL_G

G

[...]

Op mp al voor 50/55 te vinden.
Heb 50/50 gesplit met een maat. Dus 25pp.
Dat is ie zeker wel waard.

Van mij hoeft die save functie echt niet.
En ook al word hij op den duur te moeilijk.
Heb je tenminste iets om voor te gaan.

GiTS

Poulske schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:14:
[...]

Helaas is het een online only game en heeft Sony laatst de stekker uit de servers getrokken.
Volgens mij was het niet online only, je hebt dacht ik ook gewoon offline content, maar er was ook een hoop online gerelateerde content.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:57
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Wanneer verwacht men dat Elden Ring komt? Enkel naar de PS4 of ook voor de PS5?
E3 op zn vroegst wat nieuws maar ben er bang voor.
De Zwarte en Rode DualSense controllers zijn vooruit te bestellen. Levering op 18/6.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik vind de lag met bluetooth headphones onacceptabel. Heb welliswaar geen Pulse headphones, maar wel een USB 5 dongle en USB 5 (Sony) plugs (WF1000mx3). Ik merk een minimale lag. In games als Sekrio maakt dat uit. Terug naar wired earplugs.
reaL_G schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:23:
[...]

Op mp al voor 50/55 te vinden.
Heb 50/50 gesplit met een maat. Dus 25pp.
Dat is ie zeker wel waard.

Van mij hoeft die save functie echt niet.
En ook al word hij op den duur te moeilijk.
Heb je tenminste iets om voor te gaan.
Ik heb snel gekeken en idd, is voor 50 euro wel te vinden. Had hem bijna aangeschaft, maar toen toch maar besloten om mijn backlog wat verder te reduceren. Ik koop hem wel nieuw als hij 50 euro kost, hiermee sponsor ik ook nog de ontwikkelaar nog een beetje
Days of Play Sale begint 26 mei.
Here are some of the top offerings that will be available at participating retailers during this year’s Days of Play:

PlayStation 4 games
Death Stranding
Ghost of Tsushima
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Predator: Hunting Grounds
Sackboy: A Big Adventure
The Last of Us Part II
Selection of PlayStation Hits games

PlayStation 5 games
Demon’s Souls
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales: Ultimate Edition
Sackboy: A Big Adventure
The Nioh Collection

What’s more, additional deals on PlayStation Store as well as PlayStation Plus and PlayStation Now subscriptions will also be available during Days of Play.
Hopelijk een leuke prijs voor Sackboy. :)

https://blog.playstation....on-sale-kicks-off-may-26/

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 18-05-2021 20:01 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Deze beelden zijn geedit neem ik aan ? Spel heeft en geen hdr en geen 60fps support zover ik weet.
Weet wel dat in de juiste omstandigheden dit spel er absurd goed uitziet( voornamelijk in de regen) Helaas nooit ps4 pro support gekregen, en ook op ps5 dus gewoon in ps4 modus maar dan locked 1080p/30. Zo jammer dat de studio opgeheven was, meeste werken nu bij codemaster geloof ik en hebben dirt 5 gemaakt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Saints Row the Third remastered komt 25 mei uit. 4K / 60fps:

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:00:
Days of Play Sale begint 26 mei.

[...]

Hopelijk een leuke prijs voor Sackboy. :)

https://blog.playstation....on-sale-kicks-off-may-26/
Ben idd benieuwd naar de korting, Sackboy staat hier ook nog op de wishlist.

• nasiboy11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-10-2023
Hey mensen,

Ik had laatst dit ding gekocht op bol: https://www.bol.com/nl/p/...troller/9300000038288363/

Super chill, scheelt me heel wat typen...
Ik dacht misschien is het een aanrader voor anderen.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-01 22:23
nasiboy11 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 00:20:
Hey mensen,

Ik had laatst dit ding gekocht op bol: https://www.bol.com/nl/p/...troller/9300000038288363/

Super chill, scheelt me heel wat typen...
Ik dacht misschien is het een aanrader voor anderen.
Aiai 35 euro, kost een tientje op Ali. Hoe is de kwaliteit?

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:30
Alexknl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 00:36:
[...]

Vergelijk je nou echt de prijzen tussen Bol en Ali en heb je het over kwaliteit? 8)7 JK

Wrecktest is stukken leuker dan verwacht, jammer dat de platinum trophy afhankelijk is van online races. Dit is voor mij oprecht het eerste leuke ps5 spel sinds release, hopelijk heb ik eind dit jaar wat meer ps5 spellen in de kast staan
Orangelights23 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:59:
[...]

Vergelijk je nou echt de prijzen tussen Bol en Ali en heb je het over kwaliteit? 8)7 JK

Wrecktest is stukken leuker dan verwacht, jammer dat de platinum trophy afhankelijk is van online races. Dit is voor mij oprecht het eerste leuke ps5 spel sinds release, hopelijk heb ik eind dit jaar wat meer ps5 spellen in de kast staan
Waarschijnlijk komt deze direct uit China via alibaba, op basis van de naam van de reseller en de merk van het product is die kans vrij groot.
Laatst kwam ik nog een reseller tegen die een IKEA product voor 5x de prijs via bol.com verkocht. Enige wat hij had gedaan was het product aanprijzen als ribrekje in plaats van bordenrek.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:46
Gisteren Spider Man MM ultimate binnen gehad (gekocht via V&A) en begonnen met remasterd. Maar wat een goeie game zeg! Ziet er ook super uit en speelt lekker weg.

Had ik veel eerder moeten aanschaffen :X

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
R0y. schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:50:
Gisteren Spider Man MM ultimate binnen gehad (gekocht via V&A) en begonnen met remasterd. Maar wat een goeie game zeg! Ziet er ook super uit en speelt lekker weg.

Had ik veel eerder moeten aanschaffen :X
Grote probleem wat ik had met het spel is dat het totaal geen uitdaging biedt. Het vechten is zeer vergefelijk en daarnaast heb je nog een sloot aan gadgets die het nóg makkelijker maken.

Het rondzwieren door de stad is dan wel weer fantastisch.

• Cardwizard
  • Laatst online: 13:22
Ratchet & Clank Rift Apart bij bol.com in de aanbieding voor select leden!

67,49 euro

Bekijk Ratchet & Clank: Rift Apart - PS5 op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

[ Voor 46% gewijzigd door Cardwizard op 19-05-2021 08:58 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Orangelights23 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:59:
[...]

DIRT5 is ook wel leuk. Een beetje hetzelfde, meer racen minder botsen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
  • Nu online
Cardwizard schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:58:
Ratchet & Clank Rift Apart bij bol.com in de aanbieding voor select leden!

67,49 euro

Bekijk Ratchet & Clank: Rift Apart - PS5 op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Ik wacht wel tot hij €30,00 is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:46
yinx84 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:57:
[...]

Grote probleem wat ik had met het spel is dat het totaal geen uitdaging biedt. Het vechten is zeer vergefelijk en daarnaast heb je nog een sloot aan gadgets die het nóg makkelijker maken.

Hmm ok. Ligt er misschien ook een beetje aan wat voor gamer je bent? Heb hem nu op normaal staan oid (niet die story mode maar een standje "lastiger"). Meeste games speel ik op normal en soms zelfs op easy uit :')

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53
Jumpman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Ik wacht wel tot hij €30,00 is.
ok
yinx84 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:57:
[...]

Hoezo is dat een probleem?
Het is een story driven open wereld game, geen dark souls :D

• kaos001
Onlangs God of War uitgespeeld via de PS5 plus collection. Ik dacht laat ik eens The Last of Us oppakken.
Ik ben nu dik 2,5 uur onderweg, maar vind er geen reet aan. :/

Meerdere mensen dit probleem of ligt het echt aan mij?

Soundcloud

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:12
kaos001 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:43:
Onlangs God of War uitgespeeld via de PS5 plus collection. Ik dacht laat ik eens The Last of Us oppakken.

Nee, ik denk dat dit een beetje met je verwachtingen te maken heeft. God of war heeft brute actie en TLOU is meer een verhaal gedreven spel, dusja als je qua gameplay hetzelfde had verwacht dan kom je na GOW idd thuis van een koude kermis. :)

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Vind er ook helemaal niks aan. Ziet er mooi uit, maar verder...

Zou het graag erg leuk vinden (want beste game ooit bla bla) maar nope.

• kaos001
Ambition88 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Nee, ik denk dat dit een beetje met je verwachtingen te maken heeft. God of war heeft brute actie en TLOU is meer een verhaal gedreven spel, dusja als je qua gameplay hetzelfde had verwacht dan kom je na GOW idd thuis van een koude kermis. :)
Het heeft idd wel beetje te maken dat ik nog in die God of War vibe zit.
Toch waren de recensies lovend over TLOU, dus ik dacht laat ik het es een gooi geven.
Vind het dan oprecht jammer dat het me niet pakt . :'(
Basekid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Vind er ook helemaal niks aan. Ziet er mooi uit, maar verder...

Zou het graag erg leuk vinden (want beste game ooit bla bla) maar nope.
Precies mijn gedachte dus.

-

Iemand een goede suggestie (uit de PS5 plus collection)? B)

[ Voor 3% gewijzigd door kaos001 op 19-05-2021 09:48 ]

Soundcloud

TLOU wordt ook wel gekscherend een ladder simulator genoemd.
Gameplay is echt de achilleshiel van dit spel. En als het verhaal je niet boeit, dan blijft er weinig overeind natuurlijk. Voor mij staat deze heel hoog. Niet dat het verhaal nu zo vernieuwend was (het klassieke verhaal van onbekende wil eerst niks weten maar wordt over tijd een vaderfiguur), maar is wel enorm overtuigend neergezet in deze game.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Nee hoor. Ik heb een paar uur in de originele PS3 versie zitten maar de game trok mij niet, uiteindelijk heb ik de game opnieuw een kans gegeven (vanwege alle lovende reacties) op de PS4 maar ook daar deed de game mij niks.

Sowieso liggen Naughty Dog games vanaf de PS3 mij niet zo terwijl ik vreemd genoeg de nieuwe Tomb Raider games juist wel weer leuk vindt.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
kaos001 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Toch waren de recensies lovend over TLOU, dus ik dacht laat ik het es een gooi geven.

[...]

-

Nathan Drake Collection.

Until Dawn

• Kwistnix
  • Laatst online: 11:11
Ik dacht laat ik eens The Last of Us oppakken.
Ja, dat betekent helaas dat je geen ziel hebt ;)
Kan mij best voorstellen dat als de karakters en de wereld je niet pakken, dat er dan niet zo veel te halen is. Op het gebied van gameplay is het allemaal niet zo bijzonder en niet heel erg actie georiënteerd. Veel stealth, althans dat is een beetje de richting maar je naar toe wordt gemanoeuvreerd, hoewel niet perse altijd nodig.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04

RKD

kaos001 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:47:
[...]

[...]

-

Monster Hunter World :D

Even mijzelf qouten @kaos001 voor wat tips :)
RKD schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:53:
[...]

Monster Hunter World is heel erg leuk :D, heel veel verschillende mogelijkheden qua wapens ed. Leercurve is steil, een filmpje van Arekkz met wat uitleg over het wapen helpt enorm : Linkje

Tip ga niet gelijk voor de defender wapens en armor als je de normale MHW (zonder iceborn) speelt, die zijn bedoelt om snel door normale mhw heen te gaan om bij Iceborne te komen en verpesten de balans in gewoon MHW, ze zijn wat overpowered.

Ik speel zelf veel Hunting Horn met wat Longsword voor de afwisseling. Het is heerlijk om tijdens het afspelen van een liedje (buff voor je team) een monster onderuit te meppen >:)

[ Voor 48% gewijzigd door RKD op 19-05-2021 12:13 ]

iRacing Profiel

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-01 06:22
Hebben jullie wel eens dat de controller niet reageert als je de PlayStation net aan zet ?
Enige oplossing is dan bij mij ps5 herstarten

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:57
Formula one schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:20:
Hebben jullie wel eens dat de controller niet reageert als je de PlayStation net aan zet ?
Enige oplossing is dan bij mij ps5 herstarten
Toevallig had ik gister óf een complete vastloper óf een niet-reagerende joystick. Enige wat nog hielp was de stekker eruit trekken :( Maar aangezien de aan/uit-knop ook niks meer deed denk ik eerder dat de PS5 zelf was vastgelopen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53
Ik heb wel vaak dat hij niet uit standby/rest wil komen, dan moet ik de power button indrukken en gaat hij een database check doen omdat ik verkeerd zou hebben afgesloten. Weet zeker dat de stroom er niet af is geweest

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Ik heb hier zo'n zin in:

Laat maar komen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Ik begin steeds geïnteresseerder te worden, maar snap niet zo goed waarom ze nog geen woord over een PS5 versie gesproken hebben, komt die er wel?

• -SaveMe-
Dat is nog niet bekend. Maar ik vind het er al prima genoeg uitzien, dus het maakt me niet echt uit. En ik denk dat we sowieso snellere laadtijden mogen verwachten.

Ik ga eerst BioMutant uitspelen en dan R&C en dan de PS5 Remake van FFVII. Ik zit voorlopig gebeiteld!

Had alleen uit het Xbox topic begrepen dat die nogal tegenviel.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:12

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Hopen dat ik morgen of overmorgen ook kan genieten van de ps5. Vanochtend gelukt om bij bol.com er 1 te pakken te krijgen. Als het goed is 21 mei wordt hij bezorgd... Eindelijk na 7 maanden.. Gelukkig had ik de XSX wel gelijk op release dus kon ik daar al de afgelopen maanden mee aan de slag.

Ik denk dat ik spiderman ga halen als 1ste spel en uiteraard ratchet and clank als hij uit is.

Hmm zit nu ook net naar returnal te kijken... .Volgens mij ook erg leuk

[ Voor 8% gewijzigd door airwolf83 op 19-05-2021 17:11 . Reden: Typefout ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Je bent me net voor :+ top voor de mensen die tlou2 nog gaan spelen, ziet er smooth uit.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
edit: al gepost.

[ Voor 90% gewijzigd door wilmundo op 19-05-2021 17:35 ]

Flickr

• Ilyasvolvo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-05-2021
*knip* Spam is niet gewenst

[ Voor 78% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2021 17:49 ]

• v8power67

v8power67

Las toch laatst dat tlou2 in aanbieding kwam komende weken ? Mooi gepland dan. Heb ooit gespeeld via account sharing op de pro, maar halverwege gestopt. Wil met mooie aanbieding de 60 fps patch wel proberen op ps5.

• Mandarijntje
  • Laatst online: 09-01 12:51
Verdorie ik kon niet meer wachten met TLOU2 en heb net afgelopen weekend platinum behaald :')

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37

Lapras

Ice beam

Oh shit, moet ik die nóg een keer uitspelen. Eerst Mass Effect - dat brengt me de zomer wel door.

Gister Days Gone uitgespeeld. Wat een ontzettend vermakelijk spel.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:05
Caayn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:58:
[...]
Nee hoor. Ik heb een paar uur in de originele PS3 versie zitten maar de game trok mij niet, uiteindelijk heb ik de game opnieuw een kans gegeven (vanwege alle lovende reacties) op de PS4 maar ook daar deed de game mij niks.

Sowieso liggen Naughty Dog games vanaf de PS3 mij niet zo terwijl ik vreemd genoeg de nieuwe Tomb Raider games juist wel weer leuk vindt.
Ik herken dat wel een beetje. Voor mij is het de pacing van hun games. Dat vind ik best zonde, want de productiekwaliteit is bizar hoog, alleen die pacing. Uncharted 4 bv; geweldig leuk om te spelen, maar op een gegeven moment, ik denk toen ik bij dat stuk in die donkere grot kwam, kreeg ik wel zoiets van ja zeg hoelang moet dit nog duren.
Het is een beetje raar, maar bij de meeste van hun games heb ik dat als ik zo op ongeveer 70% van de game zit, ik er genoeg van begin te krijgen. Dat is misschien best zonde van de miljoenen die ze steken in de ontwikkeling van hun games.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mandarijntje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:04:
Verdorie ik kon niet meer wachten met TLOU2 en heb net afgelopen weekend platinum behaald :')
Hehe tjah lullig, had ik destijds met GoW, net uitgespeeld en toen kwam de 60fps update :+

Jammer genoeg geen update voor Dualsense support.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:22:
Jammer genoeg geen update voor Dualsense support.
ND hint naar een toekomstige update:

• FMS
  • Niet online

FMS

Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:17:
Je bent me net voor :+ top voor de mensen die tlou2 nog gaan spelen, ziet er smooth uit.
Hell yes! Ik wacht hier sinds launch op. Tweede playthrough.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Deathloop previews:

[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1395017833361326086?s=19]

Ziet er niet verkeerd uit..

TLOU2 Here I come again!

• nasiboy11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-10-2023
Alexknl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 00:36:
[...]

Ohja zie het inderdaad. Maakt me opzicht niet zo heel veel uit, kreeg hem de volgende dag binnen😅 Dat duurt via Ali wel wat langer. Kwaliteit is opzicht wel prima, knopjes zijn naar mijn smaak iets te 'zacht', maar valt verder prima mee te typen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Sony werkt ook mee aan Summer game fest 2021:

Wat ik wel gek vindt is dat het 'event' 2 dagen voor de E3 is. Vorig jaar stelde het niet veel voor maar het lijkt me dat je op deze manier wel de wind uit eigen zeilen haalt. Lijkt me niet dat een publisher op gamefest een belangrijke onthuldiging gaat doen als ze 2 dagen later een E3 show hebben.

nieuws: Online gamefestival Summer Game Fest start op 10 juni met live showcase

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2021 20:56 ]

• v8power67

v8power67

Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:48:
Sony werkt ook mee aan Summer game fest 2021:
[Twitter]

Wat ik wel gek vindt is dat het 'event' 2 dagen voor de E3 is. Vorig jaar stelde het niet veel voor maar het lijkt me dat je op deze manier wel de wind uit eigen zeilen haalt. Lijkt me niet dat een publisher op gamefest een belangrijke onthuldiging gaat doen als ze 2 dagen later een E3 show hebben.

nieuws: Online gamefestival Summer Game Fest start op 10 juni met live showcase
Een zeer snelle google zegt me dat sony niet met e3 meedoet dit jaar. Dus zou gewoon kunnen dat ze dus alles bekend maken wat ze hebben op de summer game fest toch ?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
v8power67 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:59:
[...]

Een zeer snelle google zegt me dat sony niet met e3 meedoet dit jaar. Dus zou gewoon kunnen dat ze dus alles bekend maken wat ze hebben op de summer game fest toch ?
Ik bedoelde ook meer in algemene zin wat betreft de overige uitgevers

Sony doet idd niet mee aan de E3 maar ik had wel een state of Play in dezelfde periode verwacht. Maar misschien pakken ze daar nu Summer Gamefest voor.

• v8power67

v8power67

Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:03:
[...]

Sony doet idd niet mee aan de E3 maar ik had wel een state of Play in dezelfde periode verwacht. Maar misschien pakken ze daar nu Summer Gamefest voor.
Ah okee dat vraag ii me dan ook wel af ja. Zou wel apart zijn als bv alleen sony echt nieuws toont op game fest en de rest 2 dagen later ja. Maar zolang ze maar meer gt7 laten zien en een release date ervan ben ik zeer tevreden :P maakt me dan niet uit welke show ze gebruiken

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Inderdaad maakt mij ook weinig uit, als ik maar wat nieuwtjes hoor en gameplay van Horizon te zien krijg :P

Welke vorm, welk event, i don't care.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik was toevallig net bezig met TLOU2, gelukkig zit ik nog maar in de proloog. Stuk beter dan toen ik GoW voor 2e keer had uitgespeeld en paar dagen later de patch kwam }:O Nog wel iets van 5 uurtjes in de semi open wereld rondgestruind na de patch.

@Trishul ik ben groot fan van Naughty Dog games maar ik vond Uncharted 4 ook wel erg lang, op een gegeven moment was de gameplay loop naar mijn mening ook niet zo leuk meer. Steeds gigantisch veel enemies en dan neerknallen want stealth was niet echt rendabel. Het gaf me een beetje Witcher 3 vibes met 'Ciri is hier! O nee toch niet' en dan weer verder :P Het einde van U4 vond ik dan wel weer erg vet.

Lost Legacy vond ik ook een stuk betere pacing hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 19-05-2021 21:21 ]

• v8power67

v8power67

Nou ik vond Uncharted 4 echt van begin tot end fantastisch. Zeker top 5 beste games van ps4 en mogelijk all time. Dus als ze nou nog even een ps5 patch daarvoor uitbrengen dan ben ik hellemaal blij!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-01 08:47
Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:03:
[...]

Gamefest sluit volgens mij State of Play niet uit. Het is meer een wrapper rondom allerlei game events.

• -SaveMe-
Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:34:
Deathloop previews:

[Twitter]

Als ik het goed heb begrepen zit er verplichte pvp in, in de zin dat je door andere spelers kunt worden invaded. Als dat niet uit kan skip ik hem ...

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

spaceboy

Op grote hoogte

-SaveMe- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Als ik het goed heb begrepen zit er verplichte pvp in, in de zin dat je door andere spelers kunt worden invaded. Als dat niet uit kan skip ik hem ...
Moet je online zijn om hem te spelen? Zo niet: trek je netwerkkabel eruit. Knappe jongen/meisje die je dan kan invaden. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:08
Gisteren direct TLOU2 opnieuw geïnstalleerd om die 60 fps mode uit te proberen. Wat een genot is dat zeg.
Ik heb de game een maand geleden uitgespeeld, maar het is wel een enorm lange en tijd rovende game om eventjes uit te spelen.
-SaveMe- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Vond dit ook rete irritant in watch dogs 1 en 2. Mijn oplossing daar was even internet uitzetten in de PS instellingen. Is vaak wat sneller dan kabel eruit trekken, zeker als je op de WIFI zit werkt dat makkelijker :D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:34:
Deathloop previews:

[Twitter]

If Bulletstorm and Dishonored had a baby _/-\o_

Nou ik geloof dat ik me met die game wel ga vermaken.
Gisteren inFamous uitgespeeld. Was wat mij betreft een prima game. Bij gebrek aan inspiratie maar wat games geinstalleerd die ik nog wil spelen uit de PSplus collectie, oa Detroit en Bloodborne.
Heb het aangedurfd om Bloodborne op te starten, eerste From sw game ooit. Nou man o man frustratie ten top, al 10x gestorven en het eerste veld nog niet half uit. Maar toch moet ik door blijven gaan haha.
De gameplay is ondanks 30 fps wel prima te doen, voelt niet traag, maar het beeld lijkt ergens wel 15 fps te zijn of zo... of dit komt door de motion blur instelling ofzo weet ik niet, maar het ziet er allemaal wat gek uit. Ik weet niet of ik deze ooit helemaal ga uitspelen, waarschijnlijk wordt het op een gegeven moment een rage quit :D, maar het is lang niet zo irritant en vervelend dan ik dacht.

Nu nog uitzoeken hoe ik die grote beesten in het eerste veld moet slachten, die met de grote bijlen, kan het niet hebben dat ze mij vrij snel doden. De rest is tot nu toe goed te doen, tenminste als ze niet met teveel zijn en ook niet die gasten met geweren tegelijk op je schieten.

• FMS
  • Niet online

FMS

Mosin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:35:
Gisteren direct TLOU2 opnieuw geïnstalleerd om die 60 fps mode uit te proberen. Wat een genot is dat zeg.
Ik heb de game een maand geleden uitgespeeld, maar het is wel een enorm lange en tijd rovende game om eventjes uit te spelen.
Vond het juist relatief kort. In een weekend uitgespeeld.

• Mosin
FMS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Vond het juist relatief kort. In een weekend uitgespeeld.
Sodeju zeg :o
Maar heb je ook naar kluizen en wat optionele dingen gezocht?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mosin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:27:
[...]

Sodeju zeg :o
Maar heb je ook naar kluizen en wat optionele dingen gezocht?
Je doet ongeveer 25 uur over de game, verdeeld over 3 avonden is dat te doen :P 2de playthrough doe je vaak minder lang over.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Weer een trailertje van R&C Rift apart - planets:

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Lies of P is aangekondigd.

'A new Souls-like game coming to PS5, Series X & PC; inspired by the story of Pinocchio'

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-01 14:00
Even over wreckfest; ik zit nu bij Career bij Challengers. Maar veel van die races zijn met zo’n stom wagentje met één voorwiel. Is dat normaal, of had ik gewoon tijdig andere auto’s moeten kopen?

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Vanochtend mijn track and trace gekregen van bol.com. Morgen wordt mijn ps5 bezorgd.

Gelijk zojuist ratchet and clank gereserveerd. Dat is een instant buy voor mij. Ik kijk ook zo min mogelijk trailers enzo.. Wil mij helemaal laten verrassen erdoor maar van wat ik wel al gezien heb ziet het er wel echt next gen uit naar mijn mening.

Toch spiderman miles morales ultimate edition ook besteld. Leuk om mee te beginnen denk ik

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

spaceboy

Op grote hoogte

Chaoss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:25:
Lies of P is aangekondigd.

'A new Souls-like game coming to PS5, Series X & PC; inspired by the story of Pinocchio'

[YouTube: Lies of P - Story Trailer]
Oeh, nice. Helaas niet echt gameplay, maar het sfeertje is wel Souls ja.

Ondertussen heb ik via Marktplaats zojuist maar even TLOU2 besteld, je moet toch wát als er niet echt PS5-games uitkomen... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

edwinvdteems schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:44:
Even over wreckfest; ik zit nu bij Career bij Challengers. Maar veel van die races zijn met zo’n stom wagentje met één voorwiel. Is dat normaal, of had ik gewoon tijdig andere auto’s moeten kopen?
Zitten inderdaad een paar races bij waar je met zo'n auto rijdt, maar niet heel erg veel volgens mij. Voordat je een race start kun je zien welke klasse en regio auto's je kunt gebruiken.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
spaceboy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:46:
[...]

Ondertussen heb ik via Marktplaats zojuist maar even TLOU2 besteld, je moet toch wát als er niet echt PS5-games uitkomen... :P
Game ziet er op de PS4pro al bijzonder mooi uit.. Mooier dan de meeste games die op dit moment uitkomen, nu in 60fps helemaal lekker. Motion capturen en facial animation zijn echt subliem un tlou2 :)

Ik vond het een fantastische game, meest bijzondere game ervaring in de afgelopen 5 jaar, ik wou wel dat ik het nog eens voor de eerste keer kon ervaren.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 20-05-2021 20:28 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit ziet er leip uit, ze zeggen zelf dat het een soort GTA in de middeleeuwen is :P :

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 20-05-2021 17:58 ]

• Mosin
Chaoss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Je doet ongeveer 25 uur over de game, verdeeld over 3 avonden is dat te doen :P 2de playthrough doe je vaak minder lang over.
Hmm, misschien moet ik dan maar eens door gamen :+
Pagina: 1 ... 117 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord