• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:13
De Play at home actie gaat verder vanaf 17 mei.
https://blog.playstation....in-game-content-and-more/

Al is het deze keer in game content en geen gratis games.
@Amos_x ze gaan sowieso over op de TSMC N6 node (of N6+). Dit zal voor iets lager verbruik zorgen, maar niet genoeg om de torenflat in de ps4 form factor te krijgen. Meestal komt de slim na 3 jaar, dat betekent in het beste geval dat ze nog naar de N3 node kunnen van TSMC, hoewel ik eerder verwacht dat ze op N5 uit gaan komen. Reken dan maar een besparing van ~20% wat betekent dat de slim relatief slim is of veel lawaai maakt.
Hehe eindelijk. Op de eerste dag koop ik een zwarte dual sense voor bij mijn Darth vader Ps5 :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29
Donstil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:53:
[...]

Hehe eindelijk. Op de eerste dag koop ik een zwarte dual sense voor bij mijn Darth vader Ps5 :)
Nu nog onze netgear in het zwart en vierkant en ik ben tevreden :)
Wanneer komen die nieuwe controllers eigenlijk? Dat vind ik zo snel niet.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

A Plague Tale: Innocence uitgespeeld.
Leuk spel :)
Voor de graphics hoef je het niet te spelen, al zien sommige delen er mooi uit. Gameplay is vrij basic, gaandeweg krijg je meer abilities die je nodig hebt om verder te komen. De puzzels zijn vrij eenvoudig, net als de gevechten (alleen de laatste boss fight was iets moeilijker). Het verhaal is leuk gedaan. Het is een wat kleinere titel en het team heeft duidelijk z'n best gedaan om er een mooie titel van te maken. Sowieso is de insteek wel leuk gedaan, met ratten die niet tegen licht kunnen.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:32:
[...]

https://www.co-optimus.com/

Op deze site dus opties om te filteren op games met 2 of meer spelers :)

Verder persoonlijke suggestie, horizon chase turbo, lekker old skool racen met fantastische soundtrack, en wellicht iets exotischer, maar ook erg leuk imho 'geometry wars 3 (en 2 geloof ik ook maar weet niet of die beschikbaar is op ps4/5).
Beide dus geen native ps5 games want:

Hoor zelf in de groep die geen ps5 heeft, en op basis van de berichtgeving zal dat niet erg snel veranderen helaas.......
Gelukkig nog wel genoeg in de backlog.... :*)
Dank nog voor deze tip en ook iedereen die tips gaf voor splitscreen games. Ik ben begonnen met it takes two en dit is fantastisch!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-01 12:08
Amos_x schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:22:
Er werd recent gehint naar een eventuele 'redesign'. Ik begrijp dat dit enkel over de interne hardware ging. Mainboard design, chips, alles iets anders packagen.

Maar ik kan niet anders dan de futiele hoop koesteren dat dit ook een hardware redesign met zich meebrengt.

Ik heb op zich niets tegen de 'dubai sky-scraper look'. Vind het wel iets hebben en volgens mij went het wel. Maar het ding mag echt wel 25% kleiner. En de hoofdzonde vind ik dan toch wel die achterlijke ronde plastiek voet waar die op MOET.

Wat ik altijd fijn vond aan de ps4, en dan later met de ps4 slim, was het boxy no nonsense design. Nauwelijks groter dan een stevig boek voor op de koffietafel. Kon gemakkelijk een rugzak of reistas in. Gebeurde soms wel dat ik langere periodes niet op dezelfde locatie was, waardoor je 'm makkelijk kon meenemen en op verplaatsing gamen.

Heb zelfs reacties gelezen van users waar de playstation soms wat resoneert als hij slecht op die voet gemonteerd staat. Wat een misser. Een console hoeft niet te lijken op een ikea meubel, sony!

We will see. Hoe dan ook, die kanjer van een heatsink zal sony wel flink wat geld kosten in BOM en transport kosten (gewicht). Economische wetmatigheid zal er wel voor zorgen dat de ps5 zo snel mogelijk kleiner en lichter wordt, enkel daardoor al...
Ik vind de Playstation 5 er wel ruig uitzien.
Alleen heb ik wel mijn vraagtekens bij het koelen van de geheugen chips en of dit op lange termijn gevolgen gaat hebben. De plek om je SSD in te prikken zal zich voor mij toch ook wel een beetje moeten bewijzen, daar komt volgens mij wel lucht langs, maar genoeg om het koel te houden?
Misschien brengen ze de SSD uit met heatsink, maar dat zien we binnenkort wel weer.

Een redesign zou niet eens verkeerd kunnen zijn. Mocht het boven genoemde toch in orde zijn, en door Sony bevestigd worden, dan zal het nog wel even duren.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 13-05-2021 23:24 ]

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:29:
Juni.

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:29:
Amazon pre order.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01 12:14
Die controllers zijn wel erg vet... Vrees dat dit me weer geld gaat kosten ;-)

zullen er dan ook nog bijpassende originele platen komen? :-)
Ben wel benieuwd of ze voor deze nieuwe controllers ook betere thumbsticks gebruikt hebben, aangezien er nogal wat geklaag was/is over stickdrift van de DualSense.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:12
En mis je Playstation :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• giantgiantus
Nu bram84 nog terug en het topic voelt weer als vanouds.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Metro Exodus PS5 versie ziet er goed uit 4k/60fps met raytracing, hier een video met de verbeteringen:

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2021 09:44 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giantgiantus
Chaoss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:43:
Metro Exodus PS5 versie ziet er goed uit 4k/60fps met raytracing, hier een video met de verbeteringen:

[YouTube: Metro Exodus - Uncovered | PS5]
Het is jammer dat ze met al die kunde zo’n matige game hebben weten neer te zetten.

Ziet er wel heel goed uit ja, ik heb nooit eerder een Metro game gespeeld, moet je voor deze game voorkennis hebben van voorgaande delen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:19
giantgiantus schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:54:
[...]

Het is jammer dat ze met al die kunde zo’n matige game hebben weten neer te zetten.
Wat is er matig aan? 82 MetaCritic score is niet slecht. Kan je game niet zijn (de mijne ook niet), maar het is geen matige game toch?

Ik heb de M:E Raytraced versie even gespeeld, maar grafisch gezien is daar weinig mis mee, dat ziet er echt heel goed uit

[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 14-05-2021 09:57 ]

• giantgiantus
418O2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Wat is er matig aan? 82 MetaCritic score is niet slecht. Kan je game niet zijn (de mijne ook niet), maar het is geen matige game toch?

Ik heb de M:E Raytraced versie even gespeeld, maar grafisch gezien is daar weinig mis mee, dat ziet er echt heel goed uit
Goed punt. Dacht dat de game veel slechter scoorde. Zelf kwam ik er inderdaad helemaal niet in. Dank!

• 418O2
giantgiantus schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:59:
[...]

Goed punt. Dacht dat de game veel slechter scoorde. Zelf kwam ik er inderdaad helemaal niet in. Dank!
Wat is dan alsnog de toegevoegde waarde van hier roepen dat het een matige game is? ;) Je stelt dat met een zekerheid alsof het een voldongen feit is. Buiten objectief niet waar is het ook niet echt sfeerverhogend natuurlijk

• giantgiantus
418O2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Wat is dan alsnog de toegevoegde waarde van hier roepen dat het een matige game is? ;) Je stelt dat met een zekerheid alsof het een voldongen feit is. Buiten objectief niet waar is het ook niet echt sfeerverhogend natuurlijk
Een foutje, maken wel meer mensen af en toe😘

• 418O2
giantgiantus schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Een foutje, maken wel meer mensen af en toe😘
niet persoonlijk hoor, maar het geklaag hier af en toe is wel een beetje om simpel van te worden

• giantgiantus
418O2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:07:
[...]

niet persoonlijk hoor, maar het geklaag hier af en toe is wel een beetje om simpel van te worden
Je zit op een forum. Mensen hebben daar meningen. Zonder meningen zou het een dode boel worden.

Om dan maar eens iets positiefs te zeggen: returnal is echt heel goede game vind ik. Hoop echt dat die game een succes wordt. Gamers vragen namelijk vaak om originaliteit maar dat verkoopt dan vaak slecht.

• 418O2
giantgiantus schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Je zit op een forum. Mensen hebben daar meningen. Zonder meningen zou het een dode boel worden.
er is een behoorlijk verschil tussen zeuren en meningen :)
Om dan maar eens iets positiefs te zeggen: returnal is echt heel goede game vind ik. Hoop echt dat die game een succes wordt. Gamers vragen namelijk gaan om originaliteit maar dat verkoopt dan vaak slecht.
Eens. Goed dat Sony in andere zaken dan de zoveelste open-world blijft investeren :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Sony verwacht 2de helft van dit jaar de productie op te kunnen schroeven:

“We’re working as hard as we can to ameliorate that situation. We see production ramping up over the summer and certainly into the second half of the year, and we would hope to see some sort of return to normality in terms of the balance between supply and demand during that period.”

Verwijderd

De game op zich is prima, maar de ingesproken stemmen, geweer en pistool geluiden zijn nagenoeg altijd hetzelfde. En als ik voor iedere keer dat ik het woord motherfucker hoorde een euro kreeg💰 💰 💰 😄

Verwijderd

Ik mis de PS niet echt en ik speel nu op PC. Ik speel nu met een Series X controller op PC en ik ben ook geïnteresseerd in een PS5 controller, maar de witte is niet mijn ding, nu de zwarte controller er aankomt is mijn interesse weer gewekt.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:37
Ik vond vooral de voice acting bij Metro Exodus tenenkrommend. De dialogen en de emotieloze personages zorgden ervoor dat ik het nooit heb uitgespeeld. Maar de sfeer en grootse wereld waren wel goed. Ik heb de game vrij snel weer doorverkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door mobygo76 op 14-05-2021 11:37 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
giantgiantus schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Om dan maar eens iets positiefs te zeggen: returnal is echt heel goede game vind ik. Hoop echt dat die game een succes wordt. Gamers vragen namelijk vaak om originaliteit maar dat verkoopt dan vaak slecht.
Het is dat ik geen PS5 heb, anders had ik die game waarschijnlijk wel gehaald. Ik merk sowieso de laatste jaren dat ik wel steeds meer toe ben aan originaliteit (en ook vooral echte gameplay games) en hoor zoveel positieve geluiden over Returnal. Maar ja, zonder een PS5 gaat het lastig worden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Zo dat ziet er goed uit. Fijn dat het niet een spiegelpaleis is zoals bij de meeste RT implementaties.
Ben maar meteen op zoek gegaan naar de Metro serie, Redux al voor 5 euro gevonden nu nog exodus 😉

• Amaze86
Iemand die nog op de Falconeer zit te wachten...game komt op ps5.

https://www.psx-sense.nl/...coneer-duikt-op-in-japan/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:59
cold_as_ijs schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Zo dat ziet er goed uit. Fijn dat het niet een spiegelpaleis is zoals bij de meeste RT implementaties.
Ben maar meteen op zoek gegaan naar de Metro serie, Redux al voor 5 euro gevonden nu nog exodus 😉
Heb hem eerder al op game pass gespeeld dus ik haal hem denk ik niet meer op de ps5. Maar is zeker een aanrader!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 12:03
Ik ben op zoek naar een SSD van 1TB om mijn geheugen uit te breiden. Ik ben zelf op dit exemplaar gestuit: https://tweakers.net/pric...ble-ssd-t5-1tb-zwart.html is dit een goede oplossing?

Misschien hebben jullie voor het budget +- €100,- nog andere opties.

Ik wil het vooral gebruiken om een aantal van mijn favoriete PS4 games op te slaan en te spelen. (PS5 games heb ik nog amper).

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

jordyyyys schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:32:
Ik ben op zoek naar een SSD van 1TB om mijn geheugen uit te breiden. Ik ben zelf op dit exemplaar gestuit: https://tweakers.net/pric...ble-ssd-t5-1tb-zwart.html is dit een goede oplossing?

Ik wil het vooral gebruiken om een aantal van mijn favoriete PS4 games op te slaan en te spelen. (PS5 games heb ik nog amper).
T5 moet goed genoeg zijn. T7 is in realiteit niet sneller, tenminste op basis van de testen van digital foundry zou het niks uit moeten maken.
Je kan ook kijken naar de qvo870 met een SSD naar usb kabel of een behuizing. Zal overigens niet heel veel goedkoper zijn

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-01 20:19

Toevallig heb ik die eergisteren bij de mediamarkt gehaald, ik vind m top. Snel en klein.

Ik zie dat ie nu 109 is? Vreemd, ik heb er eergisteren 119 voor betaald.
Morgen ff terug dan, ons bunt zunig.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het scheelt nog een klein beetje als je voor een losse interne SSD van Crucial of Samsung gaat met en usb hdd enclosure.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 12:03
Bedankt voor jullie snelle replies!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Mosin schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:22:
[...]

Ik vind de Playstation 5 er wel ruig uitzien.
Alleen heb ik wel mijn vraagtekens bij het koelen van de geheugen chips en of dit op lange termijn gevolgen gaat hebben. De plek om je SSD in te prikken zal zich voor mij toch ook wel een beetje moeten bewijzen, daar komt volgens mij wel lucht langs, maar genoeg om het koel te houden?
Misschien brengen ze de SSD uit met heatsink, maar dat zien we binnenkort wel weer.

Een redesign zou niet eens verkeerd kunnen zijn. Mocht het boven genoemde toch in orde zijn, en door Sony bevestigd worden, dan zal het nog wel even duren.
M.2 NVME drives zijn echt niet zo temperatuur gevoelig als iedereen wil beweren. Ik weet het, we zijn hier op tweakers, waar overmatig dramatisch wordt gedaan over een graad of 3-4 C, maar het valt allemaal wel mee.

Sony (of elk groot hardware bedrijf) gaat dit echt wel uitvoerig testen (of heeft dat al gedaan). Die willen geen garantie claims, doorgebrande chips of andere gemakkelijk te vermijden onzin. Geheugen met heat sinks en dergelijke is pure gamer marketing, om producten die eigenlijk sowieso al nauwelijks van elkaar verschillen in performance en specs toch enigszins te kunnen differentiëren.

Ik meen ergens gelezen te hebben (geen idee meer waar) dat dit soort chips 110-115 C kunnen hebben. Het lijkt mij ook dat games niet altijd de volle throughput trekken maar dat het eerder in bursts zal zijn, en dat het meer lezen dan schrijven is.

Valt volgens mij allemaal goed mee.

• 418O2
@Amos_x het is met name de controller volgens mij, niet zo zeer de chips, die temperatuurgevoelig zijn

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-01 12:08
Amos_x schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:49:
[...]

M.2 NVME drives zijn echt niet zo temperatuur gevoelig als iedereen wil beweren. Ik weet het, we zijn hier op tweakers, waar overmatig dramatisch wordt gedaan over een graad of 3-4 C, maar het valt allemaal wel mee.

Sony (of elk groot hardware bedrijf) gaat dit echt wel uitvoerig testen (of heeft dat al gedaan). Die willen geen garantie claims, doorgebrande chips of andere gemakkelijk te vermijden onzin. Geheugen met heat sinks en dergelijke is pure gamer marketing, om producten die eigenlijk sowieso al nauwelijks van elkaar verschillen in performance en specs toch enigszins te kunnen differentiëren.

Ik meen ergens gelezen te hebben (geen idee meer waar) dat dit soort chips 110-115 C kunnen hebben. Het lijkt mij ook dat games niet altijd de volle throughput trekken maar dat het eerder in bursts zal zijn, en dat het meer lezen dan schrijven is.

Naja, ik denk wat dat betreft wel hetzelfde. Je gaat er vanuit dat ze het goed designen, alhoewel ik ook weer niet zo goed gelovig wil zijn. Designs van de XBOX 360 en PS4 Pro waren toch ook niet erg prettig kwa koeling. Terwijl je toch zou denken…. dat dus :9

Je zou denken dat die chips wel wat temperatuur kunnen hebben, alleen als je zo’n test van gamers nexus ziet, dan vraag ik me wel af of het gezond is voor een hele lange tijd. Dan hoor ik daar Sony graag zelf over.

Wat betreft die NVME, volgens mij werken die beter bij warmte? Alleen mocht er geen heatsink opzitten en die wordt flink op zijn staart getrapt, dan ben ik benieuwd wat de temperatuur doet. Ook hier hoop je dat Sony er goed over na gedacht heeft.

• Denman
  • Laatst online: 00:01
dvd-linden schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:47:
[...]

Het is dat ik geen PS5 heb, anders had ik die game waarschijnlijk wel gehaald. Ik merk sowieso de laatste jaren dat ik wel steeds meer toe ben aan originaliteit (en ook vooral echte gameplay games) en hoor zoveel positieve geluiden over Returnal. Maar ja, zonder een PS5 gaat het lastig worden.
Het kriebelt bij mij ook om Returnal te halen. Enerzijds omdat de game er fantastisch uit ziet (ik hou wel van die effecten). Anderzijds omdat Housemarque bij mij een zeer goede indruk heeft achtergelaten met Alienation, Dead Nation en ook zeker Resogun. Daarnaast sinds vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt in het roguelike / roguelite segment met Hades (op de Switch) en die kennismaking was zéér positief.

En daar zit dan ook meteen mijn twijfel. Wat mij betreft is Hades GOTY 2020. Ik speel het nog steeds en er zit inmiddels 150 uur in. De actie, humor, gevoel van progress, maar ook verslavingsfactor is wat mij betreft ongeëvenaard. En dat voor een spel van 20 Euro. Wat dat betreft kan Returnal alleen maar tegenvallen. Maar ik ga er nog even over nadenken :P

Join het GoT Pulse-Team!

Amos_x schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:49:
[...]

En vergeet ook niet dat er maar 10W max gekoeld moet worden. Beetje luchtstroom er langs en het ding wordt niet te warm.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zijn er nog mensen die Biomutant gaan spelen:

Ziet er aan de ene kant wel orgineel uit maar aan de andere kant lijkt de gameplay niet meer dan rondrennen en hack'n'slash. Bij de eerste introductie beelden was ik wel enthousiast over biomutant maar dat is later wel wat afgenomen.

Ze schijnen binnenkort nog PS5 / SX beelden vrij te geven maar aangezien er geen echte next gen versie komt zullen die niet heel erg verschillen.

• Amaze86
@Chaoss Game is maar 1080p op ps5 en xsx, echt een game voor ps4.

[ Voor 21% gewijzigd door Amaze86 op 15-05-2021 12:15 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Amaze86 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:15:
Das ook een beetje mijn probleem, 4k/60fps was wel leuk geweest en volgens mij niet al teveel werkt om te implementeren, gemiste kans.

Game ziet er verder wel sfeervol uit. Originele wereld.

Prima SSD’tjes hoor. Heb er voor mijn Macs een paar. Zijn niet de snelste verder maar om wat Ps4 games van te draaien meer dan voldoende.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Denman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:22:
[...]

Het kriebelt bij mij ook om Returnal te halen. Enerzijds omdat de game er fantastisch uit ziet (ik hou wel van die effecten). Anderzijds omdat Housemarque bij mij een zeer goede indruk heeft achtergelaten met Alienation, Dead Nation en ook zeker Resogun. Daarnaast sinds vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt in het roguelike / roguelite segment met Hades (op de Switch) en die kennismaking was zéér positief.

En daar zit dan ook meteen mijn twijfel. Wat mij betreft is Hades GOTY 2020. Ik speel het nog steeds en er zit inmiddels 150 uur in. De actie, humor, gevoel van progress, maar ook verslavingsfactor is wat mij betreft ongeëvenaard. En dat voor een spel van 20 Euro. Wat dat betreft kan Returnal alleen maar tegenvallen. Maar ik ga er nog even over nadenken :P
Ik kan je zeggen dat het dezelfde verslavingsfactor heeft. Heb Returnal uitgespeeld maar weet dat ik daar nog vele uren in ga stoppen. De gameplay alleen al is gewoon echt heel goed.

Daarnaast is het verhaal en de sfeer echt iets wat je lang bij blijft. Heel bijzondere game!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:22
Zag ik net op pepper voorbij komen: Subnautica PS5 upgrade (gratis)

https://store.playstation...13893_00-2222444466669999
Cardwizard schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:54:
Zag ik net op pepper voorbij komen: Subnautica PS5 upgrade (gratis)

https://store.playstation...13893_00-2222444466669999
Probeerde hem net te downloaden maar hij download in eerste instantie de PS4 versie, neem aan dat ik daarna de PS5 versie kan downloaden... we shall see

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:22
@Kalder heb laatst de PS4 versie geclaimd uit de Plus collectie, nu kon ik de PS5 versie claimen, beide nog niet gedownload dus geen idee
Cardwizard schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:13:
@Kalder heb laatst de PS4 versie geclaimd uit de Plus collectie, nu kon ik de PS5 versie claimen, beide nog niet gedownload dus geen idee
Weet ook niet waarom dat niet automatisch ging, maar kon net wel de PS5 versie downloaden vanuit de store, dus heb de PS4 versie alweer verwijderd. Ben wel benieuwd of en hoe deze game de DualSense gebruikt.
Voor de rest denk ik niet dat het echt iets voor mij is, maar ik ga hem zeker proberen, toch weer een gratis PS5 game :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Amaze86 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:15:
Ik zie net dat de PC versie wel 4k is, ziet er zoveel strakker uit... Echt waarom, zelfs voor de last gen consoles was 1080 al vrij laag

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04-2025
Eerste twee eindbazen neer gesabeld in returnal wat een top game

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-01 11:41
Xlast88 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:00:
Jep, heb vanmiddag de biome 6 boss omgelegd. Er moet wel een heel bijzondere game dit jaar komen wil Returnal geen GOTY worden (iig voor mij dan).

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Chaoss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:05:
[...]

Ik zie net dat de PC versie wel 4k is, ziet er zoveel strakker uit... Echt waarom, zelfs voor de last gen consoles was 1080 al vrij laag
Ik denk dat de meeste last gen console games nog wel onder de 1080p zaten, althans op de base consoles. Met variabele resolutie. Behalve dan simpele indie of eenvoudige art style games.

Valt nog wel mee denk ik.

Ivm de vermeende 'simpelheid', daar heb ik zelf niets tegen. Ik zeg alvast dat het niet helemaal mijn type game is (denk ik). Maar ik ben de vaak overdreven en geforceerde diepgang in de meeste games wel beu eigenlijk. Lore, lange verhalen, onnozele skill trees, modifiers, boosters, RPG elementen, open world...

Allemaal vaak niets toevoegend busy work. Persoonlijke mening uiteraard. Maar games mogen wat mij betreft wat meer terug de kant opgaan van kortere, krachtigere, meer gefocuste 'gameplay' games.

Returnal lijkt me bvb dan wel weer vet, want strakke gameplay, op arcade principes gebaseerd maar in een andere, meer AAA omgeving (bullet-hell shooters, roguelite, ...). Ziet er uit als een zeer geslaagd experiment.

Maar in het algemeen heb ik steeds minder tijd en geduld voor games die meer als werk voelen dan gewoon een leuk moment. En voor wat betreft verhalen kijk ik liever een serie of film, waar dat vaak 10 x beter naar voor komt.

@Xlast88 , @ZeroY85 Ik ben echt benieuwd. Dit is het soort ge-experimenteer wat ik wil zien. Als het je ligt, en het spel klikt, lees ik overal dat het een super strakke ervaring is.

Grafisch dik in orde, weinig bugs, ... Verschillende gameplay elementen in elkaar geweven die je niet vaak samen ziet in die context. Dit is wat de ps5 bij mij hoger op het verlanglijstje zet. Dit en R&C. Veeeel meer dan alle 60fps/4k patches van vorige gen ps4 games.

En dat doet sony zoals steeds weer erg goed. Housemarque is een relatief kleine studio met visie en goed ontwikkelteam. Zo zie je maar, die creatieve 'spark' kan je niet forceren door er veel geld tegenaan te smijten. Uiteindelijk is het louter een samenkomen van talent en gedrevenheid.

Het zal mij benieuwen wat alle investeringen van MS in gevestigde, maar creatief volledig failliete behemoth game ontwikkelaars in de toekomst zal opleveren naar gedurfde, bijzondere en unieke first party games.

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04-2025
Amos_x schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:17:
[...]

Ik denk dat de meeste last gen console games nog wel onder de 1080p zaten, althans op de base consoles. Met variabele resolutie. Behalve dan simpele indie of eenvoudige art style games.

Valt nog wel mee denk ik.

Ivm de vermeende 'simpelheid', daar heb ik zelf niets tegen. Ik zeg alvast dat het niet helemaal mijn type game is (denk ik). Maar ik ben de vaak overdreven en geforceerde diepgang in de meeste games wel beu eigenlijk. Lore, lange verhalen, onnozele skill trees, modifiers, boosters, RPG elementen, open world...

Allemaal vaak niets toevoegend busy work. Persoonlijke mening uiteraard. Maar games mogen wat mij betreft wat meer terug de kant opgaan van kortere, krachtigere, meer gefocuste 'gameplay' games.

Returnal lijkt me bvb dan wel weer vet, want strakke gameplay, op arcade principes gebaseerd maar in een andere, meer AAA omgeving (bullet-hell shooters, roguelite, ...). Ziet er uit als een zeer geslaagd experiment.

Maar in het algemeen heb ik steeds minder tijd en geduld voor games die meer als werk voelen dan gewoon een leuk moment. En voor wat betreft verhalen kijk ik liever een serie of film, waar dat vaak 10 x beter naar voor komt.

@Xlast88 , @ZeroY85 Ik ben echt benieuwd. Dit is het soort ge-experimenteer wat ik wil zien. Als het je ligt, en het spel klikt, lees ik overal dat het een super strakke ervaring is.

Grafisch dik in orde, weinig bugs, ... Verschillende gameplay elementen in elkaar geweven die je niet vaak samen ziet in die context. Dit is wat de ps5 bij mij hoger op het verlanglijstje zet. Dit en R&C. Veeeel meer dan alle 60fps/4k patches van vorige gen ps4 games.

En dat doet sony zoals steeds weer erg goed. Housemarque is een relatief kleine studio met visie en goed ontwikkelteam. Zo zie je maar, die creatieve 'spark' kan je niet forceren door er veel geld tegenaan te smijten. Uiteindelijk is het louter een samenkomen van talent en gedrevenheid.

Het zal mij benieuwen wat alle investeringen van MS in gevestigde, maar creatief volledig failliete behemoth game ontwikkelaars in de toekomst zal opleveren naar gedurfde, bijzondere en unieke first party games.
Returnal geeft mij echt het next gen gevoel. Eerste game die de ps5 investering echt waard was.

• giantgiantus
Xlast88 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:00:
Vind hem ook geweldig maar wel echt heel moeilijk. Nog tips? Welke wapens wel en welke niet?

Verwijderd

Heren en wellicht ook dames, spoilers toevoegen hé 😅😅😅

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Returnal heeft het met de regendrupels en HFW laat je het gras voelen:

Mooie ontwikkelingen van de dualsense. HFW schijnt ook nog steeds voor eimd 2021 op de planning te staan.. Wat me nog steeds zou verbazen maar misschien krijgen we rond de E3 periode wat gameplay te zien.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit werd ook wel eens tijd:

Heb de game nog niet gespeeld, misschien toch maar eens proberen maar de eerste Watch Dogs sprak mij meer aan dan de laatste 2 delen met rare hipsters, alto's en muurbloempjes in de hoofdrol.

Chaoss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:08:
Dit werd ook wel eens tijd:

[Embed]

Heb de game nog niet gespeeld, misschien toch maar eens proberen maar de eerste Watch Dogs sprak mij meer aan dan de laatste 2 delen met rare hipsters, alto's en muurbloempjes in de hoofdrol.
Heb legions half uurtje gespeeld toen hij gratis was gedurende een weekend. Kreeg niet echt de smaak te pakken, terwijl ik deel 1 en 2 echt leuk vond. Nu is een half uur niet altijd genoeg om te besluiten of het iets is, maar het overtuigde mij in ieder geval niet om tot aankoop over te gaan. Zelfs nu hij voor 22,50 te krijgen is.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:13
cold_as_ijs schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Heb legions half uurtje gespeeld toen hij gratis was gedurende een weekend. Kreeg niet echt de smaak te pakken, terwijl ik deel 1 en 2 echt leuk vond. Nu is een half uur niet altijd genoeg om te besluiten of het iets is, maar het overtuigde mij in ieder geval niet om tot aankoop over te gaan. Zelfs nu hij voor 22,50 te krijgen is.
Het eerste half uur doe je ook nog niet echt iets speciaal. Maar eenmaal je iets verder speelt kom je toch al snel in het verhaal en wordt het wel beter.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Chaoss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:52:
Zijn er nog mensen die Biomutant gaan spelen:
Ja, ik! In de preorder. Lijkt me echt een game in mijn straatje. Erg veel zin in! Er is geen PS5 versie, maar de art style ziet er prima uit, dus het stoort me niet. Hoop wel dat de laadtijden op de PS5 lekker kort zijn ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik ben het even kwijt: werkt de PS5 goed met bluetooth oortjes? Hoe is de lag en connectiviteit? Heb je nog een extra dongle nodig?
cold_as_ijs schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Half uur is dan ook wel erg weinig.
Ik heb er 25 uur in en beviel mij prima, geen score van 95 verder maar in de droge tijden van nu best vermakelijk.

Helaas nooit verder gegaan omdat de Trophy’s van de Ps4 versie niet unlocken op de Ps5 versie en ik geen zin heb met de Ps4 versie verder te gaan.

FMS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:06:
Ik ben het even kwijt: werkt de PS5 goed met bluetooth oortjes? Hoe is de lag en connectiviteit? Heb je nog een extra dongle nodig?
Daar heb je een dongle voor nodig. Er zijn USB-C BT adapters. Ik heb zelf die van creative, de vertraging daarmee is voor mij niet waarneembaar. Prima speelbaar.

• FMS
  • Niet online

FMS

Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Daar heb je een dongle voor nodig. Er zijn USB-C BT adapters. Ik heb zelf die van creative, de vertraging daarmee is voor mij niet waarneembaar. Prima speelbaar.
Thanks. Heb je de dongle in de Dualsense gestoken of ps5 zelf?
FMS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:31:
[...]

Thanks. Heb je de dongle in de Dualsense gestoken of ps5 zelf?
Nee die gaat in de Ps5 zelf. Die de dongle dan als USB geluidskaart herkend.

Het gaat overigens om deze dongle.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Lange rijen in china voor de PS5 launch:
[Twitter: https://twitter.com/Nine_Senpai/status/1393435463797592066?s=19]
(jammer dat plaatjes niet embed worden)

En een beetje jaloers op de platinum trophy die de chinesen bij de PS5 krijgen :P

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 16-05-2021 13:01 ]

• giantgiantus
Wat is returnal vet maar wat is het een moeilijke game. Veel moeilijker dan hades vind ik bv. Wat ik knap vind van hades is dat elke run een soort progress geeft, zelfs als de run zelf slecht is. Is bij returnal minder het geval vind ik.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:01:
Wat is returnal vet maar wat is het een moeilijke game. Veel moeilijker dan hades vind ik bv. Wat ik knap vind van hades is dat elke run een soort progress geeft, zelfs als de run zelf slecht is. Is bij returnal minder het geval vind ik.
Schijnt dat Housemarque werkt aan een update met save functie. :P

• giantgiantus
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:02:
[...]

Schijnt dat Housemarque werkt aan een update met save functie. :P
Zal de game niet veranderen. Neem namelijk aan dat de save functie vergelijkbaar zal zijn met hades (dus 1 keer gebruiken en dat is it).

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Zal de game niet veranderen. Neem namelijk aan dat de save functie vergelijkbaar zal zijn met hades (dus 1 keer gebruiken en dat is it).
De boss fights zullen niet gemakkelijker worden maar het scheelt wel als je halverwege een biome of voor een bossfight kunt saven... lijkt mij.

• giantgiantus
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:10:
[...]

De boss fights zullen niet gemakkelijker worden maar het scheelt wel als je halverwege een biome of voor een bossfight kunt saven... lijkt mij.
Hoezo? Je kan nu ook gewoon je PlayStation aan en uit zetten hoor?

[ Voor 10% gewijzigd door giantgiantus op 16-05-2021 13:12 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:11:
[...]

Hoezo? Je kan nu ook gewoon je PlayStation aan en uit zetten hoor?
Snap ik, maar ik neem aan dat ze met een save optie bedoelen dat je een reload kunt doen nadat je faalt?

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-01 01:27
Lijkt me toch gezien de aard van de game dat het hooguit een save&quit optie wordt?

• giantgiantus
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Snap ik, maar ik neem aan dat ze met een save optie bedoelen dat je een reload kunt doen nadat je faalt?
Lijkt me niet. Zou de hele filosofie van de game overboord zetten.
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:57:
[Twitter]

En een beetje jaloers op de platinum trophy die de chinesen bij de PS5 krijgen :P
Allemaal voor de resale in de rij waarschijnlijk.

Die platinum trophy is wel kick ja!

Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Nee lijkt mij juist niet. Eerder dat je de game kunt afsluiten en de volgende keer op continue kunt drukken.

Zodat je ondertussen ook een andere game kan doen ofz.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hades komt waarschijnlijk naar de PS4/5:

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Nee lijkt mij juist niet. Eerder dat je de game kunt afsluiten en de volgende keer op continue kunt drukken.

Zodat je ondertussen ook een andere game kan doen ofz.
Oh jammer klinkt wel logisch ja. Als je eenmaal per biome zou kunnen saven zou mij wel over de streep trekken om de game te gaan spelen. Heb een hekel aan bloedmoeilijke games :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-05-2021 14:25 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:32:
[...]

Nee die gaat in de Ps5 zelf. Die de dongle dan als USB geluidskaart herkend.

Het gaat overigens om deze dongle.
Ik probeerde het via de USB van de tv. Maar de lag via die route is heel erg... Hoop dat het beter is met een dongle on de ps5. Besteld.
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:24:
[...]

Oh jammer klinkt wel logisch ja. Als je eenmaal per biome zou kunnen saven zou mij wel over de streep trekken om de game te gaan spelen. Heb een hekel aan bloedmoeilijke games :P
Hehe ja om die reden heb ik hem ook nog niet.
Als de game op Ps+ komt probeer ik het wel een keer met save mode erin :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:08
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:57:
[Twitter]

Vast wel ergens op ebay te bemachtigen :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:24:
[...]

Je kunt altijd nog cloudsaves misbruiken. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:40

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:18:
[...]

Je kunt altijd nog cloudsaves misbruiken. :P
Dat werkt dus nu ook niet. Er zijn geen save mogelijkheden als je eenmaal een run bent begonnen. Dus ook geen save en quit, wat nodig is voor het misbruiken van cloud saves :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01 19:51
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:01:
Het wordt beter. Als je het 2e biome haalt unlock je een grote upgrade, en in biome 5-6 nog 2 grote upgrades vlot na elkaar. Het begin voelde voor mij ook een beetje hoofd-tegen-de-muur, maar als je de monstertjes leert kennen is het goed te doen. Tegenwoordig loop ik de meeste schade op van achteruit lopen of strafen het ravijn in :')

Btw, helemaal klote dat trophies zo bugged zijn. Spel uitgespeeld, geen trophies gekregen voor verslaan van 2e Boss, laatste Boss en act 2. Laat de platinum nou ook maar zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door zakkenjongen op 16-05-2021 15:34 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:28:
[...]

Dat werkt dus nu ook niet. Er zijn geen save mogelijkheden als je eenmaal een run bent begonnen. Dus ook geen save en quit, wat nodig is voor het misbruiken van cloud saves :)
Bedoel inderdaad als er een update zou komen met save en quit. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Net de Battlefield V single player stories uitgespeeld, best vermakelijk alhoewel het hier en daar wel heel erg hollywood cheesy is. Grafisch ook best een mooie game voor een titel die toch al een paar jaar oud is.

Nu maar weer verder met Wreckfest.

• giantgiantus
Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Hehe ja om die reden heb ik hem ook nog niet.
Als de game op Ps+ komt probeer ik het wel een keer met save mode erin :P
Zonde man. Komt er eindelijk eens een echt originele game en dan laten zoveel mensen het liggen. Niet goed voor de industrie 🥳

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:23:
[...]

Zonde man. Komt er eindelijk eens een echt originele game en dan laten zoveel mensen het liggen. Niet goed voor de industrie 🥳
Ja en nee.. Ik waardeer de game om zijn stijl en originaliteit maar een rogue game is gewoon niet mijn genre. Wanneer er bijvoorbeeld een shooter uitkomt zal ik er ook niet de full price voor betalen omdat het niet mijn genre is.

Maar Returnal is inderdaad een hele mooie game en wellicht de eerste echte next gen titel met idem feeling. Gelukkig komt over 4 weken R&C uit, alweer de volgende next gen titel en die zal ik zeker financieel ondersteunen :P

Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:23:
Net de Battlefield V single player stories uitgespeeld, best vermakelijk alhoewel het hier en daar wel heel erg hollywood cheesy is. Grafisch ook best een mooie game voor een titel die toch al een paar jaar oud is.

Net zo erg of erger dal call of duty WW2?
Daar was de single player echt een slechte over de top Hollywood film.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
cold_as_ijs schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:40:
[...]

Net zo erg denk ik, ze hebben geprobeerd om vooral duidelijk te maken hoe dramatisch het allemaal wel niet was. Maar BF4 is veel leuker om te spelen en grafisch een stuk beter, open map etc. Wat mij betreft wel de moeite om te downloaden nu de game in PS+ zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 16-05-2021 16:45 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Chaoss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:23:

ik heb alleen die Nordic story gedaan, maar vond het tenenkrommend slecht. AI echt zo gaar en dom als een sigaar, erg lege aankleding in de gebouwen vooral, heel erg statisch allemaal. En de gameplay mechanics zoals stealth zijn ook bedroevend. Zelfs het shooten voelde niet lekker, dat doen andere titels echt veel beter, imho ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

[...]

Ja we kunnen niet alles spelen natuurlijk, daar is de tijd simpelweg te beperkt voor. Dan vallen games die mij op voorhand niet direct aanspreken af.

Voor de industrie niet zo heel erg schat ik zo in. Deze game is prima ontvangen en verkocht toch?

cold_as_ijs schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:40:
[...]

We kijken hier natuurlijk allemaal alleen maar arthouse films maar wat mij betreft is een Hollywood film op zijn tijd best lekker :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 08:29
[...]

Originele game valt wel mee toch? Heb hem zelf nog niet gespeeld maar van alles wat ik lees is het een vrij standaard rogue like. Of maakt de Dualsense het echt nextgen?

Ik wacht ook tot die save functie gepatched is voordat ik ga spelen. Game lijkt me erg tof maar het idee om een run van een paar uur kwijt te raken door een crash of omdat ik moet stoppen met spelen lijkt me niet heel relaxt. Patchen ze het niet dan probeer ook ik hem weleens als hij in de Plus verschijnt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 16-05-2021 17:48 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:51:
[...]

ik heb alleen die Nordic story gedaan, maar vond het tenenkrommend slecht. AI echt zo gaar en dom als een sigaar, erg lege aankleding in de gebouwen vooral, heel erg statisch allemaal. En de gameplay mechanics zoals stealth zijn ook bedroevend. Zelfs het shooten voelde niet lekker, dat doen andere titels echt veel beter, imho ....
Ik vindt de wapens heerlijk, groot verschil ook tussen de wapens onderling. Wapens klinken ook goed, sowieso heeft de game erg goed geluid. Nu zullen smaken verschillen maar ik heb toch exht wel het iedee dat BF beter is dan COD.

Nordic story was wel de sufste. Andere missies zijn imho beter.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Timothy3000 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Originele game valt wel mee toch? Heb hem zelf nog niet gespeeld maar van alles wat ik lees is het een vrij standaard rogue like. Of maakt de Dualsense het echt nextgen?
Het is wel de enoge triple A roguelike game dus in dat opzicht al orgineel. Eigen orignele artstyle, goed verhaal en ja de dualsense implementatie schijnt vrij goed te zijn (als ik de reviews mag geloven).

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
[...]

Tja, ik heb zelf Returnal wel aangeschaft en wat speelt het lekker weg, ziet er tof uit en wordt de dualsense goed benut. Maar ik sta ook op het punt om de handdoek in de ring te gooien. Het is gewoon te moeilijk, of beter gezegd duurt het veeel te lang om je telkens weer op te laden om weer een kans te krijgen om het gevecht met een boss aan te gaan. En dat ze dan ook zaken eruit slopen dat het enigszins te doen maakt voor casuals, zoals het healen door te slapen. En geen save&quit mogelijkheid. Ik denk gewoon dat het een niche genre is voor puristen, en niet bestemd voor het grote publiek. Wel tof dat Sony zo’n risico neemt door een game als dit een miljoenen budget te geven

[ Voor 26% gewijzigd door Steven030 op 16-05-2021 20:39 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord