Het gaat niet eens zozeer om de prijs (daarom is die kop ook slecht), maar dat er een monopoliepositie wordt gecreëerd op de verkoop van digitale content voor de Playstation. Als dit soort rechtszaken er eventueel aan kunnen bijdragen dat winkels ook digitale content kunnen aanbieden is dat toch alleen maar goed?cold_as_ijs schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Het idiote is natuurlijk dat deze klanten veel beter een Xbox kunnen kopen ipv aan te klagen. Die prijsverhoging was al voordat de PS5 beschikbaar kwam aangekondigd. Ik denk dat Sony niet schrikt van de rechtzaak, hoewel rechtzaken in de VS niet perse iets met recht te maken hebben. Als Sony marktaandeel verliest dan gaan ze vanzelf wel bewegen. Zelfde als blijkt dat de verkopen van digitale games tegen lijken te vallen voor de hoge prijzen.
De rechtzaak is gewoon idioot, de advocaten zijn de uiteindelijke winnaars en niet de klanten of Sony
Ik begrijp ook wel dat deze rechtszaak dat niet teweeg gaat brengen, maar alle beetjes helpen denk ik dan. (naast het stemmen met je portemonnee inderdaad). Tot het moment dat fysiek helemaal verdwenen is en de grotere jongens zich er mee gaan bemoeien.
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 06-05-2021 16:33 ]
:strip_exif()/f/image/If7AfK4RQu9oV6MfbAA165yy.jpg?f=fotoalbum_large)