• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:52
NIB0R schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Huh. Ik heb hier echt hele andere ervaringen mee... Ik had een Samsung T5 externe SSD aan mijn base ps4. De laadtijden waren echt significant sneller!! Voor mij in ieder geval een verschil van dag en nacht.

Kijk ook maar eens naar de resultaten van digital foundry hierover.
https://www.eurogamer.net...external-storage-tested_0

ps. Die samsung T5 hangt inmiddels aan mijn PS5. Gaat ook net zo snel als de interne ssd (uiteraard met ps4 only games).
Ik snap het. (of juist niet hehe) Diverse testen gelezen. Ik had destijds de T7 ook aangeschaft omdat het echt veel verschil moest uitmaken. Maar helaas was mijn persoonlijke praktijktest erg teleurstellend. Soms weet je het toch niet. Maar ik geloof in daadwerkelijk metingen die ik zelf verricht in mijn persoonlijke situatie. Daar moet ik het ook mee doen thuis. Ik haalde destijds iig niet de waarden en snelheden die ik zou hebben moeten halen volgens sommige tests. Wat de reden hievoor was, no idea.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Wanneer zou Sony eens met extra customise spullen komen?
Bedoel dus van Sony zelf en niet van Ali.
Ook versta ik daar onder andere de ventilator onder want zelfs mijn PS4 OG base is stiller.

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Farabi schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:15:
hoe ziet returnal eruit qua graphics? nog iemand ervaringen hier? is het echt next-gen waardig? heb je een graphic+performance mode?
Next gen waardig imo. Graphics is vooral in de cutscenes mooi. Met de 3d audio en haptic feedback gewoon een waardige triple a game. Ik kan niet kiezen tussen verschilende modus, maar voelt aan als steady 60fps in 4k. Ik ben nog niet super ver, maar hoop op genoeg variatie in de omgeving. Vooral naar de lucht kijken en een andere planeet zien ziet er ziek goed uit.

Zelf ook nog geen crashes gehad na 6 uurtjes.

Als je van scifi genre houdt no brainer. Ik vond Prometheus vroeger geweldig, deze game doet me er erg aan denken.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 15:27
Nu ik Ghost of Tsushima uit heb wil ik een nieuw spel proberen. Ik heb PS plus dus daar staan aardig wat mogelijkheden op. Ik twijfel tussen God of War (al gespeeld maar vond 'm fantastisch) en Days Gone. Die tweede schijnt leuk te zijn maar de IGN review is weer vrij negatief. Hoe vonden jullie hem?

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:51
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:11:
Nu ik Ghost of Tsushima uit heb wil ik een nieuw spel proberen. Ik heb PS plus dus daar staan aardig wat mogelijkheden op. Ik twijfel tussen God of War (al gespeeld maar vond 'm fantastisch) en Days Gone. Die tweede schijnt leuk te zijn maar de IGN review is weer vrij negatief. Hoe vonden jullie hem?
Meningen zijn verdeeld geloof ik, maar ik vond het een van de beste games van de laatste jaren :).

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57
Days gone is gewoon een hele goede game. Voelt aan als een TloU. Omgevingen zijn fraai, het verhaal is tof en onderhoudend en het rijden op de motor is gewoon prima. De eerste keer dat je een ‘horde’ tegenkomt is memorabel.

Moet zeggen dat ik er aan het einde wel een beetje klaar mee was, het had een uurtje of 2 korter gemogen.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:47
Ik ben van het andere kamp. Ik kon er gewoonweg niet in komen en heb het ook opgegeven om mijn tijd te spenderen aan betere games. Het speelde lekker weg, ik houd van het survival-element, mooie wereld en het ziet er vrij goed uit. Maar de issues waren voor mij saaie en repetitieve missies, je speelt een douchebag, verhaal is weinig pakkends en dat geldt ook voor de personages die je tegenkomt. Maar ben ook redelijk verpest door het niveau van RDR2.

Ik zou de game gewoon proberen. Wie weet is het toch iets voor jou.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

Days Gone volgens velen een geweldige game. Ik vermaak me ook prima, maar nu al 3/4 keer na een uur of 5 spelen aan de kant gelegd. Op 1 of andere manier kom ik niet ver genoeg voor de game mij echt pakt, advies is dus wel om, mocht je hetzelfde merken, toch door te zetten want iedereen die ik erover hoor is na die beginfase erg positief.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/returnal

Triest hoor, dat review bombing op metacritic. Van mij mogen ze die hele rating weghalen. Gemiddelde wordt omlaag gehaald door alle 0'en die gegeven worden. Denk dat iedereen wel snapt dat geen enkele serieuze beoordeling deze game een 0 geeft, of het nu je genre is of niet.

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-01 15:45
FrankoNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:46:
[...]

Je kan nog het gehele systeem opnieuw installeren via een USB stick om software probleem uit te sluiten.

helpt dat niet, dan is hij helaas defect en moet hij terug.
Alleen verlies je dan niet alle data? Ik heb geen externe SSD om te backuppen, en niet zoveel zin om alles opnieuw te moeten instellen, downloaden en installeren.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11-2025
Weet iemand wanneer de nieuwe PS Plus games beschikbaar zijn? Is dat vandaag?

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-01 07:42
PearlChoco schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:49:
Als het goed is vanaf morgen.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:10
Spectre schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Alleen verlies je dan niet alle data? Ik heb geen externe SSD om te backuppen, en niet zoveel zin om alles opnieuw te moeten instellen, downloaden en installeren.
ja dan verlies je alle data, maar goed dat doet er niet zoveel meer toe als het apparaat stuk blijkt te zijn ;)
Ik ben van het kamp dat tussen beide kampen in zit :D
Days Gone is een prima game. Er zitten wat game mechanics in die irritant zijn (snipers die altijd je motor helemaal aan gort schieten ongeacht of je nou met 1 km/u of 1000km/u voorbij komt.
Het verhaal had voor mij teveel dingen die niet helemaal klopte en er zijn veel te veel cut scenes. Dit spel is cut scene galore :D.
Verder speelt het wel superlekker hoor op de PS5 met 60 FPS. Zo'n horde neerhalen is gewoon heel leuk en gaat nooit vervelen. Het verhaal is net boeiend genoeg om je vast te blijven houden. En de wereld is mooi opgezet. Ik heb hem platinum gehaald in ~60 uur ongeveer. Geen spijt van gehad verder.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:08
PearlChoco schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:49:
Altijd op dinsdag. Volgens mij begin van de avond (18-19u) altijd.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

yinx84 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:41:

Triest hoor, dat review bombing op metacritic. Van mij mogen ze die hele rating weghalen. Gemiddelde wordt omlaag gehaald door alle 0'en die gegeven worden. Denk dat iedereen wel snapt dat geen enkele serieuze beoordeling deze game een 0 geeft, of het nu je genre is of niet.
A potentially wonderful game that I had to get a refund for because it doesn't have an Easy mode, rendering it unplayable for me.
Cijfer: 0

8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 08:29
Vermakelijk maar geen hoogvlieger. Veel te lang en teveel cutscenes.
Benzine tanken steeds was bloedirritant.

Leuke game maar er zijn betere opties om je tijd aan te besteden.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-01 14:43
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:09:
[...]

Benzine tanken steeds was bloedirritant.
Ik heb het spel niet gespeeld, maar kan me herinneren dat dit werd toegevoegd.

Dat maakt het toch realistisch? Ik meen mij ook te herinneren dat je soms je bike moet herstellen etc..

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 07:33

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:01:
[...]

A potentially wonderful game that I had to get a refund for because it doesn't have an Easy mode, rendering it unplayable for me.
Cijfer: 0

8)7
Dennis, ben jij dat? :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Days Gone heeft mij ook nooit kunnen grijpen. Ik speel de meeste spellen uit, maar toentertijd ongeveer op de helft gestopt en tot op de dag van vandaag kan ik me er niet toe zetten om verder spelen

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 07:33

spaceboy

Op grote hoogte

Steven030 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:53:
Days Gone heeft mij ook nooit kunnen grijpen. Ik speel de meeste spellen uit, maar toentertijd ongeveer op de helft gestopt en tot op de dag van vandaag kan ik me er niet toe zetten om verder spelen
Wat? Dat snap ik écht niet! Zeker niet op de PS5. Ik heb echt (te) veel games gespeeld, maar ik heb Days Gone afgelopen week op platinum gezet en ik heb het niet vaak dat ik het echt jammer vind dat het verhaal voorbij is. In reviews lees ik ook dat de wereld te leeg is of te repetitief. Ik vind juist de sfeer (én voice-acting trouwens ook) echt vrijwel onovertroffen. Wat mij betreft mag Sony de nieuwste Uncharted drie jaar later uitbrengen als ze Bend gewoon weer lekker op Days Gone 2 zetten.

Maar goed, dat is mijn 2 cent. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
spaceboy schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:58:
[...]

Wat? Dat snap ik écht niet! Zeker niet op de PS5. Ik heb echt (te) veel games gespeeld, maar ik heb Days Gone afgelopen week op platinum gezet en ik heb het niet vaak dat ik het echt jammer vind dat het verhaal voorbij is. In reviews lees ik ook dat de wereld te leeg is of te repetitief. Ik vind juist de sfeer (én voice-acting trouwens ook) echt vrijwel onovertroffen. Wat mij betreft mag Sony de nieuwste Uncharted drie jaar later uitbrengen als ze Bend gewoon weer lekker op Days Gone 2 zetten.

Haha ieder zijn smaak denk ik dan. Ik heb hem laatst weer even opgestart op de PS5, maar ook weer snel gestopt. Maar ik moet er gewoon eens voor gaan zitten en er gewoon weer echt in proberen te komen denk ik.
Daarentegen hoor ik jouw mening vaak dat mensen Uncharted zat zijn, ikzelf kan juist niet wachten op een volgend deel. Dat zijn helemaal mijn type games

Verwijderd

Nee.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

User reviews op Metacritic zou ik sowieso nooit serieus nemen. High profile games krijgen of 10-en van Playstation fanboys, of 0-en van Xbox fanboys en vice versa :P

Gewoon wat verschillende reviews lezen (en niet alleen naar de score kijken) van een aantal sites en wat gameplay beelden bekijken lijkt me nog altijd de beste manier om voor jezelf te bepalen of een game je aanspreekt of niet. Eurogamer vind ik zelf erg fijn omdat ze niet met cijfers werken en je zo eerder geneigd bent om de review ook echt door te lezen. Hun schrijfstijl vind ik over het algemeen ook prettig.

[ Voor 12% gewijzigd door kazuka op 03-05-2021 17:28 ]

• Amaze86
  • Laatst online: 19:42
@yinx84 Je hebt altijd van die jaloerse fanboys, Sony is gewoon lekker bezig. Nu alleen nog meer ps5 produceren om meer records te verbreken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-01 00:44
Amaze86 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 17:33:
@yinx84 Je hebt altijd van die jaloerse fanboys, Sony is gewoon lekker bezig. Nu alleen nog meer ps5 produceren om meer records te verbreken.
Het is niet allemaal review-bomben. Je kunt je afvragen of een AAA game niet beter af is met een easy mode (ook al vind de dev dat zelf niks). Maar het is wel gewoon terecht dat iemand een negatieve review achterlaat als hij buiten schuld om voortgang kwijt raakt. 0 saves in 2 uur speeltijd en dan een crash hebben, is gewoon frustrerend. Dan kan ik me dat best voorstellen.

Het is duidelijk geen game voor iedereen en daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar feit blijft dat je dan veel negatieve reviews op je game afkrijgt. Zeker als je game veel voortgang laat verliezen door bugs.

Als ik zo door de negatieve reviews lees, dan zie ik qua inhoud niet echt veel rare dingen. Maar het is inmiddels wel duidelijk dat het allemaal 0 of 10 moet zijn op metacritic. Het heeft zijn nut wel verloren imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

Of je kijkt er gewoon niet naar. Tranen springen spontaan in je ogen door dat soort onzin

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:19
spaceboy schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:58:
[...]

Helemaal mee eens. Supervet sfeertje, en dat ‘gezeik’ met steeds tanken; na een upgrade van je motorblok speelt dat nauwelijks meer! Cut scenes kan ik mij ook niet aan storen; eindelijk weer even de vingers stretchen! Ik heb geen idee hoe ver ik ben (ik moet kunstmes halen ergens) maar hoop op nog wat uurtjes vertier..

Iets anders.. Wat is precies platinum uitspelen? Heb zitten googelen maar vond niet echt een antwoord. Verhaal uitspelen en alle sides?

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 14:54
edwinvdteems schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:01:
Iets anders.. Wat is precies platinum uitspelen? Heb zitten googelen maar vond niet echt een antwoord. Verhaal uitspelen en alle sides?
Niet bekend met het trophy systeem? In playstation games kan je trophies vrij spelen voor bepaalde gebeurtenissen. Dat kan het uitspelen van een missie zijn, of het uitschakelen van een bepaald aantal vijanden, van alles eigenlijk. Trophies zijn verdeeld over brons, zilver, goud en platinum, waarbij er slechts één platinum trophy is per game. Die krijg je vrijwel altijd automatisch na het behalen van alle andere trophies.
Platinum uitspelen is dus simpelweg alle trophies behalen die een spel biedt :)
Dat is niet persé gelijk aan alle content spelen die een spel biedt, al is dat vaker niet dan wel het geval.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 08:29
[...]

Helemaal mee eens. Supervet sfeertje, en dat ‘gezeik’ met steeds tanken; na een upgrade van je motorblok speelt dat nauwelijks meer! Cut scenes kan ik mij ook niet aan storen; eindelijk weer even de vingers stretchen! Ik heb geen idee hoe ver ik ben (ik moet kunstmes halen ergens) maar hoop op nog wat uurtjes vertier..

Het tanken en het feit dat die motor om de haverklap stuk ging haalden me gewoon wat uit de game. Realisme
in een zombiegame hoeft van mij ook niet zo.

En ik had echt niks met de karakters. Die waren imo echt zowat de meest unlikeable hoofd karakters in lange tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 03-05-2021 19:21 ]

[...]

Verhaal, alle sides, alle collectibles, alle hordes doden, cumulatief 10 min driften en nog een paar andere achievements. Ik zou dat driften gewoon structureel doen in de bocht tijdens het motor rijden. De rest zijn verder redelijk goed te halen zonder veel moeite. Is een van de weinige games waar ik platinum heb gehaald.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PlayStation krijgt integratie met Discord: https://www.sie.com/en/bl...partnership-with-discord/
Jim Ryan, President & CEO

At PlayStation, we’re constantly looking for new ways to enable players around the world to connect with one another, form new friendships and communities, and share fun experiences and lasting memories. It’s in this spirit that we’re excited to announce a new partnership with Discord, the communication service popularized by gamers and used by more than 140 million people every month around the world.
Together, our teams are already hard at work connecting Discord with your social and gaming experience on PlayStation Network. Our goal is to bring the Discord and PlayStation experiences closer together on console and mobile starting early next year, allowing friends, groups, and communities to hang out, have fun, and communicate more easily while playing games together.
To bring these experiences to life for our players, Sony Interactive Entertainment has made a minority investment as part of Discord’s Series H round. From our very first conversation with co-founders Jason Citron and Stan Vishnevskiy, I was inspired by their lifelong love for gaming and our teams’ shared passion to help bring friends and communities together in new ways. Empowering players to create communities and enjoy shared gaming experiences is at the heart of what we do, so we are beyond excited to start this journey with one of the world’s most popular communication services.
Hulleman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Altijd op dinsdag. Volgens mij begin van de avond (18-19u) altijd.
Normaal al rond de middag hoor, al moet je ze dan zelf in de Store gaan opzoeken.
Kwistnix schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:18:
[...]
waarbij er slechts één platinum trophy is per game. Die krijg je vrijwel altijd automatisch na het behalen van alle andere trophies.
Volgens mij is dat per definitie zo bij Platinum.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoe groot is de update als ik returnal morgen in mijn ps5 doe?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-01 00:44
Mooi nieuws voor Sony, maar hoe is die relatie met discord nou?

Want als ik even google, dan zie ik dat Discord Series H 2 investeringspartijen had:
  • Index Ventures
  • Greenoaks Capital
Maar ik kan op geen enkele manier een relatie tussen die en Sony vinden. Bovendien hebben die 2 al eerder in Discord geïnvesteerd en ook daar zie ik geen relatie bij.

Naja goed, als ze de persberichten hebben staan, dan zal het wel, maar ik vind het vreemd dat het dan nergens te vinden is. Op zich wel aardig om te weten hoeveel ze er namelijk in hebben gestoken en of er in die groep dan nog andere partijen zitten die meededen (bv Valve met Steam, Microsoft met Xbox, Epic, etc).

Ik ben ook benieuwd of het inderdaad gaat om de party chat te integreren/vervangen, maar we gaan dat wel zien. Qua community werkt het wel een stuk beter denk ik, gezien het ook een handige app heeft die je wel wilt gebruiken buiten gamen om.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Farabi schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:03:
Hoe groot is de update als ik returnal morgen in mijn ps5 doe?
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/its-about-yay.jpg

google geeft me onder andere deze link: https://www.pushsquare.co...mance_fixes_bugs_and_more

Returnal's Day One Patch Is 10GB, Improves Performance, Fixes Bugs, and More

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 03-05-2021 21:56 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ziet er wel tof uit maar voor mij voelen dit soort games wat doods aan zonder voice-overs. Snap wel dat het heel wat werk is en het budget dan flink omhoog moet maar het maakt een game zoveel levendiger als er wel stemmen in zitten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:13:
[...]

Mooi nieuws voor Sony, maar hoe is die relatie met discord nou?

Want als ik even google, dan zie ik dat Discord Series H 2 investeringspartijen had:
  • Index Ventures
  • Greenoaks Capital
Maar ik kan op geen enkele manier een relatie tussen die en Sony vinden. Bovendien hebben die 2 al eerder in Discord geïnvesteerd en ook daar zie ik geen relatie bij.
Ze hoeven Discord niet te kopen voordat ze de samenwerking aan gaan? Je hebt toch ook Netflix en Spotify op je PS4/5? :P Discord levert in samenwerking met Sony (Sony betaald ervoor) een app voor op de console en op die manier kan Discord weer wat users zijn ecosysteem intrekken.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Compleet verkeerde topic. Het was echt laat...

[ Voor 137% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-05-2021 10:29 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01 19:51
Ik heb 15 minuten non-gameplay gezien in deze gameplay trailer, wat is de appeal van dit spel? Het is allemaal heel schattig hoor, maar je doet.. niks?
Chaoss schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:09:
[...]
Ziet er wel tof uit maar voor mij voelen dit soort games wat doods aan zonder voice-overs. Snap wel dat het heel wat werk is en het budget dan flink omhoog moet maar het maakt een game zoveel levendiger als er wel stemmen in zitten.
Vind ik zelf wel meevallen, in Zelda bijvoorbeeld mis ik het ook niet. Misschien kunnen ze er nog wel wat kleine woordjes/zinnetjes instoppen zoals Zelda dat ook doet. En hopelijk passen ze het font en de tekstkaders aan, want dat past er nu totaal niet bij.
zakkenjongen schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 06:46:
[...]

Ik heb 15 minuten non-gameplay gezien in deze gameplay trailer, wat is de appeal van dit spel? Het is allemaal heel schattig hoor, maar je doet.. niks?
Klopt, dit is vooral het verkennen van dorpjes. Er is al eerder een trailer geweest waar je ook wat combat en puzzels in zag. Hopelijk laten ze daar snel meer van zien.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:08

Net zoals TLOU2 een userscore heeft van een 5,7 op metacritic. Allemaal gekrenkte zieltjes. Weet je als ontwikkelaar iig dat je de juiste snaar hebt geraakt in het verhaal :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:38:

Klopt, dit is vooral het verkennen van dorpjes. Er is al eerder een trailer geweest waar je ook wat combat en puzzels in zag. Hopelijk laten ze daar snel meer van zien.
Het is dus geen RPG? meer een mini rpg? grafische stijl ziet er wel echt heel tof uit.

Chaoss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Het is dus geen RPG? meer een mini rpg? grafische stijl ziet er wel echt heel tof uit.
Het is een action-adventure, sterk vergelijkbaar met Zelda. Deze trailer laat wat meer variatie in de gameplay zien:
YouTube: Baldo - Gameplay Trailer | PS4

• 418O2
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:00:
[...]

Het is een action-adventure, sterk vergelijkbaar met Zelda. Deze trailer laat wat meer variatie in de gameplay zien:
Ze hebben ook weinig moeite om gedaan de protagonist niet op Link te laten lijken :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
418O2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:18:
[...]

Ze hebben ook weinig moeite om gedaan de protagonist niet op Link te laten lijken :)
Achja beter goed gejat dan slecht bedacht zullen ze gedacht hebben, gameplay is wel heel anders dan Zelda

Genshin Impact is wel heel erg een breath of the wild ripoff:
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:00:
[...]

Daar zit toch aardig wat gameplay in, ik ga hem in de gaten houden, hoop wel dat er een PS5 versie komt, PS4 versie 60fps is ook goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2021 12:42 ]

PS+ games van mei zijn te downloaden.
En voor iedereen die Wreckfest al op disc had, slecht nieuws, je save game van de PS4 versie werkt niet met de PS5 versie uit PS+.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 07:44
Kalder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:06:
En voor iedereen die Wreckfest al op disc had, slecht nieuws, je save game van de PS4 versie werkt niet met de PS5 versie uit PS+.
Kwam ik net ook achter. Ik ben ze aan het downloaden.

12:00 uur de nieuwe tijd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:07:
[...]

Kwam ik net ook achter. Ik ben ze aan het downloaden.

12:00 uur de nieuwe tijd.
Ik weet niet wanneer ze precies online gegaan zijn maar ik was voor 12:00u al aan het downloaden ;)

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-01 09:17
Maar als je hem als download hebt wel? Of dat weet je niet omdat jij Wreckfest juist op disk hebt? Mag toch hopen dat ik gelijk weer met mijn Hammerhead RS aan de gang kan vanavond! :/

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Persoonlijk maakt me dat weinig uit, heb er destijds maar iets van 15-20 uur in gestoken, nu met 60fps begin ik graag opnieuw.

Kan me voorstellen dat al je alle toernooien gehaald hebt en een bak auto's hebt gekocht dat het dan wel zonde is. Aan de andere kant waarom zou je dan de hele game opnieuw spelen? Ik heb dan ook niets met het herspelen van games, heb ik 1x in mijn hele leven gedaan, en dat was TLOU :P

Waar ik wel benieuwd naar ben is of dit echt de next-gen versie is? die zou pas in juli uitkomen?

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2021 12:15 ]

dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:13:
[...]

Maar als je hem als download hebt wel? Of dat weet je niet omdat jij Wreckfest juist op disk hebt? Mag toch hopen dat ik gelijk weer met mijn Hammerhead RS aan de gang kan vanavond! :/
Met de digital versie weet ik het niet, bij de disc versie van de PS4 werkt het iig niet.

Chaoss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Persoonlijk maakt me dat weinig uit, heb er destijds maar iets van 15-20 uur in gestoken, nu met 60fps begin ik graag opnieuw.

Kan me voorstellen dat al je alle toernooien gehaald hebt en een bak auto's hebt gekocht dat het dan wel zonde is. Aan de andere kant waarom zou je dan de hele game opnieuw spelen? Ik heb dan ook niets met het herspelen van games, heb ik 1x in mijn hele leven gedaan, en dat was TLOU :P

Waar ik wel benieuwd naar ben is of dit echt de next-gen versie is? die zou pas in juli uitkomen?
Ik ga de PS5 versie dan ook niet spelen tot ze een oplossing hebben voor dit save game gedoe... Denk dat die er nog wel komt want volgens internet zou de officiele PS5 versie pas ergens in Juni uitkomen, misschien dat het dus nog komt.

PS. Het gaat wel daadwerkelijk om de officiele PS5 versie, maar misschien nog een early build ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 04-05-2021 12:19 ]

• 418O2
Chaoss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:14:
[...]

[PS+] Playstation Plus

daar zijn ze er al goed over aan het bekvechten :P

• dehardstyler
Kalder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Met de digital versie weet ik het niet, bij de disc versie van de PS4 werkt het iig niet.
Dat zou echt achterlijk zijn. :X
Thanks voor de info in ieder geval!
418O2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:17:
[...]
[PS+] Playstation Plus

daar zijn ze er al goed over aan het bekvechten :P
wat gezellig is het daar, ben blij dat ik daar niet te veel rondneuzel :D
dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Dat zou echt achterlijk zijn. :X
Thanks voor de info in ieder geval!
Officieel zou de PS5 versie pas in Juni komen, het kan zijn dat het een early build is waar nog geen rekening met de save games gehouden is, denk wel dat het nog komt eigenlijk, anders zou het een enorme faal zijn.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Wat is dat downloaden omslachtig als je geen ruimte meer hebt en ruimte vrijmaakt. (Sony in de volgende update aub toevoegen.)
Nu bij Wreckfest had ik net te weinig ruimte ik dus een game verwijderd maar nu begint Wreckfest niet te downloaden, je moet eerst naar de game gaan in de bibliotheek om daar via optionsmenu op hervatten te drukken!? Waarom begint ie niet gewoon te downloaden als er meer ruimte is?
Waar kan ik trouwens de lopende downloads zien?

• 418O2
Zonekill schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:33:
Wat is dat downloaden omslachtig als je geen ruimte meer hebt en ruimte vrijmaakt. (Sony in de volgende update aub toevoegen.)
Nu bij Wreckfest had ik net te weinig ruimte ik dus een game verwijderd maar nu begint Wreckfest niet te downloaden, je moet eerst naar de game gaan in de bibliotheek om daar via optionsmenu op hervatten te drukken!? Waarom begint ie niet gewoon te downloaden als er meer ruimte is?
Waar kan ik trouwens de lopende downloads zien?
PS knop kort indrukken, onderin zie je dan een pijl in het dock en daar zie je het

ps knop kort indrukken geeft eigenlijk het menu wat je eerder kreeg als je hem lang indrukte

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 04-05-2021 12:36 ]

418O2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:35:
[...]

PS knop kort indrukken, onderin zie je dan een pijl in het dock en daar zie je het

ps knop kort indrukken geeft eigenlijk het menu wat je eerder kreeg als je hem lang indrukte
Vind het ook wel raar dat hij niet altijd automatisch verder gaat zodra je weer genoeg ruimte hebt en je eerst de download handmatig moet hervatten.

• Jumpman
Net even Wreckfest gespeeld, het speelt prima.

• dehardstyler
Jumpman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:52:
Net even Wreckfest gespeeld, het speelt prima.
Heb je ook online gespeeld en is het inderdaad 24 per server?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Net de download aangezet via de PS app (handige optie).

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Is de game 4K/60FPS met dynmaische modder/schaduwen etc? vinnik belangrijker :P

• dehardstyler
Chaoss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Is de game 4K/60FPS met dynmaische modder/schaduwen etc? vinnik belangrijker :P
Ja en dat ook @Jumpman. O-)

• Jumpman
dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Niet online gespeeld. Nu ook weer werken. :)

• 418O2

die zeggen wel 4k/60fps, maar dat kan ook de stream zijn
PlayStation Has Registered Sunset Overdrive Trademark
https://www.resetera.com/...erdrive-trademark.420218/

Zegt natuurlijk verder niks, maar een Sunset Overdrive 2 zie ik wel zitten!

• dehardstyler
Kalder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:31:
[...]

Officieel zou de PS5 versie pas in Juni komen, het kan zijn dat het een early build is waar nog geen rekening met de save games gehouden is, denk wel dat het nog komt eigenlijk, anders zou het een enorme faal zijn.
Het zou kunnen dat je gelijk krijgt! Wel een random Reddit link met een random bron, dus pin me er niet op vast, maar het lijkt inderdaad later te komen: https://www.reddit.com/r/...to_ps5_save_file/gwsvbh2/
A guy wrote this in another forum: "THQ Nordic is just the Publisher but the Devs at Bugbear confirmed it’s definitely coming and said they just couldn’t finalize the save data transfer functionality in time but that they’ll add it very soon. Jannes, the lead game Dev said on Discord they just didn’t want to wreck our save data by rushing things. I think they’ll figure it out fast enough and release a patch no later than a week after release. If not, they’ll surely let us know"
EDIT:

Nu ook met een bevestiging vanuit Bugbear Entertainment: https://twitter.com/bugbeargames/status/1389185105315483650

[ Voor 5% gewijzigd door dehardstyler op 04-05-2021 15:13 ]

Bovenstaande video is in 60FPS, de game ook, als je op een PC in een browser op YouTube de knoppen voor "<" en ">" gebruikt kun je per frame doorspoelen, als het dan 2 frames hetzelfde blijft is de game in 30fps en de video in 60fps, maar in dit geval is de game ook 60fps

• 418O2
Kalder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Bovenstaande video is in 60FPS, de game ook, als je op een PC in een browser op YouTube de knoppen voor "<" en ">" gebruikt kun je per frame doorspoelen, als het dan 2 frames hetzelfde blijft is de game in 30fps en de video in 60fps, maar in dit geval is de game ook 60fps
Thanks sherlock! is dat ook duidelijk :P

Vraag me af of het echt wel zo is, want er geen framesync natuurlijk

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wreckfest is wel vermakelijk! Gebruikt de dualsence ook wel goed. Abs uit en dan remmen voel je blokkeren van wielen. Ja graphics niet bijzonder. Maar een elimination met 23 ai auto's is wel bruut. Speelt smooth, oogt locked 60fps. Alleen geen hdr wat jammer is. Al met al een leuke "gratis" game en ga me er wel mee vermaken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:02:
https://www.resetera.com/...erdrive-trademark.420218/

Ik ken de game niet echt, destijds wel wat dingen van voorbij zien komen maar het had niet echt mijn aandacht. Maar als ik zie wat Insomniac recent met Spiderman MM en R&C Rift Apart neerzet dan zou SSO2 wel een mooie PS5 titel kunnen worden..

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:02:
...

Deeltje 2 zie ik ook wel zitten. Prima vermaakt met het eerste deel goeie dosis humor en leuke mechanics.

Benieuwd of ze nog iets met het eerste deel doen of dat die game voorgoed in licentie limbo verdwijnt.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:50
Ik denk dat dat gewoon IP bescherming is van Sunset Overdrive. Ik zie Insomniac niet snel terugkeren naar die IP, omdat ze twee veel grotere IP's hebben, waarvan er één (Spiderman) zo'n beetje garant staat voor makkelijk 10+ miljoen verkopen.
Wat zou kunnen is dat ze misschien een re-imaging uitbrengen voor PS4 en PS5 met nieuwe single player verhaallijn. Re-imaging, omdat de publishing rights van deel 1 nog steeds bij Microsoft liggen.
Trishul schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:35:
Ik denk dat dat gewoon IP bescherming is van Sunset Overdrive. Ik zie Insomniac niet snel terugkeren naar die IP, omdat ze twee veel grotere IP's hebben, waarvan er één (Spiderman) zo'n beetje garant staat voor makkelijk 10+ miljoen verkopen.
Wat zou kunnen is dat ze misschien een re-imaging uitbrengen voor PS4 en PS5 met nieuwe single player verhaallijn. Re-imaging, omdat de publishing rights van deel 1 nog steeds bij Microsoft liggen.
Misschien iets voor Bluepoint om mee aan de slag te gaan. Kan Insomniac zich inderdaad richten op andere zaken.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Misschien iets voor Bluepoint om mee aan de slag te gaan. Kan Insomniac zich inderdaad richten op andere zaken.
Zouden die alweer aan een nieuwe Spiderman werken? lijkt me niet typisch een IP waar je om de 2 jaar een deeltje van uit brengt.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Zouden die alweer aan een nieuwe Spiderman werken? lijkt me niet typisch een IP waar je om de 2 jaar een deeltje van uit brengt.
Volgens 'insiders' is het verhaal dat ze al bezig zijn met een full fledged vervolg op de eerste Spiderman.
Bluepoint zou op zijn beurt bezig zijn met een remake van Metal Gear Solid en Sony zou nog altijd van plan zijn ze toe te voegen als 1st party studio aan PS Studios.

Zoals altijd met een vaatje zout aannemen voor de waarheid :P

• 418O2
MM Had wel een behoorlijke opening voor het volgende deel aan het einde

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-01 13:22
Blij met Destruction Derby!! Uh Wreckfest

Speelt soepeltjes

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 04-05-2021 17:45 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Cardwizard schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:40:

Speelt soepeltjes
Same hier ga ik me wel weer even mee vermaken ziet er ook strak uit!
BF V ook nog proberen vanavond mooi playstation plus maandje in ieder geval!

[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 04-05-2021 18:53 ]

Playstation 5

• Amaze86
  • Laatst online: 19:42
Super maand, denk dat we deze games niet hadden gekeregen als ms geen gamepass had :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01 19:51
Returnal is echt te gek als je van roguelites houdt, gameplay is strak. Snap er nog niet zoveel van, zowel verhaal als items/progressie, maar de levelstructuren / beestjes / wapens herkennen geeft al een hoop plezier. En ziet er bovendien fantastisch uit.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Amaze86 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:07:
Super maand, denk dat we deze games niet hadden gekeregen als ms geen gamepass had :)
Ik weet niet PS+ heeft al zolang ik me kan herinneren regelmatig goeie/leuke titels. De dienst bestaat ook alweer bijna 11 jaar. Tijd vliegt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 05-05-2021 00:44 ]

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:40:

Speelt soepeltjes
Een echte no-brainer :)

Lekker knallen met zijn allen, en speel je een match in combo met een surroundset dan zit je er echt helemaal in. :9

Een dikke vette Amerikaan die na 4 minuten rammen er uit ziet als een mini, echt een game die nog een glimlach op je gezicht kan projecteren :D

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:18:
[...]

Een echte no-brainer :)

Lekker knallen met zijn allen, en speel je een match in combo met een surroundset dan zit je er echt helemaal in. :9

Een dikke vette Amerikaan die na 4 minuten rammen er uit ziet als een mini, echt een game die nog een glimlach op je gezicht kan projecteren :D
Ik ben er nog niet helemaal uit. De multiplayer kwam ik niet in, alle servers steeds vol. Maar in de singleplayer was het best leuk, al had ik bij de grasmaaierbeukerij wel zoiets van: echt?

• Jumpman
Dennisdn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:23:
[...]

Ik ben er nog niet helemaal uit. De multiplayer kwam ik niet in, alle servers steeds vol. Maar in de singleplayer was het best leuk, al had ik bij de grasmaaierbeukerij wel zoiets van: echt?
Zeker de rijdende banken nog niet gezien? ;)

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:35
[...]

Ik had het spel direct afgelegd door de servers die vol zaten.
Ik heb 5 minuten zitten wachten en ik zat nog niet in een potje, vandaag misschien beter.

Verwijderd

AppleFan2007 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:11:
[...]

Ik had het spel direct afgelegd door de servers die vol zaten.
Ik heb 5 minuten zitten wachten en ik zat nog niet in een potje, vandaag misschien beter.
Het kan soms erg druk zijn, maar de moeite van het wachten word beloond. Tip: luister eens naar je medestanders tijdens het wachten, vermoedt dat sommigen niet eens in de gaten hebben dat hun microfoontje open staat van hun PlayStation 5 controller 🤣🤣

Voeg ons maar tie op Gerard_Ingrid 😙

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
[...]

Ja die vond ik ook wel vaag en toen dacht ik ook wel van misschien is dit niet echt mijn spel maar daarna werd het wel leuk met de races.

Playstation 5

• Starscreamer
Gister Wreckfest PS5 versie geprobeerd en het was een teleurstelling betreft Adaptive Triggers.
Kwam alleen maar kabaal uit de controller terwijl ik de tv op mute had omdat ik de vrouw aan de telefoon had :X
De DLC die ik gekocht heb op mijn PS4 versie en mijn level zijn ook niet meegenomen naar de PS5 versie.
Ik pleur de PS5 versie er snel af en ga verder met de PS4 versie (inclusief Opel Manta) .

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
[...]
al had ik bij de grasmaaierbeukerij wel zoiets van: echt?
De combine / dorser racers zijn nog erger, traaaaaag en lomp :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 05-05-2021 09:46 ]

• Starscreamer
Starscreamer schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:28:
Gister Wreckfest PS5 versie geprobeerd en het was een teleurstelling betreft Adaptive Triggers.
Kwam alleen maar kabaal uit de controller terwijl ik de tv op mute had omdat ik de vrouw aan de telefoon had :X
De DLC die ik gekocht heb op mijn PS4 versie en mijn level zijn ook niet meegenomen naar de PS5 versie.
Ik pleur de PS5 versie er snel af en ga verder met de PS4 versie (inclusief Opel Manta) .
Update... DLC update werkt wel :)
Rij alweer met de Opel Manta rond... let op level ben je nog steeds kwijt.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XO2OtZy7ghjIfjPp27LxwuCdJSQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6cQ1r4L0LZSmX1S1MpwpBWX0.jpg?f=user_large

Mogelijk al eens gepost en wellicht meer iets voor een film/documentaire topic maar gezien het onderwerp zullen er hier vast wel geïnteresseerden kunnen zijn. Heb vanochtend de helft van de bijna 3 uur durende documentaire, From Bedrooms to Billions: The Playstation Revolution uit 2020, gekeken over het ontstaan van de PlayStation.

Als game liefhebber super vermakelijk en een feest van herkenning om te zien. Tegelijkertijd ook een paar nieuwe dingen geleerd die ik nog niet wist over de ontwikkeling van m’n eerste console. Erg tof ook dat mensen zoals Mark Cerny, Phil Harrison, Kazunori Yamauchi, Hideo Kojima en nog meer iconische gameindustrie figuren hun verhaal doen over het ontstaan van de console. Gezien de speelduur van de documentaire vermoed ik dat het meerendeel zich richt op de eerste PlayStation en dat de 2, 3 en 4 wat minder aandacht zullen krijgen. Jammer, dan was een serie van vier afleveringen beter geweest. Vooralsnog was de eerste helft alvast ontzettend leuk om te kijken, aanrader!

Trailer:

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• 418O2
30 euro voor een stream dus, vind het wel interessant, maar niet zó interessant

Ik heb inmiddels met een aantal mensen "It Takes Two" gespeeld (hardcore gamers wel) en iedereen is er razend enthousiast over. Is echt de moeite!

[ Voor 48% gewijzigd door 418O2 op 05-05-2021 10:31 ]

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Wreckfest is toch niet de PS5 versie, ziet er niet zo uit in elk geval? Ik zie jaggies/aliasing en verder ook totaal grafisch niet impressive. Laadtijden zijn ook niet bijzonder snel ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
-SaveMe- schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:00:
Wreckfest is toch niet de PS5 versie, ziet er niet zo uit in elk geval? Ik zie jaggies/aliasing en verder ook totaal grafisch niet impressive. Laadtijden zijn ook niet bijzonder snel ....
Volgens mij alleen de PS5 versie? De PS4 versie moet ik kopen! Heel raar.
Wat er volgens mij alleen PS5 aan is zijn de adaptive triggers als je auto naar de klote is dan geeft die weerstand. Graphics en laadtijden zijn gewoon van PS3 althans zo ziet het eruit. Teleurstellend wat mij betreft maar wel een afwisseling om te spelen tussen de andere games.
Pagina: 1 ... 112 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord