• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:07

Superkiwi

Hoi doei

Erapaz schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:45:
[...]
Zit eigenlijk ook nog in een gamedipje.
Dat had ik een tijdje geleden ook, buiten Assetto Corsa Competizione had ik geen games meer om te spelen en er stond ook niks op mijn radar.
En nu de laatste weken ben ik bezig met Darksiders Genesis en Shadow of the Tomb Raider, moet ik nog wat dingen doen in Concrete Genie, heb ik gisteren Horizon Zero Dawn gedownload, kocht ik zonet PGA 2k21 in de aanbieding en zit ik eraan te denken om de Snowrunner season pass te halen. En dan komt waarschijnlijk volgende week ook nog de DLC van Assetto Corsa Competizione uit.
Van niet weten wat je moet spelen naar niet weten waar je moet beginnen, het kan raar lopen :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
cold_as_ijs schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:36:
[...]
Na Control met zijn vage verhaal die ik eigenlijk ook niet super lekker vond spelen (mistte vooral wat dodge & cover mechanics en betere auto-aim), is dit wel even een verademing om eerlijk te zijn.
Control verhaal is juist prachtig en erg mooi uit de doeken gedaan! En de auto aim werkt fantastisch. Dodgen is niet de bedoeling, tis ook geen cover shooter, continue in beweging blijven en strafen en ondertussen launch gebruiken. Wat mij betreft briljante game, met mooie levels, prachtige verhaalopbouw en lekker snelle combat! _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
ArnoldSmiley schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:15:
[...]

Ik heb echt zin in deze game. Wordt mijn eerste 'PS5 Only' game, en dus geen crossgen titel.

Gameplay video's zien er ook dik voor elkaar uit.

Jammer alleen dat het een open world game is.

Edit: roquelike :( :(
Alhoewel het niet mijn genre is (sci-fi horror?) lijkt het me ook een erg toffe game, ziet er sowieso mooi uit met leuke gameplay.

Volgens mij is het semi-open wereld. dat je door bepaalde gebieden moet maar het is niet 1 grote wereld/planeet/dimensie.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• -SaveMe-
Returnal lijkt me op punten een mooie game, maar het rogue like karakter spreekt me niet. aan Heb de indruk dat het vooral een grote aaneenschakeling gaat zijn van vechten tegen bosses met idiote mechanics. FF reviews afwachten voor mij dus....

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
De wereld gaat naar de klote.... ik zit de reacties te lezen op de frontpafe over de mogelijke videodienst die sony gaat aanbieden.... niet normaal.

Nog een streaming dienst, versplintering, mager aanbod op netflix. Het is gvd zeiken dat er naast de Appie ook een Jumbo, Coop, Lidl, Aldi etc is omdat ze bij de AH geen Maaza drankjes verkopen.

Anno 2021 klagen we dat we teveel aanbod hebben. First world problems...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
laugh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:01:
Het probleem aan de wat duurdere headphones is dat je nog meer nodig hebt zoals een DAC/AMP, aangezien de geluids kwaliteit van de PS5 controller echt minimaal/slecht is. Ze hebben geen power om deze headphones te driven. Dus dan ben je nog meer geld kwijt om een goede setup te krijgen. Puur voor PS5, zeg ik nee. Gebruik je het ook voor andere zaken en regelmatig, dan is het misschien wel een goede investering om er in te verdiepen.
Ik heb de headset nu via usb rechstreeks op de PS5 aangesloten, dus wat dat betreft geen kwaliteits verlies.

zo'n mini-dac als de Audioquest Dragonfly is wel leuk omdat je die ook icm je telefoon kunt gebruiken. JAmmer dat zo'n ding niet even te testen is.

JackAvery schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:47:
Tales of Arise heeft net een release datum en een paar nieuwe trailers gekregen. Er komen PS4, PS5, Xbox One en Series X|S SKU's in de winkel op 10 september. De next-gen SKU's krijgen een 60 FPS performance mode en een 4K graphics quality mode.

Voorlopig zijn de story trailer/gameplay enkel in het Japans, maar ik deel ze toch maar hieronder:

Nieuwe trailer / Engelse versie hier

[YouTube: 『テイルズ オブ アライズ』新キャラ&発売日公開! 日本語最新PV【Tales of ARISE】]

7 min aan gameplay:

[YouTube: 『テイルズ オブ アライズ』最新ゲームプレイ動画! バトルやフィールド探索要素を紹介【Tales of ARISE】]
Hier kijk ik wel naar uit! Haal hem alleen niet meteen met release. Prijs van Tales games daalt altijd wel vrij snel en ik wacht even de reviews af. Vond Berseria iets tegenvallen.
Game ziet er in ieder geval wel goed uit. Die grafische update kon de serie wel gebruiken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-01 10:58
Voorbij de 50 ergens

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Superkiwi schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:00:
[...]

Dat had ik een tijdje geleden ook, buiten Assetto Corsa Competizione had ik geen games meer om te spelen en er stond ook niks op mijn radar.
En nu de laatste weken ben ik bezig met Darksiders Genesis en Shadow of the Tomb Raider, moet ik nog wat dingen doen in Concrete Genie, heb ik gisteren Horizon Zero Dawn gedownload, kocht ik zonet PGA 2k21 in de aanbieding en zit ik eraan te denken om de Snowrunner season pass te halen. En dan komt waarschijnlijk volgende week ook nog de DLC van Assetto Corsa Competizione uit.
Van niet weten wat je moet spelen naar niet weten waar je moet beginnen, het kan raar lopen :+
Ik heb genoeg te spelen, maar vind eigenlijk niks leuk. En ik wil ook weer moet nog een game kopen, omdat ik al voldoende heb liggen. Ben dus maar met een boek bezig, Three Body Problem trilogy, ook een aanrader.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Raem schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:57:
[...]

Hier kijk ik wel naar uit! Haal hem alleen niet meteen met release. Prijs van Tales games daalt altijd wel vrij snel en ik wacht even de reviews af. Vond Berseria iets tegenvallen.
Game ziet er in ieder geval wel goed uit. Die grafische update kon de serie wel gebruiken.
Ook wel blij dat er een nieuwe Tales komt, maar vooral benieuwd of de gameplay ook evolueert. Reviews afwachten dus :)
-SaveMe- schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:11:
[...]

Control verhaal is juist prachtig en erg mooi uit de doeken gedaan! En de auto aim werkt fantastisch. Dodgen is niet de bedoeling, tis ook geen cover shooter, continue in beweging blijven en strafen en ondertussen launch gebruiken. Wat mij betreft briljante game, met mooie levels, prachtige verhaalopbouw en lekker snelle combat! _/-\o_
Auto aim goed? Zal er bij mij echt wat mis zijn geweest want schoot er continu langs, vooral juist als ze heel dichtbij stonden kreeg ik de lock boven of langs. Wat betreft cover heb je wel gelijk hoor, maar mistte echt de optie om te rollen. Zeker in het begin was de balans niet goed (voor mijn skills dan) en was ik met strafen te traag. Gevolg was dat ik be dee eerste lastige vijand (die vliegt en stenen gooit) 5 x dood ging. Toen maar alles op easy gezet. De encounters waren voorspelbaar en op een gegeven moment irritant. Ik kwam er ook te laat achter dat er nog een hele rits krachtigere wapens was, misschien had dit de boel wat leuker gemaakt. De sfeer was overigens wel goed, het verhaal vond ik vaag. Ja hoofdlijnen waren wel duidelijk hoor maar veel onduidelijk
. Het was ook zeker geen slecht spel maar gewoon paar dingetjes die voor mij niet lekker liepen waardoor ik er voor me gevoel doorheen moest worstelen. De laadtijden waren echt heerlijk overigens. Hier kan ik wel aan wennen

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-01 19:25
Nu de ps5 een update heeft gehad voor externe usb opslag. Welke kan ik dan het beste aanschaffen. Die 825GB is al bijna vol.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:25

CyBeRSPiN

sinds 2001

harley2009 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:28:
Nu de ps5 een update heeft gehad voor externe usb opslag. Welke kan ik dan het beste aanschaffen. Die 825GB is al bijna vol.
Die van mij was op dag 1 al vol, maar daarna alles eraf geknikkerd wat ik niet wekelijks speel, zo weer opnieuw gedownload immers. Games zullen wel steeds groter worden denk ik, ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Kenny_026 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:16:
De wereld gaat naar de klote.... ik zit de reacties te lezen op de frontpafe over de mogelijke videodienst die sony gaat aanbieden.... niet normaal.
...
Anno 2021 klagen we dat we teveel aanbod hebben. First world problems...
Slecht geslapen ? Last van de lockdown ? :D

Het is toch volkomen normaal dat die reacties er komen. Het gaat ook helemaal niet om het aanbod, maar dat je voor alles afzonderlijk mag gaan betalen. Nu zit nog heel veel Sony/Columbia content bij Netflix, Prime, enz... Die zal daar dan gegarandeerd ook gaan verdwijnen.

Stel je voor dat je niet 1, maar 10 PS Nows hebt, namelijk dat elke uitgever met zijn eigen abonnement komt. Daar ga je toch ook niet happy van worden, denk ik.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-01 14:23
Twixie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:14:
[...]

<knip>

Stel je voor dat je niet 1, maar 10 PS Nows hebt, namelijk dat elke uitgever met zijn eigen abonnement komt. Daar ga je toch ook niet happy van worden, denk ik.
En daar gaat het wel naar toe.
Maar we raken offtopic
harley2009 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:28:
Sowieso is het enkel voor PS4 games (effen het archiveren van PS5 games buiten beschouwing gelaten), maar dat wist je wellicht wel.
Dan hangt het er simpelweg van af wat je belangrijk vindt. Wil je de kortste laadtijden, ga dan voor een SSD. Wil je vooral heel je library (afhankelijk van hoe groot die is), ga dan voor een HDD.
Zelf heb ik een 6TB drive.

Ik kan overigens zeggen dat enkele bugs zeker en vast gefixed zijn in de laatste update. Het renderen van je library/tiles van je externe library, is beduidend sneller dan vroeger. En ook heb ik geen probleem meer als ik ook een schijf aangesloten heb om een backup te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 21-04-2021 21:20 ]

Verwijderd

PS5 - Play Like Never Before

• harley2009
Twixie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:18:
[...]

Sowieso is het enkel voor PS4 games (effen het archiveren van PS5 games buiten beschouwing gelaten), maar dat wist je wellicht wel.
Dan hangt het er simpelweg van af wat je belangrijk vindt. Wil je de kortste laadtijden, ga dan voor een SSD. Wil je vooral heel je library (afhankelijk van hoe groot die is), ga dan voor een HDD.
Zelf heb ik een 6TB drive.

Ik kan overigens zeggen dat enkele bugs zeker en vast gefixed zijn in de laatste update. Het renderen van je library/tiles van je externe library, is beduidend sneller dan vroeger. En ook heb ik geen probleem meer als ik ook een schijf aangesloten heb om een backup te nemen.
Oke ik zat dus te denken aan een Samsung T5 Draagbare Externe Solid State Drive, 2TB. Waar natuurlijk in de toekomst ook ps5 spellen op kunnen. Met de laatste update van de ps5 is dat nu toch mogelijk ??.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:13
harley2009 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 06:04:
[...]

Oke ik zat dus te denken aan een Samsung T5 Draagbare Externe Solid State Drive, 2TB. Waar natuurlijk in de toekomst ook ps5 spellen op kunnen. Met de laatste update van de ps5 is dat nu toch mogelijk ??.
Je kan alleen PS5 games archiveren, als je ze dan op die schijf zet kan je ze niet spelen.
Dat zal in de toekomst ook niet veranderen.
PS5 games vereisen een bepaalde snelheid van de SSD.
Daarom dat die alleen op de interne en later op de uitbreidbare M.2 SSD kunnen staan.

• harley2009
AppleFan2007 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 07:12:
[...]

Je kan alleen PS5 games archiveren, als je ze dan op die schijf zet kan je ze niet spelen.
Dat zal in de toekomst ook niet veranderen.
PS5 games vereisen een bepaalde snelheid van de SSD.
Daarom dat die alleen op de interne en later op de uitbreidbare M.2 SSD kunnen staan.
Bedankt voor de info, dan heeft het weinig zin. Dan kan ik beter een spel uitspelen en danverwijderen. En die 1 of 2 toppers laten staan.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 23:38
Zeer mooi geanimeerde trailer die elk aspect van de ps5 laat zien. Maar die 3d audio klopt toch niet?
'3d audio is only available with compatible headphones.'
Alld stereo headphones werken toch voor 3d audio?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 15:25
Returnal, the Next Great PS5 Exclusive

[ Voor 15% gewijzigd door Amaze86 op 22-04-2021 08:37 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:38 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Twixie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:14:
[...]

Slecht geslapen ? Last van de lockdown ? :D

Het is toch volkomen normaal dat die reacties er komen. Het gaat ook helemaal niet om het aanbod, maar dat je voor alles afzonderlijk mag gaan betalen. Nu zit nog heel veel Sony/Columbia content bij Netflix, Prime, enz... Die zal daar dan gegarandeerd ook gaan verdwijnen.

Nee ik denk daar echt anders over. Begin van het millennium gaf ik met gemak een tientje in de week aan de videoland. Tel daar 8 keer in de maand naar de stad heen en weer rijden bij op omdat het na 2-3 dagen terug moest zijn en 50€ armer in de maand was niets. Voor minder geld is mijn aanbod nu vele malen groter en ik hoef de deur ook niet meer uit.

Zet nu drie maanden disney/netflix/amazon//videoland aan en rouleer een beetje en je bent echt niet veel geld kwijt in de maand voor een praktisch onbeperkt aanbod van films en series. Als je niet weet wat je wilt kijken heeft dat echt alleen met jezelf te maken en niet met het aanbod.

Daarnaast is piraterij zo goed als verleden tijd? Ik kom het niet meer tegen en hoor niemand meer over nieuwsgroepen torrents etc omdat de tijd die je kwijt bent niet meer opweegt tegen de kosten van streamingdiensten.

Mensen kunnen slecht met te veel keuzes omgaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 22-04-2021 07:55 ]

Verwijderd

Cowboy_Henk schreef op donderdag 22 april 2021 @ 07:18:
[...]

Zeer mooi geanimeerde trailer die elk aspect van de ps5 laat zien. Maar die 3d audio klopt toch niet?
Het is een nieuwe trailer, geen idee 🤷‍♂️ eigenlijk ;)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Voor de 3rd party headsets werkt 3d audio helaas alleen als je geen audiomix gebruikt. Mijn grootste pijnpunt met de PS5.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-01 11:13
Kenny_026 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 07:52:
[...]

Daarnaast is piraterij zo goed als verleden tijd? Ik kom het niet meer tegen en hoor niemand meer over nieuwsgroepen torrents etc omdat de tijd die je kwijt bent niet meer opweegt tegen de kosten van streamingdiensten.
Redelijk offtopic maar dit is zeker niet verleden tijd alleen mag het op tweakers niet worden besproken. Denk zelfs dat uiteindelijk deze versplintering tot gevolg heeft dat de piraterij weer toe neemt. Of dat mensen inderdaad heel veel aan account sharing gaan doen (accountje kopen voor 1 jaar voor 5 euro ofzo) of andere grijze oplossingen zoals accounts afsluiten in Turkije of Brazilië

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 15:56
Trailer ziet er veel belovend uit, maar kan aan mij liggen maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik nu moet overstappen, als ik naar de exclusieve kijk.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• -SaveMe-
Ik heb dus wel nog mijn savegame van HZD, maar de complete edition ziet deze gewoon niet? Heb ook nog ff de disc versie geinstalleerd, save geladen en opnieuw gesaved in de hoop dat dat wat zou uitmaken, maar helaas. Iemand tips ?

[...]

maar niet alle headphones zijn stereo :D

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:05

spaceboy

Op grote hoogte

Cool! Housemarque blijft altijd wel een interessante ontwikkelaar.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Amaze86
Linksquest schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:38:
[...]

Trailer ziet er veel belovend uit, maar kan aan mij liggen maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik nu moet overstappen, als ik naar de exclusieve kijk.
Je mist vrij weinig op dit moment als je Spiderman,
Demon's Souls en de ps5 snelheid niks vind. Na een jaartje zal er vast meer zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 22-04-2021 09:15 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Amaze86
@cold_as_ijs 4k 60fps..of gewoon 1440p upscaled naar 4k ook goed.

-SaveMe- schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:39:
Ik heb dus wel nog mijn savegame van HZD, maar de complete edition ziet deze gewoon niet? Heb ook nog ff de disc versie geinstalleerd, save geladen en opnieuw gesaved in de hoop dat dat wat zou uitmaken, maar helaas. Iemand tips ?
Is je disc versie een andere regio misschien?
Are save games from Horizon Zero Dawn compatible with Horizon Zero Dawn Complete Edition? (PLAYSTATION 4 ONLY)

Save games from Horizon Zero Dawn are compatible with Horizon Zero Dawn: Complete Edition, but only if both games are from the same region. The exception is Latin America - save games from the Latin American edition of Horizon Zero Dawn are not guaranteed to be compatible with Horizon Zero Dawn Complete Edition in every Latin American country.

Below is a list of title IDs for the standard edition of Horizon Zero Dawn and the corresponding compatible title ID for Horizon Zero Dawn Complete Edition, broken down by region. You can find the title ID on the disc or on the side of the packaging; it starts with 'CUSA' followed by five numbers.

Europe:

Standard Edition: CUSA01021 > Complete Edition: CUSA10211
Standard Edition: CUSA07319 > Complete Edition: CUSA10212
Standard Edition: CUSA07320 > Complete Edition: CUSA10213
Asia:

Standard Edition: CUSA05682 (manufacturing ID: PCAS-02043, PCKS-92029, PCAS-02050, PCKS-92033) > Complete Edition: CUSA10218 (manufacturing ID: PCAS-05046 / PCKS-10029)
Japan:

Standard Edition: CUSA05661 (manufacturing ID: PCJS53022 or PCJS53019) > Complete Edition: CUSA10234 (manufacturing ID: PCJS66013)
America:

Standard Edition: CUSA01967 > Complete Edition: CUSA10237
Standard Edition: CUSA07326 > Complete Edition: CUSA10237*
(*Latin American title ID. May not work in every country.)
https://www.guerrilla-games.com/play/horizon/faq#hzdce

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09-2025
cold_as_ijs schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:15:
[...]

en draait lekker 60FPS zo te zien
60fps is imo het minimale anno 2021. Je kan nu écht niet meer aan komen kakken met 30fps. -O-

Soundcloud

kaos001 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:21:
[...]

60fps is imo het minimale anno 2021. Je kan nu écht niet meer aan komen kakken met 30fps. -O-
30 FPS blijft gewoon de norm hoor.
Deze generatie gaat gewoon 30 FPS + RT zijn of 60 FPS zonder RT. Misschien als straks de DLSS variant tegenhanger van AMD beschikbaar komt dat dit veranderd, maar zelfs dan vermoed ik dat de extra processing power gewoon ingezet gaat worden voor meer pracht en praal (ten minste voor de mainstream games)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 09:31

Lapras

Ice beam

-SaveMe- schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:39:
Bij mij kon hij ze vinden in de cloud, dus dat ging goed. Eigenlijk verbaasde me het, aangezien ik ze nooit bewust had geüpload. Het zou moeten kunnen dus. Je hebt ze wel in de home screen geüpload, waarvoor je PS Plus moet hebben?

Overigens viel die 30 fps wel flink tegen na het soepele Ghost Of Tsushima.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Jim Ryan in a interview for Nikkei (JP): "We will make sure the PlayStation 5 generation has more exclusive software than ever before – Hope to announce our cloud strategy when the time is right"
Jim Ryan in a interview for Nikkei (JP): "We will make sure the PlayStation 5 generation has more exclusive software than ever before – Hope to announce our cloud strategy when the time is right"
Articles & Blogs
Thanks to salromano (from Gematsu) for the translation:

Link to the interview (in JP): https://twitter.com/6d6f636869/status/1384999259821338626
Regarding PlayStation 5 supply shortages and Japan:

"There are several reasons why PlayStation 5s are currently hard to obtain. Supply was extremely intricate under COVID-19, and distribution had to be online-only. Semiconductor supply and demand is also tight across the globe. We are asking our suppliers to increase production, and that will flow into the market in 2021."

"The current supply of PlayStation 5 in Japan is comparable to PlayStation 4 in the same period following its launch. We will continue to focus on the Japanese market and improve supply going forward."

"PlayStation 5 has a lot of software by Japanese developers from early on. And going forward, I would like to strengthen our ties with Japanese developers and release content for PlayStation 5 suited to the Japanese market."

Regarding the cloud games partnership with Microsoft announced in 2019:

"The conversation of exchanging ideas (with Microsoft) is ongoing. It's some extremely interesting stuff, and I hope to announce our cloud strategy when the time is right. While we could use the cloud for our technical infrastructure, the cloud game experience we offer will be unique to PlayStation."

Regarding competition for content such as Microsoft acquiring companies:

"We have been quietly, but steadily investing in high-quality games for PlayStation. And we will make sure the PlayStation 5 generation has more exclusive software than ever before. We have engaged in mergers and acquisitions several times in the past, such as with Insomniac Games. We will not rule out that option in the future."

Ryan also says that where sales usually peak in the third or fourth year of a console's lifetime, he can see a longer lifecycle for PlayStation 5 due to its health post-launch, and is more optimistic about the future now than he was a year ago.

• kaos001
cold_as_ijs schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:39:
[...]

30 FPS blijft gewoon de norm hoor.
Deze generatie gaat gewoon 30 FPS + RT zijn of 60 FPS zonder RT. Misschien als straks de DLSS variant tegenhanger van AMD beschikbaar komt dat dit veranderd, maar zelfs dan vermoed ik dat de extra processing power gewoon ingezet gaat worden voor meer pracht en praal (ten minste voor de mainstream games)
Ik mag hopen van niet. Gameplay boven alles en van 30fps word ik niet vrolijk iig.
RT mogen ze houden van me. :7

Soundcloud

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

kaos001 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:17:
[...]

Ik mag hopen van niet. Gameplay boven alles en van 30fps word ik niet vrolijk iig.
RT mogen ze houden van me. :7
En zo speel ik liever 30fps met wat mooiere plaatjes :).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mijn Horizon ZD save werd zonder problemen geladen op mijn PS5, over gezet via USB van mijn PS4 Pro. Nu is het wachten op een 60fps PS5 patch :)
Caayn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:46:
Mijn Horizon ZD save werd zonder problemen geladen op mijn PS5, over gezet via USB van mijn PS4 Pro. Nu is het wachten op een 60fps PS5 patch :)
Dat de save game werkt is logisch aangezien je op de PS5 ook de PS4 versie speelt, pas zodra er een PS5 versie van een game is word het lastiger om je PS4 savegame op de PS5 versie te krijgen, voor zover ik weet word dat meestal door game developers zelf geregeld door de save game op te slaan in hun eigen cloud.
Ben nog geen game tegen gekomen waar een PS4 en PS5 versie van is waar de PS4 save game probleemloos werkt op de PS5 versie van de game (zonder dat het via het spel zelf is ge-upload/download)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Cardwizard
Caayn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:46:
Hier ook zonder problemen, disc versie save van jaren geleden uit de cloud getrokken en de digitale complete editie zag hem gewoon

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:35
Iemand ervaring met een goede monitor voor de PS5?

heb op het moment in de woonkamer een 4k Televisie staan, maar het gamen in de woonkamer trekt mij niet en wil dus een goede monitor aanschaffen.

Zie aardig wat dingen voorbij komen over de Samsung Odyssey G7? Ondanks dat dit 1440p is, is dit dan de moeite waard? Vind dit qua design ook een zeer mooi scherm.

Budget is ongeveer +/- 500 euro.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Vandaag de Darkplates binnen gekregen. Foto's ter info, niet voor discussie :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jeBmfJBlcE3naqtEngRQyKwYKk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rexj4BYfCHNydqd9lHPfKyaV.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9cb64Sw1cCLAQNHaQbron2ny9M=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cYb9UoOOIRJZ2h7L8x3jCJaO.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tg4mbCZaFea_hS_HcMneOBbrd_Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wk5FMOWnbngNOezjuj91g9nr.jpg?f=fotoalbum_medium

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Kalder schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:16:
[...]

Dat de save game werkt is logisch aangezien je op de PS5 ook de PS4 versie speelt, pas zodra er een PS5 versie van een game is word het lastiger om je PS4 savegame op de PS5 versie te krijgen, voor zover ik weet word dat meestal door game developers zelf geregeld door de save game op te slaan in hun eigen cloud.
Ben nog geen game tegen gekomen waar een PS4 en PS5 versie van is waar de PS4 save game probleemloos werkt op de PS5 versie van de game (zonder dat het via het spel zelf is ge-upload/download)
Spider-man beide versies ;)

• Starscreamer
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:49:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lang leven Ali :)
Maar ik zeg altijd al draagt een een aap een gouden ring, het is blijft een ...... :X
Vind de PS5 nou niet bepaald mooi O-)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Starscreamer schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:57:
[...]

Lang leven Ali :)
Maar ik zeg altijd al draagt een een aap een gouden ring, het is blijft een ...... :X
Vind de PS5 nou niet bepaald mooi O-)
Dat ben ik met je eens maar de witte versie scheen door mijn luidsprekerdoek heen van mijn meubel :) Nu niet meer.

• Starscreamer
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:59:
[...]

Dat ben ik met je eens maar de witte versie scheen door mijn luidsprekerdoek heen van mijn meubel :) Nu niet meer.
Kijk er wordt gezocht naar oplossingen daar hou ik van _/-\o_

• kaos001

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ga best goed op die batman vibe :7
Nice!

Soundcloud

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06-2025
Cardwizard schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:28:
[...]

Hier ook zonder problemen, disc versie save van jaren geleden uit de cloud getrokken en de digitale complete editie zag hem gewoon
Bij mij werkt het niet....geen zin om alles weer opnieuw te doen. Wilde de frozen wilds wel zien.... :'(

PSN gamertag: H3nk13024

• Cardwizard
VinnieV schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:30:
[...]

Bij mij werkt het niet....geen zin om alles weer opnieuw te doen. Wilde de frozen wilds wel zien.... :'(
Eerlijk is eerlijk: je mist weinig… is dlc die niet heel veel toe voegt

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 15:25
Cardwizard schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:14:
[...]

Eerlijk is eerlijk: je mist weinig… is dlc die niet heel veel toe voegt
Maar moet je ZD uitspelen om FW te kunnen spelen? Meestal kun je dat los van elkaar starten.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:07

Superkiwi

Hoi doei

Nee je hoeft Horizon niet eerst uit te spelen. Wel wordt er voor de dlc een level30 aangeraden (vanwege de hogere moeilijkheidsgraad) dus enige progressie in de game is wel nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2021 16:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

PlayStation and Firewalk Studios announce publishing partnership for a new, original multiplayer IP

https://blog.playstation....-original-multiplayer-ip/

Studio zegt me verder niks.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

(jarig!)
Raem schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:10:
PlayStation and Firewalk Studios announce publishing partnership for a new, original multiplayer IP

Schijnbaar een studio die in 2018 is opgericht en uit veel voormalig Destiny veteranen bestaat. Hermen Hulst heeft blijkbaar al een speelbare versie van de game dus het klinkt alsof development al een behoorlijk eind op weg is:

Welicht zien we al iets tijdens de E3 / Summer Game Fest periode.

• -SaveMe-
Wel apart dat sommige PS4 games stukken sneller laden op de PS5 en andere totaal niet. Slecht opgezette save structuur denk ik dan ...

Bij het opstarten van Mafia III krijg je de melding dat die niet lekker kan werken op de PS5. Merj idd wat grafische glitches ....

• -SaveMe-
Ik kijk ook best uit naar BioMutant:
https://www.pushsquare.co...ic_look_at_its_open_world

Hoop dat er ook een PS% upgrade bij zit op launch ...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 12:36

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Prachtig, direct besteld.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:32
-SaveMe- schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:55:
Wel apart dat sommige PS4 games stukken sneller laden op de PS5 en andere totaal niet. Slecht opgezette save structuur denk ik dan ...

Bij het opstarten van Mafia III krijg je de melding dat die niet lekker kan werken op de PS5. Merj idd wat grafische glitches ....
Bij Mafia ligt dat eerder aan de developers dan aan Sony. De Definitive Edition loopt sowieso stukken slechter dan de gewone versie van Mafia 3. En deel 2 is door alle bugs nog steeds praktisch onspeelbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 22-04-2021 18:08 ]

Timothy3000 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:07:
[...]

Bij Mafia ligt dat eerder aan de developers dan aan Sony. De Definitive Edition loopt sowieso stukken slechter dan de gewone versie van Mafia 3. En deel 2 is door alle bugs nog steeds praktisch onspeelbaar.
grrr, heb de mafia trilogy klaarliggen om te spelen.
Vond Mafia 2 een best vette game en had deel 1 en 3 nog niet gespeeld. Maar als je aangeeft dat hij buggy is zal ik deze voorlopig nog laten liggen. Heb nog genoeg backlog :D

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
John Linneman van Digital Foundry is ook positief:

Ik was niet van plan de game te halen maar ik begin te twijfelen, game ziet er inderdaad wel origineel en fris uit. Ik ben benieuwd naar de reviews.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 22-04-2021 19:58 ]

• Timothy3000
Deel 1 van de Trilogy is erg leuk. Is een complete remake van het spel. Deel twee is een simpele remake en destijds bij release speelde hij voor geen meter. Wellicht is hij nu gepatcht.

Destijds was de release sowieso wat weird:

https://www.destructoid.c...enhancements-592303.phtml

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanochtend kreeg ik de Dbrand darker plates. Na werk geïnstalleerd. Zag daarbij ook dat ik de Nidec fan heb. En ik moet zeggen nu strak in zwart staat de PS5 een stuk beter. De console blend beter in bij mijn tv meubel, Node 202 en zwarte Nintendo Switch. Ik had hem in de derde wave besteld met bezorging in mei. Maar kreeg van de week een this is no distortion mail om voor $1 extra hem meteen te laten shippen.

• Amaze86
Raem schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:10:

Ex-Destiny, Bioshock, and Mass Effect devs

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 15:55
Hmm de laatste rits multilayer games zijn zwaar mislukte "games as a service" geweest. Ik moet het nog maar zien.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-01 15:32

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vind hem er erg gaaf uit zien. Als het goed is komt morgen mijn dbrand, als ik dit zo zie heb ik er zin in ;)
De Video Pass voor PS+ is nu officieel, maar voorlopig alleen voor Polen. Het zijn 15 films en 6 series, dus zoveel missen we niet.

https://www.eurogamer.net...ut-only-in-poland-for-now

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
? Die moest je uploaden hoor, via het hoofdmenu. En daarna in de PS5 versie weer downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Carn82 op 22-04-2021 23:34 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:45:
De Video Pass voor PS+ is nu officieel, maar voorlopig alleen voor Polen. Het zijn 15 films en 6 series, dus zoveel missen we niet.

https://www.eurogamer.net...ut-only-in-poland-for-now
Polen is de test verwacht dat het gewoon overal beschikbaar komt. Het aanbod zal ook wel langzaam uitbreiden Sony pictures heeft genoeg content, Columbia pictures zijn ze o.a eigenaar van. Zolang het gratis aan PS+ wordt toegevoegd prima!

• Basekid
  • Laatst online: 24-01 15:55
Over een paar dagen komt de eerste (?) PS5 release uit: Returnal.

Ben heel benieuwd... de horror-sci-fi HR Giger vibe is wel erg goed aanwezig daar. Weet alleen nog niet of ik het rogue-lite erg tof ga vinden...

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29

RnB

cold_as_ijs schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:58:
[...]

grrr, heb de mafia trilogy klaarliggen om te spelen.
Vond Mafia 2 een best vette game en had deel 1 en 3 nog niet gespeeld. Maar als je aangeeft dat hij buggy is zal ik deze voorlopig nog laten liggen. Heb nog genoeg backlog :D
Je zou met Mafia I kunnen beginnen, die speelt bij mij prima. :)
Basekid schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:13:

Ben heel benieuwd... de horror-sci-fi HR Giger vibe is wel erg goed aanwezig daar. Weet alleen nog niet of ik het rogue-lite erg tof ga vinden...
Ik heb precies hetzelfde. De dualsense schijnt ook erg goed gebruikt te worden in deze game. Hopelijk is die snel afgeprijsd naar €40 ofzo. :P

• Timothy3000
Basekid schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:13:

De eerste PS5 release? What about Demon Souls, Astro's Playroom en Destruction All Stars? :P

Ik heb precies hetzelfde. Niet een groot fan van rogue likes maar dit ziet er erg gaaf uit. Heb nog half de onnozele hoop dat dit ineens ook een PS PLUS game gaat te zijn (net als Bugsnax, Destruction en All Stars) maar dat zal wel niet. :P

€40,- is voor mij ook de max prijs voor deze game.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 23-04-2021 09:44 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

(jarig!)
De eerste 45 minuten van Returnal, geeft een goede indruk van wat voor soort game het is. De vibe is wel tof, erg Prometheus achtig. Housemarque heeft goed gebruikt gemaakt van de PS5 hardware: goede DualSense implementatie, 3D audio, instant laadtijden en een dynamic 4K60 inclusief RT.

• Cardwizard
@kazuka Ratchet & Clank in het donker? 😉

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
Returnal is helemaal mijn soort game maar ik 80 euro vind ik ongeacht de game gewoon te veel van het goede momenteel. Gezien ik toch nog een aardige backlog heb wacht ik wel tot ie een stukje goedkoper is.
Timothy3000 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:43:
[...]

De eerste PS5 release? What about Demon Souls, Astro's Playroom en Destruction All Stars? :P

Ik heb precies hetzelfde. Niet een groot fan van rogue likes maar dit ziet er erg gaaf uit. Heb nog half de onnozele hoop dat dit ineens ook een PS PLUS game gaat te zijn (net als Bugsnax, Destruction en All Stars) maar dat zal wel niet. :P

€40,- is voor mij ook de max prijs voor deze game.
Wel grappig, dit is voor mij de max prijs voor iedere game :+

Als ik de combat zie lijkt het me een best leuke game. Ik zet deze op mijn to buy lijstje. Reviews tot nu toe zijn ook echt lovend, niet dat dit veel zegt.

• SideShow
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Ik snap niet zo goed die cards als je ingame op de PS knop duwt ... het enige dat ik wil zien is een overzicht van de trophies. Was er maar een makkelijke oplossing om onmiddellijk daar naar toe te gaan.
kazuka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:58:
De eerste 45 minuten van Returnal, geeft een goede indruk van wat voor soort game het is. De vibe is wel tof, erg Prometheus achtig. Housemarque heeft goed gebruikt gemaakt van de PS5 hardware: goede DualSense implementatie, 3D audio, instant laadtijden en een dynamic 4K60 inclusief RT.

[YouTube: Returnal: Unfinished (04/22/21)]
Eigenlijk is Returnal de eerste echte PS5 exclusive als je Astro niet mee rekent, als in er is geen PS4 versie van en het is geen remakemaster.

Ben wel nieuwsgierig naar deze game, maar het zag er best pittig uit, weet niet of de game mij gaat bevallen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 23-04-2021 11:40 ]

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:38 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

(jarig!)
Kalder schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:38:
[...]

Eigenlijk is Returnal de eerste echte PS5 exclusive als je Astro niet mee rekent, als in er is geen PS4 versie van en het is geen remakemaster.

Ben wel nieuwsgierig naar deze game, maar het zag er best pittig uit, weet niet of de game mij gaat bevallen.
Zeker de eerste grotere high budget game ja, als je Destruction AllStars ook niet meerekent. Maar technisch gezien zijn zowel Astro, Demon's Souls, Returnal en DSA wel alle vier PS5 exclusives. Hopelijk komt het nu een beetje op stoom qua grotere releases. Volgende maand de nieuwe Resident Evil en in juni krijgen we Ratchet & Clank al.
kazuka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:12:
[...]

Zeker de eerste grotere high budget game ja, als je Destruction AllStars ook niet meerekent. Maar technisch gezien zijn zowel Astro, Demon's Souls, Returnal en DSA wel alle vier PS5 exclusives. Hopelijk komt het nu een beetje op stoom qua grotere releases. Volgende maand de nieuwe Resident Evil en in juni krijgen we Ratchet & Clank al.
Oja, Destruction All Stars was ik alweer vergeten... niet echt een memorabele game.

• Shaker74
kazuka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:12:
[...]

Ik zit nog te wachten op DS en MM in de aanbieding komen in de PS. Dan koop ik die beide. :) MM is dan wel geen exclusive maar toch.

[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 23-04-2021 12:32 ]

• Shaker74
ff vraagje. Zit te twijfelen over zo'n sillicon hoesje om de controller heen. Iemand hier ervaring mee? Is dat wat?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Sackboy is ook een exclusive toch?
Kenny_026 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:53:
Sackboy is ook een exclusive toch?
Dit soort linkjes zijn lame...

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 26-04-2021 00:39 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:38
SideShow schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:13:
Ik snap niet zo goed die cards als je ingame op de PS knop duwt ... het enige dat ik wil zien is een overzicht van de trophies. Was er maar een makkelijke oplossing om onmiddellijk daar naar toe te gaan.
Bij Allstars kun je op de eerste kaart medespelers muten en unmuten. Dat hadden ze toen in een paar dagen geregeld door vele klachten over het niet kunnen muten. Dus er kúnnen handige funties worden gemaakt. Maar meer voorbeelden ben ik nog niet tegengekomen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
* knip *

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 26-04-2021 00:40 ]

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:38 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kalder schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:38:
[...]

En wat zegt dat eigenlijk? Wat ik tot nu toe van Returnal heb gezien is dat het een erg mooie game is maar ik verwacht zeker geen baanbrekende dingen. MM en DS waren ook erg mooi.

Chaoss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:41:
[...]

En wat zegt dat eigenlijk? Wat ik tot nu toe van Returnal heb gezien is dat het een erg mooie game is maar ik verwacht zeker geen baanbrekende dingen. MM en DS waren ook erg mooi.
Dat zegt dat er nog niet veel exclusieve PS5 games zijn, verder zegt het niet zoveel nee. Gelukkig staan er nog genoeg games op de kalender :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik bedoelde meer dat het niet automatische een mooiere of betere game is. Ik heb liever een cross gen game die vet is dan een PS5 exclusive die een drollenbak is :P

Maar ze beginnen nu in ieder geval te komen maar wat mij betreft was DS ook al een exclusive.

Chaoss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:36:
Ik bedoelde meer dat het niet automatische een mooiere of betere game is. Ik heb liever een cross gen game die vet is dan een PS5 exclusive die een drollenbak is :P

Maar ze beginnen nu in ieder geval te komen maar wat mij betreft was DS ook al een exclusive.
Nee dat bedoelde ik ook niet, maar in a way is het de eerste AAA PS5 exclusive, DS had je op de PS3 ook al, de PS5 versie is een ... you guessed it ... remakemaster en noem ik dan ook niet echt exclusive voor PS5.
DS is wel zeer zeker een PS exclusive maar ik noem het geen PS5 exclusive.

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 23-04-2021 21:45 ]

• Cardwizard
@Chaoss Destruction Allstars bijvoorbeeld….
Cardwizard schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:45:
Destruction Allstars was inderdaad een beetje een drollenbak 8)7 :X :+

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nouhja ben in ieder geval benieuwd naar de reviews van Returnal, wat ik er tot nu toe van gezien en gelezen heb zijn de meeste reacties wel positief.

Ik hoop voor Housemarque dat de game goed gaat lopen, is een symphatieke dev die een flinke sfap heeft genaakt van indy naar (bijna) AAA. Ik gun het ze.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2021 22:15 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Cardwizard schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:45:
Yuuuup, die game zag ik vanaf de eerste beelden al niet zitten. Doelgroep lijkt me ook eerder 12 jarige fortnite spelers :P

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Carn82 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:
Returnal is helemaal mijn soort game maar ik 80 euro vind ik ongeacht de game gewoon te veel van het goede momenteel. Gezien ik toch nog een aardige backlog heb wacht ik wel tot ie een stukje goedkoper is.
Dat heb ik ook. Verwacht dat het binnen niet te lange tijd in prijs zakt. Ik gok +-50.- over 2 maanden
Pagina: 1 ... 106 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord