@
SomerenV Ik herken dat wel. Heb vorig jaar alle Star Wars Droids gekocht. Super leuk, maar waar zet ik ze neer?!
Heb eigenlijk de Imperial Droid nog niet gebouwd en de rest op D-O en BD-1 na afgebroken.
Twijfel eigenlijk heel erg om ze niet toch maar te verkopen op BD-1 na dan.
Vind het dan weer zonde om ze te verkopen, maar op dit moment als ze in elkaar zitten staat het eigenlijk in de weg.
De Mario sets dan weer niet, daarbij doel ik op de Questionmark block en de NES en Bowser.
Heb ook Hedwig en Fawx van Harry Potter, maar die staan op dit moment ook in de weg.
Die grote Hedwig is absoluut tof, maar ga ik niet kopen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Zelfde een beetje met de winter village sets. Tot op heden eigenlijk alleen die van het courante jaar opgebouwd. De bak waar alles netjes in zakjes zit is overvol. Vraag me af of ik ooit die sets echt voor een groot deel neer ga zetten. Enige wat altijd opgebouwd is, is de trein met motor.

Rond de kerstboom.
Grappig is wel, dat mijn vrouw de orchidee heeft gekregen (had ik al) en die van mij in het raam heeft gezet omdat we slecht zijn met planten water geven.

Die andere heeft ze nu gebouwd en een plek gegeven.
De eerste bloemenset hebben we de vaas gegeven die we tijdens de huwelijksreis hebben gekocht. Staat er super in. En de andere bloemen en plantensets gaan er ook komen en een plekje krijgen waarschijnlijk.
Dat is dan wel echt super gaaf.
Heb die Disney vilainsset gebouwd. Maar ondertussen half in de doos gestopt, want geen plek.
Wil de MF speel versie welke ik van mijn vrouw heb gekregen graag neerzetten en heb er van Lego zo'n standaard bij gebouwd. Daarbij nog verlichting, maar zoek er maar eens plek voor.
Denk dat ik beter over kan stappen op huren van Lego en wat minder kopen.