Ja die laat ik voor nu wel even zitten inderdaad

Het sturen merk ik nu ook ja, maar alleen als ik aan de wielen zit om te sturen ipv met het stuur/hog en ook alleen als ik dan naar rechts stuur. Dan draait de universal joint zich in het cilinder blokje. Verder raakt het volgens mij niks.
Bij mij raakt / ratelt hij ook als ik met het stuur of de hog verdraai helaas

Dit is op zich wel te fixen, door een cv-joint daar te mounten ipv de universal joint.
Een cv-joint heb ik helaas niet liggen dus ik heb wat zitten testen;
Of de hoek op de universal joint licht te veranderen door de halve bush ervoor weg te halen, de 5,5L as vervangen voor een 5L. Moet de 0,5 as verlies wel gecompenseerd worden op de rode as richting het stuur, waar je nu weer een 5,5L voor vrij hebt, moet er nog wel een 2L axle connector (wel over in de pimped extra parts) bij en nog een 3L asje.
Ik heb getest met een 5L (dus zonder bush), 5,5L en 6L (dus met hele bush) en deze 3 combinaties ook steeds weer gecombineerd met mogelijke lengtes i.p.v. de 8L voor de stuuras (van 7 t/m 9 zelfs). Ook heb ik wel eens een halve bush gestoken tussen de universal joint en het frame t.b.v. het stuur. Tot slot heb ik de universal joint geprobeerd een heel stuk naar achteren te brengen (door er gewoon een 8L as in te doen) zodat de stuuras als het ware pas na de cilinders omhoog hoeft.
Helaas hebben zo ongeveer alle opties hetzelfde resultaat. Ofwel de universal joint raakt een van de cilinders, ofwel de stuuras raakt de zwarte beam. Ik denk ik maar gewoon verder met de standaard zoals jij hem had en dan kijk ik er later nog wel eens naar.
Dat sier dingetje met de 4 pneumatic doorsluis stukjes op de 4L as had ik er expres uitgelaten omdat ik het idee had dat het meer bedoelt was voor een lijnmotor zoals de originele L6 ipv de V6 mod. Maar ik ben benieuwd wat je er mee doet, want ik wilde er zelf ook wel wat mee.
Haha ja dat idee had ik ook, maar ik vond het er wel geinig uit zien dus ik ga het straks alsnog wel proberen

Mocht ik op iets fatsoenlijks uitkomen dan laat ik het weten!