Ik ga toch ook eindelijk mijn eerste apple watch kopen na enkele weken een fitbit geleend te hebben van mijn vriendin kan ik de extra health stats , slaap stats en straks ook het zien van meldingen op mijn pols ipv telefoon toch wel enorm waarderen.
Always on lijkt me handig en budget niet het grootste issue dus AW6 it is I guess.
Dan volgen de klassieke vervolg challenges lijkt het (40 of 44mm), keus toch maar 40mm als man met relatief dunne polsen (omtrek 180mm).
Maar dan de kleur en het bandje. Damn wat zijn er veel opties en wat is het lastig om dit online te bestellen op basis van foto’s. Zijn er typische “classic combo’s” of bandjes die je toch eigenlijk altijd wel in je collectie gaat toevoegen die jullie kunnen aanraden? Of is het allemaal puur personal preference.
Ik neig nu naar een blauwe aluminium case met zo’n geweven sportbandje maar misschien dat met veel hardlopen/sporten rubberen bandje (is dat wat jullie vaak sport loop noemen in dit topic?) logischer is.
Keuzes keuzes keuzes, maar ook vaak wel weer een leuk onderdeel van iets nieuws kopen!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo