Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[tvOS 14] Ervaringen en discussie

Pagina: 1
Acties:

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:59

Opmerking vooraf

Dit topic is bestemd voor de release die op woensdag 16 september uitgebracht zal worden en dus de definitieve versie is!

Nieuwsbericht

Apple heeft een nieuwe update van tvOS aangekondigd, het besturingssysteem van de Apple TV. Je leest in dit artikel alles over de nieuwe functies van tvOS 14.

Wat is nieuw?

• Nieuwe HomeKit integratie in het Bedieningspaneel
  • Beelden HomeKit-camera’s opvragen via Siri
  • Verbeterde multiuser support
  • YouTube in 4K kijken
  • AirPods delen op de Apple TV
  • HomeKit-camera’s kijken
  • Overal picture-in-picture
  • 4K-streamen met AirPlay
  • Meer gamecontrollers
  • Zelf screensavers kiezen

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 25-09 10:29

Splinter Cell

AMD HD7850

Zijn YouTube video's al in 4K te kijken?

Voor iOS/iPadOS 14 heeft Google dit voor nu (tijdelijk) teruggedraaid.

• Afroman9
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-09 16:33
YouTube filmpjes zijn nog niet in 4K te kijken maar ik denk dat er dan nog een update moet komen van de YouTube app.

Die Homekit adaptive lightning werkt nog steeds niet. Of ik heb geen lampen die compatible zijn(Ikea tradfri)

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:06
Splinter Cell schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:00:
Zijn YouTube video's al in 4K te kijken?

Voor iOS/iPadOS 14 heeft Google dit voor nu (tijdelijk) teruggedraaid.
Mijn iPhone kan met de final nog steeds 4k HDR (VP9.2) kijken, iPad opeens niet meer.. AppleTV is nog steeds geen 4K.

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:37
Weet iemand hoe je spatial sound met AirPods Pro en AppleTV kan testen? Of hoe je kan zien dat het werkt op je Apple TV. Op m’n iPhone kan ik het zien via volume setting.

Ben benieuwd wanneer Amazon Prime en Netflix het gaan ondersteunen.

Kom er net achter dat AppleTV dit (nog) niet ondersteund. Ook niet voor iPads Pro 2017 modellen.

[Voor 17% gewijzigd door Galvatron op 17-09-2020 08:16]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True