Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple Event - 15 September 2020 19:00

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.992 views

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:59

Inleiding

Apple heeft vandaag op hun website kenbaar gemaakt dat ze op dinsdag 15 september 19:00 een evenement organiseren bij het Steve Jobs Theater gelegen op de Apple campus in Cupertino, California.

Net als met het WWDC is ook dit evenement digitaal georiënteerd waarbij er dus geen journalisten uitgenodigd zijn om fysiek aanwezig te zijn gezien de huidige COVID19-situatie. Het format zal dan vermoedelijk ook overeenstemmen met die van de WWDC waarbij Apple een opname heeft gemaakt vooraf met daarin de aankondigingen.

Mogelijke aankondigingen

iPhone
Hieronder worden de verwachtingen opgesomd:
  • 4 nieuwe iPhone modellen waaronder twee reguliere modellen met een 5.4 en 6.1-inch formaat.
  • De twee andere modellenzullen vermoedelijk de iPhone Pro worden in formaten van 6.1 en 6.7-inch.
  • Naar verwachting worden alle modellen voorzien van FaceID
  • Ook wordt verwcht dat alle modellen ondersteuning krijgen voor 5G
  • Het design van de iPhone 12-reeks zal vermoedelijk voortborduren op de hoekige vormen die we kennen van de iPad Pro en de iPhone 4
  • De high-end modellen zullen voorzien worden van LiDAR scanners vergelijkbaar met de iPad Pro
  • Mogelijk zullen de high-end modellen ook voorzien worden van 120Hz schermen
  • Naar verwachting zullen ook alle iPhone's uitgerust worden met A14 chips
  • Mogelijk ontbreken dit jaar zowel de power-brick als de oordopjes in de doos.
  • De iPhones worden per oktober / november verwacht
Apple Watch
  • Nieuwe health tracking mogelijkheiden waaronder het meten van het zuurstofniveau in je lichaam;
  • 303.8mAh batterij i.p.v. 296mAh bij de Series 5;
  • Verbeterde processor, betere waterbestendigheid en snellere Wi-Fi / mobiele data verbindingen;
  • De mogelijkheid om mentale gezondheid bij te houden zoals bijvoorbeeld paniekaanvallen;
  • Mogelijk een goedkopere versie als de vervanger van de Series 3
iPad
  • Een nieuwe 11-inch iPad Air voorzien van Touch ID in de power button;
  • Een vernieuwde budget iPad welke een geupgrade chip krijgt t.o.v. het huidige model
Mac
  • De onthulling van de eerste ARM Mac producten; vermoedelijk een MacBook Air / 23 of 24-inch iMac
  • De geruchten voor het onthullen hiervan zijn niet erg sterk. Mogelijk krijgt de Mac later in het jaar een apart evenement.
Overige producten
  • Er gaan ook geruchten over een over-ear koptelefoon van Apple, de AirPods Studio, AirTags, een draadloze oplaadmat (een doorstart van het AirPower project) en mogelijk een instap HomePod
Software
  • Releasedata omtrent de nieuwe versies van iOS / iPadOS / macOS / tvOS en wachOS

Update

Volgens bronnen van journalist Mark Gurman kondigt Apple volgende week alleen de nieuwe iPad en Apple Watch aan. De iPhone-presentatie zou pas in oktober plaatsvinden. Gurman staat bekend om zijn goede bronnen binnen Apple; zo voorspelde hij ook de uitnodiging van vandaag correct en het uitblijven van nieuwe hardware.

[Voor 65% gewijzigd door robcoenen op 08-09-2020 19:02]

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 25-09 10:29

Splinter Cell

AMD HD7850

Goodmorning.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kleine titelfix, en een gratis alias naar MS :)

Zoals gebruikelijk is slowchat toegestaan in dit topic tijdens de keynote, maar houd het wel gezellig. Discord en IRC zijn ook plekken waar je terecht kunt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• robcoenen
The event announcement on Apple’s website doesn’t have its typical tag line that hints at what is to be announced. But the invitation to media says “Time Flies,” indicating the announcement is related to the Apple Watch, not iPhones. The new iPhones won’t launch until October.

The company is preparing new high-end and low-end Apple Watches as well as a redesigned iPad Air with an edge-to-edge screen. It’s also working on a smaller HomePod and the first pair of Apple-branded over ear headphones for release as early as later this year.

The new iPhones, coming later, will have redesigned cases, updated cameras, and 5G capabilities. Apple also plans to announce the first Mac running its own processors, before the end of the year. The next updates to iPhone and iPad software are due to be released this month, with Apple Watch, Apple TV and Mac software updates coming in the fall.

Namens Mark Gurman

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:02
Voor die events zie je altijd enorme lijsten, mijn ervaring is dat het vaak maar om een of twee verschillende productlijnen gaat. Kan me in ieder geval helemaal niet voorstellen dat Mac en iOS producten door elkaar gepresenteerd gaan worden.

Dat gezegd hebbende; ik ben wel geïnteresseerd in een nieuwe telefoon, iPad en apple-tv. Zeer benieuwd wat ze volgende week aankondigen.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• netvista
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:12
robcoenen schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:47:

Inleiding

Apple heeft vandaag op hun website kenbaar gemaakt dat ze op dinsdag 15 oktober 19:00 een evenement organiseren bij het Steve Jobs Theater gelegen op de Apple campus in Cupertino, California.
Wellicht alleen even 15 oktober aanpassen naar 15 September.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:05
Apple Watch
Nieuwe health tracking mogelijkheiden waaronder het meten van het zuurstofniveau in je lichaam;
303.8mAh batterij i.p.v. 296mAh bij de Series 5

Serieus 0 verstand van batterij waardes maar om het even te begrijpen als leek; die 7.8mAh verschil in de batterij, is dat überhaupt merkbaar?

Ik snap dat het wellicht ook wegvalt tegen nieuwe features maar ik was toch even benieuwd. 🙂

©2004

• hk12nl
Gerucht: https://www.iculture.nl/nieuws/ios-14-releasedatum/

[Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 08-09-2020 19:29]

©2004

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 17:11
Een heel event voor een watch en een ipad lijkt me ook zo totaal onnodig en dan een par weken later weer een event (duim natuurlijk gewoon dat de iPhone ook aangekondigd wordt).

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:30

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

In het logo zit ook iets van Augmented Reality. Dus misschien toch een verrassing?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Flipm0de
Erhnam schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:07:
In het logo zit ook iets van Augmented Reality. Dus misschien toch een verrassing?
de lidar camera voor de pro modellen?

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 02:41

Koning-Admiraal

De commandant!

De iPad Air 4 is trouwens een zeer interessant product voor de mensen die nog geen iPad hebben en graag over het uiterlijk van de Pro willen beschikken.

‪Set your goals high, and don't stop till you get there.‬

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 25-09 11:34

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Ik kan me niet voorstellen dat ze nu geen iPhones aankondigen en een maand later op een eigen event wel..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Justevo
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:38:
De iPad Air 4 is trouwens een zeer interessant product voor de mensen die nog geen iPad hebben en graag over het uiterlijk van de Pro willen beschikken.
Dat wordt een insta buy voor mij, de iPhone 4 vond ik veruit het fijnste en mooiste model.

• Cubix
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Gezien de "budget" iPad 2020 waarschijnlijk de A12 soc krijgt volgens de geruchten (https://www.iphoned.nl/ni...20-a12-processor-gerucht/) ben ik benieuwd wat de iPad Air 2020 dan voor soc zal krijgen.

Weer die A12z? Dan zou de iPad Air even krachtig zijn als de huidige Pro. En dat zou vreemd zijn.

Edit: zou natuurlijk de A13 kunnen zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Cubix op 09-09-2020 10:47]

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 23:41
Mijn favoriete topic van het jaar is er weer!

Mijn Apple Watch is op vakantie gebroken dus als de nieuwe interessant is koop ik hem. Een nieuwe iPhone is interessant als die wordt aangekondigd. Een iPad heb ik niet nodig, maar ben ik wel benieuwd naar.

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35
robbinonline schreef op woensdag 9 september 2020 @ 00:16:
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu geen iPhones aankondigen en een maand later op een eigen event wel..
Zou het ook heel vreemd vinden

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:58

Niek_1981

Think Different.

mr.JamesBond schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:13:
Mijn favoriete topic van het jaar is er weer!

Mijn Apple Watch is op vakantie gebroken dus als de nieuwe interessant is koop ik hem. Een nieuwe iPhone is interessant als die wordt aangekondigd. Een iPad heb ik niet nodig, maar ben ik wel benieuwd naar.
Als je Apple Watch gebroken is dan is de nieuwe toch sowieso instant buy of zie ik dat verkeerd?
Ik kan me wel vinden in je commentaar dat dit wel weer allemaal leuk is om te volgen.

iPhone 12 Pro Max is voor mij instant buy, net zoals Airpods Studio en nieuwe Apple TV.

Over de nieuwe features voor Apple Watch Series 6 loop ik nog niet zo warm, dus hou waarschijnlijk mijn Apple Watch Series 5.
Maar dat zei ik vorig jaar ook over de 4 en uiteindelijk heeft dat always on display mij over de streep getrokken. :D

Of Vodafone moet de Apple Watch LTE gaan aanbieden, dan ben ik alsnog meteen om.

[Voor 5% gewijzigd door Niek_1981 op 09-09-2020 12:30]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• mr.JamesBond
Niek_1981 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:24:
[...]

Als je Apple Watch gebroken is dan is de nieuwe toch sowieso instant buy of zie ik dat verkeerd?
Ik kan me wel vinden in je commentaar dat dit wel weer allemaal leuk is om te volgen.

iPhone 12 Pro Max is voor mij instant buy, net zoals Airpods Studio en nieuwe Apple TV.
Over de nieuwe features voor Apple Watch Series 6 loop ik nog niet zo warm, dus hou waarschijnlijk mijn Apple Watch Series 5.

Maar dat zei ik vorig jaar over de 4 ook en heeft dat always on display mij over de streep getrokken. :D
Nou Ik zit op het moment niet bijzonder ruim bij kas dus vandaar de twijfel.

Airpods studio lijken me ook wat, maar heb een tijd geleden een nieuwsartikel gelezen dat de airpods pro beter zouden switchen tussen de verschillende apparaten. Als dat het geval is, overweeg ik niet om de studio te kopen.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

mr.JamesBond schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:31:
[...]

Nou Ik zit op het moment niet bijzonder ruim bij kas dus vandaar de twijfel.

Airpods studio lijken me ook wat, maar heb een tijd geleden een nieuwsartikel gelezen dat de airpods pro beter zouden switchen tussen de verschillende apparaten. Als dat het geval is, overweeg ik niet om de studio te kopen.
Dan is de twijfel zeer begrijpelijk.

Wat betreft de Airpods Studio heb ik mij nog niet zo ingelezen, maar Apple kennende zal dat allemaal uiteindelijk glad gestreken zijn alvorens het daadwerkelijk op de markt komt.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• hk12nl
[...]

Maar dat zei ik vorig jaar ook over de 4 en uiteindelijk heeft dat always on display mij over de streep getrokken. :D

Of Vodafone moet de Apple Watch LTE gaan aanbieden, dan ben ik alsnog meteen om.
Idem :D

Edit: Daarnaast mag ik van mijzelf weer eens een nieuwe telefoon. Voorheen eigenlijk altijd elk jaar de nieuwste, echter sinds de X geen andere meer gehad. Ik kijk erg uit naar het nieuwe vermoedelijke design wat op de iPhone 4 reeks lijkt :)

[Voor 20% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2020 13:05]

©2004

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Voor het eerst in jaren dat ik echt met smart op een nieuwe telefoon zit te wachten. Voor mijn doen heel lang een iPhone X gebruikt (die ik overigens apelelijk vind) en sinds begin van het jaar een S10 Plus omdat ik weer eens wat anders wilde. Daar waar ik met eerdere Androids (S8/S9/Pixel/Pixel2/Note9/Essential) eigenlijk hartstikke tevreden was is de S10 Plus voor mij echt een gedrocht van een apparaat. Kom maar door met die iPhone 12.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik ga ook voor een nieuwe iPhone. Zit nu op de X, die heb ik dus drie jaar. Ziet er nog perfect uit, werkt ook nog lekker, maar er mag wel weer een nieuwe komen.
De rest vind ik wat minder belangrijk. Wel benieuwd naar de ARM Mac's, of ze daar nog wat leuks uit de hoed toveren. FaceID op je Mac lijkt me wel wat, gewoon ervoor gaan zitten en de boel unlocked.

• royhoi
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 26-09 17:13
Hier ook al bijna 3 jaar met een X. Ben benieuwd of het de moeite waard gaat zijn om te upgrade!

Ik ben dyslectisch dus let niet op mijn spelfouten.

• iPhoneSE
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19:19
Ik kijk erg uit naar de iPhone 12 "mini"

Eindelijk weer een handzaam formaat met volledig scherm, kan de XR koelkast naar mijn dochter.

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 26-09 16:30
Cubix schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:44:
Gezien de "budget" iPad 2020 waarschijnlijk de A12 soc krijgt volgens de geruchten (https://www.iphoned.nl/ni...20-a12-processor-gerucht/) ben ik benieuwd wat de iPad Air 2020 dan voor soc zal krijgen.

Weer die A12z? Dan zou de iPad Air even krachtig zijn als de huidige Pro. En dat zou vreemd zijn.

Edit: zou natuurlijk de A13 kunnen zijn.
Leaker "L0vetodream" die het heel vaak bij het juiste eind heeft zegt dat het een a14 wordt (en de pro dus A14X).

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:46

ronaldm3

Apple Watch :)

release ios 14?

Power to the beat.

• robcoenen
The next updates to iPhone and iPad software are due to be released this month, with Apple Watch, Apple TV and Mac software updates coming in the fall.
Noisia schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:50:
Voor die events zie je altijd enorme lijsten, mijn ervaring is dat het vaak maar om een of twee verschillende productlijnen gaat. Kan me in ieder geval helemaal niet voorstellen dat Mac en iOS producten door elkaar gepresenteerd gaan worden.
Vermoedelijk is het evenement inderdaad gefocust op de iPad en de Apple Watch.
hk12nl schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:59:
Apple Watch
Nieuwe health tracking mogelijkheiden waaronder het meten van het zuurstofniveau in je lichaam;
303.8mAh batterij i.p.v. 296mAh bij de Series 5

Serieus 0 verstand van batterij waardes maar om het even te begrijpen als leek; die 7.8mAh verschil in de batterij, is dat überhaupt merkbaar?
Vermoedelijk toch wel weer iets meer accu-duur zeker omdat er geruchten zijn dat ze Force Touche hardware ook achterwege gaan laten in de Series 6. Dus meer mAh accu en een minder accuslurpende functie.

[Voor 57% gewijzigd door robcoenen op 09-09-2020 18:10]

• robcoenen
Sluw schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:45:
[...]

Leaker "L0vetodream" die het heel vaak bij het juiste eind heeft zegt dat het een a14 wordt (en de pro dus A14X).

[Twitter]
Dit inderdaad. L0xetodream is een extreem betrouwbaar leaker al zet ik toch mijn vraagtekens bij de A14 om de reden. Hij zit ook vaker een beetje te stangen met mensen. Wanneer hij zijn tweet begint met "in my dream" dan klopt het vaak:

Al tweette hij wel in juni: "in my dream ,this year is the year of A14". Lekker cryptisch. :>

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 25-09 07:20
Voor het eerst dat ik waarschijnlijk overstap naar een iPhone, na jaren lang (10) Samsung ben ik er toch wel redelijk klaar mee en ga ik eens een overstap maken naar waarschijnlijk de iPhone 12 Pro :).

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:25

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ben benieuwd weer.

Ben dit jaar in de markt voor S6 RVS, 12 Pro Max, Tags en een AirpodStudio.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Noisia
Tag en AirPod studio zijn wel heel speculatief toch?

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 02:04
Donstil schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:13:
Ben benieuwd weer.

Ben dit jaar in de markt voor S6 RVS, 12 Pro Max, Tags en een AirpodStudio.
Dit jaar ook wel in voor de 12 Max. Al hoewel ik niet zeker weet of ik me kan inhouden voor de oled 6.1 als die een maand eerder uitkomt..:(

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

WouterL schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:47:
[...]

Dit jaar ook wel in voor de 12 Max. Al hoewel ik niet zeker weet of ik me kan inhouden voor de oled 6.1 als die een maand eerder uitkomt..:(
Haha zat ik ook aan te denken, alleen dat maandje lukt mij hopelijk nog wel.
Noisia schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:25:
Tag en AirPod studio zijn wel heel speculatief toch?
Studio gerucht gaat al wel een tijdje maar is nu wat te stil, is meer hoop van mijn kant want ik heb mijn Böse nc700 verkocht en spijt van.

De tags schijnen al geproduceerd te worden, dus die kans acht ik groter.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
[...]

De trend is helaas anders. Een nieuwe Apple Watch zal een prijs krijgen van: Vorige generatie Apple Watch + extra. Dit zorgt er vaak voor dat oude modellen zelfs na introductie een prima keuze is.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

grote_oever schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:52:
[...]

De trend is helaas anders. Een nieuwe Apple Watch zal een prijs krijgen van: Vorige generatie Apple Watch + extra. Dit zorgt er vaak voor dat oude modellen zelfs na introductie een prima keuze is.
Dat klopt, maar dit kunnen ze niet blijven volhouden toch, zeker nu het economisch met de wereld een stuk slechter gaat dan voorheen.

• JB
  • Laatst online: 19:00

JB

Cédric roelt!

Tom schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:18:
Ik ga ook voor een nieuwe iPhone. Zit nu op de X, die heb ik dus drie jaar. Ziet er nog perfect uit, werkt ook nog lekker, maar er mag wel weer een nieuwe komen.
De rest vind ik wat minder belangrijk. Wel benieuwd naar de ARM Mac's, of ze daar nog wat leuks uit de hoed toveren. FaceID op je Mac lijkt me wel wat, gewoon ervoor gaan zitten en de boel unlocked.
Hier gaat de X er nu ook uit (de vrouw heeft deze nog) en schuif ik de 11 Pro door. Benieuwd naar uiteindelijke design maar het zal hoe dan ook weer een rip uit het lijf zijn :+

Mijn boefje is liev!

• Dennisweb
  • Laatst online: 00:54
Dit jaar ben ik in de markt voor een iPhone 12 Pro Max. Net als ieder jaar doe ik weer een upgrade.

Mijn Apple Watch 4 SS blijft nog een jaartje. Hij werkt prima en bovendien verandert er qua vormgeving niet zoveel. Dus wacht ik liever tot de Apple Watch 7. Eens in de drie jaar een nieuw horloge lijkt me redelijk.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-09 13:49
Ik ben ook in de markt voor de 12 Pro Max, maar twijfel voor het eerst of hij niet te groot wordt... Heb nu een 10S Max

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dennisweb schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:29:
Dit jaar ben ik in de markt voor een iPhone 12 Pro Max. Net als ieder jaar doe ik weer een upgrade.
Geld teveel 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Downloads
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:21
Hier voornamelijk nieuwsgierig wanneer de final release van Big Sur is!

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Zijn er al geruchten wat de Apple Watch SE heeft. Of waarschijnlijk vooral: mist?

Een betaalbare Apple Watch vind ik wel interessant.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Noisia
een iPhone 11 pro max kost nieuw bij Apple 1250,- en staat hier in de V&A voor 900,- te koop. Kost dan netto 350,- voor een nieuwe iPhone elk jaar.

Doe dit zelf niet - ben niet voorzichtig genoeg met mijn spullen - maar als je secuur bent met hoesjes en screen protectors dan moet dit wel lukken.

• Noisia
Downloads schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:58:
Hier voornamelijk nieuwsgierig wanneer de final release van Big Sur is!
Ik vermoed samen met de release van de eerste ARM-Mac. Die verwacht ik volgende week dinsdag nog niet.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:08

Famous

R 400+

Ik zeg elk jaar dat ik nog een jaartje doe met de telefoon en het dit jaar maar een jaartje extra vol moet houden.
Toch beginnen direct de kriebels weer als ik dit topic steeds voorbij zie komen bij Actieve topics.

Eens kijken of ik de mezelf kan beheersen of toch de 11 Pro op V&A gooi 8)7

Xbox live: Ghesous

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:58

Grin

Ride si sapis.

anandus schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:17:
Zijn er al geruchten wat de Apple Watch SE heeft. Of waarschijnlijk vooral: mist?

Een betaalbare Apple Watch vind ik wel interessant.
@anandus Hoe betaalbaar wil je het hebben? 229 euro is echt een koopje... Veel goedkoper gaat het niet worden.

@Dennisweb Telefoons hebben mijn interesse niet echt meer, iPhone X(S), 11 of 12. Het zal. De AW vind ik dan wel weer een leuk speeltje maar de AW5 viel mij zo tegen tov de AW4. Ben erg benieuwd naar de sensoren van de AW6. Hopelijk gaan ze daar een stap mee maken. Moet haast wel, want dat beeldscherm/design is het laaghangende fruit nu wel geplukt.
Het is dat ik via mijn werk een nieuwe telefoon kan bestellen voor een paar honderd euro, anders zeker geen iPhone 12 voor mij.

[Voor 3% gewijzigd door Grin op 10-09-2020 16:54]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• anandus
  • Niet online
Grin schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:52:
[...]

@anandus Hoe betaalbaar wil je het hebben? 229 euro is echt een koopje... Veel goedkoper gaat het niet worden.
229 vind ik betaalbaar, hoor ;) Maar ik wist niet dat er al prijzen bekend waren?

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Die prijs is van de huidige series 3. Een eventuele SE zal echt niet (veel) goedkoper worden.

• anandus
  • Niet online
Grin schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:07:
Die prijs is van de huidige series 3. Een eventuele SE zal echt niet (veel) goedkoper worden.
Ah, zo. Wist niet eens dat-ie nog te koop was :)

Vraag me dan af waarom ze (mogelijk) een SE uitbrengen als het eigenlijk een soort rebranded series 3 is ...?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Als die SE er komt dan zal deze de Series 3 gaan vervangen idd. En daarbij verwacht ik een vergelijkbare prijsstelling van: 199 Dollar == 229 Euro. Wellicht dan met een uitgeklede S5 SoC.

• Dennisweb
Ja. Ik werk er hard voor en geef het uit. Heb ik de toestemming van Tweakers nodig om te bepalen wanneer en wat ik koop?

[Voor 15% gewijzigd door Dennisweb op 10-09-2020 17:49]

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:06
Sluw schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:45:
[...]

[Twitter]
Dat is dan de eerste keer dat niet een iPhone de latest and greatest gaat krijgen, voor een midrange iPad verwacht ik gewoon een A13 en volgende maand de A14 voor de iPhone12. A14X voor de iPad Pro maar begin volgend jaar met hopelijk mini-led. Voor de laptops komt er een aangepast A14, maar wie weet doen ze dat alleen voor de zwaardere modellen met de Apple GPU (ben ik heel erg benieuwd naar).

Ik ben in de markt voor een 12Pro Max (hoop ook erg op dat verbeterde Gorilla glass, 11Pro krast te makkelijk), Watch 6, nieuwe AppleTV, en laptop en Mac Mini met Apple Silicon! De Apple koptelefoon is ook welkom.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@Greatsword Joh, het gaat om een telefoon van ongeveer 1500 euro in 1 jaar; gaat echt helemaal nergens over. Hij koop niet elke week een nieuwe Pagani zodat deze past bij zijn kledingkleur van de week... Zegt echt nul komma niks over zijn financiële positie. Elke student loopt hier met zo'n ding...

• Dennisweb
Grin schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:06:
@Greatsword Joh, het gaat om een telefoon van ongeveer 1500 euro in 1 jaar; gaat echt helemaal nergens over. Hij koop niet elke week een nieuwe Pagani zodat deze past bij zijn kledingkleur van de week... Zegt echt nul komma niks over zijn financiële positie. Elke student loopt hier met zo'n ding...
Precies. Ik ben zzp’er en zet elke maand een bedrag opzij voor mijn interesse in gadgets. Eerlijk gezegd koop ik voor de rest amper iets nieuws. Mijn geld geef ik uit aan eens per jaar een nieuwe iPhone, eens per drie jaar een nieuwe iMac en eens per drie jaar een nieuwe MacBook Pro.

Verder ben ik chronisch ziek en ben ik redelijk aan huis gekluisterd. Ik besteed dus niks aan drank of eventueel verboden middelen. Ik heb een probleem met mijn oren dus concerten bezoek ik misschien eens per jaar.

Ontneem me dan niet mijn pleziertje dat ik eens per jaar eens wat leuks voor mezelf koop. Als dat ook al niet meer mag... pfff.

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Aan de andere kant, er zijn genoeg mensen, zéker onder de chronisch zieken, die niet zomaar elke maand een bak geld opzij kunnen zetten voor Apple-speelgoed ;) Ik zou je pleziertje eerder een voorrecht noemen.
Maar dit lijkt me allemaal niet erg ontopic, verder.

• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:09
anandus schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:13:
[...]

Ah, zo. Wist niet eens dat-ie nog te koop was :)

Vraag me dan af waarom ze (mogelijk) een SE uitbrengen als het eigenlijk een soort rebranded series 3 is ...?
Vandaag toevallig op een podcast gehoord dat de series 3 een 32 bit processor heeft. In verband met uitfasering van 32 naar 64 bit, zouden ze deze willen vervangen. Podcast heet trouwens StackTrace van 9to5Mac.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Dennisweb schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:16:
[...]

Precies. Ik ben zzp’er en zet elke maand een bedrag opzij voor mijn interesse in gadgets. Eerlijk gezegd koop ik voor de rest amper iets nieuws. Mijn geld geef ik uit aan eens per jaar een nieuwe iPhone, eens per drie jaar een nieuwe iMac en eens per drie jaar een nieuwe MacBook Pro.

Verder ben ik chronisch ziek en ben ik redelijk aan huis gekluisterd. Ik besteed dus niks aan drank of eventueel verboden middelen. Ik heb een probleem met mijn oren dus concerten bezoek ik misschien eens per jaar.

Ontneem me dan niet mijn pleziertje dat ik eens per jaar eens wat leuks voor mezelf koop. Als dat ook al niet meer mag... pfff.
Chronisch ziek zijn zegt niks over je te besteden bedrag. Vaak weten ze financieel beter wat ze te besteden hebben dan ...... b.v. ... een aantal dames/heren in mijn vriendenkring die elke week nieuwe kleren kopen, sport abbonement hebben bij de sportschoon zonder dat ze er heen gaan. Komt daarnaast over heen dat ze totaal geen waarde hechten aan zijn eigen apparatuur.

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:06
Waarschijnlijk een MacBook 14 inch met de M14, ben benieuwd!

YouTube: Apple Leaker on Reddit has MASSIVE Sept Event Surprises!

• Dennisweb
Ik heb grote moeite met de ‘bron’ op Reddit. Deze zelfde persoon probeerde op Twitter leaker Jon Prosser af te persen. De ‘bron’ op Reddit beweert namelijk dat hij de bron is van Prosser en Mark Gurman.

Prosser zegt zelf dat ‘AppleSeeder’ niet zijn bron is. Wel heeft ‘AppleSeeder’ geprobeerd om voor een bedrag van 500 dollar bedrijfsgeheimen van Apple te verkopen aan Prosser. Dat heeft hij afgeslagen omdat zoiets illegaal is en het de ideale reden voor Apple zou zijn om hem te pakken.

Neem het dus maar met een korreltje zout. Ik geloof Jon Prosser en Mark Gurman liever dan een onbekende Reddit-gebruiker waarvan ook niet eens geverifieerd is dat hij iets met Apple te maken heeft.

• Noisia
Ja, die bron is shady-at-best en werd laatst op Twitter door zowel Prosser als Gurman afgewezen.

Hoewel ik best geloof in een 14” MacBook Pro (tov de 16”), verwacht ik deze echt niet aanstaande dinsdag.

• mr.JamesBond
Het topic begint langzamerhand op gang te komen. Mooi. Maar natuurlijk is het ffest niet compleet zonder @Rivanov en @Geert1976

Voor de mensen die van de iPhone11(Pro(Max)) overstappen maar een iPhone12, wanneer zetten jullie je iPhone te koop in V&A?

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 26-09 16:30
mr.JamesBond schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:39:
Het topic begint langzamerhand op gang te komen. Mooi. Maar natuurlijk is het ffest niet compleet zonder @Rivanov en @Geert1976

Voor de mensen die van de iPhone11(Pro(Max)) overstappen maar een iPhone12, wanneer zetten jullie je iPhone te koop in V&A?
Ik zou nog even de kat uit de boom kijken, het is namelijk helemaal niet zeker dat de 15e nieuwe iPhones komen. De bekendere leakers geven aan dat de iPhone 12 pas rond week 42/43 komt... nog 1,5 maand wachten dus. Maar misschien is het juist een goed moment om de telefoon te verkopen als deze de 15 niet wordt aangekondigd ;) Ik heb zelf trouwens nog een iPhone 7 en ga een 12 kopen, nog niet helemaal zeker welke versie, maar dat wordt wel een fijne upgrade.

• Noisia
Ik ga ook van de 7 naar een nieuw toestel. Kijk eerst eens wat de 12 brengt, misschien ben ik wel tevreden met een mooie 11 Pro uit de V&A.

Overigens zelfde voor de iPad Air die misschien aangekondigd gaat worden. Heb nu een Air uit 2013 die al geen update naar iPadOS gekregen heeft en nu ook wel erg traag geworden is. Misschien zo’n nieuwe Air of anders een Pro uit de V&A.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:16:
[...]

Aah fuck het. Verdedig je niet joh wat maakt jou het nou uit wat andere vinden.

Ik doe het ook en ik doe het met plezier! Altijd voor het beste gaan in je leven, terug schalen kan altijd nog.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:51

Rivanov

Apple freak

Ik heb al iemand die mijn iPhone 11 Pro overneemt zodra de iPhone 12 Pro uit is (en ik deze binnen heb). Dat had ik al geregeld op het moment dat ik de iPhone 11 Pro in mijn handen had. ;)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox One X

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nou wat dacht je van het moment dat de nieuwe iPhone binnen is 😂

Ik verkoop trouwens op Sobby of rebuy als ik verkoop. Geen zin in vreemde aan de deur (zeker niet in deze tijden) enz.

[Voor 16% gewijzigd door Donstil op 11-09-2020 08:43]

• Lothiriel
  • Laatst online: 12-09 18:44
Als de Air een pro achtig design krijgt, hoop ik dat de nieuwe budget iPad eindelijk ook een gelamineerd scherm zal hebben. Ik heb de 2018 versie en de SoC vind ik prima, maar die differentiatie tussen schermen is er toch een beetje te veel aan in 2020 vind ik. De bezels en de home button zijn prima verder.

Ik zit nog met een iPhone 7 en ik ga wellicht gewoon de batterij laten vervangen ipv gekke bedragen uit te geven aan een nieuwe telefoon. Als de kleine iPhone 12 niet te hoog geprijsd is kan ik die wellicht wel overwegen over een tijdje. De SE is nooit een optie geweest aangezien ik geen zin heb in nog x aantal jaar het oude design en de A10 nog steeds prima meekan dus voor de snelheid hoef ik dan ook niet te doen!

Ik kijk zelf voornamelijk uit naar de nieuwe MacBooks! Zowel vormgeving als eigenlijke prestaties want buitenom die developerkit weten we nog niet veel.

En natuurlijk heb ik zin om iOS 14 uit te proberen 😊 Heb afgezien van de beta omdat ik m’n telefoon dagelijks zonder bugs nodig heb.

MacBook Pro 13' Early '15 128/8gb |  iPad 2018 |  iPhone 7 | Watch S3

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Zo doe ik het ook hoor, ik koop ook jaarlijks een nieuwe. Wat is daar zo raar aan?

Zodra Apple het bekend maakt komt mijn iPhone 11 Pro Max te koop te staan in V&A, echter wel pas beschikbaar wanneer ik de nieuwe iPhone 12 Pro Max in bezit heb.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:41:
[...]

Ik verkoop trouwens op Sobby of rebuy als ik verkoop. Geen zin in vreemde aan de deur (zeker niet in deze tijden) enz.
Goede ervaringen met Sobby of Rebuy? Op de één of andere manier ben ik daar huiverig voor.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Niek_1981 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:50:
[...]

Goede ervaringen met Sobby of Rebuy? Op de één of andere manier ben ik daar huiverig voor.
Ja met alle twee wel. Kijk als de nieuwe er is meestal even welke van de twee meer geeft en dan ga ik daar voor.

Sobby is wel wat sneller met uitbetalen. Dat duurt met rebuy wel even meestal

• mr.JamesBond
Sluw schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:55:
[...]

Ik zou nog even de kat uit de boom kijken, het is namelijk helemaal niet zeker dat de 15e nieuwe iPhones komen. De bekendere leakers geven aan dat de iPhone 12 pas rond week 42/43 komt... nog 1,5 maand wachten dus. Maar misschien is het juist een goed moment om de telefoon te verkopen als deze de 15 niet wordt aangekondigd ;) Ik heb zelf trouwens nog een iPhone 7 en ga een 12 kopen, nog niet helemaal zeker welke versie, maar dat wordt wel een fijne upgrade.
Ja ik zal sowieso wachten op de aankondiging van de nieuwe. Ben wel benieuwd hoeveel die van mij (iPhone 11Pro Max 256GB met AppleCare) zou kunnen opleveren. Maar dat is niet helemaal ontopic haha

• AreVeeDee
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Ik ga zelf nog wel een jaartje door met mijn iPhone 11, mits Apple niet met een absolute killerfeature komt. Maar dat verwacht ik niet.

Mijn Air 2020 voldoet ook prima, maar ik denk dat ik die vervang door een model met ARM-soc over een jaar of twee als de overstap een goede keuze blijkt te zijn. Vanwege de geruchten over de overstap naar ARM geen Pro gekocht eerder dit jaar, maar een Air met i5 om even te overbruggen. Met mijn Pro heb ik 5 jaar gedaan, maar die had ik zakelijk en moest ik helaas inleveren.

Ben wel in de markt voor mijn eerste Apple Watch! Keek al naar een AW S5, maar nu even afwachten wat de S6 gaat doen.

• Geert1976
  • Niet online

ik ga hoogstwaarschijnlijk het 5,4 inch model aanschaffen. Heb even de iPhone SE 2020 in bezit gehad; qua handzaamheid/ergonomie echt een heerlijk toestel...maar met een bagger batterij.

Hou mijn eigen 11 Pro nog wel even in bezit wanneer ik de nieuwe 5,4 iPhone binnenkrijg. Na een dag of 7 de nieuwe iPhone te hebben gebruikt, beslissing maken; de 11 Pro eruit of de 5,4 iPhone retour.

Verder weet ik vrij zeker dat ze a.s dinsdag tijdens het online Event ook de nieuwe iPhones aankondigen.

Ze gaan echt geen 2 uur vol maken met slechts een nieuwe iPad en Apple Watch. Lijkt me na alle geruchten wel duidelijk dat de levertijden van de diverse nieuwe modellen ergens medio oktober zullen zijn.

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:52:
[...]

Ja met alle twee wel. Kijk als de nieuwe er is meestal even welke van de twee meer geeft en dan ga ik daar voor.

Sobby is wel wat sneller met uitbetalen. Dat duurt met rebuy wel even meestal
Goeie tip d:)b Ik krijg nog steeds mensen aan de deur maar heb dat liever niet haha. Kan ik qua bedragen die je voor het toestel krijgt een beetje uitgaan van de V&A en MP prijzen of is dit fors minder?

[edit] Antwoord zelf al gevonden. Je kan heel makkelijk de prijs opvragen op de betreffende sites dus ik kan het zelf prima vergelijken :) Als ik naar mijn iPhone X kijk dan zal je er wellicht zelf 50 á 75 euro meer voor kunnen vragen als je hem via V&A verkoopt. Maar dat is dus de eigen keuze :)

[Voor 22% gewijzigd door hk12nl op 11-09-2020 09:57]

©2004

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:37
Elk jaar zeg ik weer dat ik minimaal 2 jaar ga doen met een nieuwe telefoon, maar dat 5G en 6.1" kriebelt wel.. Ik heb nu de 11 Pro Max en deze is net iets te groot, scheelt weinig. Ik denk dat 6.1" perfect is voor mijn handen.

Ik denk niet dat ik nog heel veel voor de 11 Pro Max zal gaan krijgen daar er krasjes op het scherm zitten samen met 1 hele diepe kras van een halve cm.

Xbox One X: BlazeMuis |  MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB |  iPhone 11 Pro Max 64GB |  Watch S4 | DJI Mavic Mini

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:31
Ik heb nog geen geld opzij gezet voor nieuwe producten, ik wacht de aankondigingen nog af.
De apparaten die ik heb, heb ik al 3 jaar (iPhone X en AirPods 1) en 4 jaar (iPad Pro 9.7") in mijn bezit. De AW S4 heb ik pas sinds vorig jaar dus die is nog niet aan vervanging toe.

Ik ben echt fan van de gelamineerde display en de vier stereospeakers van de iPad Pro. Enige nadeel is dat er geen HDR-ondersteuning is, geen USB-C en de grote bezels.
Een jaar later heb ik de iPhone X en AirPods gekocht en ook deze apparaten voldoen nog prima. Alleen de batterijduur van de AirPods zijn nu aan de korte kant. Zo is de linker AirPod na 45 minuten al op 30%.
Voor de iPhone zou het wel fijn zijn om 5G te hebben met de nieuwe camera's die ik nu niet heb.

Daarnaast is het afwachten welke features niet beschikbaar zijn op deze oudere devices. Zo werkt het automatisch wisselen van devices niet met de eerste AirPods.

[Voor 9% gewijzigd door VirinR op 11-09-2020 10:04]

• Flipm0de
Ik twijfel tussen een 5.4 een iPhone 11 of se. 11 als de 5.4 te duur wordt en in prijs zakt. 5.4 is wel de eerste keus. Merk steeds meer dat ik eigenlijk helemaal niet zoveel met m'n telefoon doe en een klein / smal formaat fijner vind. De se zou ook nog kunnen maar de batterij is klein en de camera heeft geen nachtmode. Of misschien zelfs een pixel 4a. Maar dat is een ander topic 😀.

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:28:
[...]

Hou mijn eigen 11 Pro nog wel even in bezit wanneer ik de nieuwe 5,4 iPhone binnenkrijg. Na een dag of 7 de nieuwe iPhone te hebben gebruikt, beslissing maken; de 11 Pro eruit of de 5,4 iPhone retour.
Wat zie ik op de V&A dan? :9

• Geert1976
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:58:
[...]

Wat zie ik op de V&A dan? :9
Jij dacht dat al die IPhones die ik hier verkocht allemaal van mijzelf zijn geweest? :P

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:00:
[...]

Jij dacht dat al die IPhones die ik hier verkocht allemaal van mijzelf zijn geweest? :P
Nee hoor maar mijn zusje en zwager zijn blij met hun exemplaar :*)

• Geert1976
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:01:
[...]

Nee hoor maar mijn zusje en zwager zijn blij met hun exemplaar :*)
There's no such thing as free publicity! (Dankjewel ;))

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Niek_1981 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:
[...]

Zo doe ik het ook hoor, ik koop ook jaarlijks een nieuwe. Wat is daar zo raar aan?

[...]
Vind het persoonlijk zonde van het geld, zijn toch honderden euros die je elk jaar dan weggooit.

Zelf doe ik echt 3-4 jaar met een telefoon, Macbook etc.

Op die manier voelt een upgrade dan ook echt als een flinke stap aan qua snelheid en features.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• klokkert1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-09 21:30
Na bijna 5 jaar met mijn iPhone 6s gedaan te hebben mag deze met pensioen en ga ik voor de 12 pro of pro max. twijfel nog een beetje aan de maat

• Famous

Famous

R 400+

Greatsword schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:30:
[...]

Vind het persoonlijk zonde van het geld, zijn toch honderden euros die je elk jaar dan weggooit.

Zelf doe ik echt 3-4 jaar met een telefoon, Macbook etc.

Op die manier voelt een upgrade dan ook echt als een flinke stap aan qua snelheid en features.
€200,- / €300,- per jaar voor een hobby.
Vind ik zelf persoonlijk niet veel.

En wat jij zonde van het geld vindt, vinden wij het leuk om een nieuwe gadget te hebben. Met andere woorden, wij vinden het niet zonde van het geld :)

Al komt deze "discussie" elk jaar terug en heeft het eigenlijk helemaal geen zin om het erover te hebben :P

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Famous schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:36:
[...]

Al komt deze "discussie" elk jaar terug en heeft het eigenlijk helemaal geen zin om het erover te hebben :P
Inderdaad, laten we dus deze discussie maar achterwege laten. Het is puur persoonlijk of iemand z'n iPhone elk jaar, 5 jaar, of elke 3 maanden vervangt. Dit heeft voor de rest weinig met onderwerp van dit topic te maken :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:41:
[...]

Inderdaad. Ik verkoop meestal als de nieuwe binnen is. Maar vorig jaar kon ik een heel goede prijs van iemand op Tweakers krijgen. Mijn nieuwe iPhone was al besteld. Toen heb ik een weekje met een Samsung rondgelopen. Zou ik dit jaar zo weer doen. Heb toch een nieuwe Samsung Galaxy S10 Plus. Maar heb liever een iPhone. :+

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:32:
[...]

Inderdaad. Ik verkoop meestal als de nieuwe binnen is. Maar vorig jaar kon ik een heel goede prijs van iemand op Tweakers krijgen. Mijn nieuwe iPhone was al besteld. Toen heb ik een weekje met een Samsung rondgelopen. Zou ik dit jaar zo weer doen. Heb toch een nieuwe Samsung Galaxy S10 Plus. Maar heb liever een iPhone. :+
Even met de Fold 2 lopen zou ik nog wel overleven denk ik. Alleen ik wil niet uit het Eco systeem.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01:15
Na jaren van pauper zijn en daarom met mijn iPhone 7 Plus 256GB Gold rond gelopen te hebben is het mijn buurt om een nieuwe iPhone te nemen. Ik ga voor de grootste scherm met 256GB weer.
Kleur ben ik nog niet over uit.
Ook mijn Watch 3 is aan vervanging toe. Daar ga ik voor de 44mm.
Afhankelijk van de vernieuwingen ben ik eventueel zelfs van plan om mijn TV 4K te vervangen voor een nieuwe.
De Watch 3 en iPhone 7 Plus 256GB Gold ga ik houden. De Watch gaat naar mijn vader of moeder en de iPhone houd ik zelf om op mijn werk mee te navigeren. Daardoor bespaar ik de batterij leven van mijn nieuwe iPhone.

Ik ben heel erg benieuwd naar de andere aankondigingen tijdens het Apple event.

• Noisia
Ik heb nog geen AppleTV maar denk dat ik er wel een ga halen. Vorig jaar begonnen met binnen fietsen op een trainer, dan draai ik een game op de iPad waar je virtueel met anderen samen fietst en een parcours met weerstand gesimuleerd krijgt. Echter is het scherm van de iPad net te klein om de hud lekker te bekijken plus ik zweet als een otter en soms over de tablet heen. De game kan ook op de AppleTV draaien. Lijkt me icm mijn oude tv een prima oplossing.

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:01
Noisia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:07:
Ik heb nog geen AppleTV maar denk dat ik er wel een ga halen. Vorig jaar begonnen met binnen fietsen op een trainer, dan draai ik een game op de iPad waar je virtueel met anderen samen fietst en een parcours met weerstand gesimuleerd krijgt. Echter is het scherm van de iPad net te klein om de hud lekker te bekijken plus ik zweet als een otter en soms over de tablet heen. De game kan ook op de AppleTV draaien. Lijkt me icm mijn oude tv een prima oplossing.
Welke “game” is dat? Lijkt me best motiverend.

• Noisia
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:11:
[...]

Welke “game” is dat? Lijkt me best motiverend.
https://zwift.com/

Ik vind het al tof om gewoon met passanten door de wereld te fietsen en bergjes te beklimmen maar je hebt ook echt social events en competitive races.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zou mijn kaarten niet durven inzetten op een nieuwe AppleTV deze Keynote.

• Noisia
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:19:
Zou mijn kaarten niet durven inzetten op een nieuwe AppleTV deze Keynote.
Zitten veel verwijzingen naar nieuwe ATV in iOS meen ik. En dit is echt zo’n product dat Apple er even “bij” gooit.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Noisia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:26:
[...]

Zitten veel verwijzingen naar nieuwe ATV in iOS meen ik. En dit is echt zo’n product dat Apple er even “bij” gooit.
Klopt, maar de geruchten spreken het toch zeer tegen, ze hebben het pas over 2021.

• Noisia
Die geruchten zeggen ook dat er geen iPhones gepresenteerd gaan worden komende dinsdag ;-)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Noisia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:26:
[...]

Ja er zal wel tvOS14 komen op de nieuwe apps tv. Dus zit er al wat in. Maar verder is er niets concreet.

Hopen mag natuurlijk altijd.

• Noisia
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:34:
[...]

Ja er zal wel tvOS14 komen op de nieuwe apps tv. Dus zit er al wat in. Maar verder is er niets concreet.

Hopen mag natuurlijk altijd.
Betrof volgens verwijzingen naar (namen van) onbekende devices in een beta. Maar goed veel is er inderdaad niet over gelekt.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Noisia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:32:
Die geruchten zeggen ook dat er geen iPhones gepresenteerd gaan worden komende dinsdag ;-)
Dat gebeurd ook niet, dus ja...

Wellicht is het hopen tegen beter weten in, maar ik zet mijn geld er in ieder geval niet op in.

[Voor 17% gewijzigd door Niek_1981 op 11-09-2020 13:48]

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:20
Niek_1981 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:47:
[...]

Dat gebeurd ook niet, dus ja...

Wellicht is het hopen tegen beter weten in, maar ik zet mijn geld er in ieder geval niet op in.
Denk dat dit event toch draait om de iPhone / Watch en iPad. Waarom denk ik dit? Het Apple logo doet denken dat het gaat over AR & de loops gaan over de watch?

Misschien iets met de Lidar sensor op de nieuwe iPhone?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Duidelijker wordt het niet, zoals John Gruber wel vaker kan doen: spijker --> kop.

Apple Announces Virtual ‘Time Flies’ Event Next Tuesday
"
Apple doesn’t like saying in advance what will be announced at an event, but they do like setting accurate expectations for what won’t be announced. If there are no new iPhones being announced next week, they want everyone not to expect them. They want the products that are being announced to get attention, not products that aren’t being announced.

So, setting expectations:

John Paczkowski: “Sept. 15. Don’t hold your breath for the new iPhone.”

Mark Gurman: “I am told Apple won’t announce the iPhone until October. This is for the iPad and Apple Watch in all likelihood.”

And again, my take: For god’s sake the event is named “Time Flies”.

"

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True