Apple Event - 15 September 2020 19:00

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.810 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Toch benieuwd hoe ze dan 2 uur willen vol praten over een Watch en een iPad.
Dat heb je in 45 minuten zo klaar.

Blijft nog over: 1u en 15 min...

Wat gaan we met die tijd doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:24
Geert1976 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:29:

Naar AR game demos kijken zoals altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

AirPods studio. Nieuw fitness app voor iOS en AppleTV. Nieuwe Apple TV Misschien? HomePod mini.

Om enkele andere geruchten/categorieën op te noemen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 18:01

Grin

Ride si sapis.

@Geert1976 Nog een quote uit hetzelfde artikel:

"
Early Twitter skepticism about an event centered solely around new mid-range iPads and Series 6 watches seems based on skepticism that Apple can hold a two-hour event just for those two products, which is a silly way of thinking about it. If they only have an hour of story to tell about the new products, the event will last only an hour. There’s an upper limit of just over two hours on event duration, but there’s no lower limit. Apple is keenly aware their special events garner outsized attention largely because they seldom waste our time with them. And it feels natural for virtual events to be shorter than in-person ones — the WWDC keynote was shorter than usual, even though it contained more information than most years.
"

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-07 17:57
Grin schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:36:
@Geert1976 Nog een quote uit hetzelfde artikel:

"
Early Twitter skepticism about an event centered solely around new mid-range iPads and Series 6 watches seems based on skepticism that Apple can hold a two-hour event just for those two products, which is a silly way of thinking about it. If they only have an hour of story to tell about the new products, the event will last only an hour. There’s an upper limit of just over two hours on event duration, but there’s no lower limit. Apple is keenly aware their special events garner outsized attention largely because they seldom waste our time with them. And it feels natural for virtual events to be shorter than in-person ones — the WWDC keynote was shorter than usual, even though it contained more information than most years.
"
Then now..... let's talk about Watch. The Apple Watch is an amazing product that keeps your health on track. Now we present to you the Apple Watch 6.

Let's talk about the iPad. The iPad is being used by millions of professions. We are thrilled to show you, the new iPad.

We can't wait till you have all these products in your hands. Thank you for your time!

En toen liepen ze van het virtuele podium af zonder iets te zeggen over de iPhone. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Gruber legt niet echt uit waarom optie 1 van de tafel is. Het enige dat hij doet is twee indirecte - wel redelijk betrouwbare - bronnen opnoemen die zeggen dat er geen iPhone aangekondigd gaat worden. Het voelt gewoon niet aannemelijk om een event te organiseren voor een mid-range iPad en de Watch.
Ook heeft er in het verleden wel eens wat meer tijd tussen aankondigen en beschikbaar maken van specifieke iPhone modellen gezeten. Dus er bestaat ook nog een tussenvorm waarbij niet alle modellen direct beschikbaar zijn.

De voorraden wijzen er overigens wel op. Als ik op de Apple US website kijk dan is de iPad Air en de Apple Watch niet meer direct leverbaar. De iPhones lijken ze wel elk model in stock te hebben. Kan me ook voorstellen dat ze die niet meer zo goed verkopen wanneer er een maand tussen aankondigen en verkopen van de nieuwe modellen zit.

Ik hoop iig op nieuwe iPhones. Met het risico op een teleurstelling :+

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik geloof er ook niet helemaal in dat de nieuwe iPhone al van de tafel is eigenlijk.

De X werd ook in september aangekondigd zonder datum en vervolgens (pas) in november beschikbaar.

Geruchten gaan ook al een tijdje dat de 12 wel eind september / begin oktober op de markt komt en alleen de pro vertraagd is.

Dan zou een aankondiging niet gek zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hEgelia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-05 17:38
We weten in ieder geval van de kwartaalcijfer presentatie dat de iPhones dit jaar wat later zullen uitkomen. Dat hoeft niet te betekenen dat deze dan ook pas later worden aangekondigd. Omdat we hoogstwaarschijnlijk zullen horen wanneer iOS 14 zal uitkomen, lijkt het me geloofwaardig dat Apple ook nieuwe iPhones zal presenteren – met verkrijgbaarheid ergens in oktober.

Het lijkt me aannemelijk dat de gewone iPad een SoC upgrade krijgt, omdat de laatste twee generaties al op de A10 zaten. Dat zal vermoedelijk een A12 worden, omdat Apple deze SoC al langer massa produceert in tegenstelling tot de A11. Als Apple de bestaande prijs aanhoudt, dan wordt deze iPad erg aantrekkelijk qua prijs/prestatie verhouding. Het zal me benieuwen of dit meer scholen over de streep zal trekken.

Als bovenstaande klopt, dan zal iPad Air 4 waarschijnlijk een A13 krijgen. Een A14 zou natuurlijk ook kunnen, maar dan zou het prestatieverschil met de iPad Pro wel bijzonder groot worden. De A13 is namelijk al krachtiger in single core prestaties dan een A12Z. Verder hoop ik dat iPad Air 4 ook de vier speakers van de Pro meekrijgt.

Een goedkopere  Watch als opvolger voor Series 3 zou ook erg mooi zijn. Apple voert nu al de (smart)watch markt aan in vrijwel alle opzichten, maar een vernieuwd instapmodel zou 't bedrijf echt laten domineren. Dit zou een aangepaste versie van Series 4 kunnen zijn.

De eerste Macintosh op basis van Apple Silicon... Dat is zeker mogelijk. Vermoedelijk zal dit een laptop worden, maar ik verwacht geen Air. Misschien herrijst de gewone MacBook met 12" scherm, maar ik acht een nieuwe 14" MacBook Pro ook realistisch. Ik vermoed dat de SoC geen A14X zal zijn, maar een nieuw type specifiek ontworpen voor de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gerucht van vandaag is overigens dat de instap Apple watch een S4 wordt zonder ECG.

Dat zou best wel een interessante opstap voor velen zijn schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
Ik ben benieuwd wat de apple watch gaat brengen, ik neem aan een “SE” en een 6?

Denken jullie dat ze de prijs van de 6 flink zullen verhogen in vergelijking met de 5?

Het glas van mijn apple watch 3 is gescheurd langs alle randen en heeft een scheur van linksboven naar rechtsonder. De randen heb ik met tape vastgeplakt, en het touch screen functioneert voor de helft... Ik hoop snel een nieuwe te kunnen bestellen, kan eigenlijk niet meer zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:52:
Gerucht van vandaag is overigens dat de instap Apple watch een S4 wordt zonder ECG.

Dat zou best wel een interessante opstap voor velen zijn schat ik zo in.
Ik heb een AW S4 gehad, in de 40mm variant in het wit. Had m tweedehands gekocht, mede daardoor was de batterijduur niet zo goed. Als de AW 'SE' voor een goede prijs beschikbaar komt wil ik hem best overwegen, dan wel de 44mm en in het zwart :) Ook hoop ik dat door de nieuwe(re) soc de batterijduur wat beter is.

Mochten ze ook een nieuwe iPad Air (of iPad 2020) gaan lanceren, dan wordt dat ook een best interessante keuze voor school. Mocht ik na coronatijden weer naar school kunnen, is een iPad wel erg handig voor notities. (en daarvoor heb ik echt geen Pro Motion of hele snele soc voor nodig ;))

Ook ben ik zelf erg sceptisch over de leaks van verschillende bronnen. Sure, time flies kan iets te maken hebben met een Apple Watch (SE en 6) en/of de Lidar scanner (wss op de 12 Pro), echter kan het er ook mee te maken hebben dat een jaar snel voorbij gaat. September is altijd in het teken geweest van nieuwe iPhones, ik denk dan ook niet dat ze hier zomaar van af gaan wijken. Sure Corona dit dat, maar de iPhone X was ook gelanceerd maar mede door te weinig supply pas in november beschikbaar. Ik gok erop dat de iPhones gewoon gelanceerd gaan worden en dat de normale 12 modellen al binnen een week beschikbaar zijn en dat je al kan pre-orderen voor de 12 Pro modellen.

Ook was o.a Jon Prosser nogal fout over dat er 'een website refresh' zou komen voor de nieuwe AW en iPad(s). Sure, er was een website refresh, maar dat was voor de aankondiging. Er is dus uberhaupt heel wat onduidelijk voor de leakers...

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
d22wth schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:02:
[...]
echter kan het er ook mee te maken hebben dat een jaar snel voorbij gaat.
de tekst in de uitnodiging is vaak een cryptische verwijzing naar een device dat centraal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:41:
Ik geloof er ook niet helemaal in dat de nieuwe iPhone al van de tafel is eigenlijk.

De X werd ook in september aangekondigd zonder datum en vervolgens (pas) in november beschikbaar.

Geruchten gaan ook al een tijdje dat de 12 wel eind september / begin oktober op de markt komt en alleen de pro vertraagd is.

Dan zou een aankondiging niet gek zijn.
Dit den ik dus ook. Ik zou verwachten dat de iPhone 12 aangekondigd wordt en binnen een paar weken leverbaar is. De duurdere modellen zouden wel alvast als 'preview' worden aangekondigd en dan pre-order eind oktober, met een leverdatum in november. Of eerder pre-order met 6 weken levertijd, zoals bij de iPhone X ook was, IIRC.
SirLenncelot schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:21:
[...]

de tekst in de uitnodiging is vaak een cryptische verwijzing naar een device dat centraal staat.
Toen de tekst van de Apple Watch 4 'Gather round' was, dacht iedereen dat Apple een ronde Apple Watch zou gaan introduceren. :z

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisweb op 11-09-2020 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Een ronde Apple-watch zou ik wel voor gaan. Ik heb hier een Fossil met Android Wear liggen en die vind ik veel mooier dan mijn AppleWatch. Marja Android wear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

SirLenncelot schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:21:
[...]

Dat is natuurlijk ook wel zo... We wachten gewoon ff af ;)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
SirLenncelot schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:31:
Een ronde Apple-watch zou ik wel voor gaan. Ik heb hier een Fossil met Android Wear liggen en die vind ik veel mooier dan mijn AppleWatch. Marja Android wear...
Ik hoop dan wel dat dat de goedkopere variant word. En niet dat ze de meeste opties in de ronde Watch doen en dat de andere modellen instapmodellen/budgetmodellen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik wil geen extra geruchten de wereld in helpen hoor 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Jon Prosser & Mark Gurman: geen iPhones tot mid-late oktober. Lijkt mij aannemelijk.

https://twitter.com/jon_prosser/status/1304503572768395264

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:39:
Jon Prosser & Mark Gurman: geen iPhones tot mid-late oktober. Lijkt mij aannemelijk.

https://twitter.com/jon_prosser/status/1304503572768395264
Jon Prosser wist tot dinsdag morgen nog zeker dat de Apple watch en iPad als persbericht uit zou komen 8)7

Edit: je zou toch ook wel verwachten dat bepaalde leakers zo opgespoord zijn, je verteld twee groepen iets anders, wat er dan op internet verschijnt hoort bij die groep en dat herhaal je dan tot je op individu niveau bent.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 12-09-2020 00:54 ]

• SirLenncelot
  • Niet online
Sjah Prosser. Die roept zo veel dat hij soms zelfs gelijk heeft. Wat ik wel tof vind is dat hij hele concrete dingen durft te roepen. Beter dan de “er komt een nieuwe iPhone aan, ooit” voorspellingen.

Overigens belooft hij maandag al Airtag en Studio te kunnen laten zien. https://twitter.com/jon_p.../1304563010640523266?s=21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 07:46

Er zal ongetwijfeld aankondingen omtrent Apple TV+ zijn. Bij elke Apple Event werd er wel iets gedeeld omtrent Apple TV+:
  • Op 25 maart 2019 werd Apple TV+ aangekondigd
  • Bij de WWDC 2019 conferentie werd de trailer voor For All Mankind uitgebracht
  • Tijdens het september event van 2019 kwam de launch date, prijs en de gratis jaar bekendmaking
  • Ten slotte werd er bij WWDC de trailer voor Foundation uitgebracht
Samen met Apple Arcade werden er 20 minuten ingevuld tijdens het september 2019 evenement. Daarnaast zal Apple vast pronken over hun 18 Emmy nominaties zoals ze al gedaan hebben op hun Amerikaanse website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:24
Jimijames75 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:55:

Het glas van mijn apple watch 3 is gescheurd langs alle randen en heeft een scheur van linksboven naar rechtsonder. De randen heb ik met tape vastgeplakt, en het touch screen functioneert voor de helft... Ik hoop snel een nieuwe te kunnen bestellen, kan eigenlijk niet meer zonder.
Al langs een apple store (of service center) geweest? Ik had een scheur over de volledige zijkant en kreeg een nieuwe. Schijnt te vaak voor te komen waardoor er een omruilprogramma loopt (tot 3 jaar na aankoop)

• d22wth

d22wth

https://twitter.com/jon_prosser/status/1304492230632181760
Dit zuigt wel... Was een hoofdreden om 'm te gaan kopen.

Ga de nieuwe 12 Pro 6.1'' model alsnog kopen, vind mijn 11 Pro Max net iets te groot...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Donstil schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 00:49:
[...]

Edit: je zou toch ook wel verwachten dat bepaalde leakers zo opgespoord zijn, je verteld twee groepen iets anders, wat er dan op internet verschijnt hoort bij die groep en dat herhaal je dan tot je op individu niveau bent.
Hoe wou je dat doen? Dit soort informatie is binnen Apple al op een "need to know" basis. De enige mensen die het weten zijn de mensen die het moeten weten om hun werk goed te kunnen doen. Als je die de verkeerde informatie geeft dan gaan er dingen in de soep lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23

Er is 2 uur geblokt die ze niet perse vol maken, dat is eerder zo geweest.

• Dennisweb
Sluw schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:51:
[...]

Er is 2 uur geblokt die ze niet perse vol maken, dat is eerder zo geweest.
Inderdaad. Als ik het me goed herinner was de Keynote over diensten ook met een uurtje wel gedaan. :)

• Drial
  • Laatst online: 01-12-2021
Kunnen we ook nieuwe AirPods verwachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 12:52

10m impact COVID
5m updates
5m Inspo Filmpje
20m iPad
30m Watch
30m Apple One, verzameling diensten.

Denk ik.

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
koendio schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:14:
[...]

Al langs een apple store (of service center) geweest? Ik had een scheur over de volledige zijkant en kreeg een nieuwe. Schijnt te vaak voor te komen waardoor er een omruilprogramma loopt (tot 3 jaar na aankoop)
Dat wist ik niet, dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:30
Drial schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:41:
Kunnen we ook nieuwe AirPods verwachten?
AirPods Studio

• d22wth

d22wth

We.are.cake schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:21:
[...]

10m impact COVID
5m updates
5m Inspo Filmpje
20m iPad
30m Watch
30m Apple One, verzameling diensten.

Denk ik.
Vorig (2019) event:
~2m voor 'intro' filmpje
1,5m voor updates
9,5m voor Apple Arcade
7m voor Apple TV+
8m voor de iPad (nieuwe 10.2'' iPad 2019)
19m voor de Watch (Series 5)
48m voor de iPhone (eerst 11, daarna 11 Pro)

Maar bij het 2018 event waren ze met 30 minuten klaar voor de AW S4 en hadden ze 65 minuten nodig voor de iPhone (Xr en Xs (Max))

Ik gok dat ze dus best wel snel kunnen zijn met alleen een iPad en Apple Watch en gok ik niet dat de S6 een drastisch nieuw design of zo veel meer functies heeft (zoals de S4 wel had t.o.v de S3, vandaar 30m).
Gok dat ze met de iPad Air en iPad 8 (of 2020) binnen 20m al klaar zijn...

Maarja, we gaan t zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door d22wth op 12-09-2020 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
d22wth schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:54:
[...]

Vorig (2019) event:
~2m voor 'intro' filmpje
1,5m voor updates
9,5m voor Apple Arcade
7m voor Apple TV+
8m voor de iPad (nieuwe 10.2'' iPad 2019)
19m voor de Watch (Series 5)
48m voor de iPhone (eerst 11, daarna 11 Pro)

Maar bij het 2018 event waren ze met 30 minuten klaar voor de AW S4 en hadden ze 65 minuten nodig voor de iPhone (Xr en Xs (Max))

Ik gok dat ze dus best wel snel kunnen zijn met alleen een iPad en Apple Watch en gok ik niet dat de S6 een drastisch nieuw design of zo veel meer functies heeft (zoals de S4 wel had t.o.v de S3, vandaar 30m).
Gok dat ze met de iPad Air en iPad 8 (of 2020) binnen 20m al klaar zijn...

Maarja, we gaan t zien :)
Het zou nog kunnen natuurlijk maar ik denk dat ze zo lang kunnen vullen als ze willen met alleen Apple One, AW en iPad. Het gaat er om dat de iPhones door productieproblemen nog niet klaar zijn voor een launch. Apple kondigt bijna nooit een product lang van te voren aan. Ze denken hype = kopen 8)
A September event that does not include the new ‌iPhone‌ models would be unusual, but this year's ‌iPhone‌ lineup is delayed, as Apple confirmed in July. Apple is expecting the ‌iPhone 12‌ models to launch a couple of weeks later than normal, with the devices set to debut in October rather than September.

The ‌iPhone 12‌ launch is also expected to be staggered with the more affordable models coming out ahead of the Pro models, and that further delay could be another reason why Apple might want to hold an ‌iPhone‌ announcement until October.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik denk dat ik de AW6 toch nog even links laat liggen. Ik heb nu een meer dan prima AW4 SS, zonder krasjes op het scherm. De enige reden om te upgraden zou zijn dat ik dan weer twee jaar AppleCare+ heb.

Ik heb het gevoel dat de AW7 meer vernieuwingen krijgt volgend jaar. Verder wil ik ook een nieuwe iPhone (zoals ieder jaar). Ik ben zzp’er en een nieuwe AW + een nieuwe iPhone is hoe dan ook een duur grapje. Toch in totaal al snel zo’n 1100 euro wat je bij moet leggen. We hebben nog steeds te maken met corona en ik merk dat ik dit jaar toch wat voorzichtiger ben.

Dan liever wachten tot de iPhone 12 Pro Max. Dan zien we daarna wel hoe het met de opdrachten staat en of er een nieuwe Apple Watch inzit of niet. Alleen Always On en een zuurstofmeter blazen mij niet zo omver. De overstap van AW3 naar AW4 was veel groter. :)

Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Ik ben nog student en werk ook als zzper in opdracht van...

Kan mij de 12 Pro nog wel permitteren. Ook al heeft de Pro nu geen 120Hz, wil ik wel echt graag de 6,1” 12 Pro halen. Heb de Xr gebruikt voordat ik de 11 Pro Max kocht, en vind dat een net wat fijner formaat (kan nu echt niet met 1 hand comfortabel mijn telefoon gebruiken...), al irriteerde ik me toen wel aan het LCD scherm...

Ik heb ooit tweedehands een Series 4 40mm overgenomen maar vond t toen eigenlijk best nutteloos en vond m ook te klein, maar als deze nieuwe ‘SE’ betaalbaar wordt, is het misschien een leuke optie (dan wel de 44mm). Kon toen ook die S4 doorverkopen voor het dubbele, dat was ook wel een reden om hem weg te doen ;)

Ik ben echt heel erg benieuwd. Als je kijkt naar vorige events, hebben ze ook altijd een logo gehad in het teken van de kleuren van de iphones (het logo van 2018 had de gouden kleur die bij de Xs werd geïntroduceerd en het logo van 2019 had de kleuren waarin de iPhone 11 kwam), nu is het iets met blauw, maar dat kan ook hinten op een andere kleur Apple Watch, bijvoorbeeld...

[ Voor 5% gewijzigd door d22wth op 13-09-2020 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar de 12 Pro (ik heb zelf al bijna 2 jaar een XS). Waarschijnlijk ga ik niet upgraden, vooral vanwege het ontbreken van een 120Hz display. Het andere design spreekt me dan wel weer aan.

[ Voor 35% gewijzigd door syltheboy op 13-09-2020 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-07 13:21
Een oprechte vraag; wat is de usp van een 120Hz display? Is dat vooral voor spellen?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:32
hk12nl schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:39:
Een oprechte vraag; wat is de usp van een 120Hz display? Is dat vooral voor spellen?
Het is voor als er iets op je scherm beweegt met meet dan de huidige 60Hz. Scrollen, animaties, en inderdaad, spellen. Maar ook in het normale gebruik ziet het er allemaal veel vloeiender en soepeler uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen 120Hz zou voor mij echt een dealbreaker zijn.
Ik wilde de overstap maken naar Apple, maar stel het dan waarschijnlijk uit.

Als je eenmaal 120Hz gewend bent, wil je echt niet meer terug.
Het verschil is aan de ene kant miniem, maar de ervaring, de feel, is zoveel lekkerder.

Edit:
Maar zolang je het niet meegemaakt hebt, mis je niets, natuurlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 13-09-2020 10:59 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 00:09
Geen 120hz is voor mij ook een dealbreaker. Zie verder niet echt een reden om te upgraden vanaf m’n XS Max behalve dat ik graag een maatje kleiner wil. Camera’s en lidar doen me niet zoveel, nieuwe form factor is wel nice maar daar ga ik niet zoveel geld voor lappen.. Misschien moet ik maar op zoek naar een 11 Pro voor een mooie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het missen van 120 Hz zou wel een domper zijn idd. Gelukkig spreken al die geruchten elkaar tegen dus in hou hoop :)

Nu upgrade ik toch wel maar het liefst met zoveel mogelijk nieuws natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-07 11:07
Ieder jaar zeg ik nee,doe nog een jaartje verder om dan 2 weken later toch de nieuwste te kopen. |:(
Maar zoals hier vernoemd zal er toch beetje vernieuwing moeten inzitten.
120 scherm zeker een must en hopelijk nog een paar leuke dingen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:27

swv

Ja upgraden zit er helaas weer in dit jaar. Als de 12 Pro geruchten het bij het juiste eind hebben kan ik gaan voor de instap 128GB.

En als er inderdaad in oktober pas een iPhone event zou komen (dan wel de release) dan is dat maar zo. Dan ligt mijn focus vóór die tijd voor de verandering eens op de Xbox Series X preorder :p

Verder ga ik niet voor een nieuwe Apple Watch tenzij er echt iets gepresenteerd wordt waarvan ik omver geblazen word. Vorig jaar heb ik toch de upgrade gedaan omdat ik het always on display nuttig vond. En dat is het afgelopen jaar ook wel gebleken dat ik daar goed aan gedaan heb. Nu echter??

Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld verwacht ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
swv schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:44:

Verder ga ik niet voor een nieuwe Apple Watch tenzij er echt iets gepresenteerd wordt waarvan ik omver geblazen word. Vorig jaar heb ik toch de upgrade gedaan omdat ik het always on display nuttig vond. En dat is het afgelopen jaar ook wel gebleken dat ik daar goed aan gedaan heb. Nu echter??
Hier sluit ik mij bij aan. Een 4G watch zou nog wel een overweging zijn. Verder zal ik niet hoeven upgraden hoop ik. Dus ik hoop dat het bij de huidige geruchten blijft :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24

ddZ

Ik overweeg de aanschaf van een Apple Watch, zodoende ben ik benieuwd wat het gaat worden aankomende dinsdag. Lees verschillende berichten m.b.t. battterylife van de Series 5 (wil dan persé de Always On Display), dus hopelijk doet de series 6 het beter in dat opzicht. Maar dat moet uiteraard in de praktijk nog maar blijken.

Mijn 7 Plus doet het nog prima, dus heb niet zo'n haast om deze te vervangen: dat gaat pas spelen als deze richting end of live gaat qua updates..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:56
Ik ben wel in de markt voor een nieuwe iPhone. Ik heb nu de 8 en mijn vrouw de X, maar ik vind het formaat van de X en dus ook de XS en 11 te groot en te zwaar.
Hopelijk kloppen de geruchten dat er een iets kleinere 12 komt.

Overigens loop ik ook nog steeds met een Watch 2 vanaf release en eigenlijk doet die het nog perfect voor alles waar ik hem voor gebruik, alleen Siri is zo ontzettend traag op de Watch 2. Benieuwd wat hier voor vernieuwing komt bij een Watch 6 of Watch SE en of het in combinatie met een goede prijs het upgraden waard is.

Verder hoop ik stiekem dat de ARM Macs getoond worden, maar denk dat dit pas november/december wordt

[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 13-09-2020 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
d22wth schreef op zondag 13 september 2020 @ 01:24:
Ik heb ooit tweedehands een Series 4 40mm overgenomen maar vond t toen eigenlijk best nutteloos en vond m ook te klein, maar als deze nieuwe ‘SE’ betaalbaar wordt, is het misschien een leuke optie (dan wel de 44mm).
Welke functie moet de AW6 dan krijgen om hem voor jou wel nuttig te maken tov de AW4? Wat er tot nu aangekondigd is voegt niet bijzonder veel toe toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
ddZ schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:30:
Ik overweeg de aanschaf van een Apple Watch, zodoende ben ik benieuwd wat het gaat worden aankomende dinsdag. Lees verschillende berichten m.b.t. battterylife van de Series 5 (wil dan persé de Always On Display), dus hopelijk doet de series 6 het beter in dat opzicht. Maar dat moet uiteraard in de praktijk nog maar blijken.
Voor de aanschaf van de AW5 maakte ik me ook heel druk over battery life, maar dat is echt geen issue voor mij in de praktijk. Ik laad het horloge gewoon op wanneer hij leeg is en heb hem dan even niet om, big deal. Als ik een dag erop uit ga zorg ik dat ie 100% is als ik wegga en dan haal ik makkelijk (veel meer dan) een volledige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond de batterij toch wel wat tegenvallen het laatste jaar, ik zet hem in de nacht uit en haal dan net geen twee dagen. Met de S4 (en daarvoor ook wel) was dat “makkelijk twee dagen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:55:
Ik vond de batterij toch wel wat tegenvallen het laatste jaar, ik zet hem in de nacht uit en haal dan net geen twee dagen. Met de S4 (en daarvoor ook wel) was dat “makkelijk twee dagen”.
Always On zal hier zeker een aandeel in hebben. Ik vraag mij echter af of er softwarematig ook niet nog aardig winst te behalen valt..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:44
hk12nl schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:39:
Dat alles nog soepeler lijkt te gaan op je schermpje. Het beeld wordt immers 120x per seconde ververst in plaats van 60x. Het zou voor mij geen dealbreaker zijn als dit er niet op zit.

Ik zit thuis ook tegen 144/165hz schermen aan te kijken, maar mijn laptop en telefoon hebben dit niet, mis het ook niet. De toegevoegde waarde is minimaal in vergelijking met de accuduur die je inlevert.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Een blauwe variant en snelladen volgens deze geruchten dus. Gelukkig nog geen dealbreaker voor mij om een nieuwe aan te schaffen😅

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Ook ik haak weer in dit jaar! Ben erg benieuwd naar de Keynote. Heb door alle prikkelen dit jaar niet echt hoge verwachtingen van de Keynote. Vooraankondiging van de iPhone 12, Apple Watch 6 en misschien Airtags en een HomePod (Mini).

Maar misschien komen er wel verassingen dit jaar. Tis nog veel te vroeg, maar ergens hoop ik op vooraankondiging van de MacBook 12 inch met AS of een Mac Mini met AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
Vinden jullie 5G een groot plus punt als deze op de nieuwe iPhone komt? Ik vind dat echt wel een pluspunt evenals de 120hertz scherm omdat ik erg van gamen hou op mijn iPhone. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
elaho schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:00:
Vinden jullie 5G een groot plus punt als deze op de nieuwe iPhone komt? Ik vind dat echt wel een pluspunt evenals de 120hertz scherm omdat ik erg van gamen hou op mijn iPhone. 😃
Voor andere laden waar 4G veel minder is misschien wel maar voor mij persoonlijk niet. 4G is hier op mijn iPhone al bijna 200 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...der_i_have_been_the_main/

AMA met iemand die claimt bron te zijn van diverse leaks. Heeft blijkbaar ook bewijs bij reddit Mods geleverd.

Leesbare samenvatting: https://appleinsider.com/...s-apple-event-says-leaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
SirLenncelot schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:37:
https://www.reddit.com/r/...der_i_have_been_the_main/

AMA met iemand die claimt bron te zijn van diverse leaks. Heeft blijkbaar ook bewijs bij reddit Mods geleverd.

Leesbare samenvatting: https://appleinsider.com/...s-apple-event-says-leaker
Nu is de vraag: wie liegt er? Er zijn mensen die zeggen dat ze nog geld van Prosser krijgen. Nu dit verhaal over dat Prosser ‘zijn’ verhalen gejat heeft.

Maar Gurman heeft ‘t ook niet met ‘AppleSeeder’ op, en die is toch redelijk betrouwbaar naar mijn mening. We zullen dinsdag zien wie er gelijk heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

SirLenncelot schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:51:
[...]

Welke functie moet de AW6 dan krijgen om hem voor jou wel nuttig te maken tov de AW4? Wat er tot nu aangekondigd is voegt niet bijzonder veel toe toch?
Ik had het over het budget model (Apple Watch ‘SE’) die veel schappelijker geprijsd gaat zijn, en misschien betere batterijduur heeft.

Ik zat net ff te denken: als de iPhone toch nog wordt uitgesteld en dus niet wordt gelaunched op het event van overmorgen, waarom zou dat dan zijn? Aangezien 60Hz schermen volgens mij geen leveringsproblemen hebben en vereisen geen aparte chip voor hogere hz. Heb toch nog ergens hoop. :)

[ Voor 26% gewijzigd door d22wth op 13-09-2020 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
d22wth schreef op zondag 13 september 2020 @ 22:50:
[...]

Ik had het over het budget model (Apple Watch ‘SE’) die veel schappelijker geprijsd gaat zijn, en misschien betere batterijduur heeft.

Ik zat net ff te denken: als de iPhone toch nog wordt uitgesteld en dus niet wordt gelaunched op het event van overmorgen, waarom zou dat dan zijn? Aangezien 60Hz schermen volgens mij geen leveringsproblemen hebben en vereisen geen aparte chip voor hogere hz. Heb toch nog ergens hoop. :)
Waarom dat zal zijn? Omdat een paar maanden geleden de ontwikkeling van de nieuwe iPhones heeft stilgelegen door een of ander virus dat COVID-19 heet.

Naar verluidt is de productie pas afgelopen week opgestart. Ga er maar vanuit dat de iPhone 12 en iPhone 12 Pro eerst verkrijgbaar zijn in oktober. Daarna, in november, de iPhone 12 Max en iPhone 12 Pro Max.

Verder heeft Apple aangegeven dat de iPhones “een paar weken later zijn.” - Dan hebben we het niet over een weekje, maar over een week of 6 denk ik zo.

Dit jaar is alles ander. Ook Apple heeft gewoon te maken met coronaperikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Volgens mij is het meer precieze verhaal gerucht dat de controller nodig voor het 120Hz scherm door COVID niet voldoende beschikbaar is.
Bron

[ Voor 36% gewijzigd door SirLenncelot op 14-09-2020 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Hoewel de productie en levering misschien vertraagd is, betekent natuurlijk niet dat de aankondiging niet vanavond morgenavond al gedaan kan worden.

[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 14-09-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
yorroy schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:13:
Hoewel de productie en levering misschien vertraagd is, betekent natuurlijk niet dat de aankondiging niet vanavond al gedaan kan worden.
Morgenavond bedoel je. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 11-07 18:01

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:34:
[...]

Voor andere laden waar 4G veel minder is misschien wel maar voor mij persoonlijk niet. 4G is hier op mijn iPhone al bijna 200 Mbit.
Agree. Als ik eens een stream wil kijken dan is 4G snel genoeg. Wellicht is het leuk voor wanneer je met z'n allen in de trein zit, of in een stadion, en dan ook nog een beetje speed hebt. Maar verder boeit dat hele 5G mij totaal niet. 3G was een gare netwerktechniek, 4G was echt een grote stap. Maar ik zit echt niet te wachten op 5G. En als wij, als GoT/nerds, al verdeeld zijn... Dan is het voor Jan met de pet al helemaal irrelevant.

Ik heb liever een goed 4G modem dat helemaal is doorontwikkeld en lekker zuinig, dan 5G wat toch nog een grote farce is... De eerste uitrol van 5G is m.i. een grote marketingtruck om vraag te creëren naar iets wat maar amper verbeteringen geeft voor de eindgebruiker.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 00:09
Ik ben erg benieuwd naar morgen. Ik ga stiekem wel uit van de iPhone 12 aankondiging met release in Oktober. Hele kleine hoop nog op 120hz in de Pro modellen of alleen in de Max. Zo niet, dan ga ik misschien toch voor een SE of een (refurb) XS en de nieuwe iPad Air, en dan in 2021 de iPhone 13. Wil eigenlijk toch een formaatje kleiner, one-handed use is voor mij iets toch belangrijker gebleken dan een groter scherm en accu.

Die leaker op reddit komt opzich wel geloofwaardig over en is ook wel enthousiast over de 12 Pro ondanks geen 120hz met name door wat de lidar sensor gaat brengen, kan me niet voostellen wat het voor mij kan brengen in (dagelijks) gebruik maar Apple heeft me wel eerder positief verrast.

Maar eerlijk, ondanks de omstandigheden wordt het zo onderhand wel tijd voor ProMotion in de Pro iPhones. 2021 is wel erg ver na de concurrentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 17:16
elaho schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:00:
Heb op dit moment voldoende aan de snelheden van 4G, maar mijn abonnement bij T-Mobile is al voorzien van 5G, dus het is mooi meegenomen als het in mijn volgende telefoon zit. Het is igg geen feature waarvoor ik mijn huidige iPhone ga vervangen.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Uhh ja.. had me al zo op ingesteld op vanavond. Maar het is nog maar maandag :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

UnitedJunk schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:20:
[...]

Heb op dit moment voldoende aan de snelheden van 4G, maar mijn abonnement bij T-Mobile is al voorzien van 5G, dus het is mooi meegenomen als het in mijn volgende telefoon zit. Het is igg geen feature waarvoor ik mijn huidige iPhone ga vervangen.
Het is voor mij geen feature waarvoor ik mijn huidige iPhone ga vervangen. Maar als de iPhone 12 geen 5G heeft is het wel een reden om deze generatie over te slaan en op de iPhone 13 te wachten.
Ik vervang mijn telefoon maar eens per 3-4 jaar. Dan wil ik ook grote stappen maken. Voor de mensen die hun telefoon jaarlijks vervangen zal 5G inderdaad wel geen big deal zijn want in de praktijk zul je er nu nog niet veel aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Sowieso nog maar afwachten welke implementatie van 5G gebruikt gaat worden en of die strookt wat Nederlandse providers tot nu toe live hebben of binnenkort gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:22
IPhone wordt het voor mij dit jaar sowieso niet, meer benieuwd naar de Apple watch, hoop op 4G model in NL, wil wel graag weer een met saffierglas icm titanium body.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Voor mij dit jaar ook geen nieuwe iPhone, al zeg ik dat elk jaar.. Ik hoop inderdaad op een 4G model van de Apple Watch. Lijkt me heerlijk, geen iPhone meenemen tijdens sporten.
Overigens ben ik benieuwd naar de Slaap Tracker. Watch OS7 geeft nu alleen maar aan wanneer je naar bed moet, maar hij houdt niets bij. Ik heb tenminste geen nieuwe info onder Health gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:25

Flipm0de

geen

SirLenncelot schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:58:
Sowieso nog maar afwachten welke implementatie van 5G gebruikt gaat worden en of die strookt wat Nederlandse providers tot nu toe live hebben of binnenkort gaan krijgen.
weten we al wat de nederlandse providers gaan gebruiken? Volgens mij is er mmwave en sub-iets?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:33
De iPhone 12 pro krijgt definitief geen 120hz scherm.

https://www.iphoned.nl/ni...ro-definitief-geen-120hz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 13:18

epo

Ja hij haalt zijn halve informatie van Jon Prosser, dit klopt niet helemaal :

at het Apple niet is gelukt om een 120Hz-scherm in de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max te stoppen, mag je opvallend noemen. Veel Android-telefoons hebben al wel een display met die hoge verversingssnelheid. Denk hierbij aan de Samsung Galaxy S20 en de OnePlus 8 Pro. Bovendien voorzag Apple de iPad Pro al in 2017 van een ProMotion-scherm.

B.V. de Samsung oplossing is het schakelen tussen 120/90/60 en 1 (ik noem nu maar even wat) waar de Apple oplossing een variabele is en alles kan zijn tussen 120HZ en 1HZ, een variabele switch, dat heeft geen enkele Android telefoon. En dan vraag je af waarom dan niet de Samsung oplossing, Apple schijnt dat dan geen goede gebruikerservaring te vinden, mogelijk haperen? Geen idee.

Anyways het is nog steeds een gerucht, ik heb nog steeds hoop dat het wel komt in de Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Poeh die geruchten gaan alle kanten op, het verschilt per uur. Dan weer wel een iPhone, dan niet, dan weer een 14 inch MacBook, dan geen nieuwe Apple Watch, dat opeens de AppleTags, dan weer geen 120Hz. Ik stop maar even met alle geruchten volgen en laat me morgen verassen. Voor wie zich wel gek wil laten maken door alle leakers, hier een rijtje:

https://twitter.com/AppleTerminal
https://twitter.com/jon_prosser
https://twitter.com/LeaksApplePro
https://twitter.com/markgurman

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Dit soort sites neem ik al niet serieus met hun copy paste teksten.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
Niek_1981 schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:37:
[...]

Dit soort sites neem ik al niet serieus met hun copy paste teksten.
Men neemt inderdaad alles klakkeloos over wat er hier en daar wordt geroepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Als ik wél besluit een Apple Watch 6 te kopen, wil ik een Stainless Steel uit Duitsland halen. Nu kan dat via GRAVIS of CyberPort, maar ik verwacht niet dat zij die snel binnen zullen krijgen.

Mijn vraag: in het verleden zijn er mensen geweest die weleens via Mailbox.de en zo besteld hebben. Werkt dat nog steeds, of trapt Apple daar niet in?

@Donstil misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisweb op 14-09-2020 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:17:
Als ik wél besluit een Apple Watch 6 te kopen, wil ik een Stainless Steel uit Duitsland halen. Nu kan dat via GRAVIS of CyberPort, maar ik verwacht niet dat zij die snel binnen zullen krijgen.

Mijn vraag: in het verleden zijn er mensen geweest die weleens via Mailbox.de en zo besteld hebben. Werkt dat nog steeds, of trapt Apple daar niet in?

@Donstil misschien?
Mailbox.de (of een andere doorstuurservice) werkt altijd perfect bij mij :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
DennusB schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:23:
[...]

Mailbox.de (of een andere doorstuurservice) werkt altijd perfect bij mij :)
Top! Mailbox is ook één van de meest betaalbare diensten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:17:

@Donstil misschien?
Ik doe dat elk jaar :)
Laatste keer was mijn titanium in 2019 en dat ging nog prima.

Ga er dit jaar ook weer voor dus hoop dat het nog werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:50:
[...]

Ik doe dat elk jaar :)
Laatste keer was mijn titanium in 2019 en dat ging nog prima.

Ga er dit jaar ook weer voor dus hoop dat het nog werkt :P
Eh, Apple zegt dit:

Apple Versand & LieferungWeitere Infos(Apple Delivery Policy). This will open a new window.
  • Für die Lieferung wird möglicherweise eine Unterschrift benötigt
  • Kein Versand an Postfachadressen/Paketstationen
  • Die Lieferung erfolgt von Montag bis Freitag zwischen 8:00 und 18:00 Uhr
  • Wenn du eine Handynummer eingibst, kann dich unser Spediteur per SMS über deine Lieferung auf dem Laufenden halten.
Mailbox is toch een Postfachadressen? En wie zet er dan een handtekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:00
Stainless steel Apple Watch gewoon op Amazon.de bestellen, krijg je hm netjes thuisbezorgd in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nickname27 schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:05:
Stainless steel Apple Watch gewoon op Amazon.de bestellen, krijg je hm netjes thuisbezorgd in NL.
Rond release is dat meestal niet mogelijk, daarna een prima optie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:04:
[...]

Eh, Apple zegt dit:

Apple Versand & LieferungWeitere Infos(Apple Delivery Policy). This will open a new window.
  • Für die Lieferung wird möglicherweise eine Unterschrift benötigt
  • Kein Versand an Postfachadressen/Paketstationen
  • Die Lieferung erfolgt von Montag bis Freitag zwischen 8:00 und 18:00 Uhr
  • Wenn du eine Handynummer eingibst, kann dich unser Spediteur per SMS über deine Lieferung auf dem Laufenden halten.
Mailbox is toch een Postfachadressen? En wie zet er dan een handtekening?
Herman van de receptie denk ik, werkelijk geen idee.

Als ik het op kantoor laat bezorgen teken ik ook niet zelf. Nog nooit een probleem gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:34
Mocht Apple, wat ik betwijfel maar hierboven meermaals wordt aangehaald, iets over COVID te vertellen hebben in hun presentatie dan mag ik toch hopen dat na vanavond -al dan niet onaangekondigd- alle Mac's worden voorzien van een webcam upgrade.

Kan ik éindelijk zeggen dat de 16" Macbook Pro perfect is, en er eentje kopen.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Analyst Kuo mengt zich ook nog even... meestal wel een betrouwbare bron.

https://appleinsider.com/...hone-12-says-ming-chi-kuo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Vanavond gaat het gebeuren🎉😁

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Spannend hoor vanavond! Als de iPhone 12 echt een goede upgrade is (bijv met 120hz) dan upgrade ik wel en kan m’n 11 pro door naar m’n vriend, maar als de iPhone 12 weer een gewone specbump wordt laat ik hem dit jaar ff lopen denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik hoop naast de iPhone 12 met een iPad look, ook op een kleine goedkope HomePod voor mijn thuisautomatisering. En daarnaast dat de watch maar een kleine upgrade is zodat ik die niet hoef te kopen :D Aan de andere kant als er eindelijk 4G op watch komt dan ga ik er wel serieus over nadenken om up te graden. Ik heb er iig zin in :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:25

Flipm0de

geen

ik heb niet alle 8 paginas gelezen. maar als de iphones vandaag niet worden aangekondigd. Wanneer zou dit dan wel zijn? Neem aan dat ze daar wel een event voor organiseren. Maar lijkt me wel raar om over 2 weken weer een event te hebben?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:58:
ik heb niet alle 8 paginas gelezen. maar als de iphones vandaag niet worden aangekondigd. Wanneer zou dit dan wel zijn? Neem aan dat ze daar wel een event voor organiseren. Maar lijkt me wel raar om over 2 weken weer een event te hebben?
That's the one million dollar question ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 17:16
Flipm0de schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:58:
Men verwacht in oktober

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:22
Is wel vaker gedaan door Apple, in zowel september als in oktober een event.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mijn inschatting:

wel presentatie van ook de nieuwe iPhones vanavond en...

pre-orders start: week 41
levering pre-orders: week 42
reguliere verkoop: week 43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Ik denk dat het oktober event voor mij een stuk interessanter wordt met de Apple Silicon Mac(s), iPhone en nieuwe homepod. Ze gooien ook nooit te veel producten in een presentatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Sluw schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:06:
Ik denk dat het oktober event voor mij een stuk interessanter wordt met de Apple Silicon Mac(s), iPhone en nieuwe homepod. Ze gooien ook nooit te veel producten in een presentatie.
ik denk juist het oktober event volledig in teken van de Silicon Mac(s). Daar wil je niet even nieuwe iPhones ''tussen zetten''.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:04:
mijn inschatting:

wel presentatie van ook de nieuwe iPhones vanavond en...

pre-orders start: week 41
levering pre-orders: week 42
reguliere verkoop: week 43
Een pre-order over drie weken? Dat lijkt mij sterk. Ik denk dat er over drie weken een nieuw event komt, eind van die week voorbestellen. De goedkoopste iPhones een week later, de duurdere iPhones begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:21:
[...]

Een pre-order over drie weken? Dat lijkt mij sterk. Ik denk dat er over drie weken een nieuw event komt, eind van die week voorbestellen. De goedkoopste iPhones een week later, de duurdere iPhones begin november.
Dat denk ik ook, niets wijst er op dat er vnv iPhones gepresenteerd gaan worden.
Zelfs degene die hoog staan aangeschreven met het goed hebben van geruchten reppen er met geen woord over, nu zegt dat natuurlijk niets maar toch.
Apple is bovendien ook geen meester in het bewaren van geheimen, dit zou dan echt de eerste keer zijn dan en dat lijkt mij zo stug.

Wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet hoop dat ze ze alsnog gepresenteerd gaan worden vnv.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Eigenlijk willen we vanavond ook een iPhone aankondiging maar aan de andere kant als dat in oktober gebeurd dan hebben we het prachtige vooruitzicht van 2 events ipv 1. Heeft dat iemand zich al gerealiseerd? 😜

ik hoor liever ook alles vanavond hoor 🙂

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Geert1976 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:09:
[...]

ik denk juist het oktober event volledig in teken van de Silicon Mac(s). Daar wil je niet even nieuwe iPhones ''tussen zetten''.
We gaan het zien maar er zijn nu zoveel geruchten dat de iPhones niet aangekondigd gaan worden... maar ze zijn wel vaker last minute van gedachte gewisseld.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.