Apple Event - 15 September 2020 19:00

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.812 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-07 14:12
Ik denk toch dat de iPhones vandaag geannounced worden. Heel veel mensen en ook de pers verwacht bij het september event altijd nieuwe iPhones. Ik denk dat heel wat mensen teleurgesteld zullen zijn als dit niet zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ze mogen alles doorschuiven naar het volgende event, op de Iphone 12 mini na :+

Nu heb ik nog een ORGINELE se en de se2020 is in mijn ogen "het net niet".

Ik hoop echt dat het formaat klopt wat ze nu zeggen over de mini.
En dat er genoeg op zit zodat ik 4 jaar vooruit kan (5g e.d.)

Zo ja, dan ga ik een pre-order maken zodra dat mogelijk is. oOo

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-07 16:52

Grin

Ride si sapis.

Alle leakers die ik ook maar een beetje vertrouw zeggen: geen iPhones. Dit, samen met de woorden van hun CFO: iPhones komen weken later dit jaar. Forget it. Vandaag hebben we: services, AW, iPad en andere zaken.

De iPhones komen weken later, dat is al een zekerheid gezien de woorden van de CFO. Weken, dat is waarschijnlijk niet 2 weken, denk eerder 3 tot 6. Dus zeg maar 1 maand, reken eind oktober (rond week 44, plus/minus 1 week).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

mprkooij schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:34:
Ik denk toch dat de iPhones vandaag geannounced worden. Heel veel mensen en ook de pers verwacht bij het september event altijd nieuwe iPhones. Ik denk dat heel wat mensen teleurgesteld zullen zijn als dit niet zo is.
Teleurstelling is geen reden om de iPhones te presenteren. En hoe kun je als pers en publiek nu teleurgesteld zijn daarin terwijl het gerucht al weken de ronde gaat? Dat is gewoon hopen tegen beter weten in, die Mark Gurman (Bloomberg) heeft toch een aardig trackrecord en heeft het gisteren nogmaals gezegd, geen iPhones vnv.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Grin schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:48:
Alle leakers die ik ook maar een beetje vertrouw zeggen geen iPhones. Dit, samen met de woorden van hun CFO: iPhones komen weken later dit jaar. Forget it. Vandaag hebben we services, AW, iPad en andere zaken.

De iPhones komen weken later, dat is al een zekerheid gezien de woorden van de CFO. Weken, dat is waarschijnlijk niet 2 weken, denk eerder 3 tot 6. Dus zeg maar 1 maand, reken eind oktober (rond week 44, plus/minus 1 week).
Vorige week zei een helft van de leakers nog dat de iPad en applewatch uitkwamen via persbericht.

Ik geloof niet echt in een aankondiging van de iPhone straks maar die zogenaamde leakers geloof ik eigenlijk ook niet meer :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
streamnl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:41:
Ze mogen alles doorschuiven naar het volgende event, op de Iphone 12 mini na :+

Nu heb ik nog een ORGINELE se en de se2020 is in mijn ogen "het net niet".

Ik hoop echt dat het formaat klopt wat ze nu zeggen over de mini.
En dat er genoeg op zit zodat ik 4 jaar vooruit kan (5g e.d.)

Zo ja, dan ga ik een pre-order maken zodra dat mogelijk is. oOo
Mini lijkt mij wel een vreemde benaming, dat zie ik ze niet snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:50:
[...]

Vorige week zei een helft van de leakers nog dat de iPad en applewatch uitkwamen via persbericht.

Ik geloof niet echt in een aankondiging van de iPhone straks maar die zogenaamde leakers geloof ik eigenlijk ook niet meer :)
True, maar zo kort voor de presentatie zitten de grote leakers er doorgaans niet zo faliekant naast. Uiteraard is het mogelijk maar daar zou Apple ook van balen, want:

"
Apple doesn’t like saying in advance what will be announced at an event, but they do like setting accurate expectations for what won’t be announced. If there are no new iPhones being announced next week, they want everyone not to expect them. They want the products that are being announced to get attention, not products that aren’t being announced.
"

Dus nee, geen iPhones. Anders had Apple hier wel op ingegrepen door iemand (Mark Gurman bijvoorbeeld) een kruimel te geven.
Maar ik hoop dat ik het verkeerd heb hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
We gaan meemaken wat we wel en niet gaan zien. Het is in ieder geval gebleken dat veel van die leakers er de laatste tijd goed naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu een event en dan over een paar weken weer voelt ook een beetje overbodig op een of andere manier.

Ze hebben de X ook in september aangekondigd terwijl hij in november pas kwam. Dus ze deden het al eens eerder.

Ach we zien het vanavond wel, ben wel benieuwd naar AirTags, laatste (daar gaan we weer) leaks daarvan zijn wel heel concreet. Ik heb nu 4 tiles maar zou die wel willen omwisselen voor AirTags la Apple daar iets “slims” mee heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
mprkooij schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:57:
We gaan meemaken wat we wel en niet gaan zien. Het is in ieder geval gebleken dat veel van die leakers er de laatste tijd goed naast zitten.
Ligt er aan wie je in de gaten houdt, hier kun je "leaker accuracy" zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:00:
Ach we zien het vanavond wel, ben wel benieuwd naar AirTags, laatste (daar gaan we weer) leaks daarvan zijn wel heel concreet. Ik heb nu 4 tiles maar zou die wel willen omwisselen voor AirTags la Apple daar iets “slims” mee heeft gedaan
offtopic:
Wat kan je daar mee dan? In je jas doen, zodat je je jas makkelijk terug kan vinden als-ie kwijt is ofzo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:51:
[...]

Mini lijkt mij wel een vreemde benaming, dat zie ik ze niet snel doen.
Ik denk dat ook niet.
Het wordt wel op vele site zo genoemd. En voor nu, je weet precies welk model ik bedoel :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
streamnl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:19:
[...]

Ik denk dat ook niet.
Het wordt wel op vele site zo genoemd. En voor nu, je weet precies welk model ik bedoel :+
Ik weet eigenlijk niet welke dat is. Wordt dat de “kleinste” normale of de kleinste pro?

Want de laatste wordt naar geruchten de kleinste toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:14:
[...]

offtopic:
Wat kan je daar mee dan? In je jas doen, zodat je je jas makkelijk terug kan vinden als-ie kwijt is ofzo?
Ja bijvoorbeeld. Ik heb ze nu aan mijn sleutelbos, autosleutel en in mijn portemonnee.

Omdat ik die dus nog al eens kwijt ben en het dan wel fijn is dat je kunt zien dat ze “in huis” zijn. Of je kunt stoppen met zoeken als je ziet dat ze op kantoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:26:
[...]

Ik weet eigenlijk niet welke dat is. Wordt dat de “kleinste” normale of de kleinste pro?

Want de laatste wordt naar geruchten de kleinste toch?
Die van 5,4"

Formaat zou tussen de SE en de SE2 zitten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 14:35
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:00:
Nu een event en dan over een paar weken weer voelt ook een beetje overbodig op een of andere manier.

Ze hebben de X ook in september aangekondigd terwijl hij in november pas kwam. Dus ze deden het al eens eerder.

Als er inderdaad vertraging is zullen ze de launchdate gewoon vooruit schuiven net zoals bij de X. Naar alle waarschijnlijkheid worden de iPhones wel gewoon gepresenteerd, zou inderdaad raar zijn als het niet zo is.

Kijk er in ieder geval, zoals elk jaar, weer naar uit!

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:29
DennusB schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 07:41:
Spannend hoor vanavond! Als de iPhone 12 echt een goede upgrade is (bijv met 120hz) dan upgrade ik wel en kan m’n 11 pro door naar m’n vriend, maar als de iPhone 12 weer een gewone specbump wordt laat ik hem dit jaar ff lopen denk ik!
Moet wel heel spectaculair worden die iPhone 12. Ik was de afgelopen jaren altijd opzoek naar de betere telefoon. Met name qua scherm (en geluid). Daardoor belachelijk vaak geswitcht. Nu een iPhone 11 in bezit. En ben er zeer blij mee. Scherm is gewoon erg goed. En dit was een test voor mij, om te kijken of ik met een zogenaamd minder scherm uit de voeten kan. En dat kan. Want zoals gezegd is het gewoon een zeer goed scherm. (Beste scherm tot nu toe was die van mijn Xperia 1).

Tevens kwam ik tot de conclusie dat telefoons de laatste 3 jaar nauwelijks zijn veranderd die meerdere telefoons per jaar rechtvaardigen. Alle iPhones van grofweg 3 jaar oud zijn snel genoeg en maken goede foto’s. Tevens doen de nieuwere versies niets anders of per se beter dan de wat oudere modellen.

Idunno. Ik werd wakker of zo. De ervaring van nieuwe toestellen verschilt nauwelijks dat zo vaak switchen belachelijk aanvoelt. Honderden euro’s uitgeven voor praktisch dezelfde ervaring is best een raar fenomeen.

Maar dat gezegd hebbende. Iedereen beleeft dit anders. Ik werd er iig niet gelukkiger van van nooit tevreden zijn met wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@4acesNL Herkenbaar, wellicht bij mij nog iets extremer. Telefoon zijn voor mij al niet meer zo interessant sinds de iPhone 6; de eerste iPhone met een snelle SoC, groot scherm en 4G. Ik upgrade eigenlijk alleen bij een formfactor change. 3GS, 4, 5, 6 en X. Die iPhone 12 wordt weer eentje uit de X-reeks. Wellicht dat ik hem voor een paar euro aanschaf via mijn werk, anders was het sowieso al een skip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind het nog steeds wel leuk, ook kleine vooruitgang is vooruitgang dus ik doe het toch maar weer lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:29
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:48:
Ik vind het nog steeds wel leuk, ook kleine vooruitgang is vooruitgang dus ik doe het toch maar weer lekker :P
Lekker blijven doen dan. Was ook helemaal niet als dis bedoeld. Puur mijn eigen beleving. Geniet ervan zal ik zeggen. :)

@Grin Ik schrok ook gewoon écht van mijzelf. Van mijn gedrag. De afgelopen 3 jaar geen half jaar met een en dezelfde telefoon gedaan. Puur omdat ik zogenaamd steeds de betere telefoon wilde hebben. Dus kocht ook steeds de high ends. Maar toen ik uiteindelijk weer eindigde met een iPhone 8 plus viel het kwartje. De ervaring verschilt nauwelijks en zijn de toestellen al jaren goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Haha, je wordt vaak niet gelukkiger van een nieuwe iPhone maar dat neemt niet weg dat het leuk is om er een te hebben.

Ik heb en 3g, 5, 6s gehad en momenteel een jaren geleden iPhone 7 via V&A. Nog wat Androids en WP tussendoor maar met de 7 eigenlijk ook wel een beetje interesse voor latest-greatest verloren. Maar als ik de iPhone 12 een tof toestel vind dan schaf ik hem gewoon aan hoor.

Maar goed, steeds meer bronnen spreken een aankondiging vanavond tegen, dus de eigenwijze hoop begint wat te vervagen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Het zijn leuke gadgets hoor @Donstil. Maar ik merk dat ik nieuwsgieriger ben naar de nieuwe AW dan naar de nieuwe iPhone. Zelfs een ARM Mac kan mij meer bekoren dan een nieuwe iPhone. Maar ik ben ook niet zo'n telefoonman, de X zingt het bij mij makkelijk 2-3 dagen uit op 1 acculading. Afgelopen zaterdag om 00:13 van de lader, en nu nog 34% (zonder tussenladen!)...
Bellen gaat via de AW, iMac/MBP of iPad. Alleen voor onderweg gebruik ik de telefoon, en laten we nu net veel thuis zijn... Thuis vind ik de iPhone maar een rot ding, lang leve grotere schermen en full-size toetsenborden! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 01:07
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:48:
Zo denk ik er inderdaad ook over. Mijn broer zei bij de iPhone 6S: "Ik hoef geen iPhone 7 Plus! Ik sla dit jaar over!" Dat heeft hij ook gedaan en hij heeft het een jaar volgehouden, maar had achteraf toch wel spijt. De prijzen op Marktplaats waren niet meer gunstig en de telefoon zelf had ook wat meer cosmetische problemen. Heeft 'm naar verhouding meer geld gekost dan als hij elk jaar een nieuwe had gekocht.

Sowieso heb ik wel een 'thing for Apple'. Als er een nieuwe iPhone uitkomt, wil ik die hoe dan ook hebben. Of de veranderingen nu klein of groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar een nieuwe iPhone. Ik zit erover na te denken om de overstap te maken van Samsung naar iPhone.
Probleem is dat iPhones de afgelopen jaren chronisch achterliepen op Samsung, dus ik al snel met een stap achteruit geconfronteerd zou worden.

Ik hoop dat dat met de iPhone 12 niet het geval zal zijn en dat ze iPhones weer een beetje gelijk trekken met de rest van telefoonland. Ze gaan de laatste tijd de goede kant op. OLED, (veel) betere batterijduur, betere (low light) camera's, etc.

(Software had ik ook het gevoel dat ik 'in zou moeten leveren' op Android, maar mijn grootste issues hebben ze wel met iOS 14 verholpen*. Widgets en app drawer waren echt dingen die ik miste)
* behalve het enorm irritante "automatisch bovenaan plaatsen van iconen". Ik weet niet hoe ze hun telefoon vasthouden bij het Apple testcentrum, maar mijn duim zit dichterbij de onderste helft van eht scherm dan de bovenste helft. Gelukkig kan dit met transparante widgets wel opgelost worden. Er is vast wel iemand die dat uit gaat brengen.

En áls ik de overstap wil maken, wil ik misschien ook een AW nemen. Ik heb nu een Garmin (een werkelijk fantastisch horloge), maar stappen en afstanden worden dubbel geteld in Apple Health, dus dan liever all in gaan en ook een AW nemen. Maar dan moet de AW wel een paar dagen meegaan op een accu, bijv.

Vol verwachting klopt mijn hart, dus :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
[Twitter: https://twitter.com/L0vetodream/status/1305698664698896384]

Misschien zelfs 3 events 8)

9 - September - Apple Watch en iPad air
10 - Oktober - iPhone
11 - November - Apple Silicon Macs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Sluw schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:45:
[Twitter]

Misschien zelfs 3 events 8)

9 - September - Apple Watch en iPad air
10 - Oktober - iPhone
11 - November - Apple Silicon Macs
Of 9, 10, 11... Vandaag is het tijd voor de 12e iPhone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Apple Store gaat zojuist “offline”! Spannend!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-07 21:32
DennusB schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:02:
Apple Store gaat zojuist “offline”! Spannend!
nvm

[ Voor 8% gewijzigd door Tinxian op 15-09-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 18:44
Okee, ik denk dat er vanavond geen nieuwe iPhones worden aangekondigd. Fair enough. Maar als Apple Watch 6 wel komt, is het dan raar om te denken dat iOS14 ook vanavond komt? Want meestal heb je de meest recente iOS nodig bij een nieuwe Apple Watch.

Ik verwacht geen enorme verbeteringen bij Apple Watch, dus ik weet nog niet of ik 'm ga bestellen. Maar als iOS14 wel komt dan blijft er nog iets leuks over vanavond. De iPad Air vind ik niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Meestal komt toch eerst een GM versie van de beta voor de definitieve release? Is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Grin schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:08:
Het zijn leuke gadgets hoor @Donstil. Maar ik merk dat ik nieuwsgieriger ben naar de nieuwe AW dan naar de nieuwe iPhone. Zelfs een ARM Mac kan mij meer bekoren dan een nieuwe iPhone. Maar ik ben ook niet zo'n telefoonman, de X zingt het bij mij makkelijk 2-3 dagen uit op 1 acculading. Afgelopen zaterdag om 00:13 van de lader, en nu nog 34% (zonder tussenladen!)...
Bellen gaat via de AW, iMac/MBP of iPad. Alleen voor onderweg gebruik ik de telefoon, en laten we nu net veel thuis zijn... Thuis vind ik de iPhone maar een rot ding, lang leve grotere schermen en full-size toetsenborden! ;)
Aah ja met dusdanig weinig gebruik zou ik het misschien ook niet zo 1.2.3 doen.

Mijn iPhone is mijn main device, ik heb een 11 pro Max maar na een dagje thuis werken gaat die om 22:00 wel uit omdat hij leeg is.

En dan doe ik ook nog best veel op een 12,9 pro.

Oftewel ben wel een heavy user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 06:01
SirLenncelot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:19:
Meestal komt toch eerst een GM versie van de beta voor de definitieve release? Is die er al?
Die is er nog niet..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SirLenncelot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:19:
Nope. Maar het kan zijn dat de laatste beta als Gm gebruikt gaat worden, dat was met iOs13 zo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 12-07 18:44
Ik vraag me altijd af waaraan mensen kunnen zien dat een bepaalde beta de GM is. Maar als die er nog niet is, dan acht ik de kans heel klein dat iOS14 vanavond komt en dan kunnen we de Apple Watch dus waarschijnlijk ook niet meteen bestellen.

Ik vrees een grote teleurstelling vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PhilipsFan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:15:
Okee, ik denk dat er vanavond geen nieuwe iPhones worden aangekondigd. Fair enough. Maar als Apple Watch 6 wel komt, is het dan raar om te denken dat iOS14 ook vanavond komt? Want meestal heb je de meest recente iOS nodig bij een nieuwe Apple Watch.

Ik verwacht geen enorme verbeteringen bij Apple Watch, dus ik weet nog niet of ik 'm ga bestellen. Maar als iOS14 wel komt dan blijft er nog iets leuks over vanavond. De iPad Air vind ik niet zo interessant.
watchOs7 heeft iOS14 nodig inderdaad.

Alleen als de S6 vanavond wordt aangekondigd zal dat wel vrijdag reserveren worden en dan volgende week vrijdag in de verkoop.

Oftewel dan kan iOS in de week van de S6 ergens uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 17:16
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:22:
[...]

Nope. Maar het kan zijn dat de laatste beta als Gm gebruikt gaat worden, dat was met iOs13 zo dacht ik.
De laatste iOS 13 beta kreeg wel de stempel GM

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:50
Ben erg benieuwd naar de Apple Watch series 6. Heb nu de series 4 waar ik nog erg tevreden mee ben. Met de huidige geruchten twijfel ik heel erg of de veranderingen groot genoeg en de moeite waard zijn om te upgraden. Nog meer series 4 gebruikers in ditzelfde schuitje? Hopen op een verrassingsfunctie die nog niet is uitgelekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Piet Krediet schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:54:
Ben erg benieuwd naar de Apple Watch series 6. Heb nu de series 4 waar ik nog erg tevreden mee ben. Met de huidige geruchten twijfel ik heel erg of de veranderingen groot genoeg en de moeite waard zijn om te upgraden. Nog meer series 4 gebruikers in ditzelfde schuitje? Hopen op een verrassingsfunctie die nog niet is uitgelekt!
Jep, hier ook Series 4. Doet het perfect en zou niet echt weten wat ik er bij zou willen hebben, behalve een grotere accu (of quickchargen) voor tracken van slaap. Maar weet niet of ik dat alleen het waard vind om te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07 06:04
Ik heb zelf het vermoeden dat ze ivm slaaptracking iets met de accuduur gaan doen. Als die een dag of 3-4 gaat worden dan kun je met 5-10 minuten laden tijdens het tandenpoetsen elke dag wegkomen.

Ik laad nu elke dag op de heenweg een uurtje in de auto. Genoeg om m'n series 5 van 55% naar 100% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:46
Apple Store down.

https://www.apple.com/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 09:24

ddZ

We gaan het meemaken. Ben benieuwd wat een eventuele Apple Watch s6 gaat doen voor de batterijduur van mijn iPhone 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Mar.tin schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:59:
Ik heb zelf het vermoeden dat ze ivm slaaptracking iets met de accuduur gaan doen. Als die een dag of 3-4 gaat worden dan kun je met 5-10 minuten laden tijdens het tandenpoetsen elke dag wegkomen.

Ik laad nu elke dag op de heenweg een uurtje in de auto. Genoeg om m'n series 5 van 55% naar 100% te krijgen.
Dat is geheel tegen de werkwijze van Apple.
Die verbeteren de batterijduur net genoeg zodat het enkele minuten tot uren langer meegaat dan de vorige versie.
Een verdubbeling, laat staan verdrievoudiging van batterijduur zit er dan ook niet in.
Wel hoop ik dat ik ongelijk heb :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 12-07 06:04
Tartarus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:27:
[...]

Dat is geheel tegen de werkwijze van Apple.
Die verbeteren de batterijduur net genoeg zodat het enkele minuten tot uren langer meegaat dan de vorige versie.
Een verdubbeling, laat staan verdrievoudiging van batterijduur zit er dan ook niet in.
Wel hoop ik dat ik ongelijk heb :9~
Met de iPhone 11 hebben ze anders wel een grove verbetering van?.. 50%? ofzo gedaan.

In elk geval zit ik nooit meer zonder accu en mijn scherm is ongeveer permanent aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mar.tin schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:35:
[...]

Met de iPhone 11 hebben ze anders wel een grove verbetering van?.. 50%? ofzo gedaan.

In elk geval zit ik nooit meer zonder accu en mijn scherm is ongeveer permanent aan :+
Ja van de Xs naar de 11 was echt een mega sprong. De Xs moest ik iedere nacht opladen omdat ie onder de 10% zat, de 11 zit tegen het einde van de dag tegen de 40% aan. En ja, hij wordt vrij intens gebruikt. Maar dat ligt ook aan de apps. Een paar uur op Discord en hij is leeg, maar een paar uur browsen / YouTube en hij kan nog uren mee.

[ Voor 11% gewijzigd door SgtElPotato op 15-09-2020 15:11 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 23:44

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik zit primair te wachten op de nieuwe formfactor van de iPhone.
Laat maar komen, de 'vierkante' formfactor van het iPhone 4/5/SE design heeft me altijd meer aangesproken dan de ronde vormen van de 6 en verder. Mooi moment om de overstap naar een nieuwe iPhone te zetten, komende van de iPhone 7 nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-09-2020 15:19 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54
Een iPad mini met de behuizing van de iPad Pro en ik lig, bij wijze van spreken, morgen voor de Apple store. Ook mogen ze van mij zo snel mogelijk terug naar het model van de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Justevo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:39:
Een iPad mini met de behuizing van de iPad Pro en ik lig, bij wijze van spreken, morgen voor de Apple store. Ook mogen ze van mij zo snel mogelijk terug naar het model van de iPhone 4.
Wat betreft de iPhone 4, ze gaan wel weer die kant op qua design dus dat is mooi ;) beetje een mix van de iPhone 4 en iPad Pro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moxxii
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-10-2024
@DennusB @Ronvgs de productpagina van de iPhone Xr is ook offline. De enige van de iPhones. Toeval, of gaat deze er uit i.v.m. aankondiging iPhone 12 (max)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Moxxii schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:01:
@DennusB @Ronvgs de productpagina van de iPhone Xr is ook offline. De enige van de iPhones. Toeval, of gaat deze er uit i.v.m. aankondiging iPhone 12 (max)?
Die verdwijnt idd.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 02-07 23:01
Heb afgelopen week Watch OS7 gedownload. Holy crap, de watch is zo snel geworden dat de animaties soms niet kunnen volgen bijvoorbeeld bij twee keer op de crown drukken: normaal komt dan de laatst geopende app te voorschrijn. Nu: eerst de app lijst, dan de app zelf. Dus qua snelheid zit het zeker nog goed met de S5.
Dus er moet wel iets nieuws komen bij de S6 wat niet te maken heeft met snelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door MartijnMartijn op 15-09-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 13:22
Mijn AW3 start nu dagelijks meerdere malenm opnieuw op met de public beta’s van OS7, niet zo heel happy mee, dus hopen dat de uiteindelijke versie beter is. Op deze manier kan ik de AW3 ook niet vd hand doen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-07 17:41
MartijnMartijn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:06:
Heb afgelopen week Watch OS7 gedownload. Holy crap, de watch is zo snel geworden dat de animaties soms niet kunnen volgen bijvoorbeeld bij twee keer op de crown drukken: normaal komt dan de laatst geopende app te voorschrijn. Nu: eerst de app lijst, dan de app zelf. Dus qua snelheid zit het zeker nog goed met de S5.
Dus er moet wel iets nieuws komen bij de S6 wat niet te maken heeft met snelheid.
Zou niet zo snel weten wat je mist op een AW5 tov een 6. Series 4 werd leuk omdat t scherm groter werd dan de series 3. Alle updates tussendoor zijn wel erg minimaal. Heb zelf een series 2 en heb op t design na nog geen enkel jaar de behoefte gehad om te vernieuwen.

De apps/functies die ik gebruik zijn op elke watch hetzelfde.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Alekz87 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:12:
[...]

Zou niet zo snel weten wat je mist op een AW5 tov een 6. Series 4 werd leuk omdat t scherm groter werd dan de series 3. Alle updates tussendoor zijn wel erg minimaal. Heb zelf een series 2 en heb op t design na nog geen enkel jaar de behoefte gehad om te vernieuwen.

De apps/functies die ik gebruik zijn op elke watch hetzelfde.
Merkte zelf een groot verschil tussen de AW3 en de AW5 qua snelheid en batterijduur! Nog steeds niet optimaal verder, maar een grote vooruitgang.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar dat zou nog niet vandaag moeten gebeuren als er geen nieuwe iPhones komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SgtElPotato schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:17:
[...]

Merkte zelf een groot verschil tussen de AW3 en de AW5 qua snelheid en batterijduur! Nog steeds niet optimaal verder, maar een grote vooruitgang.
Vanaf mijn S4 vond ik de S5 wel een achteruitgang qua batterijduur.
Ging van "makkelijk 2 dagen" naar "Net twee dagen, soms niet eens" en dat was dan zonder bellen. Moest ik ook eens bellen ermee (liever niet maar komt zo wel eens uit) dan haal ik veel minder.

Als de S6 dus weer iets beter is ben ik weer tevreden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 17:16
Een Watch die ik gewoon op elke willekeurige qi oplader kan leggen, is ook meer dan welkom..

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens, als de grijze keramische watch terug komt dan kan dat hem nog wel eens worden voor mij.
Dat vind ik van alle modellen door de jaren heen nog steeds de mooiste (S3 was dat dacht ik).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:27
[dramamodus]
Verdomme! Nog een paar uur. Ik kon alle geruchten nog wel aan en enigszins relativeren maar ik begin nu langzaamaan gek te worden 😱
[/dramamodus]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:32

Flipm0de

geen

Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:17:
[...]

Maar dat zou nog niet vandaag moeten gebeuren als er geen nieuwe iPhones komen.
Zou het dan toch vandaag! :D

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 13:18

epo

Ik kom van de S4, dus het scherm always on lijkt mij fijn, evenals de blood oxygen functie. Ik hoop ook dat we eindelijk een e-sim variant kunnen bestellen hier. Betere batterij is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:56
Zijn ze de store aan het voorbereiden voor nieuwe producten?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vc40bwLF4A17Pr1tJjH0oHQdW7A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/17H7J1YV7ZDQbaCZvolvzWvM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
danjan2411 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:40:
Zijn ze de store aan het voorbereiden voor nieuwe producten?[Afbeelding]
Jep. Dat is altijd zo :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Zonder wishful thinking... ik zou het wel een stunt van Apple vinden om ook maar iets over de nieuwe iPhones te zeggen, terwijl alle leakers ‘nee, nee, oktober’ roepen. Als je Apple bent haal je dan in één klap de hele geloofwaardigheid van leakers weg. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:41:
[...]

ik zou het wel een stunt van Apple vinden om ook maar iets over de nieuwe iPhones te zeggen, terwijl alle leakers ‘nee, nee, oktober’ roepen. Als je Apple bent haal je dan in één klap de hele geloofwaardigheid van leakers weg. :D
Er is toch 1 leaker die iedereen tegenspreekt en zegt dat het wel gebeurd.

Volgens hem was het juist het doel om misinformatie te verspreiden om de geruchten en leakers uit te roeien.

Hij gaat uitgebreid in op strategie en product informatie.

Zelf benieuwd of we inderdaad een 14" ARM MBP gaan zien.

https://www.reddit.com/r/...der_i_have_been_the_main/?

[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 15-09-2020 17:23 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-07 10:38
Zin in! Lekker twee schermen (tweakers en de livestream) kijken naar het event

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Greatsword schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:49:
[...]

Er is toch 1 leaker die iedereen tegenspreekt en zegt dat het wel gebeurd.

Volgens hem was het juist het doel om misinformatie te verspreiden om de geruchten uit te roeien.

Hij gaat uitgebreid in op strategie en product informatie.

Zelf benieuwd of we inderdaad een 14" ARM MBP gaan zien.

https://www.reddit.com/r/...der_i_have_been_the_main/?
Heb gisteren uitgebreid deze thread doorgenomen. Ben erg benieuwd. Zou wat zijn als die "AppleSeeder" gelijk blijkt te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
ik vind de score van leakers misschien nog wel het leukste van zo'n event...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

mprkooij schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:07:
[...]

Heb gisteren uitgebreid deze thread doorgenomen. Ben erg benieuwd. Zou wat zijn als die "AppleSeeder" gelijk blijkt te hebben.
Ja precies, heb eigenlijk ook nog nooit gezien dat iemand zo gedetailleerd op zaken in gaat.
De meeste dingen kwamen bij mij in ieder geval realistisch en geloofwaardig over.

Is wel wat andere koek dan wat we gewend zijn, dus we zullen het inderdaad vanavond merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ziet iemand de stream al klaar staan op de Apple TV? Ik zie hem nog niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hoe gaan jullie kijken? Via de stream van de uitnodiging of via YouTube? (Heb geen Apple TV meer)

[ Voor 14% gewijzigd door hk12nl op 15-09-2020 17:39 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
hk12nl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:39:
Hoe gaan jullie kijken? Via de stream van de uitnodiging of via YouTube? (Heb geen Apple TV meer)
Met de YouTube app op de ontvanger van KPN. Voor het eerst geen HDMI-kabel meer tussen mijn MacBook en de TV. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:36
DennusB schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:24:
Nee, ik zet het gewoon open op mijn Mac en zoek ondertussen voor op de Apple TV app. Bij WWDC heb ik het niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Is er al een YouTube link bekend waar je het event op kunt volgen?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Oh ja YT stream, net zo makkelijk op m’n Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
crazylegs schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:09:
Mijn AW3 start nu dagelijks meerdere malenm opnieuw op met de public beta’s van OS7, niet zo heel happy mee, dus hopen dat de uiteindelijke versie beter is. Op deze manier kan ik de AW3 ook niet vd hand doen.
Dat is ook bij de Watch 4 zo. Dus het ligt niet aan de series 3.
Bij mij herstart mijn series 3 ook belachelijk vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:58:
Is er al een YouTube link bekend waar je het event op kunt volgen?
Gewoon naar het kanaal van Apple gaan.

YouTube: Apple Event — September 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:55:
[...]

Nee, ik zet het gewoon open op mijn Mac en zoek ondertussen voor op de Apple TV app. Bij WWDC heb ik het niet gevonden
komt meestal pas vlak van tevoren beschikbaar. En dan zorgt Apple er wel voor dat je er niet omheen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:44
Erg benieuwd hoe de Keynote er vanavond uit gaat zien. Of ze weer zo’n fancy video hebben als tijdens de WWDC :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:50
Ik ben benieuwd naar een eventuele MacBook Pro 14" met Apple Silicon en of het betere prestaties kan leveren dan de MacBook Pro welke ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Rivanov Ik verwacht gewoon dezelfde setup als van een paar maanden terug.

Was goed uitgewerkt, vooraf opgenomen en zag er wat mij betreft top uit.
BlazeMuis schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:14:
Ik ben benieuwd naar een eventuele MacBook Pro 14" met Apple Silicon en of het betere prestaties kan leveren dan de MacBook Pro welke ik nu heb.
Dat ligt er natuurlijk aan welke Macbook je hebt en over welke prestaties je het hebt.

Als het puur om Apple software applicaties gaat, dan vast en zeker. 3rd party software waarschijnlijk niet en is dus wachten op optimalisatie.

[ Voor 62% gewijzigd door Greatsword op 15-09-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn mening:

Voor mij is het een event als ze een nieuwe iphone presenteren. Anders meer een presentatie van een aantal apple producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Greatsword schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:16:
@Rivanov Ik verwacht gewoon dezelfde setup als van een paar maanden terug.

Was goed uitgewerkt, vooraf opgenomen en zag er wat mij betreft top uit.

[...]

Dat ligt er natuurlijk aan welke Macbook je hebt en over welke prestaties je het hebt.

Als het puur om Apple software applicaties gaat, dan vast en zeker. 3rd party software waarschijnlijk niet en is dus wachten op optimalisatie.
Voornamelijk alle Adobe software (AE, AME, Photoshop, Lightroom). Ik weet dat ze samenwerken met Apple aan de compatibiliteit voor deze software, maar ik ben zeer benieuwd of de prestaties Intel kunnen overtreffen.

In mijn geval de "instap" MacBook Pro 13" welke in mijn signature staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

DennusB schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:24:
Bij de WWDC kwam er kort voor het begin een knop voor in de TV app. Zie nu nog niets staan.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 07:46
Tourniquet schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:24:
[...]

Bij de WWDC kwam er kort voor het begin een knop voor in de TV app. Zie nu nog niets staan.
Ik wacht ook op de stream in de Apple TV-app. Bij de laatste PS5-event was de stream op YouTube te blokkerig terwijl de stream via Twitch erg scherp was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

BlazeMuis schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:20:
[...]

Voornamelijk alle Adobe software (AE, AME, Photoshop, Lightroom). Ik weet dat ze samenwerken met Apple aan de compatibiliteit voor deze software, maar ik ben zeer benieuwd of de prestaties Intel kunnen overtreffen.
Hier durf ik mijn hand voor in het vuur te steken en zeg voluit NEE!

Samenwerken is 1 ding, maar optimalisatie duurt jaren. Zie bijvoorbeeld de flop Photoshop op de iPad.

Als het al werkt verwacht ik veel mindere functionaliteit en dat is voor mij persoonlijk een dealbreker, dus vandaar voor o.a. Adobe dit jaar nog een 2020 MBP gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:07:
Erg benieuwd hoe de Keynote er vanavond uit gaat zien. Of ze weer zo’n fancy video hebben als tijdens de WWDC :)
Zal toch wel? Dat lijkt wel de Standaard voor Apple nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 10:12

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hopelijk vanavond iOS/iPad 14 voor publiek maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Alvast de link naar de stream: https://www.apple.com/apple-events/event-stream/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:46
Stream nu ook in de TV app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
I'm ready! :)
Ook al zijn de aankondigingen voor mij niet heel belangrijk, aangezien ik niet van plan ben om mijn AW Series 4 te upgraden en de iPad Air is ook niet voor mij.. heb immers de 11" Pro. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Zie het ook, heb wel we TV eens moeten heropstarten om het te kunne zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Val bijna in slaap van die hypnotiserende muziek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCuqQBH3O0MJLnPMZB3mMfqrYqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y3AT52Tt3vyhwCW3tOf6HCZw.png?f=user_large

....en laat dat dan de nieuwe iPhones zijn om al die irritante leakers in t gezicht uit te lachen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Geert1976 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:47:
[Afbeelding]

....en laat dat dan de nieuwe iPhones zijn om al die irritante leakers in t gezicht uit te lachen
En volgende week vrijdag ophalen of leveren :7

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
hk12nl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:47:
[...]

Als dat gebeurt, scheert Jon Prosser zijn wenkbrauwen af, lees ik net. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:47:
[...]

Nee dan kan ik niet helaas.
En iPhone releases zijn altijd op vrijdagen dat ik wel kan. Althans de laatste 13 jaar dus dat kan geen toeval meer zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:49:
[...]

Nee dan kan ik niet helaas.
En iPhone releases zijn altijd op vrijdagen dat ik wel kan. Althans de laatste 13 jaar dus dat kan geen toeval meer zijn :+
Heb je vrijdag 6 november nog een plekje vrij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Foutmelding in safari, nog nooit eerder gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5p-66dkXIlMYcnp4VpxWmW419E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OundOTNNiKEWQjcDzakYJjmd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Greatsword schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:51:
Foutmelding in safari, nog nooit eerder gehad.

[Afbeelding]
Probeer eens Shift + CMD + R?

En anders hier de link van Akamai: https://p-events-delivery...atymztxxew/m3u8/main.m3u8
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.