Mac op de laatste versie van Catalina? Safari op de laatste versie?Greatsword schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:51:
Foutmelding in safari, nog nooit eerder gehad.
[Afbeelding]
Traag internet, doe anders eens een speedtest.
Mac op de laatste versie van Catalina? Safari op de laatste versie?Greatsword schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:51:
Foutmelding in safari, nog nooit eerder gehad.
[Afbeelding]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dan kan ik wel!Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:50:
[...]
Heb je vrijdag 6 november nog een plekje vrij?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:53:
[...]
Probeer eens Shift + CMD + R?
En anders hier de link van Akamai: https://p-events-delivery...atymztxxew/m3u8/main.m3u8
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
©2004
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb hem maar via de Apple site aangezetAppleFan2007 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:02:
Op youTube enorme vertraging
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Als je op de iPhone zat te wachten hoefde je nogeens niet in te schakelen. Was allang bekend dat die niet aan bod zou komen.SirLenncelot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:03:
Ik als je op de iPhone zat te wachten kun je nu afsluiten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou was het gerucht natuurlijk. Nu pas officieel.Rivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:03:
[...]
Als je op de iPhone zat te wachten hoefde je nogeens niet in te schakelen. Was allang bekend dat die niet aan bod zou komen.
[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 15-09-2020 19:06 ]
©2004
Nee alleen communicatie met interne medische sensor.iAdema schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:05:
Bloedsuiker sensor?
Verwijderd
En terecht, concurrentie zuigt.hk12nl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:05:
Apple steekt eigen veer in kont met Apple Watch
Je weet toch zelf wel dat die geruchten de laatste jaren voor 99% accuraat zijn.Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:04:
[...]
Nou was het gerucht natuurlijk. Nu pas officieel.
AirPods Studio is ook geschrapt naar het schijnt.Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:05:
Ben benieuwd of we dan wel AirTags en mogelijk de studio krijgen.
Want dan zeg je eerder “watch, iPad and a new category” ofz.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dacht aan bloed zuurstof misschieniAdema schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:05:
Bloedsuiker sensor?
De helft ban de geruchten ja, de andere helft nietRivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:06:
[...]
Je weet toch zelf wel dat die geruchten de laatste jaren voor 99% accuraat zijn.
Idd, dat is gewoon hopen tegen beter weten in, beetje onnozel ook wel vind ik zelf.Rivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:06:
[...]
Je weet toch zelf wel dat die geruchten de laatste jaren voor 99% accuraat zijn.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Gadverdamme die wilde ik.Niek_1981 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:06:
[...]
AirPods Studio is ook geschrapt naar het schijnt.
Dat zou pas gaaf zijniAdema schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:05:
Bloedsuiker sensor?
Ik ook dus hoop dat ze die wel echt showen. De rest vind ik niet zo boeiend.
nee, het ziet er niet fantastisch uitDennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:08:
Ben ik de enige die het gebit van Tim Cook er maar matig uit vindt zien?
Maakt dit enigzins uit? Als ze managerial skills maar goed zijn:)Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:08:
In dat geval komen ze ook met airtags, AirPod studio en een Apple-bril tijdens deze sessie 😋Rivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:06:
[...]
Anoniem: 617899
Jouw reactie vind ik maar matig.Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:08:
Verwijderd
haha je sport zeker niet?Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:09:
Wat is Vo2 Max?
volgens mij zuurstof in je bloedDonstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:09:
Wat is Vo2 Max?
Hij stelde daarom dat de prestaties bij hardlopen primair afhankelijk zijn van het zuurstofopnamevermogen van het cardiovasculaire systeem en noemde dit maximale vermogen de VO2 max (uitgedrukt in ml/min/kg).Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:09:
Wat is Vo2 Max?
Als ik het goed zeg; je maximale hoeveelheid zuurstuf die je kan gebruiken tijdens een fitnessessieDonstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:09:
Wat is Vo2 Max?
Ik ben juist van de on ear dingen afgestapt en naar AirPods (pro) gegaan. Vind die on/over ear dingen te onhandig onderweg. En te warm
Set your goals high, and don't stop till you get there.
De AirPods Pro heb ik al4acesNL schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:10:
[...]
Ik ben juist van de on ear dingen afgestapt en naar AirPods (pro) gegaan. Vind die on/over ear dingen te onhandig onderweg. En te warmAirPods (Pro) zijn zooooo fijn onderweg.
Maar misschoen voor thuis. Al heb ik genoeg headphones liggen.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Verwijderd
Apple doet hem ook al aantal jaren, maar Garmin was zeker eerder. Ik ben er wel blij mee, lijkt redelijk accuraat.SirLenncelot schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:10:
Garmin doet die schatting van VO2 Max al jaren (slecht) benieuwd of Apple dat beter kan.
das jammer, vond dat juist de mooisteTHE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:11:
Wát? Geen normale Black Watch meer?
Verwijderd
Blauw is een nieuwe kleur, zwart blijft gewoon bestaan.AppleFan2007 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:12:
[...]
das jammer, vond dat juist de mooiste
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Voor die kleur wilde ik juist gaanKoning-Admiraal schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:11:
Qua uiterlijk lijkt het weer hetzelfde.
[ Voor 9% gewijzigd door ddZ op 15-09-2020 19:13 ]
Dat werd niet verteld?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:12:
[...]
Blauw is een nieuwe kleur, zwart blijft gewoon bestaan.
Even afwachten. Jeff heeft het over 'nieuwe kleuren', wat niet hetzelfde betekent als 'dit zijn de enige kleuren.'THE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:11:
Wát? Geen normale Black Watch meer?
Dit, instant buy, rest is niet boeiend voor mij.MartijnMartijn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:12:
Hopen op LTE in NL
Dat hoop ik ook. Ik loop met een Space Black Link Bracelet. Die wil ik eigenlijk niet gaan vervangen.Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:13:
Ik hoop dat de normale RVS niet vervangen is door dat nieuwe grijs.
Sorry, ik zag haar met rood.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:14:
[...]
Ze demonstreert dit net op een zwarte watch.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq