Apple Event - 15 September 2020 19:00

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.811 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-07 17:57
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:22:
[...]

Geen mail gehad dus denk het niet :P
Of het komt doordat je verder in de wachtrij staat. Ik was echt heel snel met bestellen. Mijn Graphit Watch met zwart sportbandje staat voor de 18e op het programma. De Watch met het witte bandje heb ik geannuleerd. Dat was een foutje.

Ik heb het adres verandert naar die van mijn oom. Alleen woont hij op een camping (hij woont in zo’n huisje) en is het adres ‘am .... See’. De camping zelf heeft wel een registratie op het adres van het postkantoor. Morgen de Duitse Apple even bellen. Ik heb vorig jaar nog een kerstkaartje naar hem gestuurd via zijn eigen adres en die kwam gewoon aan. Dus als Apple het ook goed vindt, ben ik blij.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisweb op 15-09-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:12:
[...]

Of het komt doordat je verder in de wachtrij staat. Ik was echt heel snel met bestellen. Mijn Graphit Watch met zwart sportbandje staat voor de 18e op het programma. De Watch met het witte bandje heb ik geannuleerd. Dat was een foutje.

Ik heb het adres verandert naar die van mijn oom. Alleen woont hij op een camping (hij woont in zo’n huisje) en is het adres ‘am .... See’. De camping zelf heeft wel een registratie op het adres van het postkantoor. Morgen de Duitse Apple even bellen. Ik heb vorig jaar nog een kerstkaartje naar hem gestuurd via zijn eigen adres en die kwam gewoon aan. Dus als Apple het ook goed vindt, ben ik blij.
Gebeurd wel vaker hoor dat forward adres bestellingen eruit gepikt worden, tot nu toe heb ik dat nog nooit gehad terwijl dat dan op fora wel besproken werd.

Misschien doe ik iets met invoeren waardoor de computer het er niet uitpikt ofz. Geen idee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik twijfel om de iPad Air te kopen.

Ookal ben ik iemand die genoeg heeft aan 64gb vind ik het heel erg dat een apparaat eind 2020 nog 64gb heeft. Ik wil 3 tot 5 jaar met zo een iPad doen. Dat redt je toch niet met 64...

Er is geen 128gb optie dus moetje automatisch voor de 256 versie gaan. Dat scheelt 50 euro met de iPad Pro 11inch die al standaard 128gb heeft!!!

Ik ben echt pissig 😤

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:21
ThaddeusX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 00:09:
Ik twijfel om de iPad Air te kopen.

Ookal ben ik iemand die genoeg heeft aan 64gb vind ik het heel erg dat een apparaat eind 2020 nog 64gb heeft. Ik wil 3 tot 5 jaar met zo een iPad doen. Dat redt je toch niet met 64...

Er is geen 128gb optie dus moetje automatisch voor de 256 versie gaan. Dat scheelt 50 euro met de iPad Pro 11inch die al standaard 128gb heeft!!!

Ik ben echt pissig 😤
64GB variant nemen met extra iCloud opslag van 50GB voor 0,99ct per maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:41
mprkooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 01:04:
[...]

64GB variant nemen met extra iCloud opslag van 50GB voor 0,99ct per maand?
Of gewoon de 11 pro. Als je die de promotion feature gewend bent eenmaal op de iPad zou ik werkelijk waar nooit terug willen.

Ik zou oprecht liever de 10.5 pro nemen dan de nieuwe air. Hoe vlot die cpu ook is, promotion maakt de iPad echt smooth. Alle animaties, scrollen en web browsen; je wilt echt niet meer zonder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Apple heeft de voorwaarden van AppleCare+ aangepast;

voorheen dekte dit plan 2 ongelukjes over de gehele looptijd van 24 maanden. Vanaf nu 2 ongelukjes per 12 maanden.

Deze aanpassing geldt ook voor de Apple Watch en iPhone waar al een reeds AC+ voor is op afgesloten.

https://9to5mac.com/2020/...cidental-damage-per-year/

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2020 04:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 18:28

MazeWing

The plot thickens...

Toch wel mooi hoe fabrikanten "milieubewust" willen zijn door standaard er maar geen oplader bij te doen... 8)7 |:(

Schijnbaar komt het niet in ze op dat:
- mensen de eerste keer zo'n product kopen en nog geen oplader hebben
- mensen hun oudere apparaat nog steeds gebruiken (gezinslid, oid) en apparaten tegelijk opladen (mind=blown)
- mensen hun oude apparaat verkopen incl. oplader

Natuurlijk hebben ze dan de "milieubewuste" oplossing dat je er een losse oplader bij mag kopen. Uiteraard is men zo "milieubewust" dat ze er met de prijs van het product zelf geen rekening mee houden en je net zoveel mag betalen als toen het er nog wel bij zat.

Nu is het bij de Apple Watch, maar volgens de geruchten is dat ook bij de komende iPhones. Daar hebben we het dan over een oplader van €35 :X

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MazeWing schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:07:
Toch wel mooi hoe fabrikanten "milieubewust" willen zijn door standaard er maar geen oplader bij te doen... 8)7 |:(

Schijnbaar komt het niet in ze op dat:
- mensen de eerste keer zo'n product kopen en nog geen oplader hebben
- mensen hun oudere apparaat nog steeds gebruiken (gezinslid, oid) en apparaten tegelijk opladen (mind=blown)
- mensen hun oude apparaat verkopen incl. oplader

Natuurlijk hebben ze dan de "milieubewuste" oplossing dat je er een losse oplader bij mag kopen. Uiteraard is men zo "milieubewust" dat ze er met de prijs van het product zelf geen rekening mee houden en je net zoveel mag betalen als toen het er nog wel bij zat.

Nu is het bij de Apple Watch, maar volgens de geruchten is dat ook bij de komende iPhones. Daar hebben we het dan over een oplader van €35 :X
Je kunt er van alles van denken en je er druk over maken. Er zijn genoeg voordelige goede merken te vinden waarmee je snel kunt opladen. Uiteindelijk heeft het gros van de mensheid gewoon een oude oplader. Kabels gaan sneller kapot dan de stekkers.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
@MazeWing Je mag er 1 van mij hebben, heb een la vol met die dingen.

Ik denk dat er bijna niemand meer is die geen oplader heeft. je hebt nu standaard usb in de meeste stekkerdozen zitten. Nieuwe huizen worden gebouwd met usb aansluitingen in de muur.

Ik ben het met je eens dat ze wel een tientje korting hadden mogen geven.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 18:28

MazeWing

The plot thickens...

@THE_BASE Ik zou er aanzienlijk meer vrede mee hebben als we dit dan ook terug zouden zien in de prijs van de fabrikant. Dat het dus gewoon goedkoper is (adviesprijs - de prijs van een losse oplader). Nu is het gewoon een eenvoudige besparing voor de fabrikant waarbij de consument 100% voor de kosten opdraait.

Kom dan niet met een slap "milieubewust" argument....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MazeWing schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:57:
@THE_BASE Ik zou er aanzienlijk meer vrede mee hebben als we dit dan ook terug zouden zien in de prijs van de fabrikant. Dat het dus gewoon goedkoper is (adviesprijs - de prijs van een losse oplader). Nu is het gewoon een eenvoudige besparing voor de fabrikant waarbij de consument 100% voor de kosten opdraait.

Kom dan niet met een slap "milieubewust" argument....
Dus jij zou een tientje voordeliger uit willen zijn? Daar kan ik niet wakker van liggen. Het blijft toch Apple. En als je het er niet mee eens bent, dan koop je het niet.

Ik snap wat je punt is, maar er druk over maken heeft geen enkele zin. Uiteindelijk hebben ze het bij het rechte eind en is het beter voor het milieu. Je zult zien dat iPhone volgt en daarna andere fabrikanten.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 11:32

Freak187

geen

WouterL schreef op woensdag 16 september 2020 @ 02:26:
[...]

Of gewoon de 11 pro. Als je die de promotion feature gewend bent eenmaal op de iPad zou ik werkelijk waar nooit terug willen.

Ik zou oprecht liever de 10.5 pro nemen dan de nieuwe air. Hoe vlot die cpu ook is, promotion maakt de iPad echt smooth. Alle animaties, scrollen en web browsen; je wilt echt niet meer zonder.
Je bedoeld met 11 pro, de 2de generatie Ipad Pro met 11 inch scherm?

Ik vind dat bij Apple overigens vrij verwarrend worden. Want de 2de generatie 11 inch Ipad pro is te koop (899 euro), maar de 3de generatie 12,9 inch Ipad pro niet en vervolgens de 4de generatie 12,9 inch Ipad pro weer wel....

Zit inderdaad de 11 inch pro (2de generatie) te vergelijken met de nieuwste Ipad Air (4de generatie) en ik zie heel weinig verschillen...

Wat de 11 inch pro (2de generatie) als voordeel heeft is FaceID, want dat vind ik fantastisch werken op mijn Iphone 11.

En wat bedoel je precies met promotion?

En kan iemand mij uitleggen waarom een 2de generatie Ipad nog wel verkocht wordt door Apple, maar de 3de generatie niet?

Kia Niro-EV 2024

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
Voor diegene die het gevolgd heeft. Toch interessant hoeveel die "Appleseeder" op reddit heeft lopen verkondigen en beantwoorden wat allemaal niet uit is gekomen. Blijkbaar had 'ie wel iets van bewijs aangeleverd. Apple Glass, iPhones, Apple Silicon macs + grote verassingen. 8)7

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-07 06:46
Nu toch wel aan het twijfelen geslagen, de iPad 11 pro met Promotion aanschaffen of toch de nieuwe Air?!
Wellicht even wachten tot de 2 naast elkaar gehouden worden in een test..

En ook de twijfel tussen een normale AW of toch de SS versie halen in duitsland met de hoop dat de providers snel de esim gaan ondersteunen!

Ter info, kom van android af (tablet, horloge en telefoon) en wil het complete pakket van Apple gaan aanschaffen, maar dit maakt de keus niet makkelijker..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 07:46
Ik ben toch blij dat ik het oude leren bandje heb gekocht:
Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/MXAF2_AV1?wid=150&hei=150&fmt=jpeg&qlt=95&op_usm=0.5,0.5&.v=1599610585000

Het nieuwe bandje vind ik echt niet mooi als het oude model met de dikke tussenstukjes:
Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/MY962_AV1?wid=150&hei=150&fmt=jpeg&qlt=95&op_usm=0.5,0.5&.v=1599582025000

Ik ben wou sowieso nog een donkergroene horlogeband kopen en de gevlochten soloband ziet er wel goed uit.
Verder ben ik benieuwd naar de iPad Air. Mijn iPad Pro 9.7" is nu vier jaar oud en juist de grotere scherm met hogere screen-to-body ratio, stereo speakers en USB-C is juist wat ik wil in een nieuwe iPad. Enige wat ik niet zie is of de iPad Air ondersteuning heeft HDR en Dolby Vision. Weet iemand dit?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.