Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple Event - 15 September 2020 19:00

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.994 views

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:02
MartijnMartijn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:07:
De bandjes moet je kiezen doormidden van het afdrukken van een virtueel meetlint. Echt bijzonder, deze moet je eerst printen dan meteen en dan je maat kiezen.
Een echt meetlint niet goed genoeg?

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:19
Noisia schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:08:
[...]

Een echt meetlint niet goed genoeg?
Kan volgens mij ook, maar dit is preciezer.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:04

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:01
wat een waardeloos event zeg, dit hadden ze ook in een tweet via twitter kunnen posten.

• Dennisweb
  • Laatst online: 00:54
@Donstil: De zwarte SS Watch is echt weg. Is vervangen door Graphite. Is er nog wel in het zwart, maar alleen in titanium. Dan maar graphite. Zal vast wel mooi worden. :)

Levering 24-28 september bij Mailbox. Dus in oktober bij mij. :)

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:57
moca schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:07:
Is de air sneller dan de 2020 pro of toch niet?
The verge denkt van wel.
De prijs begint ook sterk de pro te benaderen. Een update lijkt voor dat model pas begin 2021 te volgen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:25

Donstil

Grab them by the 🐈.

Oké Duitse store nu ook up, edition is eruit

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• 4acesNL
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-09 20:04
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:06:
Microsoft: OneDrive! OneNote!
Google: Google One!
Samsung: OneUI!

en nu Apple: Apple One!

Het nummer 1 is wel populair, zeg :P
Wacom one. 😅

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:51

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox One X

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 26-09 15:20
Denk geen 120 Hz refresh-rate voor iPad Air?

• RobbertC
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:28
AppleFan2007 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:07:
[...]

ligt vooral aan providers, het is een speciaal soort sim en zolang je die sim niet hebt is het gewoon veel geld uitgeven zonder er iets aan te hebben.
Dat snap ik, maar ik hoopte dat de Nederlandse providers nu eindelijk ook eens meegingen...

De Space Black stainless steel is nu Hermes only zie ik in de Duitse apple store. Jammer, vond ik altijd de mooiste afwerking.

Ik heb mijn Space Black stainless steel series 5 (uit Duitsland) begin april op de badkamervloer laten vallen, met een gebroken scherm als gevolg. Apple NL kon geen reparatie aanbieden, en de Duitse Apple Stores waren dicht (buiten het feit dat ik daar niet naar toe wilde). Nu dat wel weer kan, wilde ik even wachten op de series 6. Het maken van een stainless steel watch scheelt een paar tientjes met een nieuwe aluminium series 6. Twijfel, twijfel dus :)

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:03
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:53:
[...]

Die had 2TB, die andere niet.
Die 2TB zit dus in Apple One premier en die zal zeer waarschijnlijk vanwege de beperkte regio release van Fitness+ niet in de Benelux uitkomen. Jammer... ;(

Had gehoopt dat er bijvoorbeeld een optie zou zijn dat je bijvoorbeeld binnen het Apple One family account wat extra data kan bijkopen zonder meteen naar de eerst volgende bundel te moeten die voor ons niet beschikbaar is. Heb namelijk wel interesse om Spotify achter me te laten en over te stappen op Apple Music.

[Voor 10% gewijzigd door Miki op 15-09-2020 20:12]

| 14x315W Eurener MEPV Turbo Mono black | 7x APSystems YC500 | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput || MBP i5 500Gb 2017 | MBA i5 128Gb 2017 I iPad 2018 | iPhone 7 |

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 22:34

AppleFan2007

Lars De Vos

ik wacht nog op de golden master van iOS 14 en watchOS 7. of zou deze niet meer komen

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 |  Airpods |  iPhone 6S 128GB | PlayStation 4 | Sonos One

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Toch een wat teleurstellend event. Ik geloof niet dat dit echt het oorspronkelijke plan was, voelt als iets wat in de laatste weken nog bij elkaar geschraapt is maar het omvatte wat mij betreft te weinig om enthousiast over te worden.

- Apple Watch was een geinige update, geef er zelf weinig om moet ik zeggen.
- Normale iPad is niet boeiend meer qua techniek.
- iPad Air was tof! Dat zag er strak uit, mooie feature-set.
- Apple One abo is misschien handig (heb nu iCloud + Music los), even kijken wat de Nederlandse prijs gaat zijn.
- Software-updates morgen is leuk, maar lag in lijn der verwachting en hadden we al gezien.
- Al die gemaakte diversiteit met fake acteerwerk komt m'n keel uit trouwens (negers, vrouwen, homo's en Aziaten).

Laatste opmerking is meer op z’n plaats in AWM. Dit blijft een tech forum

[Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2020 22:05]

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:58

Niek_1981

Think Different.

Wat is dat toch met die Apple Watch en LTE in Nederland? Is toch niet zo moeilijk om te integreren... :/

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Noisia
renegrunn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:10:
Denk geen 120 Hz refresh-rate voor iPad Air?
Denk het niet anders hadden ze wel het Pro-Motion display benoemd.

• Tinxian
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 02:32
Niek_1981 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:12:
Wat is dat toch met die Apple Watch en LTE in Nederland? Is toch niet zo moeilijk om te integreren... :/
Ehm, er moeten speciale netwerk/servers zijn voor de (ESIM) Apple Watch LTE dacht ik.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 02:13
Tinxian schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:13:
[...]

Ehm, er moeten speciale netwerk/servers zijn voor de Apple Watch LTE dacht ik.
Nope providers moeten E-Sim ondersteunen voor smartwatches. Dat doen ze hier in NL nog niet..

Add me op Stadia: Gloogle

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:09:
@Donstil: De zwarte SS Watch is echt weg. Is vervangen door Graphite. Is er nog wel in het zwart, maar alleen in titanium. Dan maar graphite. Zal vast wel mooi worden. :)

Levering 24-28 september bij Mailbox. Dus in oktober bij mij. :)
Aah zonde, ik neem weer een rvs, Milanese is leverbaar voor vrijdag dus doe ik die.
Koop ik het nieuwe bandje wel los.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Noisia schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:13:
[...]

Denk het niet anders hadden ze wel het Pro-Motion display benoemd.
Precies, zodra ze ergens 120Hz introduceren, dan kán je daar echt niet omheen, dat gaan ze maximaal uitmelken :D (en terecht)

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Noisia
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:15:
[...]

Precies, zodra ze ergens 120Hz introduceren, dan kán je daar echt niet omheen, dat gaan ze maximaal uitmelken :D (en terecht)
Als de beste innovatie ooit

• Miki
Ik denk overigens dat Apple op de wearables markt wel een doodsteek heeft uitgedeeld. Garmin en Google's Fitbit zullen echt wel hinder ondervinden van de SE en 3.

| 14x315W Eurener MEPV Turbo Mono black | 7x APSystems YC500 | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput || MBP i5 500Gb 2017 | MBA i5 128Gb 2017 I iPad 2018 | iPhone 7 |

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Tinxian schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:13:
[...]

Ehm, er moeten speciale netwerk/servers zijn voor de Apple Watch LTE dacht ik.
Maar is dat zo ingewikkeld dan? Het product bestaat al jaren en Vodafone en T-Mobile kunnen het wel over de grens, dan zou het hier toch ook moet lukken of denk ik nu echt te makkelijk hierin. :?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:58

Grin

Ride si sapis.

Tom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:12:
Toch een wat teleurstellend event. Ik geloof niet dat dit echt het oorspronkelijke plan was, voelt als iets wat in de laatste weken nog bij elkaar geschraapt is maar het omvatte wat mij betreft te weinig om enthousiast over te worden.

- Apple Watch was een geinige update, geef er zelf weinig om moet ik zeggen.
- Normale iPad is niet boeiend meer qua techniek.
- iPad Air was tof! Dat zag er strak uit, mooie feature-set.
- Apple One abo is misschien handig (heb nu iCloud + Music los), even kijken wat de Nederlandse prijs gaat zijn.
- Software-updates morgen is leuk, maar lag in lijn der verwachting en hadden we al gezien.
- Al die gemaakte diversiteit met fake acteerwerk komt m'n keel uit trouwens (negers, vrouwen, homo's en Aziaten).
Hahaha die laatste, a lot of people will be (butt) hurt about that... ;)
Die software-update was voor mij de enige verrassing, die had ik volgende week pas verwacht. De rest was meh, maar een titanium AW 6 zal ik wel gaan bestellen. Alleen nog even kijken hoe...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Tinxian
Niek_1981 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:15:
[...]

Maar is dat zo ingewikkeld dan? Het product bestaat al jaren en Vodafone en T-Mobile kunnen het wel over de grens, dan zou het hier toch ook moet lukken of denk ik nu echt te makkelijk hierin. :?
Ja ze moeten dacht ik voor beveiligings en privacy redenen een heel apart systeem ervoor hebben. (Las dit ergens kan de bron nu niet vinden) En Apple moet het goedkeuren?

[Voor 3% gewijzigd door Tinxian op 15-09-2020 20:16]

• Noisia
Miki schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:15:
Ik denk overigens dat Apple op de wearables markt wel een doodsteek heeft uitgedeeld. Garmin en Google's Fitbit zullen echt wel hinder ondervinden van de SE en 3.
Battery life doet hij echt voor onder, Fitbit is nog een flinke slag goedkoper en Garmin heeft in de sportwereld de betere naam. Ook zijn deze devices wel Android-compatibel.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Tinxian schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:16:
[...]

Ja ze moeten dacht ik voor beveiligings en privacy redenen een heel apart systeem ervoor hebben. (Las dit ergens kan de bron nu niet vinden) En Apple moet het goedkeuren?
Ah oké, dan maar blijven hopen op de toekomst.

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:06
Niks meer te krijgen althans de S6 Space-grey op 18-9 lekker dan.. Hadden ze er maar 1000 ofzo?

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:18
Noisia schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:17:
[...]

Battery life doet hij echt voor onder, Fitbit is nog een flinke slag goedkoper en Garmin heeft in de sportwereld de betere naam. Ook zijn deze devices wel Android-compatibel.
Mijn schoonvader had een Fitbit, wat een onding was dat zeg, lelijk, geen interface en syncen duurde een eeuwigheid.

SR+ midnight grey, black / 18"

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01:14
Nick25 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:03:
[...]

Of die er beter van word? Dat is maar de vraag!
Tuurlijk wel. Ik ben pas net op de AW overgestapt.

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:14:
[...]

Aah zonde, ik neem weer een rvs, Milanese is leverbaar voor vrijdag dus doe ik die.
Ah, kom er net achter dat ik een Graphite SS met wit bandje besteld heb, daarom duurt het zo lang. Die zwarte is wel vrijdag leverbaar. Die dus ook maar besteld. Nu hopen dat als het systeem wat bijgetrokken is, ik de versie met het witte bandje kan annuleren. :)

• Noisia
carpebios schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:18:
[...]

Mijn schoonvader had een Fitbit, wat een onding was dat zeg, lelijk, geen interface en syncen duurde een eeuwigheid.
Ja, maar wel goedkoop!

• anandus
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:15:
Ik weet het niet hoor.
Het hangt er ook vanaf waar je het voor wil gebruiken. Als echte smartwatch is een Apple Watch onverslaanbaar.
Maar als sporthorloge? Daar liggen ze nog mijlenver achter.
Mijn Garmin, bijv, (~250 euro), heeft 2 weken batterijduur met always screen on, pulseOx, heart-rate, de hele shizzle. Meet ook mijn ademhaling en weetikveelwat. Een Apple Watch komt nog niet in de buurt.

Maarrrrr! Als je kijkt naar de directe concurrent: Samsung Watch 3 en Samsung Watch Active 2, nou, dan denk ik dat Apple wel gaat winnen (al zijn de Sasmsung horloges echt niet slecht)

Zodra de Apple Watch een week meegaat en ook wat kleiner wordt, dan zou het wel een stuk spannender worden :)

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 15-09-2020 20:21]

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:40
iPad Air wel geinig, jammer dat 't geen pro motion display is. Wachten op een nw pro dus.
Watch wel OK, maar nog meer functies die voor 1x leuk zijn (oxygen/hoogte), dus ook niet echt 't upgraden van een 5 waard (helderder always on wel geinig).
Apple One is hendig, maar dan in NL nog steeds die magazines en fitness niet. En geen 2TB opties.
Samengevat: alles, Mweh... Op naar 't iPhone event.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Grin schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:16:
[...]

Hahaha die laatste, a lot of people will be (butt) hurt about that... ;)
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat ze zich ervoor inzetten. Maar het komt heel gemaakt en geforceerd over, zeker in combinatie met het Amerikaanse acteerwerk.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Watch SE en Series 6 prijsverschil is 130 euro.

Daar krijg je dan zuurstofmeter voor, een ECG en Always-On Display.

Vraag me nu af of die SE dan niet een betere accuduur heeft omdat het geen AOD heeft.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:58

Grin

Ride si sapis.

@Tom Ik begrijp je prima, viel mij ook op, typisch Amerikaans. Over-acting is ze niet vreemd ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• anandus
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:22:
Vraag me nu af of die SE dan niet een betere accuduur heeft omdat het geen AOD heeft.
Hij is ook groter, misschien ook grotere accu?

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:18
Ja, als mensen voor dat bedrag die kwaliteit willen lijkt mij dat prima. Dat is niet waar Apple zich op richt.

SR+ midnight grey, black / 18"

• THE_BASE
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:23:
[...]

Groter?

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 17:11
maar wanneer komen de iphones! :)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Noisia
Haha ik dacht, bestel eens een nieuw watch bandje: braided solo = 100€ 7(8)7

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:20
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:14:
[...]

Haal je hem op in Duitsland? Kon ook via een service naar Nederland komen volgens mij toch?

• Miki
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:20:
[...]

Ik weet het niet hoor.
Het hangt er ook vanaf waar je het voor wil gebruiken. Als echte smartwatch is een Apple Watch onverslaanbaar.
Maar als sporthorloge? Daar liggen ze nog mijlenver achter.
Mijn Garmin, bijv, (~250 euro), heeft 2 weken batterijduur met always screen on, pulseOx, heart-rate, de hele shizzle. Meet ook mijn ademhaling en weetikveelwat. Een Apple Watch komt nog niet in de buurt.

Maarrrrr! Als je kijkt naar de directe concurrent: Samsung Watch 3 en Samsung Watch Active 2, nou, dan denk ik dat Apple wel gaat winnen (al zijn de Sasmsung horloges echt niet slecht)

Zodra de Apple Watch een week meegaat en ook wat kleiner wordt, dan zou het wel een stuk spannender worden :)
Ik heb zelf een Garmin (FR645) dus ik ben goed op de hoogte van wat zo'n horloge kan. Als ik kijk naar het horloge zelf en dan specifiek naar het OS dan bekruipt me een heel hoog Nokia Symbian S60 gehalte. De software is traag, in de afgelopen 10 jaar nauwelijks doorontwikkeld, veel bugs en de kwaliteit van de horloges is ook niet denderend. En dan hebben we het ook niet gehad over de slimme vendor lockin waardoor Apple watches beter samenwerken met iPhones.

• Dennisweb
mprkooij schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:27:
[...]

Haal je hem op in Duitsland? Kon ook via een service naar Nederland komen volgens mij toch?
Hier gaat 'ie inderdaad via Mailbox.de. Eerste keer ooit via een forward service. Ben benieuwd of het van Apple mag.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:23:
[...]

Is niet groter hoor. 40mm en 44mm.
Noisia schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:25:
Dacht ik ook, vind het nogal wat eerlijk gezegd. Dus ik wacht nog even.

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:53
Gelukkig zijn er een hoop shops waar je een mooi bandje kan kopen voor 10-20 euro :) . Deze zal vast ook wel goed nagemaakt worden

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

• anandus
  • Niet online
Niek_1981 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:30:
[...]

Is niet groter hoor. 40mm en 44mm.
Oh, gek, ik dacht dat-ie groter was? Verkeerd verstaan, misschien

Edit:
Ohhh, het scherm is groter :)
Dat zal vast niet goed zijn voor de accuduur :P

[Voor 13% gewijzigd door anandus op 15-09-2020 20:33]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:19:
[...]

Ah, kom er net achter dat ik een Graphite SS met wit bandje besteld heb, daarom duurt het zo lang. Die zwarte is wel vrijdag leverbaar. Die dus ook maar besteld. Nu hopen dat als het systeem wat bijgetrokken is, ik de versie met het witte bandje kan annuleren. :)
Ik kwam er tijdens de laatste stap van het betalen achter dat mijn order al naar 25/9 1/10 is verschoven :(
Nou ja ik doe het er maar mee. Rest is ook verschoven inmiddels.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:51

Rivanov

Apple freak

iOS 14 GM is uitgekomen.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox One X

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mprkooij schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:27:
[...]

Ophalen is helaas nog geen optie. Dat komt vaak later.

• Noisia
Erulezz schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:31:
[...]

Gelukkig zijn er een hoop shops waar je een mooi bandje kan kopen voor 10-20 euro :) . Deze zal vast ook wel goed nagemaakt worden
Ben dan huiverig voor de kwaliteit van de sluiting.

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:32:
[...]

Ik kwam er tijdens de laatste stap van het betalen achter dat mijn order al naar 25/9 1/10 is verschoven :(
Nou ja ik doe het er maar mee. Rest is ook verschoven inmiddels.
:o Balen, man! Ik verschoof juist naar voren door het zwarte sportloopbandje te kiezen. Ik verwacht 'm volgende week maandag of dinsdag binnen te krijgen :)

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:31
https://www.apple.com/nl/...h-gen&device3=ipad-pro-11

Even een snelle vergelijking tussen mijn huidige iPad, de nieuwe iPad Air en de iPad Pro 11".
Bij de speakers staat het volgende over de iPad Air:
Twee speakers in liggende oriëntatie
Dus de nieuwe iPad Air heeft geen vier volledige stereospeakers als de iPad Pro.

• THE_BASE
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:31:
[...]

[...]
Oh, gek, ik dacht dat-ie groter was? Verkeerd verstaan, misschien

Edit:
Ohhh, het scherm is groter :)
Dat zal vast niet goed zijn voor de accuduur :P
Ook het scherm is exact gelijk. Het is gewoon een Series 4 met een Series 5 processor.

• Doesoen
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-09 07:25
Inderdaad, daar hoopte ik ook op.

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:19
KelvinX schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:29:
Maar ff als newbie. Hoe laad je dan op? Of zit er wel een kabel bij?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• jarsiv
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:20
Heb ik het nu goed gezien is de watch se bijna hetzelfde als de 5. Enige is snellere cpu maar geen ecg. Een se 44mm voor 329 dan is de 5 minder waard

• AppleFan2007

AppleFan2007

Lars De Vos

Dus eigenlijk is de Apple Watch SE gewoon een Series 5 zonder ECG functie?
Zo begrijp ik het toch

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 |  Airpods |  iPhone 6S 128GB | PlayStation 4 | Sonos One

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:34:
[...]

:o Balen, man! Ik verschoof juist naar voren door het zwarte sportloopbandje te kiezen. Ik verwacht 'm volgende week maandag of dinsdag binnen te krijgen :)
Ja zonde, meestal schuift het wel op naar voren dus ik zie het wel.
Nog drie weken vakantie en draag de Apple watch vrijwel alleen op kantoor, dus geen haast.

Maandag moet wel lukken toch, via mailbox heb ik het vrijwel altijd op maandag in huis.

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:39
Na jaren met de AW S2 tijd voor een nieuwe. S6 is onderweg. :)

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

• AppleFan2007

AppleFan2007

Lars De Vos

behoorlijk grote update, is 4Gb en nog een beetje.
Alleszins is het hier aan het updaten net zoals de Apple TV, de iPad hou ik wel voor morgen.

• anandus
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:34:
[...]

Ook het scherm is exact gelijk. Het is gewoon een Series 4 met een Series 5 processor.
Waarom staat er dan "larger display"?

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:05
Net de beta profiles verwijderd aangezien de release toch morgen is 8)7

©2004

• epo
anandus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:43:
[...]

[Afbeelding]
dan de watch 3

• hk12nl
[...]

[Afbeelding]
Vroeg ik mij ook al af. Zal vast wel een paar mm schelen

©2004

• AppleFan2007

AppleFan2007

Lars De Vos

[...]

[Afbeelding]
dat is in vergelijking met de series 3 normaal gezien.

• hk12nl

©2004

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:39:
[...]

Ja zonde, meestal schuift het wel op naar voren dus ik zie het wel.
Nog drie weken vakantie en draag de Apple watch vrijwel alleen op kantoor, dus geen haast.

Maandag moet wel lukken toch, via mailbox heb ik het vrijwel altijd op maandag in huis.
Vergeet het maar. Zojuist een telefoontje van Apple. Wil me geen Watch SS leveren omdat het adres een forward service is. Het moet residence zijn. Order geannuleerd. Ik heb wel een oom die in Duitsland woont, misschien dat hij wat voor me kan betekenen. Anders is het jammer dan.

• hk12nl
Haha ja dacht ik ook. Ik wacht nog wel even. 8)7

De silicon solo vind ik ook nog wel interessant. Misschien bestel ik een rode. Ik zie alleen nog niet de voordelen tov de standaard silicon variant. Koop hem dan meer voor de nieuwe ‘techniek’.

©2004

• Mogwaii
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:49
Is de update er dan net na middernacht straks?

• hk12nl
Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:46:
[...]

Vergeet het maar. Zojuist een telefoontje van Apple. Wil me geen Watch SS leveren omdat het adres een forward service is. Het moet residence zijn. Order geannuleerd. Ik heb wel een oom die in Duitsland woont, misschien dat hij wat voor me kan betekenen. Anders is het jammer dan.
Ook snel zeg!

©2004

• AppleFan2007

AppleFan2007

Lars De Vos

Mogwaii schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:47:
nee, waarschijnlijk niet. Zal gewoon morgen avond zijn om 19 uur

• epo
Mogwaii schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:47:
Nee morgen om 19:00

• Mogwaii
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:49
AppleFan2007 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:48:
[...]

nee, waarschijnlijk niet. Zal gewoon morgen avond zijn om 19 uur
Thanks

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:46:
[...]

Echt? Nooit gehad nog (mijn telefoon nummer klopt ook niet overigens :P ), nou dan maar richting de store.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:47
Ik ga zaterdag naar Italië, op vakantie. Stel ik wil daar een watch ergens kopen. Bijvoorbeeld Milaan of een andere grote stad op de route, kan dat zomaar? Ik heb nog nooit Apple producten op launch day/week aangeschaft namelijk.

[Voor 3% gewijzigd door alexhooven op 15-09-2020 20:51]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• stok
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Hebben die apple watches al wel standaard mogelijkheid tot eSim? Dat wanneer bv VF dit introduceert het gebruikt kan gaan worden? Of is het een aparte versie, zoals iPad ooit had (met 3G)

• Noisia
stok schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:54:
Hebben die apple watches al wel standaard mogelijkheid tot eSim? Dat wanneer bv VF dit introduceert het gebruikt kan gaan worden? Of is het een aparte versie, zoals iPad ooit had (met 3G)
Die variant bestaat wel maar wordt niet verkocht in NL

• Noisia
alexhooven schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:51:
Ik ga zaterdag naar Italië, op vakantie. Stel ik wil daar een watch ergens kopen. Bijvoorbeeld Milaan of een andere grote stad op de route, kan dat zomaar? Ik heb nog nooit Apple producten op launch day/week aangeschaft namelijk.
Ja dat kan, er zit geen verschil tussen de producten.

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:49:
[...]

Echt? Nooit gehad nog (mijn telefoon nummer klopt ook niet overigens :P ), nou dan maar richting de store.
Mijn bestelling is 'on hold' gezet. Ik moet nieuwe gegevens opgeven. Maar het telefoonnummer werkt niet. Hoe bel je naar Duitsland naar Apple?

Ik heb inmiddels een nieuw adres. Mijn oom in Lengerich wil het wel naar Nederland sturen. _/-\o_

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:58:
[...]

Mijn bestelling is 'on hold' gezet. Ik moet nieuwe gegevens opgeven. Maar het telefoonnummer werkt niet. Hoe bel je naar Duitsland naar Apple?

Ik heb inmiddels een nieuw adres. Mijn oom in Lengerich wil het wel naar Nederland sturen. _/-\o_
Geen flauw idee eigenlijk. Ben benieuwd wanneer de mijne eruit gaat dan.

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:59:
[...]

Geen flauw idee eigenlijk. Ben benieuwd wanneer de mijne eruit gaat dan.
Ah, nu geschlossen naturlich. Dus dan morgen maar even bellen met het nummer uit de mail die ik gekregen heb. Krijg ik ook mooi de kans om de andere order te annuleren. :)

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:34
Zullen we een apart orderstatus en metoo topic maken? 😊

Ik kan het even niet kijken, roaming, is er al iets over de 12?

[Voor 36% gewijzigd door HenkEisjedies op 15-09-2020 21:12]

• twit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:41

twit

Gentoo :9

Ik ga toch ook eindelijk mijn eerste apple watch kopen na enkele weken een fitbit geleend te hebben van mijn vriendin kan ik de extra health stats , slaap stats en straks ook het zien van meldingen op mijn pols ipv telefoon toch wel enorm waarderen.

Always on lijkt me handig en budget niet het grootste issue dus AW6 it is I guess.
Dan volgen de klassieke vervolg challenges lijkt het (40 of 44mm), keus toch maar 40mm als man met relatief dunne polsen (omtrek 180mm).

Maar dan de kleur en het bandje. Damn wat zijn er veel opties en wat is het lastig om dit online te bestellen op basis van foto’s. Zijn er typische “classic combo’s” of bandjes die je toch eigenlijk altijd wel in je collectie gaat toevoegen die jullie kunnen aanraden? Of is het allemaal puur personal preference.

Ik neig nu naar een blauwe aluminium case met zo’n geweven sportbandje maar misschien dat met veel hardlopen/sporten rubberen bandje (is dat wat jullie vaak sport loop noemen in dit topic?) logischer is.

Keuzes keuzes keuzes, maar ook vaak wel weer een leuk onderdeel van iets nieuws kopen! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:17
Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:58:
[...]

Want je heb er een die in NL niet te bestellen is gekozen?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

HenkEisjedies schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:07:
Zullen we een apart orderstatus en metoo topic maken? 😊
Ja goed plan. Doe jij dat even?

• Dennisweb
Roos79 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:13:
[...]

Want je heb er een die in NL niet te bestellen is gekozen?
Precies. Ik vind die aluminium variant ronduit ruk. Ik heb liever een RVS versie. Die heb ik nu ook en vind ik geweldig.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:17
Aha ja dan snap ik je manier van bestellen idd.

Hier een blauwe series 6 met sport loop besteld vind de saturatie meter erop oa erg mooie toevoeging

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:57
Hier toch maar voor een alu model gegaan, space grey 44mm.
Meest baal ik nog van het ontbreken van saffier glas, dat vond ik echt top op het eerste model wat ik had.. Voor de zekerheid dus nu maar ff een setje screenprotectors besteld.

https://www.facebook.com/hbbsebas2020/

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01:15
Na 2 en een half jaar was het tijd voor een nieuwe Watch.
Zojuist besteld.
Heb in eerste instantie een 44mm zilveren besteld met gouden Milanese Loop en gelijk daarna een 44mm zilveren met zilver Milanese Loop.
Zodra het kan annuleer ik de gouden Milanese Loop bestelling.
Ik had geen zin om te wachten tot ik mijn bestelling kon aanpassen, want wil hem wel zo snel mogelijk hebben en niet dat ik door te wachten de zilveren misloop.

Weet iemand wanneer het geld voor de bestelling wordt afgeschreven van je bankrekening?

• RobbertC
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:28
Wat interessant is dat er op de support pagina van Apple Nederland nu prijzen staan voor het repareren van de roestvrijstalen variant van de series 6: https://support.apple.com/nl-nl/watch/repair/service/pricing

Ook mijn series 5 roestvrij staal met gebroken scherm kan ik nu aanmelden voor reparatie, waar ik voorheen direct een foutmelding kreeg (en wat werd bevestigd door de medewerker op de chat toen).

Zouden de providers er dan toch mee bezig zijn? :)

• Dennisweb
@Donstil Ben je er al uit geknikkerd? Beide bestellingen (eentje was fout) zijn bij mij on hold gezet.

• Hugo!
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 18:08
Ik was eigenlijk aan het wachten voor de nieuwe Ipad Air maar het zal Apple niet zijn als ze een 128GB versie uitbrengen. Nu enkel 64GB of 256GB:(

• hk12nl
RobbertC schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:35:
Wat interessant is dat er op de support pagina van Apple Nederland nu prijzen staan voor het repareren van de roestvrijstalen variant van de series 6: https://support.apple.com/nl-nl/watch/repair/service/pricing

Ook mijn series 5 roestvrij staal met gebroken scherm kan ik nu aanmelden voor reparatie, waar ik voorheen direct een foutmelding kreeg (en wat werd bevestigd door de medewerker op de chat toen).

Zouden de providers er dan toch mee bezig zijn? :)
Zal het een foutje zijn of zal dan toch eindelijk gebeuren... :) Dan moet ik alsnog geld gaan uitgeven :X

©2004

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dennisweb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:54:
@Donstil Ben je er al uit geknikkerd? Beide bestellingen (eentje was fout) zijn bij mij on hold gezet.
Geen mail gehad dus denk het niet :P

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:04
Ben wel benieuwd waarom ze zoals voorspeld de iPhones achter hebben gehouden. Je zou zeggen dat alle features wel bekend zijn en ze gewoon hadden kunnen presenteren met een wat latere release...

• Tinxian
Dennisdn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:34:
Ben wel benieuwd waarom ze zoals voorspeld de iPhones achter hebben gehouden. Je zou zeggen dat alle features wel bekend zijn en ze gewoon hadden kunnen presenteren met een wat latere release...
Waarschijnlijk latere release en keynote voor de hype. Zodat meer mensen bestellen.

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:01
Dennisdn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:34:
Volgende maand is er weer salaris op je rekening gestort en kan je weer een nieuw speeltje bestellen :*)

De media kunnen zich nu focussen op de nieuwe apparaten en daar van alles over schrijven. Over pak en beet een maand weer een event en nieuwe apparaten en de media kan dan weer los gaan. Zo kan Apple de exposure zo lang mogelijk houden.

Nu in 1x alles doen zou kunnen leiden dat bepaalde apparaten ondergesneeuwd worden door andere.

Ze hebben daar op hun marketing en media afdeling vast wel over nagedacht. Bovendien misschien is er toch wel een flinke vertraging in het productieproces van de nieuwe iPhones waardoor er onzekere factoren zijn om nu al een goed release moment te bepalen.

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:57
Wel een beetje klote. Hebben ze nu net sinds vorig jaar die style creator in orde zodat je horloge en bandje apart kunt bestellen, maar dat kan dus weer niet als je een Product Red horloge kiest. Dan kun je er ook alleen Product Red bandjes bij doen. Maar zo'n bandje heb ik al! Ik wil er een andere bij!
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True