In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
Auto lijkt ook iets stabieler te zijn?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Nja, als hij zijn tijd niet verbetert is het hopen dat niemand 1:26.158 of sneller rijdt, want dan ligt 'ie er met 107% uit.FabianGTI schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Boeie, de enige belangrijke is Hulkenberg!
Euh dat heeft ie zelf al gefixt dus
[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 10-10-2020 15:11 ]
Maar moet zo nog wel even aan de bak.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik ga ervan uit dat HUL er nog wel één of misschien wel anderhalve seconde af kan halen.DataGhost schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:10:
[...]
Nja, als hij zijn tijd niet verbetert is het hopen dat niemand 1:26.158 of sneller rijdt, want dan ligt 'ie er met 107% uit.
Euh dat heeft ie zelf al gefixt dus

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hopen dat Hulk uit Q1 kan komen, alleen dan duwt hij Perez eruit voor de rest van quali.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje bijtrainen, banden sparen, eind van Q1 nog een betere tijd neerzetten?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Hopelijk nog een snelle afkoelronde en dan nog een flying lap.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online

- DaniëlWW2
- Niet online

Die gaat dat morgen doen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gewoon 2 uur voor de Q horen kom je moet racen...
People as things, that’s where it starts.
Ik denk dat hij het niet beter had gedaan.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 10-10-2020 15:21 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens mij was Rai net een seconde te laat voor zijn laatste Q-ronde.tweakduke schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:20:
Helaas Hulkenberg niet door naar Q2. Raikonnen opmerkelijk ook niet en Giovinazzi wel.
incl grote zwarte tape erop :-PJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:21:
Ik zie nu pas dat HUL zij Renault helm op heeft.
[Afbeelding]
Maar hij heeft wel 27 op de auto staan, dat doen ze dan wel weer lekker vlotJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:21:
Ik zie nu pas dat HUL zij Renault helm op heeft.
[Afbeelding]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Rai verbeterde net met het vallen van de vlag. Olav had dat niet door en dacht dat Rai net telaat was.DataGhost schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Volgens mij was Rai net een seconde te laat voor zijn laatste Q-ronde.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
In het begin zaten ze er goed bij, maar ze ontwikkelen niet goed door blijkbaar.Arjan90 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:24:
Wat is er toch gebeurd met Force India na al die controverse begin dit jaar? Hebben ze een roze Mercedes, halen ze er onvoldoende uit. Mooie Q tijd van Verstappen, hoewel die ongetwijfeld niet overeind blijft op P1 in Q2 en Q3. Albon moet er nog wel even aan trekken, die is 0,8 seconden los van zijn teammaat. Gasly notabene voor hem in Q1.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2020 15:27 ]
Education is important but big biceps are importanter
- DaniëlWW2
- Niet online
Party mode is afgeschaft dus alles open zetten zal hem niet worden
[ Voor 62% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2020 15:29 ]
Nah, dan liever een motorplof, dat geeft tenminste hoopLeon Zwiers schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:26:
Jammer voor de Hulk. Nu hopen op een Mercedes crash.voor de spanning
Volgens mij stond 'ie anders gewoon op P1 met z'n paars paars. Je kan ook gewoon kijken in plaats van zeiken. Hou dat anders lekker in een van de andere topics ofzo.
[ Voor 53% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2020 15:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
is tenminste weer een echt circuitCrazyFool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:30:
Even afgezien dat VER op rood staat, volgens mij ligt dit baantje hem wel![]()
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ging Mercedes niet een 1:24.xxx rijden straks?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:31:
Nou, bijna 0,5s sneller op softs dan Hamilton op mediums. Qua strategie is dit misschien niet erg geweldig, maar de RB16 van Max lijkt zich eindelijk eens te gedragen.

Zover te zien is alleen Hamilton snel genoeg, de rest heeft best een gatRoD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:31:
Opvallend dat RB het niet op medium probeert. Lijkt toch wel gewoon mogelijk te zijn.
Ze weten waarschijnlijk dat ze daar niet genoeg warmte in kunnen krijgen.RoD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:31:
Opvallend dat RB het niet op medium probeert. Lijkt toch wel gewoon mogelijk te zijn.
Misschien zien ze kansen op pole, en testen ze liever nog eens op snelheid.RoD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:31:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou het goed kunnen verklaren ja.Woudloper schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:32:
Gokken ze bij RBR niet gewoon op een regenrace? Dus volle bak rijden in de kwalificaties, morgen wordt de regen waarschijnlijk een bepalende factor.
Daar zat ik ook aan te denken, er was toch regen verwacht tijdens de race?Woudloper schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:32:
Gokken ze bij RBR niet gewoon op een regenrace? Dus volle bak rijden in de kwalificaties, morgen wordt de regen waarschijnlijk een bepalende factor.
Q3 gaat close worden denk ik
Dat hebben ze eerder gedaan en mis gegokt.Woudloper schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:32:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Bottas nu op softs.
Ze durven toch geen andere strategie als Red Bull aan.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Volgens mij heb ik dat ook al eens verkondigd.CrazyFool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:30:
Even afgezien dat VER op rood staat, volgens mij ligt dit baantje hem wel![]()
Edit; nvm
[ Voor 9% gewijzigd door DutchCrownNL op 10-10-2020 15:36 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja dus.talkatoo schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:35:
Ook opvallend, Mercedes vroeg naar buiten op Softs, hebben ze zich gedacht?
- DaniëlWW2
- Niet online
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 5% gewijzigd door Dadona op 10-10-2020 15:38 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij heeft er nog circa 5000 liggen voor deze GP.Cass Casey schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:39:
Waarom gaat Max nou nog een setje rood gebruiken? Maakt toch geen reet uit of ie nu eerste of tiende is?
Enige wat ik me kan bedenken is kijken of je de Mercs voor kan zijnCass Casey schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:39:
Waarom gaat Max nou nog een setje rood gebruiken? Maakt toch geen reet uit of ie nu eerste of tiende is?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.