SomerenV schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:53:
Het is gewoon jammer om te zien in wat voor ellende RBR eigenlijk zit. Je hebt een zusterteam, maar coureurs van dat team kun je niet overplaatsen naar RBR omdat ze daar gebukt gaan onder enorme druk vanwege hun nummer 1 coureur. Echter, als je een coureur van buitenaf haalt, wat zeg je dan over je zusterteam? Ik zou in ieder geval niet graag in de schoenen van Marko of Horner staan.
Tsja. Zoals ik gisteren al schreef. Mercedes kiest ook voor Bottas terwijl ze Wehrlein en Ocon onder contract hebben als junior. En Ferrari kiest ook voor Sainz en niet voor Giovinazzi. Ja, Red Bull heeft dan een echt zusterteam, maar wellicht moeten ze dat hele idee ook maar los laten. Want eigenlijk blijkt nu dat dat helemaal niet werkt. Ze zijn begonnen met oudgediende Coulthard en wat jonge "mislukkingen" ernaast. Toen maar even oudgedienden Coulthard en Webber naast elkaar. Vervolgens Webber met rising star Vettel. Webber moest toen plaatsmaken voor mogelijk talent Ricciardo. Vettel vertrekt en te jonge Kvyat mag het proberen. Vervolgens wordt die vervangen door Verstappen die met geluk / gelukkig de eerste race wint, want ook die krijgt daarna voldoende shit over zich heen. Ricciardo gaat weg en Gasly en Albon zijn de volgende mislukkingen.
De enige goede, of op z'n minst acceptabele, coureurs uit Red Bulls eigen stal zijn dus Vettel, Ricciardo en Verstappen. En dan hebben ze Coulthard en Webber van buitenaf gehaald en voor de rest hebben ze alleen "mislukkingen" gehad. Klien, Doornbos, Kvyat, Gasly, Albon, en dan vergeet ik er vast nog uit de begindagen.