Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
dat een band op de ene baan wel werkt, wil niet zeggen dat die op de andere baan ook werkt.PatrickC schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
En toch was de enige race die hij gewonnen heeft dit jaar op de zachtste compounds die er zijn...
Binotti zei niet meteen nee. Ik gok nog steeds op een scenario waar Red Bull de boedel van Honda overneemt. Ze moeten toch 100 miljoen van het budget afhalen vanaf volgend jaar.Pinobigbird schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Ik zeg een Ferrari-motor voor Red Bull 2022![]()
Zo snel kan het gaan
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Red Bull Engines gives you wingsloekf2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:07:
[...]
Binotti zei niet meteen nee. Ik gok nog steeds op een scenario waar Red Bull de boedel van Honda overneemt. Ze moeten toch 100 miljoen van het budget afhalen vanaf volgend jaar.
Zou een mooie slogan zijn. Toekomstmuziek
Misschien dat het tussen zijn oren zit.hansvk schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:01:
[...]
Zoals het hele seizoen al eigenlijk. Dat probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Kan je al bij de bookmakers wedden op de uitslag?Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:10:
De Hulk legt nu een covid test af!
Heeft ie de snelste tijd!?Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:10:
De Hulk legt nu een covid test af!
Ow wacht, kwalificatie begint pas over een uur
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
- DaniëlWW2
- Niet online
Is dit 2019 ofzo?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik heb alleen het laatste kwartiertje gekeken. Wat is er gebeurd met mijn grote favoriet Lance?
Ziek.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Ik heb alleen het laatste kwartiertje gekeken. Wat is er gebeurd met mijn grote favoriet Lance?
Nou idd, maar ook met die teststarts van Hamilton en Verstappen tot 2x toe weg schakelen op t moment dat ze gaan... Jonge jonge.
Wij zijn niet allemaal van die hormoonpubers die zich gaan vervelen als een shot langer dan 3 sec duurt.
Onze vriendelijke Canadees werkt mee aan een Netflix special episode over Hulkenberg van Drive to Survive.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
FIA strikes again.nachtnet schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:20:
@DaniëlWW2 ze hebben een systeem herstelpunt gedaan..
[Afbeelding]
Corona? Dan heeft racing point een groot probleem vermoed ik.
Voordeel voor de Hulk is dat papa morgen niet gaat bellen dat hij zijn plek moet inleveren, Perez heeft al geen contact meer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Racing Point dit seizoen als t even tegenzit:Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:19:
[...]
Onze vriendelijke Canadees werkt mee aan een Netflix special episode over Hulkenberg van Drive to Survive.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wLMoDW7L2c9CfK7UuuU4oAVe.gif?f=user_large)
Si se confirma q Stroll no puede pilotar y Hulkenberg diera positivo, la tercera opción sería Vandoorne, q está ya en el paddock.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 10 oktober 2020
If Stroll was not fit to drive and Hulkenberg tested positive, @svandoorne could be the third option. He is already in the paddock. pic.twitter.com/g4sZbqnbbX
Oeoeoeoe is dat het contract voor de Hulk?
[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2020 13:32 ]
Dat is nog niet duidelijk.hoevenpe schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:24:
[...]
Corona? Dan heeft racing point een groot probleem vermoed ik.
Als het wel Covid-19 is, dan hebben we twee teams met Mercedes-motoren met gevallen...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zolang hij hem maar voor Albon neerzet, lijkt me een behoorlijke hint voor Horner en Marko...Spotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:44:
Leuk voor Hülkenberg, maar meteen de kwalificatie doen zonder practice wordt nog wel een dingetje...
Geld voor Stroll natuurlijk ook.Spotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:44:
Leuk voor Hülkenberg, maar meteen de kwalificatie doen zonder practice wordt nog wel een dingetje...
De reden wat het moeilijkste maakt is dat ze hier al zolang niet op dit circuit hebben gereden.
Dus het is te hopen dat ze een afstelling kunnen vinden dmv. perez zijn auto's.
#Hulkenbackdoor pic.twitter.com/2tJDMJ8KlL
— Grand Prix Diary (@GrandPrixDiary) 10 oktober 2020
[ Voor 27% gewijzigd door pilskes op 10-10-2020 13:47 ]
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
[ Voor 10% gewijzigd door upzidedown op 10-10-2020 13:48 ]
met die auto, zal Q1 sowieso niet het probleem zijn.Spotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:44:
denk dat hij blijft hangen in Q2, wegens weinig ervaring nu op de baan.
denk dat het wel goed komt met hem
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 17% gewijzigd door Spotmatic op 10-10-2020 13:50 ]
Wilde gok dat de Hulk de ongeveer thuisbaan uit zijn jeugd wel eens bereden heeft in een ver verleden.basvn schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
met die auto, zal Q1 sowieso niet het probleem zijn.
denk dat hij blijft hangen in Q2, wegens weinig ervaring nu op de baan.
denk dat het wel goed komt met hem
Andere klasse maar je maakt mij niet wijs dat hij het hier net kent.
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 10-10-2020 13:52 ]

Het ergste is ook nog eens dat hij officieel niet eens een reserverijder is...Spotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:49:
Hij is toch wel de grootste mazzelpik in de paddock op dit moment. Normaal zijn reserverijders er maar voor spek en bonen bij; hij mag nu al 2x zijn kunstjes vertonen. Een podium is totaal onwaarschijnlijk maar absoluut de kers op de taart.
-
Nou ja, geluk wil ik het kwijtraken van een stoeltje terwijl je beter bent dan de helft van het veld ook weer niet noemen. Dit is gewoon een stukje verzachten van de pech.Spotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:49:
Hij is toch wel de grootste mazzelpik in de paddock op dit moment. Normaal zijn reserverijders er maar voor spek en bonen bij; hij mag nu al 2x zijn kunstjes vertonen. Een podium is totaal onwaarschijnlijk maar absoluut de kers op de taart.
Verwijderd
Een aantal jaar geleden had ene Giedo in Australië toch ook een pak aan, maar reed uiteindelijk geen meterupzidedown schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:52:
En in pak, kwalificatie een zekerheid?
[Afbeelding]
Haha serieus. Van Doorne wel? Dat reserverijder zijn zegt dan toch ook niets? Of komt dit doordat in Engeland er geen reserve rijder was waardoor een optie Hulk was en hij nu de logische persoon is vanwege Engeland?Edd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:53:
[...]
Het ergste is ook nog eens dat hij officieel niet eens een reserverijder is...
Maar dat was al een gegeven. We hadden de Hulk ook nooit meer kunnen zien, dan is dit toch het betere alternatief (en ja, ik denk ook dat hij zich nu een mazzelpik voelt).mark-k schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:53:
[...]
Nou ja, geluk wil ik het kwijtraken van een stoeltje terwijl je beter bent dan de helft van het veld ook weer niet noemen. Dit is gewoon een stukje verzachten van de pech.
Officieel heeft Racing Point, naar mijn weten, geen reserverijders en kunnen ze gebruikmaken van de reserves van Mercedes. Dat zijn Vandoorne en Gutierrez.knights16 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:54:
[...]
Haha serieus. Van Doorne wel? Dat reserverijder zijn zegt dan toch ook niets? Of komt dit doordat in Engeland er geen reserve rijder was waardoor een optie Hulk was en hij nu de logische persoon is vanwege Engeland?
Hulk is de logische persoon omdat hij het team al kent, in Engeland heeft gereden en waarschijnlijk al in de buurt was om hij vandaag (van wat ik in dit topic zag) een presentatie-klus had.
-
maar niet tot de starting gridJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:13:
Racen of niet. Hij heeft in ieder geval toegang
[Afbeelding]
https://www.skysports.com...-qualifying-build-up-liveCONFIRMED: HULKENBERG IN FOR STROLL
As per Racing Point's press release:
Nico Hülkenberg will drive for the BWT Racing Point F1 Team in this weekend’s Eifel Grand Prix after Lance Stroll was taken unwell.
Lance did not feel 100% this morning and the team took the decision not to run him for the rest of the event.
Nico, who previously deputised for Sergio Perez at the Silverstone events, is familiar with the car and team already, and fortunately was in nearby Cologne
[ Voor 84% gewijzigd door Nieknikey op 10-10-2020 14:16 ]
Read the small print!!Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:13:
[Afbeelding]
Maar niet tot de ... ja precies.Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:13:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Schnater op 10-10-2020 14:17 . Reden: crikey, wat zijn jullie snel. ]
Nvm
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2020 14:16 ]
BREAKING NEWS
Super sub Hulkenberg to replace unwell Stroll for remainder of Eifel GP weekend
[ Voor 82% gewijzigd door sjaool op 10-10-2020 14:19 ]
"When you grow up your heart dies"
Kwalificeren is rijden.Hippocampus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:20:
Moet de rijder die de kwalificatie doet ook de race rijden of kan Lance morgen alsnog instappen als ie zich weer goed voelt?
ja qually rijder moet ook race rijden.Hippocampus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:20:
Moet de rijder die de kwalificatie doet ook de race rijden of kan Lance morgen alsnog instappen als ie zich weer goed voelt?
Verwijderd
Zou een keer tijd worden zeg. Qua reputatie ondertussen een tweede Maldonado, alleen dan zonder racewin.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:24:
Nico dus in gesprek met Haas... Exit Grosjean?
Morgen nog even een 'Gasly' doen en met de beker naar huis, gewoon omdat het kan...tlpeter schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:21:
Kwalificeren is rijden.
We miiiight need to upgrade you for starting grid access, Nico... 😜 https://t.co/YS1sp9Cuej
— Formula 1 (@F1) 10 oktober 2020
Een regenrace en dan de revanche voor Duitsland vorig jaar.hoevenpe schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Morgen nog even een 'Gasly' doen en met de beker naar huis, gewoon omdat het kan...
Netflix running to the Racing Point garage to film the Hulkenback sequel.
— tami. (@Vetteleclerc) 10 oktober 2020
Laat zich wel heerlijk fotograveren dit circuit
Een Porsche GT2RS? Max en Hulk hadden het er vorig jaar over. Hulk wilde er 1 (ik ook)Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:51:
Haha ROS verteld dat de auto waar Hulkenberg mee aan kwam zetten de wagen van Rosbergs zn vader was tot twee maanden geleden toen Hulkenberg de wagen overkocht
I served in a company of heroes.
COD it is then... Have fun @HulkHulkenberg 🤷♂️ pic.twitter.com/7QwYvU9PST
— Stoffel Vandoorne (@svandoorne) 10 oktober 2020
Snap opeens hoe hij zou snel op het circuit kon zijn, lang leve de autobahn...Vuvuzela schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:36:
Een Porsche GT2RS? Max en Hulk hadden het er vorig jaar over. Hulk wilde er 1 (ik ook)
Lijkt mij heel interessanthoevenpe schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Morgen nog even een 'Gasly' doen en met de beker naar huis, gewoon omdat het kan...
Gewoon omdat het kan.
Zie maar eens een fatsoenlijke muis kwijt te raken op dat kleine tafeltje
Een flymouse...SomerenV schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
Zie maar eens een fatsoenlijke muis kwijt te raken op dat kleine tafeltje

Waar basseert Pirelli die onvoorspelbaarheid op? Gebrek aan data? Morgen andere weersomstandigheden?sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:43:
Dus Pirelli hoopt dat de onvoorspelbaarheid van de banden voor extra spanning en sensatie kan zorgen... Ik ben benieuwd.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vooral op de temperatuur die veel lager ligt dan waar de banden voor ontworpen zijn.Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:45:
[...]
Waar basseert Pirelli die onvoorspelbaarheid op? Gebrek aan data? Morgen andere weersomstandigheden?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waiting on the world to change
Voordeel voor Hulk is dat de rest ook nog niet zoveel gereden heeft 😜Pierre schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:56:
Wat gaat de Hulk doen ben benieuwd. Heb er zin an. Let's go
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 10-10-2020 14:59 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zo'n laptop en kleding met alles in spiegelbeeld maakt het toch helemaal.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Toch nog een Duitser in de Duitse GP.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel is geen Duitser?MikeyMan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:
Stuurtje hadden ze blijkbaar toch nog liggen voor hem.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij heeft Racing Point standaard alle spullen van de Hulk mee naar het circuit.MikeyMan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:
Is Sebastian dan van nationaliteit veranderd?MikeyMan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:
Want Vettel is niet duits genoeg?MikeyMan schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:
Wolff zijn tactieken kennende, zal het best.Bart-Willem schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:
Ergens beetje een rare post van Vandoorne, zou Wolff flink hebben lopen pushen om hulkenberg buitenspel te zetten ofzo?
Waiting on the world to change
De setup van Perez zullen ze er wel opgezet hebben neem ik aan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:02:
Maar als Hulk nu ook goed kwalificeert. Die auto heeft nog geen meter gereden.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2020 15:03 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
People as things, that’s where it starts.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.