Max incoming...
Verder finetunen van de afstelling. Hebben toch banden genoeg!Cass Casey schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:39:
Waarom gaat Max nou nog een setje rood gebruiken? Maakt toch geen reet uit of ie nu eerste of tiende is?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gok dat ze genoeg over hebben aangezien FP1 en 2 niet doorgingenCass Casey schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:39:
Waarom gaat Max nou nog een setje rood gebruiken? Maakt toch geen reet uit of ie nu eerste of tiende is?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Pole lap oefenen.Cass Casey schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:39:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Paars S1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Baan wordt weer wat sneller..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Q3 gaat spannend worden. Het zit wel heel dicht bij elkaar.
"When you grow up your heart dies"
Weet VER dat hij pas in Q3 alles paars moet rijden?
Waiting on the world to change
+0.077
- DaniëlWW2
- Niet online
0,077s tekort.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen Q3 telt.Tito129 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:40:
Max te kort
Eerste startrij zit erin voor Max.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
En Vettel is eruit.

Bel ‘m effe.pinda powerrr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:40:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Word spannend zo. 1e startrij moet Max wel lukken, maar hopelijk kan die ons verrassen met nog meer.
Zonder party mode kan het nu eindelijk eens een keertje interessant worden voor pole...
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
RIC zit ook op "maar" 2 tiende van Bottas af, ook heel netjes
De verrassing.
Volgens mij is Leclerc tot nu toe sneller in iedere Q, die Ferrari ligt Vettel gewoon totaal niet.
People as things, that’s where it starts.
0de startrij?MC_Sparkles schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:42:
Word spannend zo. 1e startrij moet Max wel lukken, maar hopelijk kan die ons verrassen met nog meer.
Hij neemt niet op, zijn carkit werkt niet blijkbaar.
#FaxvoorMaxpinda powerrr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
Hij neemt niet op, zijn carkit werkt niet blijkbaar.
In het begin van het seizoen was Vettel af en toe sneller, volgens mij krijgt hij ondertussen minder materiaalRobinHood schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
De verrassing.
Volgens mij is Leclerc tot nu toe sneller in iedere Q, die Ferrari ligt Vettel gewoon totaal niet.
Haha, ik reageer nooit. Nu eens wel. Krijg je dit.DataGhost schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:27:
[...]
Volgens mij stond 'ie anders gewoon op P1 met z'n paars paars. Je kan ook gewoon kijken in plaats van zeiken. Hou dat anders lekker in een van de andere topics ofzo.
Ik reageer waar ik wil reageren, dankjewel.
Education is important but big biceps are importanter
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu gaan we.
Misschien Max net zoveel brandstof geven dat hij 100m na de pole lap stilvalt? Dat is niet verboden toch?
Ja joh. Net voorbij de start streep helemaal vooraan
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zou nog ff blijven, net nu het spannend wordt
Dus welSpotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:48:
Misschien Max net zoveel brandstof geven dat hij 100m na de pole lap stilvalt? Dat is niet verboden toch?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Wijsneus.PalingDrone schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:48:
[...]
Ik zou nog ff blijven, net nu het spannend wordt
Volgens mij moet altijd een x hoeveelheid brandstof in de auto zitten als hij de garage in komt dus helaasSpotmatic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:48:
En dan voordat de lampen uit zijn een proefstart maken.TinusTegengas schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:48:
[...]
Ja joh. Net voorbij de start streep helemaal vooraan
Oh nee, dat is meer iets voor Mercedes.
Denk het niet. Albon doet dat beterpinda powerrr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:40:
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 10-10-2020 15:52 ]
Vanaf 2022 worden bandenwarmers verboden toch? Benieuwd hoe weekenden met de temperaturen die we nu hebben dan gaan hehe
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat is paars in S1.
VER > P1 op 0.068s
Goede 1e run!
Wat een regie weer... we zien Max alleen finishen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max: f*cking hell, what a sh*tlap.
Inderdaad zeer slechte regie...
Voor nog meer spanningPatrickC schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:52:
Wat een regie weer... we zien Max alleen finishen.
Lol, ik hoor het hem net zeggen... Shitlap en dan toch P1 pakken...
Dat belooft nog wat voor de tweede poging dan
Al was BOT ook niet perfect.
Mooi, dan kan het nog sneller zo
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hamilton zal nog wel komen...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Max klaagt wel redelijk over graining van de banden.
Waar halen ze dit ineens vandaan? Nice!
Scheelt wel dat Merc geen turbo boost meer gebruikt.
The game is on! Toch nog iemand die Q3 spannend maakt. Wat is Verstappen toch bizar goed in die auto. Hoewel ik echt niet verwacht dat hij P1 pakt gezien de ronde van oa Bottas, hij maakt het ze in ieder geval niet makkelijk bij Mercedes.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Honda heeft motor van volgend jaar al ingezet.pinda powerrr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:54:
Waar halen ze dit ineens vandaan? Nice!
Ja, ze zijn trager dan in Q2, dus er komt nog wel wat denk ik.
nou, code rood of gele vlag dan maar?
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat krijg je als ze te koud worden. Dat is nu even afwachten. Dat of Mercedes verbeterd niet, is ook goed.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:54:
Max klaagt wel redelijk over graining van de banden.
Nee die blijven voorlopig nog, dat is eind 2019 terug gedraaitJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:51:
Vanaf 2022 worden bandenwarmers verboden toch? Benieuwd hoe weekenden met de temperaturen die we nu hebben dan gaan hehe
ALB zit er vooralsnog ook redelijk bij op P4. Zou fijn zijn als hij ook eens vooraan mee zou strijden vanaf het begin.
Benieuwd of Verstappen voor een 3e poleposition kan gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch wel weer zwak van RP, maar 1 run.
vierdeQuad schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:56:
Benieuwd of Verstappen voor een 3e poleposition kan gaan.
Ik zou het doen!
Het is zwart en het....😏Harrie schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:54:
Ja, ze zijn trager dan in Q2, dus er komt nog wel wat denk ik.
Testing, one, two ...
Max achter de Mercs, slipstream?
Spannend!! Wel eng dat BOT en HAM even snel zijn, denk dat er nog een halve seconde bij HAM in het vat zit... maar hopelijk ook bij VET (want ALB slechts op 0,5 sec)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
De laatste rijders hebben de beste baan, hoop dat ze de timing goed hebben en niet net te laat over start finish gaan.
...explodeert?
Je hebt wel gezien dat hij ruim een halve seconde van Verstappen af zit? Sorry, maar dat vind ik niet redelijk erbij zitten. Niet om Albon te bashen maar we moeten wel reëel blijven.RoD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:56:
ALB zit er vooralsnog ook redelijk bij op P4. Zou fijn zijn als hij ook eens vooraan mee zou strijden vanaf het begin.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Helemaal niet over nagedacht.
SKY zei net dat de pitcrew bij Mercedes deels bestaat uit minder ervaring pitstop leden ivm de positieve besmettingen. Dus misschien langzamere pitstops voor Mercedes morgen?
SKY zei net dat de pitcrew bij Mercedes deels bestaat uit minder ervaring pitstop leden ivm de positieve besmettingen. Dus misschien langzamere pitstops voor Mercedes morgen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als de slipstream helpt, pak em dan maar!
Ham haalt gewoon weer ff 3 tiende van z’n tijd en laat ff zien waarom de merc zo belachelijk goed zijn
Alles is relatiefArjan90 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:58:
[...]
Je hebt wel gezien dat hij ruim een halve seconde van Verstappen af zit? Sorry, maar dat vind ik niet redelijk erbij zitten. Niet om Albon te bashen maar we moeten wel reëel blijven.
Pfff... spannendsteQ3 sinds tijden.
Bottas gaat pole halen
Pfff spannend dit..
Net niet
Jammer. VER toch iets te voorzichtig in de laatste run?
Jammer, maar verwacht
Sowieso schrijf je zo!
Toch weer Mercedes... stiekem nog een party mode gebruikt denk ik... ;-)
Toch BOT weer voor HAM
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Goede run van Bottas hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zijn we er toch weer ingetuind!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jammer, net geen P2.
Maar waar BOT dit vandaan haalt?
Maar waar BOT dit vandaan haalt?
Aaah jammer maar die 0.25 sec is wel een flink verschil.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.