Anticli-MAX.... geen nagels meer over...
Zonde, Max zal wel balen...
Zonde, Max zal wel balen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
2e run is niet altijd snellersjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:00:
Jammer. VER toch iets te voorzichtig in de laatste run?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je kunt je wel afvragen hoe het kan.Maarten_E schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:00:
Zijn we er toch weer ingetuind!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: xMaurice93
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3x groen, lijkt mij niet?sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:00:
Jammer. VER toch iets te voorzichtig in de laatste run?
Testing, one, two ...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ja dat is buitenzijde inderdaadJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:03:
Derde plek is buitenzijde toch? Lijkt mij wel handiger met deze bochten in het begin. Want dan zit je in bocht twee aan de binnenzijde en kun je al redelijk vlot op het gas of niet?
Wie baalt er daarover ? Ik vond hem spannend !DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:03:
Nou, de eerste spannende kwalificatie dit seizoen en we balen dat de top drie binnen 0,3s van elkaar staat. Zegt genoeg.
Dat lijkt me wel met zo'n klein verschil tijdens de Q. Maar goed, het is afwachten, ook met het weer.hansvk schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:04:
Ik hoop da Max morgen de mercs wel kan bijhouden.
...
Ligt een beetje aan het weer, hoe meer water hoe minder een lading motorvermogen uitmaakt.hansvk schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:04:
Ik hoop da Max morgen de mercs wel kan bijhouden.
Minder fouten tijdens die ronde (misschien wel geen), en dan is dit tamelijk logisch.RoD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:00:
Jammer, net geen P2.
Maar waar BOT dit vandaan haalt?
Testing, one, two ...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het resultaat. Het zou eens leuk zijn als er dit seizoen geen Mercedes op pole staat.Plenkske schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Wie baalt er daarover ? Ik vond hem spannend !
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet op het podium en na de race, loophole gevonden....Gé Brander schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:09:
Hamilton met zijn BLM mondkapje. Dat mocht toch niet meer?
Podium en race, niets in de regels van een Q-interviewGé Brander schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:09:
Hamilton met zijn BLM mondkapje. Dat mocht toch niet meer?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja oke, de volgorde kan beterDaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:09:
[...]
Het resultaat. Het zou eens leuk zijn als er dit seizoen geen Mercedes op pole staat.
Goed, dit zal dan het volgende zijn wat verboden wordtSinergyX schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Podium en race, niets in de regels van een Q-interview
Testing, one, two ...
Gewoon Mercedes hierom een raceban van 3 races geven, zal ze leren met hun Stroll-lockdownparty.PalingDrone schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Goed, dit zal dan het volgende zijn wat verboden wordt
Was de FIA ff vergeten, blijkbaar onderschatten ze teams nog steeds in het vinden van gaatjes in de regels
Verwijderd
Terwijl het zo makkelijk kan zijn. Gewoon geen politieke/activistische uitingen op het circuit tijdens een raceweekend. Klaar.PalingDrone schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Goed, dit zal dan het volgende zijn wat verboden wordt
Was de FIA ff vergeten, blijkbaar onderschatten ze teams nog steeds in het vinden van gaatjes in de regels
Jup, een te snelle 1e sector hoeft helemaal niet te zorgen dat je optimaal de 2e sector ingaat. Ik vind dat ook nogal dubieus.Dadona schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:15:
Die stats met het optellen van die snelste sectortijden vind ik altijd zo nutteloos. "Als hij de eerste sectortijd van zijn eerste rondje had gereden, de tweede sectortijd van zijn teamgenoot, en de derde sectortijd van zijn tweede ronde, ... dan had hij xx tienden sneller geweest." Leuk... Maar je zit met afstellingen, meer vleugel heeft gevolgen voor de sectortijden. Helemaal als je ook nog doodleuk over verschillende auto's gaat vergelijken (deden ze een enkele keer).
Verwijderd
Het gaat dan ook om de theoretische snelste tijd.Dadona schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:15:
Die stats met het optellen van die snelste sectortijden vind ik altijd zo nutteloos. "Als hij de eerste sectortijd van zijn eerste rondje had gereden, de tweede sectortijd van zijn teamgenoot, en de derde sectortijd van zijn tweede ronde, ... dan had hij xx tienden sneller geweest." Leuk... Maar je zit met afstellingen, meer vleugel heeft gevolgen voor de sectortijden. Helemaal als je ook nog doodleuk over verschillende auto's gaat vergelijken (deden ze een enkele keer).
BREAKING: The stewards have accepted that the time Nico Hulkenberg set on the autobahn to get here, should count towards his qualifying efforts. He’s through to Q3.
— Grand Prix Diary (@GrandPrixDiary) 10 oktober 2020
Qualify in een Porker racen met een taximotor.
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 10-10-2020 16:23 ]
Bottas reed 3x paars dus zo gek is het niet?Dadona schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:15:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat het om een theoretisch snelste tijd gaat snap ik. Alleen als de balans en alles identiek is, dan kun je er iets mee doen. Maar zodra zaken als de ronde anders is opgebouwd of de balans anders is, dan is het niet meer theoretisch. Dan kunnen we ook meenemen, als ze nu een v12 erinknallen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:17:
[...]
Het gaat dan ook om de theoretische snelste tijd.
Verwijderd
Nee, dat is dan fantaseren. De v12 doet immers niet meer mee.Dadona schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Dat het om een theoretisch snelste tijd gaat snap ik. Alleen als de balans en alles identiek is, dan kun je er iets mee doen. Maar zodra zaken als de ronde anders is opgebouwd of de balans anders is, dan is het niet meer theoretisch. Dan kunnen we ook meenemen, als ze nu een v12 erinknallen.
"When you grow up your heart dies"
Je hebt een punt hoor. Het blijft theoretisch en het gaat om een heel rondje. Maar aan de andere kant is het een nuttige analyse-techniek om te kijken hoe snel een coureur wellicht kan zijn of had kunnen zijn. Soms verklaart het iets, soms leuk voor een discussie.Dadona schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Dat het om een theoretisch snelste tijd gaat snap ik. Alleen als de balans en alles identiek is, dan kun je er iets mee doen. Maar zodra zaken als de ronde anders is opgebouwd of de balans anders is, dan is het niet meer theoretisch. Dan kunnen we ook meenemen, als ze nu een v12 erinknallen.
De laptop van Stoffel de schildpad.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:28:
Ik denk dat Nico vandaag en morgen de sim nog wel weer even gaat opzoeken. Er is daar vast wel ergens zo'n ding aanwezig.
Ik denk dat hij dat baantje wel voldoende kent... als Duitser..sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:28:
Ik denk dat Nico vandaag en morgen de sim nog wel weer even gaat opzoeken. Er is daar vast wel ergens zo'n ding aanwezig.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
200 meter?sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:39:
Hoelang zou BOT morgen op P1 rond rijden?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik zet mn geld op tot aan de apex van T1sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:39:
Hoelang hij op P1 mag rijden bedoel je?sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:39:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Als dat betekent (bijna) elke week een race dan ben ik voor. Zeker als daardoor de invloed van de coureur groter wordt.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:43:
HAM en VER zijn beiden voor maar een training voor de kwalificatie. Hm... interessant...
Bottas nu ook wel denk iksjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:43:
HAM en VER zijn beiden voor maar een training voor de kwalificatie. Hm... interessant...
[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2020 19:49 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die wagen is gewoon op de setup van Perez gezet. Daar kun je gewoon vanuit gaan. Hulkenberg zal misschien nog wat kleine dingen hebben laten wijzigen in Q1, zoals meer of minder vleugel maar meer zal hij niet hebben kunnen doen vrees ik. De wagen staat nu namelijk in parc fermé en dan mag er niet meer zonder toestemming van de FIA aan de wagen gesleuteld worden.Maarten_E schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:27:
Mag eigenlijk hopen dat Perez (of iig Perez' engineers) Hulkenberg wel heeft geholpen, je kan niet out of nowhere opeens competitief zijn. Dus bedoel dat HUL Perez' setup heeft overgenomen, en wellicht wat heeft aangepast naar persoonlijke voorkeur.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Me mag ook tijdens de kwali niet aan de auto sleutelen, alleen de voorvleugel nog, maar zodra je de pits uit rijd, is dat de setup waar je ook de race mee gaat aanvangen. Wellicht nog een setup die ook nog wat kan in de regen, maar het zal vast zijn voorkeur niet hebben.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Die wagen is gewoon op de setup van Perez gezet. Daar kun je gewoon vanuit gaan. Hulkenberg zal misschien nog wat kleine dingen hebben laten wijzigen in Q1, zoals meer of minder vleugel maar meer zal hij niet hebben kunnen doen vrees ik. De wagen staat nu namelijk in parc fermé en dan mag er niet meer zonder toestemming van de FIA aan de wagen gesleuteld worden.
Vergeet het maar. Een dagje minder trainen betekent nog steeds bijna de helft week voor de crew en daar wrikt de schoen.__fred__ schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:17:
[...]
Als dat betekent (bijna) elke week een race dan ben ik voor. Zeker als daardoor de invloed van de coureur groter wordt.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze kunnen hem altijd nog een tactisch trage pitstop geven en de schuld bij de pitcrew leggen die niet zo goed op elkaar ingespeeld is vanwege de coronavervangers.sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:39:
Die VT zal waarschijnlijk op vrijdag plaatsvinden. Wat ik denk....:sjaool schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:43:
Net daarom verwacht ik dat ze het op Zaterdag zouden doen, als ze het ooit doen. Dat geeft een extra dag rust en zorgt er net voor dat je veel minder werk kunt verzetten omdat enkele uren na je vrije training de wagens in parc ferme gaan.StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 07:39:
[...]
Die VT zal waarschijnlijk op vrijdag plaatsvinden. Wat ik denk....:
Na 1 sessie is er voor elke bocht, sector en de rechte stukken zoveel data verzameld, dat ze de honderden mensen in de fabriek aan het werk zetten. Zij werken dan de klok rond met bizar veel simulaties om zo tot de beste kwali en race afstelling te komen.
Dit kunnen de kleine teams op een veel kleinere schaal realiseren, dus houden de topteams hun voordeel.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
* Jolke legt 10 euro in de pot.Bloodclot schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 07:38:
Race day!
Voorspellingen:
Weer:droog
1 max
2 ham
3 ric
Hulk: 9
Leclerc: 5
Vettel: 10
Dotd: hulk
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Precies.Arjan90 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:38:
En je moet niet vergeten dat de auto ook niet dezelfde zal zijn als in Silverstone. De auto is doorontwikkeld, dus het gevoel is weer anders. Daar moet je toch een paar rondes aan wennen, die had hij niet. Eigenlijk had ik verwacht dat ze hem meteen naar buiten zouden sturen voor een paar "oefenrondes" om dan af te sluiten met één kwalificatieronde.
Voor de onvoorspelbaarheid is dit ideaal. Commercieel gezien voor de sport totaal niet.Blokker_1999 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 07:48:
[...]
Net daarom verwacht ik dat ze het op Zaterdag zouden doen, als ze het ooit doen. Dat geeft een extra dag rust en zorgt er net voor dat je veel minder werk kunt verzetten omdat enkele uren na je vrije training de wagens in parc ferme gaan.
Commercieel verwacht ik persoonlijk dat het zeker niet slechter gaat zijn. Vanuit commercieel oogpunt is de Vrijdag sowieso de minst interessante dag daar het voor de meeste fans gewoon een werkdag is en de meeropbrengst van bijv. ticketverkoop voor die Vrijdag nu ook weer niet al te veel extra geld in het laatje brengt. Daar staat tegenover dat races mogelijks weer onvoorspelbaarder worden zoals je aangeeft, dat op zich kan weer meer fans met zich meebrengen wat ook weer voor meer winst kan zorgen in abbonementen, merchandise, ...StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 08:34:
[...]
Voor de onvoorspelbaarheid is dit ideaal. Commercieel gezien voor de sport totaal niet.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Goed punt. Ik heb totaal geen idee over de drukte op de vrijdag. Het lijkt mij persoonlijk de leukste dag om op het circuit te zijn. Je ziet het vaakst de wagens voorbij komen, niet de drukte van race day, kunt makkelijker rond bewegen en je ziet alle andere klasses ook voorbij komen.Blokker_1999 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 08:38:
[...]
Commercieel verwacht ik persoonlijk dat het zeker niet slechter gaat zijn. Vanuit commercieel oogpunt is de Vrijdag sowieso de minst interessante dag daar het voor de meeste fans gewoon een werkdag is en de meeropbrengst van bijv. ticketverkoop voor die Vrijdag nu ook weer niet al te veel extra geld in het laatje brengt. Daar staat tegenover dat races mogelijks weer onvoorspelbaarder worden zoals je aangeeft, dat op zich kan weer meer fans met zich meebrengen wat ook weer voor meer winst kan zorgen in abbonementen, merchandise, ...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Is volgens mij in verband met de duisternis die vrij vroeg intreedthoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:57:
Zie net toevallig dat de race om 14u10 begint ipv 15u10, waarom zo'n willekeur? Heeft Poetin zoveel invloed op onze oosterburen?
Normaal mis ik de informatie over starttijd niet, maar ik ben blij dat ik dit nu lees. Dank voor deze post.hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:57:
Zie net toevallig dat de race om 14u10 begint ipv 15u10, waarom zo'n willekeur? Heeft Poetin zoveel invloed op onze oosterburen?
erutangiS
Ik ben blij dat ik nog ff lees hierzo...hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:57:
Race kan tot 4 uur na start duren (2+ uur rode vlag). Met start om 10 over 3 kan de race dus duren tot 10 over 7, en dan is de zon al onder.hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:57:
[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 11-10-2020 10:17 ]
Tesla M3LR '21
Het is hier geen facebook...Bestla schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:54:
* Bestla eerst naar de schietbaan gaat.
Daarna de TV aan en de race kijken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik heb eens gehoord dat er een FIA regel is dat een F1 race minimaal 4 uur voor zonsondergang moet starten. Dan zit je met 14:10 nog net aan de goede kant.RobertMe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Race kan tot 4 uur na start duren (2+ uur rode vlag). Met start om 10 over 3 kan de race dus duren tot 10 over 7, en dan is de zon al onder.
Heb het nog niet gecontroleerd. Maar verwacht dat dat voor Portugal & Imola hetzelfde zal zijn?
Edit:
Even gekeken, Portugal inderdaad hetzelfde als nu. Vrijdag en zaterdag de standaard tijden, maar race om 14:10. Imola is de zaterdag al aangepast (10:00 FP1 en 14:00 Q), en race is om 13:10
Ik denk erger, de Honda motor ploft en daarna de wereldDoubleDutch schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:20:
Ik zeg dat Max een DNF krijgt, dan kan het alleen maar positiever uitpakken. 🤡
Wel minimaal 1.5m afstand van het doel houden natuurlijk.poor Leno schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Ja, soms heb je daar gewoon behoefte aan op de vroege zondagochtend
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
La previsión dice que no va a llover (solo 10%). Temperatura max 9-10C. Viento baja intensidad.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 11 oktober 2020
Forecast says it won't rain (only 10% chance). Max temps 9-10C. Low force wind.#EifelGP pic.twitter.com/LTTM5tf2IG
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Andersom dusEvilWhiteDragon schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:12:
[...]
Ik heb eens gehoord dat er een FIA regel is dat een F1 race minimaal 4 uur voor zonsondergang moet starten. Dan zit je met 14:10 nog net aan de goede kant.
A new V6, turbo, MGU-H and MGU-K for @LandoNorris. His third set of the season and no penalty involved.
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 11 oktober 2020
The real MVP this weekend 🙌#HaasF1 #EifelGP pic.twitter.com/HlOybbj5Oh
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 11 oktober 2020
Racing Point #F1 boss Otmar Szafnauer says Lance Stroll had to withdraw from the #EifelGP at the Nurburgring because "he couldn't get off the toilet":https://t.co/89JTNzF5At
— Autosport (@autosport) 10 oktober 2020
[ Voor 20% gewijzigd door Edd op 11-10-2020 11:56 ]
-
Ik heb het begin van een aantal races terug gekeken en ook in dat overzicht van de F1 zelf met “vergeten momenten” zijn er weinig races waar het chaos wordt in T1. Maar goed, dit seizoen heeft ons al vaker verrastLasmibalsingh schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:38:
In Grand Turismo Sport was het altijd zo dat de eerste bocht hier compleet carnage was. Hopelijk weten de rookies hier hun rempunt te vinden.
Reactie Norris:Edd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:54:
Nor heeft een nieuwe Tor..
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
... Hulk... Silverstone...DoubleDutch schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:20:
Ik zeg dat Max een DNF krijgt, dan kan het alleen maar positiever uitpakken. 🤡
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq