Rosberg heeft én Hamilton én Schumi verslagen, trek je eigen conclusies.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Rosberg was beter in de races en daar verliest Bottas het elke keer weer. Bottas lijkt vaak een beetje de focus te verliezen en is meestal slechter met zijn banden. Verdedigen kan hij ook niet echt goed.JB schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:56:
Toch weer kijkende naar de quali; hoe goed is HAM dan eigenlijk? BOT zit er altijd goed bij en nu pakt ie weer een keertje pole. Meestal net niet goed genoeg maar kijkende naar de race is het ook gewoon een zacht ei. Hoe waren die verhoudingen met Rosberg?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij blijft een erg leuke verfrissing in de F1, hiervoor kun je ook de McLaren Youtube's kijken. Hoop dat ik nog vaak kan lachen om hem en dat hij nog erg lang blijft
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ja en kijkende naar Max zit hij met minder materiaal er altijd bij. Hoop toch echt op verandering kijkende naar zijn contractverlenging. Zal niet maar goed beetje blijven hopen.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Rosberg was beter in de races en daar verliest Bottas het elke keer weer. Bottas lijkt vaak een beetje de focus te verliezen en is meestal slechter met zijn banden. Verdedigen kan hij ook niet echt goed.
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 11-10-2020 13:02 ]
Mijn boefje is liev!
* PalingDrone hoopt een leuke inhaalrace van HUL te gaan zien. Na een paar rondes is hij wel ingeslingerd en een royale 10 plekken kan hij vast wel naar voren schuiven.
Dat waren voor Lance naast blauwe en gele ook bruine vlaggen geweest in de race...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik denk wel dat die dan geluk moet hebben met een SC. Ik zie hem wellicht nog wel wat plekken pakken, en qua snelheid op race pace zal die wellicht ook wel aardig kunnen meekomen met het middenveld. Maar ik denk wel dat die in het begin (te)veel tijd gaat verliezen en er dan een gat komt tussen middenveld en backmarkers /hemzelf. Als een SC de boel dan weer bij elkaar brengt heb je kans dat die leuk mee kan doen in het middenveld. Anders denk ik dat die aan het begin teveel verliest op moeten wennen en daarna alleen de Williamsen, Haasen en Alfa Romeos kan pakken en dan in niemandsland komt. Te langzaam om bij middenveld te komen en te snel om bij backmarkers te blijven hangen.PalingDrone schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:
* PalingDrone hoopt een leuke inhaalrace van HUL te gaan zien. Na een paar rondes is hij wel ingeslingerd en een royale 10 plekken kan hij vast wel naar voren schuiven.
Kijk erg uit naar deze race. Weinig banden info, koud weer. Laat de chaos beginnen!
Oh en de race is over een half uur, niet anderhalf uur!
Oh en de race is over een half uur, niet anderhalf uur!
[ Voor 26% gewijzigd door Franko P. op 11-10-2020 13:37 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij was zijn sjaal vergeten?azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:38:
Lewis moet terug de garage in... Wat zou er mis zijn?
-
Ik denk dat hij na wil vragen of hij op een andere plek een proefstart mag maken.azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:38:
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Stuur zit losazerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:38:
Teveel speling op zijn stuur. Daar mochten ze in het parc fermé niet aan werken.azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:38:
"When you grow up your heart dies"
Speling op zn stuurwiel wat ze niet hebben mogen maken!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Iets met z’n stuur... gevolgen van DAS?azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:38:
per aspera ad astra
Er is iets met het vizier van Max las ik op Twitter.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Iemand die weet of zoiets een reden is voor een verbod om te starten vanuit de FIA vanwege veiligheid?
per aspera ad astra
Dat zou interessant zijn.LAD93 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:42:
Iemand die weet of zoiets een reden is voor een verbod om te starten vanuit de FIA vanwege veiligheid?
Hoezo veiligheid voor alles? Of ze mogen het stuur fixen, of een DNS lijkt mij?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Pierre schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:42:
Er is iets met het vizier van Max las ik op Twitter.
@Max33Verstappen: "My visor is not mounted properly, too much air in my helmet. We need to change that."
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 11 oktober 2020
Reserve helm neem ik aan beschikbaar?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Volgens mij is dat sowieso niet zo spannend. Vizier wisselen doen ze wel vaker. Ook of ze bv een clear visor hebben of juist wat verduisterend zoals zonnebril. Lijkt mij dus niet perse een reden om meteen andere helm te pakken.
Ze hebben er altijd twee extra toch, dus lijkt me niet een issue nu.
Speling op het stuur aanpassen kan meer een uitdaging zijn.
Waiting on the world to change
Er loopt daar iemand rond van de helmenfabrikant die monteert zo een andere visor. Lijkt mij geen groot probleem.
Back to the '60s!
Moeten ze hem nog wel op de Nordschleife laten rijden voor het volledige effect.
Zag ik nou net een 360cam op de Alpha Tauri?
Die zit op elke wagen.pinda powerrr schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:50:
Zag ik nou net een 360cam op de Alpha Tauri?
Hij lijkt heel erg op de 360fly 4K 360 graden camera.

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 11-10-2020 13:53 ]
RobertMe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Volgens mij is dat sowieso niet zo spannend. Vizier wisselen doen ze wel vaker. Ook of ze bv een clear visor hebben of juist wat verduisterend zoals zonnebril. Lijkt mij dus niet perse een reden om meteen andere helm te pakken.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Renault spuit nog wat WD-40 op de barge boards om gesmeerd er vandoor te gaan
* CrazyFool krijgt straks visite 
Probeer wel de eerste 10 laps te zien, maar daarna moet ik helaas de race vanavond terugkijken!
Fijne race allemaal 👍🏻🙏
Probeer wel de eerste 10 laps te zien, maar daarna moet ik helaas de race vanavond terugkijken!
Fijne race allemaal 👍🏻🙏
BLM?azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:54:
Mogen we nog zeggen dat er weer één is met een afwijkend t-shirt?
Kimi?azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:54:
Mogen we nog zeggen dat er weer één is met een afwijkend t-shirt?
Beef Lettuce Mayonaise...
Hier ook wat mensen over de vloer, voor één keertje NL commentaar erbij voor de visite.CrazyFool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:56:
* CrazyFool krijgt straks visite
Fijne race allemaal 👍🏻🙏
Had het niet erg gevonden als ze niet kwamen

Hier straks ook visite. Hoop dat ze redelijk laat komt.
Ik trek er maar een wijntje voor open. Heb er zin! Hopelijk gunt Max mij en @pinda powerrr een cadeautje.
Feli, Pinda!
(ik had gisteren een taartje bij m’n naam)
Feli, Pinda!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Ze leren maar engels.pinda powerrr schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:57:
[...]
Hier ook wat mensen over de vloer, voor één keertje NL commentaar erbij voor de visite.
Had het niet erg gevonden als ze niet kwamen![]()
Dat bracht ie gisteren al ter sprake tijdens FP3 dacht ik, daarbij was te zien dat er iets vreemds met zijn stuurwiel aan de hand was. Daar leek toen idd ook al wat vreemde speling zichtbaar te zijn.
Testing, one, two ...
Thanks en jij ook gefeliciteerd!Cass Casey schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:59:
Ik trek er maar een wijntje voor open. Heb er zin! Hopelijk gunt Max mij en @pinda powerrr een cadeautje.
Feli, Pinda!
Ik zie net via F1 TV beelden van die oefening met de tennisballen die Gasly deed. Dan zie je toch wat voor een ongelofelijk reactievermogen die gasten hebben, wow.
De spanning begint hier toch wel wat op te lopen. Het lijkt er namelijk op dat Max hier een redelijke kans maakt op een overwinning... Nu maar hopen dat de start goed gaat... Duimen...
Iedereen alvast een fijne race gewenst en hou het leuk met zijn allen.
Start wordt nog wel tricky met LEC naast Maxsjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:01:
De spanning begint hier toch wel wat op te lopen. Het lijkt er namelijk op dat Max hier een redelijke kans maakt op een overwinning... Nu maar hopen dat de start goed gaat... Duimen...
- DaniëlWW2
- Niet online
azerty schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:00:
Wel een geinige oefening die Gasly doet. Wel goed voor reflexen te trainen
Die doet die werkelijk elke keer voor de race.RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:01:
Ik zie net via F1 TV beelden van die oefening met de tennisballen die Gasly deed. Dan zie je toch wat voor een ongelofelijk reactievermogen die gasten hebben, wow.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Allemaal een fijne race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eerste keer dat ik er op let/ het zieDaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
[...]
Die doet die werkelijk elke keer voor de race.
Yep. Hopen dat LEC verstandig is en zich niet in het gevecht van de top 3 mengt. Ferrari is sowieso altijd wel een goede starter.Exocet schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
Start wordt nog wel tricky met LEC naast Max
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze laten het veel vaak zien. Het is een beetje vaste routine dat ze Max laten zien die praat met zijn engineer, Ricciardo met koptelefoon op rekoefeningen en dan Gasly met die balletjes.
Ja maar ik zie het niet elke keerDaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
[...]
Die doet die werkelijk elke keer voor de race.
Zeikerd
Iedereen heeft het nu over die wolken op de baan, maar het lijken toch echt niet regenwolken te zijn...
Gaat er nog Nederlands commentaar komen bij jijbuis?
Geen regen in de buurt van het circuit te bekennen.
https://trackweather.live...o-grosser-preis-der-eifel
https://trackweather.live...o-grosser-preis-der-eifel
Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
MrSparkels schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:05:
Gaat er nog Nederlands commentaar komen bij jijbuis?
https://www.youtube.com/watch?v=Yx7YLGVBeSo
Zo net van de MotoGP af en door naar de Formule 1. Daar hadden ze wel een natte baan 
Door de weinige trainingstijd weten we eigenlijk niet hoe goed de banden het gaan uithouden. Hopelijk wat verrassingen daardoor. Fijne race allemaal!
Door de weinige trainingstijd weten we eigenlijk niet hoe goed de banden het gaan uithouden. Hopelijk wat verrassingen daardoor. Fijne race allemaal!
Fijne race allen! Ik verwacht geen gekke dingen. Dat betekent het gewone podium met HAM, BOT en VER op P3
PSN: xMaurice93
Koude banden en scherpe eerste bocht.... als dat maar goed gaat.
Beetje regen zo halverwege de race ofzo....
Beetje regen zo halverwege de race ofzo....
^^ Het is de Eifel, they do not need any cloud for rain.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Fijne racemiddag iedereen! Viel spass!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Eens zien of de F1 race net zo leuk wordt.tweakduke schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:06:
Zo net van de MotoGP af en door naar de Formule 1. Daar hadden ze wel een natte baan
Fijne race, mensen!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race iedereen.
Denk dat Lewis een zware race gaat krijgen. Moet de hele tijd zijn stuur naar voren drukken. Wel raar dat hij er pas achter komt op weg naar de grid dat het probleem niet verholpen is. Je zou toch verwachten dat dat 's morgens bij een bespreking nog wel ter sprake komt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wacht, zijn DAS is echt kapot?P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:07:
Denk dat Lewis een zware race gaat krijgen. Moet de hele tijd zijn stuur naar voren drukken. Wel raar dat hij er pas achter komt op weg naar de grid dat het probleem niet verholpen is. Je zou toch verwachten dat dat 's morgens bij een bespreking nog wel ter sprake komt.
Moest gewoon ff wachten....
Olaf blaft lekker door de huiskamer...
En het beeld is zwart
Zo te zien is dit circuit een magneet voor bijzondere acties, gezien de geschiedenis. Ben benieuwd! Hopelijk positieve acties dan

[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 11-10-2020 14:09 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
was gisteren al defect maar mocht niet gemaakt worden door de FIA.P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:07:
Gisteren tijdens de FP3 meldde hij wel een keer "We have to talk about DAS" over de boordradio.
Het zou hier in Amsterdam ook droog blijven, toch echt net in vijf minuten zeiknat geregend. We blijven hopen!Illegal_Alien schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:06:
^^ Het is de Eifel, they do not need any cloud for rain.
Ham staat op de grid alsof er niks loos is

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja, maar op miraculeuze wijze en the touch of God and the fans gaat ie t toch zwaar struggelend winnen
Zó... En nu van de MotoGP naar de F1. Past nét qua tijden, vandaag
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat weet ik, dat weet Mercedes, maar Lewis is er blijkbaar niet over geïnformeerd (noch door mij, noch door Mercedes)Catmandos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:09:
quote]P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:07:
[/quote]
was gisteren al defect maar mocht niet gemaakt worden door de FIA.
Fijne race iedereen!
+ de beelden waaruit bleek dat er iets niet klopte + de boordradio waarin werd gemeld dat ze het niet mochten fixen.tweakduke schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Gisteren tijdens de FP3 meldde hij wel een keer "We have to talk about DAS" over de boordradio.
Geeft toch wel aan dat er wat aan de hand is.
Wat er niet op zit gaat ook niet stuk. Dus exit DAS maar dat moest volgend jaar toch al
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hopen dat het HAM de Das om doet. 
Fijne race allemaal!
Fijne race allemaal!
ja, OlavVos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
Meer mensen met issues met live timing? Ik krijg geen overzicht as usual.
Zó beter?Vos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heb giga vertraging hier...
Ga het forum ff niet volgen naar wens jullie een gezellige race
Tot over een paar uur ....
Ga het forum ff niet volgen naar wens jullie een gezellige race
Tot over een paar uur ....
Olav zei ook iets in die trant.Vos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
hmm krijg de f1.tfeed niet te pakken
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.