Fijne race, iedereen! 
Ik heb zo'n gevoel dat dit een bijzondere race gaat worden.
Ik heb zo'n gevoel dat dit een bijzondere race gaat worden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"When you grow up your heart dies"
Zijn blijkbaar issues aldus Twitter.wowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
hmm krijg de f1.tfeed niet te pakken
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Das wollen wir nicht wissen...Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:12:
Nou welke Merc zal winnen?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De rose van PERVerwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:12:
Nou welke Merc zal winnen?
Pak YT, ligt ook voor op F1TV.wowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Youtube zendt hem ook uit met Olav als commentator.wowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:11:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
HULK!!!
Verwijderd
Ik teken voor een race zoals 1999.Leon Zwiers schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:12:
Fijne race, dat het maar een grote chaos mag worden
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ligt aardig achter bij mij? Timing werkt weer.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:13:
[...]
Pak YT, ligt ook voor op F1TV.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=Yx7YLGVBeSo
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 11-10-2020 14:14 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PSN: xMaurice93
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Que? Die zit nog op 17 bij mij hoor....Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:15:
Mooi Bottas houdt de leiding en HUL P16!!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
P17Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:15:
Mooi Bottas houdt de leiding en HUL P16!!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat is wel een heel snelle conclusiesjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:16:
VER nog altijd vlak achter HAM. Het lijkt erop dat HAM toch een probleem heeft.
Probleem van HAM is dat ie niet tegen concurrentie kansjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:16:
VER nog altijd vlak achter HAM. Het lijkt erop dat HAM toch een probleem heeft.
Sorry, Olav zei dat hij er net voorbij was, hij herstelde het net nadat ik het zei.
...
Boven verwachting want daar hield ik mijn hart toch even voor vast. LEC was verstandig om zich niet teveel in het gevecht mengen.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:16:
Maar iedereen heeft gewoon de eerste ronde overleeft.
Hij wordt nu al aan gort gereden ja. Maar de Mercedessen beukte elkaar er ook bijna af.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
Boven verwachting want daar hield ik mijn hart toch even voor vast. LEC was verstandig om zich niet teveel in het gevecht mengen.
Klopt. Maar als VER binnen de seconde kan blijven verwacht ik gewoon een probleem bij HAM. HAM loopt nu ook weer niet in op BOT.
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Daar is niks mee, dat is de gebruikelijke media tactiek.RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:17:
Zo, de top 3 is los, wedstrijd wat dat betreft beslist als er geen gekke dingen gebeuren. Enige wat ik me nog afvraag is het stuur van HAM.
...
Van P1, 7s vanaf VER.hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:19:
Leclerc al op 10 seconden, wow
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rijdt 2 a 2.5 sec per rondje langzamer.hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:19:
Leclerc al op 10 seconden, wow
⏩ PVOutput☀️
Albon zal wel last hebben van die flatspot links voorRoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:19:
ALB laat het weer liggen. Weer zit hij niet bij VER.
VER zegt overigens op de radio dat de balans goed is.
Volgens stats voor nerds 30 seconden latency. Dat lijkt inderdaad de latency te zijn ten opzichte van de Mediabox Next
Inlopen op HAM is toch ook niet zo gemakkelijk... Tijd blijft voorlopig vrij stabiel.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:20:
Hopelijk kan Max aanhaken, want anders wordt het weer een race in niemandsland voor hem.
Hij is niet echt langzamer. Het gat tussen Hamilton en Bottas is hetzelfde. Ze vallen gewoon wat uit elkaar om banden te sparen.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:20:
Hopelijk kan Max aanhaken, want anders wordt het weer een race in niemandsland voor hem.
Blokje moet over anderhalf jaar wél in de RB17 passen, héMaarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:20:
Echt leuk dat de Renaults er tegenwoordig race in race uit goed erbij zitten.
Valt mee? Hamilton op 1.7 Max op 1.5, tov hun voorganger.Sir_Lion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:20:
Max kan het niet bijhouden.
Zakt langzaam aan wat terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-10-2020 14:22 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Volgend seizoen blijft RBR met de RB16 rijden?Will_M schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
Blokje moet over anderhalf jaar wél in de RB17 passen, hé
⏩ PVOutput☀️
People as things, that’s where it starts.
Stond daarnet op 2.8s op Bottas. Is nu 3.4s.Vos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
Valt mee? Hamilton op 1.7 Max op 1.5, tov hun voorganger.
Leek er wel op, klonk nou niet of ie zat te mopperen zegmaarRobinHood schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:22:
Heeft Grosjean zijn vinger gebroken ofzo? Die man klonk alsof ie pijn had.
Je wilt niet constant op 1s rijden. Ze managen beide het gat tov Bottas.Sir_Lion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Stond daarnet op 2.8s op Bottas. Is nu 3.4s.
Volgens mij wel qua geld maar mag niet meer op de auto staan.Yonix schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:23:
Hoe zit dat nou met MissionWinnow? Zijn nu wel of geen sponsor meer van Ferrari?
Ja, ok, maar MAX moet eerst HAM voorbij..Sir_Lion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Stond daarnet op 2.8s op Bottas. Is nu 3.4s.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Alleen waar het mag, wordt nog steeds gezien als tabaksreclame in veel landen.Yonix schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:23:
Hoe zit dat nou met MissionWinnow? Zijn nu wel of geen sponsor meer van Ferrari?
People as things, that’s where it starts.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij kan er natuurlijk niets aan doen maar het is wel weer typisch GRODaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:22:
Grosjean is geraakt door het grind van Kimi op zijn vingers.
Over 5 minuten klein beetje.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:23:
Yes, regen!
Alleen niet op het circuit maar hier in de polder....
⏩ PVOutput☀️
Grosjean heeft inderdaad ook nooit eens geluk.RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Hij kan er natuurlijk niets aan doen maar het is wel weer typisch GRO
VER wordt nu ook gewaarschuwd voor het grind.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Helder, maar die banners voor de Pokerclub mogen wel?RobinHood schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Alleen waar het mag, wordt nog steeds gezien als tabaksreclame in veel landen.
Daar zullen ze van te voren nog wel mee moeten testen, dunkt meQuad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Volgend seizoen blijft RBR met de RB16 rijden?
sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:23:
Yes, regen!
Alleen niet op het circuit maar hier in de polder....
Gedaan met zij race helaas.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Met een vierkante band?PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:24:
Albon moet die Renault en Ferrari toch kunnen inhalen... kom op man... gas er op!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik zag een flinke flat spot linksvoor.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:25:
Gaan ze nu alweer Albon vroeg pitten? Kan hij nu serieus niet omgaan met die banden of?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq