"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ja het weer kan slecht gaan, maar de echte vraag is: "Can it fly?"Chiron schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:21:
Nou.. het weer is alleen maar slechter aan het gaan, FP2 zal ook wel canned worden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja viel mij ook op, misschien zit die er nog in. 😂Martin0 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:50:
[...]
Haha die portable potty in het midden van een meer(nja gigantische plas).
Heb medelijden met de marschal die daar naar het toilet moet xD
Class act by #Seb5 ✨ 🤩
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 9 oktober 2020
A special tribute to @Schumacher for this weekend’s #EifelGP in Germany 🇩🇪
Presented by @Hublot#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/9e5Suarmyn
[ Voor 26% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-10-2020 14:29 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
alles kan off-topic
Mja maar toch heb ik liever dat ze rijden op een droge baan en echt wat kunnen doen met de tijden. Als het nat is, dan heb je weer grotere kans op crashen en problemen. Zelfde voor Shwartzman. Ik gok dat die nu ook weer een race later erin komt te zitten?basvn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:14:
[Twitter]
had graag gezien wat de ''jonkies'' zouden doen
zeker omdat er 2 mee zouden doen
It’s been a productive #FP1. 😂 pic.twitter.com/tKOogz9ORP
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 9 oktober 2020
Hmmz, zouden ze zich vervelen?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
toen was het alleen nog iets vroegerAnkona schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:33:
Begint een beetje op de race in Melbourne te lijken. Toen maakten ze het ook spannend wanneer er gereden zou gaan worden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
shots firedIllegal_Alien schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:37:
[Twitter]
[Afbeelding]
Hmmz, zouden ze zich vervelen?.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7JPodh56rb39Im7jWkI5Yx30.png?f=user_large)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Toto was hier de imposter.Illegal_Alien schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:37:
[Twitter]
[Afbeelding]
Hmmz, zouden ze zich vervelen?.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Who hasn't helped themselves to the mini shampoo bottles... Come on! 🧴🛁#EifelGP pic.twitter.com/zro1gqCzsL
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) 7 oktober 2020
Kimi heeft veel te veel plezier.
Nee, want de baan is nodig voor andere eventsTito129 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:53:
Zullen ze morgen nog een extra lange FP3 gaan rijden?
Ze moeten het half uur toch op een manier moeten vullenWillem30 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:53:
Serieus, Ziggo? 6x achter elkaar een Verstappen reclame....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze laten wel vaker site-events vallen als er in de F1 wat veranderd. Het zou in ieder geval niet voor het eerst zijn dat dat gebeurd.Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
Nee, want de baan is nodig voor andere events
"When you grow up your heart dies"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Sure:
Past nu wel.
Dan kon je beter begin dit jaar naar Australie vliegen. Kleine kans dat het daar te mistig is.PatrickC schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:00:
Je zou maar kaartjes voor de vrijdag gekocht hebben en uiteindelijk geen enkele auto gezien en de hele dag in de regen en mist hebben gezeten... Ik zie die mist niet ineens in 1,5 uur oplossen.
I served in a company of heroes.
Jammer voor de TC's fans dansjaool schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Ze laten wel vaker site-events vallen als er in de F1 wat veranderd. Het zou in ieder geval niet voor het eerst zijn dat dat gebeurd.
https://www.formula1.com/...20/Germany/Timetable.html
* Please note that this timetable is subject to amendments
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 09-10-2020 15:06 ]
Spaanse les ook echt
Naja, altijd nog beter dan hier, hier start de browser van ziggo niet eens, zie alleen maar van die grijze tegelsWillem30 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:53:
Serieus, Ziggo? 6x achter elkaar een Verstappen reclame....
Je zou er maar voor betalen

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nattigheid is niet erg, daarop kunnen ze prima rijdenJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:47:
Nog steeds zeikes nat daar.
[Afbeelding]
https://www.nuerburgring..../webcams.html#prettyPhoto
Ging hun meer om die mist
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Terwijl je Rick Winkelman gewoon via YouTube de tijd vol kan horen praten ondersteund door stemmig nevelige beelden van een druilerige Eifel.FabianGTI schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:08:
[...]
Naja, altijd nog beter dan hier, hier start de browser van ziggo niet eens, zie alleen maar van die grijze tegels
Je zou er maar voor betalen
Hou die Twitch van NOR in de gaten. Als die worden opgeroepen om naar de pit te komen...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:09:
Rosberg is weer bij Sky. Dus als we gaan rijden.
Ze moeten er nu dus vandoorJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:12:
[...]
Hou die Twitch van NOR in de gaten. Als die worden opgeroepen om naar de pit te komen...
It's happening !??!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
en hij moest alweer stoppen van de FIA XD
Volgens mij waren ze nogal "not amused" dat hij zat te broadcastenJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:12:
OEOEOEOEOE Ze worden opgeroepen om naar de pit te komen!
Ja dat begreep ik pas wat later inderdaad. Dingen in dit topic typen, semi nog wat werk afronden en luisteren naar een Twitch stream is niet helemaal goed voor mij.PalingDrone schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:15:
[...]
Volgens mij waren ze nogal "not amused" dat hij zat te broadcasten
Wat wel goed voor mij is, is dat ik weekend heb en dus nu gewoon lekker de FP2 kan kijken!
Ik zie Mick in de regen. Mag die nou nog steeds rijden .. als er gereden wordt ? Dacht dat ie alleen voor FP1 was.Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:15:
RUS in de wagen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hoe groot zijn die bubbels eigenlijk?loekf2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:19:
WTF vier positives bij Merc ? Dat je in je bubbel zit is een ding, je hoeft niet ook intiem in de bubbel te zijn.
Goed kans dat in geval van een besmetting die hele bubble voor de bijl gaat.
Een bubbel is een team. Ze hadden natuurlijk een break van 2 weken, dus grote kans dat iemand iets teveel sociale contacten gehad heeft. Tuurlijk zijn mensen ff naar huis geweest, vrouw / vriendin (M/V) gezien etc.PalingDrone schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Hoe groot zijn die bubbels eigenlijk?
Goed kans dat in geval van een besmetting die hele bubble voor de bijl gaat.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waar staat dat? Ik kan alleen die 2 vinden?loekf2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:19:
WTF vier positives bij Merc ? Dat je in je bubbel zit is een ding, je hoeft niet ook intiem in de bubbel te zijn.
Ja klopt. Paar dagen voor. Testen nadat iedereen van het team terug is heeft geen zin. Als er iemand een positieve PCR test scoort, kan ie nog steeds virus deeltjes rond blazen.Vuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:22:
Volgens mij worden ze getest voordat ze de bubbel in gaan?
https://twitter.com/Alber.../1314548189572276226?s=20
/rant: Tweakers fix eens je forums zodat twitter quotes automatisch ge-embed worden.
[ Voor 16% gewijzigd door loekf2 op 09-10-2020 15:25 ]
Je moet niet kijken naar de mist ter hoogte van het circuit, maar naar de mist in Koblenz waar de helicopter moet landen.Salv schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:19:
15:30 komt de update maar volgens mij laten ze het lekker voor wat het is. De mist is in mijn ogen niet heel veel minder geworden dan vanochtend. Lekker laten gaan vandaag morgen kijken of VT3 een mogelijkheid is en anders lekker koud die kwalificatie sessie in, dat zal ook leuke beelden kunnen opleveren denk ik zo!
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Oh nog steeds maar 2 gevallen. Die andere 4 in isolatie was al bekend. Die hadden contact met die anderen gehad ofzoiets.
Daar was het al flink opgeklaard.Blokker_1999 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Je moet niet kijken naar de mist ter hoogte van het circuit, maar naar de mist in Koblenz waar de helicopter moet landen.
en net met Toto er ook bij
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 09-10-2020 15:29 ]
Vind ik ook altijd bijzonder

I am the great Cornholio!
Die kan ik dan niet zien en geen tijd om voor de race terug te kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 09-10-2020 15:34 ]
Het weer bij het ziekenhuis kan nog slechter zijn
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Die heeft voldoende zicht om op het circuit op te stijgen en te landen. De medische heli moet op zicht kunnen landen bij het ziekenhuis. Als dat niet gegarandeerd kan worden dan blijft de sessie rood.
Tegen betaling ook nog. Heel vervelend voor die mensen.warp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:33:
Zit je daar lekker te vernikkelen op de tribune...
Testing, one, two ...
Ik meen dat een lifeliner (traumaheli) bij volledige bewolking op 500 minimaal 1500m zicht moet hebben. Bij onderbroken wolken is dat 3000m. Dat is nu niet het geval. Voor cameraheli's zal die regel wel anders zijn. Mogelijk ook vanwege de vlieglocatie.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
hardware-lover schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:36:
[...]
Tegen betaling ook nog. Heel vervelend voor die mensen.
If this is you, DM us and we'll hit you up with some merch 👍 #EifelGP 🇩🇪 #ChargeOn 🤘
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 9 oktober 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 09-10-2020 15:42 ]
allemaal met de pitlimiter aanVuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:40:
Kunnen ze niet gewoon afspreken dat er niemand crasht?
Bodylotion van de Aldi: echte luxepaardjes die F1-rijders
Goed bezig RUS, twee paar schone onderbroeken altijd bij de hand.
Je wilt GRO uitsluiten? Flauw.Vuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:40:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Gewoon Haas en de paydrivers niet toelaten dan is de kans al meer dan gehalveerdVuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:40:
"Ai zwanted toe trai al deezzz nise niew parts, but theze stupid wankers wont' crashzz !!!!"
Logisch toch, de tv heli vliegt enkel bij het circuit en niet erg hoog
De traumaheli moet een grotere afstand afleggen en vliegt daarbij veel hoger
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hebben de camera mensen ook vast wat te oefenen en hebben wij wat track activiteit

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat krijg je met die budget capzilver7 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
Bodylotion van de Aldi: echte luxepaardjes die F1-rijders
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Russel die nog gauw even de 9 op plakt hahaJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:51:
Hehe LAT en RUS lekker kloten met de lap boards (heten die dingen zo?)
For those wondering why the TV helicopter can fly but the medical helicopter can’t: a medical helicopter potentially needs to land at Koblenz hospital, so has to be able to land there visually. pic.twitter.com/TQSNjFozi2
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 9 oktober 2020
[ Voor 40% gewijzigd door Jasphur op 09-10-2020 15:55 ]
Parachute aan de brancard en airdroppen joh
RIC is wel lekker bezig dit weekend!!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.