Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Van mij mogen ze zo starten
No keyboard detected. Press F1 to continue.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik dacht precies hetzelfdesambalbaj schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:00:
Wie verzorgt de muziek eigenlijk voor Ziggo?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet om de regen, tenminste als ik het goed begrijp
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rubber neerleggen in het proefstart vak
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
alles kan off-topic
Yep. Dat denk ik wel. Maar anders is dit een mooi voorproefje voor de laatste race in Italië aangezien dat ook een 2-daags event wordt.Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Jammer voor de TC's fans dan![]()
https://www.formula1.com/...20/Germany/Timetable.html
[...]
"When you grow up your heart dies"
Het lijkt onze Overheid wel, pleisters plakken bij een slagaderlijke bloedingJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:57:
SKY verteld over een oplossing voor het niet vliegen van de trauma heli dat er een nabij gelegen ziekenhuis tijdelijk wordt verzien van de benodigde spullen zodat er met een auto heen gereden kan worden en daarmee een heli overbodig wordt.
Testing, one, two ...
perfecte moment om te testen!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:01:
Goed gedaan met die vrije trainingen uitzenden op YT.
als het mis gaat, is het niet erg ook!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
fixed that for youbasvn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
perfecte moment om te testen!
als het mist gaat, is het niet erg ook!
PH-MRK request startup
👀#RSspirit #EifelGP pic.twitter.com/xCzePAwnWD
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 9 oktober 2020
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heeft de FIA ook een app(groep) om de ambulance te pingen ?hardware-lover schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
Het lijkt onze Overheid wel, pleisters plakken bij een slagaderlijke bloeding
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kost hun toch niks om het te laten doorlopen via de F1TV service.
Lekker flirten achter een mondkapje tussen de aardappels en de courgettes bij de AH ;-)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Echt ruimte is er ook niet om het in te halen...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik hoop op gewoon de originele planning. Dus geen verlengde FP3Damian schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:20:
Gaan ze dit nou nog ergens inhalen of is het morgen FP3 en Qualy en daar moeten ze het mee doen.
Echt ruimte is er ook niet om het in te halen...
Yep, hoe meer chaos hoe beter :-)Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:22:
[...]
Ik hoop op gewoon de originele planning. Dus geen verlengde FP3
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
alles kan off-topic
⛔ Trackers of betalen ⛔
Gezien het weer hadden ze aan vandaag toch geen bal gehad, omdat het morgen weer koud en droog is, beetje zon. Uit regen weer ga je geen data halen.Ankona schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:27:
Mogen ze tijdens de Q nog aan de wagens sleutelen? Dan hebben de top teams het voordeel dat ze in de Q1 nog wat data kunnen verzamelen en verwerken.
Helm SAI

Waiting on the world to change
Want je verwacht dat ze toch nog even gaan rijden?De_Bastaard schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:50:
Haha die mist klaart echt niet binnen nu en een uurtje op.
- DaniëlWW2
- Niet online

Same energy. 😂 pic.twitter.com/dv1wCFR4NH
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 9 oktober 2020
Did you ever hear the tragedy of Spain 2016?
No? We thought not. It's not a story Red Bull would tell you. It's a Mercedes legend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dat hebben jullie allemaal ge-mist!
Y sí, brilla el sol ahora ... 😂😂
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 9 oktober 2020
And yes, the sun is shining now.. 😂 pic.twitter.com/LVeyKeI3p2
[ Voor 57% gewijzigd door Jasphur op 09-10-2020 18:33 ]
Wel, ik denk dat we morgen een spannende strijd gaan krijgen om in Q3 te geraken en dat zeker alles tot en met plaats 2 mogelijks is. Wie weet wel een Renault of McLaren in de top 3 morgen. En als Max wat meer naar achteren start kan hij Zondag nog eens zijn regenkunsten laten zien misschien.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:55:
De uitslag van FP1. Het was zelden zo spannend, maar ik denk dat Mercedes morgen de zandzakken wel weer uit de auto zal halen.![]()
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ligt eraan of het morgen weer droog is. Droog denk ik dat we gewoon de normale top drie krijgen.Blokker_1999 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:35:
[...]
Wel, ik denk dat we morgen een spannende strijd gaan krijgen om in Q3 te geraken en dat zeker alles tot en met plaats 2 mogelijks is. Wie weet wel een Renault of McLaren in de top 3 morgen. En als Max wat meer naar achteren start kan hij Zondag nog eens zijn regenkunsten laten zien misschien.
Ja en nee. Ze mogen sleutelen totdat de neus over de lijn met "pit lane" rolt (oftewel, uit de pitbox komt). Daarna mogen ze nog alleen de hoek van de voorvleugel aanpassen. In andere woorden: als ze eerste keer pitbox uitrijden gaan parc ferme regels in.Ankona schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:27:
Mogen ze tijdens de Q nog aan de wagens sleutelen? Dan hebben de top teams het voordeel dat ze in de Q1 nog wat data kunnen verzamelen en verwerken.
Zo dicht het veld vandaag opeen zat is alles mogelijk imhoDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:46:
[...]
Ligt eraan of het morgen weer droog is. Droog denk ik dat we gewoon de normale top drie krijgen.
Wow, mooie foto's !
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vooral na een hectische dag, even zonder vrouw, even "me time", even ontspannen.
Dit is een circuit waar ik erg nieuwsgierig was hoe de "jonkies" het zou doen. Ook al is het een vrije training.
Dus...nu zit ik met een glas prestige op de zolderkamer naar YouTube te kijken en lees dat alles is geannuleerd.
streamnl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
Het komt zelden voor dat ik de vrije training live kan kijken en meestal kijk ik ernaar uit (ligt aan het circuit) om na het eten even alles terug te kijken met een glas prestige.
Vooral na een hectische dag, even zonder vrouw, even "me time", even ontspannen.
Dit is een circuit waar ik erg nieuwsgierig was hoe de "jonkies" het zou doen. Ook al is het een vrije training.
Dus...nu zit ik met een glas prestige op de zolderkamer naar YouTube te kijken en lees dat alles is geannuleerd.
![]()

per aspera ad astra
haha ik leef met je mee, maar schenk dat glas nog es vol en lees het topic terug en bekijk de filmpjesstreamnl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
Het komt zelden voor dat ik de vrije training live kan kijken en meestal kijk ik ernaar uit (ligt aan het circuit) om na het eten even alles terug te kijken met een glas prestige.
![]()
Ik zou het doen!
Pssst, niet tegen je vrouw zeggen. Gewoon nog even van de rust genieten.streamnl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
![]()
No matter the age, never lose the Kramer inside
Geen F2 & F3 als je dat bedoelt, maar er is nog één andere klasse die ook zijn rondjes probeert te draaien daar dit weekeinde.Martinspire schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:06:
Is maar goed dat er ook geen support races aanwezig zijn, dat programma was anders ook helemaal in de soep gelopen.
Testing, one, two ...
Morgen maar één training waarin men aan de bak moet en dan kwalificatie.
Allemaal net niet optimale F1 wagens kunnen voor een leuke race zorgen.
Maar het kijken naar de beelden is toch heel rustgevend?streamnl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
![]()
Regen die valt, mist die voorbij trekt, een Williams eendje dat in een plas baddert. En dat zo'n 2-3 uur lang.
Perfect om vroegtijdig in slaap te vallen.
https://www.motorsport.co...lan-for-eifel-gp/4888617/
[YouTube: 2011 German Grand Prix | Full Race Replay]
I served in a company of heroes.

[ Voor 19% gewijzigd door DoeEensGek op 09-10-2020 22:15 ]
Verwijderd
Voor de nodige coureurs een nieuw circuit.
Uurtje oefenen en dan naar de kwalificatie.
En als het dan ook nog zou regenen....
Chaos incoming

Samenvatting èn hoogtepuntenDoeEensGek schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:23:
Samenvatting van de vrijdag.
[Video: sad]https://streamable.com/shxuy9
[Afbeelding]
Herhaling van Italië en Duitsland 1/2 jaar terug.Verwijderd schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:11:
Zal wat worden morgen zeg...
Chaos incoming
Heeeeerlijk
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Precies wat ik nodig had: HAM die wint.Vuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:02:
LETS GO! Begint bijna
[YouTube: 2011 German Grand Prix | Full Race Replay]

Exact mijn eerste gedachte... Doe dan bijvoorbeeld de 1999 editie, die was tenminste echt verrassend.
Voor zover het nu naar uitziet blijft het zowel in de kwalificatie als in de race droog.Verwijderd schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:11:
Zal wat worden morgen zeg...
Chaos incoming
Verstappen die rijdt in een erg nerveuze auto en nog niet kunnen afstellen.
Klinkt als een interessante weekend
https://youtu.be/Bru0kZ_cAuMJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 07:44:
Is er al een YT link beschikbaar voor de FP3 en/of Q?
Yep

Zouden jongen als MAG, LAT en GRO nu opdracht hebben gekregen om de auto niet aan gort te rijden?
VT3 schade rijden = Huilen in kwalificatie
Benieuwd of we dit terug gaan zien straks....
Ps. Bedankt aan iedereen die gisteren dit Forum zo fijn gevuld heeft met heerlijke (on)zin. Heb mij kostelijk vermaakt
Thanks. Kan ik die even doorsturen naar wat vrienden. En de Q volgt hierna op dezelfde stream dan, ofzo? Jaja, i know apart topic. Ik stop al
Haha, dat insinueert dat het normaal gesproken niet een doel is om de auto heel te houden.MrSparkels schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:01:
Zouden jongen als MAG, LAT en GRO nu opdracht hebben gekregen om de auto niet aan gort te rijden?
Klopt. Ik hoop het, ik zie in de Q van F1 graag chaos, fouten en een heel vreemde startgrid. Maakt de race veel interessanter.VT3 schade rijden = Huilen in kwalificatie
Een startgrid als:
ALB GAS
LEC VET
STR RIC
BOT VER
SAI HAM
...
Klopt. Dat kun je op internet zelf toch makkelijk opzoeken?Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:05:
Is tijdschema nog steeds: 12 uur fp3, 15 uur Q?
Edit: misschien interessante link voor meer achtergrond over de gang van zaken rond het aflassen van sessies: https://amp.formula1.com/...FIWMFswpMpQSUN8qUrwk.html
[ Voor 38% gewijzigd door Playa del C. op 10-10-2020 09:25 ]
Even de F1 agenda in je telefoon laden, werkt ideaalVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:05:
Is tijdschema nog steeds: 12 uur fp3, 15 uur Q?
[ Voor 6% gewijzigd door JB op 10-10-2020 09:23 ]
Mijn boefje is liev!
NOR naar RBR en Max naar McLarenJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:27:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar NOR zijn verrassing vandaag. Vlak voordat de F1TV stream eindigde was Pinkham NOR aan het interviewen en toen versprak hii zich bijna. Wat zou het kunnen zijn? SAI blijft RIC naar Ferarri?
Mijn boefje is liev!
Dan zou Verstappen dus toch naar Mercedes gaan.
[YouTube: 'Grote kans op podium dit weekend' | Max Verstappen over Duitsland | Formule 1 2020]
"Volles programm"Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:57:
Foto van een paar minuten geleden genomen door McLaren
[Afbeelding]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
🌧 While we wait... how about some #EifelGP fast facts! 🤓#DidYouKnow that the Nürburgring is a high-downforce track, so we're expecting the lowest maximum speed (316 km/h) of the entire 2020 @F1 season! 👀 pic.twitter.com/YXzHTZhpUS
[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 10-10-2020 10:11 ]
YepJasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:42:
[...]
Thanks. Kan ik die even doorsturen naar wat vrienden. En de Q volgt hierna op dezelfde stream dan, ofzo? Jaja, i know apart topic. Ik stop al
Kans op regen is wel bijna helemaal weg, helaas..
- DaniëlWW2
- Niet online
Die titel plaatsen we ook maar onder de noemer van "open deuren succesvol ingetrapt".
Muchhhhh better 👌 The clouds and fog have cleared to leave a beautiful day for some #Quali action! 💪🇩🇪 #EifelGP #PoweredByHonda pic.twitter.com/LvK6CMxvbk
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 10 oktober 2020
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk wel de beste omstandigheden voor Max met de huidige RB.Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:20:
Dus het komt er weer op neer dat het erg veel regent op de baan, maar op het moment dat we straks de quali en race hebben, blijft het gewoon weer droog. Jammer hoor
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zal wel iets op lopen nu het zonnetje er op staat natuurlijk. Maar ben erg benieuwd hoe de banden zich gaan houden!
Para evitar la situacion de ayer, FIA ha adaptado una zona de aterrizaje a 3 kms de circuito (menos altitud) para evacuación a hospital
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 10 oktober 2020
In case of yesterday's conditions, FIA have created a landing area 3km from the circuit (lower altitude) to transfer a patient to the hospital
Is het niet zo dat de hardere banden het snelst slijten omdat ze niet op temperatuur zijn te krijgen. Kan me zoiets van een vorige race herinneren die ook erg koud was. Weet niet meer welke
Daar gaan we vandaag niet werkelijk achter komen ben ik bang, binnen één uursessie moet er nu zoveel geprobeerd worden. Het zal zo wel erg druk worden, continue activiteit. Laat maar los gaan.werphengel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:52:
Echt benieuwd hoe de banden zich houden.
Is het niet zo dat de hardere banden het snelst slijten omdat ze niet op temperatuur zijn te krijgen. Kan me zoiets van een vorige race herinneren die ook erg koud was. Weet niet meer welke
Testing, one, two ...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.