Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Niet Black Betty...
Signatures zijn voor boomers.
Om helemaal in de sfeer te komen.
Zo genoeg entertained? Yes mooi. *micdrop*.
Gewoon met printscreen?MikeyMan schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:34:
Stomme vraag misschien; maar hoe maken jullie screenshots met Ziggo Go?
Ik krijg een zwart scherm.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
ja ho maar hoorDamian schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Weinig Groene Hel aan de Grand Prix layout
Oh, en * Damian doet even weer en regendans:
[Afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wtf...DataGhost schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Gewoon met printscreen?Werkt gewoon hier.
/f/image/h8v9VvjHhWTRgYYOsoGs3Dtt.png?f=fotoalbum_large)
Probeer het eens via ziggogo.tv
Via daar heb ik het namelijk niet.
Maasluip schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:50:
Had toch eerder iets als dit verwacht.
Niet Black Betty...
[YouTube: Geri Halliwell - It's Raining Men]
:strip_exif()/f/image/3ShO5pUWL6RivgjTj7VGtGNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk dat Horner nu liever 'raining engine manufacturers' heeft...Maasluip schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:50:
Had toch eerder iets als dit verwacht.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[YouTube: NÜRBURGRING CRASH COMPILATION 🔥🔥 Nordschleife CRASHES, FAILS & MISTAKES! Touristenfahrten & VLN]
Gezellig!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Pit lane will not open lees ik net, geen sessie dusJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:01:
Een vrije training als deze is niet goed voor de geest van de topic posters hier, zie ik
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ Voor 16% gewijzigd door Racing_Reporter op 09-10-2020 12:06 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ja Regen + Duitsland + Mercedes is een goede combo.Bansheeben schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
Ach hoe minder tracktime, hoe verrassender de uitslag achter de 1-2 van Mercedes
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
GRO rijdt voor Alfa ja?Racing_Reporter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
Bij Alfa bouwen ze de wagen terug naar Grosjean-specs: Mick's spulletjes eruit en Romain's zitje erin. Einde sessie. Wat eeuwig zonde![]()
Whut, heb ik een teamwisseling gemist?Racing_Reporter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
Bij Alfa bouwen ze de wagen terug naar Grosjean-specs: Mick's spulletjes eruit en Romain's zitje erin. Einde sessie. Wat eeuwig zonde![]()
Grosjean dus wel een zitje volgend jaar?Racing_Reporter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
Grosjean naar Alfa confirmed?Racing_Reporter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Gaat ze niet eens opvallen waarschijnlijk; ze crashen toch evenveel
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dat is een schoen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I served in a company of heroes.
Ik zou het doen!
Ik heb geen tijd om te kijken. Jammer. Een hoop gemist zie ikJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:12:
Dacht in mn lunch even kijken. Maar zelfs de beelden zijn weinig interessant. Wel mooi die mist zo. [Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is in het Duits dus wat anders dan in het Nederlands
[ Voor 74% gewijzigd door PalingDrone op 09-10-2020 12:24 ]
Gewoon allemaal in hun daily driver de baan op de volgende keerDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:14:
En dit is dus waarom ik liever niet te veel regen heb.
Dan zal de setup die uit de sim is komen rollen belangrijker worden gok ik zo.Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:25:
Zou het nog wat spanning toevoegen aan de Q als fp2 en 3 ook in het water vallen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja, dan vliegt Grosjean ipv de race ook tijdens de kwalificatie van de baanJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:25:
Zou het nog wat spanning toevoegen aan de Q als fp2 en 3 ook in het water vallen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Max heeft een Aston Martin en de meeste andere coureurs hebben een mindere auto. Dat is niet eerlijk ja. Uh wait.mark-k schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Gewoon allemaal in hun daily driver de baan op de volgende keer
Laat Lewis maar lekker nat worden op zn stepjeDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:34:
[...]
Maar Max heeft een Aston Martin en de meeste andere coureurs hebben een mindere auto. Dat is niet eerlijk ja. Uh wait.
Wil geen partypooper zijn maar Lewis heeft een Mercedes-AMG OneDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:34:
Maar Max heeft een Aston Martin en de meeste andere coureurs hebben een mindere auto. Dat is niet eerlijk ja. Uh wait.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar dat is geen dagelijkse auto.warp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:43:
[...]
Wil geen partypooper zijn maar Lewis heeft een Mercedes-AMG One
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft een Aston Martin Valkyrie, Ferrari 488 Pista en een Monza SP2 en nog heel wat meer.warp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:45:
[...]
De Valkyrie is dat ook niet echt
En wat daily's betref, Lewis heeft ook een Pagani Zonda.
Het gaat om de auto waarmee ze naar het circuit komen en daar komen ze bij RBR in stijl.
Die zal nu denk ik toch niet in DE zijn lijkt me.warp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:45:
[...]
Hij heeft o.a. ook een McLaren (P1) en Ferrari (LaFerrari, 599)warp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:45:
Iets met je gaat op het baasje lijkenDoubleDutch schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:50:
Hamilton heeft er een paar meer. 😋
https://www.google.com/am...ltons-car-collection/amp/
foto
We can all learn a lot from Kimi 😅#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/w9Yitm1Tix
— Formula 1 (@F1) 8 oktober 2020
Kimi for World President.
Speciaal voor HAM zullen ze ook vast wel een "black series" maken...
Zulke grappen kunnen volgens mij niet meer.PalingDrone schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Speciaal voor HAM zullen ze ook vast wel een "black series" maken...
https://carswitch.com/new...es-benz-amg-black-series/Playa del C. schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Zulke grappen kunnen volgens mij niet meer.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
renzo4000 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:01:
Duitsers maken geen grappen ...
Are you sure, @HulkHulkenberg? 🤔😂#FrenchGP 🇫🇷 #F1 pic.twitter.com/2sw8Jt7jHo
— Formula 1 (@F1) 20 juni 2019
-
Dat weet ik. Maar je linkt het Mercedes BS label aan de huidskleur van Hamilton. Nou vind ik dat prima, maar ene meneer Derksen is voor zoiets flink aangepakt.
Waarom niet? al gezeur over het woordje black, laten we dat achter ons laten en gewoon de grap zienPlaya del C. schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Zulke grappen kunnen volgens mij niet meer.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Helemaal mee eens. Ik dacht alleen dat het tegenwoordig niet meer kon.G_Dragon schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:06:
[...]
Waarom niet? al gezeur over het woordje black, laten we dat achter ons laten en gewoon de grap zien.
Ik snap niet waarom zoiets niet zou mogen?Playa del C. schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:07:
[...]
Helemaal mee eens. Ik dacht alleen dat het tegenwoordig niet meer kon.
Je hoeft toch niet alles te laten voor anderen of de kudde te volgen
We kunnen beter met elkaar er nuchter onder blijven dan met al dat gezeik mee doen, des te sneller is het ook afgelopen
Hij heeft trouwens een mooie top 10 aan auto's pff..
Mag ik er eentje lenen?
Tweede positieve coronatest bij Mercedes, teamleden worden vervangen
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-10-2020 13:11 ]
Schijnbaar werkt de Mecedes bubble niet zo heel erg goed, ben benieuwd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgend jaar in een Civic en de jaren daarop in een Twingo 😏DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Max heeft een Aston Martin Valkyrie, Ferrari 488 Pista en een Monza SP2 en nog heel wat meer.
Het gaat om de auto waarmee ze naar het circuit komen en daar komen ze bij RBR in stijl.
Testing, one, two ...
Dus hij doet mee met een of andere EV lijkt me... voor 3 rondjes lang...
Ben blij dat testen in de F1 gewoon nog legaal is.Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Haha, ik vond het een prima opmerking, echt. Ik ga normaal gesproken zelf veel verder. Humor ter relativering. Aqu.. uhm, nee Akwasi en vrienden zullen het echter sterk veroordelen.PalingDrone schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:14:
Komop @Playa del C. , een beetje edgy grapjes maken kan best, niet van die lange tenen joh.
Nu maar weer ontopic. Ik kon FP1 vanochtend kijken en FP2 vanmiddag niet... Komt niet goed uit dus. Ik heb het gevoel dat het een vreemde race gaat worden. Regen, koud, geen fp1.
En verder. Heb een 1:24 versie van Max zijn auto geregeld via de bekende supermarkt-keten
Ik ook, maar we hebben hier op het forum te maken met regels om de sfeer een beetje goed te houden (en daar ben ik het volkomen mee eens), dacht dat deze nog wel binnen de witte lijntjes bleef, vandaar.Playa del C. schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:19:
[...]
Haha, ik vond het een prima opmerking, echt. Ik ga normaal gesproken zelf veel verder. Humor ter relativering. Aqu.. uhm, nee Akwasi en vrienden zullen het echter sterk veroordelen.
Nu maar weer ontopic. Ik kon FP1 vanochtend kijken en FP2 vanmiddag niet... Komt niet goed uit dus. Ik heb het gevoel dat het een vreemde race gaat worden. Regen, koud, geen fp1.
En verder. Heb een 1:24 versie van Max zijn auto geregeld via de bekende supermarkt-keten
Die 2 cobra's zijn zo bruut!DoubleDutch schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:50:
En dan wel dit politieke statement maken:DoubleDutch schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:50:
https://www.dailymail.co....-talks-hold-COVID-19.html
Daar had je met het aanschaffen van je wagenpark nooit zoveel last van. Er is altijd onrecht in de wereld.
[ Voor 189% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-10-2020 13:36 ]
Die vent is zo geslepen, daar zit vast wat anders achter...StealthyPeanut schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:34:
[...]
En dan wel dit politieke statement maken:
https://www.dailymail.co....-talks-hold-COVID-19.html
Daar had je met het aanschaffen van je wagenpark nooit zoveel last van. Er is altijd onrecht in de wereld.
Mijn boefje is liev!
Als je mijn mening vraagt roept hij dat in de media voor aandacht en zijn naam goed te houden, maar ondertussen..metallicattim schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:17:
HAM heeft toch wel eens gezegd dat ie niet meer rijdt in zijn super/hypercars om het milieu te sparen![]()
Dus hij doet mee met een of andere EV lijkt me... voor 3 rondjes lang...
Kunnen we die niet even lenen
Dat ie er maar snel een punt achter zet en de politiek ingaat zodat we weer gewoon kunnen genieten van top sporters ipv top floppers..JB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:37:
[...]
Die vent is zo geslepen, daar zit vast wat anders achter...
Hij is een beetje de Ronaldo van de F1 en dat is irritantD-Ed schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:42:
[...]
Dat ie er maar snel een punt achter zet en de politiek ingaat zodat we weer gewoon kunnen genieten van top sporters ipv top floppers..
Mijn boefje is liev!
Ik kijk niet zoveel voetbal maar ik snap je preciesJB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Hij is een beetje de Ronaldo van de F1 en dat is irritant

https://www.nuerburgring..../webcams.html#prettyPhoto
[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 09-10-2020 13:48 ]
Zou me verbazen als de helft ook echt van hem was.. De Paarse Zonda en Mclaren P1, Cobra zijn bekend, AMG one zal hij wel krijgen maar is nog in ontwikkeling. De rest is gewoon leen. Waar hij ook heen gaat staat wel een Mercedes klaar.DoubleDutch schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:50:
I served in a company of heroes.
Wel grappig want in Duitsland hadden ze het virus toch zo goed onder controle?Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Het Mercedes GP team zit toch in Brackley, UK?sjaool schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:48:
[...]
Wel grappig want in Duitsland hadden ze het virus toch zo goed onder controle?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha die portable potty in het midden van een meer(nja gigantische plas).Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:47:
Nog steeds zeikes nat daar.
[Afbeelding]
https://www.nuerburgring..../webcams.html#prettyPhoto
Heb medelijden met de marschal die daar naar het toilet moet xD
Daar omheen ligt geen regenMartin0 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:50:
[...]
Haha die portable potty in het midden van een meer(nja gigantische plas).
Heb medelijden met de marschal die daar naar het toilet moet xD
Heb genoeg festivalervaring om dat soort meertjes te vermijden....
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 09-10-2020 13:52 ]
Auto's gaan de baan wel op met FP2, ondanks de regen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Incubatie tijd gemiddeld 4-6 dagen toch? Misschien in de UK opgelopen. En vervolgens verspreid binnen de bubbel. Geeft iig aan hoe snel die zooi zich verspreid.sjaool schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:48:
[...]
Wel grappig want in Duitsland hadden ze het virus toch zo goed onder controle?
"Better ask questions before you shoot"
/f/image/jmpfb4cAhSrBHrQEMQX2nT8e.png?f=fotoalbum_large)
VS:
/f/image/G39fQc3cLL5gi6wIBZHjHdeo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-10-2020 14:02 ]
Reminder: Free Practice 2 for the Eifel Grand Prix starts in one hour. #EifelGP
— r/Formula1 (@F1Subreddit) 9 oktober 2020
of niet
maar naar aanleiding van de foto van @Illegal_Alien denk ik van wel
@JB ja
[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 09-10-2020 14:03 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je doelt op de mist denk ik?basvn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:53:
Hoop dat de regen in de stad er omheen een beetje weg is
Auto's gaan de baan wel op met FP2, ondanks de regen.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 24% gewijzigd door noo op 09-10-2020 14:04 ]
Bron
Ikke niet liegen
[ Voor 35% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-10-2020 14:07 ]
Had wel een muziekje van Scooter onder gekunne?
:fill(white):strip_exif()/f/image/blofvw16UAxdH97echQCWZqA.png?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
?JB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Had wel een muziekje van Scooter onder gekunne?Dit zal geen issues meer opleveren voor de medical chopper?
[Afbeelding]
Free Practice 1: Session cancelled (0 laps, no lap time) #F1 #EifelGP 🇩🇪
— Mick Schumacher (@SchumacherMick) 9 oktober 2020

had graag gezien wat de ''jonkies'' zouden doen
zeker omdat er 2 mee zouden doen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.