- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hay detalles que dicen mucho. Ferrari con @Frangibriciola al frente, llevando café caliente a la prensa q aguanta frío y lluvia. 👏
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 8 oktober 2020
There is moments that say a lot. @ScuderiaFerrari delivering hot coffee to the press working under cold and wet conditons. 👏 pic.twitter.com/nJwcmf9RXb
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik zou het doen!
DAS voor Mercedes niet zo moeilijkrammes schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 07:57:
ik ben vooral benieuwd hoe ze de warmte in de banden gaan krijgen en wat voor effect dat op de baan geeft.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze zullen vast wel warmte van de auto zelf voelen.tweakduke schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 00:07:
Dat kan nog best koud zijn in de auto. Met 300km/h en 20 graden of 12, 8 graden en in de ochtend nog wat frisser.
Gelukkig hoeven ze geen ruiten te krabbentweakduke schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 00:07:
Dat kan nog best koud zijn in de auto. Met 300km/h en 20 graden of 12, 8 graden en in de ochtend nog wat frisser.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Koffie? Ik dacht dat die doorzichtige substantie thee wasHaribo112 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:16:
[...]
Wie brengt er nou koffie in een doorzichtige pitcher!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De motor zit achterin...DarkFire1985 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
Ze zullen vast wel warmte van de auto zelf voelen.
Toch een reden om dicht op je voorganger te gaan rijden!
En Hamilton zal niet de gehele race vooraan willen rijden als hij niet wil bevriezen.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dacht ik ook totdat ik mijn eigen bakkie uit de percolator in een glazen kopje gooidenaitsoezn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:17:
[...]
Koffie? Ik dacht dat die doorzichtige substantie thee was
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik lees wel eens dat het 55-60 graden kan worden in de cockpit. De motor zit dan wel achterin, maar de rugleuning zit er misschien 10cm vandaan
Joh echt?
p.s.:
Zit dus niet helemaal foutNaam
De originele naam van Alexandre Gustave Eiffel was Alexandre Gustave Bonickhausen dit Eiffel. Zijn vader was namelijk een Duitse officier uit het Rijnland, wat zijn oorspronkelijke Duitse achternaam verklaart. In 1879 liet hij zijn achternaam veranderen naar Eiffel, genoemd naar de Duitse regio Eifel.
[ Voor 54% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-10-2020 09:35 ]
Voor het salaris wat de heren krijgen kruip ik ook wel in een F1 auto, of iets er mee kan is een tweede maar ik doe mijn bestRonaldMcDonald schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:30:
[...]
Ik lees wel eens dat het 55-60 graden kan worden in de cockpit. De motor zit dan wel achterin, maar de rugleuning zit er misschien 10cm vandaan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik doe het ook nog wel voor niks een keertje hoorPierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:32:
[...]
Voor het salaris wat de heren krijgen kruip ik ook wel in een F1 auto, of iets er mee kan is een tweede maar ik doe mijn best
Wil er zelfs nog wel €100 bij leggen als dat perse moet en mijn kansen vergrootP.O. Box schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:04:
Ik doe het ook nog wel voor niks een keertje hoor(hoop dat ik bocht 1 haal)
Dan krijg je dit soort taferelen...P.O. Box schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Ik doe het ook nog wel voor niks een keertje hoor(hoop dat ik bocht 1 haal)
"When you grow up your heart dies"
Pff, pay driver.Goofyduck384 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:10:
[...]
Wil er zelfs nog wel €100 bij leggen als dat perse moet en mijn kansen vergroot
Ik wel, met zo'n luchtaanzuig ding aan de zijkant, Ford 1,6 turbo blokje op Zandvoort.
Best leuk om eens mee te rijden.
Ik heb wel eens gekart.Bestla schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:32:
Wie van jullie heeft wel eens in een open wheel auto gereden?
Ik wel, met zo'n luchtaanzuig ding aan de zijkant, Ford 1,6 turbo blokje op Zandvoort.
Best leuk om eens mee te rijden.
https://trackweather.live...o-grosser-preis-der-eifel
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
ThanksPierre schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:39:
Dit is een mooie site om te kijken wat de verwachtingen zijn
https://trackweather.live...o-grosser-preis-der-eifel
CONFIRMED: No running before 11:30 local time, at least a half-hour delay.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 9 oktober 2020
The session clock will start though, so we're losing practice time #F1 #EifelGP
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Medical helicopter can't fly, session delayed, update at 1130. Not great news for @SchumacherMick and @callum_ilott as their FP1 slot shrinks...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 9 oktober 2020
I served in a company of heroes.
[ Voor 12% gewijzigd door Pierre op 09-10-2020 10:59 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nope, als de medische helicopter niet kan vliegen wordt er niet gereden.Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:58:
Mag het zondag wel doorgaan als we dit krijgen?
Nee, als de helikopter niet kan vliegen, mag er ook niet geracet worden.Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:58:
Nee, geen helicopter, geen racePierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:58:
Nope, tenzij er een andere garantie is om binnen x minuten in het ziekenhuis te zijn.Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:58:
Mag het zondag wel doorgaan als we dit weer hebben?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

[ Voor 5% gewijzigd door upzidedown op 09-10-2020 11:04 ]
Het gaat om de hele route richting ziekenhuis (in Koblenz) Ted Kravitz legt het net uit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PiCt8pamt9dfvmZUrst0VcNE.png?f=user_large)
Ah, daar was Rick dan niet van op de hoogteVuvuzela schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Het gaat om de hele route richting ziekenhuis (in Koblenz) Ted Kravitz legt het net uit.
Signatures zijn voor boomers.
Heli kan wel opstijgen, maar vanwege laaghangende bewolking/mist op de route niet naar het ziekenhuis in Koblenz vliegen.Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:15:
Geen beeld hier. Heli kan niet opstijgen vanwege het weer of de heli zelf?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het weer in Koblenz:Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:15:
Geen beeld hier. Heli kan niet opstijgen vanwege het weer of de heli zelf?
https://www.feratel.com/en/webcams/germany/koblenz.html
/f/image/G39fQc3cLL5gi6wIBZHjHdeo.png?f=fotoalbum_large)
Beetje nat.
De VLN kan vaak in de ochtend niet doorgaan door mist of slecht weer. De N24 werd ook al onderbroken door slecht weer.
Betere stream: https://www.bergfex.com/sommer/koblenz/webcams/c13917/Illegal_Alien schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:16:
[...]
Het weer in Koblenz:
https://www.feratel.com/en/webcams/germany/koblenz.html[Afbeelding]
Beetje nat.
De Nordscheiße of Südscheiße?
Zie ook een aantal mensen (op Reddit en Twitter) die zich afvragen waarom de klok voor de FP-sessie nu überhaupt loopt. Mocht iemand hier zich dat afvragen: de vrije trainingen hebben simpelweg timeslots waarin ze afgewerkt worden. Als er tijdens dat slot niet gereden kan worden om welke reden dan ook, jammer dan.
- tweakduke
Maar de mist wordt alleen maar dikker lijkt het nu, ik denk niet dat er gereden gaat worden. Als er nou een beetje wind ging staan was het zo weg, dus daar hopen we dan maar op
Lichtelijk vochtigJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:26:
Hoe is het weer op het circuit?
Nope, werkt niet...
Nat, natter, natstJasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:26:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Maar het is dus zo nat en bewolkt dat de helikopter niet kan vliegen. Begint goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jasphur schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:26:
/f/image/IutKblEmBg5eAWncMJ2A3ufi.png?f=fotoalbum_large)
Blub?
/f/image/BUh9It5ejiKJbygGxwqqfSER.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7r4NhNQfEVuJltxr5Sq8yuq6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-10-2020 11:30 ]
Allemaal @Damian schuld..Damian schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Weinig Groene Hel aan de Grand Prix layout
Oh, en * Damian doet even weer en regendans:
[Afbeelding]
-
Lekker toch? Zo'n vrije dag op een Vrijdag?Goofyduck384 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:29:
Ze nemen de term “vrije training” wel heel letterlijk door iedereen vrij te geven op deze vrije baan 😉
Vraag mij of de teams überhaupt dan nog de baan op gaan... Misschien 2/3 rondes op de full wet?Maasluip schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:31:
Er wordt iig niet gereden tot 12:00 dus ik denk dat je FP1 wel kunt afschrijven.
't is vooral de mist toch, die 't probleem is?Maasluip schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:34:
Het weer voor Koblenz lijkt ook niet te verbeteren, regen met iets meer wind dus ik durf de gok wel aan dat FP2 ook niet gereden wordt.
Ik krijg een zwart scherm.
Volgens mij vergaar je geen data in een simulator, maar werk je met de in de praktijk vergaarde data in de simulator. Misschien dat de coureurs in de simulator zitten om muscle memory op te bouwen van de circuit lay outRalph88 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:33:
Betekent dit dat ze nu extra uren in de simulator maken om toch data te genereren?
Het is vooral laaghangende bewolking en dat zal niet gauw verdwijnen als het vochtig blijft met weinig wind.rik86 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
't is vooral de mist toch, die 't probleem is?
The Black Album!basvn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:36:
lekkere wachtmuziek er bij

Mijn boefje is liev!
lees hier wel als er actie komt
Kan het wel waarderen, alleen mijn vriendin vind het wat minder lol.basvn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:36:
lekkere wachtmuziek er bij
Perfect om wat stof te verplaatsen!Pierre schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:38:
[...]
Kan het wel waarderen, alleen mijn vriendin vind het wat minder lol.
Mijn boefje is liev!
Hoop al het hele jaar op een goede regen race
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee vanwege de mist.G_Dragon schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:38:
Wat lees ik nu ? geen vrije training om de regen , wat jammer!
Hoop al het hele jaar op een goede regen race
Mijn boefje is liev!
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn boefje is liev!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Idd.Bansheeben schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:42:
Tot zover de goede wachtmuziek...

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 09-10-2020 11:43 ]
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
Hier en shutup nu.
Mjah iets te fanatiek lopen hossen
Heb nu eigenlijk ook wel zoeits van, goh, hadden ze dat ook niet zelf kunnen bedenken dat racen in de Eifel in Oktober wellicht niet zo'n heel tactische zet is...
Loslaten die auto's!
Ja iets met helicopter die niet kan vliegen, ik weet het!
[ Voor 41% gewijzigd door Damian op 09-10-2020 11:47 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.