They're racing me so hard man!Tk55 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Wat zei Albon op de boordradio? Ik heb dat denk ik gemist.
@DaniëlWW2 stuur jij Renault even de route naar het dichstbijzijnde tatoo shop?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit is wel heel tof
[ Voor 10% gewijzigd door LAD93 op 11-10-2020 16:00 ]
per aspera ad astra
Mooie helm!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wie staat er uien te snijden?
PSN: xMaurice93
Een badger met een Duitse vlag ofzo...wowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:58:
Hahahaha de tattoo moet iets german zijn.....leuk, een fransman met een duitse vlag getatoeëerd
"When you grow up your heart dies"
oh dit is wel tranen dit.
Ik zou het doen!
Dacht ik ook, maar als ik naar RIC/HAM kijk toch niet.mark-k schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Zeker vergeleken met sommigen....![]()
Maar mocht dat nou wel? Moest toch of een medical of een team branded mask zijn?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kippenvel momentje... Mick die Lewis die helm geeft!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ben ik de enige, maar als ik helmut een wegwerpgebaar zie maken dat ik denk dat ie bedoeld " weg met Albon!" ???
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Poe mooi gebaar zeg vanuit Schumacher, dat Mick een helm geeft.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die zat er natuurlijk eraan te komen, maar toch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie 2e plek voor Max. tenminste 1 Mercedes te pakken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat stond er eigenlijk op, totaal niet op gelet.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
ja maar vind dit moment mooier dan toen met de replica van Senna.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:00:
Ik zou het doen!
Pwoah, dat was wel een momentje hoor.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ben benieuwd als Max straks het record afpakt van Ham en Shumi of die de helm terug krijgt van Ham. 😋🤡
Kun je van te pakken hebben spreken als hij uitvalt? Dan zou ik theoretisch ook een Merc kunnen 'verslaan'...Hackus schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:00:
Mooie 2e plek voor Max. tenminste 1 Mercedes te pakken
Wat zei Mick Schumacher eigenlijk? Want Mol bleef er maar doorheen tetteren.

Ja, hij heeft nu een Senna en Schumi helm... over 10 jaar krijgt Max dan een Lewis helm!DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:00:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
They race me sooo hard...Tk55 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Wat zei Albon op de boordradio? Ik heb dat denk ik gemist.
Was ook niet verstaan op de F1 TV helaas...Bart-Willem schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
Wat zei Mick Schumacher eigenlijk? Want Mol bleef er maar doorheen tetteren.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij heeft ook al een helm van Senna gekregen. Dat was ook wel zo'n momentje...DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:00:
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
EqualityFranko P. schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Equality.Franko P. schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De microfoon stond er niet goed bij toen de helm werd overhandigt, dus het was inderdaad slecht te verstaan. Krijgen we hopelijk nog ergens te lezen.
Je moet wel op de baan blijven of auto heel, zo gaat het bij elke deelnemer.mark-k schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Kun je van te pakken hebben spreken als hij uitvalt? Dan zou ik theoretisch ook een Merc kunnen 'verslaan'...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mooie boordradio van Ric!
Zou Abiteboul nu een Mclaren logo als tattoo krijgen?
Misschien ben ik een uitzondering maar ik heb er een dubbel gevoel bij. Hij wint ze zo gemakkelijk de laatste 7 jaar. Ik vind die eerbetonen het niet waard, maar oki. Niks tegen Hamilton verder, Mercedes heeft het destijds gewoon goed gespeeld m.b.t. de regelementen, maar echt racen hoeft hij niet te doen op wellicht een seizoen na.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Ja, hij heeft nu een Senna en Schumi helm... over 10 jaar krijgt Max dan een Lewis helm!
RIC en SAI volgend jaar naar andere teams die het nu eigenlijk slechter doen dan de teams waar ze nu rijden...
Iets met Duitsland liet Ricciardo ontvallen.FastFred schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:03:
Dus krijgen we de shoey of niet?
Verwacht wel dat McLaren wat meer stappen kan maken dan Renault.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:04:
RIC en SAI volgend jaar naar andere teams die het nu eigenlijk slechter doen dan de teams waar ze nu rijden...
Why me, why me, why mesambalbaj schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:04:
de twijfel in de stem bij degene die tegen RAI begint over die meeste starts
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Renault heeft anders behoorlijke stappen gemaakt de laatste tijd. Volgend jaar moet een mooi race jaar worden aangezien de wagens allemaal praktisch hetzelfde blijven.Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Verwacht wel dat McLaren wat meer stappen kan maken dan Renault.
Shoey zou alleen bij racewin nog maar komen toch?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ham is zichtbaar ontroerd
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
The Hulk in dat hok van Albon!dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:41:
Ik ben wel benieuwd wat de machteloze uitspraak van Albon voor gevolgen zal hebben.
Mijn boefje is liev!
Ik ben toch niet de enige die na het Duitse volkslied nog altijd het Italiaanse volkslied verwacht?
Dacht ik ook, maar dit zal wel als een overwinning voelen voor ze gok ik zomjjveldt schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:06:
[...]
Shoey zou alleen bij racewin nog maar komen toch?
Helaas herkenbaar, ook omdat er nu ongeveer 5 races per seizoen meer zijn, het voelt toch een beetje leeg nu.dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Misschien ben ik een uitzondering maar ik heb er een dubbel gevoel bij. Hij wint ze zo gemakkelijk de laatste 7 jaar. Ik vind die eerbetonen het niet waard, maar oki. Niks tegen Hamilton verder, Mercedes heeft het destijds gewoon goed gespeeld m.b.t. de regelementen, maar echt racen hoeft hij niet te doen op wellicht een seizoen na.
McLaren met Mercedes motoren toch?sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:06:
[...]
Renault heeft anders behoorlijke stappen gemaakt de laatste tijd. Volgend jaar moet een mooi race jaar worden aangezien de wagens allemaal praktisch hetzelfde blijven.
Vanuit dat perspectief vind ik het ook jammer dat Schumi nu statistisch voorbij wordt gestreefd door Lewis, maar ik vind het gebaar van de Schumacher familie dan wel weer mooi. Schumi blijft voor mij de beste ooit!dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Misschien ben ik een uitzondering maar ik heb er een dubbel gevoel bij. Hij wint ze zo gemakkelijk de laatste 7 jaar. Ik vind die eerbetonen het niet waard, maar oki. Niks tegen Hamilton verder, Mercedes heeft het destijds gewoon goed gespeeld m.b.t. de regelementen, maar echt racen hoeft hij niet te doen op wellicht een seizoen na.
Haha Ric is de champagne al aan het schudden
Nee daarvoor kijk ik ook al iets te lang de F1Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:06:
Ik ben toch niet de enige die na het Duitse volkslied nog altijd het Italiaanse volkslied verwacht?
De helm van Schumacher wordt voor het champagnespuiten snel in veiligheid gebracht.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
gasly mag de volgende race weer terug naar redbull.. Helmut is het al aan het regelen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor mij is dat Senna. Maar dat heeft ook wel te maken met zijn tragische ongeval, dat maakt het net wat meer mythisch.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:07:
[...]
Vanuit dat perspectief vind ik het ook jammer dat Schumi nu statistisch voorbij wordt gestreefd door Lewis, maar ik vind het gebaar van de Schumacher familie dan wel weer mooi. Schumi blijft voor mij de beste ooit!
En laten we Lauda niet vergeten, wat die man de F1 gebracht heeft.
Vond het wel mooi om die emoties bij Hamilton te zien.
People as things, that’s where it starts.
"... in het brandvrije overall..."
Mag toch hopen dat zo'n overall altijd brandvrij is, onhandig aantrekken anders...
Mag toch hopen dat zo'n overall altijd brandvrij is, onhandig aantrekken anders...
Hoop toch dat ze gewoon HUL n plekje aanbieden, kvyat weer thuis op de bank en Albon naar AT.Bensimpel schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:08:
gasly mag de volgende race weer terug naar redbull.. Helmut is het al aan het regelen.
Over tot de orde van de dag. Albon kan m.i. echt niet meer. Zo snel mogelijk een fatsoenlijke coureur in die auto
PSN: xMaurice93
Schumacher zei zelf 'altijd' dat records er zijn om gebroken te worden. Maar ik blijf er als fanboy ook wel wat moeite mee hebben. Maar het deed Hamilton (en mij) zeker wat, dus dat is dan ook weer mooi.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:07:
[...]
Vanuit dat perspectief vind ik het ook jammer dat Schumi nu statistisch voorbij wordt gestreefd door Lewis, maar ik vind het gebaar van de Schumacher familie dan wel weer mooi. Schumi blijft voor mij de beste ooit!
Ook voor mij is met het evenaren van de records van Schumi een emotioneel moment. Zeker ook omdat hij nu in zo'n slechte situatie verkeerd... Sad....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
De F1 heeft zoveel helden voortgebracht. Een tot beste aller tijden benoemen is dan ook erg subjectief. Als je het op cijfers en statistieken alleen baseert is het Hamilton maar gevoelsmatig zijn er anderen die veel meer recht hebben op die titel.dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
Voor mij is dat Senna. Maar dat heeft ook wel te maken met zijn tragische ongeval, dat maakt het net wat meer mythisch.
Er is zo een heel rijtje op te sommen die gewoonweg allemaal legendarisch zijn.
Het zou iets Duits worden, en Abiteboul speelt graag de baas. Dus dat wordt iets met een welbekende Führer denk ik.FastFred schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:03:
Je hebt gelijk, ik ben het ook met je eens.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:11:
[...]
De F1 heeft zoveel helden voortgebracht. Een tot beste aller tijden benoemen is dan ook erg subjectief. Als je het op cijfers en statistieken alleen baseert is het Hamilton maar gevoelsmatig zijn er anderen die veel meer recht hebben op die titel.
En een idool in sport is ook iets persoonlijks natuurlijk. Eender welke sport dan ook.
Het is denk ik ook de inhoud van de persoon, charisma van Schumacher, de emotie van Senna, racemind van Lauda, Ham zal best een prima gast zijn, maar ook in het jaar met Rosberg, de huidige media 'ding', z'n politiek/tactische dingen, dat is voor mij niet hetzelfde straatje.dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
Voor mij is dat Senna. Maar dat heeft ook wel te maken met zijn tragische ongeval, dat maakt het net wat meer mythisch.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"that's the result of 2012"... toen zat Michael er nog in. WhutttDoeEensGek schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:05:
[Video: Mick Schumacher presents one of Michael Schumachers helmets to Lewis Hamilton] https://streamable.com/mzot8e
Cadeau voor Lewis Hamilton. Helm van Michael Schumacher.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Max heeft nu door de snelste ronde te rijden ook het race lap record op de Nürburgring. Die gaat lang blijven staan verwacht ik... alleen als de F1 hier volgend jaar terugkomt is er nog een kans, maar de auto’s zullen volgend jaar wellicht al trager zijn.
Eens. Constant coureurs wisselen is niet ideaal, maar wmb mag Gasly het weer proberen.Maurice079 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:09:
Over tot de orde van de dag. Albon kan m.i. echt niet meer. Zo snel mogelijk een fatsoenlijke coureur in die auto
Volgend jaar wordt de AT gewoon eenzelfde auto als de RB. Ik zeg: de Hulk erin!RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Eens. Constant coureurs wisselen is niet ideaal, maar wmb mag Gasly het weer proberen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat heeft geen zin zolang als de RB16 zo instabiel is.RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Eens. Constant coureurs wisselen is niet ideaal, maar wmb mag Gasly het weer proberen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Precies, beste coureur in de beste auto is the winning team.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:11:
[...]
De F1 heeft zoveel helden voortgebracht. Een tot beste aller tijden benoemen is dan ook erg subjectief. Als je het op cijfers en statistieken alleen baseert is het Hamilton maar gevoelsmatig zijn er anderen die veel meer recht hebben op die titel.
Maar zet hem in een alfa en hij is nergens te vinden.
Heb de alfa genomen omdat Kimi in de Ferrari altijd mee deed voorin, maar nu in de alfa achterin/mid mee doet.
Als Ham een beetje kerel zou zijn zal die 2022 de overstap doen naar een ander team, zou mij niks verbazen als 2021 de McLaren opeens beter zou zijn dan de Mercedes hij de overstap zou doen naar de McLaren. 😋
Ham verving MSC bij Mercedes van 2012 naar 2013.Alfa90_Buttje schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:14:
[...]
"that's the result of 2012"... toen zat Michael er nog in. Whuttt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Er moet toch wel iemand zijn die er wat meer van bakt dan ALB? Het hoeft niet op het niveau van VER, maar het is toch niet teveel gevraagd om een coureur te hebben die er zo nu en dan wel in de buurt zit?DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Dat heeft geen zin zolang als de RB16 zo instabiel is.
Ouderwets lekkere race gezien op een mooie baan, zelfs zonder regen prima vermaak.
Grote blij
Grote blij
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik blijf bij Hulkenberg. Die stapte nu al twee keer laat in en presteert gewoon.RoD schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:18:
[...]
Er moet toch wel iemand zijn die er wat meer van bakt dan ALB? Het hoeft niet op het niveau van VER, maar het is toch niet teveel gevraagd om een coureur te hebben die er zo nu en dan wel in de buurt zit?
Categorie “kogelvrij glas” en “roestvrij staal”. Beetje op het randje van de grappige oom op een kringverjaardag..Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:09:
"... in het brandvrije overall..."
Hulkenberg bel je gewoon op zaterdagmiddag met 't verzoek te komen RACEN.... En hij RACED!!!DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Ik blijf bij Hulkenberg. Die stapte nu al twee keer laat in en presteert gewoon.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ok, wie van hier heeft nu al alle Wiki pagina's over de Nurburgring aangepast?
Wikipedia: Nürburgring
Wikipedia: Nürburgring
- DaniëlWW2
- Niet online
Cyril was er net bij de post race.
https://www.youtube.com/watch?v=myMdHgmOnwE
https://www.youtube.com/watch?v=myMdHgmOnwE
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-10-2020 16:24 ]
Is de reden van het uitvallen van Albon al bekend?
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet officieel voor zover ik weet, maar ik vermoed dat er iets mis was met de ophanging.Wom schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:32:
Hulkenberg is toch een mooie vent hè, heerlijk....
Wat bedoelt hij nou met "assistance pays off"DoeEensGek schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:08:
[Video: Ricciardo: "IS THAT A F*CKING PODIUM?!"] https://streamable.com/3jr4y0
Boardradio Ricciardo na de race.
Jack: Is dit je laatste Formule 1 race?
HUL: Weet ik niet maar als het deze is was het wel een hele leuke.
Mooi man.
HUL: Weet ik niet maar als het deze is was het wel een hele leuke.
Mooi man.
Volgens mij noemde ze op Sky juist een probleem met de motor? Inclusief dat het team dat aangaf.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Niet officieel voor zover ik weet, maar ik vermoed dat er iets mis was met de ophanging.
Persistencewerphengel schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Wat bedoelt hij nou met "assistance pays off"
Wellicht met de aansturing van de motor, oftewel degene die het gaspedaal bediende?RobertMe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Volgens mij noemde ze op Sky juist een probleem met de motor? Inclusief dat het team dat aangaf.
Ja had begrepen dat zijn tranen kortsluiting in het stuur hebben veroorzaakt.Wom schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:32:
Ik gok dat Cyril's tattoo een Eifel toren wordt.
't is en blijft een Duitser welke nét aan de verkeerde kant van de grens geboren is... Had gewoon 'Brabander' moeten worden (zó trots als een Fries)....wowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:33:
Hulkenberg is toch een mooie vent hè, heerlijk....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Eerder kasteel Nürburg.kazuka schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:39:
Ik gok dat Cyril's tattoo een Eifel toren wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 11-10-2020 16:52 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Strafpunten voor Albon.
https://www.racefans.net/...for-collision-with-kvyat/
Lando zijn race.
https://streamable.com/htrgck
https://streamable.com/p4vytv
https://streamable.com/o2mbwj
Oef.
https://www.racefans.net/...for-collision-with-kvyat/
Lando zijn race.
https://streamable.com/htrgck
https://streamable.com/p4vytv
https://streamable.com/o2mbwj
Oef.
Can't wait for Luca Badoer to hand his helmet to George Russel for most races without a point
— Chain Bear (@chainbear) 11 oktober 2020
The look of a man who now has to get a tattoo designed by @danielricciardo 🤪#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/W73j56tHrH
— Formula 1 (@F1) 11 oktober 2020
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.