PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qAxcVXjGvulr9C9dzPn7xMIC.jpg?f=user_large)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je moet de auto natuurlijk nog wel naar huis rijden. Dat doet hij niet vanzelf.Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
Ik ben ook niet per sé ene Hamilton fan hoor, en ben het zeker eens dat HAM de beste auto onder z'n kont heeft
Maar in dit topic wordt het zo in extremis getrokken. Als je maar iets positiefs zegt onder Hamilton moet het halve topic meteen even melden dat ie in een Mercedes rijdt... Ja, dat wisten we nog niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Gelukkig voor hem mag hij zelf bepalen waar het komt.Pierre schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:45:
Dit wordt de tattoo die de baas bij Renault laat zetten.
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zal moeilijk worden vrees ikhansvk schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:45:
VER nog snelste ronde?
Hopelijk is RIC er zelf klaar voor.
Volgens mij ook eeuwen geleden dat Renault op het podium stond.
People as things, that’s where it starts.
Ik dacht meer aan: “Red Bull”Pierre schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:45:
Dit wordt de tattoo die de baas bij Renault laat zetten.
[Afbeelding]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat viel tijdens de race voor de sc ook op.tweakduke schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:46:
Bovendien Max zit nu met kleine 3 seconden achter de Mercedes ook dat is wel eens anders geweest en ja er was een SC, maar eerder liep die achterstand wel eens sneller op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo is altijd klaar voor podia.RobinHood schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:46:
[...]
Hopelijk is RIC er zelf klaar voor.
Volgens mij ook eeuwen geleden dat Renault op het podium stond.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwoah, RIC haalt het podium met een Renault. Da's ook aardig DotD waardig.Gekkenhuis schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:44:
HUL DotD. Zou geen vraaag moeten zijn eigenlijk...
Nou, het jaar naast Alonso bij McLaren bijvoorbeeld? Maar dat jaar is Kimi dan ook WK gewordensjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Is niet alleen op Tweakers hoor. Op Facebook gaat het net zo.
En mijn persoonlijk mening is ook dat ik Lewis een paper hero vind. Echt moeite voor overwinningen hoeft hij nooit te doen. De keren dat dit wel zo was zijn op een hand te tellen. En dat heeft hij inderdaad vooral aan het materiaal te danken.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
⏩ PVOutput☀️
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Float like a butterfly, sting like a bee.
En hij is blij op de radio
ViperTim schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:49:
MAX SNELSTE RONDE

Dat maakt tochal 10 punten in 2020
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alle gekheid op een stokje, knappe ronde!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ricciardo ook mooi voor hem op het podium.
- DaniëlWW2
- Niet online
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
HAM baalt echt nog wel van die snelste rondeDaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:50:
Nu krijgen we een podium waar iedereen blij is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Of is dat al bekend gemaakt?
[ Voor 34% gewijzigd door Franko P. op 11-10-2020 15:52 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou mooi zijn als die een tattoo krijgt van Ric die een shoey doet en dan over zijn hele rug.

Nope, kraan op het circuit is SC. Dat zijn nu eenmaal de regels.Divak schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:51:
De ene auto met VSC, maar voor de kunstmatige spanning toch maar een volledige SC voor de tweede auto. Compleet gefabriceerde spanning.
⏩ PVOutput☀️
Als het aan mij ligt niet. Dit circuit hoort gewoon op de kalender te staan. Prachtig circuit in een mooie omgeving.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zei Lewis nu: They are getting fast mate" over Max die de snelste ronde met een paar duizendste pakt?
Jazeker.Harrie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:53:
What a drive mate! Get in there!
Zei Lewis nu: They are getting fast mate" over Max die de snelste ronde met een paar duizendste pakt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
PER geloof ik niet...hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:53:
Hulkenberg of Perez voor Albon, kan toch niet anders?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
ora et labora
Ik zou het HUL wel gunnen, een zitje bij RB. Albon heeft zijn eigen glazen vandaag ingegooid met die boordradio.PatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:52:
Max is blij voor RIC en ze melden ook nog even de P8 van The Hulk... waarom zouden ze dat doen???
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En OCO bij RICmrc4nl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:54:
Zag ik albon nou bij de rest van rb team staan om max te feliciteren?
is die al opgehaald bij de BBQ?Richh schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:55:
Mooie race, tof resultaat. Wel jammer van Norris!
Dat zijn de jongens die blij zijn dat ze een podium pakken, is een stuk leuker dan kuch Ham kuch die dat elke keer haalt. 🤡Quad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:54:
Gek is dat, de P3 voelt als P1.
Voor de race werd aangegeven dat Perez getekend zou hebben bij Haas.hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:53:
Hulkenberg is het geworden.Franko P. schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:52:
Hoop toch echt dat ric DotD is!
Of is dat al bekend gemaakt?
Gaat Perez niet naar Haas? Albon bakt er inderdaad niet veel van... dat hij de vleugel er bij een ander afrijdt op zo'n manier helpt ook niet mee..hoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:53:
...
Dacht ik ook al te zien iddZewatanejo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:56:
Haha dat aftellen bij DC. Laatste vinger zijn middelvinger ..
Toch niet voor Corona?DoeEensGek schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:56:
Max is positief, das mooi.
Ik vond het vooral als kijker. Super tof om hem te zien, RIC is ook zo'n toffe kerel.DoubleDutch schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:55:
[...]
Dat zijn de jongens die blij zijn dat ze een podium pakken, is een stuk leuker dan kuch Ham kuch die dat elke keer haalt. 🤡
⏩ PVOutput☀️
Nice van RIC!
Waiting on the world to change
Mwoaa niet heel ver vanaf.Bloodclot schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 07:38:
Race day!
Voorspellingen:
Weer:droog
1 max
2 ham
3 ric
Hulk: 9
Leclerc: 5
Vettel: 10
Dotd: hulk
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zou het doen!
Inderdaad. hier een daar een plaatsje naast. Best wel goed moet ik zeggen.
Wat zei Albon op de boordradio? Ik heb dat denk ik gemist.dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Ik zou het HUL wel gunnen, een zitje bij RB. Albon heeft zijn eigen glazen vandaag ingegooid met die boordradio.
Die is beter inderdaad. Maar schijnbaar is er een compromis gevonden met de FIA wat nu wel en niet mag.
Zeker vergeleken met sommigen....

Maar mocht dat nou wel? Moest toch of een medical of een team branded mask zijn?
The are racing too hard.Tk55 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Wat zei Albon op de boordradio? Ik heb dat denk ik gemist.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.