Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
ik zie liever dat hulkenberg toch ff een plekje extra pakt voor een dotdZewatanejo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:29:
HULK gewoon +11... Toch sterk van hem
ora et labora

People as things, that’s where it starts.
en de zes die hij voorbij is gegaan.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ah... nu wel zie ik.
[ Voor 19% gewijzigd door PatrickC op 11-10-2020 15:31 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
AbsoluutZewatanejo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:32:
Gaat het nog spannend worden tussen VER en RIC?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Is de kraan al weg?DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:31:
Nu komt de SC naar binnen...
- DaniëlWW2
- Niet online
wellusPatrickC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:31:
FIA had geen foto meer van de Hulk voor DotD?
Ah... nu wel zie ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4zxspoTLxQ8lnBvcuilna5Cr.png?f=user_large)
ora et labora
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zou het doen!
PSN: xMaurice93
Als jij het tempo mag bepalen ben je sowieso ook al in het voordeel...DoubleDutch schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:33:
Allemaal koude bandjes, DAS van de Mercedes werkt dus goed.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, ze hebben er toch nog eentje gevonden.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Koudere banden, geen grip.Quad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Hamilton goed gedaan, Verstappen zat te slapen.
Dat deed ie netjes inderdaadBlacKstaR- schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Wat is HAM een sluwe vos
DAS.BlacKstaR- schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Wat is HAM een sluwe vos
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij zat niet te slapen. Zijn banden zijn zowat bevroren.Quad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
juppMikeyMan schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Hulk Grosjean gepakt?
Yep, HUL op P8MikeyMan schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Hulk Grosjean gepakt?
Zijn restarts zijn altijd goed, hij slaat iedere keer een enorm gat.Quad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Volgens mij reed hij al P8 in de SC.MikeyMan schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
Hulk Grosjean gepakt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Die van Max in Brazilië waren ook goed. Als je voorop rijdt heb je sowieso altijd een voordeel.RobinHood schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
[...]
Zijn restarts zijn altijd goed, hij slaat iedere keer een enorm gat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- DaniëlWW2
- Niet online
Fantastisch zou dat zijn!Albinoraptor schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:36:
Je zal maar in je Ferrari door een invaller ingehaald worden.
Nogmaals, ik vertrouw hem niet. Ik zag het wel gebeuren dat Lec iets deed waardoor er iets fout ging.Wognummer schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:34:
[...]
lol maar LEC moest er gelukkig tussen weg
Je kan zeggen wat je wil, maar hij rijdt in de snelste autoKrukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:
Je kan zeggen wat je wil van HAM, maar hij zet toch meteen wel weer even een lap record neer.
En nog sneller 1.28.335Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:
Je kan zeggen wat je wil van HAM, maar hij zet toch meteen wel weer even een lap record neer.
Ook dat record neemt hij af van Schumi...Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:
Jup, met een mercKrukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
LEC is ook volwassener geworden. Hij weet inmiddels ook wel wanneer een gevecht niet zijn gevecht is.streamnl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:
[...]
Nogmaals, ik vertrouw hem niet. Ik zag het wel gebeuren dat Lec iets deed waardoor er iets fout ging.
De F1 wagen van Mercedes doet dat, Bottas had daar echt weinig ver vanaf gezeten.Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:37:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als HAM iets goed doet is het de Mercedes en als VER iets goed doet is het niet de RB maar VER
HUL > 30%
RIC > 18%
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dat maakt het niet onjuist.Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
Oja, ik vergat dat we op Tweakers zaten.
Als HAM iets goed doet is het de Mercedes en als VER iets goed doet is het niet de RB maar VER
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
kloptKrukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
Onzin, je meet de teamgenoten en daar zit (en zat) VER altijd ver voor zijn teamgenoot, wie startte er vandaag ook alweer op P1? De almighty? Nee, z'n teamgenoot.Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Flauw. Als je wil weten hoe goed de rbr is moet je even kijken naar AlbonKrukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
Als je wil weten hoe goed de mercedes is moet je kijken naar BOT
Hulkenberg zijn race komt ook door de roze mercedes natuurlijkKrukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:

Wie spinde er ook alweer in een bocht en werd toen ingehaald door HAM?SinergyX schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
[...]
Onzin, je meet de teamgenoten en daar zit (en zat) VER altijd ver voor zijn teamgenoot, wie startte er vandaag ook alweer op P1? De almighty? Nee, z'n teamgenoot.
Is niet alleen op Tweakers hoor. Op Facebook gaat het net zo.Krukar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:40:
En mijn persoonlijk mening is ook dat ik Lewis een paper hero vind. Echt moeite voor overwinningen hoeft hij nooit te doen. De keren dat dit wel zo was zijn op een hand te tellen. En dat heeft hij inderdaad vooral aan het materiaal te danken.
Duwt er gewoon een paar snelle rondjes uit om het gat op te bouwen, en kan nu gewoon de rondetjjd van Max gaan matchen om het rond die 3 seconden te houden.
Die is aan het cruisenwowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:42:
VER loopt in
Ja, als je ziet hoeveel die Mercedes over heeftwowly schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:43:
Zal managen van HAM zijn

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Een paper hero. Wat een prachtige omschrijving.sjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Is niet alleen op Tweakers hoor. Op Facebook gaat het net zo.
En mijn persoonlijk mening is ook dat ik Lewis een paper hero vind. Echt moeite voor overwinningen hoeft hij nooit te doen. De keren dat dit wel zo was zijn op een hand te tellen. En dat heeft hij inderdaad vooral aan het materiaal te danken.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik ben ook niet per sé ene Hamilton fan hoor, en ben het zeker eens dat HAM de beste auto onder z'n kont heeftsjaool schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Is niet alleen op Tweakers hoor. Op Facebook gaat het net zo.
Maar in dit topic wordt het zo in extremis getrokken. Als je maar iets positiefs zegt over Hamilton moet het halve topic meteen even melden dat ie in een Mercedes rijdt... Ja, dat wisten we nog niet.
Je wil niet weten hoe pijnlijk papercuts kunnen zijn..dawg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
Een paper hero. Wat een prachtige omschrijving.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vandaag rijdt hij weer een goede race, meer zit er niet in voor Max het is niet anders.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.