PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:29:
En Max is weer eens boos omdat mensen niet in hun spiegels kijken. Ditmaal Stroll.
*knip* Ondanks grappig bedoeld, zijn we toch op Stroll aan het bashen.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 11-09-2020 18:52 ]
alles kan off-topic
Zit gewoon een vrijdagmotor en vrijdag gearbox in. Nothing to worry about.demo31051987 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:29:
[...]
De grote vraag is welke motor er nu in zit. Of dit een oudere motor is of de motor voor het hele weekend.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zoals ik al dacht. Helaas...iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:31:
[...]
Zit gewoon een vrijdagmotor en vrijdag gearbox in. Nothing to worry about.
Fiorano is het baantje wat bij de fabriek ligt. Mugello is eigendom van en testcircuit van Ferrari.Suicyder schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:03:
Het is het (prive)thuiscircuit van het team, dus de kennis over het circuit zal wel tot in de puntjes perfect zijn.
Fiorano inderdaad, excuus
Maar als die het begeeft, zullen ze toch meer km's op de racemotor moeten gaan zetteniichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:31:
[...]
Zit gewoon een vrijdagmotor en vrijdag gearbox in. Nothing to worry about.
Toestemming nodig voor bekijken van Streamable
Op deze plek staat ingesloten content die van Streamable afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat Streamable persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op Streamable- DaniëlWW2
- Niet online
Die motoren klinken dus nog veel slechter IRL dan op beeld.Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:34:
Heerlijk om de auto’s weer IRL te zien.
[Embed: Max@Mugello]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is een slomoDaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:36:
[...]
Die motoren klinken dus nog veel slechter IRL dan op beeld.![]()
Op deze plek staat ingesloten content die van Streamable afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat Streamable persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op Streamable[ Voor 8% gewijzigd door Erapaz op 11-09-2020 12:43 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, ik had dat ook door. Je mist mijn punt.Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:41:
[...]
Het is een slomomaar eerlijkheid gebied te zeggen, F3 klinkt beter ja.
Tempo zit er goed inErapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:34:
Anoniem: 91868
Heb jij aandelen in Red Bull ofzopro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:38:
[...]
Het probleem was dat hij in de longrun DRS gebruikte. Om Max achter zich te houden dus. Om Max zijn long run te nakken. Smerige klotestreek uit de mercedes hoed.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lijken op TV toch een stuk sneller te gaan als in het echt zeg!Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:34:
Anoniem: 499527
Dit is geen Ferrari-rood.
Smaken verschillen
Ik ben het met je eens.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar ik vind de livery van Ferrari niks.
Smaken verschillen
alles kan off-topic
Op tv vind ik ze ook lelijk. Misschien dat ze in het echt beter overkomen.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Smaken verschillen
Blijkbaar is het wel een officiële rode kleur van Ferrari...Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Smaken verschillen
Ben de exacte naam even kwijt.
Maar goed, als je het niks vindt dan is dat zo
Wat is er officieel aan een kleur?kevlar01 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:53:
[...]
Blijkbaar is het wel een officiële rode kleur van Ferrari...
Maar goed, als je het niks vindt dan is dat zo
alles kan off-topic
Same, vind het geen gezichtAnoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Smaken verschillen
Roodkevlar01 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:53:
Dit is het originele Ferrari rood. Wat we vandaag hebben is te vaak gewassen en daarom lichter.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Smaken verschillen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Rosso Mugello/Fiorano?kevlar01 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:53:
Max fan. Ik houd niet zo van boeren laten door al die bubbels 😜.Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:44:
[...]
Heb jij aandelen in Red Bull ofzo
Expres je DRS gebruiken om iemand zijn long run te killen is gewoon heel smerig. Geen enkele reden toe. Max zit op je staart, hij is dus sneller, laat hem gewoon zijn eigen pace rijden.
een treffende spreuk
Ja en als je het omdraait dan zie je hier "leuk om te zien hoe hij die mercedes achter hem houd" "haha hij kwam er echt niet langs in de training"pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:56:
[...]
Max fan. Ik houd niet zo van boeren laten door al die bubbels 😜.
Expres je DRS gebruiken om iemand zijn long run te killen is gewoon heel smerig. Geen enkele reden toe. Max zit op je staart, hij is dus sneller, laat hem gewoon zijn eigen pace rijden.
Valt wel mee. Je mag best veel vervangen (lagers, auxillaries) onder toeziend oog van de FIA. En anders neemt ie z'n 3e ICE, dat moet ook wel kunnen qua allocatie.pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:37:
[...]
Als jij kapot zou zijn valt de vrijdagmotor dus weg, much to worry about.
Driver X gebruikt tijdens z'n long run DRS terwijl driver Y tijdens z'n long run ook DRS gebruikt. Maar Stroll is een klootzak? Sorry deze volg ik niet.pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:38:
[...]
Het probleem was dat hij in de longrun DRS gebruikte. Om Max achter zich te houden dus. Om Max zijn long run te nakken. Smerige klotestreek uit de mercedes hoed.
Max gebruikt op longruns AFAIK geen DRS? Is ook niet echt iets wat je elke ronde tot je beschikking hebt in de raceiichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:01:
Driver X gebruikt tijdens z'n long run DRS terwijl driver Y tijdens z'n long run ook DRS gebruikt. Maar Stroll is een klootzak? Sorry deze volg ik niet.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Je bent naar mijn inziens een beetje té max fan, maakt het vaak in dit soort topics er niet leuker op (algemene zin, zijn er meer die dat doen)pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:56:
[...]
Max fan. Ik houd niet zo van boeren laten door al die bubbels 😜.
Wat jij in je hoofd hebt als Ferrari rood is waarschijnlijk Marlboro rood of rood wat het op TV beter doet. De Scuderia Ferrari Alfa Romeo’s waren deze donkere kleur namelijk.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:52:
Smaken verschillen

[ Voor 11% gewijzigd door Erapaz op 11-09-2020 13:05 ]
Ik zie ze toch duidelijk beide met de DRS open. https://streamable.com/zgb3maBeaves schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:02:
[...]
Max gebruikt op longruns AFAIK geen DRS? Is ook niet echt iets wat je elke ronde tot je beschikking hebt in de race
Dus ik vind de reactie van pro_6r nogal een oranje bril hebben.
Anoniem: 499527
Echt ja?kevlar01 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:53:
[...]
Weer wat geleerd.Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:04:
[...]
Wat jij in je hoofd hebt als Ferrari rood is waarschijnlijk Marlboro rood of rood wat het op TV beter doet. De Scuderia Ferrari Alfa Romeo’s waren deze donkere kleur namelijk.
Ik snap Stroll wel. Max heeft zo te zien rode banden eronder en wil dus een hotlap doen. Stroll is juist bezig met een long run, daar wil je graag gewoon een aantal ronden achter elkaar constant rijden. Beter had Max gewoon even een langzame laatste sector gedaan zodat hij een gat had voor z'n snelle ronde.Beaves schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:06:
Ik denk dat Max dat in dit geval deed om Stroll alsnog proberen in te halen
Ze doen toch ook wel 's long runs op de softs? Zoals Sainz deze sessie bijvoorbeeld.iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:10:
[...]
Ik snap Stroll wel. Max heeft zo te zien rode banden eronder en wil dus een hotlap doen. Stroll is juist bezig met een long run, daar wil je graag gewoon een aantal ronden achter elkaar constant rijden. Beter had Max gewoon even een langzame laatste sector gedaan zodat hij een gat had voor z'n snelle ronde.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Heel eenvoudig, heb ik in een vervolg post ook al uitgelegd, want ik wist dat iemand natuurlijk met dit “verweer” zou komen. In de long run ben je je eigen pace aan het zetten, wanneer dus de een bij de ander achterop komt is hij simpelweg sneller onderweg. Even er langs en de achteropkomende man kan gewoon zijn eigen pace houden en jij als gepasseerde ook. Dan ga je niet met DRS verdedigen, dat is ook zo’n ongeschreven regel, en ja, een klotestreek.iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:01:
[...]
Valt wel mee. Je mag best veel vervangen (lagers, auxillaries) onder toeziend oog van de FIA. En anders neemt ie z'n 3e ICE, dat moet ook wel kunnen qua allocatie.
[...]
Driver X gebruikt tijdens z'n long run DRS terwijl driver Y tijdens z'n long run ook DRS gebruikt. Maar Stroll is een klootzak? Sorry deze volg ik niet.
een treffende spreuk
Totaal niet, dan zou het nog steeds een nare klotestreek zijn. In de FP laat je gewoon ieder zijn eigen pace vinden.garriej schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:00:
[...]
Ja en als je het omdraait dan zie je hier "leuk om te zien hoe hij die mercedes achter hem houd" "haha hij kwam er echt niet langs in de training"
een treffende spreuk
Zeker, ik verwacht dat de racebanden de soft en de medium gaan zijn dus daar rijden ze zeker ook long runs op.Bansheeben schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:12:
[...]
Ze doen toch ook wel 's long runs op de softs? Zoals Sainz deze sessie bijvoorbeeld.
Ik vind het vooral een "klotestreek" van Max om eerst met DRS te willen inhalen en daarna te gaan lopen klagen op de radio als dat niet lukt. Het is ook niet de eerste keer dat 'm dit overkomt in FP1pro_6or schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:14:
[...]
Heel eenvoudig, heb ik in een vervolg post ook al uitgelegd, want ik wist dat iemand natuurlijk met dit “verweer” zou komen. In de long run ben je je eigen pace aan het zetten, wanneer dus de een bij de ander achterop komt is hij simpelweg sneller onderweg. Even er langs en de achteropkomende man kan gewoon zijn eigen pace houden en jij als gepasseerde ook. Dan ga je niet met DRS verdedigen, dat is ook zo’n ongeschreven regel, en ja, een klotestreek.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Let’s not. Laat de snellere man gewoon gaan. No way dat hij dat bij Lewis of Valterri gedaan zou hebben en dat maakt het gewoon naar. Of je dat nou wil inzien of niet.iichel schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:19:
[...]
Ik vind het vooral een "klotestreek" van Max om eerst met DRS te willen inhalen en daarna te gaan lopen klagen op de radio als dat niet lukt. Het is ook niet de eerste keer dat 'm dit overkomt in FP1Laat gewoon even een gat vallen, zo druk was het niet eens op de baan. Maar let's agree to disagree.
Max zat overigens niet op een hotlap Ricardo246. 2e deel FP1 gaan ze na de qualy lap practice altijd longrunnen. Je wil gewoon weten hoe lang de startbanden het uit kunnen houden.
[ Voor 12% gewijzigd door pro_6or op 11-09-2020 13:37 ]
een treffende spreuk
Voordat hier WW3 uitbreekt, Het is een vrije training. Het is jammer dat STR wel/niet geblockt heeft.
Wellicht dat het Ver 1 rondje gekost heeft.
Life goes on.
Anyways, hyped voor FP2.
Pit lane speeding met 1.3 km/h te hard. Kost hem 200 euro's.
-
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
---RAWE CEEK!!!---
Als je zo weinig interesse hebt, heeft het dan wel zin om FP2 aan te zetten?NoFearCreations schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:51:
Inmiddels al zo weinig interesse meer in de F1, dat ik gewoon de 1e training ben vergeten. Zo maar is deel 2 aanzetten dan.
"My pink car was horror in last practice, can I borrow your black car for the race? My daddy is very rich."basvn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:50:
Stroll naar Mercedes confirmed?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De security is duidelijk goed in orde daar...basvn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:50:
Stroll naar Mercedes confirmed?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Inderdaad! Ziet er solide uit!Bansheeben schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:53:
[...]
De security is duidelijk goed in orde daar...
Basement Bios ---- Exo-S
Zal m tijdens het werk aanzetten, en er met een schuin ook naar kijken. Het is mijn gevoel dat er voor spek en bonen gereden wordt, want Mercedes heeft in principe alles al in de zak.demo31051987 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:52:
[...]
Als je zo weinig interesse hebt, heeft het dan wel zin om FP2 aan te zetten?
---RAWE CEEK!!!---
Of: Our car isnt fast enough, do you have more Blueprints we can copyDaMarcus schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:53:
[...]
"My pink car was horror in last practice, can I borrow your black car for the race? My daddy is very rich."
Iedereen zijn eigen keuze, maar ik kijk F1 niet alleen voor het kampioenschap, anders was ik er in 2003/2004 ook wel mee gestopt.NoFearCreations schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:54:
[...]
Zal m tijdens het werk aanzetten, en er met een schuin ook naar kijken. Het is mijn gevoel dat er voor spek en bonen gereden wordt, want Mercedes heeft in principe alles al in de zak.
ricardo246 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:27:
Voor de liefhebbers van de kleur van Ferrari:
Burgundy

Precies, ik ben wel van mening dat Max iets mag dimmen,Martin0 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:45:
Jongens en Meisjes,
Voordat hier WW3 uitbreekt, Het is een vrije training. Het is jammer dat STR wel/niet geblockt heeft.
Wellicht dat het Ver 1 rondje gekost heeft.
Life goes on.
Anyways, hyped voor FP2.
maarrrrrr die boordradio's zijn natuurlijk niet bedoelt voor de buitenwereld hij wil gewoon z'n terecht/onterechte frustratie kwijt en dat wij mee kunnen luisteren geeft de boel misschien iets te veel lading die er wellicht helemaal niet is.
Heb het even nagezocht.ricardo246 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:27:
Voor de liefhebbers van de kleur van Ferrari:
Burgundy
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
De naam van de kleur is Rosso Barchetta.
Is een tribute naar de kleur van de F1 F125 uit 1950.
Een beetje geschiedenis over de andere kleuren:
https://rossoautomobili.c.../15-shades-of-ferrari-red
[ Voor 10% gewijzigd door kevlar01 op 11-09-2020 14:44 ]

Hij klaagt toch ook al een paar races over een doof gevoel in z'n been. Dus geloof wel dat het fysiek is hoor.DataGhost schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:42:
Gek verhaal op Ziggo nu, James Allison legt uit hoe het met Bottas zit, dat 'ie minder presteert, omdat 'ie kennelijk "niet lekker in die auto zit". Dus ik denk dat hij op zelfvertrouwen doelt, gaat ie verder met uitleggen dat hij fysiek niet lekker zit, al jaren last heeft van z'n been en dat de bloedtoevoer wordt afgekneld door het stoeltje... Hoezo kan een team met een budget van ruim 440 miljoen euro geen fatsoenlijk stoeltje regelen voor een rijder?
Ik viel meer over het aspect dat dit al jaren speelt en nog steeds niet is opgelost.Type-R739 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:50:
[...]
Hij klaagt toch ook al een paar races over een doof gevoel in z'n been. Dus geloof wel dat het fysiek is hoor.
Ah, ok. Dan heb ik het verkeerd begrepen, mea culpa!DataGhost schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:52:
[...]
Ik viel meer over het aspect dat dit al jaren speelt en nog steeds niet is opgelost.

Verklaart misschien ook wel dat hij in de buurt zit met kwalificatie, maar het in de race laat afweten? Lijkt me een sterk verhaal.. Je moet gewoon fysiek fit zijn om een race te kunnen rijden. Als je na 20 rondes je been niet meer voelt lijkt me iets structureel mis te zijn en niet future proof...Type-R739 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:50:
[...]
Hij klaagt toch ook al een paar races over een doof gevoel in z'n been. Dus geloof wel dat het fysiek is hoor.
Al duurt het één race, het schuimen van een stoeltje kunnen ze redelijk vlot doen hoor. Daar moet structureels toch iets niet kloppen als dat waarheid is?DataGhost schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:52:
[...]
Ik viel meer over het aspect dat dit al jaren speelt en nog steeds niet is opgelost.
Daarnaast moet Bottas gewoon op de tafel slaan en eisen dat het opgelost wordt, als hij er zoveel last van heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 11-09-2020 14:56 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik hoorde hem vorige race of die daarvoor ook iets over zijn been zeggen over de boordradio tijdens de race, probeer het even op te zoeken. Ook klaagde hij over de zwarte pakken. Steeds wel iets dus lijkt het.Wom schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:56:
[...]
Al duurt het één race, het schuimen van een stoeltje kunnen ze redelijk vlot doen hoor. Daar moet structureels toch iets niet kloppen als dat waarheid is?
is met FP1 spannend gebleven tot het einde

Bekijk op StreamablePSN: xMaurice93
Wat op de baan gezegd wordt moet je nooit al te serieus en persoonlijk nemen. Zijn die jongens uit de wagen dan zijn ze frustraties vaak alweer compleet vergeten maar op internet kunnen de mensen er eeuwig over door bomen. Als er iets bij ze blijft hangen dan zijn daar de driver meetings voor.Chefbierrr schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:20:
[...]
Precies, ik ben wel van mening dat Max iets mag dimmen,
maarrrrrr die boordradio's zijn natuurlijk niet bedoelt voor de buitenwereld hij wil gewoon z'n terecht/onterechte frustratie kwijt en dat wij mee kunnen luisteren geeft de boel misschien iets te veel lading die er wellicht helemaal niet is.
"When you grow up your heart dies"
Misschien een beknelde liesslagader hij heeft in ieder geval paar symptomen van komt regelmatig voor bij wielrenners.Type-R739 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:50:
[...]
Je moet ~120 kilo (iig veel) moeten drukken om te remmen met je been (als je vol moet remmen).mavamal schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:00:
Bij wielrenners hoor je regelmatig van een beknelde liesslagader. Dan kan een wielrenner met 1 been ook minder kracht zetten en heeft hij/zij daar eerder last van. In principe een routine-operatie, maar het kan ook misgaan en dan ben je verder van huis. Kan me goed voorstellen dat in een F1-wagen er ook best flink wat krachten op je benen komen.
(verbeter mij als ik het fout heb, of ver naast zit).
Als je al last van je been hebt... is dit niet prettig. hoewel aankomend weekend geen/amper? hairpins oid kan het meevallen, maar als je 2-3 keer vol op de rem moet per ronde kan je wel last krijgen neem ik aan.
Dat zal toch voornamelijk g-krachten zijn neem ik aan, iig de achterremmen worden elektronisch aangestuurd vanaf het rempedaal. Dan kan je de weerstand zelf instellen.Bloodclot schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:05:
[...]
Je moet ~120 kilo (iig veel) moeten drukken om te remmen met je been (als je vol moet remmen).
(verbeter mij als ik het fout heb, of ver naast zit).
Als je al last van je been hebt... is dit niet prettig. hoewel aankomend weekend geen/amper? hairpins oid kan het meevallen, maar als je 2-3 keer vol op de rem moet per ronde kan je wel last krijgen neem ik aan.
Hoewel, misschien is het met die g-krachten ook wel handig om wat meer weerstand te hebben. En op die manier wat 'remgevoel' in het pedaal te introduceren....
dit bedoel je?Paulus07 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:07:
hmmm sky zag RP die opzoek waren naar Toto en daarna iets met stepjes die 1 kant opgingen
basvn in "[F1 2020] Race 9 GP van Toscane"
Geloof dat dit leclerc was nu netbasvn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:01:
Wie zet hem deze training als eerste in de grindbak?
is met FP1 spannend gebleven tot het einde
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Latifi was er al in de 1e vrije training.dyrc schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:16:
[...]
jup, 3 van de 4 bandjes
dat setje hard gaat ook meteen de prullenbak in
een treffende spreuk
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nu ALB nog. Ik ben het zat dat hij altijd vele plaatsen naar achteren staat...hansvk schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:27:
Ziet er vooralsnog een stuk beter uit voor VER dan vorige week.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij zal wel wat lekkerder in zijn vel zitten nu er een British racing green lichtpuntje is aan het eind van de scharlaken rode eindeloze tunnel van ellende.hansvk schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:27:
Ziet er vooralsnog een stuk beter uit voor VER dan vorige week.
Eh in het oorsprokelijke bericht gaat het om Verstappen (ver) ipv Vettel (vet).PalingDrone schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:35:
[...]
Hij zal wel wat lekkerder in zijn vel zitten nu er een British racing green lichtpuntje is aan het eind van de scharlaken rode eindeloze tunnel van ellende.
- DaniëlWW2
- Niet online

Hij heeft 'm gekust jaSir_Lion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:38:
Is hij tegen een betonnen muur geklapt??
Zijn voorvleugel wel even ja.Sir_Lion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:38:
Mijn boefje is liev!
Lijkt alleen neus schade
[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 11-09-2020 15:39 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jep. wel Indy-style. dus niet heel erg pijnlijk denk ik.Sir_Lion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:38:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig niet zo snel want dat was dan echt een gruwelijke crash geweest.Sir_Lion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:38:

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.