Toon posts:

[F1 2020] Race 9 GP van Toscane Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:
  • 85.930 views

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:19

Hier kon je op wachten. :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-03 11:14
YakuzA schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:22:
[...]

Het is allang bekend dat Verstappen te snel is voor zijn auto :+
Als je hoort hoe snel hij feedback geeft staan er waarschijnlijk meer fails aan in die auto dan je wil weten.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:38:

Maar ik vraag me af wat hier gebeurd is. Honda neemt het serieus en dat blok is waarschijnlijk al op weg naar Milton Keyes waar Honda ook een faciliteit heeft. Denk niet dat we deze terug gaan zien.
https://the-race.com/form...ne-issue-not-small-honda/
Je bedoelt: Honda heeft een oudijzerbak in Milton Keyes. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
https://www.as-web.jp/f1/624522?all

田辺TD:レーススタート直後ですね。グリッドに着く前のトラブルは、関係ないです。あの状況に陥る問題が発生したのは、スタート直後でした。より正確にはグリッドを離れて、フォーメーションラップに入ってからですね。
a: Right after the race start. The issue prior to arriving to the grid is not related. The problem resulting in that condition(lack of power) occurred after the race start. To be exact, it started after leaving the grid during the formation lap.

──リタイア後のTVインタビューでは、「モンツァのトラブルに似ている」と言っています。類似のトラブルだったのでしょうか。
q: After the retirement, it was said "It's similar to the issue in Monza". Does it resemble the same issue?

田辺TD:似たようなといえば、そうです。ただ原因としては、違うのではないかと思っています。エンジンが不調に陥ったという意味では、同じですが。
a: You can say that the issues look similar, yes. However as to the cause, I believe it to be different. Though it doesn't change the fact there was an engine issue.

──アクシデント直前のフェルスタッペン車を捉えた車載映像では、ERSのチャージを示すテールランプがつき始めていたように見えました。
q: Prior to Verstappen's accident from watching onboard cameras, the ERS charge lamp appeared to come on.

田辺TD:それは関係ないと思います。パワーユニットトラブルとの関連性はないですね。
a: I believe that is not related. It is not related to the power unit trouble.

──1コーナーまでの失速とは、関係ない?
q: It's not related to the lack of power up to turn 1?
田辺TD:ないですね。
a: No it is not.

Van F1technical.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

^^ Wilde je bijna reporten voor spam. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 12:59

Gé Brander

MS SQL Server

Luxicon schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:40:
Aan het einde van de race zag je duidelijk dat Mercedes de auto aan het babysitten is, want zowel Bottas als Hamilton konden zowaar +2 seconden sneller zijn per ronde dan Albon. (maak er +1.5s van, omdat Albon net een snelle ronde gedaan had). Oftwel, Bottas had Hamilton eerder kunnen aanvallen, maar doet dat niet. Dat gat naar Hamilton was kunstmatig. Als ze beiden gas gaven liepen ze meer uit, maar dit is natuurlijk erg fijn voor de motor en zo denken sommige mensen dat Hamilton echt onder druk stond van Bottas. :+
Dit is precies waarom ik Mercedes en Hamilton al tijden spuugzat ben. Al dat sandbaggen, de beide heren niet laten racen en het theatrale gedoe van Hamilton als hij het weer eens o zo moeilijk had tijdens de race... Begrijp mij niet verkeerd, ze doen hun werk allemaal uitmuntend anders stonden ze daar niet maar hou op met die onzin en ga racen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
Deze race krijgt nog een staartje: de FIA stelt een onderzoek in naar het shirt van Hamilton.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gé Brander schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:15:
[...]

Dit is precies waarom ik Mercedes en Hamilton al tijden spuugzat ben. Al dat sandbaggen, de beide heren niet laten racen en het theatrale gedoe van Hamilton als hij het weer eens o zo moeilijk had tijdens de race... Begrijp mij niet verkeerd, ze doen hun werk allemaal uitmuntend anders stonden ze daar niet maar hou op met die onzin en ga racen.
Inderdaad, ze zijn gewoon met afstand de beste, ga dan niet alles downplayen en de concurrentie omhoog praten.
Ze zouden wat meer "Wij Zijn Mercedes Wij Zijn De Beste" mogen roepen. Zeg gewoon ook in de media "wij zijn het team om te verslaan, laat ze maar komen".

• FastFred
  • Laatst online: 22:16
hoevenpe schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:07:
Deze race krijgt nog een staartje: de FIA stelt een onderzoek in naar het shirt van Hamilton.
Wat willen ze doen dan, het verbieden? Dan laat hij die tekst gewoon op z'n uniform drukken...

• Extigo
  • Laatst online: 08:17
FastFred schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:45:
[...]

Wat willen ze doen dan, het verbieden? Dan laat hij die tekst gewoon op z'n uniform drukken...
De gedragscode van de FIA verbiedt teams om politieke of religieuze standpunten uit te dragen, maar het is onduidelijk of dat ook voor coureurs geldt. Dat gaan ze dus nu onderzoeken.

Steam

• FastFred
  • Laatst online: 22:16
Dat zou wel mooi zijn, zijn we van die onzin af (en nee, ik ben absoluut tegen racisme)

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:46:
[...]

De gedragscode van de FIA verbiedt teams om politieke of religieuze standpunten uit te dragen, maar het is onduidelijk of dat ook voor coureurs geldt. Dat gaan ze dus nu onderzoeken.
Coureur is onderdeel van het team, lijkt me

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

N1v3K schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:59:
[...]

Coureur is onderdeel van het team, lijkt me
Onderdeel van het team?; Je bent het UITHANGBORD/GEZICHT VAN HET TEAM! Lijkt mij stug dat er dan niks gedaan word, maarja aan de andere kant FIA :p.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:14
FastFred schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:48:
Dat zou wel mooi zijn, zijn we van die onzin af (en nee, ik ben absoluut tegen racisme)
Ik denk het niet, zoals ik al eerder zei is iedereen bang voor BLM

*Sponsors die zich terugtrekken
*Demonstrerende meute voor je deur
etc etc

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-03 13:25

Bansheeben

There never was any cake...

RobertMe schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:20:
[...]
Overigens wel opvallend dat nog niemand heeft gezegd dat Verstappen de boel doet overdriven. Twee, drie jaar terug werd dat nog elke keer genoemd
Die onzin stierf een snelle dood toen plotseling Danny Ric alle Renault/RBR reliability bullshit over zich heen kreeg in 2018. Toen werd het plotseling een complot van RBR om Ricciardo eruit te werken :')

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02

Damian

Insane Obtrusion

Lekker hypocriet weer. Nu er door de FIA ook over geklaagd word mag er ineens wel over gesproken worden :/

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

Compilatie van onboards

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Na de triple-header gaan we over een weekje naar Rusland :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee