Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 9
Pirelli Banden
|
[Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-09-2020 14:51]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 9
Pirelli Banden
|
[Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-09-2020 14:51]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Anoniem: 91868
Herinner je je nog die crash van Pirro met 350?B-Real schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:11:
Ik ben heel benieuwd hoe de F1 auto's het op dit circuit gaan doen. Bij de MotoGP staat het altijd garant voor veel slipstreamen, bizar hoge topsnelheden en vele uitremacties aan het eind van het rechte stuk. Dat zal in de F1 allemaal wel meevallen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat je pitlane nog van Monza is (gezien de bocht richting pitlane de verkeerde kant op staat)
Zoals ie altijd doet, door er niet bij stil te blijven staan (letterlijk). Hop, op naar de volgende race, nieuwe kansen.hoevenpe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:10:
Benieuwd hoe Max zijn frustratie verwerkt heeft, het was de uitgelezen kans om in te lopen op Lewis.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 08-09-2020 08:35]
Mad Max = Racewin toch?hoevenpe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:10:
Benieuwd hoe Max zijn frustratie verwerkt heeft, het was de uitgelezen kans om in te lopen op Lewis.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Lol, hoe kun je dat nou zeggen? F1 heeft hier nooit een race gereden
En waar is Netflix deze week? Die zitten ook altijd bij het goede team wanneer de shit de fan raaktIllegal_Alien schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:41:
En men gaat verkleden/livery als jaren 50, iets met Mercedes die dan gelijk door het ijs zakt?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nu je het zegt, ze waren bij de eerste race van dit jaar bij Red Bull (en McLaren)wontcachme schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:45:
[...]
En waar is Netflix deze week? Die zitten ook altijd bij het goede team wanneer de shit de fan raakt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De meeste bochten zijn redelijk snelle bochten. Met heel veel rechte stukjes. Dus ja, het is een power circuit op een paar kleine stukjes na.FastFred schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:43:
[...]
Lol, hoe kun je dat nou zeggen? F1 heeft hier nooit een race geredenEn daarbij zie ik een boel bochten en enkel 1 lang rechtstuk
[Voor 31% gewijzigd door PalingDrone op 08-09-2020 09:13]
Someone is not happy
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Formula 1 Pirelli Gran Premio Della Toscana Ferrari 1000 2020
Om en nabij de 20 psi denk ikCrazyFool schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:11:
Ben benieuwd hoe de boel op spanning staat bij RBR...
Ik vind die 'officiële' namen van de GP altijd zo belachelijk. Niemand gebruikt ze. Ja, de commentatoren voordat de race start; maar enkel omdat dát verplicht is vanuit de FOMUmamiplayer schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:19:
Jammer dat Heineken geen sponsor van deze GP is, dan had het wellicht het record: 'langste naam voor een sportevenement' gebroken.
[...]
Bij lange na niet!
Mijn boefje is liev!
Deze heet gewoon Mugello, wat voor sponsornaam ze ook verzinnenThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:22:
[...]
Ik vind die 'officiële' namen van de GP altijd zo belachelijk. Niemand gebruikt ze. Ja, de commentatoren voordat de race start; maar enkel omdat dát verplicht is vanuit de FOM
Zoals Haas het al meld:Umamiplayer schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:19:
Jammer dat Heineken geen sponsor van deze GP is, dan had het wellicht het record: 'langste naam voor een sportevenement' gebroken.
[...]
IDK, we’ll probably just call it the Tuscan Grand Prix 🤷♂️#HaasF1 #RaceWeek pic.twitter.com/EkVR68yfcO
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) 7 september 2020
⛔ Trackers of betalen ⛔
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bedoel je een onboard ronde of een overzicht van bovenaf?Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:27:
Vorig seizoen ktegen we toch van die virtuele rondleidingen voorgeschoteld? Zou dat van deze baan ook wel willen hebben eigenlijk
Zelfs een week duurt haar te lang.Blokker_1999 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:19:
Someone is not happy
denk dat dat allemaal een beetje morgen/donderdag pas komt van een hoop teams.Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:27:
Vorig seizoen ktegen we toch van die virtuele rondleidingen voorgeschoteld? Zou dat van deze baan ook wel willen hebben eigenlijk
Nee, dat een coureur in een race rig zat en we dan met een rondje meekonden kijken terwijl die coureur de F1 game speelde. Bedenk mij nu dat codemasters dit circuit misschien nog niet eens heeft hahaAnoniem: 91868 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:33:
[...]
Bedoel je een onboard ronde of een overzicht van bovenaf?
AFAIK heeft CodeMasters sowieso aangegeven niks te doen met de aangepaste kalender. Dus Mugello zal sowieso niet in F1 2020 komen.Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:41:
[...]
Nee, dat een coureur in een race rig zat en we dan met een rondje meekonden kijken terwijl die coureur de F1 game speelde. Bedenk mij nu dat codemasters dit circuit misschien nog niet eens heeft haha
Oh op die manier. Genoeg videos denk ik van simmers die precies hetzelde doen.Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:41:
[...]
Nee, dat een coureur in een race rig zat en we dan met een rondje meekonden kijken terwijl die coureur de F1 game speelde. Bedenk mij nu dat codemasters dit circuit misschien nog niet eens heeft haha
Project cars of assetto Corsa maar DanRobertMe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:43:
[...]
AFAIK heeft CodeMasters sowieso aangegeven niks te doen met de aangepaste kalender. Dus Mugello zal sowieso niet in F1 2020 komen.
Hadden ze een mooi excuus voor een overpriced DLC, doen ze er niets meeRobertMe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:43:
[...]
AFAIK heeft CodeMasters sowieso aangegeven niks te doen met de aangepaste kalender. Dus Mugello zal sowieso niet in F1 2020 komen.
Denk dat ze wel zouden willen maar een baan maken kost echt veel tijd, er staat ook ergens een documentaire online hoe ze zandvoort gemaakt hebben in de game, dat is een stuk meer dan alleen vanaf tekeningen een circuit opbouwen. En het was lastig geweest in corona tijd om een compleet team daar te krijgen om een circuit te fotograferen.ThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:49:
[...]
Hadden ze een mooi excuus voor een overpriced DLC, doen ze er niets mee
[Voor 11% gewijzigd door Bartske op 08-09-2020 09:53]
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Omdat het een jaar kost om een circuit te maken in F1 (tenminste, dat zegt Codemasters zelf)ThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:49:
[...]
Hadden ze een mooi excuus voor een overpriced DLC, doen ze er niets mee
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat is hij alweer kwijt hoor. Bij Sky was hij na de race alweer helemaal met volgende week bezig. Het is natuurlijk niet de eerste keer dat hij dit soort dingen meemaakt en je kunt er als coureur ook niet te lang bij stil blijven staan.hoevenpe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:10:
"When you grow up your heart dies"
Gemiste kans denk ik, al is het wel een pens werk om voor 1 jaar 5 nieuwe circuits in de game te bouwenRobertMe schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:43:
[...]
En laten we eerlijk zijn, Max zelf weet ook dat zijn wdc missie dit jaar compleet kansloos is. Bottas kan misschien nog, maar Hamilton is gewoon niet te pakken op zondag als ie er zonder problemen vandoor is.sjaool schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:14:
[...]
Dat is hij alweer kwijt hoor. Bij Sky was hij na de race alweer helemaal met volgende week bezig. Het is natuurlijk niet de eerste keer dat hij dit soort dingen meemaakt en je kunt er als coureur ook niet te lang bij stil blijven staan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Float like a butterfly, sting like a bee.
En een recht stuk van meer dan 1km lang, topsnelheid speelt dus ook wel een rol. Denk dat je voor Mugello echt een goede gebalanceerde setup nodig hebt.Martinusz schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:23:
Ik zie veel bochtenwerk, dus circuit zou RB op zich moeten liggen? En Mercedes uiteraard ook.
Het heeft wel wat weg van Maleisië. In ieder geval een baan waar de Renaults en McLarens weer naar het echte middenveld verwezen zullen worden in de quali.Martinusz schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:23:
Ik zie veel bochtenwerk, dus circuit zou RB op zich moeten liggen? En Mercedes uiteraard ook.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Hmm dat is wel lang recht stuk inderdaad, maar genoeg bochten om te compenserenEr1k989 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:26:
[...]
En een recht stuk van meer dan 1km lang, topsnelheid speelt dus ook wel een rol. Denk dat je voor Mugello echt een goede gebalanceerde setup nodig hebt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
NürburgringFastFred schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:21:
[...]
Gemiste kans denk ik, al is het wel een pens werk om voor 1 jaar 5 nieuwe circuits in de game te bouwen
(Mugello, Imola, Turkije, Portugal, 2e layout Bahrein, mis ik er nog 1?)
⛔ Trackers of betalen ⛔
Dan zal Ferrari het wel uitstekend liggen...Er1k989 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:26:
[...]
En een recht stuk van meer dan 1km lang, topsnelheid speelt dus ook wel een rol. Denk dat je voor Mugello echt een goede gebalanceerde setup nodig hebt.
Veel bochten en veel hoogteverschil. Lijkt mij best een uitdagende baan voor diegene die hier nog nooit hebben gereden.sjaool schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:20:
Is deze video voldoende?
[YouTube: A Lap Of Mugello]
Dat is wellicht wat overdreven, maar het is niet de beste en grootste gameontwikkelaar.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:52:
[...]
Omdat het een jaar kost om een circuit te maken in F1 (tenminste, dat zegt Codemasters zelf)
Ferrari maakt er geregeld test kilometers dus ik gok zo dat Vettel, Leclerc en Raikonnen bekend zijn met het circuit, maar niet in huidige F1 wagens.Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:38:
Wie hebben er hier al wel eens in een F1 wagen gereden van de huidge coureurs?
Het circuit is gebruikt als test circuit in 2012 door alle teams behalve HRT. Vettel, Hamilton, Räikkönen, Ricciardo, Grosjean en Perez hebben hier gereden. Waarbij het onofficiële track record werd gezet door, jawel, Grosjean.Jasphur schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:38:
[...]
Wie hebben er hier al wel eens in een F1 wagen gereden van de huidge coureurs?
"Unfortunately we don’t have this track on the calendar. It’s an incredible circuit with a lot of high-speed corners."
[Voor 22% gewijzigd door ThomasG op 08-09-2020 10:55]
FastFred schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:42:
[...]
Aja klopt ja. Ik had die niet genoemd want die heeft in eerdere games er wel in gezeten dacht ik
⛔ Trackers of betalen ⛔
Turkije dan toch ook. De een de laatste keer in 2011 verreden en de ander 2012 of iets dergelijks? Imola zal ook wel ooit er in gezeten hebben way back when.FastFred schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:42:
[...]
Aja klopt ja. Ik had die niet genoemd want die heeft in eerdere games er wel in gezeten dacht ik
FTFYTrekDr0p schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:19:
ben benieuwd hoe goed de teams uit de startblokken gaan komen.
Welke auto's hebben het minste moeite om de "nieuwe" baan te lezen en de juiste setup te vinden.
De meeste moeite he, niet de minste.Mrs Redhair schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:20:
[...]
Ik denk Mercedes, maar hoop RBR, AT, McLaren enz
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Oeps, nu je het zegt ja. Even FTFY toegepastNat-Water schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:23:
[...]
De meeste moeite he, niet de minste.
Ik denk dat Haas het lastig zal hebben zijn met AR.
[Voor 4% gewijzigd door Mrs Redhair op 08-09-2020 11:25]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Ik hoop toch dat teams besluiten om de boel verder open te schroeven (Fer RBR AR Haas Williams )Martin0 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:26:
Teams welke het moeilijk krijgen, Haas en Williams dan toch wel.
Fer zal wellicht een kleine boost hebben vanwege ferrari 1000 stuff, of het gaat juist enorm fout(al kan het bijna niet erger dan monza).
[Voor 13% gewijzigd door Mrs Redhair op 08-09-2020 11:31]
Dat pakte voor Mercedes vorig jaar ook niet zo goed uitMartin0 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:26:
Fer zal wellicht een kleine boost hebben vanwege ferrari 1000 stuff, of het gaat juist enorm fout(al kan het bijna niet erger dan monza).
Ferrari kan daar wel van leren.redfoxert schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:29:
[...]
Dat pakte voor Mercedes vorig jaar ook niet zo goed uit
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Da's niet best gesteld op jouw werk dan.. met al die races achter elkaarrenzo4000 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:02:
Woohooo raceweek! Bedankt @basvn
[Afbeelding]
Dat denk ik ook. Ik ben benieuwd of het nog erger kan voor de rode brigade.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:
Het kan denk ik niet veel erger meer voor Ferrari dan het op Monza was. Ja, quote me hier zondag maar op.
Een lekkere Barcalona 2016, zou het nog erger kunnen makenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:
Het kan denk ik niet veel erger meer voor Ferrari dan het op Monza was. Ja, quote me hier zondag maar op.
Waarschijnlijk rijden ze elkaar eraf, al dan niet door technische problemen bij de een. Vettel had makkelijk iemand mee kunnen pakken afgelopen zondag toen zijn remmen het begaven. Dat dat niet gebeurde was eigenlijk nog wel het grootste wonder van het weekend.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:
Zeker wel. LEC ging nog door naar Q2. Er moet nog een moment komen dat ze allebei in Q1 eruit gaan, toch?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
ALS Ferrari hier met een recente auto getest heeft al is het een filmdag dan zal dit inderdaad een voordeel zijn.StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:49:
Misschien dat Ferrari nu wat beter voor de dag komt. Zij hebben immers een gigantisch voordeel: zij hebben hier duizenden rondes gereden en weten precies hoe een auto zich gedraagt op deze baan. En je gaat mij niet wijsmaken dat de Italianen hier niet met de 2019 wagen hebben gereden.
Of begint iedereen vanaf 0 omdat hier nog niet met een 2020 wagen op is getest?
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Ze hebben hier niet mogen rjiden en mogen hier nog steeds niet rijden met de wagen van 2019, ook niet van 2020 (een filmdagje uitgezonderd, maar dat mag iedereen). Sowieso niet met de banden die in de races gebruikt worden, dus wat ze aan testdata kunnen krijgen is behoorlijk beperkt en generiek. Vanaf vrijdag mogen ze pas, alleen met de auto van dit jaar.StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:49:
Misschien dat Ferrari nu wat beter voor de dag komt. Zij hebben immers een gigantisch voordeel: zij hebben hier duizenden rondes gereden en weten precies hoe een auto zich gedraagt op deze baan. En je gaat mij niet wijsmaken dat de Italianen hier niet met de 2019 wagen hebben gereden.
Of begint iedereen vanaf 0 omdat hier nog niet met een 2020 wagen op is getest?
[Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 08-09-2020 11:54]
Behalve RBR. Die weten dat volgend jaar pasMartin0 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:52:
[...]
ALS Ferrari hier met een recente auto getest heeft al is het een filmdag dan zal dit inderdaad een voordeel zijn.
Maar veel zal het niet zijn, denk dat de meeste teams vele kilometers zullen maken en tegen de tijd van FP3 /Q1 echt wel een goed beeld hebben van de beste setup.
Mijn boefje is liev!
Maar hoe gaan ze dat controleren? Ferrari zal zonder moeite een 2019 wagen rijklaar krijgen en in kunnen zetten. Hoe gaat de FIA zorgen dat Ferrari niet gaat testen op hun eigen privécircuit?DataGhost schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:53:
[...]
Ze hebben hier niet mogen rjiden en mogen hier nog steeds niet rijden met de wagen van 2019, ook niet van 2020 (een filmdagje uitgezonderd, maar dat mag iedereen). Sowieso niet met de banden die in de races gebruikt worden, dus wat ze aan testdata kunnen krijgen is behoorlijk beperkt en generiek. Vanaf vrijdag mogen ze pas, alleen met de auto van dit jaar.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoe kom je erbij dat Mugello het privé circuit is van Ferrari...?StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:59:
[...]
Maar hoe gaan ze dat controleren? Ferrari zal zonder moeite een 2019 wagen rijklaar krijgen en in kunnen zetten. Hoe gaat de FIA zorgen dat Ferrari niet gaat testen op hun eigen privécircuit?
Omdat het circuit van Ferrari is.Pyr0_ schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:01:
[...]
Hoe kom je erbij dat Mugello het privé circuit is van Ferrari...?
Mugello en Maranello lijken op elkaarPyr0_ schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:01:
[...]
Hoe kom je erbij dat Mugello het privé circuit is van Ferrari...?
En ik maar denken dat het (alleen) Fiorana was, blijken dus beide van Ferarri te zijn
Q is het belangrijkste van alles, want inhalen gaat voor geen meter in Mugello.Mrs Redhair schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:28:
[...]
Ik hoop toch dat teams besluiten om de boel verder open te schroeven (Fer RBR AR Haas Williams )
Ze moeten wat willen ze Mercedes het sportieve zwijgen opleggen. En dat is gericht aan RBR. Sterkste motor setting en gaan zondag.
"Privé" is wat overdreven, maar als Ferrari daar wil testen zonder dat de buitenwereld het weet, dan lukt dat gewoon. Lijkt me sterk dat daar elke dag iemand van de FIA aanwezig is om dit in de gaten te houden toch?Pyr0_ schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:05:
[...]
En ik maar denken dat het (alleen) Fiorana was, blijken dus beide van Ferarri te zijn![]()
Met natuurlijk wel het duidelijke verschil dat Fiorana daadwerkelijk tegen de fabrieken van Ferrari aanligt en Mugello 1.5 uur rijden is.
Ze hebben geen banden, waarmee gaan ze testen?StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:19:
[...]
"Privé" is wat overdreven, maar als Ferrari daar wil testen zonder dat de buitenwereld het weet, dan lukt dat gewoon. Lijkt me sterk dat daar elke dag iemand van de FIA aanwezig is om dit in de gaten te houden toch?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details