[F1 2020] Race 9 GP van Toscane Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste
Acties:
  • 92.124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is toch het testcircuit voor Ferrari? Dan zouden ze normaal een voordeel hebben. Nu wat minder :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
ThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:20:
[...]
Ze hebben geen banden, waarmee gaan ze testen?
Fair enough.

Hoewel: als Ferrari met de FIA een deal kan sluiten in een achterkamertje, terwijl heel de wereld meekijkt, lijkt me een deal onder de tafel met een ander Italiaans bedrijf ook niet geheel fantasie :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Ik ben geen Ferrari fan, maar de zogenaamde lol grappen zijn niet echt grappig meer heel eerlijk gezegd, erg over datum :X
Ik zie liever dat we weer lekker op Hamilton kunnen afgeven en zeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door epo op 08-09-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:14

Bloodclot

Jawier!

weerbericht:
Voor alsnog droog/zonnig weekend 25-30 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:15

TrekDr0p

QR niet scannen

Bestla schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:20:
[...]
FTFY
Ik denk Mercedes, maar hoop RBR, AT, McLaren enz
Lol wanneer je een zin halverwege anders gaat formuleren :o
Meerste
8)7 8)7 8)7

Maar blijf wel bij meeste, wie het minste moeite heeft zal wel MER zijn maar ben benieuwd of een MCL/RP/REN het goed voor elkaar krijgen om competitief te blijven voor derde plaats WCC.

Wel een lekkere korte rit voor de teams van monza naar mugello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:37

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:
Het kan denk ik niet veel erger meer voor Ferrari dan het op Monza was. Ja, quote me hier zondag maar op. :z
Tuurlijk wel. Starten in P19 en P20 en elkaar in T1 van de baan rijden.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 14:37

Blokker_1999

Full steam ahead

gambieter schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:23:
Dit is toch het testcircuit voor Ferrari? Dan zouden ze normaal een voordeel hebben. Nu wat minder :p
Nu is het gewoon minder nadeel misschien?
epo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:29:
Ik ben geen Ferrari fan, maar de zogenaamde lol grappen zijn niet echt grappig meer heel eerlijk gezegd, erg over datum :X
Ik zie liever dat we weer lekker op Hamilton kunnen afgeven en zeuren.
Maar Ferrari staat (nog) niet in de waarschuwing, zeuren over Hamilton wel :+

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Blokker_1999 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:54:
[...]

Nu is het gewoon minder nadeel misschien?

[...]

Maar Ferrari staat (nog) niet in de waarschuwing, zeuren over Hamilton wel :+
Mission Spinnow wel. en dat is Ferrari ;).

Ennuh:
Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
Laatste keer dat ik keek waren ze nog een team :P.

Denk wel dat ze iets meer data hebben van die track dan de rest van de teams, maar dan zal Williams Racing ze wel voorblijven...

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-09-2020 12:56 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:34
Bloodclot schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:37:
weerbericht:
Voor alsnog droog/zonnig weekend 25-30 graden.
Prima weer voor Mercedes

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ik verwacht regen; het is steeds het omgekeerde namelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
ThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:20:
[...]
Ze hebben geen banden, waarmee gaan ze testen?
Niet de huidige banden, maar ze hebben hele musea volstaan met Ferrari's van de laatste jaren, en die staan echt niet op assteuntjes hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 14:57
Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:56:
[...]

Mission Spinnow wel. en dat is Ferrari ;).
"Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen." staat er ook in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:39

basvn

Breezand - NHN

FastFred schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:01:
[...]

Niet de huidige banden, maar ze hebben hele musea volstaan met Ferrari's van de laatste jaren, en die staan echt niet op assteuntjes hoor
Nee, die staan op demo banden
en demo banden voor in een museum zijn volgens mij loeihard. zodat ze niet zomaar in deuken als er geen lucht meer in zit :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 20:54
Umamiplayer schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:23:
Ik kijk erg uit naar deze baan, in Assetto Corsa erg leuk om te rijden maar hoe is dat met een F1 auto. Zijn bochten vol gas met de downforce die ze hebben, zijn de 'straights' lang genoeg voor inhaalacties etc.
Zeker leuke baan in AC en zeker benieuwd wat de F1 hier gaat doen.

Gentlemen start your engines!!!!

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik geloof niet zo in die alu-hoedjes theorieën.

Ferrari komt vaker op Mugello dan andere teams, maar ik denk dat ze niet gigantisch veel voordeel hebben van de data van de oude F1 auto's. Zeker niet als die data afkomstig is uit bijv. het Corsa Clienti programma waarbij de miljardairs van deze aarde leuk kunnen sturen wellicht maar wel altijd op de zachtste banden met max downforce en bij lange na niet de capaciteiten hebben van een F1 coureur.

Die paar rondjes dat bijv. Marc Gene nog maakt zullen qua data en dus kennisvoorsprong ook het verschil niet maken.

Data uit bijv. het FXX programma lijkt mij zo goed als nutteloos want compleet onvergelijkbaar met de huidige F1 auto's.

Daarnaast denk ik dat de andere teams ook genoeg data hebben om ook de setup al voor 90%+ op orde te kunnen maken in de fabriek/simulator. Dat is op bekende circuits wellicht 98% en nu bij wijze van 95%, nou dan rijden ze wel een paar rondjes extra in de vrije training.

Dat Ferrari hier uitgebreid (meerdere dagen) getest heeft met een 2018/2019 auto lijkt mij zo goed als uitgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:06

Martinspire

Awesomeness

Wie verwacht er nog meer een race met weinig inhaalacties? Baan is smal met weinig hele harde rempunten, dus de kans dat ze naast elkaar komen is al vrij klein.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:29:
Wie verwacht er nog meer een race met weinig inhaalacties? Baan is smal met weinig hele harde rempunten, dus de kans dat ze naast elkaar komen is al vrij klein.
Ik op de eerste pagina al :P
B-Real schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:11:
Ik ben heel benieuwd hoe de F1 auto's het op dit circuit gaan doen. Bij de MotoGP staat het altijd garant voor veel slipstreamen, bizar hoge topsnelheden en vele uitremacties aan het eind van het rechte stuk. Dat zal in de F1 allemaal wel meevallen :P
Het is en blijft een tof circuit naar mijn mening en de coureurs zullen het ongetwijfeld ook gaaf vinden om er te rijden, maar de karakteristiek van de baan zorgt er ook voor dat er met de huidige F1 auto's lastig ingehaald kan worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:29:
Ik hoop, dat juist omdat het een nieuwe baan is, dat die factor nog mee gaat spelen
ze hebben maar ''beperkt'' tijd om de baan echt goed te leren kennen.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 16:54

mark-k

AKA markkNL

basvn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:39:
[...]

Ik hoop, dat juist omdat het een nieuwe baan is, dat die factor nog mee gaat spelen
ze hebben maar ''beperkt'' tijd om de baan echt goed te leren kennen.
Ze zullen vast wel al wat uren in een sim gemaakt hebben dus qua rempunten etc zullen ze het wel al redelijk kennen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:53
ziet er wel wat smal uit her en der.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Stats van het circuit:
The total length of the track is 5.245 metres, divided almost equally between straights and curves. The curves take up 48,5% of the total lenght of the track: there are 15 turns, 9 to the right and 6 to the left. The width of the track varies between 9,6 and 14 metres. The longest straight is in front of the pits and is 1.141 metres long. The circuit is situated at 292 metres above sea level and has a total variance in altitude of 41,19 metres
.

Afbeeldingslocatie: https://www.about-mugello-travel-guide.com/images/mugello-circuit-scarperia/mugello-race-track.jpg

Bron: https://www.about-mugello...e-circuit-of-mugello.html

[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-09-2020 13:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:06

sjaool

Every life should have 9 cats

Het lijkt mij een leuk circuit om ze op te zien racen. Het volgt mooi het landschap. Dus ik laat mij komend weekend gewoon verrassen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:11

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Illegal_Alien schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:51:
Stats van het circuit:

The circuit is situated at 292 metres
In theorie is dit goed nieuws voor de Honda-motoren :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

sjaool schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:55:
[...]

Het lijkt mij een leuk circuit om ze op te zien racen. Het volgt mooi het landschap. Dus ik laat mij komend weekend gewoon verrassen. :D
^ Dit. Ik laat de trainingen, kwalificatie en race op mij afkomen en hoop komende zondag een mooie race te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 15:27
En weer raceweek, hopelijk doet RBR het deze race wat beter en stopt Lewis nog een keer als de pitlane closed is :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:42
In 2012 reden ze daar (tijdens de test) 1:21.035 als snelste tijd. Het record van de MogoGP (2019) is 1:45.519. Ik denk dat we daar met de huidige auto's rondetijden van 1:10 of minder gaan zien, in ieder geval bij de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ThomasG schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:
[...]
In 2012 reden ze daar (tijdens de test) 1:21.035 als snelste tijd. Het record van de MogoGP (2019) is 1:45.519. Ik denk dat we daar met de huidige auto's rondetijden van 1:10 of minder gaan zien, in ieder geval bij de kwalificatie.
Volgens de site van Mugello zelf, is de snelste (niet officiele) tijd : 1.18.704 van Barrichello, in de F2004

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:08

BM

Moderator Spielerij
DaMarcus schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:56:
[...]

In theorie is dit goed nieuws voor de Honda-motoren :>
Volgens mij 300 meter boven zeeniveau een eitje en geen noemenswaardige impact op de motoren. Mexico ligt op ruim 2000 meter boven zeeniveau, daar is dat effect wel merkbaar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

FF wachtuh: PIZZA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

BM schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:10:
[...]

Volgens mij 300 meter boven zeeniveau een eitje en geen noemenswaardige impact op de motoren. Mexico ligt op ruim 2000 meter boven zeeniveau, daar is dat effect wel merkbaar.
Amai, je hebt gelijk. Ik dacht dat Interlagos op eenzelfde hoogte lag maar dat circuit ligt 760m boven zeeniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 14:39
DaMarcus schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:11:
[...]

Amai, je hebt gelijk. Ik dacht dat Interlagos op eenzelfde hoogte lag maar dat circuit ligt 760m boven zeeniveau.
Kan verkeerd zijn maar dacht dat franchorchamps zelfs een stuk(je) boven de 300m lag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zondag(avond) gaan we maar voor een pasta arabiata :)
Alhoewel een paar pizzapunten tijdens de race ook wel lekker klinken.

Echt zin in deze race, geen party modes en een baan die voor iedereen, behalve wat (voormalig) Ferrari coureurs redelijk nieuw is. Van mij mag Ferrari hier ook wel een klein voordeeltje hebben waardoor het veld lekker dicht bij mekaar komt te zitten, hoop alleen dat ze het die dik 300km deze keer wel vol kunnen houden.

[ Voor 28% gewijzigd door PalingDrone op 08-09-2020 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:12
StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:59:
[...]

Maar hoe gaan ze dat controleren? Ferrari zal zonder moeite een 2019 wagen rijklaar krijgen en in kunnen zetten. Hoe gaat de FIA zorgen dat Ferrari niet gaat testen op hun eigen privécircuit?
Omdat dit allemaal zeer zwaar gereguleerd is, zoals alles in de F1. Er is een heel dik boek met heel veel regels, die meestal zodanig geformuleerd zijn dat je het 10 keer moet lezen... ;)

Eén van de artikelen over 'Testing Current Cars' :

22.6 No TCC may take place :

a) Whilst a Championship Event is taking place.

b) With more than one car per day at any such test.

c) Before 09.00 or after 18.00 on any day at any such test.

d) On any track located outside Europe without the agreement of the majority of teams and the FIA.

e) During the month of August except under (h) below.

f) Prior to 20 January.

g) Between 20 January and the start of a ten day period which precedes the start of the first Event of the Championship of the same year with the exception of three team tests of no more than four consecutive days duration, carried out on a site approved by the FIA for Formula 1 cars..

One day, from any of these tests but no less than 20 days before the start of the first Event of the Championship, must be set aside for testing of wet-weather tyres. Arrangements for this day of testing will be made by the appointed tyre supplier in full consultation with the teams and the FIA.

h) Between the start of a ten day period which precedes the start of the first Event of the Championship and 31 December of the same year with the following exceptions :

i) Four team tests of no more than two consecutive days duration carried out on circuits where an Event has just taken place, such tests commencing no less than 36 hours after the end of the relevant Events.

Daarbij moet de FIA altijd goedkeuring geven en mag Pirelli blijkbaar alleen maar banden leveren met akkoord van de FIA....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 13:41
Wat mis ik de Red Bull filmpjes met Max en Daniel...

Weinig mondkapjes gezien in dat filmpje trouwens :)

[ Voor 7% gewijzigd door nadroJ op 08-09-2020 21:51 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:21
De kaartjes worden steeds goedkoper. Voor 2 weken geleden waren ze nog 750 euro en nu 375 per stuk. Ik ben daar komend weekend. Denken jullie dat de kaarten daar ter plekken nog wel eens goedkoper zouden kunnen zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bansheeben schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:28:
[...]
Het heeft wel wat weg van Maleisië. In ieder geval een baan waar de Renaults en McLarens weer naar het echte middenveld verwezen zullen worden in de quali.
Naaaa....? Als het rechte stuk niet zolang was geweest zou ik er zo in mee zijn gegaan, nu maakt die lel ook een wat andere setup mogelijk voor sommige teams.
Onder droge omstandigheden is die lel ook werkelijk de enige mogelijkheid voor een inhaalpoging [of tijdens een under-/overcut].

[YouTube: F1 2020 Tuscan GP Italian #onboard Mugello Ferrari LAP]

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 08-09-2020 22:56 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01

AzzKickah

06-CENSORED

Sunri5e schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:46:
De kaartjes worden steeds goedkoper. Voor 2 weken geleden waren ze nog 750 euro en nu 375 per stuk. Ik ben daar komend weekend. Denken jullie dat de kaarten daar ter plekken nog wel eens goedkoper zouden kunnen zijn?
Dat zou goed kunnen. 150 aan de deur bijv.

Maar kan ook zomaar van niet.

M.a.w.: Mijn kristallen bol doet het net zo goed als die van jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:50
Omdat het een nieuw circuit is zal een track guide niet verkeerd zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Pyr0_ schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:05:
[...]

En ik maar denken dat het (alleen) Fiorana was, blijken dus beide van Ferarri te zijn 8)7

Met natuurlijk wel het duidelijke verschil dat Fiorana daadwerkelijk tegen de fabrieken van Ferrari aanligt en Mugello 1.5 uur rijden is.
In Italië met een Ferrari is dat dus maar een uurtje ;)
Die 1,5 uur is voor gewone stervelingen met andere merken auto's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BlackMonkey schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 23:21:
Omdat het een nieuw circuit is zal een track guide niet verkeerd zijn:
[knip]
Psssstttttt: hardware-lover in "[F1 2020] Race 9 GP van Toscane" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:50
Dammit. Een edit zie je niet als je gewoon op er zijn nieuwe reacties drukt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BlackMonkey schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 23:43:
[...]
Dammit. Een edit zie je niet als je gewoon op er zijn nieuwe reacties drukt ;(
Het eerste filmpje stond er al wat eerder, ik heb er wat later die 2e nog aan toegevoegd :?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 23:45:
[...]

Het eerste filmpje stond er al wat eerder, ik heb er wat later die 2e nog aan toegevoegd :?
Dat geluid :Y
Het geluid van dat /3 , wauw... zo horen F1 auto's gewoon te klinken, basta!

[ Voor 36% gewijzigd door PalingDrone op 09-09-2020 01:21 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/Rn_3OcF5vZSd6AaZeMXsTClkxOFAv_g00vxRngF461s.png?auto=webp&s=379701145692243bf16a3a3d07094bf63f7a7d15

maar 1 DRS punt

@RobertMe thx

@RobertMe ja dat heb ik. zonde van een lege post! :+
mensen zitten hier voor info, en niet voor reposts

[ Voor 99% gewijzigd door basvn op 09-09-2020 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:52
Psst: hardware-lover in "[F1 2020] Race 9 GP van Toscane" :+

Edit:
@basvn heb je nu stiekem de hele post vervangen? :P

[ Voor 8% gewijzigd door RobertMe op 09-09-2020 07:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 16:39
Ben benieuwd, heel mooi circuit, ik zie alleen maar 1 mogelijke inhaal plek (na het rechte stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
talkatoo schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:22:
Ben benieuwd, heel mooi circuit, ik zie alleen maar 1 mogelijke inhaal plek (na het rechte stuk).
Bocht 1 is een snelle bocht, dus daar iemand uitremmen gaat niet lukken. De inhaal acties die we gaan zien zullen met DRS zijn op de het rechte stuk. Verder is er niets, tenzij iemand een foutje maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

hardware-lover schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:30:
[...]

Naaaa....? Als het rechte stuk niet zolang was geweest zou ik er zo in mee zijn gegaan, nu maakt die lel ook een wat andere setup mogelijk voor sommige teams.
Onder droge omstandigheden is die lel ook werkelijk de enige mogelijkheid voor een inhaalpoging [of tijdens een under-/overcut].
[YouTube: PETRONAS F1 Track Guide: Mugello First Laps]
[YouTube: F1 2020 Tuscan GP Italian #onboard Mugello Ferrari LAP]
Het is een lang recht stuk, maar ook weer niet Spa lang en in vergelijking tot Monza is de rest van de baan een stuk bochtiger natuurlijk. Ik denk dat op de rest van het circuit meer te halen valt met stevige aero, dan op het rechte stuk met low downforce configs. Maar dan zul je natuurlijk zien dat er morgenmiddag alweer foto's van mini achtervleugels verschijnen en dan heb ik blijkbaar geen idee waar ik het over heb :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bansheeben schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:59:
[...]

Het is een lang recht stuk, maar ook weer niet Spa lang en in vergelijking tot Monza is de rest van de baan een stuk bochtiger natuurlijk. Ik denk dat op de rest van het circuit meer te halen valt met stevige aero, dan op het rechte stuk met low downforce configs. Maar dan zul je natuurlijk zien dat er morgenmiddag alweer foto's van mini achtervleugels verschijnen en dan heb ik blijkbaar geen idee waar ik het over heb :+
Een RP kan gaan gokken dat ze met minder vleugel iemand op het rechte stuk kunnen inhalen die dan in de bochten dus niet langs ze kan komen?
Maar verwacht idd ook wel wat meer vleugel op de auto’s.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
YakuzA schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:50:
[...]

Een RP kan gaan gokken dat ze met minder vleugel iemand op het rechte stuk kunnen inhalen die dan in de bochten dus niet langs ze kan komen?
Auto's die harder door de bochten kunnen, pakken hun winst dus bij de exit voor het lange stuk ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
YakuzA schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:50:
[...]

De meeste bochten zijn gewoon (bijna) flat-out, dus ze zullen wel met iets vleugel rijden. Maar net genoeg om ze flat-out te kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lB4seku-xfUXv0haDSt2sYYy9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0AMtR4bASq996k8OFTkptxfK.png?f=fotoalbum_large

Tijden van zondag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dus wederom in de ochtend de leukste races :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Martinspire schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:24:
[...]

Algemeen race topic Deel 2 Die kun je daar bespreken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 18:41
Zin in Mugello! 1 keer geweest tijdens de MotoGP, helaas het jaar dat Rossi crashte in de FP en zijn sleutelbeen brak (als ik me niet vergis), en dus niet mee reed... maar wel een gaaf circuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:16
metallicattim schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:35:
Zin in Mugello! 1 keer geweest tijdens de MotoGP, helaas het jaar dat Rossi crashte in de FP en zijn sleutelbeen brak (als ik me niet vergis), en dus niet mee reed... maar wel een gaaf circuit!
Offtopic: als je het over 2010 hebt, toen had ie zijn onderbeen gebroken. Als ik het goed heb 4 weken daarna met krukken naar en die hulp van derden op een motor gehesen en weer goede rondetijden weten te klokken.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:24:
[...]

Bij mij weten is het tijdschema voor de zondag praktisch altijd hetzelfde... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07:09
Het wordt in ieder geval een interessante race! Puur omdat nog nooit een f1 heeft gereden. Ben ook wel weer zeer benieuwd naar hoe Mercedes en Red Bull zich herpakken na de vorige race. Tuurlijk zal dit geen reuze spannend verhaal worden voor Mercedes maar zo van het leiendakje zoals in hiervoor in het seizoen ging het ook niet allemaal. Onder normale omstandigheden verwacht ik wel dat hun een 1-2 pakken. Vraag is ook hoe Red Bull zich wil herpakken, of ja Max eigenlijk. Want die auto moet gewoon meewerken. Als ik het circuit lay-out zo zie dan is dit normaal gesproken geen verkeerd circuit voor een RBR. Alleen als ze bij de start al achter de Merc aan mogen rijden ben ik bang dat het weer een treintje wordt. Zal me trouwens niks verbazen dat we weer een mooie crash krijgen op deze nieuwe baan. Alleen hoeft van mij niet Ferrari voor dat spektakel te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07:09
Lijkt me wel een baan waar je veel last van de wind kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:07
Ook present!
Ben benieuwd, had (heb) altijd een hekel aan dit circuit in Forza 4, die hekel is nog altijd niet weg. :+
Verder verwacht ik een redelijk dominant Mercedes, maar goed, dat hadden we ook verwacht qua resultaat op Monza. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Die neem ik even over voor de topicstart want dit kon ik dus gewoon echt niet vinden toen ik dat topic aanmaakte. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Maarten_E schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:44:
Verder verwacht ik een redelijk dominant Mercedes, maar goed, dat hadden we ook verwacht qua resultaat op Monza. ;)
Hamilton was toch ook gewoon dominant op Monza. Reed na de start eenvoudig weg, en ook na de penalty kon die weer zo aansluiten en relatief makkelijk de rest inhalen. Die auto, in de handen van Hamilton, wou dus echt wel. Dat Bottas geen inhaal wonder is wisten we al langer, maar die zette in de kwalificatie de auto nog steeds makkelijk op P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:52:
[...]

Die neem ik even over voor de topicstart want dit kon ik dus gewoon echt niet vinden toen ik dat topic aanmaakte. ;)
kwam hem vanochtend tegen op reddit, had hem ook nog niet eerder gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:23
Bottas is best snel (heb wel eens voorbij zien komen dat hij gemiddeld dichter achter Hamilton zit in de kwalificatie dan Rosberg zat) maar inhalen lukt hem gewoon niet zo goed. Wat dat betreft is Hamilton wel echt een heel complete coureur die eigenlijk alles kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Baan ziet er wel geinig uit, Scherpe bochten, flauwe bochten, recht stuk. Van alles en voor iedereen nieuw.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

mavamal schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:00:
Bottas is best snel (heb wel eens voorbij zien komen dat hij gemiddeld dichter achter Hamilton zit in de kwalificatie dan Rosberg zat) maar inhalen lukt hem gewoon niet zo goed. Wat dat betreft is Hamilton wel echt een heel complete coureur die eigenlijk alles kan.
Ik denk dat Hamilton ten tijde van Rosberg een snellere coureur was dan dat hij nu is. Prime Hamilton ligt helaas achter ons.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:47
metallicattim schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:35:
Ben er in 2003 geweest voor de MotoGP. Toen won Rossi wel.

https://www.motor-forum.n...sider-in-wijngaard.29949/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
mavamal schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:00:
ROS vocht HAM van de baan af omdat hij ook zelf bezig was met kampioen worden, BOT schikt zich gewoon als 2e rijder, saaie races voor ons, lekkere punten voor Mercedes. In de Q is BOT ook echt snel, mis alleen het vuur om koste wat kost voor de overwinning te gaan tijdens de race, prima teamspeler die BOT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:47
FirePuma142 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat Hamilton ten tijde van Rosberg een snellere coureur was dan dat hij nu is. Prime Hamilton ligt helaas achter ons.
Hamilton werd uitgedaagd door Rosberg, dat haalde meer in hem boven. Bottas daagt Hamilton niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joris748 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:38:
[...]
Hamilton werd uitgedaagd door Rosberg, dat haalde meer in hem boven. Bottas daagt Hamilton niet uit.
We moeten even geduld hebben tot het seizoen 2021, dan volgt Bottas 3.0 :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
:+ Is dat al zo lang geleden joh?! Voel me heel oud ineens. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pjlgt op 09-09-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:49

Zewatanejo

Fine Thanks!

ThomasG schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:56:
[...]
Bocht 1 is een snelle bocht, dus daar iemand uitremmen gaat niet lukken. De inhaal acties die we gaan zien zullen met DRS zijn op de het rechte stuk. Verder is er niets, tenzij iemand een foutje maakt.
Inderdaad. Voor de huidige f1 is het een snel lopend circuit.
Bocht 12 zou mogelijk nog wat kunnen opleveren in het geval van foutjes/weinig grip

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

LeClerc in een bar, aan het vertellen, met Seb (?), in oude F1 wagen :P.

[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-09-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:08
Een wat langer interview met Lando Norris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Die was al gepost door basvn
basvn in "[F1 2020] Race 9 GP van Toscane"

En daarvoor al gepost door sjaool (maar dan zonder LEC)
sjaool in "[F1 2020] Race 9 GP van Toscane"
:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06 23:57

pinda powerrr

Slow down...

En ik maar denken, wat mis ik nou op die voorkant??? Is het die teenslipper :+

Beetje laat bij het feestje, maar ben er weer bij! :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Laten we hopen dat het een feestje wordt!

Erg benieuwd naar dit circuit en hoe iedereen zich aanpast.

Te koop....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhfKU5MWoAELqRY?format=jpg&name=large

nu hopen op een Duitsland 2019 :+
al verwacht ik niet dat ze dat nodig hebben voor een slecht resultaat

[ Voor 24% gewijzigd door basvn op 09-09-2020 18:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en ik zie deze langskomen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhfKJ1OWAAIisGf?format=jpg&name=large
maar ik weet niet in hoeverre dit echt is, en of het ook in de race gebruikt zou gaan worden als het zo zou zijn

Olav Mol zegt net op twitter van wel.

[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 09-09-2020 18:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThomasG
basvn schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:42:
en ik zie deze langskomen:
[Afbeelding]
maar ik weet niet in hoeverre dit echt is, en of het ook in de race gebruikt zou gaan worden als het zo zou zijn

Olav Mol zegt net op twitter van wel.
Een Ferrari rode mercedes 8)7 Ze hadden de F40 als Safety car moeten nemen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 18:41
alesandro_46 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:46:
[...]

Offtopic: als je het over 2010 hebt, toen had ie zijn onderbeen gebroken. Als ik het goed heb 4 weken daarna met krukken naar en die hulp van derden op een motor gehesen en weer goede rondetijden weten te klokken.
2010 inderdaad, en je hebt gelijk, was inderdaad zijn scheenbeen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fxph09bDmBn5V7bRvQXHr30pIjQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P9sSkoivRrz0XGDd2FrI48er.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiEh6wN7QfaoXqmR2QxcPS51814=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EGLXW88NVJEuiF8mdOxj9guY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:36

Edd

@basvn Hadden Ferrari en FIA niet eerst even kunnen overleggen? Want dit vloekt gewoon met elkaar :+

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1iz26ulhm5m51.jpg
en de pakken

Mick Schumacher gaat in de F2004 rijden

[ Voor 47% gewijzigd door basvn op 09-09-2020 19:13 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

We weten allemaal wat er de laatste keer gebeurde toen een team alles helemaal omgooide voor een enkele race. Als het qua race weer zo'n knotsgekke finish wordt, dan teken ik daar nu voor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

basvn schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:39:
[Afbeelding]

nu hopen op een Duitsland 2019 :+
al verwacht ik niet dat ze dat nodig hebben voor een slecht resultaat
Hoop ik niet met je, afgelopen race was al dramatisch genoeg voor Ferrari (en dan ben ik niet eens een Ferrari fan).

Op de bochtige Hungaroring deed Ferrari het nog redelijk, dus wie weet wordt het nu eens niet zo'n drama.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:42
hardware-lover schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:40:
[...]

We moeten even geduld hebben tot het seizoen 2021, dan volgt Bottas 3.0 :+
In 2021 mag er niets veranderd worden, we zullen tot 2022 moeten wachten :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:36

Edd

LEC's helm voor deze GP

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jccwcmjmr5m51.jpg

-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 16:54

mark-k

AKA markkNL

Hij heeft zijn finish positie er ook al op gezet zie ik :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
mark-k schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:14:
[...]

Hij heeft zijn finish positie er ook al op gezet zie ik :+
Not sure if you mean 1000 or 16
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/131/399/fry.PNG?1307468855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Klopt. En is meer voor het algemene F1 topic waar het al onderwerp van gesprek is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Ik kan nog niet echt wennen aan de laatste 0, lijkt alsof er 100 GP staat met een krulletje linksboven :p
Anyway, p0st volgt weer mee :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
basvn schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:11:
[Afbeelding]
en de pakken

Mick Schumacher gaat in de F2004 rijden

[Twitter]
Deja vu:

Hockenheim 2019
Jubileum Mercedes
Mick Schumacher reed dat weekend ook in een Ferrari (volgens mij zelfs de F2004) een paar rondjes op die baan.

De FIA doet er alles aan om vuurwerk te garanderen *O* .

• PalingDrone
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:52:
[...]

Ik kan nog niet echt wennen aan de laatste 0, lijkt alsof er 100 GP staat met een krulletje linksboven :p
Anyway, p0st volgt weer mee :+
100r GP, cannot be unseen. Normaal zijn Italianen echt geweldig goed in ontwerpen, hoe ze dan in vredesnaam bij zo'n logo uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:14

Bloodclot

Jawier!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/945_cll1Q7B62SVdt5iNpSXUMpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5BGd8lsdYnnHotjtvOaq2irE.png?f=user_large

bakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 22-05 16:55
Veel mensen geven aan dat er weinig kansen zijn tot inhalen. Ik vraag me af of dat waar is. Zoals al benoemd is het een nieuwe en vrij technische baan, dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast zijn er weinig geasfalteerde uitloopstroken en zitten de barrieres op sommige punten vrij dicht bij de baan. Ik denk daarom dat we of een saaie race met treintje rijden krijgen, of, waarschijnlijker, een knotsgekke race waarbij we crashes, safety cars en meer te zien krijgen.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
EvilWhiteDragon schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:03:
of, waarschijnlijker, een knotsgekke race waarbij we crashes, safety cars en meer te zien krijgen.
Dat dacht ook iedereen van Baku, en dat viel in 2016 toch ook vies tegen. Geen crashes, geen safety car, iedereen reed lekker rustig aan binnen de lijntjes.

• wowly
  • Laatst online: 07:33
Als ik de filmpjes zie denk ik dat het erger is dan Zandvoort, maar door het nieuwe zou het wel eens interessant kunnen worden. Zeker als het regent hahaha!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.