Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit, en een smal motogp circuit lijkt het mij een optocht te worden.Jasphur schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:17:
Ik verwacht een uiterst saaie race tbh. Weinig circuit kennis is alles op safe spelen.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Was dat niet het geval omdat de F2 en F3 races voorafgaand aan de F1 een en al chaos waren?RobertMe schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:05:
[...]
Dat dacht ook iedereen van Baku, en dat viel in 2016 toch ook vies tegen. Geen crashes, geen safety car, iedereen reed lekker rustig aan binnen de lijntjes.
Ik verwacht dat enorm heeft meegespeeld ja. Dat iedereen in de F1 op safe aan het spelen was omdat ze een chaos gingen verwachten, en als iedereen op safe speelt dan gebeurd er ook niks.EvilWhiteDragon schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:25:
[...]
Was dat niet het geval omdat de F2 en F3 races voorafgaand aan de F1 een en al chaos waren?
EvilWhiteDragon schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:03:
Veel mensen geven aan dat er weinig kansen zijn tot inhalen. Ik vraag me af of dat waar is. Zoals al benoemd is het een nieuwe en vrij technische baan, dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast zijn er weinig geasfalteerde uitloopstroken en zitten de barrieres op sommige punten vrij dicht bij de baan. Ik denk daarom dat we of een saaie race met treintje rijden krijgen, of, waarschijnlijker, een knotsgekke race waarbij we crashes, safety cars en meer te zien krijgen.

Wat inhalen en treintjes betreft. Misschien een goed idee om de FIA de grootte van de auto's eens aan banden te laten leggen. Kijk maar hoe groot en lomp die wagens zijn geworden in de loop der jaren.
Hear hear! Ik heb nooit begrepen waarom die wagens alleen maar langer en breder moesten worden. Dan kun je gewoon uittekenen dat inhalen lastiger wordt aangezien de banen over het algemeen niet meeschalenwarp schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
Wat inhalen en treintjes betreft. Misschien een goed idee om de FIA de grootte van de auto's eens aan banden te laten leggen. Kijk maar hoe groot en lomp die wagens zijn geworden in de loop der jaren.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die 2022 auto gaat op de schop, wordt toch wat korter/compacter oid?naitsoezn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:46:
[...]
Hear hear! Ik heb nooit begrepen waarom die wagens alleen maar langer en breder moesten worden. Dan kun je gewoon uittekenen dat inhalen lastiger wordt aangezien de banen over het algemeen niet meeschalen
Het langer is eenvoudig te verklaren. Refueling werd afgeschaft, dus moesten ze een grotere brandstoftank. De sprong in auto lengte is het moment dat dát werd veranderd.naitsoezn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:46:
[...]
Hear hear! Ik heb nooit begrepen waarom die wagens alleen maar langer en breder moesten worden. Dan kun je gewoon uittekenen dat inhalen lastiger wordt aangezien de banen over het algemeen niet meeschalen
Dit vind ik een hele stoere foto eigenlijk. Is die onderdeel van bepaalde serie oid?warp schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Voor 1994 was er ook al een refueling ban en die auto’s waren ook niet zo lomp groot. Vlieger lijkt me dus niet helemaal op te gaan?!ThomasG schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:08:
[...]
Het langer is eenvoudig te verklaren. Refueling werd afgeschaft, dus moesten ze een grotere brandstoftank. De sprong in auto lengte is het moment dat dát werd veranderd.
Goede suggestie dus... Kortere auto, minder aero (Zowel boven als onderop) en dus makkelijker volgen. Maak die dingen maar een meter korter en 100 kilo lichter.TrekDr0p schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:42:
Grotere auto = grotere vloer = meer downforce = beter
Veel korter kan niet. Tenminste, niet zonder het tanken terug te brengen.MikeyMan schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:50:
[...]
Goede suggestie dus... Kortere auto, minder aero (Zowel boven als onderop) en dus makkelijker volgen. Maak die dingen maar een meter korter en 100 kilo lichter.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max en als hij niet van de baan vliegt, anderen ook.Chiron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:03:
Ik ben benieuwd wie het aandurft om zonder te liften bocht 6-7-8-9 te nemen. Dat zal op topsnelheid ook hopelijk een aardige aanslag op de banden zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het tanken is vervangen door een tank in de wagen waardoor deze langer wordt. Deze is door het vergroten van de fuel limit van 105 naar 110 kg nog iets langer geworden dan ie al was.
En dan heb je natuurlijk de bredere banden, daar kunnen de teams ook vrij weinig aan doen.
Mooi bruggetje naar afgelopen GP met betrekking tot de breedte van de wagens:
This is why the car was pushed into the pitlane and not backwards into the marshalling post. Unless the VF20 folds up, it doesn't fit and there's no way of moving it out of the way if you can get it behind the barrier. pic.twitter.com/XtUZJbJRQL
— Matthew Somerfield 🅢🅞🅜🅔🅡🅢Ⓕ① (@SomersF1) 7 september 2020
[ Voor 25% gewijzigd door Chiron op 10-09-2020 10:24 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
𝗢𝗡𝗘 𝗧𝗛𝗢𝗨𝗦𝗔𝗡𝗗 𝗚𝗥𝗔𝗡𝗗𝗦 𝗣𝗥𝗜𝗫
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 9 september 2020
This weekend, we’re celebrating our 1000th race in #F1 at the picturesque Mugello Circuit ⛰
Cover Art by Patrizio Evangelisti 🎨 https://t.co/9du2jAVZuV#essereFerrari 🔴 #TuscanGP 🇮🇹 #SF1000GP 🏁 pic.twitter.com/hhdjDvzq46
Waarschijnlijk oud, but i dont care.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Geen idee, ik zag hem een keer op reddit voorbijkomen.Wom schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:44:
Dit vind ik een hele stoere foto eigenlijk. Is die onderdeel van bepaalde serie oid?
De auto's zijn in 2017 dan weer groter geworden omdat dat er leuker uit zou zien en ze harder door de bochten kunnen en we daardoor nu elke race kijken naar "New track record". De auto's in 2016 zullen in zoverre voldaan hebben aan dezelfde veiligheidsregels (op de halo na dan, maar ik verwacht niet dat de cockpit groter geworden is).Chiron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:09:
Over het steeds groter worden van de wagens; De crash structure is aan strikte eisen onderworpen door de FIA en is daardoor groter, verder zijn er ook strenge regels mbt. voorvleugel;
En de grotere voorvleugel zal in zoverre los staan van "de auto's worden groter". Als ze nu nog reden met de 2016 auto had de FIA ook de voorvleugel zo breed als de voorbanden kunnen maken etc zonder dat de auto groter werd. Die voorvleugel is puur aero / dirty air gerelateerd en is dus in relatie met de rest van de auto.
Als ik nu die smalle auto's met die hoge achtervleugels van daarvoor terug zie moet ik toch een beetje lachen:RobertMe schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:33:
[...]
De auto's zijn in 2017 dan weer groter geworden omdat dat er leuker uit zou zien en ze harder door de bochten kunnen en we daardoor nu elke race kijken naar "New track record". De auto's in 2016 zullen in zoverre voldaan hebben aan dezelfde veiligheidsregels (op de halo na dan, maar ik verwacht niet dat de cockpit groter geworden is).
En de grotere voorvleugel zal in zoverre los staan van "de auto's worden groter". Als ze nu nog reden met de 2016 auto had de FIA ook de voorvleugel zo breed als de voorbanden kunnen maken etc zonder dat de auto groter werd. Die voorvleugel is puur aero / dirty air gerelateerd en is dus in relatie met de rest van de auto.

Het is toch een onderdeel van de auto, en als je die voorvleugel groter maakt, wordt je auto toch ook groterRobertMe schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:33:
[...]
In 2017 ging de wagen van 180 naar 200cm breedte, en de voorvleugel naar 180cm breedte.
In 2019 werd de voorvleugel ook verbreed naar 2 meter, 2 cm hoger, en 2,5 cm meer naar voren geplaatst.
Aan de achterkant is de vleugel 20cm breder en 2 cm hoger gemaakt. Dit voor een grotere DRS opening.
Al met al zijn door de wijzigingen in het vleugel reglement de totale buiten afmetingen van de wagen toch echt wel gegroeid, weer.
Ik zie op de auto's van na 2016 anders verdomde veel ruimte achter de radiatoren en voor de achterwielen. Ook tussen de voorwielen en bargebord zit ruimte die prima te benutten is voor andere zaken. Zo sterk is je argument dus nietdemo31051987 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:59:
[...]
Veel korter kan niet. Tenminste, niet zonder het tanken terug te brengen.
Zandvoort is erger dan Mugello. Ze zijn beiden vrij waardeloos qua inhalen. Maar mugello heeft nog dat lange rechte stuk, dat is in Zandvoort te kort. Helaas wel bij beiden een snelle 1e bocht dus je moet er voor het remmen al voor zitten.wowly schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:06:
Als ik de filmpjes zie denk ik dat het erger is dan Zandvoort, maar door het nieuwe zou het wel eens interessant kunnen worden. Zeker als het regent hahaha!
I served in a company of heroes.
(niet mijn video)
Vond hem wel altijd leuk in Forza 7, vooral met de 'gewone' auto's.
Ik denk de huidige F1 wagens een hoop bochten vol gas gaan doen, vooral die snelle doordraaiers in het infield.
Het is wel een baan waar je compromissen moet maken, het rechte stuk is echt extreem lang, de bochten zijn lange doordraaiers waarbij je verschillende lijnen kan nemen. Er zijn wel mogelijkheden om mensen uit te remmen, maar daarvoor heb je big balls nodig.
De exit van de laatste bocht richting het rechte stuk is cruciaal. Rempunt aan het eind is zeer hobbelig(in de MotoGP heeft Rossi daar een tijd terug zijn motor opgeblazen omdat het achterwiel loskwam tijdens het remmen terwijl de motor zelf in de toerenbegrenzer zat op dat punt)
Williams rondje.
Haha, dat was toch Engeland vorig jaar of het jaar ervoor? Met DRS door Maggots en Becketts ofzo.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:07:
[...]
Max en als hij niet van de baan vliegt, anderen ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-09-2020 12:48 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Inderdaad kleiner maken, een meter ongeveer. Nagenoeg alle tracks lijken nu te klein.warp schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
...
om 14.00 is de high speed test op F1tv
Medical car is gewoon nog zilver
[ Voor 19% gewijzigd door basvn op 10-09-2020 12:52 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wow dat verschil is wel megawarp schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Pitstraight + Abby was dat. Waar Grosjean het daarna ook probeerde en nogal hard in de bandenstapel terecht kwam. Denk overigens dat het 2018 was, en vorig jaar al niet meer.Gekkenhuis schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:46:
[...]
Haha, dat was toch Engeland vorig jaar of het jaar ervoor? Met DRS door Maggots en Becketts ofzo.
Anoniem: 93986
Mja, je kan redelijk zien wanneer er is begonnen met KERS en dat soort technieken. Daar komen een hoop onderdelen meer bij kijken. Accu's, radiatoren, elektronica en wat al niet meer.warp schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
[...]
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Silverstone 2018 zei Hamilton dat en raad eens wie als eerste in FP1 met DRS door Maggots en Becketts ging.Gekkenhuis schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:46:
[...]
Haha, dat was toch Engeland vorig jaar of het jaar ervoor? Met DRS door Maggots en Becketts ofzo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
We zullen hem ook veel zien dit weekend!Wom schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:33:
Kunt zeggen dat je wilt, maar de Ferrari is wel een fraaie auto om te zien.
Ik ga weer uit van een hoop middenveld actie
@DaniëlWW2 mag ik u vragen om uw analyse aan de hand van deze achtervleugels?
[ Voor 23% gewijzigd door basvn op 10-09-2020 13:35 ]
gokje:Chiron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:03:
Ik ben benieuwd wie het aandurft om zonder te liften bocht 6-7-8-9 te nemen. Dat zal op topsnelheid ook hopelijk een aardige aanslag op de banden zijn.
-Giovinazzi
-Grosjean
-Leclerc
-Magnussen
-Raikkonen
- Vettel
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zijn groot.basvn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:34:
[...]
We zullen hem ook veel zien dit weekend!
Ik ga weer uit van een hoop middenveld actie
[Afbeelding]
@DaniëlWW2 mag ik u vragen om uw analyse aan de hand van deze achtervleugels?
Maar Mugello is een recht stuk en heel veel bochten. Ze gaan waarschijnlijk allemaal richting maximale neerwaartse druk. Dat is goed voor RBR want die auto lijkt nauwelijks op de baan te willen blijven met weinig vleugel. Het is heel wat minder voor de middelzware neerwaartse druk auto's die meer op topsnelheid zitten. Dus McLaren, Renault AlphaTauri en Ferrari als die ook echt vermogen hadden. Ik denk dat Racing Point weer terug gaat naar derde team zijn en Max weer P3.

Verrassend!DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:39:
[...]
Ik denk dat Racing Point weer terug gaat naar derde team zijn en Max weer P3.

Hier de pitbox indeling dit weekend
edit: plaatje van de pitboxindeling moet je op zn kop bekijken

@Blokker_1999
[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 10-09-2020 13:50 ]
Chefbierrr schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:41:
Denk ook dat het "back to normal" wordt... voor de race in ieder geval.. De kwalificatie hoop ik heeeeel stiekem dat Max de Mercs kan splitsen.

Eerste startrij is gewoon mercs hoor.
Ze hebben bij het binnenrijden van de pit lane toch nog altijd de eerste pitbox met niets er voor?basvn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:41:
[...]
Verrassend!
[Afbeelding]
Hier de pitbox indeling dit weekend
Mercedes kan nu een keer niet afsnijden als ze de pitlane in rijden, door niet om de pitboxen van de andere teams te moeten gaan.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hence the words: "hoop en stiekem"mark-k schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:44:
[...]
![]()
![]()
.... Oh je was serieus
Eerste startrij is gewoon mercs hoor.

Tussen de derde en vierde Mercedes?Chefbierrr schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:41:
Denk ook dat het "back to normal" wordt... voor de race in ieder geval.. De kwalificatie hoop ik heeeeel stiekem dat Max de Mercs kan splitsen.
alles kan off-topic
En aan die Ferrari-rode MercedesRobertMe schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:00:
Voor de geïnteresseerden, high speed track test is live op F1TV. Kunnen we al aan het circuit wennen
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja natuurlijk. Racing Point heeft nu een aantal keer de auto verkeerd afgesteld met te veel vleugel en het heeft ze heel wat punten gekocht. Het gaat nu lastig worden om te veel vleugel te zetten.
Maar dit was ook waarom ik zo kritisch was met de eerste paar races toen ze niet maximaliseerden. Ze staan inmiddels 16 punten achter McLaren.
- DaniëlWW2
- Niet online

Inderdaad ik dacht al zit Vettel nou in die BenzDaniëlWW2 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:13:
Komt er opeens radio met die high speed test. Draaien ze de clip van Vettel in Monza waar zijn remmen het begaven.
![]()
![]()
Het is wel een prachtig circuit
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 10-09-2020 14:20 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ook de visuals in beeld worden getest zoals bijv. boordradio-vensters, boordradio-tekst, yellow flag, track green, safety car, tijdwaarneming, informatie van de rijder (SC in dit geval) etc.
[ Voor 34% gewijzigd door PatrickPR op 10-09-2020 14:23 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
De Mercedes is op alle vlakken de RB16 de baas dit jaar. Ze kunnen het alleen zelf verpesten.wowly schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:34:
Ik vraag het me af of de mercs zo makkelijk 1 en 2 worden. RBR is niet verkeerd op medium en high downforce als ik de meesten mag geloven. Splitten Door Max lijkt me een goede optie
Als ze nu bandjes 2,3 en 4 hadden toegewezen voor deze race....
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 10-09-2020 14:37 ]
Testing, one, two ...
Ze zijn nu de dB limiters aan het testen met de onboard radio van Gasly na de finishvlagDaniëlWW2 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:13:
Komt er opeens radio met die high speed test. Draaien ze de clip van Vettel in Monza waar zijn remmen het begaven.
![]()
![]()
Op alle vlakken niet geloof ik maar wel op de meeste. Geloof dat RBR in mid speed corners nog sneller zijn. maar kan zijn dat het een ander type corner is.hardware-lover schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:36:
[...]
De Mercedes is op alle vlakken de RB16 de baas dit jaar. Ze kunnen het alleen zelf verpesten.
Als ze nu bandjes 2,3 en 4 hadden toegewezen voor deze race....
Da's toch de bedoelingChiron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:47:
Zow.. Bernd Maylander neemt de "high speed test" in ieder geval letterlijkgooit en smijt het ding werkelijk over het asfalt heen
Today four years ago, it was a special day. I made my debut in the single seaters and got my first podium in Mugello. Seems so long ago, but it’s only 4 years. Great track, easy to overtake @Max33Verstappen pic.twitter.com/gO0XPHWutN
— Rinus VeeKay (@rinusveekay) 10 september 2020
https://streamable.com/ljvzu5
Is dat opgenomen met een aardappel, jeetje wat een bagger kwaliteit. Desondanks ziet het er wel uit dat er 2 auto's naast elkaar kunnen rijden.basvn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:28:
als we Rinus moeten geloven, word het een makkie voor Max!
[Twitter]
[Streamable]
https://streamable.com/ljvzu5
Normaliter hoor je die safetycar nooit, maar nu hoorde je 'm aardig brullen en knetteren. Raakte zelfs een keer buiten de baan (stofwolkje). Leuk baantje zoRobertMe schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:05:
[...]
Da's toch de bedoelingDit is Maylander zijn vrije training om het zo maar even te zeggen. Verder zal die alleen de formele rondes rijden (rondje voor de start van sessie hoe de condities zijn), en als het nodig is (dus SC situatie).

Hold my beerTleilaxu schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:38:
[...]
Als ik nu die smalle auto's met die hoge achtervleugels van daarvoor terug zie moet ik toch een beetje lachen:
[Afbeelding]

Lekkere omgang ook weer met elkaar, zeker na slechts 7 jaartjes samen te werken.
'Ik wist van niets tot gisteren'. Uiteraard had hij zelf wel een idee gekregen van alle geruchten en rumoer.
Hij zegt ook dat hij er gisteravond pas achter kwam. Maar gistermiddag circuleerde zijn brief/aankondiging al. Does not compute dus, tenzij Racing Point hem de verklaring heeft aangeleverd. Gewoon een gevalletje "zeg maar wat het minste vragen oplevert". Like, als die zegt "ik wist al maanden dat ze met Vettel aan het onderhandelen waren". Dan krijg je natuurlijk weer "en hoe lang precies dan?" "En wat dacht je dan?" "En heb je zelf al contact gezocht met andere teams in die tijd?". Voor hem is zeggen dat ie van niks wist gewoon de weg van de minste weerstand.DarkFire1985 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:24:
[...]
Lekkere omgang ook weer met elkaar, zeker na slechts 7 jaartjes samen te werken.
'Ik wist van niets tot gisteren'. Uiteraard had hij zelf wel een idee gekregen van alle geruchten en rumoer.
[YouTube: F1 2020 Tuscan GP - Red Bull Press Conference (Verstappen, Albon)]
Ligt het aan mij of ziet Alex er echt verslagen uit en heel vermoeid?
Voor mij is dit de normale Alex.Martinspire schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:59:
Hier nog het interview met Max en Alex:
[YouTube: F1 2020 Tuscan GP - Red Bull Press Conference (Verstappen, Albon)]
Ligt het aan mij of ziet Alex er echt verslagen uit en heel vermoeid?
I served in a company of heroes.
Vind hem er eigenlijk ook wel altijd zo uitzien, maar ik kan me wel voorstellen dat het zeer frustrerend moet zijn als je telkens dezelfde vragen krijgt en.... ook telkens moet doen alsof je zelf maar geen enkele druk voelt of hebt gevoeld (nouja, dat zou nog kunnen), maar dat je ook een stijgende lijn ziet. Wellicht dat hij het echt zo ziet, dan valt het nog mee, maar voor een buitenstaander is dat toch echt zeer moeilijk te detecteren.
Gasly toch?Helixes schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:45:
Mocht iemand daar nog aan twijfelen....
Hamilton wint in Italië
...of je klikt even op de link
Had de URL al gezien, dus had door waar het over ging, maar dat maakt evenveel sense als dat het Gasly zou zijn, maar goed, hou me weer stil
Beelden die ik vanmiddag tijdens de High Speed Track test wel had willen zien (en horen):Chiron schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:38:
[...]
Normaliter hoor je die safetycar nooit, maar nu hoorde je 'm aardig brullen en knetteren. Raakte zelfs een keer buiten de baan (stofwolkje). Leuk baantje zo
YouTube: Onboard lap of Mugello from the Safety Car - F1 2020
Mugello is met de Motogp bijna altijd een mooie race, ik ben bang dat de F1 dit niet kan evenaren.
Ik denk wel dat er wat ongelukjes gaan gebeuren door de zeer snelle bochten, een foutje is daar niet zomaar hersteld!
Die is gewoon tegen de regen toch?
De Merc daarentegen kun je nog met een blinddoek balanceren dus die zullen wel weer prima hard kunnen.
Ik krijg er beetje een Interlagos-meets-Imola-gevoel bij.Ankona schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:11:
Baan ziet er wel geinig uit, Scherpe bochten, flauwe bochten, recht stuk. Van alles en voor iedereen nieuw.

Handig, kan Magnussen even bestuderen waar ie z’n auto kan parkeren
Alle plaatsen zijn zelfs al voor hem aangegeven met een Mkevlar01 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:54:
[...]
Handig, kan Magnussen even bestuderen waar ie z’n auto kan parkeren
bla?
/f/image/xX9fL6xWrmnXbQESNX0MFr9M.png?f=fotoalbum_large)
Met dank aan @mphilipp voor de technische update
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ben benieuwd wie de 2 bijrijders gaan worden.Pierre schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:21:
Ferrari gaat dit als ultieme poging proberen, rondjes rond de kerk in Mugello
[Afbeelding]
Met dank aan @mphilipp voor de technische update
En als ze maar niet ingehaald worden door die (Lamborghini?) traktor erachter.
[ Voor 7% gewijzigd door warp op 11-09-2020 08:38 ]
Vettel trekt nu het team ook al in zichzelf, en regelt alleswarp schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:36:
[...]
Ben benieuwd wie de 2 bijrijders gaan worden.
En als ze maar niet ingehaald worden door die (Lamborghini?) traktor erachter.
dus ik denk LEC en Binotto
In less than two hours we’ll be sampling @MugelloCircuit for the first time 😏#HaasF1 #TuscanGP pic.twitter.com/l5pAWWBAWd
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 11 september 2020
nog even!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is die andere Italiaanse grand prix, Imola.Martinusz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:23:
Heb ik iets gemist of zit ik abuis, was dit niet eigenlijk het weekend met maar 2 dagen racen? (dus geen vrijdag sessies?)
Ben benieuwd hoe het gat zich gaat vormen,
en ook bij KVY&GAS
Niet helemaalbasvn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:03:
Een weekend waar Max en Albon beide blind in gaan, zonder noemenswaardige ervaring op deze baan.
Max Verstappen verkende Mugello met GT-auto, Albon moest het met simulator doen
-
Te gek man! enjoy, het is prima weer om een dag buiten te zitten volgens mij.Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:31:
We zitten er klaar voor hoor. Nog andere tweakers aanwezig?
[Afbeelding]

Veel plezier! En veel foto's en filmpjes posten hierErapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:31:
Thanks, het weer is perfectDJTimo schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:08:
[...]
Te gek man! enjoy, het is prima weer om een dag buiten te zitten volgens mij.![]()
Maar hoest verderErapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:10:
[...]
Thanks, het weer is perfectNa gecancellede MonacoGP waar ik kaarten voor had en dan deze tickets ook weer gecanceld en daarna verkeerd geprint (er staat MotoGP Misano op). 2 paspoort controles, temperatuur meting en full body scan. Nu met kriebelhoest van de Foccacia op de tribune
Mijn boefje is liev!
Zet even lekker een livestream ofzo op, daar ben je Tweaker voor.Erapaz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:31:
[Afbeelding]
En Perez in de persconferentie; "It is fine"

[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 11-09-2020 10:15 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.