Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I have no special talent. I am only passionately curious.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat viel mij ook al op.iichel schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:52:
De oorzaak denk ik, puncture. Dit vliegt er vanaf:
[Afbeelding]
Dat is de Medical Car die achteraan staat.Cass Casey schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:52:
Nu we toch weer een rode vlag hebben, even een vraagje. Ik kijk echt al decennia F1, maar ik weet eigenlijk niet waarom de SC bij de start achteraan het veld staat.
JaZeRoC00L schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:53:
75% al gehaald?
Gaap, echt saai zo'n F1 optocht
Dat is de medical car. Die is nog steeds zilver.Cass Casey schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:52:
Nu we toch weer een rode vlag hebben, even een vraagje. Ik kijk echt al decennia F1, maar ik weet eigenlijk niet waarom de SC bij de start achteraan het veld staat.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Volgens mij de dokters auto. Bij een crash er als eerste bij.Cass Casey schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:52:
Medical car start achter het veld.Cass Casey schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:52:
Zodat bij een crash ze snel kunnen helpen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Op Ziggo net het antwoord, Brazilië 2016 dussambalbaj schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:51:
die bandenmuur was duidelijk ontzet, vandaar code rood
Wanneer hebben we voor het laatst een race met 2 keer code rood gehad?
Nee, 43/59=72.8ZeRoC00L schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:53:
75% al gehaald?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Idd, maar hopelijk starten ze nog.ZeRoC00L schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:53:
75% al gehaald?
Testing, one, two ...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"

PSN: xMaurice93
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
"De race was chaotisch, acht uitvallers, en de zendtijd zit erop. Meer nieuws vanavond....."
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die auto brandde al, maar nu lijkt het erger te worden.iichel schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:54:
Vliegt dat ding nou in de fik?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Das dan weer een voordeel toch.AW_Bos schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:54:
Nabeschouwing bij Ziggo zo:
"De race was chaotisch, acht uitvallers, en de zendtijd zit erop. Meer nieuws vanavond....."
Het is geen Studio Sport! Daar kunnen ze dat inderdaad doen... helaas... maar u kunt het online af kijken!AW_Bos schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:54:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Oeps, klungel dat ik ben. 13 rondjes te gaan, niet 16. My bad!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mag ik een spoiler?DataGhost schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:55:
Ze zijn direct de auto aan het strippen voor marktplaats
Dat vind ik dus altijd zo balen. Zet de uitzending dan over op kanaal 404 waar ze praktisch onbeperkte tijd hebben.AW_Bos schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:54:
Italiaanse race, vast gemaakt door Ferrarisambalbaj schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:55:
faalt die brandblusser nou?
Die ging LAT toch veilen?DataGhost schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:55:
Ze zijn direct de auto aan het strippen voor marktplaats
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Leeg waarschijnlijk, brandblussers zijn zo leeg.sambalbaj schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:55:
Ik denk dat die leeg was.sambalbaj schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:55:
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tuurlijk, Mercedes wint vandaag.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Die is er afgevallen, helaas.
Waiting on the world to change
I have no special talent. I am only passionately curious.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
De safety car ging voor Bottas rijden toen hij uit de pits kwam, in plaats van op Hamilton te wachten. Hierdoor zat Bottas "vast" achter de SC en kon Hamilton uitlopen en veilig stoppen.

Moet Vettel nog wel voorbij die Williamstalkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:57:
We zijn op een moment aangekomen dat het bijzonder is als beide Ferrari's in de punten komen, dat ik dat nog mag meemaken
En voor VET wordt dat nog krap, met 8 uitvallerstalkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:57:
We zijn op een moment aangekomen dat het bijzonder is als beide Ferrari's in de punten komen, dat ik dat nog mag meemaken

Ze zijn nog niet klaar.talkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:57:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
PSN: xMaurice93
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
We zijn er nog niet hetalkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:57:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ook voor Verstappen zo te horen van Marko. Hetzelfde probleem waarschijnlijk als in Monza. Da's wel slordig dan.Formula one schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:56:
Dat wordt een nieuwe motor voor stroll
Testing, one, two ...
Dat is wel erg zuur dandr.lowtune schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:58:
Dr. Marko op RTL: lijkt zelfde probleem als vorige week.
Ticking away, the moments that make up a dull day
- DaniëlWW2
- Niet online

WD40 en hij finisht als eersteZeRoC00L schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:58:
Beetje ducktape en de auto van STR kan weer
Ze hebben bij Mercedes nog wel wat liggen...Quad schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:58:
Stroll heeft de volgende wedstrijd een volledig nieuwe auto? Hier kan je toch niks meer mee?
Webshop van Toto!dutchgio schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:59:
[...]
Ze hebben bij Mercedes nog wel wat liggen...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hup Wout.Exocet schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:59:
Even korte tour break ... Jumbo aan het huishouden
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verkeerde topic...Exocet schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:59:
Inderdaad. Bernal eraf door o.a. van Aert.Exocet schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:59:
Had niet uitgemaakt, ze hadden dezelfde snelheid gehad omdat de SC Hamilton niet had opgepakt (SC kon Hamilton ook niet meteen oppakken omdat Hamilton al ergens op het rechte stuk was toen de SC werd afgekondigd), dus was Hamilton sowieso voor Bottas gekomen.Divak schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:58:
[...]
De safety car ging voor Bottas rijden toen hij uit de pits kwam, in plaats van op Hamilton te wachten. Hierdoor zat Bottas "vast" achter de SC en kon Hamilton uitlopen en veilig stoppen.
Dat ze dan elkaar er maar aftikken, heeft iedereen die overblijft punten.DoeEensGek schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:00:
Het kan zomaar zijn dat Hamilton straks Bottas eraf tikt als bottas een betere start heeft.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ongetwijfeldsoeppie schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
Zouden ze weer een staande start gaan doen?
2 uur rijden volgens mij rood telt dan niet.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
Je zit toch ook met de 2 uurs regel?
10 minuten Tour de France kijken...AW_Bos schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:02:
17:12 restart
Volgens mij tellen rode vlagperiodes niet mee met de twee uur.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
2 uur is pure racetijd die tijdens rode vlaggen niet doorloopt. Er is ook nog een limiet van 4 uur vanaf de start, die wel doorloopt tijdens rode vlaggen.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
I served in a company of heroes.
Die 2 uur is netto race tijd. De totale tijd, inclusief code rood is maximaal 4 uur. Dit geheel kan dus doorgaan tot 10 over 7 (nog ruim 2 uur dus).RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
max 2 uur race tijd.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
4 uur max tijd vanaf start.
Dus eindtijd is definitief om 19.10.
Er was volgens mij nog iets van 40 minuten racetijd over.
dus dat halen we wel.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
De klok staat tijdens rood stil en wordt weer gestart op het moment dat de race herstart.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
Hopelijk rijden Hamilton en Bottas elkaar van de baan..
[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2020 17:04 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.